Файл қосу
Сүрлем дайындау
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18.22.1.80/02 -2013 | |Студентке арналған |Басылым № | | |««Азық өндіру» пәнінің оқу |«___»_____20_____ | | |жұмыс бағдарламасы» оқу | | | |жұмыс бағдарламасы | | | «АЗЫҚ ӨНДІРУ» ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В080200 «Мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы» мамандығына арналған СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ –2013 Алғы сөз I. Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен» кафедрасының доценті қызметін атқарушы Ахметова Балнур Сериковна «_____»_______2013 жыл 2. Талқыланды: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен» кафедрасының мәжілісінде. Хаттама «_____ »_________2013 жыл, № Кафедра меңгерушісі ______________ Тугамбаева С.М. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама «____»__________ 2013 жыл, № Төраға _________________ А.Тлеубаева 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама «______»____________2013 жыл, № ОӘК төрайымы_____________Г.Искакова 4. БАСЫЛЫМ АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН МАЗМҰНЫ 1. Жалпы жағдайлар 2. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар 3. Курстың форматы мен саясаты 4. Баға қою саясаты 5. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттар 6. СОЖӨЖ және СӨЖ мазмұны 7. Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік жоспары 1. Жалпы жағдайлар 1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер 1. Оқытушының аты –жөні: Ахметова Балнур Сериковна, доцент қ.а. 2. Кафедра: Мал шарушылығы және аң өсіру технологиясы 3. Хабарласу телефоны: 53-19-70 (институт, жұмыс), 4. Жұмыс өткізілетін орны: № 5 корпус, аудитория № 208 5. Пәннің аты: «Ауыл шаруашылық малдарын азықтандыру» 6. Кредит саны: 2(екі) 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны «Азық өндіру» пәнінің мазмұны: еліміздің экономикасын өркендетуде ауыл шаруашылығынан алынатын өнімнің үлесі өте зор. Мал азығы өндірісінің теориясымен, түрлерімен дайындау технологияларымен, негізгі өсімдіктермен, далалық түрлерімен және шабындық азықтық қасиеттерімен, өнімдерін көтеру жолдарымен таныстырады. 1.3 Курстың мақсаты: Қазақстанның негізгі азықтық өсімдіктерінің азықтық құнын бағалау. Өсімдіктердің әртүрлі өмір сүргіш орналасқан, жайылымға жарамды жер беті учаскесін жайылымдыққа жарамдылығын меңгеріп білу. 1.4 Пәнді оқытудың міндеті: Пәнді оқытудың негізгі міндеті – мал азығы өндірісінің теориясымен, түрлерімен, дайындау технологиясымен, негізгі өсімдіктермен, далалық түрлерімен және шабындық азықтардың түрлерімен, оның биологиялық ерекшеліктерімен, азықтық қасиеттерімен, өнімдерін көтеру жолдарын жетік білулері қажет. 1.5 Пәнді оқу барысында студент: - ең арзан мал азығын дайындауды ұйымдастыруды білу; - табиғи жайылымдар мен шалғындықтарды жақсарту үшін істелінетін жұмыстарды дер кезінде ұйымдастыруды білу; - пішен дайындауды дұрыс ұйымдастыру; - азықты малға әзірлеп беруді ұйымдастыру; - бір жыл ішінде бір жерден екі рет өнім алу әдістерін өндіріске енгізу жолдарын білу. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Мал шаруашылығы негіздері 1.6.2 Ауыл шаруашалығы малдарын өсіру және селекциясы. 1.7 Курстың постреквизиттері 1.7.1 Шошқаларды интенсивті өсіру биохтехнологиясы мен селекциясы 1.7.2 Мал шаруашылығы және құс шаруашылығын асылдандыру ісі 1.7.3 Ауыл шаруашылығы малдарын азықтандыру 1.7.4 Эмбриоинженерия 1.7.5 Селекция -генетикалық үрдістерді болжау және моделдеу. 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ САҒАТТЫ БӨЛУ Кесте 1 |№ |Тақырып атауы |Сағат саны | | | |Д |ЗТС |СОӨЖ |СӨЖ |Әдебиеттер | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 – модуль Мал шаруашылығындағы азық өндірудің маңызы | |1 – блок Қазақстанда далалық егіншіліктің дамуы | |1 |Кіріспе. Мал |1 | | | |Әубәкіров Қ., | | |шаруашылығындағы | | | | |Атақұлов Т., Ахмет | | |маңызы | | | | |А. Мал азығын | | | | | | | |өндіру.- Алматы, | | | | | | | |2011 | | | | | | | |Зыков Ю.Д., Копытин | | | | | | | |И.П. Мал азығын | | | | | | | |өндіру. – А., 1994 | | |Мал азықтарына | |1 |2 | |Әубәкіров Қ., | | |сипаттама | | | | |Атақұлов Т., Ахмет | | | | | | | |А. Мал азығын | | | | | | | |өндіру.- Алматы, | | | | | | | |2011 | |2 |Қазақстандағы далалық|1 | |3 | |Зыков Ю.Д., Копытин | | |егіншіліктің дамуы | | | | |И.П. Мал азығын | | | | | | | |өндіру. – А., 1994 | | | | | | | |Әубәкіров Қ., | | | | | | | |Атақұлов Т., Ахмет | | | | | | | |А. Мал азығын | | | | | | | |өндіру.- Алматы, | | | | | | | |2011 | | |Өсімдіктердің | |1 | | | | | |өсіп-өну кезеңдері | | | | | | | |және тіршілігінің | | | | | | | |ұзақтығы | | | | | | |3 |Астық тұқымдас мал |1 | |2 | |Зыков Ю.Д., Копытин | | |азықтары, | | | | |И.П. Мал азығын | | |шаруашылықтағы маңызы| | | | |өндіру. – А., 1994 | | |Өсімдіктердің топырақ| |1 | |10 |Әубәкіров Қ., | | |пен суға қатынасы | | | | |Атақұлов Т., Ахмет | | | | | | | |А. Мал азығын | | | | | | | |өндіру.- Алматы, | | | | | | | |2011 | |4 |Арпа, бидай және сұлы|1 | |2 | |Зыков Ю.Д., Копытин | | |дақылдарына сипаттама| | | | |И.П. Мал азығын | | | | | | | |өндіру. – А., 1994 | | | | | | | |Әубәкіров Қ., | | | | | | | |Атақұлов Т., Ахмет | | | | | | | |А. Мал азығын | | | | | | | |өндіру.- Алматы, | | | | | | | |2011 | | |Топырақтың | |1 | | | | | |механикалық құрамы | | | | | | |5 |Бұршақ тұқымдас |1 | | | |Зыков Ю.Д., Копытин | | |өсімдіктер | | | | |И.П. Мал азығын | | | | | | | |өндіру. – А., 1994 | | |Қатаң азықтарды | |1 | | |Әубәкіров Қ., | | |дайындау технологиясы| | | | |Атақұлов Т., Ахмет | | | | | | | |А. Мал азығын | | | | | | | |өндіру.- Алматы, | | | | | | | |2011 | |6 |Сүрлемді дақылдарға |1 | | | |Зыков Ю.Д., Копытин | | |сипаттама | | | | |И.П. Мал азығын | | | | | | | |өндіру. – А., 1994 | | |Сүрлем дайындау | |1 | | |Әубәкіров Қ., | | |технологиясы және | | | | |Атақұлов Т., Ахмет | | |сапасын бағалау | | | | |А. Мал азығын | | | | | | | |өндіру.- Алматы, | | | | | | | |2011 | |7 |РБ1 | |1 | |10 |Зыков Ю.Д., Копытин | | | | | | | |И.П. Мал азығын | | | | | | | |өндіру. – А., 1994 | |2- модуль Мал азықтық дақылдар | |2-блок Мал азығын дайындау технологиясы | |8 |Азықтық |1 | | | |Әубәкіров Қ., | | |тамыр-түйнектерге | | | | |Атақұлов Т., Ахмет | | |сипаттама | | | | |А. Мал азығын | | | | | | | |өндіру.- Алматы, | | | | | | | |2011 | | |Пішендеме және оны | |1 |2 | |Зыков Ю.Д., Копытин | | |дайындау технологиясы| | | | |И.П. Мал азығын | | | | | | | |өндіру. – А., 1994 | |9 |Мал азықтық бақша |1 | | |10 |Әубәкіров Қ., | | |дақылдары | | | | |Атақұлов Т., Ахмет | | | | | | | |А. Мал азығын | | | | | | | |өндіру.- Алматы, | | | | | | | |2011 | | |Дәнді – дақылдардың | |1 | | |Зыков Ю.Д., Копытин | | |азықтық сапасын | | | | |И.П. Мал азығын | | |бағалау | | | | |өндіру. – А., 1994 | |10 |Көп жылдық шөптердің |1 | |2 | |Әубәкіров Қ., | | |түрлері | | | | |Атақұлов Т., Ахмет | | | | | | | |А. Мал азығын | | | | | | | |өндіру.- Алматы, | | | | | | | |2011 | | |Ұсақталған азықтарға | |1 | | |Зыков Ю.Д., Копытин | | |баға беру | | | | |И.П. Мал азығын | | | | | | | |өндіру. – А., 1994 | |11 |Шалғындық |2 | | |10 |Әубәкіров Қ., | | |өсімдіктерге | | | | |Атақұлов Т., Ахмет | | |сипаттама | | | | |А. Мал азығын | | | | | | | |өндіру.- Алматы, | | | | | | | |2011 | | |Мал азығын дайындау | |1 | | |Зыков Ю.Д., Копытин | | |технологиясы | | | | |И.П. Мал азығын | | | | | | | |өндіру. – А., 1994 | |12 |Азық өндірудегі жасыл|2 | | | |Әубәкіров Қ., | | |конвеерлерге | | | | |Атақұлов Т., Ахмет | | |сипаттама | | | | |А. Мал азығын | | | | | | | |өндіру.- Алматы, | | | | | | | |2011 | | |Күнжара мен шроттың | |1 | | |Зыков Ю.Д., Копытин | | |сапасын бағалау | | | | |И.П. Мал азығын | | | | | | | |өндіру. – А., 1994 | | |Профилактикалық | |1 | | |Әубәкіров Қ., | | |диеталық азықтарды | | | | |Атақұлов Т., Ахмет | | |дайындау технологиясы| | | | |А. Мал азығын | | | | | | | |өндіру.- Алматы, | | | | | | | |2011 | |13 |Жайылымды |2 | |2 |5 |Зыков Ю.Д., Копытин | | |өсімдіктерге | | | | |И.П. Мал азығын | | |сипаттама және оны | | | | |өндіру. – А., 1994 | | |пайдалану | | | | | | | |Синтетикалық азотты | |1 | | |Әубәкіров Қ., | | |заттармен танысу | | | | |Атақұлов Т., Ахмет | | | | | | | |А. Мал азығын | | | | | | | |өндіру.- Алматы, | | | | | | | |2011 | | |РБ2 | |1 | | | | | |Барлығы |15 |15 |15 |45 |90 | 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар а) Пәнді оқу барысында қажетті уақытты ұйымдастыру және жоспарлау бойынша кеңестер: Семестрдегі оқу жүктемесін біркелкі үлестіру керек және әрбір студент міндетті түрде орындайтындай, тапсырмалар жиынтығын беру керек, және олардың орындалуын қатаң бақылау керек. Бұл үшін кафедрада бақылаудың әртүрлі формасы бар. Әрбір пән бойынша өздік жұмысының сағат санын анықтау, оқу тапсырмаларын регламенттеу нақтылыққа, анықттыққа әкеледі, басқа сабақтардың есебінен СӨЖ дің көбейіп кетпеуін қамтамасыз етеді.Бұл қорытынды студенттердің пікірімен нақтыланады. Пәнді оқу барысында сұрақтардың бір бөлігін студент өздігінен оқу керектігін білуі қажет. Біздің кеңес: өз уақытыныздың шығынын талдау керек. Өз уақытынды есепте және бақылау жаса, оған ұқыпты қара. б) Студенттің іс-әрекеті, немесе пәнді оқудың сценарий 1. Оқу материалын дұрыс орналастыру және пәнніңөткен материалдарын және басқа пәндерді байланыстыру. 2. Тақырыпқа байланысты сабақты өткізудің түрлері мен әдістері анықталады. Пәннің көптеген сұрақтарын нақты мысалдардан және зертхана жұмыстарынан меңгеруге болады. 3. Теориялық курс зертханалық- тәжірибелік жұмыстармен және тәжірибеден өту барысында, оның ішінде диплом алды тәжірибеден өту барысында бекітіледі. Зертханалық сабақтар тақырып дәрістері оқылғаннан кейін жүргізіледі. Сөзсіз, бұндай сабақтарда ойлау, талдай білу қабілеттері дамиды. Пәнаралық байланыс студенттердің ғылым негізін терең меңгеруге қажет. Олар ойкеңістігінің кеңеюіне, білуге деген қызығушылықтың дамуына, жаңа ғылымды өздігінен игеруге және оларды тәжірибеде қолданудын белсенділігін жоғарылатады. Пән аралық байланыстың негізінде бір пәнмен келесісінің арасын жалғастыруға болады, оқу материалдарын көшіруді болдырмау керек. Оқу процесінде бұндай байланыстар туындауы мүмкін, оларды алдын ала анықтап және де оларды жұмыс бағдарламасына, жоспарына кіргізу керек. в) Оқу- әдістемелік кешенінің материалдарын қолдану бойынша ұсыныстар. ПОӘК енгізілген оқу- әдістемелік материалдаы дамыған ғылымның жетілдірілген деңгейін көрсетуі керек, оқу материалының логикалық мазмұның қарастыру керек, студенттердің оқу материалын терең меңгеру үшін және оны тәжірибеде пайдалану үшін жетілген әдістер мен техникалық тәсілдер қолдану керек. Кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ- нің үлесі өсіп, мәні жоғарылайды, ал бұл өз кезегінде студенттің жұмысын өзгертеді, оның іс- әрекетіне талап жоғарылайды. г) Әдебиеттермен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар. Оқырманның мақсатын білмей, қандай әдебиет көздерімен жұмыс жасау керек екенін, қандай көлемде әдебиет қолдану керек екенін айту қиын. Студент оқу бағытын жоспарлай білу керек, табылған әдебиет көзіне тез және дәл есеп беріп, содан кейін оны кез- келген уақытта оңай табылатындай етіп қою керек. Өйтпеген жағдайда үлкен әдебиет қорын белсенді пайдалану мүмкін емес. Пән бойынша арнайы әдебиетпен жұмыс ітеудің негізгі мақсаты келесідей болып бекітіледі: улкен көлемдегі материалдан өзіне керекті негізгі мәліметтерді, болашақ мамандарға қажетті материалдарды таңдап алу керек. д) Емтиханға дайындалу бойынша кеңестер. Жазғы және қысқы сессия – ең қиын жұмыс кезеңдері. Қысқы сессия уақытында, семестр бойына жүйесіз жұмыс істеу нәтижесінде меңгеруге мүмкін емес үлкен материалдарды еске түсіруге тура келеді. Сессия уақытында материалдарды тек қайталап, бір жүйеге келтіріп және түсініксіз сұрақтар бойынша кеңестер алуға болады. Сессияға дайындықты алғашқы, ынтамен тындалған дәрістерден және толық орындалған зертхана-тәжірибелік, семинар сабақтарынан бастау керек. Бұл Сіздің табысыныздың негізі. Есте сақтаңыздар- түнгі дайындық сабақтары аз өнімділік береді. Олар ойдың жұмысқа қабілеттілігінің төмендеуіне әкеледі. Уақытты жоспарлау кезінде, қандай емтихан сізге қиын болады және қайсысына уақыт қорын көп қолдану керек екенін ескеру керек. Өзіндік дайындық үшін кафедра берген бақылау сұрақтарын және бағдарламаларын ұтымды пайдалану керек. Семестрдегі ұқыпты жұмыстарыңыз және емтиханға деген екпінді дайындығыңыз сізге сенімділік туғызады және білімінізге сай бағаны аласыз. 4 Курс форматы Аудиториялық сабақтар курсты оқу бойынша методикалық ұсыныстарға сәйкес жүргізіледі. Әрбір тақырыпты оқу кезінде жұмыс дәптерінде зерттелген тақырыптың мақсаты, тапсырмасы, шешімі және қорытындысы көрсетілуі керек. СОЖӨЖ аудиториялық және аудиториядан тыс деп бөлінеді. Аудиториялық толық өңделген бақылау жұмысы түрінде жұмыс дәптерінде және реферат түрінде орындалады. Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу керек. Дәріс кезінде түсінбеген материалдарды оқытушыдан қосымша түсіндіруін сұрауға болады. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беруі тиіс. Үй жұмысы: үй жұмысы өткен материалды бекіту үшін және міндетті түрде орындау үшін арнайы жасалған. График бойынша әр тақырыпытың соңында тапсырылуы керек. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып, жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанарлықсыз» бағасы қойылады. Сабаққа кешігіп келуге болмайды, сабаққа кешіккен студент дәрісханаға кірмейді. Сабақ кезінде ұялы телефондар өшірілуі тиіс. Сабаққа дайындық: Студенттер сабаққа дайындалу барысында Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің компьютерлерін қолдана алады. Кітапханада белгіленген ережелер бойынша оқулықтарды, мерзімдікк басылымдарды оқуға, үйге алуға болады. Өздік жұмыстар: Дәрісханадан тыс уақытта студенттер СОЖӨЖ және СӨЖ дайындап, белгіленген мерзімде оқытушыға өткізеді. СОЖӨЖ және СӨЖ тапсырмалары 6-пунктте белгіленген. СОЖӨЖ және СӨЖ 4 форматтағы таза ақ беттерге орындалады. Бақылау жұмыстары: бақылау жұмысын студент міндетті түрде орындап, белгіленген уақытта тапсырылуы тиіс. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап, аудиториядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін «Ғ» бағасын қоюмен қамтылады. Межелік бақылау: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Емтихан: қорытындысы бойынша бағалық баллдар қойылады. Емтиханда сіздің дәрістік жазбаларынызды және кітаптарды пайдалануға болмайды. Емтихан тест түрінде өтеді. оқу процесіне белсенді қатысу керек, барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек, ұжымдық жұмыстарға қатысу керек. Пунктуальды, сабырлы болу керек. 5. КУРС САЯСАТЫ Біз бірігіп жұмыс жасау барысында төмендегідей ережелерді ұстануымыз қажет: - оқытушы мен студен бір біріне түсіністікпен қарауы тиіс - оқу процесіне белсенді қатысу керек - барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек - сабақтан себепсіз қалмау - сабақтан қалған уақыт электронды журналға тіркелісімен баға автоматты түрде төмендейді - білімді бағалау балдық - рейтингілік жүйемен бағаланады 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ «Азық өндіру» пәні бойынша студенттердің білімін бақылау келесідей формаларда іске асырылады: Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |балдар | | |1 |2 |3 |4 | |1 |Барлық сабаққа қатысу 1 аптадан 7 аптаға |30 | | | |дейін | | | |2 |Ағымды бағылау 18 балл. СОӨЖ 6 балл |24 | | |3 |Ағымды бағылау 18 балл. СОӨЖ 6 балл |24 | | |4 |Ағымды бағылау 18 балл. СОӨЖ 6 балл СӨЖ 30 |54 | | | |балл | | | |5 |Ағымды бағылау 18 балл. СОӨЖ 6 балл |24 | | |6 |Ағымды бағылау 18 балл. СОӨЖ 6 балл. СӨЖ 30 |54 | | | |балл. | | | |7 |Рубеждік бақылау 1 |90 | | |1 |2 |3 |4 | |1 аптадан 7 дейін оқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл |300 | | | |Барлық сабаққа қатысу 8 аптадан 15 аптаға |30 | | | |дейін | | | |8 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл |17 | | |9 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл |17 | | |10 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл. СӨЖ 30 |47 | | | |балл | | | |11 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл |17 | | |12 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл. |17 | | |13 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл. СӨЖ 30 |47 | | | |балл | | | |14 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл | | | |15 |Рубеждік бақылау 2 |90 | | |8 аптадан 15 дейін оқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл|300 | | |Емтихан үшін жиынтық балл |400 | | |Академиялық кезеңдегі жиынтық балл |1000 | | 7. НЕГІЗГІ ӘДЕБИЕТТЕР 7.1. Негізгі әдебиеттер 7.1.1. Әубәкіров Қ., Атақұлов Т., Ахмет А. Мал азығын өндіру.- Алматы, 2011 7.1.2. Зыков Ю.Д., Копытин И.П. Мал азығын өндіру. – А., 1994 7.1.3. К.Ш. Жанабаев., Т.С. Саудабаев. Өсімдік шаруашылық өнімдерін өндіру технологиясы. Алматы, 1994 жыл. 7.2. Қосымша әдебиеттер 7.2.1. Зафрен С.Я. Жемшөп дайындау технологиясы (анықтамалық құрал).- А.,1980 2. Абанова, М.Н. Мал азықтандыру практикумы.- Алматы, 2007
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz