Файл қосу

Қазақ тілі сабағында қолданылатын инновациялық технологиялар түрлері




|ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ                      |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                     |
|3-деңгейлі СМЖ               |                 |                               |
|құжаты                       |ПОӘК             |                               |
|                             |                 |ПОӘК 042-18-28.1.08/01-2013    |
|ПОӘК  «орыс мектептерінде    |______2013 жылғы |                               |
|қазақ тілін оқытудың         |№ басылым        |                               |
|инновациялық технологиялары» |                 |                               |
|пәніне арналған              |                 |                               |
|оқу-әдістемелік материалдар  |                 |                               |






  5В 012100 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
                            мамандығына арналған
    «Орыс мектептерінде қазақ тілін оқытудың инновациялық технологиялары»

                      ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ




                ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
























                                    СЕМЕЙ
                                    2013



                                   КІРІСПЕ


1 ӘЗІРЛЕГЕН
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті  қазақ тілінің
теориясы мен әдістемесі кафедрасының доценті, ф.ғ.к. Жақсыбаева Фарида
Задақызы
_____________    «___» ___________20___ жыл.

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1   Қазақ тілінің теоиясы мен әдістемесі кафедрасының  отырысында
қаралып, талқыланды.
Хаттама     №___  «___» ___________20___ жыл.

Кафедра меңгерушісі _______________ Жұмағұлова Ә.М.

2.2  Филология   факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________20___ жыл.

Төрайым _________________Мұқанова Қ.Қ.

3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  кеңесінде бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________20 ___жыл.


ОӘК төрағасы   _________________Искакова Г.К.

4  «____» __________  20___ж.  шыққан ПОӘК-нің
№ 1 БАСЫЛЫМЫ


















                                   Мазмұны


1  Қолданыс  аясы
2  Нормативтік сілтемелер
3  Жалпы ережелер
4  Оқу пәнінің мазмұны (модуль)
5  Студенттің өздік жұмыстарының тақырыптары
6  Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7  Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
8  Әдебиеттер



























      1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ


      «Орыс мектептерінде қазақ тілін оқытудың инновациялық  технологиялары»
пәнінің  оқу-әдістемелік  кешенінің  құрамына  кіретін  оқытушыға   арналған
пәннің жұмыс бағдарламасы  5В011700 «Қазақ тілі мен  әдебиеті»  мамандығының
студенттеріне арналған.

      2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
      Осы   «Орыс   мектептерінде   қазақ   тілін   оқытудың    инновациялық
технологиялары»  пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген  пән
бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі  нормативтік  құжаттар
негізінде жүзеге асырады:
- 5В011700 «Қазақ тілі мен әдебиеті» мамандығының  3.08.275-2006  бекітілген
ҚР МЖМБС мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты;
      - СТУ 042-СГУ-5-2013   «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешендерін  әзірлеуге
және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты;
      - ДП  042-1.07-2013  «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешенінің  мазмұны  мен
құрылымы» құжаттық іс-жосығы.

      3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
      3.1 Пәннің қысқаша мазмұны
      «Орыс мектептерінде қазақ тілін оқытудың инновациялық  технологиялары»
 пәні бойынша студенттер сабақты ұйымдастыру  жолдарын  меңгеріп,  мазмұныны
айқындап, сабақ өткізу әдістемелерін меңгереді.  «Орыс  мектептерінде  қазақ
тілін оқытудың инновациялық технологиялары» жоғары оқу орындарына  қойылатын
талаптар тұрғысынан ғылыми негізде және жылдар  бойғы  жинақталған  бай  іс-
тәжірибелік нәтижелер мен әдістемелік тұжырымдар ескеріле отырып  оқытылады.
  Сонымен  қатар,  қазақ  тілінің  оқытылу   жүйесі,   ерекшелік   сипаттары
көрсетіледі. Қазақ тілі әдістемесінің курсы қвазіргі әдістеме,  лингвистика,
халықтық   педагогика   және    психология    ғылымдарының    жетістіктеріне
негізделеді.
      3.2 Осы курстың  мақсаты:
      Қазақ тілін оқыту әдістемесібакалаврда тілдік  категорияларды,  қандай
әдіс-тәсілдер арқылы үйретуге болады деген мәселелерді қарастырады.  Әдіскер
оқытушылар оларға педагогикалық қыр-сырымен жете таныстырып  қана  қоймайды,
қазақ тілін тиімді оқыта отырып, өзінің мамандығын құрметтеуге тәрбиелейді.
      3.3 Курстың негізгі міндеттері:
      Студенттерді  ұстаздық  мамандыққа  бейімдетудегі  қазақ  тілін  оқыту
әдістемесінің міндеті – сыныптық сабақтарды жүргізудің түрлері:
      - аудиториялық сабақтарды жүргізудің түрлері;
      - лекциялық сабақтар;
      - семинар сабақтары;
      - лабораториялық сабақтар;
      - педагогикалық практика өткізуге әзірлік.
      3.4 Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
Қазақ тілі әдістемесінің қалыптасу, даму кезеңдері жайлы мағлұмат алады;
Күнтізбелік жоспар жасай білуге төселеді;
Сабақтық жоспар жасау тәжірибесін меңгереді;
Жазу жұмыстарын ұйымдастырып жүргізуді игереді.
Теориялық білімді практикада қолдана білуді үйренеді;
Зерттеу жұмысына икем-дағдысы қалыптасады;
Кәсіби қарым-қатынас жағдайларын меңгереді.
      3.5 Курстың пререквизиттері:

      Қазіргі қазақ тілі


                3.6 Курстың постреквизиті:
      - Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлемі
      - Қазақ әдебиетінің сынының тарихы


                                                                     Кесте 1
|Курс                                                     |Семестр          |
|1                                                        |2                |
|Дәріс сабақтары                                                            |
|1. Оқу орыс тілінде жүрілетін мектептерде қазақ тілін    |2                |
|оқытудың үрдістеріне байланысты жаңа бағыт бойынша       |                 |
|ізденістер.                                              |                 |
|2. Білім берудегі инновациялық технологияларды пайдалану |2                |
|ерекшеліктері.                                           |                 |
|3. Инновациялық технологияларды қолдану                  |2                |
|4. Қазақ тілі сабағында  инновациялық технологияларды    |2                |
|қолдану арқылы оқушылардың  кәсіби шеберліктерін         |                 |
|қалыптастыру                                             |                 |
|5. Қазақ тілі сабақтарында тиімді тәсілдерді пайдалана   |2                |
|отырып, жеке тұлғаның кәсіби біліктілігін арттыру.       |                 |
|6. Инновациялық технологияларды қазақ тілі пәні арқылы   |2                |
|орыс аудитоиясының оқушыларына меңгерту.                 |                 |
|7.  Қазақ тілі сабағында қолданылатын инновациялық       |2                |
|технологиялар  түрлері.                                  |                 |
|8. Қазақ  тілі  сабағында ойын технологиясын қолдану     |2                |
|арқылы оқушыларының тілге деген қызығушылығын            |                 |
|қалыптастыру.                                            |                 |
|9. Тіл үйретуде ақпараттық технологияларды пайдалану     |2                |
|тиімділігі.                                              |                 |
|10. Оқытудың   озық технологиялары туралы жалпы түсінік  |2                |
|11. Проблемалық оқыту технологиясы                       |2                |
|12. Қазақ тілі сабағында деңгейлеп оқыту технологиясын   |2                |
|қолданудың тиімділігі                                    |                 |
|13. Қазақ тілі сабағында  дамыта оқыту технолгиясын      |2                |
|қолдану тиімділігі.                                      |                 |
|14. Қашықтан оқыту технологиясы                          |2                |
|15. Инновациялық технологияларды қазақ тілі сабағында    |2                |
|қолданудың тиімді жолдары.                               |                 |
|Практикалық сабақтар                                                       |
|1. Оқу орыс тілінде жүрілетін мектептерде қазақ тілін    |1                |
|оқытудың үрдістеріне байланысты жаңа бағыт бойынша       |                 |
|ізденістер.                                              |                 |
|2. Білім берудегі инновациялық технологияларды пайдалану |1                |
|ерекшеліктері.                                           |                 |
|3. Инновациялық технологияларды қолдану                  |1                |
|4. Қазақ тілі сабағында  инновациялық технологияларды    |1                |
|қолдану арқылы оқушылардың  кәсіби шеберліктерін         |                 |
|қалыптастыру                                             |                 |
|5. Қазақ тілі сабақтарында тиімді тәсілдерді пайдалана   |1                |
|отырып, жеке тұлғаның кәсіби біліктілігін арттыру.       |                 |
|6. Инновациялық технологияларды қазақ тілі пәні арқылы   |1                |
|орыс аудитоиясының оқушыларына меңгерту.                 |                 |
|7.  Қазақ тілі сабағында қолданылатын инновациялық       |1                |
|технологиялар  түрлері.                                  |                 |
|8. Қазақ  тілі  сабағында ойын технологиясын қолдану     |1                |
|арқылы оқушыларының тілге деген қызығушылығын            |                 |
|қалыптастыру.                                            |                 |
|9. Тіл үйретуде ақпараттық технологияларды пайдалану     |1                |
|тиімділігі.                                              |                 |
|10. Оқытудың   озық технологиялары туралы жалпы түсінік  |1                |
|11. Проблемалық оқыту технологиясы                       |1                |
|12. Қазақ тілі сабағында деңгейлеп оқыту технологиясын   |1                |
|қолданудың тиімділігі                                    |                 |
|13. Қазақ тілі сабағында  дамыта оқыту технолгиясын      |1                |
|қолдану тиімділігі.                                      |                 |
|14. Қашықтан оқыту технологиясы                          |1                |
|15. Инновациялық технологияларды қазақ тілі сабағында    |1                |
|қолданудың тиімді жолдары.                               |                 |



      5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ
   5.1 Жаңа технологиялар туралы түсініктер. (баяндама).
   5.2 Әдіскер-ғылымдардың жаңа технология туралы зерттеулері. (конспект)
   5.3 Оқытудың ізгілендіру технологиясы.  (сабақ үлгісі)
   5.4 Дебат технологиясы. (сабақ үлгісі)
   5.5 Модульдік технология.  (сабақ үлгісі)
   5.6 Компьютерлі технология.   (сабақ үлгісі)
   5.7 Жекелеп оқыту технологиясы.   (сабақ үлгісі)
   5.8 Топтастыру технологиясы. (сабақ үлгісі)
   5.9 Бағдарламалық технология.  (сабақ үлгісі)
   5.10 Дамыта оқыту технологиясы.  (сабақ үлгісі)
   5.11 Ұжымдық оқыту технологиясы.  (сабақ үлгісі)
   5.12 Қазақ тілін оқыту барысында оқушыларды имандылыққа, адамгершілікке
   тәрбиелеу (реферат).
   5.13 Қазіргі сабаққа қойылатын дидактикалық талаптар. (реферат).
     5.14 Тіл дамыту сабағы
     5.15 Бақылау жұмысы


      6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ

                                                                     Кесте 3


      |Дәріс сабағының     |Семинар сабағының     |Көрнекі       |Өз бетімен      |Бақылау   |
|тақырыбы            |тақырыбы              |құралдар,     |дайындалу       |түрі      |
|                    |                      |плакаттар,    |сұрақтары       |          |
|                    |                      |лаборатория-лы|                |          |
|                    |                      |қ стендтер    |                |          |
|1                   |2                     |4             |5               |6         |
|1. Оқу орыс тілінде |1. Оқу орыс тілінде   |Дәріс тезисі, |Сөздіктермен    |Жазбаша,  |
|жүрілетін           |жүрілетін мектептерде |сызба нұсқа   |жұмыс           |ауызша    |
|мектептерде қазақ   |қазақ тілін оқытудың  |слайдтар      |                |          |
|тілін оқытудың      |үрдістеріне байланысты|              |                |          |
|үрдістеріне         |жаңа бағыт бойынша    |              |                |          |
|байланысты жаңа     |ізденістер.           |              |                |          |
|бағыт бойынша       |                      |              |                |          |
|ізденістер.         |                      |              |                |          |
|2. Білім берудегі   |2. Білім берудегі     |Дәріс тезисі, |Тілдік          |Жазбаша,  |
|инновациялық        |инновациялық          |кесте слайд   |таңбаларға      |ауызша    |
|технологияларды     |технологияларды       |түрінде       |сипаттама беру  |          |
|пайдалану           |пайдалану             |              |                |          |
|ерекшеліктері.      |ерекшеліктері.        |              |                |          |
|3. Инновациялық     |3. Инновациялық       |Дәріс тезисі, |Диалектология-лы|          |
|технологияларды     |технологияларды       |слайд         |қ сөздікпен     |Жазбаша   |
|қолдану             |қолдану               |              |жұмыс           |          |
|4. Қазақ тілі       |4. Қазақ тілі         |Дәріс тезисі, |Фразеологиялық  |Ауызша    |
|сабағында           |сабағында             |кесте слайд   |сөздікпен жұмыс |          |
|инновациялық        |инновациялық          |түрінде       |                |          |
|технологияларды     |технологияларды       |              |                |          |
|қолдану арқылы      |қолдану арқылы        |              |                |          |
|оқушылардың  кәсіби |оқушылардың  кәсіби   |              |                |          |
|шеберліктерін       |шеберліктерін         |              |                |          |
|қалыптастыру        |қалыптастыру          |              |                |          |
|5. Қазақ тілі       |5. Қазақ тілі         |Дәріс тезисі  |Тілдік          |Ауызша    |
|сабақтарында тиімді |сабақтарында тиімді   |кесте слайд   |белгілерді      |          |
|тәсілдерді пайдалана|тәсілдерді пайдалана  |түрінде       |ажырату.        |          |
|отырып, жеке        |отырып, жеке тұлғаның |              |                |          |
|тұлғаның кәсіби     |кәсіби біліктілігін   |              |                |          |
|біліктілігін        |арттыру.              |              |                |          |
|арттыру.            |                      |              |                |          |
|6. Инновациялық     |6. Инновациялық       |Дәріс тезисі  |Үлестірмелі     |Ауызша    |
|технологияларды     |технологияларды қазақ |таблица слайд |карточкамен     |          |
|қазақ тілі пәні     |тілі пәні арқылы орыс |түрінде       |жұмыс           |          |
|арқылы орыс         |аудитоиясының         |              |                |          |
|аудитоиясының       |оқушыларына меңгерту. |              |                |          |
|оқушыларына         |                      |              |                |          |
|меңгерту.           |                      |              |                |          |
|7.  Қазақ тілі      |7.  Қазақ тілі        |Дәріс тезисі, |Тест            |          |
|сабағында           |сабағында қолданылатын|сызбалар слайд|тапсырмалары-мен|Жазбаша   |
|қолданылатын        |инновациялық          |түрінде       |жұмыс           |          |
|инновациялық        |технологиялар         |              |                |          |
|технологиялар       |түрлері.              |              |                |          |
|түрлері.            |                      |              |                |          |
|8. Қазақ  тілі      |8. Қазақ  тілі        |Дәріс тезисі, |Картотека теру  |Жазбаша   |
|сабағында ойын      |сабағында ойын        |мысалдарды    |                |          |
|технологиясын       |технологиясын қолдану |ноутбуктан    |                |          |
|қолдану арқылы      |арқылы оқушыларының   |көрсету       |                |          |
|оқушыларының тілге  |тілге деген           |              |                |          |
|деген қызығушылығын |қызығушылығын         |              |                |          |
|қалыптастыру.       |қалыптастыру.         |              |                |          |
|9. Тіл үйретуде     |9. Тіл үйретуде       |Дәріс тезисі, |Психологиялық   |Ауызша    |
|ақпараттық          |ақпараттық            |кесте-слайд   |оқулықтармен    |          |
|технологияларды     |технологияларды       |              |жұмыс           |          |
|пайдалану           |пайдалану тиімділігі. |              |                |          |
|тиімділігі.         |                      |              |                |          |
|10. Оқытудың   озық |10. Оқытудың   озық   |Дәріс тезисі, |Сөздікпен жұмыс |Ауызша    |
|технологиялары      |технологиялары туралы |сызбалар слайд|                |          |
|туралы жалпы түсінік|жалпы түсінік         |түрінде       |                |          |
|11. Проблемалық     |11. Проблемалық оқыту |Дәріс тезисі  |Үлестірме       |Жазбаша   |
|оқыту технологиясы  |технологиясы          |сызбалар слайд|карточкамен     |          |
|                    |                      |түрінде       |жұмыс           |          |
|12. Қазақ тілі      |12. Қазақ тілі        |Дәріс тезисі  |Кестені толтыру |Жазбаша   |
|сабағында деңгейлеп |сабағында деңгейлеп   |              |                |          |
|оқыту технологиясын |оқыту технологиясын   |              |                |          |
|қолданудың          |қолданудың тиімділігі |              |                |          |
|тиімділігі          |                      |              |                |          |
|13. Қазақ тілі      |13. Қазақ тілі        |Дәріс тезисі  |Үлестірмелі     |          |
|сабағында  дамыта   |сабағында  дамыта     |сызбалар слайд|карточкамен     |          |
|оқыту технолгиясын  |оқыту технолгиясын    |түрінде       |жұмыс           |          |
|қолдану тиімділігі. |қолдану тиімділігі.   |              |                |          |
|14. Қашықтан оқыту  |14. Қашықтан оқыту    |Дәріс тезисі  |Сөздікпен жұмыс |Жазбаша   |
|технологиясы        |технологиясы          |сызбалар слайд|                |          |
|                    |                      |түрінде       |                |          |
|15. Инновациялық    |15. Инновациялық      |Дәріс тезисі, |Тест сұрақтарына|Жазбаша   |
|технологияларды     |технологияларды қазақ |кестені слайд |жауап беру      |          |
|қазақ тілі сабағында|тілі сабағында        |негізінде     |                |          |
|қолданудың тиімді   |қолданудың тиімді     |              |                |          |
|жолдары.            |жолдары.              |              |                |          |

      7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ
                                                                     4-Кесте
|Оқулықтардың, оқу        |Саны        |Студенттердің  |Қамтамасыз ету   |
|құралдарының атауы       |            |саны           |пайызы           |
|1                        |2           |3              |4                |
|Қазақ тілін оқыту        |11          |4              |100%             |
|методикасы. Жалпы        |            |               |                 |
|редакциясын басқарған    |            |               |                 |
|Б.Құлмағамбетова         |            |               |                 |
|-Ал.:«Мектеп», 1988      |            |               |                 |
|Д.Әлімжанов, Ы.Маманов.  |3           |4              |95%              |
|Қазақ тілін оқыту        |            |               |                 |
|методикасы- А., 1965     |            |               |                 |
| З.Бейсембаева. Қазак    |10          |4              |100%             |
|тілін оқыту              |            |               |                 |
|әдістемесі.Алматы, 2002  |            |               |                 |
|Ф.Оразбаева. Тілдік      |20          |4              |100%             |
|қатынас: теориясы және   |            |               |                 |
|әдістемесі, А.,2000      |            |               |                 |
|0ралбаева Н, Жаксылықова |10          |4              |100%             |
|К. Орыс тіліндегі        |            |               |                 |
|мектептерде казақ тілін  |            |               |                 |
|оқыту әдістемесі -Алматы,|            |               |                 |
|1996.                    |            |               |                 |
|А.Әбілқаев. Қазақ тілін  |11          |4              |50%              |
|оқыту әдістемесі.        |            |               |                 |
|Алматы-1995              |            |               |                 |
|Рахметова Р.С. Сөз       |10          |4              |100%             |
|тіркесі синтаксисі және  |            |               |                 |
|оны оқыту әдістемесі. А.,|            |               |                 |
|2003                     |            |               |                 |



   8. ӘДЕБИЕТТЕР
   8.1.   Негізгі әдебиеттер:
    8.1. З.Бейсембайқызы. Қазақ тілін оқыту әдістемесі. – Алматы, 2002
    8.1.2. З.Бейсембайқызы. Қазақ тілін модуль негізінде оқыту. А., 2001
    8.1.3. Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту
    тұжырымдамасы /Қазақстан жоғары мектебі №1, 2004. 5-20-66.
    8.1.4.  Қазақ  тілін  оқыту  методикасы.  Жалпы  редакциясын  басқарған
    Б.Құлмағамбетова -Ал.:«Мектеп», 1988
    8.1.5. С.Қазыбайұлы.Мектепте қазақ тілін оқыту тәсілдері.-Алматы 1997
    8.1.6. Д.Әлімжанов, Ы.Маманов. Қазақ тілін оқыту методикасы- А., 1965
    8.1.7. З.Бейсембаева. Қазак тілін оқыту әдістемесі.Алматы, 2002
    8.1.8. Ш.Сарыбаев. Қазақтілі методикасының кейбір мәселелері. 1956
    8.1.9.  Қ.Т.Қабиева.  Сөйлемдегі  сөздердің  байланысы  жөнінде-Алматы:
    Анатілі,1985.
    8.1.10. Ф.Мұсабекова.  Тыныс  белгілерін  оқытудың  кейбір  мәселелері-
    Алматы:Мектеп,1959
    8.1.11. К.Ж.Бұзаубакова.Жаңа педагогикалық технология. А.,2004
    8.1.12. Т.Әбдікәрімова,Т.Әбдіғалиева,К.Шәймерденова. Қазақ тілін  оқыту
    әдістемесі,А.1999
    8.1.13. Х.Арғынов. Қазак тілі методикасы. А.,1974
    8.1.14. Китайгородская Г.А. Методика интенсивного обучения  иностранным
    языкам. Москва - 1986.
    8.1.15. Ф.Оразбаева. Тілдік қатынас: теориясы және әдістемесі, А.,2000
    8.1.16. М.Махмугов. Современный урок. Москва,1985
    8.1.17. П.Д.Әлімжанов. Қазақ тілінде морфологияны  оқыту  методикасының
    кейбір мәселелері-Алматы,1972
    8.1.18.3.Бейсембайқызы. Қазақ тілін модуль негізінде оқыту. А.,2001
    8.1.19.0ралбаева Н, Жаксылықова К.  Орыс  тіліндегі  мектептерде  казақ
    тілін оқыту әдістемесі -Алматы, 1996.
    8.1.20.Ильин  Е.Н.  Тіл  табыса  білу  өнері.  Педагогикалық   ізденіс.
    М.,1989.
    8.1.21.Ә.Ишмұхамедов. Қызықты грамматика.А., 1995
    8.1.22. Жұбанов Қ «Қазақ тілі жөніндегі зерттеулер» А., 1999
    8.1.23.Құрманова  Н.Ж.  Сөз  тіркесін   оқыту   барысында   оқушылардың
    логикалық ойлау  мәдениетін  қалыптастырудың  әдістері  мен  тәсілдері.
    Алматы-1998.
    8.1.24.Кәтенбаева Б.,Нұрғалиева М. Морфологияны оқытудың методикасы.А.,
    1975.
    8.1.25.Әлімжанов Д.  Қазақ  тілінде  морфологияны  оқыту  методикасының
    кейбір мәселелері.А., 1972.
    8.1.26.Рахметова Р.С. Сөз тіркесі синтаксисі және оны оқыту әдістемесі.
    А., 2003
    8.1.27. Нұржанова Ж. Қазақ тілін тиімді оқыту жолдары. А., 2001.
    8.1.28.   0разбаева   Ф.Ш.,Рахметова    Р.С.    Қазақ    тілін    оқыту
    әдістемесі.А.,2005.
    8.1.29. Жүнісбек Ә. Қазақ тілін оқыту әдістемесі.А., 1998.
    8.2 Қосымша әдебиет:
    8.2.1 Жанпеисова М.М. Технология модульного обучения.Актобе-1998.
    8.2.2. Селевко Г.К. Современные образовательные технологии. М.Д998.
    8.2.3.   Гузеев   В.В.   Планирование   результатов    образования    и
    образовательная технология. М.,2001.
    8.2.4. Тұрғынбаева Б.А. Дамыта оқыту технологиялары. А., 2000
    8.2.5..  Амонашвили   Ш.А.,Лысенкова   С.Н.,Волвов   И.П.,Педагогикалық
    ізденіс.А.,1989.
    8.2.6.Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии. Москва, 1989.
    8.2.7.М.Көккөзова, САбақан. Әдіскер тағылымы. Алматы, 2000.
    8.2.8. Ә.Исабаев. Қазақ тілін оқыту методикасы. Ташкент-2003.
    8.2.9. А.Әбілқаев. Қазақ тілін оқыту әдістемесі. Алматы-1995.
    8.2.10. Н.Оразахынованың «Шеберлік  класы»  Сатылай  комплексті  талдау
    (синтаксис). Алматы-2002.
    8.2.11. Қазак тілі окулықтары мен бағдарламалары




Пәндер