Файл қосу
Фитоценоздың ауа ортасы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |Оқу әдістемелік кешенінің |ПОӘК |ПОӘК | |құжаты 3 деңгейлі | |042-18-22-1.111/02-2013 | |ПОӘК |1 басылым | | |«Геоботаника» пәнінің | | | |оқу-әдістемелік құжаттар | | | |жиынтығы | | | 5В060700 – «Биология» мамандығына арналған «Геоботаника» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей-2013 Алғы сөз 1. құрастырылды Құрастырушы: _______________ «____»___________20____ А.Б.Исмагулова «Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының аға оқытушы, биология магистрі 2. талқыланды «Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының отырысында Хаттама №__ «__»_____20___ж Кафедра меңгерушісі ___________ С.Тугамбаева 2.2. Аграрлық факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында Хаттама №__ «__»_____20___ж Төрағасы __________ А.Тлеубаева 3. бекітілді Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама №__ «__»_____20___ж ОӘК төрағасы _____________Г.Искакова «__»_____20___ж №__ басылым орнына енгізілген Мазмұны 1 Колдану саласы. 2 Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3 Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қоюдың саясаты 7 Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ 2. 1.1 Оқытушы және пән туралы 3. Оқытушының аты-жөні: Исмагулова Алтынай Биғазықызы 4. «Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» 5. Хабарласу мәліметі: 53-19-70 6. Өткізілу орны: Оқу ғимараты №5, 212-ауд. 7. Пәннің аты: «Геоботаника» 8. Кредит саны: 3 (үш) 1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы: «Биология» мамандығының студенті түлегі «Геоботаника» (фитоценоз, өсімдік қауымдастығы туралы) пәнін зерделеу нәтижесінде кәсіптік білімділікке қойылатын мына талаптарға дайын болуға міндетті. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: Фитоценоздың эволюциясымен, құрамымен, ортасымен, реттелуімен таныстыру студенттерге баяндау, оны оларға меңгерту. 1.4 Пәнді зерделеудің негізгі міндеттері: Оқу үрдісінде студент фитоценоздың құрамы, ортасы, дамуы және таксономиясының негізін білуі тиіс. Ол үшін тиісті геоботаникалық ғылыми зерттеулердің әдістерін жеткілікті деңгейде меңгеруі қажет. 1.5 Зерделеу нәтижесі Пәнді зерделеу нәтижесінде студент міндетті: - студент геоботаника курс бағдарламасының мазмұнына сәйкес оқуы тиіс. - студент пәннің базалық ұғымдарын меңгеруі тиіс. - студент фитоценоздың құрамы, ортасы, дамуы және таксономиясының негізін білуі тиіс. - геоботаникалық ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуге іс жүзінде дағдылануы тиіс. 1.7. Курстың пререквизиті: Геоботаника пәнін оқыған кезде студент мектеп бағдарламасындағы “өсімдіктану ”, “жалпы биология”, “экология” курстарынан негізгі білімдері болуы қажет. 1.8. Курстың постреквизиті: Геоботаника пәнінен алынған білім кейінгі курстарда өсімдіктер физиологиясы, өсімдіктер географиясы, экология пәндерін оқыған кезде қолданылады. 2. ПӘНДЕРДІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ |№ рет|Дәрістердің тақырыптары және қысқаша |Дә |Зертха|ОБСӨЖ|СӨЖ | |саны |мазмұны |ріс |налық | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Модуль1 Өсімдіктер қауымдастығының бірлестігі | |Блок 1 Фитоценоз құрамы | |1 |Kіріспе. Геоботаника міндеті мен мақсаты. |1 |2 |1.5 |4.5 | | |Даму тарихы .Басқа ғылымдармен байланысы. | | | | | |2 |Фитоценоз. Фитоценоз туралы түсінік. |1 |2 |1.5 |4.5 | |3 |Фитоценоздың құрамы - синморфология. |1 |2 |1.5 |4.5 | | |Өсімдіктердің тіршілік формалары. | | | | | | |Экобиоморфа. | | | | | |4 |Фитоценоздың құрылысы. Фитоценоздың түрлік |1 |2 |1.5 |4.5 | | |құрамы. Фитоценоздың ярустылығы. | | | | | | |Фитоценоздың аспектісі. Фитоценоздың | | | | | | |өміршеңдігі. Жиілігі. Синузия. | | | | | |Блок2 Синэкология | |5 |Фитоценоздың ортасы- синэкология. Эдасфера |1 |2 |1.5 |4.5 | | |ценготикалық орта ретінде. Филосфера. | | | | | | |Ризосфера. Фитоценоздың ауа ортасы. Жарық | | | | | | |режимі.Ауа құрамы. Ауа ағыны. | | | | | |6 |Топырақ ценотикалық орта ретінде. Топырақ |1 |2 |1.5 |4.5 | | |түзілісі. Биоценотикалық горизонттар. | | | | | |7 |Ценотикалық ортаның су ерекшеліктері. Су |1 |2 |1.5 |4.5 | | |режимінің типтері. Алелопатия. | | | | | | |Неорганикалық биолиндер. Органикалық | | | | | | |биолиндер. | | | | | |8 |Фитоценоздағы биологиялық процестер- |1 |2 |1.5 |4.5 | | |синбиология. Өсімдіктердің көбеюі. | | | | | | |Қауымдастықтағы организмдрдің трофикалық | | | | | | |байланыстары. Автотрофтар. Гетеротрофтар. | | | | | | |Мутуализм. Сапротофтар. | | | | | |Модуль 2 Популяциялық консорция | |Блок 1 Биотрофикалық, саптрофикалық, экотропика | |9 |Консорция. Түрлік консорция. Популяциялық |1 |2 |1.5 |4.5 | | |эндоконсорттар. Эпиконсорттар. | | | | | | |Комменсалдар. | | | | | |10 |Даралардың және популяцияның |1 |2 |1.5 |4.5 | | |ассосациялануы. Биотрофикалық, | | | | | | |сапротрофикалық, экотопикалық | | | | | | |ассосациялану. | | | | | |Блок 2 Синценогенез, сукцессия, биоценоз. | |11 |Фитоценоздың динамикасы- синдинамика. |1 |2 |1.5 |4.5 | | |Ғасырлық жылдық және тәуліктік өзгеру | | | | | | |режимдері. | | | | | |12 |Фитоценоздың ауысуы-синценогенез. |1 |2 |1.5 |4.5 | | |Синдинамикалық | | | | | | |сукцессия.Экзодинамикалықсукцесия. | | | | | | |Синценогенездегі циклдік құбылыстар. | | | | | |13 |Фитоценоздың эволюциясы-фитоценогенез. |1 |2 |1.5 |4.5 | | |Биотоценогенез. Биоценоз. Фитоценоздың | | | | | | |географиясы-синхрология. Фитоценоздың және | | | | | | |тұрлердің ареалы. | | | | | |Блок 3 Өсімдіктердің зоналарға бөлінуі | |14 |Өсімдіктердің зоналарға бөлінуі. Өсімдік |1 |2 |1.5 |4.5 | | |қауымдастығы мен түрлердің экотопикалық | | | | | | |араласуы. | | | | | |15 |Фитоценоздың таксономиясы мен |1 |2 |1.5 |4.5 | | |систематикасы. Факторальды анализ. | | | | | | |Морфологиялық және экологиялық, | | | | | | |биоэкологиялық классификация. | | | | | | | |15 |30 |22.5 |67.5 | 3. ПӘННІҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР Оқу үрдісіне белсенді қатысу, үй тапсырмасын ынтамен орындау, сабакта карама-карсы байланысты колдау, ұжымдық жұмыска жәрдемдесу, ұқыпты және міндеті болу қажет. Курстарыен және оқытушылармен ашық, шыдамды да, мейірімді болған жөн. Пән барысы. Оқылатын дәрісте кейінгі ғылымның көкейтесті мәселелері, қазіргі жетістіктері мен жаңалықтары айтылады. Өткізілетін зертханалық сабақтарда организмнен алынып, жасалған жасушалар, препараттарын тікелей зерттеп, электронды микроскопта көрінетін микробейнелерді талдап, зерделейсіздер. Пәннiң әр дәрiсiнен кейiн ұсынылған сұрақтар мен тестерге жауап берiп, оған қайтаратын жауапты жинақтап қорытып, күмәндiк туса, алдын ала дәрiстен оқып, оны толық түсiнiп, дәрiске, сабаққа дайын болып келген жөн. 3. Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар Оку үрдісіне белсенді қатысу, уй тапсырмасын ынтамен орындау, сабакта карама-карсы байланысты колдау, ұжымдық жұмыска жәрдемдесу, ұқыпты және міндеті болу қажет. Курстарыен және оқытушылармен ашық, шыдамды да, мейірімді болған жөн. Пән барысы. Оқылатын дәрісте кейінгі ғылымның көкейтесті мәселелері, қазіргі жетістіктері мен жаңалықтары айтылады. Өткізілетін зертханалық сабақтарда организмнен алынып, жасалған жасушалар, препараттарын тікелей зерттеп, электронды микроскопта көрінетін микробейнелерді талдап, зерделейсіздер. Пәннiң әр дәрiсiнен кейiн ұсынылған сұрақтар мен тестерге жауап берiп, оған қайтаратын жауапты жинақтап қорытып, күмәндiк туса, алдын ала дәрiстен оқып, оны толық түсiнiп, дәрiске, сабаққа дайын болып келген жөн. 3. Пәннің талаптары (саясаты). 4. Курс форматы Қатынасу: дәрiс, зертханалық сабақтарға мiндеттi түрде қатынасу керек. Егерде қандайда болмасын себептермен сiз оларға қатынаса алмасаңыз, онда барлық меңгере алмаған материалға жауапкер боласыз. Мiнез – құлық: Студент ар кодексiн: мiнез-құлық этикасын сақтауы керек. Сабаққа кешiгу кешiрiлмейтiн қылық. Сабақ үстiнде оқу тәртiбiн жиi бұзушылар дәрiсханадан шығарылып жiберiледi, немесе бүкiл курс бойынша «қанағаттанарлықсыз» бағамен жазаланады. Бақылау тапсырмалары. Олар сөзсiз орындалып, белгiленген мерзiмде тапсырылуы қажет. Кешiгiп орындалған жұмыстардың бағасы өзiнен - өзi төмен болады. Межелiк бағалау: Межелiк бағалаудың қортындысы сабақ қатысуы мен үлгерiмiне, студенттердiң белгiленген мерзiмге өз бетiмен жұмыс орындауына, сабақта ауызша немесе жазбаша түрде берген жауабына, межелiк бақылау қортындысына байланысты қойылады. Көшiрiп алу және бiреудiң шығармасын толық немесе жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану: Қандай да болмасын көшiрiп алу немесе бiреудiң шығармасын толық, не жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану (басқа студенттерден дайын тапсырма және шешiмдер көшiрмесiн пайдалану) дәрiсханадан шығарумен тоқтатылады немесе «қанағаттанарлықсыз» бағамен жазаланады. 5. курс саясаты Бірігіп жұмыс істеу барысында біз келесідей тәртіпті ұстанамыз: • Оқытушымен студент бір-біріне сыйластықпен қарау керек. • Кез келген тәртіп бұзушылықтар жазаланады, ал белсенді жұмыс керісінше мадақталады. • Сабаққа кешікпеу және сабақты босатпау. • Білімді бағалау баллды-рейтингті жүйе бойынша жүргізіледі. 6.Баға қоюдың саясаты «Геоботаника» пәнінен балдық көрсеткіш 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Балл |Ескерту | | | |жиыны | | |1 |2 |3 |4 | | |1 ден 7 апта аралығында барлық сабақ |30 | | | |түрлеріне қатысуы | | | |1 |Аралық бақылау 16 балл. СРСП 7 балл. |35 | | | |СРС 12 балл | | | |2 |Аралық бақылау 16 балл. СРСП 7 балл. |35 | | | |СРС 12 балл | | | |3 |Аралық бақылау 16 балл. СРСП 7 балл. |35 | | | |СРС 12 балл | | | |4 |Аралық бақылау 16 балл. СРСП 7 балл. |35 | | | |СРС 12 балл | | | |5 |Аралық бақылау 16 балл. СРСП 7 балл. |35 | | | |СРС 12 балл | | | |6 |Аралық бақылау 16 балл. СРСП 7 балл. |35 | | | |СРС 12 балл | | | |7 |Межелік бақылау 1 |60 | | | 1 ден 7 апта аралығында оқу қорытындысының балдық |300 | | |жиыны | | | | |8 ден 15 апта аралығында барлық сабақ |30 | | | |түрлеріне қатысуы | | | |8 |Аралық бақылау 15 балл. СРСП 5 балл. СРС 10 |30 | | | |балл. | | | |9 |Аралық бақылау 15 балл. СРСП 5 балл. СРС 10 |30 | | | |балл. | | | |10 |Аралық бақылау 15 балл. СРСП 5 балл. СРС 10 |30 | | | |балл. | | | |11 |Аралық бақылау 15 балл. СРСП 5 балл. СРС 10 |30 | | | |балл. | | | |12 |Аралық бақылау 15 балл. СРСП 5 балл. СРС 10 |30 | | | |балл. | | | |13 |Аралық бақылау 15 балл. СРСП 5 балл. СРС 10 |30 | | | |балл. | | | |14 |Аралық бақылау 15 балл. СРСП 5 балл. СРС 10 |30 | | | |балл. | | | |15 | Межелік бақылау 2 |60 | | | 8 ден 15 апта аралығында оқу қорытындысының балдық |300 | | |жиыны | | | |Емтихан балдық жиыны |400 | | |Академиялық кезеңдегі балдың жиыны |1000 | | 7. Әдебиеттер. Негізгі әдебиеттер: 1. Б. А. Быков. Геоботаника. Изд. « Наука» Алма-Ата. 1978. 2. Б.А. Быков. Введение в фитоценология. М. 1979. 3. Рабатнов. Т.А. Фитоценология. М. 1979. 4. Быков. Б. А. Геоботанический словарь. Алма-Ата. 1973.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz