Файл қосу

Өтпелі балл










          5В 020500 - «Филология: қазақ тілі» мамандығына арналған
                                 «Абайтану»
                       ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

               СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                    СЕМЕЙ
                                     2012


                                   Кіріспе

1 ҚҰРАСТЫРҒАН
Шәкәрім  атындағы  Семей  мемлекеттік   университетінің  қазақ   филологиясы
кафедрасының аға оқытушысы, филол.ғ.к. Секей Ж.

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ филологиясы кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама №___  «___» ___________20__ ж.

Кафедра меңгерушісі _______________ Сейітова Ш. Б.

2.2 Гуманитарлық-заң факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама №___ «___» ___________20__ ж.

Төрайым _________________ Григорьева Г.Б.

2.3 Гуманитарлық-заң факультетінің Ғылыми Кеңесінде бекітілді.
Хаттама №___ «___» ___________20__ ж.

Төраға _________________ Еспенбетов А.С.



3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік бюросында бекітілді.
Хаттама №___  «___» ___________20__ж.

Оқу жұмысы жөніндегі проректор _________________ Рскелдиев Б.А.

4  «____» __________ 20__ж. шыққан ПОӘК-нің
№ 2 БАСЫЛЫМЫ













                                   Мазмұны


1 Жалпы ережелер
2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары
3 Курс саясаты мен форматы
4 Бағалау саясаты
5 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу
6 ОЖСӨЖ және СӨЖ мазмұны
7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі




































      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


      1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет
      Секей Жанбота, филология ғылымдарының кандидаты, аға оқытушы
      «Қазақ филологиясы» кафедрасы
      Ақпараттық  қатынас - телефон: 35-45-58, №1 оқу ғимараты, №912 бөлме
      Сабақ өтетін орын - №803 аудитория
      Пән бойынша кредит саны - 2
      1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме (Кесте 1)


      Кесте 1 – Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

|Курс          |Сем-естр                  |Кредит   |Дәріс (сағ)       |
|1             |n                         |3        |4                 |
|А             |Үздік                     |4.00     |95-100            |
|А-            |Өте жақсы                 |3.67     |90-94             |
|В+            |Жақсы                     |3.33     |85-89             |
|В             |Жақсы                     |3.00     |80-84             |
|В-            |Жақсы                     |2.67     |75-79             |
|С+            |Қанағат                   |2.33     |70-74             |
|С             |Қанағат                   |2.00     |65-69             |
|С-            |Қанағат                   |1.67     |60-64             |
|С+  D+        |Өтпелі балл               |1.33     |55-59             |
|D             |Төмен өтпелі балл         |1.00     |50-54             |
|F             |Төмен                     |0.00     |0-49              |
|I             |Аяқталмаған               |NA       |                  |
|W             |Шығарылған                |NA       |                  |
|A W           |Әкімшілік тарапынан       |NA       |                  |
|              |шығарылған                |         |                  |
|P             |Өткен/тек шешуші тестілеу |NA       |0                 |
|              |үшін                      |         |                  |


1 Семинар сабағына жауап беру – 15 балл  І аптада
                                                           32 балл ІІ-ҮІІ,
ІХ-ХІҮ апталарда
                                                           10 балл ҮІІІ
аптада
                                                           25 балл ХҮ
аптада
2 Межелік бақылау – 25 балл ҮІІІ және ХҮ аптада
3 ОЖСӨЖ – 7 балл
4 СӨЖ – 7 балл




      5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ


      Кесте 2 – Пәннің мазмұны. Сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу
|Тақырып атауы           |Сағат саны                                       |
|                        |Дәріс    |Семинар  |Лаб     |ОЖСӨЖ    |СӨЖ      |
|1                       |2        |3        |4       |5        |6        |
|1. Абайдың өмірі мен    |1        |1        |        |3        |3        |
|шығармашылығы.          |         |         |        |         |         |
|2. Абайдың  шығармашылық|1        |1        |        |3        |3        |
|өмірбаяны: зерттелу,    |         |         |        |         |         |
|жүйелену мәселелері.    |         |         |        |         |         |
|3. Абай өлеңдеріндегі   |2        |2        |        |3        |3        |
|оқу-ағарту және ғылым   |         |         |        |         |         |
|тақырыбы.               |         |         |        |         |         |
|4. Абайдың эстетикалық  |2        |2        |        |3        |3        |
|тағылымы.               |         |         |        |         |         |
|5. Сатиралық лирикасы.  |1        |1        |        |3        |3        |
|6. Табиғат лирикасы     |2        |2        |        |3        |3        |
|7. Абай                 |3        |2        |        |4        |4        |
|поэмаларының            |         |         |        |         |         |
|тарихи, көркемдік       |         |         |        |         |         |
|негіздері.              |         |         |        |         |         |
|8. Қарасөздері.         |2        |1        |        |4        |4        |
|9. Абай шығармалары —   |1        |1        |        |4        |4        |
|замана айнасы.          |         |         |        |         |         |
|Барлығы                 |15       |15       |        |30       |30       |


      6 ОЖСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ


      Кесте 3 – ОЖСӨЖ және СӨЖ жоспарлары
|ОЖСӨЖ                                            |СӨЖ                     |
|Аудиториялық            |Аудиториядан тыс        |                        |
|1                       |2                       |3                       |
|1.   Абайдың көркем     |1. Абай өлеңдерінің     |Абай өлеңіндегі даналық |
|аудармалары Ақын        |танымдық-тәрбиелік мәні |дәрістері               |
|шеберлігін баяндау      |нақты мысалдар арқылы   |                        |
|                        |ашып көрсетіледі        |                        |
|2. Абай шығармаларындағы|2. Абай - өз заманының  |2. Абай шығармаларындағы|
|адамгершілік тақырыбы   |жаршысы                 |ауыз әдебиеті үлгілері  |
|3. Қазақ өлең жүйесін   |3. Абайдың лирикалық    |3. Дәстүрлілік пен      |
|түр жағынан дамытудағы  |шығармаларын жан-жақты  |жаңашылдық.             |
|Абай ізденістері        |терең талдау.           |                        |
|4. Абайдың  «Масғұт»    |4. Абайдың махаббат     |4. Абай                 |
|дастанының              |тақырыбындағы           |шығармашылығындағы      |
|сюжеттік-композициялық  |өлеңдерінің             |ұлттық   рух.           |
|құрылымына әдеби талдау |тілдік-стильдік         |                        |
|жазылады.               |ерекшеліктері мен       |                        |
|                        |композициялық құрылымына|                        |
|                        |қарай талдау.           |                        |
|5. Абайдың «Ескендір»   |5. Абайдың қарасөздеріне|5. Қазіргі қазақ        |
|дастанының сюжеттеріне  |әдеби-ғылыми тұрғыдан   |әдебиетіндегі           |
|әдеби-көркемдік,        |сараптама жазылады.     |жаңашыл-модернистік     |
|образдық талдау         |                        |сипаттағы жас           |
|жүргізіледі.            |                        |ақын-жазушылар          |
|                        |                        |шығармашылығы.          |
|6. Абайдың «Әзім        |Абай лирикасындағы      |Абай лирикаларындағы    |
|әңгімесі» туындысының   |азаматтық сарын         |Шығыс өрнектері         |
|сюжеттеріне             |                        |                        |
|әдеби-көркемдік,        |                        |                        |
|образдық талдау         |                        |                        |
|жүргізіледі.            |                        |                        |
|7. «Қазақтың қайдан     |Абай лирикасының жанрлық|Абай және Толстой       |
|шыққандығы туралы»      |сипаты                  |                        |
|шығармасына әдеби-ғылыми|                        |                        |
|тұрғыдан сараптама      |                        |                        |
|жазылады.               |                        |                        |
|8. Шәкәрімнің           |Батыс жазушылары Шәкәрім|Шәкәрім шығармаларындағы|
|шығармашылық            |аудармаларында          |ауыз әдебиеті үлгілері  |
|ғұмырбаянының зерт телу |                        |                        |
|тарихы                  |                        |                        |
|9. Абай мұрасы Әуезов   |Абайдың адамгершілік    |Абай және мысал жанры   |
|зерттеуінде             |лирикасы                |                        |
|10. Абай шығармаларының |Абай және Шәкәрім       |Қазақ өлең жүйесін түр  |
|дәстүрлік, көркемдік    |                        |жағынан дамытудағы Абай |
|негіздері               |                        |ізденістері             |

      7 «АБАЙТАНУ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ

      Кесте 4 – «Абайтану» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі


| Апта         |1                                                         |
|Семинар       |15                            |32                        |













Пәндер