Файл қосу

Тәжірбиелік сабақтарда



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                            |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫН ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                      |
|3 деңгейлі СМК құжаты           |ПОӘК             |ПОӘК                       |
|                                |                 |042 – 18-34.2.16 / 02-2013 |
|ПОӘК магистранттарға арналған   |Басылым № 1      |                           |
|пәннің  бағдарламасы            |18.09.2013 ж.    |                           |
|«Ғылыми-зерттеу жұмыстарын      |                 |                           |
|ұйымдастыру және жоспарлау»     |                 |                           |











                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
           «Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау»
                    6М011600 – «География» мамандығы үшін

                          МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН
                            ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ


















                                    Семей
                                    2014



                                  АЛҒЫ СӨЗ

ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы  _ «__02___» ___09__ 2013 г.
Тулеугалиева С.С., б.ғ.к., «Химия және география» кафедрасының доценті


2. ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 «Химия және география»  кафедрасының отырысында

Хаттама № __1___   «_02____» ___09__ 2013 г.

Кафедра меңгерушісі        __________  Д.Р.Онтагарова

2.2 Жаратылыс ғылымдар факультетінің Оқу – әдіснемелік Бюросының отырысында


Хаттама № _1____   «__03___» ___09__ 2013 г.

Төраға: _______________ З.В. Абдишева, б.ғ.к., доцент



3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу- әдістемелік Кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған
және ұсынылған.
Хаттама 18.09.2013 жыл, №1
ОӘК төрағасы _______________ Г.К. Искакова


4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ


















                                   Мазмұны

   1. Жалпы талаптар
   2. Пән мазмұны мен сабақтар түрлеріне байланысты сағаттардың бөлінуі
   3. Пәнді оқуға арналған әдістемелік ұсыныстар
   4. Курс форматы
   5. Курс саясаты
   6. Баға қою саясаты
   7. Әдебиеттер
































1. ЖАЛПЫ ТАЛАПТАР


1. Оқытушы мен пән жайлы жалпы мәліметтер
Тулеугалиева Сауле Сериковна, б.ғ.к., доцент
«Химия және география» кафедрасы
Байланыс мәліметі - №2 корпус, № 314 кабинет
Сабақ өткізілетін орын –№314 аудитория
Кредиттер саны - 3
1.2  Пәннің  қысқаша  мазмұны:  мамандық  бойынша   ғылыми   жұмыс.   Ғылыми
шығармашылықтың жалпы әдістемесі.  Логикалық  заңдылықтардың  ерекшеліктері.
Ғылыми  жұмыс  жазуға  дайындық  және  ғылыми  мәліметтерді  жинау.   Ғылыми
жұмыстың  жазбаша   жазуларымен   жұмыс   жасау.   Ғылыми   шығармашылықтағы
модельдеу.  Биометрия  негіздері.  Ғылыми  мәліметтерді  өңдеу  және  жүзеге
асыру. Зерттеулердегі статистика элементтері.
1.3  Пәннің   мақсаты:   болашақ   мамандардың   ғылыми-зерттеу   жұмыстарын
ұйымдастыру және жоспарлауға дағдыларын  қалыптастыру.  Магистранттардың  өз
бетінше  ғылыми  жұмыстарды  жүргізу,  зерттеу  және   тәжірбиелер   жүргізу
дағдыларын қалыптастыру, алған білімдерін жүйелеу, кеңіту және бекіту.
1.4  Пәнді  оқып-зерттеудің  негізгі  міндеттері:    –  ғылыми  зерттеулерді
жүргізу және ұйымдастыру барысында тәжрибиелік  даңғдыларын  дамыту;  ғылыми
зерттеулерді жүргізудегі  отандық  және  шет  елдік  тәжрибиелерін  зерттеу;
мамандандырылған жұмыстың  тақырыбы  бойынша  арнайы  әдебиеттерді  зерттеу;
зерттеудің ғылыми әдістерімен танысу; деректерді  өңдеу  және  анализдің  әр
түрлі әдістерін меңгеру;
1.5  Курс соңында магистрант білуге міндетті::
  •   ұйымдастырудағы зерттеу процесінің негіздері;
  •   ғылыми зерттеу әдістемесінің негіздері;
  •   ұйымдастыруда және  жеке  тұлғаның  дамуындағы  ғылыми  зерттеулердің
  рөлі;
  •    ғылыми  зерттеулерді,   конференцияларды,   семинарларды,   дөңгелек
  үстелдерді  жүргізу және ұйымдастыру заңдылықтары және принциптері;
      •  ғылыми  баяндамаларды,  мақалаларды  және  шығармаларды  жазу  және
презентациялау ерекшеліктері;
6.  Курс пререквизиттері:
физикалық  география,  экономикалық  география,  гидрология,   климатология,
метеорология, жалпы жертану
7.  Курстың постреквизиттері:
Шет елдегі стажировка, педагогикалық практика










2  ПӘН МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚТАР ТҮРЛЕРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ САҒАТТАРДЫҢ БӨЛІНУІ
                                                                   Таблица 1
|№   |Тақырып атауы               |Сағаттар                       |Әдебиеттер    |
|р/с |                            |                               |              |
|        |                                      |ДС      |ПТ                   |
|1       |2                                     |3       |4                    |
|1-7     |Аудиториялық сабақтарға қатысу және   |30      |Оқытушы тек қана     |
|        |дайындалу                             |        |сабаққа келмегенін   |
|        |                                      |        |белгілейді           |
|Тәжірбиелік жұмыстардың орындалуы (есеп, қорғау)                              |
|1-2     |Ғылыми зерттеулердің мәні.            |15      |Тәжірбиелік          |
|        |                                      |        |сабақтарда           |
|3-4     |Ғылыми-зерттеу жұмыстарының сатылары. |15      |Тәжірбиелік          |
|        |                                      |        |сабақтарда           |
|5       |Ғылыми зерттеулердің жұмыс            |15      |Тәжірбиелік          |
|        |бағдарламасын құру.                   |        |сабақтарда           |
|6-7     |Ақпараттық дерекқорлармен жұмыс       |15      |Тәжірбиелік          |
|        |жасауды жоспарлау.                    |        |сабақтарда           |
|Магистранттың оқытушымен бірге өздік жұмысы                                   |
|1-2     |Диссертация тақырыбы бойынша эссе     |10      |Сабақ кестесіне сай  |
|        |жазу.                                 |        |                     |
|3-4     |ҒЗЖ-ң негізгі мақсаттары, сатылары    |10      |Сабақ кестесіне сай  |
|        |және міндеттері.                      |        |                     |
|5-6     |Теоретикалық және эмпирикалық         |10      |Сабақ кестесіне сай  |
|        |зерттеулердің жалпы ғылыми әдістері   |        |                     |
|Магистранттың өздік жұмысы                                                    |
|1-3     |«Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру|25      |Сабақ кестесіне сай  |
|        |және жоспарлау» пәні бойынша глоссарий|        |                     |
|        |құрастыру.                            |        |                     |
|4-5     |«Ғылыми-зерттеу жұмыстарына АКТ       |25      |Сабақ кестесіне сай  |
|        |қолдану.                              |        |                     |
|6-7     |Ғылыми мақала жазу әдіснемесі.        |25      |Сабақ кестесіне сай  |
|7       |Аралық бақылау 1-7 апта дәрістерінің  |75      |Сабақ кестесіне сай  |
|        |мәліметтері бойынша  1-кешенді        |        |                     |
|        |тесттілеу                             |        |                     |
|1-7 апталар бойынша ұпайлар саны               |30+270  |                     |
|8-15    |Аудиториялық сабақтарға қатысу және   |30      |Оқытушы тек қана     |
|        |дайындалу                             |        |сабаққа келмегенін   |
|        |                                      |        |белгілейді           |
|Тәжірбиелік жұмыстардың орындалуы (есеп, қорғау)                              |
|8       |Библиография. Жылдам оқу әдіснемесі.  |12      |Тәжірбиелік          |
|        |                                      |        |сабақтарда           |
|9       |Ғылыми шығармашылықтағы модельдеу.    |12      |Тәжірбиелік          |
|        |Ғылыми шығармашылықтағы модельдер     |        |сабақтарда           |
|        |түрлері.                              |        |                     |
|10-11   |Анализ және синтез рәсімдерінің       |12      |Тәжірбиелік          |
|        |көмегімен мақсатты жүзеге асыру       |        |сабақтарда           |
|12-13   |Эксперименталді зерттеулер нәтижесін  |12      |Тәжірбиелік          |
|        |өңдеу                                 |        |сабақтарда           |
|14-15   |Статистикалық деректерді өңдеу        |        |                     |
|Магистранттың оқытушымен бірге өздік жұмысы                                   |
|7-8     |Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдіснемесі|10      |Сабақ кестесіне сай  |
|9-10    |Философиялық таным әдісі              |10      |Сабақ кестесіне сай  |
|11-12   |Ғылыми зерттеу тілінің және стилінің  |10      |Сабақ кестесіне сай  |
|        |ерекшеліктері                         |        |                     |
|13-14   |Ғылыми жұмыстарды дайындау, безендіру |10      |Сабақ кестесіне сай  |
|        |және қорғау.                          |        |                     |
|Магистранттың өздік жұмысы                                                    |
|8-9     |Импакт-факторы бар журналдарға мақала |20      |Сабақ кестесіне сай  |
|        |жазу ережелері.                       |        |                     |
|10-11   |Қазақстан Республикасындағы ғылыми    |20      |Сабақ кестесіне сай  |
|        |жобаларды қаржыландыру жүйесі.        |        |                     |
|        |Қоғамдық гранттар мен фондтар. ИНТАС. |        |                     |
|12-13   |Интернет: ғылыми мәліметтерді алудағы |20      |Сабақ кестесіне сай  |
|        |рөлі.                                 |        |                     |
|15      |Аралық бақылау 8-15 апта дәрістерінің |74      |Сабақ кестесіне сай  |
|        |мәліметтері бойынша  2-кешенді        |        |                     |
|        |тесттілеу                             |        |                     |
|8-15 апталар бойынша ұпайлар саны              |30+270  |                     |
|Емтихан бойынша ұпайлар саны                   |400     |                     |
|Академиялық кезең бойынша ұпайлар саны         |1000    |                     |



    Магистрант пән бойынша қорытынды бақылауға  оның  семестр  бойы  орташа
рейтингтік ұпайы 300 ден 600 балл аралығында болған жағдайда, сонымен  қатар
пән бойынша академиялық қарыздары болмаған жағдайда ғана жіберіледі.
    Емтихандық баға барлық модульдер, тезаурустық  бақылау  және  қорытынды
аттестация (60%), емтихан (40%), барлығы 100%, бойынша  оқу  үлгерімінің  ең
жоғарғы көрсеткіштері бойынша анықталады.
    Магистранттардың білімі,  дағдылары  және  біліктіліктері  келесі  жүйе
бойынша бағаланады:








                                                                   Таблица 3



            Ұпайлық, пайыздық және әріптік эквивалентінде бағалау

                                   шкаласы


    |Әріптік жүйе     |Ұпайлардың сандық|Проценттік құрамы|Дәстүрлі жүйе бойынша   |
|бойынша бағалау  |эквиваленті      |                 |бағалау                 |
|А                |4,0              |95-100           |Өте жақсы               |
|А-               |3,67             |90-94            |                        |
|В+               |3,33             |85-89            |Жақсы                   |
|В                |3.00             |80-84            |                        |
|В-               |   2,67          |75-79            |                        |
|С+               |2,33             |70-74            |Қанағаттанарлық         |
|С                |2,00             |65-69            |                        |
|С-               |1,67             |60-64            |                        |
|Д+               |1,33             |55-59            |                        |
|Д                |1,00             |50-54            |                        |
|F                |0,00             |0-49             |Қанағаттанарлықсыз      |



7 ӘДЕБИЕТТЕР
7.1 Негізгі әдебиеттер мен ресурстар
7.1.1 Архангельский С.Н. Лекции по научной организации учебного процесса в
высшей школе. – М.: Высш. шк., 1970. – С. 115-173.
7.1.2 Варшавский К.М. Организация труда научных работников. – М.,
Экономика, 1975. – 109 с.
7.1.3  Куравлев  В.П.,  Цынура   А.А.,   Демишева   Е.Ф.   Основы   научного
исследования  /  Методические  указания  для  студентов  хим.  и  др.   ест.
факультетов. – Караганда, 1983.
7.1.4 Обризон Н.М. Как сгруппировать литературу в библиографических  списках
к научной работе. // Библиография, 1993. – С. 25-33.
7.1.5 Основы научных исследований / Под ред. В.И. Крутова,  В.В.  Попова.  –
М.: Высш. шк., 1998. – 400 с.
7.1.6 Плохинский Н.А. Биометрия.  –  М.:  Изд-во  Московского  университета,
1970. – 367 с.
7.1.7 Сибиркина А.Р., Бирюкова Е.Н.,  Кушнарева  А.Ю.  Основы  метрологии  и
стандартизации (сборник лекций) для студентов естественного факультета.
7.1.8 Система организации НИРС в ВУЗах страны (сборник статей). – М.:  Высш.
шк., 1984. – С. 81-85.
7.1.9 Веников В.А.  Теория подобия и моделирования / М.: Высшая  школа  1986
г. 480с.
7.1.10 Лебедев А.Н.  моделирование  в  научно-технических  исследованиях   /
 М.: Радио и связь 1989 г. 224с.
7.1.11 Батороев К.Б.  Аналогии и модели  в  познании  /  Новосибирск.  Наука
1981 г. 320с.
Основы теории подобия и моделирования (терминология) /  М.:  Наука  1973  г.
25с.


7.2 Қосымша әдебиеттер мен ресурстар
7.2.1 Кузин  Ф.А.  Кандидатская  диссертация:  Методика  написания,  правила
оформления и порядок защиты: Практ. пособие  для  аспирантов  и  соискателей
ученой степени. – М., 2007.
7.2.2 Основы научных исследований: Учеб. для  техн.  вузов  /  В.И.  Крутов,
И.М. Грушко, В.В. Попов и др.; Под ред. В.И. Крутова,  В.В.  Попова.  –  М.,
2004.
Пәндер