Файл қосу
Тарих пәні
|Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |СМЖ 3 дәрежелі құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-18.1.71/01-2014 | |«Жоғары оқу орындарында | | | |тарихты оқыту әдістемесі»|№ 1 басылым | | |пәні бойынша |11.09.2014 | | |оқу-әдістемелік кешені | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Жоғары оқу орындарында тарихты оқыту әдістемесі» Мамандық 6М011400 - «Тарих» ОҚЫТУШЫ ҮШІН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасы т.ғ.д., профессор Қ.Қ. Байсарина. «__04__» __09__ 2014 ж. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында қаралды. Хаттама №_1__ « 04_»_09_ 2014 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Н.Мухаметжанова Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар факультетінің оқу- әдістемелік бюросының отырысында қарастырылды. Хаттама №_1__ «_09_»__09_ 2014 жыл Төраға ________ С.Х.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесі мәжілісінде қаралып, баспаға ұсынылды. Хаттама №_1___ «_11_»__09__2014 жыл Төрайым_________ Г.Искакова 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН (немесе № 4 «13» 09. 2012_ ж. баспа ОРНЫНА) Мазмұны 1 Қолдану саласы 2 Нормативтік сілтемелер 3Жалпы ереже 4 Оқытушылар үшін оқу пәнінің модульдік мазмұны 5 Магистранттардың өздік жұмыстарының тізімі 6 Оқу әдебиеттерімен қамтамасыз ету картасы 7 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ «Тарихты оқыту әдістемесі» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені «6М020300» -«Тарих» мамандықтары магистранттарға арналған. Ол магистранттарды курстың мазмұнымен, оның маңыздылығы және қажеттілігін, қурс саясатын, дағды мен іскерліктің тақырыптарымен таныстырады. Оқу- әдістемелік кешені пәнді оқып білудегі негізгі басшылық болып табылады. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Қазақстанның ежелгі және ортағасырлар тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы арнайы типтік бағдарлама негізінде жасалған. Пәнннің ОӘК келесі құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес берілген пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін бекітеді: 6М011400 -«Тарих» мамандықтағы мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 23 тамыз 2012 жылғы, № 1080 бұйрығы бойынша әрекетке еңгізілді және бекітілді. - СТУ 042- ГУ-4-2014 Университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешенін құрастыруға және безендіруге қойылатын жалпы талаптар»; - ДП 042-1.01-2014 Құжатталған процедура «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ 1. Жалпы ереже 1.1. Оқытушының аты-жөні-Байсарина Қ.Қ. - т.ғ.д. Кафедра – «Қазақстан тарихы» Байланыс ақпараты: №1 оқу ғимараты 1006-кабинет Сабақ өткізу орны - №1 оқу ғимараты, 1011 дәрісханасында Пән бойынша кредит саны – 4 2. Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты «Жоғары оқу орнында тарихты оқыту әдістемесі» курсы оқытушылық қызмет дағдыларын алуға мүмкіндік беретін педагогикалық пән болып табылады. «Жоғары оқу орындарында тарихты оқыту әдістемесі» курсы – Қазақстан және Орта Азия жеріндегі мемлекеттердің пайда болуын, қалыптасуын, мәдениеттердің пайда болуын, дамуын, дүниежүзілік тарихтағы орнын және тарихи оқиғаларды объективті түрде нақты деректер негізінде қарастырады. 3. Пәнді оқытудың мақсаты: Курс бойынша оқу материалын жетілдіру.Тарихи ғылымдар жүйесінде «Тарихты оқыту әдістемесі» курсының орнын көрсету.Тарихи ғылым ретінде «Тарихты оқыту әдістемесі» курсының мәнін анықтау. Қазақстан мемлекетінің даму эволюциясы және оның негізгі аспектілерімен таныстыру. ХХғ. Қазақстан тарихының деректемелері мен тарихнамасымен танысу. Аса маңызды жылнамалар мен оларды жазған ортағасырлық тарихшылар туралы мағлуматтар беру. Зерттеу кезеңдерін белгілеу. Қазақстан тарихы бойынша даму заңдылықтары, шаруашылық және мәдени өмірі жөнінде кең түсініктерді орнықтыру. Саяси тарихтың деректемелерімен және зерттеулерімен таныстыру. 4. Пәнді оқытудың міндеттері: Курс теориялық біліммен қатар практикалық дағдылар беруге де міндет етіп, магистранттарға тіл деректерін нақты танып, сөйлеу, жазу мәдениетін жетілдіруді мақсат ете отырып, оларды ғылыми зерттеу жұмыстарына бейімдеуіне де баса назар аударады. 5. Оқытудың нәтижелері: «ЖОО тарихты оқыту әдістемесі» курсының кезеңдерін, Қазақстанның географиялық кеңістікте алатын орнын, Қазақстанның қазіргі заман тарихының әлеуметтік-мәдени және шаруашылық–экономикалық даму ерекшеліктерін, тарихи даму үрдісін магистранттарға ғылыми негізде түсіндіруді алға міндет етіп қояды. 6. Пән пререквизиттері: Пәнді толық меңгеру үшін магистранттар «Педагогика» курсын оқып игеруі тиіс. Сонымен қатар конспект жасау, реферат жаза білу, ғылыми, оқу- әдістемелік әдебиеттермен жұмыс істей білуі, лабораториялық сабақта тиісті жаттығу жұмыстарын жасай білуі тиіс және кезеңдік, қорытынды бақылау жұмыстарын уақытында тапсырып отыруы қажет. 7. Пән постпреквизиттері: 1.7.1 Қазақстан тарихы 1.7.2 Орта ғасырлар тарихы 1.7.3 Педагогикалық тәжірибе 1.7.4 Жаңа тарих 4 Оқытушылар үшін оқу пәнінің модульдік мазмұны |Тақырып аттары және оның |Сағат |Қолданылатын әдебиеттер | |мазмұны |саны | | |Дәріс және семинар сабақтары | |Модуль 1. Кіріспе. | |Ә.Бөкейханов Шығармалар. Алматы, 1994 ж.| | |2 |4.М.Дулатұлы. Оян қазақ» Алматы 1991 ж. | | | |5.Актуальные вопросы методики обучения | | | |истории в средней школе М, 1999 г. | |Тарихты оқыту әдістемесі |2 |Қазақстан Республикасының Конституциясы.| |курсының қызметі | |Алматы 1999ж. | | | |7.Гора П.В. Повышение эффективности | | | |обучения истории в средней школе М, | | | |8.Н.Назарбаев. Ғасырлар тоғысында. А, | | | |1996. | |Тарихты оқыту |3 |Абай Құнанбаев Екі томдық шығармалары | |әдістемесінің қалыптасу | |Алматы, 1986 ж. | |және даму кезеңдері | |Ы.Алтынсарин. Таңдамалы шығармалары. | | | |Алматы 1994 ж. | | | |Ә.Бөкейханов Шығармалар. Алматы, 1994 ж.| |Модуль 2. Тарихты |3 |Методика преподавания истории в школе М,| |оқытудағы әдістер мен | |1999 г. | |тәсілдер | |Дайри Н.Г. Современные требования к | | | |уроку истории М, 1998 г | |Тарихты оқытудың |2 |Актуальные вопросы методики обучения | |әдістерін топтастыру | |истории в средней школе М, 1999 г. | | | |Қазақстан Республикасының Конституциясы.| | | |Алматы 1999ж. | | | |Гора П.В. Повышение эффективности | | | |обучения истории в средней школе М, | | Тарихты оқытудағы |2 |Абай Құнанбаев Екі томдық шығармалары | |көрнекіліктер. | |Алматы, 1986 ж. | | | |Ы.Алтынсарин. Таңдамалы шығармалары. | | | |Алматы 1994 ж. | |Модуль 3. Тарих пәні |2 |Актуальные вопросы методики обучения | |бойынша сабақ формалары. | |истории в средней школе М, 1999 г. | | | |Қазақстан Республикасының Конституциясы.| | | |Алматы 1999ж. | | | | | | Жоғарғы оқу орындағы |3 |Абай Құнанбаев Екі томдық шығармалары | |тарих пәні. | |Алматы, 1986 ж. | | | |Ы.Алтынсарин. Таңдамалы шығармалары. | | | |Алматы 1994 ж. | | Тарихты оқытудағы |3 |Актуальные вопросы методики обучения | |жаңашылдық. | |истории в средней школе М, 1999 г. | | | |Қазақстан Республикасының Конституциясы.| | | |Алматы 1999ж. | | Дәріс түрлері. |3 |Абай Құнанбаев Екі томдық шығармалары | | | |Алматы, 1986 ж. | | | |Ы.Алтынсарин. Таңдамалы шығармалары. | | | |Алматы 1994 ж. | | Тарих пәні бойынша түрлі|2 |Актуальные вопросы методики обучения | |жоспарлар | |истории в средней школе М, 1999 г. | | | |Қазақстан Республикасының Конституциясы.| | | |Алматы 1999ж. | | Оқытудың жаңа |3 |Абай Құнанбаев Екі томдық шығармалары | |технология-лары | |Алматы, 1986 ж. | | | |Ы.Алтынсарин. Таңдамалы шығармалары. | | | |Алматы 1994 ж. | 5 Магистранттардың өздік жұмыстарының тізімі. |Тақырыптары |Әдістемелік материалдар, |Өз бетімен |Бақылау | | |плакаттар |оқу сұрақтары|формасы | |Дәріс сабақтары | | | | |1 |2 |3 |4 | |Модуль 1. Кіріспе. |Тақта. бор, норматив.-құқ. |1.3 |Конспект | | |акт. конспект,оқулықтар | | | | |ситуациялық тапсырмалар | | | |Тарихты оқыту әдістемесі|Тақта. бор, норматив.-құқ. |2.4 |Сұхбаттасу| |курсының қызметі |акт конспект,оқулықтар | | | | |ситуациялық тапсырмалар | | | |Тарихты оқыту |Тақта. бор, норматив.-құқ. |3.5,3.6 |Баяндама | |әдістемесінің қалыптасу |акт конспект,оқулықтар | | | |және даму кезеңдері |ситуациялық тапсырмалар | | | |Модуль 2. Тарихты |Тақта. бор, норматив.-құқ. |4.4 |Баяндама | |оқытудағы әдістер мен |акт конспект,оқулықтар | | | |тәсілдер |ситуациялық тапсырмалар | | | |Тарихты оқытудың |Тақта. бор, норматив.-құқ. |5.7,5.8,5.9 |Сұхбаттасу| |әдістерін топтастыру |акт конспект,оқулықтар | | | | |ситуациялық тапсырмалар | | | | Тарихты оқытудағы |Тақта. бор, норматив.-құқ. |6.5 |Баяндама | |көрнекіліктер. |акт конспект,оқулықтар | | | | |ситуациялық тапсырмалар | | | |Модуль 3. Тарих пәні |Тақта. бор, норматив.-құқ. |7.4,7.5 |Сұхбаттасу| |бойынша сабақ формалары.|акт конспект,оқулықтар | | | | |ситуациялық тапсырмалар | | | | ЖОО тарих пәні. |Тақта. бор, норматив.-құқ. |8.5,8.6 |Сұхбаттасу| | |акт конспект,оқулықтар | | | | |ситуациялық тапсырмалар | | | | Тарихты оқытудағы |Тақта. бор, |9.4,9.5 |Конспект | |жаңашылдық. |конспект,оқулықтар | | | | |ситуациялық тапсырмалар | | | | Дәріс түрлері. |Тақта. бор, норматив.-құқ. |10.3 |Конспект | | |акт конспект,оқулықтар | | | | |ситуациялық тапсырмалар | | | | Тарих пәні бойынша |Тақта. бор, норматив.-құқ. | |Сұхбаттасу| |түрлі жоспарлар |акт ситуациялық тапсырмалар | | | | |конспект,оқулықтар | | | | Оқытудың жаңа |Тақта. бор, норматив.-құқ. |12.5,12.6 |Баяндама | |технология-лары |акт ситуациялық тапсырмалар | | | | |конспект,оқулық | | | 6 Оқу әдебиеттерімен қамтамасыз ету картасы. |Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Жалпы саны |Магистранттар |Қамтамасыз | |әдебиеттердің аттары | |саны |етілу пайызы,% | |. Қоз | 2 |4 |90% | |Актуальные вопросы методики | | | | |обучения истории в средней | | | | |школе М, 1999 г. | | | | | | | | | | | | | | | Қазақстан Республикасының | 2 |4 |90% | |Конституциясы. Алматы 1999ж. | | | | | | | | | | | | | | |Абай Құнанбаев Екі томдық | 2 |4 |90% | |шығармалары Алматы, 1986 ж. | | | | |Ы.Алтынсарин. Таңдамалы | 2 |4 |90% | |шығармалары. Алматы 1994 ж. | | | | |Ә.Бөкейханов Шығармалар. | |4 | | |Алматы, 1994 ж. | | | | | | | | | 7. Әдебиеттер 1. Негізгі әдебиеттер: 1. К.Рысбайұлы. Қазақстан Республикасының тарихы. А. 2003. 2. М.Чапай. Қазақстан тарихы. А. 2000 3. Т.Омарбеков. ХХ ғасырдағы Қазақстан тарихының өзекті мәселелері. 4. А, 2001. 5. Т.Т.Тұрлығұл. Мектепте Қазақстан тарихын оқытудың теориясы мен әдістемесі. Алматы, 2003 жыл. 6. Т.Т.Тұрлығұл. Қазақстан тарихын оқытудың өзекті мәселелері //Қазақ тарихы №2, 2003 жыл. 7. Қазақстан тарихын оқытудың танымдық-тәрбиелік мәні. //Ұлағат №2, 2003ж. 8. Тарих таным және тәрбие // Семь дней 05.09.2002ж. 9. Әбдіғалиев Қ. Осы заманға педагогикалық технология //Қазақстан мектебі. №2, 2001 жыл. 10. Қосымша тарихи әдебиеттерді пайдалану. //Қазақ тарихы №4, 2002 жыл. 11. Мәрсәлі Р. Тарихи білім берудің мәселелері //Қазақстан тарихы әдістемесі. №1, 2005 жыл. 7.2. Қосымша әдебиеттер: 1. Н.Назарбаев Қазақтың бүкіл тарихы-бірігу тарихы, тұтастану тарихы. //Отан тарихы №1. 1998 жыл. 2. Әбдіғұлов Б.Қ. Қазақ елінің қысқаша курсын оқытуға арналған материалдар. Алматы, 1997 жыл. 3. І.Есенберлин «Алмас қылыш» Алматы, 1971 жыл. 4. Абылай хан Алматы, 1992 жыл. 5. Тілеужанов Б. Сырым туралы сыр. Алматы 1992 жыл. 6. Қасымбаев Ж. Кенесары хан Алматы, 1993 жыл. 7. Тарих мұғалімдерінің жұмыс тәжірибесінен Алматы, 1954 жыл. 8. Т.Т.Тұрлығұлов Тарих пәнін жаңа программамен оқытудың жайы //Қазақстан мектебі №11, 1971 жыл. 9. Жарықбаев Қ. Психология Алматы, 1993 жыл. 10. И. Морев Методологические основы дидактики Москва 1997 г. 11. Қозыбаев М.к. История и современность А, 1991 жыл. 12. Қозыбаев М.К. казахстан на рубеже веков: размышления и поиски Алматы, 2000 г. 13. Абай Құнанбаев Екі томдық шығармалары Алматы, 1986 ж. 14. Ы.Алтынсарин. Таңдамалы шығармалары. Алматы 1994 ж. 15. Ә.Бөкейханов Шығармалар. Алматы, 1994 ж. 16. М.Дулатұлы. Оян қазақ» Алматы 1991 ж. 17. Актуальные вопросы методики обучения истории в средней школе М, 1999 г. 18. Қазақстан Республикасының Конституциясы. Алматы 1999ж. 19. Гора П.В. Повышение эффективности обучения истории в средней школе М, 20. Н.Назарбаев. Ғасырлар тоғысында. А, 1996. 21. Н.Назарбаев Тәуелсіздігіміздің бес жылы. Алматы, 1996 22. Методика преподавания истории в школе М, 1999 г. 23. Дайри Н.Г. Современные требования к уроку истории М, 1998 г. 24. Колосков А.Г. История в школе М, 1997 г. 25. М.Шоқай Түркістанның қилы тағдыры. Алматы. 1992. 26. Лейбенгруб П.С. О повторении на уроках истори в ҮІІ-Х классах М,1998 г. 27. Биберина А.В. Тестовые задания для проверкт знаний учащихся по истории древнего мира М, 1996 г. 28. Будаева О.Д. Документ на уроке истории Тверь, 1996 г. 29. Политология. Энциклопедический словарь. М, 1993. 30. Зуев Д.Д. Школьный учебник М, 1997 г. 31. Илинская И.А. Проблемные ситуации и пути их создания на уроке М, 1997 г. 32. Әл-Фарабидің тарихи философиялық тракттаттары. А, 1992. 33. Справочно-методическое пособие для учителей М, 1996 г. 34. Акназаров Б. Некотрые вопросы обучения истории Казахстана в школе. Алматы, 1997 жыл. 35. Коменский Я.А. Великая дидактика. М,. 36. Т.Омаров . Тарих тағылым не дейді? А, 1993. 37. М.Қозыбаев. Ақтаңдақтар ақиқаты. А, 1996. 38. К.Нұрпейсов . Алаш және Алаш Орда. А, 1998. 39. М.Қойгелдиев. Алаш қозғалысы. Алматы, 1995. 40. Қозыбаев М. Жауды шаптым ту байлап. А, 1994.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz