Файл қосу
Конспект қауіпсіздігі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТІРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы | |СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |Е ПОӘК 042-14-4-05. | | | |1.20.01.- 2013 ж. | |ПOӘК |«__»____ 200__ ж. | | |«Еңбек қорғау» пәннінің |№ ___ басылым | | |студенттерге арналған | | | |оқу жұмыс бағдарламасы | | | ЕҢБЕК ҚОРҒАУ ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Барлық мамандығына арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Кіріспе 1. ҚҰРАСТЫРУШЫ Құрастырушы: техника ғылымдарының кандидаты, доцент, Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Экология және қоршаған ортаны қоргау» кафедрасының профессор м.а. Сарсембенова О.Ж. ____________ « _ » 2013 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университеті «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедра отырысында « 4 » 09 2013 ж. № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі, доцент м.а. ____________ Кабышева Ж.К. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро отырысында « 18 » 09 2013 ж. № 1 хаттама АФ ОӘБ төрағасы _________ доцент м.а. Тлеубаева А.В. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі мақұлдап басып шығаруға ұсынады Хаттама № 1 «_19__» _____ 2013ж. Оқу- әдістемелік кеңестің төрағасы, оқу-әдістемелік жұмысы бойынша проректор профессор Искакова Г.К. 4 №2 басылым 30.09.2009 ж. ауыстыруға кіргізілді. Кешен Қазақстан республикасының Мемлекеттік жалпыға бірдей білім стандарты МЖБС негізінде жаңартылған 5.04.019.-2011. Бакалавриат. Мазмұны |1|Қолдану саласы |5 | | |.....................................................................| | | |............................ | | |2|Нормативтік |5 | | |сілтемелер...........................................................| | | |......................... | | |3|Жалпы |5 | | |ережелер…............................................................| | | |................................. | | |4|оқытушыға арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасы | | | |мазмұны................ | | |5|Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың | | | |тізімі................. | | |6|Пән бойынша оқу-әдістемелік | | | |карта…............................................................ | | |7|Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің | | | |картасы.............................. | | |8|Әдебиет..............................................................| | | |................................................. | | 1 ҚОЛДАНУ АЙМАҒЫ «Еңбек қорғау» пәнінің оқу-әдістемелік кешені «Физика» мамандығының студенттеріне арналған. Бұл студенттерді курс мазмұнымен, курстың политикасымен, оқу-әдістемелік кешен пәнді оқытудың негізгі құжаты болып есептеледі 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Еңбек қорғау» осы пәндердің оқу-әдістемелік кешені келесі құжаттардың ұсынымдарынымен және талаптарына сәйкес берілген пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды: - «Физика» мамандықтағы мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты ҚР МЖБС Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің жылғы, бұйрығы бойынша әрекетке еңгізілді және бекітілді 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 «Еңбек қорғау» пәннің мақсаты мен даму сатылары. 3.2 Пәннің мақсаты: Пәндi оқыту мақсаты: - өнеркәсіп санитария мәселері бойынша, биологиялық, химиялық және физикалық, психофизикалық факторлардың жұмыс істейтіндер мен адам организмдеріне әсерін студенттерге практикалық және физикалық дайындықтарға үйрету. 3. Пәннің міндеті: Осы пәнді оқығанның нәтижесінде студенттер келесіні білуге тиісті: жалпы сипаттамаларды, құрылымдар мен ерекшеліктерді биологиялық, химиялық, физикалық адам денсаулығына негативті әсерлер көрсететін, қоршаған ортаның ластану факторлары мен тіршілік әрекеті қауіпсіздігі, сонымен қатар талданатын объектлердің баға критерийлері; істеп білу керек: өнеркәсіп санитария көзқарастарымен зерттелетін объектілердің эксперттіөаналитикалық бағаларын орындау, олардың қатарына қоршаған орта мен адамдар үшін олардың қауіпсіздігінің дәреже талдаулары жатады. 3.4 Курстың пререквизиттері: • Жоқ 3.5 Курстың постреквизиттері: жоқ Кесте 1 – Жұмыс оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр | | |ДС |ЛС |ПС |ОСӨЖ |СӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Кіріспе. Еңбек қорғау курсының мәні және |4 |- |- |1 |2 | |мазмұны. Курс мақсаты мен тапсырмалары. | | | | | | |Еңбек қорғаудың құқықтық және |8 | | |2 |2 | |ұйымдастырушылық мәселелері. Еңбек қорғауды | | | | | | |басқару жүйесі. | | | | | | |Еңбек қорғау бойынша негізгі заңды актілер | | | | | | |және нормативтік құжаттар. Еңбек туралы | | | | | | |заңды, еңбек қорғау бойынша ережелер мен | | | | | | |нұсқауларды бұзғаны үшін жауаптылық. | | | | | | |Еңбек етудің қауіпсіз тәсілдеріне үйрету. | | | | | | |Келенсіз оқиғалар мен апаттарды тергеу және | | | | | | |есепке алу. өндірістік жарақаттанушылық пен | | | | | | |кәсіптік ауруларды талдау әдістері. | | | | | | |Ауадағы зиянды заттардан қорғау. Ауаның | |4 | | |2 | |шаңданғандығын анықтау | | | | | | |Жұмыс аймағы ауасында зиянды газдардың | |4 | | |2 | |шоғырлануын анықтау | | | | | | |Шу мен дірілден, зиянды заттар мен сәуле |2 | | |2 |3 | |шығарудан қорғау | | | | | | |Электрқауіпсіздігі. |2 | | |2 |3 | |Қауіпсіздік техникасы негіздері |2 | | |2 |3 | |Өндірістік санитария және еңбек гигиенасы. |4 | | |2 |2 | |Өндірістік ортаның метеорологиялық | |4 | | | | |жағдайлары. | | | | | | |Метеорологиялық факторлардың адам ағзасына | | | | | | |және еңбек қауіпсіздігіне әсер етуі. | | | | | | |Еңбектің нормативтік метеорологиялық | | | | | | |жағдайларын жасау тәсілдері. | | | | | | |Өндірістік жарықтандыру. |2 | | |2 |3 | |Өндірістік жарықтандыру – нормалау, есептеу, | | | | | | |жарық беру аспаптары, жұмыс орындарының | | | | | | |жарықтанғандығын бақылау. | | | | | | |Өрт қауіпсіздігі негіздері |1 | | |1 |2 | |Өрт қауіпті, жарылыс қауіпті жағдайлардың |1 | | |2 |2 | |жабдықтары | | | | | | |Үймереттер мен ғимараттарды найзағадан қорғау| | | |2 |2 | |Тіршілік әрекеті қауіпсіздігінің | | | |1 |3 | |ұйымдастырушылық және теориялық негіздері | | | | | | |Төтенше жағдайлар |2 | | | |2 | |Мекендеу ортасының қауптіліктері | | | |1 |2 | |Техногенді қауіптіліктер және олардан қорғау | | | |1 |2 | |Тұрғындарды қорғау |1 | | | |2 | |Зардап шеккендерге дәрігерге дейінгі көмек | |3 | | |2 | |көрсету әдістерін зерделеу | | | | | | |Өнеркәсіптік объектілер жұмысының тұрақтылығы| | | |1 |2 | |Зақымдану ошақтарындағы құтқару және басқа |1 | | |0.5 |2 | |шұғыл жұмыстар | | | | | | |Коллоквиум | | | | | | |Барлығы |30 |15 | |22.5 |45 | Кесте 3 - Зертханалық практикум тақырыптарының тізімі |№№ |Зертханалық практикум тақырыптарының |Сағат саны | | |тізімі | | |1 |Ауаның шаңданғандығын анықтау |4 | |2 |Жұмыс аймағы ауасында зиянды газдардың |4 | | |шоғырлануын анықтау | | |3 |Микроклимат параметрлерін зерттеу |4 | |4 |Зардап шеккендерге дәрігерге дейінгі көмек|3 | | |көрсету әдістерін зерделеу | | | |Барлығы |15 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ Кредитттiк жүйеде оқу студентттердiң өз бетiмен жұмыс iстеуге, сонымен қатар үй жұмысын орындауда бiлiм сапасын жетiлдiредi. Студенттiң оқытушымен жасаған жұмысы – кредиттiк жүйеде оқу формасының бiр түрi. Студенттiң өзiндiк жұмысы және оқытушымен бiрiгiп жасайтын жұмыс жоспары 4 кестеде көрсетiлген. СОӨЖ және СӨЖ жоспары 4- кесте |СОӨЖ |СӨЖ | |Аудиторлық |Аудиторлықтан тыс | | |Еңбекті қорғау туралы | Өндірістік санитариядағы |Конспект | |негiзiгi түсiнiктемелер |негiзiгi түсiнiктемелер мен | | |мен анықтамалар. |анықтамалар (метеорологиялық | | | |жағдайлар, жұмыс орны және т.б.).| | |Еңбек қорғауды басқару |ЕҚ бойынша ұйымдастыру, үйлестіру|ЕҚБЖ | |жүйесі (ЕҚБЖ) – еңбек |және жұмыстарды |психофизиологиялық | |қорғау (ЕҚ) бойынша заң |жоспарлау. ЕҚ есепке алу, талдау |негіздері. | |актілері және |және бағалау; | | |нормативтік-техникалық | | | |құжаттама; | | | |Өндірістік санитария |Өндірістік микроклимат және |Шуылдан және | |және еңбек санитариясы -|жарықтандыру. |дірілден, зиянды | |өнеркәсіптік | |заттардан және | |объектілерге қойылатын | |сәулеленуден қорғау.| |санитарлық талаптар | | | |Электрқауіпсіздігі |Электрқауіпсіздігі. |Конспект | |Қауіпсіздік техникасының|Қауіпсіздік техникасының |Конспект | |негіздері. |негіздері - өндірістік процесстер| | | |мен жабдықтарға қойылатын | | | |кауіпсіздік талаптары, электр | | | |қауіпсіздігі, көтергіштасымал | | | |жұмыстардың қауіпсіздігі, | | | |қысыммен жұмыс істейтін ыдыстар | | | |мен жүйелерді пайдалану | | | |қауіпсіздігі. | | |Өрт-жарылыс |Өрт-жарылыс қауіпсіздігінің |Конспект | |қауіпсіздігінің |негіздері – жану және өрт туралы | | |негіздері – жану және |жалпы мағлуматтар, өрттерді | | |өрт туралы жалпы |болдырмау және өрттен қорғау | | |мағлуматтар, өрттерді |жүйелері | | |болдырмау және өрттен | | | |қорғау жүйелері. | | | |Үймереттер мен |Үймереттер мен ғимараттарды |Конспект | |ғимараттарды найзағадан |найзағадан қорғау | | |қорғау | | | |Тіршілік әрекетінің |Адамның мекендеу ортасының |Конспект | |қауіпсіздігі. Тіршілік |қауіптілігі. | | |әрекеті қауіпсіздігінің | | | |ұйымдастырушылық және | | | |теориялық негіздері. | | | |Бейбіт және соғыс | | | |кезіндегі азаматтық | | | |қорғаныстың ролі және | | | |міндеттері. | | | |Мекендеу ортасының |Мекендеу ортасының қауптіліктері |Конспект | |қауптіліктері | | | |Техногенді қауіптіліктер|Техногенді қауіптіліктер және |Конспект | |және олардан қорғау |олардан қорғау | | |Өнеркәсіптік объектілер |Өнеркәсіптік объектілер жұмысының|Конспект | |жұмысының тұрақтылығы |тұрақтылығы | | |Төтенше жағдайлар ТЖ. |Зақымдану ошақтары. |Алапаттар теориясы. | |Алапаттар теориясы. | |Зақымдану ошақтары. | |Зақымдану ошақтары. | |Халықты ТЖ | |Халықты ТЖ зақымдаушы | |зақымдаушы | |факторларынан қорғау. | |факторларынан | | | |қорғау. | |Зақымдану ошақтарындағы |Істен шығуды тексеру әдістері. |Технологиялық | |құтқару және басқа шұғыл|Машиналар бөлшектерінде ақауларды|машиналар мен | |жұмыстар. ТҚ бойынша |байқау әдістері. Тозған |жабдықтарды жөндеу | |ұйымдастыру жұмыстары. |бөлшектерді қалпына келтіру |өндірісі. | |Радиациялық, химиялық |технологиясы. Жөндеуді |Жөндеу-пайдалану | |барлау түрлері. |ұйымдастыру. Жөндеуді жосппарлау |материалдарын өндіру| | |және есепке алу. Жөндеуді |және сақтау | | |инженерлік қамтамасыз ету. Жөндеу| | | |технологиясы және | | | |механикаландыру. | | 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА Кесте 5 – Пән бойынша оқу-әдістемелік карта |Тақырыбы |Көрнекі |Өз бетімен|Бақылау| | |құралдар, ОТҚ,|оқып |нысаны | | |плакаттар, |үйренуге | | | |зертханалық |арналған | | | |тақталар |сұрақтар | | |дәріс |Практи-калық|Зертхана-| | | | |сабақтар |сабақтар |лық | | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Кіріспе. Курсының | | |плакаттар | |ауызша | |мәні және мазмұны.| | | | |сұрау | |Курс мақсаты мен | | | | | | |тапсырмалары. | | | | | | | ҚР негізгі | | |глоссарий | |ауызша | |құқықтық актілері.| | | | |сұрау | |Еңбек қорғаудың | | | | | | |құқықтық және | | | | | | |ұйымдастырушылқ | | | | | | |мәселелері. | | | | | | |негiзiгi | | | | | | |түсiнiктемелер мен| | | | | | |анықтамалар. | | | | | | |Ауадағы зиянды |Шаңдарды | |Газ-сараптағыш| |Есеп | |заттардан қорғау. |дисперсті | |–УГ-2, | |беру, | | |құрамдарын | |плакаттар, | |уызша | | |зерттеу | |әдістемелік | |сұрау | | |әдістері | |нұсқау | | | | |(Жұмыс | | | | | | |орындарында | | | | | | |ауа | | | | | | |құрамындағы | | | | | | |улы газдар | | | | | | |мен буларды | | | | | | |жедел | | | | | | |анықтау | | | | | | |жолдары). | | | | | |Жұмыс аймағы |Өндіріс | |Сүзгі, ауа | |Зерт. | |ауасында зиянды |орындарында | |сорғыш, | |жұмысты| |газдардың |ауаның | |аналитикалық | |ң | |шоғырлануын |шаң-тозаның | |таразы, | |есебі, | |анықтау |анықтау | |аллонж, | |ауызша | | | | |плакаттар, | |сұрау | | | | |әдістемелік | | | | | | |нұсқау | | | |Шу мен дірілден, | | |плакаттар | |ауызша | |зиянды заттар мен | | | | |сұрау | |сәуле шығарудан | | | | | | |қорғау. | | | | | | |Электрқауіпсіздігі| | |плакаттар | |ауызша | | | | | | |сұрау | |Қауіпсіздік | | |плакаттар | |ауызша | |техникасы | | | | |сұрау | |негіздері | | | | | | |Өндірістік ортаның|Әр түрлі | |Анемометр, | |Есеп | |метеорологиялық |микроклиматт| |кататермометр,| |беру, | |жағдайлары. |ық | |психрометр, | |уызша | |Жұмыс орындары |шарттардың | |термометр, | |сұрау | |микроклиматының |әсері | |термограф, | | | |параметрлері, |кезіндегі | |секундомер, | | | |олардың организмге|физиологиялы| |плакаттар, | | | |әсер етуі, қолайлы|қ жылжулар | |әдістемелік | | | |метеожағдайлар |бағаларының | |нұсқау | | | |жасау әдістері. |әдістері | | | | | | |(жұмыс | | | | | | |орындағы | | | | | | |метеожағдайд| | | | | | |ы зерттеу) | | | | | |Өндірістік | | |плакаттар | |Тесттік| |жарықтандыру. | | | | |бақылау| |Өндірістік | | | | | | |жарықтандыру – | | | | | | |нормалау, есептеу,| | | | | | |жарық беру | | | | | | |аспаптары, жұмыс | | | | | | |орындарының | | | | | | |жарықтанғандығын | | | | | | |бақылау. | | | | | | |Өрт қауіпсіздігі | | |плакаттар | |ауызша | |негіздері | | | | |сұрау | |Өрт қауіпті, | | |плакаттар | |ауызша | |жарылыс қауіпті | | | | |сұрау | |жағдайлардың | | | | | | |жабдықтары | | | | | | |Төтенше жағдайлар | | |Плакаттар | | | |Тұрғындарды қорғау| | |Плакаттар | | | |Зардап шеккендерге| | |Бинттер, | |Тапсырм| |дәрігерге дейінгі | | |плакаттар, | |а | |көмек көрсету | | |әдістемелік | |орындау| |әдістерін зерделеу| | |нұсқау | | | |Өнеркәсіптік | | |Плакаттар | |ауызша | |объектілер | | | | |сұрау | |жұмысының | | | | | | |тұрақтылығы | | | | | | |Коллоквиум | | | | |Тесттік| | | | | | |бақылау| 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ Кесте 6 - Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың атауы |Даналард|Студен|Қамтамасызе| | |ың саны |ттерді|тулі | | | |ң саны|пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Белова С.В. Безопасность жизнедеятельности. | | | | |Москва: Высшая школа, 1999.- 448 с. | | | | |Загрязнение воздуха в жилых и общественных | | | | |зданиях/ Пер.с англ.Р.А.Уадди,Р.А.Щефф.-М.: | | | | |Стройиздат, 1987.-154с. | | | | |Контроль за выбросами в атмосферу и работой | | | | |газоочистительных установок на предприятиях | | | | |машиностроения.-М.:Машиностроение,1984. | | | | |Методы определения вредных веществ в воздухе и | | | | |других средах /Под ред.О.Д.Хализовой.-М.:Химия, | | | | |1960.Ч.1.-317с. | | | | |Новиков Ю.В., Ласточкина К.О., Болдина З.Н. | | | | |Методы исследования качества воды | | | | |водоемов.-М.:Медицина,1990.-399с. | | | | |Руководство к практическим знаниям по гигиене | | | | |труда /Под ред.З.И.Израельсона.-М.:Медицина, | | | | |1973.-479с. | | | | |Голубовская Э.К.Биологические основы очистки | | | | |воды.-М.:1978.-120с. | | | | |Роль микроорганизмов в круговороте газов в | | | | |природе.-Сб.докл.-М.: Наука, 1979.-89с. | | | | |В.В.Беляев. Охрана труда на предприятиях | | | | |ММП.-М.:Легкая промыш-ть, 1982.-287с. | | | | |Санитарные нормы и правила | | | | 8 ӘДЕБИЕТ 8.1 Негізгі 8.1.1. Белова С.В. Безопасность жизнедеятельности. Москва: Высшая школа, 1999.- 448 с. 8.1.2. Загрязнение воздуха в жилых и общественных зданиях/ Пер.с англ.Р.А.Уадди,Р.А.Щефф.-М.: Стройиздат, 1987.-154с. 8.1.3 Контроль за выбросами в атмосферу и работой газоочистительных установок на предприятиях машиностроения.-М.:Машиностроение,1984.-128с. 8.1.4 Методы определения вредных веществ в воздухе и других средах /Под ред.О.Д.Хализовой.-М.:Химия, 1960.Ч.1.-317с. 8.1.5 Новиков Ю.В., Ласточкина К.О., Болдина З.Н. Методы исследования качества воды водоемов.-М.:Медицина,1990.-399с. Руководство к практическим знаниям по гигиене труда /Под ред.З.И.Израельсона.-М.:Медицина, 1973.-479с. 2. Қосымша әдебиеттер 8.2.1 Голубовская Э.К.Биологические основы очистки воды.-М.:1978.-120с. 8.2.2 Роль микроорганизмов в круговороте газов в природе.-Сб.докл.-М.: Наука, 1979.-89с. 8.2.3.В.В.Беляев. Охрана труда на предприятиях ММП.-М.:Легкая промыш-ть, 1982.-287с. 8.2.4.Санитарные нормы и правила
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz