Файл қосу
Мәтін және дискурс
5 В 020500 - « Филология: қазақ тілі » мамандығына арналған «Мәтін лингвистикасының өзекті мәселелері» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған _____ «___» ______2013 жыл Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының меңгерушісі, филология ғылымдарының кандидаты Ә.М. Жұмағұлова 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды Хаттама №___ «___» ___________2013жыл Кафедра меңгерушісі_______________Жұмағұлова Ә.М. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді Хаттама №___ «___» ___________2013 жыл Төрайымы_________________Мұқанова Қ.Қ. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік бюросында бекітілді Хаттама №___ «___» ________2013жыл 1 БАСЫЛЫМ Мазмұны 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасының мазмұны 5 СӨЖ-ның тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ «Мәтін лингвистикасының өзекті мәселелері» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В020500 «Филология: қазақ тілі» мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Мәтін лингвистикасының өзекті мәселелері » пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты; - Мамандыққа қатысты типтік- оқу бағдарламасы - СТУ 042-ГУ-4-2013 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты; - ДП 042-1.01.-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Шығарманың идеялық, эстетикалық мазмұны және тілдік сөз формалары, олардың мәтін мен дискурс талдаудағы бірлігі мен әрекеттестігі жеке авторлар шығармаларын талдау кезінде жүзеге асырылады. Мәтіннің негізгі әдістері мен тәсілдерін жан-жақты меңгерту арқылы шығармаға тілдік тәсілдердің таңдалуы, олардың мақсатты жұмсалу факторларын талдап үйренеді. Мәтіннің семантикалық құрылымына талдау арқылы жүргізіледі. 3.2 Осы курстың мақсаты: Мәтін туралы ілім – мәтіннің мағыналық, құрылымдық жақтарын зерттейтін тіл білімінің іргелі бір саласы. Мәтін түзуде тілдің құрылымдық компоненттері мен көркемдік сапаның астарында танылатын түрлі тілдік құралдардың айрықша қызметі бар. Соңғы кезде тіл біліміндегі мәтін мен дискурс туралы зерттеулердің тақырыптық, нысандық мәселелері осыны аңғартады. 3.3 Курстың негізгі міндеттері: Көркем мәтіндегі тілдік талдаулардың негізін құрайтын тілдік бірліктермен, әсіресе троп түрлерінің мәтін құраудағы маңыздылығын талдау пәнді оқытудағы міндеттердің желісін құрайды. Сондай-ақ курс студенттерге мәтін мен дискурс талдаудың тәжірбиелік жағын баса меңгерту жағына көп көңіл бөледі. 3.4 Білім нәтижесі: Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: - Қазақ тілтанымындағы мәтін лингвистикасының өзекті мәселелерін білуі керек; - алған білімдерін практикада қолдана білу; - тілді талдаудың негізгі әдістерін меңгеру керек; - теориялық талдау жасай алу; - мәтін лингвистикасы тарихының даму және қалыптасу сатылары, бағыттары мәселелерін түсіну; - өзіндік пікір айта алу; - негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу. 3.5 Курстың пререквизиттері: «Тіл біліміне кіріспе», «Қазіргі қазақ тілі». 3.6 Курстың постреквизиті: « Стилистика және тіл мәдениеті», «Терминтану», «Қазақ тілін оқыту әдістемесі». 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1-кесте |Курс |Семестр | | 1 | 2 | |Дәріс сабақтар | | |2 | |1-модуль | | |Мәтіннің тіл біліміндегі ролі | | |Мәтін және дискурс. Дискурс және |2 | |оның дефиницалары | | |Дискурс пен мәтін бірлігінің |2 | |ерекшеліктері | | |Мәтін талдаудың әдістері мен |4 | |аспектісі. | | |Көркем мәтінді лингвистикалық | | |талдау әдістері | | |Мәтіндегі көркемдеуіш құралдар |4 | |қызметі | | |Мәтін мен дискурс талдаудың |2 | |лингвистикалық бағыттары | | |Мәтіндердің функциональды-стильдік|4 | |типологиясы. | | |Мәтін мен дискурс талдаудың | | |стильдік ерекшеліктері | | |2-модуль |2 | |Мәтін құрылымы.Көлемі. Басталуы. | | |Аяқталуы туралы мәселелер | | |Мәтіндегі күрделі синтаксистік |4 | |тұтастық. Абзац мәселелері | | |Мәтіндегі мағына бірліктері |2 | |Мәтіндік таңба |2 | |Барлығы: |30 сағат | |Тәжірбиелік сабақтар | | Мәтіннің тіл біліміндегі ролі |1 | | | | | | | |Мәтін және дискурс.Дискурс және |1 | |оның дефиницалары | | |Дискурс пен мәтін бірлігінің |1 | |ерекшеліктері | | |Мәтін талдаудың әдістері мен |2 | |аспектісі. | | |Көркем мәтінді лингвистикалық | | |талдау әдістері | | |Мәтіндегі көркемдеуіш құралдар |2 | |қызметі | | |Мәтін мен дискурс талдаудың |1 | |лингвистикалық бағыттары | | |Мәтіндердің функциональды-стильдік|2 | |типологиясы. | | |Мәтін мен дискурс талдаудың | | |стильдік ерекшеліктері | | |Мәтін құрылымы.Көлемі. Басталуы. |1 | |Аяқталуы туралы мәселелер | | |Мәтіндегі күрделі синтаксистік |2 | |тұтастық. Абзац мәселелері | | | Мәтіндегі мағына бірліктері. |1 | |Мәтіндік таңба |1 | |Барлығы : |15 сағат | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1 М.Әуезов шығармаларының мәтіні туралы 5.2 Р.Сыздықова еңбектеріндегі сөз сазы туралы 5.3 Көркем мәтіндегі метафоралық қолданыстар 5.4 Көркем мәтіндегі мақал-мәтелдер 5.5 Көркем мәтіндегі фразеологизмдер 5.6 Көркем мәтіндегі мағынасы күңгірт сөздер 5.7 Көркем мәтіндегі мәдени лексика 5.8 Көркем мәтіндегі табу мен эвфемизмдер 5.9 Көркем мәтіндегі қайталамалар 5.10 Көркем мәтіндегі киелі сөздер мағынасы 5.11 Көркем мәтіндегі діни лексика 5.12 Көркем мәтіндегі бейвербалды амалдар 5.13 Көркем мәтіндегі прагматика мен суггестия 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте |Дәріс сабағының |Семинар сабағының |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау | |тақырыбы |тақырыбы |құралдар, |дайындалу |түрі | | | |плакаттар, |сұрақтары | | | | |лаборатория-лы| | | | | |қ стендтер | | | |1 |2 |4 |5 |6 | |1 Мәтіннің тіл |Мәтіннің тіл |Дәріс тезисі, | Мәтінмен жұмыс |Жазбаша, | |біліміндегі ролі |біліміндегі ролі |сызба нұсқа | |ауызша | |2. Мәтін және |Мәтін және |Дәріс тезисі, |Мәтінмен жұмыс |Жазбаша, | |дискурс.Дискурс және|дискурс.Дискурс және |кесте | |ауызша | |оның дефиницалары. |оның дефиницалары | | | | |3. Дискурс пен |Дискурс пен мәтін |Дәріс тезисі |Мәтінмен жұмыс | | |мәтін бірлігінің |бірлігінің | | |Жазбаша | |ерекшеліктері |ерекшеліктері | | | | |4. Мәтін талдаудың |Мәтін талдаудың |Дәріс тезисі |Мәтінмен жұмыс |Ауызша | |әдістері мен |әдістері мен | | | | |аспектісі. |аспектісі. | | | | |Көркем мәтінді |Көркем мәтінді | | | | |лингвистикалық |лингвистикалық талдау | | | | |талдау әдістері |әдістері | | | | |5Мәтіндегі |Мәтіндегі көркемдеуіш | | | | |көркемдеуіш құралдар|құралдар қызметі | | | | |қызметі | | | | | |6.Мәтін талдаудың |Мәтін мен дискурс |Бақылау |Мәтінмен жұмыс |Жазбаша | |лингвистикалық |талдаудың |тапсырмалары | | | |бағыттары |лингвистикалық | | | | | |бағыттары | | | | |7.Мәтіндердің |Мәтіндердің |Дәріс тезисі |Мәтінмен жұмыс |Ауызша | |функциональды-стильд|функциональды-стильдік| | | | |ік типологиясы. |типологиясы. | | | | |Мәтін мен дискурс |Мәтін мен дискурс | | | | |талдаудың стильдік |талдаудың стильдік | | | | |ерекшеліктер Көркем |ерекшеліктері | | | | |мәтінді сатылы | | | | | |талдаудың | | | | | |стилистикалық | | | | | |әдістері. | | | | | |8. Мәтін құрылымы. | Мәтін |Дәріс тезисі |Мәтінмен жұмыс | | |Көлемі. Басталуы. |құрылымы.Көлемі. | | |Жазбаша | |Аяқталуы туралы |Басталуы. Аяқталуы | | | | |мәселелер |туралы мәселелер | | | | |9 Мәтіндегі күрделі |Мәтіндегі күрделі |Дәріс тезисі |Мәтінмен жұмыс | | |синтаксистік |синтаксистік тұтастық.| | |Жазбаша | |тұтастық.Абзац |Абзац мәселелері | | | | |мәселелері. | | | | | |10 Мәтіндегі мағына | Мәтіндегі мағына |Дәріс тезисі |Мәтінмен жұмыс | | |бірліктері. |бірліктері. | | |Жазбаша | |11 Мәтіндік таңба | Мәтіндік таңба |Бақылау |Мәтіндермен |Жазбаша | | | |тапсырмалары |жұмыс | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |Оқулықтардың, оқу |Саны |Студенттердің |Қамтамасыз ету | |құралдарының атауы | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |1. Ахметова, М.К. |1 эл.диск. |5 |10% | |Мәтін | | | | |лингвистикасы [Эл.ресур| | | | |с]: электр. оқу құралы | | | | |/ М.К. Ахметова; БҚМУ.-| | | | |Орал, 2007 | | | | |2. Баранов, А.Н. |1 |5 |10% | |Лингвистическая | | | | |экспертиза текста. | | | | |Теоретические основания| | | | |и практика: учеб.пособ.| | | | |- М.: Флинта: Наука, | | | | |2007.- 591 с. | | | | |3. Актуальные проблемы |1 | 5 |10% | |современной | | | | |лингвистики: Учебное | | | | |пособие / Сост. Л.Н. | | | | |Чурилина.- 4-е изд.- М:| | | | |Флинта-Наука, 2009.- | | | | |411с. | | | | |4 Сабирова, Г.Н. Көркем|1 |5 |10% | |тілді адамтану | | | | |парадигмасы тұрғысынан | | | | |зерттеу ( Ж. | | | | |Нәжімеденов өлендерінің| | | | |тілі негізінде): | | | | |Филология ғылымд. | | | | |канд.... дис. автореф. | | | | |/ А. Байтұрсынұлы | | | | |атынд. тіл білімі | | | | |ин-ті.- Алматы, 2010.- | | | | |31 б. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер: 8.1.1 Баранов, А.Н. Лингвистическая экспертиза текста. Теоретические основания и практика: учеб.пособ. - М.: Флинта: Наука, 2007.- 591 с. 8.1.2 Дуличенко, А.Д. История интерлингвистики: учеб. пособ. - М.: Высш. шк., 2007.- 183 с. 8.1.3 Актуальные проблемы современной лингвистики: Учебное пособие / Сост. Л.Н. Чурилина.- 4-е изд.- М: Флинта-Наука, 2009.- 411с. 8.1.4 Ахметова, М.К. Мәтін лингвистикасы [Эл.ресурс]: электр. оқу құралы .- Орал, 2007.- 1 эл.диск. 8.1.5 Сабирова, Г.Н. Көркем тілді адамтану парадигмасы тұрғысынан зерттеу ( Ж. Нәжімеденов өлендерінің тілі негізінде): Филология ғылымд. канд.... дис. автореф. / А. Байтұрсынұлы атынд. тіл білімі ин-ті.- Алматы, 2010.- 31 б. 8.2 Қосымша әдебиеттер: 8.2.1 Тілеубердиев, Б. Қазақ ономастикасының лингвоконцептологиялық негіздері: монография / А.Байтұрсынұлы атынд. Тіл білімі институты.- Алматы: Арыс, 2007.- 278б. 8.2.2 Жұбанов, А. Қолданбалы тіл білімінің негіздері.- Алматы: Арыс, 2008.- 636с. 8.2.3 Мұсабаев, Ғ. Қазақ тіл білімініің мәселелері.- Алматы: Арыс, 2008.- 469 б.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz