Файл қосу
Негізгі көрсеткіш бойынша сапа деңгейін бағалау
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейдегі СМЖ құжаты |ОӘК | | | | | | | | | | | | |ОӘК 042–14.1.04.01.20.96/01| | | |-2009 | |ОӘК | | | |«Сапа менеджменті жүйесі |26.09.2008 ж. | | |»пәнінен оқытушыға арналған|№ 2 басылым | | |жұмыс оқу бағдарламасы | | | 050701 «Биотехнология» мамандығының студенттеріне арналған «Сапа менеджменті » пәнінен ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2012 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы т.ғ.к., «Стандарттау және биотехнология» кафедрасының аға оқытушысы Төлеубекова С.С.__________ 2 ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1 Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Стандарттау және биотехнология» кафедрасының отырысында «____» _______2009 ж., № ___ хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ Ж.Х.Кәкімова 2.2 Инженерлі-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде «____» _______2009 ж., № ___ хаттама Төрайымы_____________Ж.К.Молдабаева 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде шығаруға мақұлданған және ұсынылған «____» _______2009 ж., № ___ хаттама Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы, бірінші проректор ___________ Ә.А. Молдажанова 4 2006 жылдың 31 қарашасындағы №1 басылымның ОРНЫНА ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |1 |Қолданылу саласы |4 | |2 |Нормативтік сілтемелер |4 | |3 |Жалпы ережелер |4 | |4 |Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасының мазмұны |6 | |5 |Студенттердің өзіндік жұмысы тақырыптарының тізімі |9 | |6 |Пәннің оқу-әдістемелік картасы |9 | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы |11 | |8 |Әдебиеттер |11 | 1 Қолданылу саласы «Сапа менеджменті жүйесі» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы 050701 «Биотехнология» мамандығының студенттеріне арналған. Студенттерді курс мазмұнымен,өзектілігі және қажеттілігімен,курс саясатымен,машықтану және білгірлігімен таныстырады. 2 Нормативтік сілтемелер «Сапа менеджменті жүйесі » пәні бойынша нағыз оқу-әдістемелік кешені пәннің оқу процесін ұйымдастырылу ережесін бекітеді және келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес әзірленеді: - Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігінің 2006 жылдың 23 желтоқсанында № 779 бұйрығымен бекітілген және іске енгізілген 050732 «Стандартау, метрология және сертификаттау» мамандығының ҚР МЖМС 3.08.358- 2006 мемлекеттік жалпы-білім оқу стандартына сай; - УСТ 042 РМҚК-СМУ-8-2007 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерінің жасалуына және ресімделуіне қойылатын жалпы талаптар» университет стандартына сай; - ҚП 042-08.10.12-2007 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны» құжаттамалық процедурасына сай. 3 Жалпы ережелер 3.1 Пәннің қысқаша мазмұнын қысқаша сипаттау. Пәннің мақсаттары болып студенттерге стандарттау ғылымы және сапа жүйесін басқару жөнінідегі түсінік беру; студенттерді Халықаралық стандарттау жөніндегі ұйым (ISO) әзірленген сапа жүйелері және оларды басқару бойынша Халықаралық стандарттарымен таныстыру; студенттерге ИСО 9000 сериялы стандарттармен жұмыс істеу.олардың өздерінің практикалық жұмыстарында қолдану жөніндегі дағдылар беру болып табылады. 3.2 Осы курстың мақсаты студенттерге ИСО 9000 сериялы стандарттармен жұмыс істеу, олардың талаптарын өздерінің практикалық жұмыстарында қолдану жөнінде дағдылар беру болып табылады. 3.3 Осы курсты оқудың негізгі мәселесі студенттерге квалиметрлеу принциптері мен әдістері, өнеркәсіптік өнімдердің жіктелуі, сапа көрсеткіштерінің номенклатурасы, сонымен қатар өнімдердің, қызметтердің, процестердің сапа деңгейін сандық анықтаудың әдістері мен тәртібі туралы түсінік беру. 3.4 Пәнді оқу нәтижесінде студент түсінік алу керек: • хабарлы болуға; • сапа менеджментінің жүйелері жөнінде; • сапа менеджменті жүйесін құрудың негізгі принциптері жөнінде; • білуге; • стандартату бойынша заңдылық және нормативтік –құқықтық актілерді,әдістемелік материалдарды. стандарттау саласындағы үкіметтің саясатын түсіне білуі керек; • стандарттаудың тарихы мен қазіргі жағдайы туралы, стандарттау жөніндегі халықаралық және өңірлік ұйымдары туралы, стандарттаудың басқа пәндермен қатынасы жөнінде түсініктерге ие болуы керек; • кәсіпорынның сыртқыэкономикалық қызметінің дамуына және Қазақстанның Дүниежүзілік сауда ұйымына кіруіне қажетті мамандардың кәсіптік қасиеттерге иелену керек. Сонымен қатар студенттер келесілерді білуі қажет: • стандарттау жөніндегі заңнамалық және нормативтік құқықтық актілерді, әдістемелік материалдарды; • өнімнің сапасын бақылаудың мемлекеттік қадағалау жүйесін, ведомствоаралық және ведомстволық жүйелерін; • өнімнің негізгі техникалық сипаттамаларын, өнімнің сапа деңгейін бағалаудың принциптері мен әдістерін, өнімнің сапа көрсеткіштерін таңдау ерекшелігін; • өнімнің сапасын талдау тәсілдерін, сапаны статистикалық бақылауды ұйымдастыру және технологиялық процестерді басқаруын. Олар мыналарды қолдана білуі керек: • өнімнің сапасын жоғарлатуы бойынша жобалау мен жоспарлау кезінде өнімнің сапа көрсеткіштерінің құрамын; • өнімнің сапа жөніндегі мәліметтерді талдау әдістері мен ақаулардың пайда болу себептерін табу тәсілдерін; • өнімнің сапасын жоғарлату жөніндегі жұмыстарды жоспарлау және жүргізуге арналған компьютерлік технологиялар; • өнімнің және сапа жүйелерін сертификаттау жұмыстарын орындау кезінде өнім мен процестердің сапасын бақылау әдістерін; • өнімнің сапасын бақылауға арналған бақылаушы-өлшеуші және өлшеуші техникасын; Бұған қоса студенттер келесі дағдыларға иелену қажет: • әртүрлі өнімдердің сапа көрсеткіштерін есептеу мен таңдауын; • өндірісті жақсарту үшін өнімнің сапасын бақылау жөніндегі есептерді шығаруын. 3.5 «Квалиметрлеу және сапаны басқару» курсының пререквизиттері: жоғарғы математика, өлшемдердің жалпы теориясы, метрология, стандарттау және сертификаттау, өлшеу және бақылау әдістері мен құралдары, тәжірибені жоспарлау, өнімнің сапасын бақылау мен басқарудың статистикалық әдістері, өндіріс технологиясы. 3.6 «Квалиметрлеу және сапаны басқару» курсының постреквизиттері: өндірістегі метрологиялық қамтамасыз ету, деректер қоры мен сараптық бағалау, стандарттар мен нормативтік құжаттаманы жасау технологиясы, жүйелік талдау мен техникалық нысандардың диагностикасы. 1 кесте Оқу жоспарынан үзінді көшірме |Курс |Семестр |Кредиттер | |1 |2 |3 | |Дәрістік сабақтар | |1 Кіріспе |1 |8.1.1 | |Пәннің мақсаттары мен қарастыратын мәселелері. | |8.1.2 | |Пәннің құрылымдық-логикалық сұлбасы. Негізгі | | | |терминдер мен анықтамалар | | | |2 Сапа мәселелері жөніндегі ғылыми зерттеулердің |1 |8.1.1 | |әдістемесі | |8.1.2 | |Сапа табиғатын зерттеу. Өнімнің сапасын басқару | | | |жөніндегі зерттеулер. Сапаны өлшеу, сапа туралы | | | |ақпарат теориясы бойынша, сапаның экономикалық және | | | |социологиялық мәселелері жөніндегі зерттеулер. | | | |3 Сапа деңгейінің динамикасы |1 |8.1.1 | |«Ең жоғарғы сапа» концепциясы. Сапаның төрт деңгейі:| |8.1.3 | |стандартқа сәйкестігі, қолдануға сәйкестігі, | | | |нарықтың талаптарына сәйкестігі, жасырылған | | | |қажеттіліктерге сәйкестігі. | | | |1 |2 |3 | | 4 Өнеркәсіптік өнімдерді жіктеу. Сапа |2 |8.1.1 | |көрсеткіштерінің номенклатурасы | |8.1.2 | |Өнім сапа көрсеткіштерінің жіктелуі. Өнімнің | | | |біртектілігі бойынша сапа көрсеткіштерінің жіктелуі.| | | |Өнеркәсіптік өнімнің жіктелуі. Өнеркәсіптік | | | |өнімдердің сапа көрсеткіштерінің жіктелуі. | | | |Тұтынушылық қасиеттері мен сапа көрсеткіштерінің | | | |номенклатурасын таңдау тәртібі. | | | |5 Өнімнің сапа деңгейін бағалау |2 |8.1.1 | |Жіктеуші, шектеулі және бағалау көрсеткіштері. | |8.1.2 | |Бағалау жағдайы. Өнім сапасының сараптық бағасы. | | | |Органолептикалық көрсеткіштерді бағалау. Сапа | | | |көрсеткіштерінің номенклатурасын анықтау. | | | |Көрсеткіштердің салмақтық коэффициентерін анықтау. | | | |Сапа деңгейін бағалау үшін базалық үлгілерді таңдау.| | | |6 Квалиметриялық шкалалар |2 |8.1.1 | |Атаулар шкаласы. Реттік шкаласы. Аралықтар шкаласы. | |8.1.2 | |Қатынастар шкаласы. Абсолютті мәндер шкаласы. | | | |7 Сапа деңгейін бағалау әдістемелерін жасаудың |2 |8.1.6 | |негізгі ережелері | | | |Өнімнің сапа деңгейін бағалаудың дифференциалдық | | | |әдісі. Өнімнің сапа деңгейін бағалаудың кешенді | | | |әдісі. Кешенді көрсеткішке қойылатын талаптар. | | | |Негізгі көрсеткіш бойынша сапа деңгейін бағалау. | | | |Интегралды көрсеткіштің көмегімен өнімнің сапа | | | |деңгейін бағалау. Орташаөлшенген көрсеткіш бойынша | | | |өнімнің сапа деңгейін бағалау. Өнімнің сапа деңгейін| | | |бағалаудың аралас әдісі. | | | |8 Білім мен тәжірибелік қызмет ретінде өнімнің |1 |8.1.5 | |сапасын басқарудың пайда болуы мен дамуы | | | |Негізгеалынатын категориялар мен сапаны басқару | | | |жөніндегі түсініктер. Сапаны басқарудағы жүйелік | | | |бағыттың мәні. Отандық және шетелдік | | | |кәсіпорындарында сапаны басқарудың негізгі кезеңдері| | | |мен қызметтерді талдау. Ерекшеліктері, | | | |артықшылықтары мен кемшіліктері. Сапаны басқарудың | | | |жалпы концепциясы. | | | |1 |2 |3 | |9 Өнімдердің негізгі ақауларының жіктелуі Өнімнің |1 |8.1.9 | |ақауларының жіктелуі: өнімнің сапасына әсер етуі | | | |бойынша; табу мүмкіндігі бойынша; оларды болдыртпау | | | |мүмкіндігі бойынша; пайда болуы бойынша; таратылуы | | | |бойынша. | | | |10 Әртүрлі халықаралық сапа менеджмент жүйелері |2 |8.1.12 | |Әртүрлі халықаралық жүйелердің сипаттамасы: | | | |GMP (Good Manufacture Practice) – жақсы өндірістік | | | |практика; | | | |- НАССР (Hazard Analysis Critical Control Points) – | | | |қауіп-қатерлерді және бақылау нүктелерін талдау. | | | |Тәжірибелік сабақтар | | Кіріспе |1 |8.2.1 | |Сапа мәселелері жөніндегі ғылыми зерттеулердің |1 |8.2.1 | |әдістемесі | | | |Сапа деңгейінің динамикасы |1 |8.2.1 | |Өнеркәсіптік өнімдердің жіктелуі. Сапа |2 |8.2.1 | |көрсеткіштерінің номенклатурасы | | | |Өнімнің сапа деңгейін бағалау |2 |8.1.4 | |Квалиметриялық шкалалар |2 |8.1.5 | | | |8.1.9 | |Сапа деңгейін бағалау әдістемелерін жасаудың негізгі|1 |8.1.5 | |ережелері | |8.1.9 | |Білім мен тәжірибелік қызмет ретінде өнімнің сапасын|1 |8.1.5 | |басқарудың пайда болуы мен дамуы | |8.1.9 | |Әртүрлі халықаралық сапа менеджмент жүйелері |2 |8.1.5 | | | |8.1.9 | |Зертханалық сабақтар | |Шарап өнімдерінің сапа деңгейін бағалау |1 |8.2.11 | |Еттің сапа деңгейін бағалау |1 |8.2.11 | |Ет өнімдерінің сапа деңгейін бағалау |1 |8.2.11 | |Дәнді-дақылдар мен ұнның сапа деңгейін бағалау |1 |8.2.11 | |Нан өнімдерінің сапа деңгейін бағалау |1 |8.2.11 | |Маргарин өнімдерінің сапа деңгейін бағалау |1 |8.2.11 | |Майонездің сапа деңгейін бағалау |1 |8.2.11 | |Өсімдік майлардың сапа деңгейін бағалау |1 |8.2.11 | |Жұмыртқа мен жұмыртқа өнімдерінің сапа деңгейін |1 |8.2.11 | |бағалау | | | |Сүттің сапа деңгейін бағалау |1 |8.2.11 | |Қоюландырылған сүттің сапа деңгейін бағалау |1 |8.2.11 | |Балмұздақтың сапа деңгейін бағалау |1 |8.2.11 | |Сары майдың сапа деңгейін бағалау |1 |8.2.11 | |Сүзбе және сүзбе өнімдерінің сапа деңгейін бағалау |1 |8.2.11 | |Балық және балық өнімдерінің сапа деңгейін бағалау |1 |8.2.11 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 1 Тұтынушылардың ұсыныстарын талдау әдістері 2 Әртүрлі талаптар кестесін құрастыру және талдау технологиясы 3 FMEA әдісін қолдану (мүмкін болатын себептер мен ақаулардың салдарын талдау) 4 Процестердің сапасына әсер ететін факторларды және олардың деңгейін талдау 5 Кәсіпорынның сапа саясатын дайындау 6 Тұтынушының қауіп-қатерлерін төмендететін техникалық шараларды дайындау 7 Тұтынушының қауіп-қатерлерін төмендететін ұйымдастырушылық шараларын дайындау 6. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3 кесте - Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Тақырыбы |Көрсету |Өзбетімен оқуға |Бақылау | | |құралдары |арналған сұрақтар |түрі | |Дәрістік сабақ |Практ. | | | | | |сабақ | | | | |1 |2 |4 |5 |6 | |Кіріспе |1 | | | | |Сапа мәселелері |2 |Слайдтар |Тұтынушылардың |Жұмысты | |жөнінде ғылыми | | |ұсыныстарын талдау|қорғау | |зерттеулердің | | |әдістері | | |әдістемесі | | | | | |Сапа деңгейлерінің |3 | |Тұтынушылардың |Жұмысты | |динамикасы | | |тәуекелге баруын |қорғау | | | | |төмендететін | | | | | |ұйымдастырушылық | | | | | |шараларды дайындау| | |Өнеркәсіптік |4,5 |Слайдтар |Әртүрлі талаптар |Жұмысты | |өнімдердің жіктелуі.| | |кестесін құрастыру|қорғау | |Сапа | | |және талдау | | |көрсеткіштерінің | | |технологиясы | | |номенклатурасы | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Өнімнің сапа |6,7 | | |Жұмысты | |деңгейін бағалау | | | |қорғау | |Квалиметриялық |8,9 |Слайдтар |FMEA әдісін |Жұмысты | |шкалалар | | |қолдану (мүмкін |қорғау | | | | |болатын себептер | | | | | |мен ақаулардың | | | | | |салдарын талдау) | | |Сапа деңгейін |10, | |Процестердің |Жұмысты | |бағалау әдістемесін |11 | |сапасына әсер |қорғау | |дайындаудың негізгі | | |ететін факторларды| | |ережелері | | |және олардың | | | | | |деңгейін талдау | | |Білім мен |12 |Слайдтар | |Жұмысты | |тәжірибелік қызмет | | | |қорғау | |ретінде өнімнің | | | | | |сапасын басқарудың | | | | | |пайда болуы мен | | | | | |дамуы | | | | | |Өнімдердің негізгі |13 |Слайдтар |Кәсіпорынның сапа |Жұмысты | |ақауларының жіктелуі| | |саясатын дайындау |қорғау | |Әртүрлі халықаралық |14,15 |Слайдтар |Тұтынушының қауіп |Жұмысты | |сапа менеджмент | | |қатерлерін |қорғау | |жүйелері | | |төмендететін | | | | | |техникалық | | | | | |шараларды дайындау| | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ 4 кесте – Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету |Оқулықтар мен |Даналардың саны|Студентер саны |Қамтамасыз ету пайызы | |оқу-әдістемелік | | | | |құралдардың атаулары| | | | |1 |2 |3 |4 | |Квалиметрия. |2 |10 |20 | |Управление | | | | |качеством. | | | | |Сертификация. | | | | |Основы квалиметрии. |4 |10 |40 | |Прикладные вопросы |2 |10 |20 | |квалиметрии. | | | | |Квалиметрия и |3 |10 |30 | |управление | | | | |качеством: | | | | |Квалиметрия. |2 |10 |20 | |Управление | | | | |качеством. | | | | |Сертификация. | | | | |Основы квалиметрии. |4 |10 |40 | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі 8.1.1 Федюкин В.К. Основы квалиметрии. Управление качеством продукции. Учебное пособие. – М.: Информационно-издательский дом «Филинъ», 2004. – 296 с. 8.1.2 Фомин В.М. Квалиметрия. Управление качеством. Сертификация. Курс лекций. – М.: ЭКМОС, 2000. – 320 с. 8.1.3 Федюкин В.К., Дурнев В.Д., Лебедев В.Г. Методы оценки и управление качеством промышленной продукции: Учебник. – М.: Филинъ, 2000. – 328 с. 8.1.4 Качество и безопасность сельскохозяйственной пищевой продукции. / под редакцией д.б.н. А.К. Смагулова – Алматы, 2002. – 544 с. 8.1.5 Робертсон А. Управление качеством: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1974. – 253 с. 8.1.6 Стандартизация и управление качеством продукции: Учебник для вузов / Под редакцией В.А. Швандера. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000. – 487 с. 8.1.7 Солод Г.И. Основы квалиметрии: Учебное пособие. М.: Издательство МГИ, 1991.-84 с. 8.1.8 Управление качеством: Учебник для вузов / под ред. С.Д. Ильенковой. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1999.-199 с. 8.1.9 Шишкин И.Ф., Станякин В.М. Квалиметрия и управление качеством: Учебное пособие. - М.:Изд-во ВЗПИ, 1992.-255 с. 8.1.10 Азгальдов Г.Г. Теория и практика оценки качества товаров. – М.: Экономика, 1989. – 256 с. 8.1.11 Басовский Л.Е., Протасьев В.Б. Управление качеством: Учебник.- М.:ИНФРА. – 200. – 212 с. 8.1.12 Гличев А.В.и др. Прикладные вопросы квалиметрии. – М.: Издат-во стандартов, 1985.-190 с. 8.1.13 Мишин В.М. Управление качеством: Учебное пособие для вузов.-М.:ЮНИТИ- ДАНА, 2000.-303 С. 8.2 Қосымша 8.2.1 Журнал «Пищевая промышленность» 8.2.2 Журнал «Мясная промышленность» 8.2.3 Журнал «Молочная промышленность» 8.2.4 Журнал «Перерабатывающая промышленность» 8.2.5 Назаров «Общая технология пищевых продуктов». – М.: Агропромиздат 8.2.6 Позняковский В.М. Гигиенические основы питания и экспертизы продовольственных товаров: Учебник. – Новосибирск: Изд-во Новосибирского университета, 1996. - 432 с. 8.2.7 Федько В.П., Альбеков А.У. Маркировка и сертификация товаров и услуг: Учебное пособие. – Ростов/на Дону: Изд-во «Феникс», 1998. – 640 с. 8.2.8 Ковальская Л.П. Технология пищевых производств. – М.: Агропромиздат, 1988. – 286 с. 8.2.9 Красовский П.А. Товар и его экспертиза. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1999. – 284 с. 8.2.10 Лабораторный практикум по общей технологии пищевых продуктов. Под общ.ред.Фалушиной З.Ф. – М.: Пищевая промышленность, 1978. – 271 с. 8.2.11 Толеубекова С.С. Методические указания к лабораторным занятиям по дисциплине «Квалиметрия и управление качеством», 2009.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz