Файл қосу

Конспект қауіпсіздігі



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                  |
|ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТІРЛІГІ                                              |
|ШӘКӘРІМ атындағы                                                           |
|СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                             |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты   |ПОӘК               |Е ПОӘК 042-14-4-05.           |
|                        |                   |1.20.01.- 2013 ж.             |
|ПOӘК                    |«__»____ 200__ ж.  |                              |
|«Еңбек қорғау» пәннінің |№ ___ басылым      |                              |
|студенттерге арналған   |                   |                              |
|оқу жұмыс бағдарламасы  |                   |                              |




                                ЕҢБЕК ҚОРҒАУ

                       ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ


                         Барлық мамандығына арналған



              ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ













                                    Семей
                                    2013






                                   Кіріспе


      1. ҚҰРАСТЫРУШЫ
      Құрастырушы: техника ғылымдарының кандидаты, доцент, Шәкәрім  атындағы
Семей мемлекеттік университетінің «Экология  және  қоршаған  ортаны  қоргау»
кафедрасының профессор м.а.
        Сарсембенова О.Ж.                             ____________  «  _  »
        2013 ж.


      2  ТАЛҚЫЛАНДЫ
      2.1. Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университеті   «Экология  және
қоршаған ортаны қорғау» кафедра отырысында


      «  4   »       09                2013  ж.           №     1    хаттама



Кафедра меңгерушісі, доцент м.а.             ____________  Кабышева Ж.К.


      2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро отырысында

      «  18   »       09              2013  ж.           №    1      хаттама



АФ  ОӘБ   төрағасы       _________                             доцент   м.а.
Тлеубаева А.В.


      3  БЕКІТІЛДІ

Университеттің Оқу-әдістемелік  кеңесі мақұлдап басып шығаруға ұсынады


Хаттама №  1  «_19__» _____ 2013ж.

Оқу- әдістемелік кеңестің төрағасы,
оқу-әдістемелік  жұмысы  бойынша  проректор                        профессор
Искакова Г.К.


4  №2 басылым  30.09.2009  ж.  ауыстыруға   кіргізілді.    Кешен   Қазақстан
республикасының Мемлекеттік жалпыға бірдей білім  стандарты  МЖБС  негізінде
жаңартылған 5.04.019.-2011. Бакалавриат.

















                                   Мазмұны


      |1|Қолдану саласы                                                       |5 |
| |.....................................................................|  |
| |............................                                         |  |
|2|Нормативтік                                                          |5 |
| |сілтемелер...........................................................|  |
| |.........................                                            |  |
|3|Жалпы                                                                |5 |
| |ережелер…............................................................|  |
| |.................................                                    |  |
|4|оқытушыға арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасы                     |  |
| |мазмұны................                                              |  |
|5|Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың                  |  |
| |тізімі.................                                              |  |
|6|Пән бойынша оқу-әдістемелік                                          |  |
| |карта…............................................................   |  |
|7|Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің                         |  |
| |картасы..............................                                |  |
|8|Әдебиет..............................................................|  |
| |.................................................                    |  |






























      1  ҚОЛДАНУ АЙМАҒЫ



      «Еңбек қорғау»  пәнінің оқу-әдістемелік кешені  «Физика»  мамандығының
студенттеріне  арналған.   Бұл   студенттерді   курс   мазмұнымен,   курстың
политикасымен, оқу-әдістемелік кешен пәнді  оқытудың  негізгі  құжаты  болып
есептеледі



      2  НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР



      «Еңбек  қорғау»    осы   пәндердің   оқу-әдістемелік   кешені   келесі
құжаттардың ұсынымдарынымен және талаптарына  сәйкес  берілген  пән  бойынша
оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды:
- «Физика» мамандықтағы мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты  ҚР  МЖБС
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым  министрлігінің  жылғы,   бұйрығы
бойынша әрекетке еңгізілді және бекітілді


       3  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


3.1  «Еңбек қорғау» пәннің мақсаты мен даму сатылары.
3.2 Пәннің мақсаты:
    Пәндi  оқыту  мақсаты:   -   өнеркәсіп   санитария   мәселері   бойынша,
биологиялық, химиялық  және  физикалық,  психофизикалық  факторлардың  жұмыс
істейтіндер мен адам организмдеріне  әсерін  студенттерге  практикалық  және
физикалық дайындықтарға үйрету.
 3. Пәннің міндеті:
Осы пәнді оқығанның нәтижесінде студенттер келесіні білуге тиісті:
жалпы сипаттамаларды, құрылымдар мен ерекшеліктерді  биологиялық,  химиялық,
физикалық адам денсаулығына негативті әсерлер көрсететін,  қоршаған  ортаның
ластану  факторлары  мен  тіршілік  әрекеті  қауіпсіздігі,   сонымен   қатар
талданатын объектлердің баға критерийлері;
істеп білу керек:
өнеркәсіп    санитария     көзқарастарымен     зерттелетін     объектілердің
эксперттіөаналитикалық бағаларын орындау,  олардың  қатарына  қоршаған  орта
мен адамдар үшін олардың қауіпсіздігінің дәреже талдаулары жатады.


3.4 Курстың пререквизиттері:
         • Жоқ
3.5 Курстың постреквизиттері:
жоқ
    Кесте 1 – Жұмыс оқу жоспарынан көшірме



    |Курс                                         |Семестр                      |
|                                             |ДС   |ЛС   |ПС  |ОСӨЖ  |СӨЖ  |
|1                                            |2    |3    |4   |5     |6    |
|Кіріспе. Еңбек қорғау курсының мәні және     |4    |-    |-   |1     |2    |
|мазмұны. Курс мақсаты мен тапсырмалары.      |     |     |    |      |     |
|Еңбек қорғаудың құқықтық және                |8    |     |    |2     |2    |
|ұйымдастырушылық мәселелері. Еңбек қорғауды  |     |     |    |      |     |
|басқару жүйесі.                              |     |     |    |      |     |
|Еңбек қорғау бойынша негізгі заңды актілер   |     |     |    |      |     |
|және нормативтік құжаттар. Еңбек туралы      |     |     |    |      |     |
|заңды, еңбек қорғау бойынша ережелер мен     |     |     |    |      |     |
|нұсқауларды бұзғаны үшін жауаптылық.         |     |     |    |      |     |
|Еңбек етудің қауіпсіз тәсілдеріне үйрету.    |     |     |    |      |     |
|Келенсіз оқиғалар мен апаттарды тергеу және  |     |     |    |      |     |
|есепке алу. өндірістік жарақаттанушылық пен  |     |     |    |      |     |
|кәсіптік ауруларды талдау әдістері.          |     |     |    |      |     |
|Ауадағы зиянды заттардан қорғау. Ауаның      |     |4    |    |      |2    |
|шаңданғандығын анықтау                       |     |     |    |      |     |
|Жұмыс аймағы ауасында зиянды газдардың       |     |4    |    |      |2    |
|шоғырлануын анықтау                          |     |     |    |      |     |
|Шу мен дірілден, зиянды заттар мен сәуле     |2    |     |    |2     |3    |
|шығарудан қорғау                             |     |     |    |      |     |
|Электрқауіпсіздігі.                          |2    |     |    |2     |3    |
|Қауіпсіздік техникасы негіздері              |2    |     |    |2     |3    |
|Өндірістік санитария және еңбек гигиенасы.   |4    |     |    |2     |2    |
|Өндірістік ортаның метеорологиялық           |     |4    |    |      |     |
|жағдайлары.                                  |     |     |    |      |     |
|Метеорологиялық факторлардың адам ағзасына   |     |     |    |      |     |
|және еңбек қауіпсіздігіне әсер етуі.         |     |     |    |      |     |
|Еңбектің нормативтік метеорологиялық         |     |     |    |      |     |
|жағдайларын жасау  тәсілдері.                |     |     |    |      |     |
|Өндірістік жарықтандыру.                     |2    |     |    |2     |3    |
|Өндірістік жарықтандыру – нормалау, есептеу, |     |     |    |      |     |
|жарық беру аспаптары, жұмыс орындарының      |     |     |    |      |     |
|жарықтанғандығын бақылау.                    |     |     |    |      |     |
|Өрт қауіпсіздігі негіздері                   |1    |     |    |1     |2    |
|Өрт қауіпті, жарылыс қауіпті жағдайлардың    |1    |     |    |2     |2    |
|жабдықтары                                   |     |     |    |      |     |
|Үймереттер мен ғимараттарды найзағадан қорғау|     |     |    |2     |2    |
|Тіршілік әрекеті қауіпсіздігінің             |     |     |    |1     |3    |
|ұйымдастырушылық және теориялық негіздері    |     |     |    |      |     |
|Төтенше жағдайлар                            |2    |     |    |      |2    |
|Мекендеу ортасының қауптіліктері             |     |     |    |1     |2    |
|Техногенді қауіптіліктер және олардан қорғау |     |     |    |1     |2    |
|Тұрғындарды қорғау                           |1    |     |    |      |2    |
|Зардап шеккендерге дәрігерге дейінгі көмек   |     |3    |    |      |2    |
|көрсету әдістерін зерделеу                   |     |     |    |      |     |
|Өнеркәсіптік объектілер жұмысының тұрақтылығы|     |     |    |1     |2    |
|Зақымдану ошақтарындағы құтқару және басқа   |1    |     |    |0.5   |2    |
|шұғыл жұмыстар                               |     |     |    |      |     |
|Коллоквиум                                   |     |     |    |      |     |
|Барлығы                                      |30   |15   |    |22.5  |45   |




Кесте 3 -  Зертханалық практикум тақырыптарының тізімі

|№№     |Зертханалық практикум тақырыптарының      |Сағат саны               |
|       |тізімі                                    |                         |
|1      |Ауаның шаңданғандығын анықтау             |4                        |
|2      |Жұмыс аймағы ауасында зиянды газдардың    |4                        |
|       |шоғырлануын анықтау                       |                         |
|3      |Микроклимат параметрлерін зерттеу         |4                        |
|4      |Зардап шеккендерге дәрігерге дейінгі көмек|3                        |
|       |көрсету әдістерін зерделеу                |                         |
|       |Барлығы                                   |15                       |



      5  СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ





    Кредитттiк жүйеде оқу студентттердiң өз бетiмен  жұмыс iстеуге, сонымен
қатар үй жұмысын орындауда  бiлiм сапасын жетiлдiредi.
    Студенттiң оқытушымен жасаған жұмысы – кредиттiк жүйеде оқу  формасының
бiр түрi. Студенттiң өзiндiк жұмысы және оқытушымен бiрiгiп  жасайтын  жұмыс
жоспары   4 кестеде көрсетiлген.


                            СОӨЖ және СӨЖ жоспары
4- кесте

|СОӨЖ                                                      |СӨЖ                 |
|Аудиторлық              |Аудиторлықтан тыс                |                    |
|Еңбекті қорғау туралы   | Өндірістік санитариядағы        |Конспект            |
|негiзiгi түсiнiктемелер |негiзiгi түсiнiктемелер мен      |                    |
|мен анықтамалар.        |анықтамалар (метеорологиялық     |                    |
|                        |жағдайлар, жұмыс орны және т.б.).|                    |
|Еңбек қорғауды басқару  |ЕҚ бойынша ұйымдастыру, үйлестіру|ЕҚБЖ                |
|жүйесі  (ЕҚБЖ) – еңбек  |және жұмыстарды                  |психофизиологиялық  |
|қорғау (ЕҚ) бойынша заң |жоспарлау. ЕҚ есепке алу, талдау |негіздері.          |
|актілері және           |және бағалау;                    |                    |
|нормативтік-техникалық  |                                 |                    |
|құжаттама;              |                                 |                    |
|Өндірістік санитария    |Өндірістік микроклимат және      |Шуылдан және        |
|және еңбек санитариясы -|жарықтандыру.                    |дірілден, зиянды    |
|өнеркәсіптік            |                                 |заттардан және      |
|объектілерге қойылатын  |                                 |сәулеленуден қорғау.|
|санитарлық талаптар     |                                 |                    |
|Электрқауіпсіздігі      |Электрқауіпсіздігі.              |Конспект            |
|Қауіпсіздік техникасының|Қауіпсіздік техникасының         |Конспект            |
|негіздері.              |негіздері - өндірістік процесстер|                    |
|                        |мен жабдықтарға қойылатын        |                    |
|                        |кауіпсіздік талаптары, электр    |                    |
|                        |қауіпсіздігі, көтергіштасымал    |                    |
|                        |жұмыстардың қауіпсіздігі,        |                    |
|                        |қысыммен жұмыс істейтін ыдыстар  |                    |
|                        |мен жүйелерді пайдалану          |                    |
|                        |қауіпсіздігі.                    |                    |
|Өрт-жарылыс             |Өрт-жарылыс қауіпсіздігінің      |Конспект            |
|қауіпсіздігінің         |негіздері – жану және өрт туралы |                    |
|негіздері – жану және   |жалпы мағлуматтар, өрттерді      |                    |
|өрт туралы жалпы        |болдырмау және өрттен қорғау     |                    |
|мағлуматтар, өрттерді   |жүйелері                         |                    |
|болдырмау және өрттен   |                                 |                    |
|қорғау жүйелері.        |                                 |                    |
|Үймереттер мен          |Үймереттер мен ғимараттарды      |Конспект            |
|ғимараттарды найзағадан |найзағадан қорғау                |                    |
|қорғау                  |                                 |                    |
|Тіршілік әрекетінің     |Адамның мекендеу ортасының       |Конспект            |
|қауіпсіздігі. Тіршілік  |қауіптілігі.                     |                    |
|әрекеті қауіпсіздігінің |                                 |                    |
|ұйымдастырушылық және   |                                 |                    |
|теориялық негіздері.    |                                 |                    |
|Бейбіт және соғыс       |                                 |                    |
|кезіндегі азаматтық     |                                 |                    |
|қорғаныстың ролі және   |                                 |                    |
|міндеттері.             |                                 |                    |
|Мекендеу ортасының      |Мекендеу ортасының қауптіліктері |Конспект            |
|қауптіліктері           |                                 |                    |
|Техногенді қауіптіліктер|Техногенді қауіптіліктер және    |Конспект            |
|және олардан қорғау     |олардан қорғау                   |                    |
|Өнеркәсіптік объектілер |Өнеркәсіптік объектілер жұмысының|Конспект            |
|жұмысының тұрақтылығы   |тұрақтылығы                      |                    |
|Төтенше жағдайлар ТЖ.   |Зақымдану ошақтары.              |Алапаттар теориясы. |
|Алапаттар теориясы.     |                                 |Зақымдану ошақтары. |
|Зақымдану ошақтары.     |                                 |Халықты ТЖ          |
|Халықты ТЖ зақымдаушы   |                                 |зақымдаушы          |
|факторларынан қорғау.   |                                 |факторларынан       |
|                        |                                 |қорғау.             |
|Зақымдану ошақтарындағы |Істен шығуды тексеру әдістері.   |Технологиялық       |
|құтқару және басқа шұғыл|Машиналар бөлшектерінде ақауларды|машиналар мен       |
|жұмыстар. ТҚ бойынша    |байқау әдістері. Тозған          |жабдықтарды жөндеу  |
|ұйымдастыру жұмыстары.  |бөлшектерді қалпына келтіру      |өндірісі.           |
|Радиациялық, химиялық   |технологиясы. Жөндеуді           |Жөндеу-пайдалану    |
|барлау түрлері.         |ұйымдастыру. Жөндеуді жосппарлау |материалдарын өндіру|
|                        |және есепке алу. Жөндеуді        |және сақтау         |
|                        |инженерлік қамтамасыз ету. Жөндеу|                    |
|                        |технологиясы және                |                    |
|                        |механикаландыру.                 |                    |

      6  ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА


      Кесте 5 – Пән бойынша оқу-әдістемелік карта


      |Тақырыбы                                 |Көрнекі       |Өз бетімен|Бақылау|
|                                         |құралдар, ОТҚ,|оқып      |нысаны |
|                                         |плакаттар,    |үйренуге  |       |
|                                         |зертханалық   |арналған  |       |
|                                         |тақталар      |сұрақтар  |       |
|дәріс             |Практи-калық|Зертхана-|              |          |       |
|сабақтар          |сабақтар    |лық      |              |          |       |
|                  |            |сабақтар |              |          |       |
|1                 |2           |3        |4             |5         |6      |
|Кіріспе. Курсының |            |         |плакаттар     |          |ауызша |
|мәні және мазмұны.|            |         |              |          |сұрау  |
|Курс мақсаты мен  |            |         |              |          |       |
|тапсырмалары.     |            |         |              |          |       |
| ҚР негізгі       |            |         |глоссарий     |          |ауызша |
|құқықтық актілері.|            |         |              |          |сұрау  |
|Еңбек қорғаудың   |            |         |              |          |       |
|құқықтық және     |            |         |              |          |       |
|ұйымдастырушылқ   |            |         |              |          |       |
|мәселелері.       |            |         |              |          |       |
|негiзiгi          |            |         |              |          |       |
|түсiнiктемелер мен|            |         |              |          |       |
|анықтамалар.      |            |         |              |          |       |
|Ауадағы зиянды    |Шаңдарды    |         |Газ-сараптағыш|          |Есеп   |
|заттардан қорғау. |дисперсті   |         |–УГ-2,        |          |беру,  |
|                  |құрамдарын  |         |плакаттар,    |          |уызша  |
|                  |зерттеу     |         |әдістемелік   |          |сұрау  |
|                  |әдістері    |         |нұсқау        |          |       |
|                  |(Жұмыс      |         |              |          |       |
|                  |орындарында |         |              |          |       |
|                  |ауа         |         |              |          |       |
|                  |құрамындағы |         |              |          |       |
|                  |улы газдар  |         |              |          |       |
|                  |мен буларды |         |              |          |       |
|                  |жедел       |         |              |          |       |
|                  |анықтау     |         |              |          |       |
|                  |жолдары).   |         |              |          |       |
|Жұмыс аймағы      |Өндіріс     |         |Сүзгі, ауа    |          |Зерт.  |
|ауасында зиянды   |орындарында |         |сорғыш,       |          |жұмысты|
|газдардың         |ауаның      |         |аналитикалық  |          |ң      |
|шоғырлануын       |шаң-тозаның |         |таразы,       |          |есебі, |
|анықтау           |анықтау     |         |аллонж,       |          |ауызша |
|                  |            |         |плакаттар,    |          |сұрау  |
|                  |            |         |әдістемелік   |          |       |
|                  |            |         |нұсқау        |          |       |
|Шу мен дірілден,  |            |         |плакаттар     |          |ауызша |
|зиянды заттар мен |            |         |              |          |сұрау  |
|сәуле шығарудан   |            |         |              |          |       |
|қорғау.           |            |         |              |          |       |
|Электрқауіпсіздігі|            |         |плакаттар     |          |ауызша |
|                  |            |         |              |          |сұрау  |
|Қауіпсіздік       |            |         |плакаттар     |          |ауызша |
|техникасы         |            |         |              |          |сұрау  |
|негіздері         |            |         |              |          |       |
|Өндірістік ортаның|Әр түрлі    |         |Анемометр,    |          |Есеп   |
|метеорологиялық   |микроклиматт|         |кататермометр,|          |беру,  |
|жағдайлары.       |ық          |         |психрометр,   |          |уызша  |
|Жұмыс орындары    |шарттардың  |         |термометр,    |          |сұрау  |
|микроклиматының   |әсері       |         |термограф,    |          |       |
|параметрлері,     |кезіндегі   |         |секундомер,   |          |       |
|олардың организмге|физиологиялы|         |плакаттар,    |          |       |
|әсер етуі, қолайлы|қ жылжулар  |         |әдістемелік   |          |       |
|метеожағдайлар    |бағаларының |         |нұсқау        |          |       |
|жасау әдістері.   |әдістері    |         |              |          |       |
|                  |(жұмыс      |         |              |          |       |
|                  |орындағы    |         |              |          |       |
|                  |метеожағдайд|         |              |          |       |
|                  |ы зерттеу)  |         |              |          |       |
|Өндірістік        |            |         |плакаттар     |          |Тесттік|
|жарықтандыру.     |            |         |              |          |бақылау|
|Өндірістік        |            |         |              |          |       |
|жарықтандыру –    |            |         |              |          |       |
|нормалау, есептеу,|            |         |              |          |       |
|жарық беру        |            |         |              |          |       |
|аспаптары, жұмыс  |            |         |              |          |       |
|орындарының       |            |         |              |          |       |
|жарықтанғандығын  |            |         |              |          |       |
|бақылау.          |            |         |              |          |       |
|Өрт қауіпсіздігі  |            |         |плакаттар     |          |ауызша |
|негіздері         |            |         |              |          |сұрау  |
|Өрт қауіпті,      |            |         |плакаттар     |          |ауызша |
|жарылыс қауіпті   |            |         |              |          |сұрау  |
|жағдайлардың      |            |         |              |          |       |
|жабдықтары        |            |         |              |          |       |
|Төтенше жағдайлар |            |         |Плакаттар     |          |       |
|Тұрғындарды қорғау|            |         |Плакаттар     |          |       |
|Зардап шеккендерге|            |         |Бинттер,      |          |Тапсырм|
|дәрігерге дейінгі |            |         |плакаттар,    |          |а      |
|көмек көрсету     |            |         |әдістемелік   |          |орындау|
|әдістерін зерделеу|            |         |нұсқау        |          |       |
|Өнеркәсіптік      |            |         |Плакаттар     |          |ауызша |
|объектілер        |            |         |              |          |сұрау  |
|жұмысының         |            |         |              |          |       |
|тұрақтылығы       |            |         |              |          |       |
|Коллоквиум        |            |         |              |          |Тесттік|
|                  |            |         |              |          |бақылау|









7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ


      Кесте 6 - Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы


|Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың атауы |Даналард|Студен|Қамтамасызе|
|                                                |ың саны |ттерді|тулі       |
|                                                |        |ң саны|пайызы     |
|1                                               |2       |3     |4          |
|Белова С.В. Безопасность жизнедеятельности.     |        |      |           |
|Москва: Высшая школа, 1999.- 448 с.             |        |      |           |
|Загрязнение воздуха в жилых и общественных      |        |      |           |
|зданиях/ Пер.с англ.Р.А.Уадди,Р.А.Щефф.-М.:     |        |      |           |
|Стройиздат, 1987.-154с.                         |        |      |           |
|Контроль за выбросами в атмосферу и работой     |        |      |           |
|газоочистительных установок на предприятиях     |        |      |           |
|машиностроения.-М.:Машиностроение,1984.         |        |      |           |
|Методы определения вредных веществ в воздухе и  |        |      |           |
|других средах /Под ред.О.Д.Хализовой.-М.:Химия, |        |      |           |
|1960.Ч.1.-317с.                                 |        |      |           |
|Новиков Ю.В., Ласточкина К.О., Болдина З.Н.     |        |      |           |
|Методы исследования качества воды               |        |      |           |
|водоемов.-М.:Медицина,1990.-399с.               |        |      |           |
|Руководство к практическим знаниям по гигиене   |        |      |           |
|труда /Под ред.З.И.Израельсона.-М.:Медицина,    |        |      |           |
|1973.-479с.                                     |        |      |           |
|Голубовская Э.К.Биологические основы очистки    |        |      |           |
|воды.-М.:1978.-120с.                            |        |      |           |
|Роль микроорганизмов в круговороте газов в      |        |      |           |
|природе.-Сб.докл.-М.: Наука, 1979.-89с.         |        |      |           |
|В.В.Беляев. Охрана труда на предприятиях        |        |      |           |
|ММП.-М.:Легкая промыш-ть, 1982.-287с.           |        |      |           |
|Санитарные нормы и правила                      |        |      |           |












      8  ӘДЕБИЕТ


8.1  Негізгі
8.1.1. Белова С.В. Безопасность  жизнедеятельности.  Москва:  Высшая  школа,
1999.- 448 с.
8.1.2.  Загрязнение  воздуха  в  жилых   и   общественных   зданиях/   Пер.с
англ.Р.А.Уадди,Р.А.Щефф.-М.: Стройиздат, 1987.-154с.
8.1.3  Контроль  за  выбросами  в  атмосферу  и  работой   газоочистительных
установок на предприятиях машиностроения.-М.:Машиностроение,1984.-128с.
8.1.4 Методы определения вредных веществ в воздухе и других средах /Под
ред.О.Д.Хализовой.-М.:Химия, 1960.Ч.1.-317с.
8.1.5 Новиков  Ю.В.,  Ласточкина  К.О.,  Болдина  З.Н.  Методы  исследования
качества воды водоемов.-М.:Медицина,1990.-399с.
Руководство   к    практическим    знаниям    по    гигиене    труда    /Под
ред.З.И.Израельсона.-М.:Медицина, 1973.-479с.

   2. Қосымша әдебиеттер
8.2.1 Голубовская Э.К.Биологические основы очистки воды.-М.:1978.-120с.
8.2.2 Роль  микроорганизмов  в  круговороте  газов  в  природе.-Сб.докл.-М.:
Наука, 1979.-89с.
8.2.3.В.В.Беляев. Охрана труда  на  предприятиях  ММП.-М.:Легкая  промыш-ть,
1982.-287с.
8.2.4.Санитарные нормы и правила





























































































































































































































































































































Пәндер