Файл қосу
Конспект қауіпсіздігі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ |
|ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТІРЛІГІ |
|ШӘКӘРІМ атындағы |
|СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |Е ПОӘК 042-14-4-05. |
| | |1.20.01.- 2013 ж. |
|ПOӘК |«__»____ 200__ ж. | |
|«Еңбек қорғау» пәннінің |№ ___ басылым | |
|студенттерге арналған | | |
|оқу жұмыс бағдарламасы | | |
ЕҢБЕК ҚОРҒАУ
ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
Барлық мамандығына арналған
ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей
2013
Кіріспе
1. ҚҰРАСТЫРУШЫ
Құрастырушы: техника ғылымдарының кандидаты, доцент, Шәкәрім атындағы
Семей мемлекеттік университетінің «Экология және қоршаған ортаны қоргау»
кафедрасының профессор м.а.
Сарсембенова О.Ж. ____________ « _ »
2013 ж.
2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университеті «Экология және
қоршаған ортаны қорғау» кафедра отырысында
« 4 » 09 2013 ж. № 1 хаттама
Кафедра меңгерушісі, доцент м.а. ____________ Кабышева Ж.К.
2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро отырысында
« 18 » 09 2013 ж. № 1 хаттама
АФ ОӘБ төрағасы _________ доцент м.а.
Тлеубаева А.В.
3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі мақұлдап басып шығаруға ұсынады
Хаттама № 1 «_19__» _____ 2013ж.
Оқу- әдістемелік кеңестің төрағасы,
оқу-әдістемелік жұмысы бойынша проректор профессор
Искакова Г.К.
4 №2 басылым 30.09.2009 ж. ауыстыруға кіргізілді. Кешен Қазақстан
республикасының Мемлекеттік жалпыға бірдей білім стандарты МЖБС негізінде
жаңартылған 5.04.019.-2011. Бакалавриат.
Мазмұны
|1|Қолдану саласы |5 |
| |.....................................................................| |
| |............................ | |
|2|Нормативтік |5 |
| |сілтемелер...........................................................| |
| |......................... | |
|3|Жалпы |5 |
| |ережелер…............................................................| |
| |................................. | |
|4|оқытушыға арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасы | |
| |мазмұны................ | |
|5|Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың | |
| |тізімі................. | |
|6|Пән бойынша оқу-әдістемелік | |
| |карта…............................................................ | |
|7|Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің | |
| |картасы.............................. | |
|8|Әдебиет..............................................................| |
| |................................................. | |
1 ҚОЛДАНУ АЙМАҒЫ
«Еңбек қорғау» пәнінің оқу-әдістемелік кешені «Физика» мамандығының
студенттеріне арналған. Бұл студенттерді курс мазмұнымен, курстың
политикасымен, оқу-әдістемелік кешен пәнді оқытудың негізгі құжаты болып
есептеледі
2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
«Еңбек қорғау» осы пәндердің оқу-әдістемелік кешені келесі
құжаттардың ұсынымдарынымен және талаптарына сәйкес берілген пән бойынша
оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды:
- «Физика» мамандықтағы мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты ҚР МЖБС
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің жылғы, бұйрығы
бойынша әрекетке еңгізілді және бекітілді
3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 «Еңбек қорғау» пәннің мақсаты мен даму сатылары.
3.2 Пәннің мақсаты:
Пәндi оқыту мақсаты: - өнеркәсіп санитария мәселері бойынша,
биологиялық, химиялық және физикалық, психофизикалық факторлардың жұмыс
істейтіндер мен адам организмдеріне әсерін студенттерге практикалық және
физикалық дайындықтарға үйрету.
3. Пәннің міндеті:
Осы пәнді оқығанның нәтижесінде студенттер келесіні білуге тиісті:
жалпы сипаттамаларды, құрылымдар мен ерекшеліктерді биологиялық, химиялық,
физикалық адам денсаулығына негативті әсерлер көрсететін, қоршаған ортаның
ластану факторлары мен тіршілік әрекеті қауіпсіздігі, сонымен қатар
талданатын объектлердің баға критерийлері;
істеп білу керек:
өнеркәсіп санитария көзқарастарымен зерттелетін объектілердің
эксперттіөаналитикалық бағаларын орындау, олардың қатарына қоршаған орта
мен адамдар үшін олардың қауіпсіздігінің дәреже талдаулары жатады.
3.4 Курстың пререквизиттері:
• Жоқ
3.5 Курстың постреквизиттері:
жоқ
Кесте 1 – Жұмыс оқу жоспарынан көшірме
|Курс |Семестр |
| |ДС |ЛС |ПС |ОСӨЖ |СӨЖ |
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |
|Кіріспе. Еңбек қорғау курсының мәні және |4 |- |- |1 |2 |
|мазмұны. Курс мақсаты мен тапсырмалары. | | | | | |
|Еңбек қорғаудың құқықтық және |8 | | |2 |2 |
|ұйымдастырушылық мәселелері. Еңбек қорғауды | | | | | |
|басқару жүйесі. | | | | | |
|Еңбек қорғау бойынша негізгі заңды актілер | | | | | |
|және нормативтік құжаттар. Еңбек туралы | | | | | |
|заңды, еңбек қорғау бойынша ережелер мен | | | | | |
|нұсқауларды бұзғаны үшін жауаптылық. | | | | | |
|Еңбек етудің қауіпсіз тәсілдеріне үйрету. | | | | | |
|Келенсіз оқиғалар мен апаттарды тергеу және | | | | | |
|есепке алу. өндірістік жарақаттанушылық пен | | | | | |
|кәсіптік ауруларды талдау әдістері. | | | | | |
|Ауадағы зиянды заттардан қорғау. Ауаның | |4 | | |2 |
|шаңданғандығын анықтау | | | | | |
|Жұмыс аймағы ауасында зиянды газдардың | |4 | | |2 |
|шоғырлануын анықтау | | | | | |
|Шу мен дірілден, зиянды заттар мен сәуле |2 | | |2 |3 |
|шығарудан қорғау | | | | | |
|Электрқауіпсіздігі. |2 | | |2 |3 |
|Қауіпсіздік техникасы негіздері |2 | | |2 |3 |
|Өндірістік санитария және еңбек гигиенасы. |4 | | |2 |2 |
|Өндірістік ортаның метеорологиялық | |4 | | | |
|жағдайлары. | | | | | |
|Метеорологиялық факторлардың адам ағзасына | | | | | |
|және еңбек қауіпсіздігіне әсер етуі. | | | | | |
|Еңбектің нормативтік метеорологиялық | | | | | |
|жағдайларын жасау тәсілдері. | | | | | |
|Өндірістік жарықтандыру. |2 | | |2 |3 |
|Өндірістік жарықтандыру – нормалау, есептеу, | | | | | |
|жарық беру аспаптары, жұмыс орындарының | | | | | |
|жарықтанғандығын бақылау. | | | | | |
|Өрт қауіпсіздігі негіздері |1 | | |1 |2 |
|Өрт қауіпті, жарылыс қауіпті жағдайлардың |1 | | |2 |2 |
|жабдықтары | | | | | |
|Үймереттер мен ғимараттарды найзағадан қорғау| | | |2 |2 |
|Тіршілік әрекеті қауіпсіздігінің | | | |1 |3 |
|ұйымдастырушылық және теориялық негіздері | | | | | |
|Төтенше жағдайлар |2 | | | |2 |
|Мекендеу ортасының қауптіліктері | | | |1 |2 |
|Техногенді қауіптіліктер және олардан қорғау | | | |1 |2 |
|Тұрғындарды қорғау |1 | | | |2 |
|Зардап шеккендерге дәрігерге дейінгі көмек | |3 | | |2 |
|көрсету әдістерін зерделеу | | | | | |
|Өнеркәсіптік объектілер жұмысының тұрақтылығы| | | |1 |2 |
|Зақымдану ошақтарындағы құтқару және басқа |1 | | |0.5 |2 |
|шұғыл жұмыстар | | | | | |
|Коллоквиум | | | | | |
|Барлығы |30 |15 | |22.5 |45 |
Кесте 3 - Зертханалық практикум тақырыптарының тізімі
|№№ |Зертханалық практикум тақырыптарының |Сағат саны |
| |тізімі | |
|1 |Ауаның шаңданғандығын анықтау |4 |
|2 |Жұмыс аймағы ауасында зиянды газдардың |4 |
| |шоғырлануын анықтау | |
|3 |Микроклимат параметрлерін зерттеу |4 |
|4 |Зардап шеккендерге дәрігерге дейінгі көмек|3 |
| |көрсету әдістерін зерделеу | |
| |Барлығы |15 |
5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ
Кредитттiк жүйеде оқу студентттердiң өз бетiмен жұмыс iстеуге, сонымен
қатар үй жұмысын орындауда бiлiм сапасын жетiлдiредi.
Студенттiң оқытушымен жасаған жұмысы – кредиттiк жүйеде оқу формасының
бiр түрi. Студенттiң өзiндiк жұмысы және оқытушымен бiрiгiп жасайтын жұмыс
жоспары 4 кестеде көрсетiлген.
СОӨЖ және СӨЖ жоспары
4- кесте
|СОӨЖ |СӨЖ |
|Аудиторлық |Аудиторлықтан тыс | |
|Еңбекті қорғау туралы | Өндірістік санитариядағы |Конспект |
|негiзiгi түсiнiктемелер |негiзiгi түсiнiктемелер мен | |
|мен анықтамалар. |анықтамалар (метеорологиялық | |
| |жағдайлар, жұмыс орны және т.б.).| |
|Еңбек қорғауды басқару |ЕҚ бойынша ұйымдастыру, үйлестіру|ЕҚБЖ |
|жүйесі (ЕҚБЖ) – еңбек |және жұмыстарды |психофизиологиялық |
|қорғау (ЕҚ) бойынша заң |жоспарлау. ЕҚ есепке алу, талдау |негіздері. |
|актілері және |және бағалау; | |
|нормативтік-техникалық | | |
|құжаттама; | | |
|Өндірістік санитария |Өндірістік микроклимат және |Шуылдан және |
|және еңбек санитариясы -|жарықтандыру. |дірілден, зиянды |
|өнеркәсіптік | |заттардан және |
|объектілерге қойылатын | |сәулеленуден қорғау.|
|санитарлық талаптар | | |
|Электрқауіпсіздігі |Электрқауіпсіздігі. |Конспект |
|Қауіпсіздік техникасының|Қауіпсіздік техникасының |Конспект |
|негіздері. |негіздері - өндірістік процесстер| |
| |мен жабдықтарға қойылатын | |
| |кауіпсіздік талаптары, электр | |
| |қауіпсіздігі, көтергіштасымал | |
| |жұмыстардың қауіпсіздігі, | |
| |қысыммен жұмыс істейтін ыдыстар | |
| |мен жүйелерді пайдалану | |
| |қауіпсіздігі. | |
|Өрт-жарылыс |Өрт-жарылыс қауіпсіздігінің |Конспект |
|қауіпсіздігінің |негіздері – жану және өрт туралы | |
|негіздері – жану және |жалпы мағлуматтар, өрттерді | |
|өрт туралы жалпы |болдырмау және өрттен қорғау | |
|мағлуматтар, өрттерді |жүйелері | |
|болдырмау және өрттен | | |
|қорғау жүйелері. | | |
|Үймереттер мен |Үймереттер мен ғимараттарды |Конспект |
|ғимараттарды найзағадан |найзағадан қорғау | |
|қорғау | | |
|Тіршілік әрекетінің |Адамның мекендеу ортасының |Конспект |
|қауіпсіздігі. Тіршілік |қауіптілігі. | |
|әрекеті қауіпсіздігінің | | |
|ұйымдастырушылық және | | |
|теориялық негіздері. | | |
|Бейбіт және соғыс | | |
|кезіндегі азаматтық | | |
|қорғаныстың ролі және | | |
|міндеттері. | | |
|Мекендеу ортасының |Мекендеу ортасының қауптіліктері |Конспект |
|қауптіліктері | | |
|Техногенді қауіптіліктер|Техногенді қауіптіліктер және |Конспект |
|және олардан қорғау |олардан қорғау | |
|Өнеркәсіптік объектілер |Өнеркәсіптік объектілер жұмысының|Конспект |
|жұмысының тұрақтылығы |тұрақтылығы | |
|Төтенше жағдайлар ТЖ. |Зақымдану ошақтары. |Алапаттар теориясы. |
|Алапаттар теориясы. | |Зақымдану ошақтары. |
|Зақымдану ошақтары. | |Халықты ТЖ |
|Халықты ТЖ зақымдаушы | |зақымдаушы |
|факторларынан қорғау. | |факторларынан |
| | |қорғау. |
|Зақымдану ошақтарындағы |Істен шығуды тексеру әдістері. |Технологиялық |
|құтқару және басқа шұғыл|Машиналар бөлшектерінде ақауларды|машиналар мен |
|жұмыстар. ТҚ бойынша |байқау әдістері. Тозған |жабдықтарды жөндеу |
|ұйымдастыру жұмыстары. |бөлшектерді қалпына келтіру |өндірісі. |
|Радиациялық, химиялық |технологиясы. Жөндеуді |Жөндеу-пайдалану |
|барлау түрлері. |ұйымдастыру. Жөндеуді жосппарлау |материалдарын өндіру|
| |және есепке алу. Жөндеуді |және сақтау |
| |инженерлік қамтамасыз ету. Жөндеу| |
| |технологиясы және | |
| |механикаландыру. | |
6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА
Кесте 5 – Пән бойынша оқу-әдістемелік карта
|Тақырыбы |Көрнекі |Өз бетімен|Бақылау|
| |құралдар, ОТҚ,|оқып |нысаны |
| |плакаттар, |үйренуге | |
| |зертханалық |арналған | |
| |тақталар |сұрақтар | |
|дәріс |Практи-калық|Зертхана-| | | |
|сабақтар |сабақтар |лық | | | |
| | |сабақтар | | | |
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |
|Кіріспе. Курсының | | |плакаттар | |ауызша |
|мәні және мазмұны.| | | | |сұрау |
|Курс мақсаты мен | | | | | |
|тапсырмалары. | | | | | |
| ҚР негізгі | | |глоссарий | |ауызша |
|құқықтық актілері.| | | | |сұрау |
|Еңбек қорғаудың | | | | | |
|құқықтық және | | | | | |
|ұйымдастырушылқ | | | | | |
|мәселелері. | | | | | |
|негiзiгi | | | | | |
|түсiнiктемелер мен| | | | | |
|анықтамалар. | | | | | |
|Ауадағы зиянды |Шаңдарды | |Газ-сараптағыш| |Есеп |
|заттардан қорғау. |дисперсті | |–УГ-2, | |беру, |
| |құрамдарын | |плакаттар, | |уызша |
| |зерттеу | |әдістемелік | |сұрау |
| |әдістері | |нұсқау | | |
| |(Жұмыс | | | | |
| |орындарында | | | | |
| |ауа | | | | |
| |құрамындағы | | | | |
| |улы газдар | | | | |
| |мен буларды | | | | |
| |жедел | | | | |
| |анықтау | | | | |
| |жолдары). | | | | |
|Жұмыс аймағы |Өндіріс | |Сүзгі, ауа | |Зерт. |
|ауасында зиянды |орындарында | |сорғыш, | |жұмысты|
|газдардың |ауаның | |аналитикалық | |ң |
|шоғырлануын |шаң-тозаның | |таразы, | |есебі, |
|анықтау |анықтау | |аллонж, | |ауызша |
| | | |плакаттар, | |сұрау |
| | | |әдістемелік | | |
| | | |нұсқау | | |
|Шу мен дірілден, | | |плакаттар | |ауызша |
|зиянды заттар мен | | | | |сұрау |
|сәуле шығарудан | | | | | |
|қорғау. | | | | | |
|Электрқауіпсіздігі| | |плакаттар | |ауызша |
| | | | | |сұрау |
|Қауіпсіздік | | |плакаттар | |ауызша |
|техникасы | | | | |сұрау |
|негіздері | | | | | |
|Өндірістік ортаның|Әр түрлі | |Анемометр, | |Есеп |
|метеорологиялық |микроклиматт| |кататермометр,| |беру, |
|жағдайлары. |ық | |психрометр, | |уызша |
|Жұмыс орындары |шарттардың | |термометр, | |сұрау |
|микроклиматының |әсері | |термограф, | | |
|параметрлері, |кезіндегі | |секундомер, | | |
|олардың организмге|физиологиялы| |плакаттар, | | |
|әсер етуі, қолайлы|қ жылжулар | |әдістемелік | | |
|метеожағдайлар |бағаларының | |нұсқау | | |
|жасау әдістері. |әдістері | | | | |
| |(жұмыс | | | | |
| |орындағы | | | | |
| |метеожағдайд| | | | |
| |ы зерттеу) | | | | |
|Өндірістік | | |плакаттар | |Тесттік|
|жарықтандыру. | | | | |бақылау|
|Өндірістік | | | | | |
|жарықтандыру – | | | | | |
|нормалау, есептеу,| | | | | |
|жарық беру | | | | | |
|аспаптары, жұмыс | | | | | |
|орындарының | | | | | |
|жарықтанғандығын | | | | | |
|бақылау. | | | | | |
|Өрт қауіпсіздігі | | |плакаттар | |ауызша |
|негіздері | | | | |сұрау |
|Өрт қауіпті, | | |плакаттар | |ауызша |
|жарылыс қауіпті | | | | |сұрау |
|жағдайлардың | | | | | |
|жабдықтары | | | | | |
|Төтенше жағдайлар | | |Плакаттар | | |
|Тұрғындарды қорғау| | |Плакаттар | | |
|Зардап шеккендерге| | |Бинттер, | |Тапсырм|
|дәрігерге дейінгі | | |плакаттар, | |а |
|көмек көрсету | | |әдістемелік | |орындау|
|әдістерін зерделеу| | |нұсқау | | |
|Өнеркәсіптік | | |Плакаттар | |ауызша |
|объектілер | | | | |сұрау |
|жұмысының | | | | | |
|тұрақтылығы | | | | | |
|Коллоквиум | | | | |Тесттік|
| | | | | |бақылау|
7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ
Кесте 6 - Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы
|Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың атауы |Даналард|Студен|Қамтамасызе|
| |ың саны |ттерді|тулі |
| | |ң саны|пайызы |
|1 |2 |3 |4 |
|Белова С.В. Безопасность жизнедеятельности. | | | |
|Москва: Высшая школа, 1999.- 448 с. | | | |
|Загрязнение воздуха в жилых и общественных | | | |
|зданиях/ Пер.с англ.Р.А.Уадди,Р.А.Щефф.-М.: | | | |
|Стройиздат, 1987.-154с. | | | |
|Контроль за выбросами в атмосферу и работой | | | |
|газоочистительных установок на предприятиях | | | |
|машиностроения.-М.:Машиностроение,1984. | | | |
|Методы определения вредных веществ в воздухе и | | | |
|других средах /Под ред.О.Д.Хализовой.-М.:Химия, | | | |
|1960.Ч.1.-317с. | | | |
|Новиков Ю.В., Ласточкина К.О., Болдина З.Н. | | | |
|Методы исследования качества воды | | | |
|водоемов.-М.:Медицина,1990.-399с. | | | |
|Руководство к практическим знаниям по гигиене | | | |
|труда /Под ред.З.И.Израельсона.-М.:Медицина, | | | |
|1973.-479с. | | | |
|Голубовская Э.К.Биологические основы очистки | | | |
|воды.-М.:1978.-120с. | | | |
|Роль микроорганизмов в круговороте газов в | | | |
|природе.-Сб.докл.-М.: Наука, 1979.-89с. | | | |
|В.В.Беляев. Охрана труда на предприятиях | | | |
|ММП.-М.:Легкая промыш-ть, 1982.-287с. | | | |
|Санитарные нормы и правила | | | |
8 ӘДЕБИЕТ
8.1 Негізгі
8.1.1. Белова С.В. Безопасность жизнедеятельности. Москва: Высшая школа,
1999.- 448 с.
8.1.2. Загрязнение воздуха в жилых и общественных зданиях/ Пер.с
англ.Р.А.Уадди,Р.А.Щефф.-М.: Стройиздат, 1987.-154с.
8.1.3 Контроль за выбросами в атмосферу и работой газоочистительных
установок на предприятиях машиностроения.-М.:Машиностроение,1984.-128с.
8.1.4 Методы определения вредных веществ в воздухе и других средах /Под
ред.О.Д.Хализовой.-М.:Химия, 1960.Ч.1.-317с.
8.1.5 Новиков Ю.В., Ласточкина К.О., Болдина З.Н. Методы исследования
качества воды водоемов.-М.:Медицина,1990.-399с.
Руководство к практическим знаниям по гигиене труда /Под
ред.З.И.Израельсона.-М.:Медицина, 1973.-479с.
2. Қосымша әдебиеттер
8.2.1 Голубовская Э.К.Биологические основы очистки воды.-М.:1978.-120с.
8.2.2 Роль микроорганизмов в круговороте газов в природе.-Сб.докл.-М.:
Наука, 1979.-89с.
8.2.3.В.В.Беляев. Охрана труда на предприятиях ММП.-М.:Легкая промыш-ть,
1982.-287с.
8.2.4.Санитарные нормы и правила
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz