Файл қосу
Практикалық технология
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3-деңгейдегі құжаты |УМКД | | | | |УМКД 042-18-7.1.04/02-2013 | |«Өндіріс бағыттарындағы |№ 1-басылым | | |прогрессивті техника» |18.09.2013 | | |магистранттарға арналған пәннің | | | |жұмыс оқу бағдарламасы | | | ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Өндіріс бағыттарындағы прогрессивті техника» 6М072700 –«Азық – түлік өнімдері технологиясы» мамандығының магстранттарына арналған білім бағдарламасы бойынша МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНДІ Әзірлеуші______ « 2 » қыркүйек 2013 ж. «Ет, сүт және тамақ өнімдері өндірісінің технологиясы» кафедрасының т.ғ.к. профессор м.а. Б.К. Асенова 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Ет, сүт және тамақ өнімдері өндірісінің технологиясы» кафедрасының мәжілісінде Хаттама № 1 « 11» қыркүйек 2013 ж. Кафедра меңгерушісінің м.а. ______________ Б.К. Асенова 2.2. Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде Хаттама № 1 «12» қыркүйек 2013 ж. ИТФ Төрағасы _________________________ С.С.Тулеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды Хаттама № 1 «18» қыркүйек 2013 ж. ОӘК төрайымы _____________________ Г.Ж. Искакова 4 БІРІНШІ БАСЫЛЫМНЫҢ ӨҢДЕЛГЕНІ Мазмұны | | | | |1 |Жалпы ережелер | | |2 |Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлеріне байланысты | | | |сағаттарды орналастыру | | |3 |Пәнді оқып-үйретуде берілетін әдістемелік ұсыныстар | | |4 |Курс форматы | | |5 |Курс саясаты | | |6 |Бағалау саясаты | | |7 |Әдебиеттер | | 1. Жалпы ережелер 1.1 Оқытушы және пән жөнінде жалпы мәліметтер Асенова Бакытгуль Қажкеновна, т.ғ.к., профессор м.а. Кафедра «Ет, сүт және тамақ өнімдерінің технологиясы» Хабарласу ақпараты – телефон: 35-48-56, № 9 корпус, 204 кабинет Сабақты жүргізу орны – аудитория 207 Несиелер саны – 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: «Өндіріс бағыттарындағы прогрессивті техника» пәні тамақ өнеркәсібіндегі жаңа технологиялардың бағыттары мен формаларын, оның қызметтеріне байланысты талаптарының өзгеруі, жаңа технология алу тәсілдері, тұтұынушылар қолданатын жаңа өнімнің түрін шығаруда бірлестік пен анықталған түрін ойлап табуда, технологиялық процестердің іске асуы, өндірістің технологиялық ісін бақылау, өндірістің талабының өзгеруі, өндірісте жаңа өнімді шығаруға немесе сапасы жақсартылған өнім шығаруға дайындау. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: – жаңа технологиялар ойлап табатын және оны өндірісте іске асыра білетін жоғары квалификациялы мамандарды дайындау; - жаңа инновациялық өнімді техникалық құжаттандырудан өткізе білу және жаңа жобаның технологиялырын жетілдіру. 1.4 Пәннің негізгі міндеттері: Магистранттарды тамақ өнімдері өндірісінде қолданылатын жаңа физикалық, биохимиялық, молекулярлы – генетикалық, биологиялық әдістермен және ақпараттық технологиялармен таныстыру. 1.5 Пәнді оқу нәтижесінде: Пәнді оқыту нәтижесінде магистрант білуге тиісті: білуге: - өндірісінде қолданылатын жаңа физикалық, биохимиялық, молекулярлы – генетикалық, биологиялық әдістерді практикада қолдана білу; - тамақ өнеркәсібіндегі проблемалар мен тәртіптерін меңгеру; - адамның мамандығына байланысты, жасына байланысты ір түрлі салаға қажетті жаңа өнімдерін ойлап табу. игеру: - азық-түлік өнімдерінің нарықты көрсеткішінің ағымдағы мағынасының ұйғарымының әдістемелерімен анықтау; - жаңа техниканың негізгі пішіндерімен азықтық өнеркәсіптің салаларында ойлап табу; меңгеру: - физикалық,, биохимиялық және микробиологиялық шикізат және дайын өнімде болып жататын физико-химические үдерістер; - азықтық және өңдеуші өндірістің технологиясының негіздері; - шикізаттың және дайын өнімнің сапасы; - азық-түліктің азықтық қауіпсіздігін және сақталуын қамсыздандыруының шарттары; - шикізаттың және дайын өнімнің сапасының көрсеткішінің ұйғарымының әдістері; - нормативтік-техникалық құжаттаманың көріністері, шикізаттың және дайын өнімнің сапасын айқындаушы; - баста кезеңдерде өндіріс сақтау жүзеге асу өнімнің сапасына деген әсер ететін факторлар. істей алу: - алынған ақпаратты тәжірибели – экспериментті жолмен талдау жасай білу; - мемлекеттік стандартқа сай шикізат сапасына және азық – түлік өнімдеріне қорытынды жасай алу; түсіну: - қолданыстағы технологиялық үдерістің оңтайландыруының әдістері бас база жүйелі тіл табудың шикізаттың және ақырғы өнімнің сапасының анализына; - қағидалы және эксперименталді әдістер зерттеу технологиялық үдеріс әдіс, сақтау және шикізаттың өңдеуінің; - технологиялық үдерістің талдауына база осы үдерістің дамуының үрдісінің деректерінің игерушілігінің; - шикізаттың нарықты көрсеткішінің технологиялық бақылауы әдісте, өңдеуде және сақтау. бар болу: - арнаулы және мерзімді әдебиетті шикізаттың және дайын өнімнің зерттеу облысында; - шикізаттың және дайын өнімнің сапасының сарапшылығын мен игерушілік органолептикалық және физико-химических әдістердің; - тұжырым туралы шикізаттың және азықтық өнімнің сапасында сәйкес мен мемлекеттік қалыптың талаптарымен. иелену: - шикізаттың және дайын өнімнің сапасының сарапшылығын мен игерушілік органолептикалық және физико-химических әдістердің; - тұжырым туралы шикізаттың және азықтық өнімнің сапасында сәйкес мен мемлекеттік қалыптың талаптарымен. 1.6 Курстың пререквизиттері: - жоқ. 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Азық – түлік өнімдерін өндіру технологиясы; 1.7.2 Көпкомпонентті ет өнімдерінің биотехнолгиялық негіздегі технологиясын жетілдіру. 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ САҒАТТАРДЫ ОРНАЛАСТЫРУ | |Тақырыптардың атауы |Сағаттар саны |Әдебиеттер | | | |ЛК |ЛБ |СРМ | | |1 |2 |3 |4 |7 |8 | |1 |Дәріс 1. Кіріспе. Техника түрдері. |2 | | |7.1.1 | | | | | | |7.1.3 | |2 |Дәріс 2. Техника туралы түсініктер |2 | | |7.1.2 | | | | | | |7.1.3. | |3 |Дәріс 3. Техникалық нысанның ұғымы |2 | | |7.1.1, | | | | | | |7.1.3 | |4 |Дәріс 4. Техника тарихида ретроспективі |2 | | |7.2.5 | | | | | | |7.2.6 | |5 |Дәріс 5. Техника типологиясы |2 | | |7.2.2 | | | | | | |7.1.2. | |6 |Дәріс 6. Техника шекаралары |2 | | |7.2.4 | | | | | | |7.2.2 | |7 |Дәріс 7. Техниканың әлеуметтік қызметтері |2 | | |7.1.3 | | | | | | |7.2.6. | |8 |Дәріс 8. Табиғат және техника |2 | | |7.2.3 | | | | | | |7.1.1 | |9 |Дәріс 9. Қазіргі техниканың дамуының |2 | | |7.2.4 | | |үрдістері | | | |7.2.6. | |10 |Дәріс 10. Практикалық технология. |2 | | |7.1.3 | | |Технологияның динамизмы | | | |7.2.6 | |11 |Дәріс 11. Технологияның дәлдігі |2 | | |7.1.5 | |12 |Дәріс 12. Технологияның материалдық |2 | | |7.1.3 | | |кесімдісі. Технологияның қисыны | | | |7.2.5 | |13 |Дәріс 13. Ғылыми технология. Қағидалы |2 | | |7.2.3 | | |технология | | | |7.2.5 | |14 |Дәріс 14. Технологияның металлургиясының |2 | | |7.1.3 | | |мәртебесі, технологияның сырттың | | | |7.2.3 | | |ғылымдарымен байланысы | | | | | |15 |Дәріс 15. Ақпараттық технология. |2 | | |7.1.3 | | |Технологияның салдары және оның келешегі | | | |7.2.1 | | |Барлығы: |30 | | |7.2.1 | | | | | | |7.2.3. | |1 |Зертханалық жұмыс №1. Жылумен өңдеуінің | |2 | |7.1.3 | | |әдіс-айласы технологиялық үдерістің | | | |7.2.3 | | |ұзақтығына әсері | | | | | |2 |Зертханалық жұмыс №2. Балықты тұздаудың | |2 | |7.2.4 | | |ыстағыштың препаратымен зерттеу | | | |7.1.2 | |3 |Зертханалық жұмыс №3. Еттің ерітуінің | |2 | |7.2.2 | | |тәсілдерін байқауы. Еттің нарықты | | | | | | |көрсеткішінің ұйғарымы, ерітуде түрлі | | | | | | |әдістері | | | | | |4 |Зертханалық жұмыс №4. Ақуыздың бөлінуі | |2 | |7.2.4 | | |және оны талдау. Альбуминді зерттеу | | | | | |5 |Зертханалық жұмыс №5. Ақуыздың бөлінуі | |2 | |7.2.4 | | |және оны талдау. Альбуминді зерттеу | | | | | |6 |Зертханалық жұмыс №6. Глиадинге нарықты | |2 | |7.2.6 | | |реакция | | | | | |7 |Зертханалық жұмыс №7. Шикі майды анықтау | |2 | |7.2.4 | | |Сокслета аппаратында | | | | | |8 |Зертханалық жұмыс №8. Клетчатка құрамын | |1 | |7.2.1 | | |анықтау | | | | | |9 |Зертханалық жұмыс № 9. Коллоквиум | | | |7.1.1 | | | | | | |7.1.3 | | |Барлығы: | |15 | | | |1 |Ақуыздың адамның және ауыл шаруашылық | | |2 | | | |жануарларына пайдасы | | | | | |2 | «Таза» ақуыз түсінігі. | | |2 | | |3 |Ақуызды алу микробиологиялық тәсілінің | | |2 | | | |артықшылықтары. | | | | | |4 |Микроорганизмдер – ақуызды түзу. | | |2 | | |5 |Микроағзаның ақуызды заттың бастауларына | | |2 | | | |деген көрсететін талаптар. | | | | | |6 |Микробтық биожиынтықтың алу үшін | | |2 | | | |қолданатын шикізат: шикізаттың өсімдіктің | | | | | | |көріністерінің, этил және метилді спирт, | | | | | | |табиғи газ, мұнайдың көмірсутектерінің. | | | | | |7 |Коммерциялық ақуызды азық-түліктер. | | |2 | | |8 |Сірке қышқылын алу | | |2 | | |9 |Шикізат және сіркеқышқылдық бактерияның | | |2 | | | |баулуының шарттары. | | | | | |10 |Сүтқышқылын алу тәсілдері | | |2 | | |11 |Спирттік ашудың химиялық және практикалық | | |2 | | | |мағынасы | | | | | |12 |Спирттік ашуды қоздырушылар | | |2 | | |13 |Спирттік ашудың өнімдері | | |2 | | |14 |Этил спирттың, ферментацияның шартының алу| | |2 | | | |технологиялық нобайы, шикізат(ауыл | | | | | | |шаруашылықтың өсімдік, тастандылар | | | | | | |азықтық, және целлюлозно-бумажной | | | | | | |деревообрабатывающей өнеркәсіп,). | | | | | |15 |Ацетоно-бутильді ашу. | | |2 | | |16 |Мерзімді және батареялық әдістер алу | | | | | | |ацетон және бутил спирттың, ферментацияның| | | | | | |шартының, продуценттері | | | | | |17 |Аминқышқылы және оның қолданысының | | |2 | | | |шеңберінің мағынасы. | | | | | |18 |Аминқышқылын алу тәсілдері. | | |2 | | |19 |Екіфазалы ацетонбутильді ашу. | | |2 | | |20 |Аминқышқыл алу артықшылықтары | | |2 | | | |микробиологиялық синтезбен. | | | | | |21 |Бір және декісатылы еріткіштің | | |2 | | | |индустриялық лизин алу әдістері. | | | | | |22 |Глутамин қышқылын, триптофан алу | | |2 | | | |тәсілдері. | | | | | |23 |Ферменттің спецификалық микроағзалары | | |2 | | |24 |Индустриялықта өндірілетін микробтық | | |2 | | | |тектің полисахаридтары | | | | | |25 |Аскорбинді қышқылын алу технологиясы. | | |2 | | |26 |Ферменттің алу микробиологиялық тәсілінің | | |2 | | | |артықшылықтары. | | | | | |27 |Рибофлавин(В2) -, продуценттер, азот | | |2 | | | |витаминның синтезінде қолданыстың | | | | | | |шеңберінің түзілуі | | | | | |28 |Микробтық ферменттің(амилаза, декстриназы,| | |2 | | | |лактазалар, инвертазалар, пектиназы, | | | | | | |протеиназы, және др. ферменттерінің) ал- | | | | | | |және оның қолданысының медицина және | | | | | | |халықтың шаруашылығының түрлі салаларында.| | | | | |29 |Полисахаридтың микрондар-продуценттері, | | |2 | | | |оның алу және практикалық қолданыс. | | | | | |30 |Технологияның және липойдтың алу шартының | | |2 | | | |негіздері мен көмек микроағзалары. | | | | | |31 |Шикізат ақуызды препараттың биосинтезі | | |2 | | | |үшін | | | | | |32 |Топтастыру және шикізаттың түрлі | | |2 | | | |көрінісінің мінездемесі микронның асырал- | | | | | | |үшін. Сүректі шикізат. Мақталы қабық. | | | | | | |Жүгері кочерыжка. Күнбағыс лузга. Күріштің| | | | | | |қабқы. Гуза-пай. Пивоваренного өндірістің | | | | | | |тастандылары. | | | | | |33 |Топтастыру және шикізаттың түрлі | | |2 | | | |көрінісінің мінездемесі микронның асырал- | | | | | | |үшін. Несоложеного арпаның подработки | | | | | | |тастандылары. Салт малоразложившийся | | | | | | |жертезек. Картофелекрахмального өндірістің| | | | | | |тастандылары. Свекловичная сірне. Барда | | | | | | |Мелассная. | | | | | |34 |Топтастыру және шикізаттың түрлі | | |2 | | | |көрінісінің мінездемесі микронның асырал- | | | | | | |үшін. Барда Зерно-картофельная. | | | | | | |Ацетоно-бутил өндірістің барда. Сүттің | | | | | | |сарсуы. Сұйық н-парафины. Газтәріздес | | | | | | |көмірсутектер. Тотыққан көмірсутектер. | | | | | | |Қоңыр және тас көмірдің экстракттері. | | | | | | |Көмірқышқыл газ. | | | | | |35 |Сүтқышқылды бактерияның игерушілігі арада | | |2 | | | |сүтқышқылды азық-түліктің, ірімшіктің | | | | | | |қамдасу, нан пісіру, биологиялық | | | | | | |консервілеуде. | | | | | |36 |Жемшығаруда микроағзаны қолдану | | |2 | | |37 |Жемшөптің сүрлеу. | | |2 | | |38 |Ашытқының игерушілігі шараптың және | | |2 | | | |сыраның алу. | | | | | |39 |Шарап және сыра алу технологиясы | | |2 | | |40 |Биотехнология ғылыми пәні ретінде. | | |2 | | |41 |Биотехнологияның дамуының болашақтары. | | |2 | | |42 |Микронның индустриялық штаммының | | |2 | | | |жаралғанының қазіргі әдістері және оның | | | | | | |құнның ұрғашылқының сақтау мәселесі | | | | | |43 |"Популяциялық тиянақ" деген ұғым және | | |2 | | | |"автоселекции" | | | | | |44 |Микроағза штаммының сақтау негізгі | | |2 | | | |әдістері. | | | | | |45 |Биотехнологиялық үдерістер: жасау | | |2 | | | |ұстанымдарының, қисындау және кезеңдер. | | | | | |46 |Биоөндірістерде қолданатын шикізат | | |2 | | |47 |Нәрлі сәрсенбінің рецептурасының кел- | | |2 | | | |микронның баулуы үшін. | | | | | |48 |Ммикроағзаларды өсіру | | |2 | | |49 |Егін материалын алу | | |2 | | |50 |Ферменттік препараттың номенклатурасы | | |2 | | |51 |Топтастыру және фермент препараттың | | |2 | | | |мінездемесі. | | | | | |52 |Фермент препараттың өндірісінің | | |2 | | | |технологиясы. | | | | | |53 |Ферменто микрондардың-продуцентінің | | |2 | | | |баулуының технологиялық нобайы | | | | | |54 |Нәрлі сәрсенбінің қамдасу техникалық және| | |2 | | | |аршулы фермент препараттың өндірісіне. | | | | | |55 |Кристалды фермент препараттың алу. | | |2 | | |56 |Ферменттің иммобилизациясының әдістері. | | |2 | | | |Физикалық әдістер. Химиялық әдістер | | | | | |57 |Бас негіз тірі микрондардың жасайтын | | |2 | | | |препараттар. | | | | | |58 |Индустриялық микрондар-продуценттер. | | |2 | | |59 |Индустриялық штаммдардың-микронның | | |2 | | | |қолданысы. | | | | | |60 |Негізгі талаптар индустриялық микрондарға.| | |2 | | |61 |Микронның қаупінің көрсеткіштері. | | |2 | | |62 |Микронның игерушілігінде негіздеген | | |2 | | | |өндірістер. | | | | | |63 |Штаммдардың-продуценттің пайдалы | | |2 | | | |ұрғашылыктары. | | | | | |64 |Жоғары активті штаммның жаралғаны | | |2 | | | |тапсырынды ұрғашылыктармен треонинның және| | | | | | |адамның интерферонының продуцентінің | | | | | | |конструкциялауының мысалында. | | | | | |65 |Микробтық липойдтың алу қағидашыл | | |2 | | | |технологиялық нобайы. | | | | | |66 |Жай липидтер. Күрделі липидтар. Липидтың | | |2 | | | |топтастыруы. липидтың туындысының. | | | | | |67 |Липидтың және майлы ащылықтың | | |2 | | | |микрондар-продуценттері. | | | | | |68 |Ашытқылар. Липидтың биосинтезі | | |2 | | | |микрондармен | | | | | |69 |Микроскопиялық саңырауқұлақтар. | | |2 | | | |Бактериялар. Балдырлар. | | | | | |70 |Сүтқышқылды сусынның өндірісінің | | |2 | | | |биотехнологиялық негіздері | | | | | |71 |Индустриялық ұғым туралы етте. | | |2 | | |72 |Еттің дарымаушы және химиялық құрамы. | | |2 | | |73 |Еттің сапасына деген әсер ететін табиғи | | |2 | | | |фактордың тізбесі. Ықпал көріністің | | | | | | |факторының еттің сапасының | | | | | | |көрсеткіштеріне. | | | | | |74 |Еттің сапасының көрсеткішінің тізбесі. | | |2 | | |75 |Еттің азықтық және биологиялық бәсінің | | |2 | | | |мінездемесі. | | | | | |76 |Ықпал тұқым, еденнің, возраста, санаттың | | |2 | | | |айуанаттың семіздігінің еттің сапасының | | | | | | |негізгі көрсеткіштеріне. | | | | | |77 |Еттің сапасының органолептикалық | | |2 | | | |көрсеткіштері. | | | | | |78 |Табиғи фактордың(көрініс, тұқым, еден, | | |2 | | | |возраст, айуанаттың және құстың | | | | | | |семіздігінің санаты) ықпалының қисыны | | | | | | |еттің сапасының бұлды көрсеткіштеріне. | | | | | |79 |Ұғым туралы еттің сапасының, жасаушы | | |2 | | | |сапалар. | | | | | |80 |Еттің азықтық және биологиялық бәсінің | | |2 | | | |мінездемелері. | | | | | |81 |Еттің рөлі адамның ұғымында. Еттің | | |2 | | | |қажеттілігінің ғылыми тиянақты шамалары. | | | | | |82 |Ұғым туралы еттің, автолиза кезеңінің | | |2 | | | |автолизе. | | | | | |83 |Айналдыр- Послеубойные еттің көмірсудің | | |2 | | | |жүйесінде. Себеп және рН еттің аумағының | | | | | | |өзгерісінің мінезі ара жүріс автолиза. | | | | | |84 |Өзгерістің ең маңызды арттары көмірсудің | | |2 | | | |жүйесінде при еттің автолизе. | | | | | |85 |Ұғым туралы еттің посмертном окоченении | | |2 | | | |сияқты автолиза кезеңінің. Окоченения | | | | | | |сыртқы белгілері. | | | | | |86 |Автолиза дамуының мерзімдері ара | | |2 | | | |тәуелділік от еттің және автолиза шартының| | | | | | |көрінісінің. | | | | | |87 |Еттің органолептикалық көрсеткішінің | | |2 | | | |өзгерісінің негізгі себептері, оның ВСС, | | | | | | |биологиялық бәске бас кезең окоченения. | | | | | |88 |Еттің индустриялық өңдеуінің ұйымының | | |2 | | | |өзгешеліктері есебімен шикізаттың | | | | | | |автолиза. | | | | | |89 |Өзгерістер еттің ақуызды жүйесінде ша | | |2 | | | |автолиза кезеңдерінің, еттің сапасына | | | | | | |деген оның ықпалы. | | | | | |90 |Еттің тұтыну және технологиялық | | |2 | | | |ұрғашылқының мінездемесі автолиза | | | | | | |бөлек-бөлек кезеңдерінде. | | | | | | |Барлығы: | | |180 | | 3 Пәнді оқып-үйретуде берілетін әдістемелік ұсыныстар Магистранттар пәнді оқып-үйренуге арналған әдістемелік нұсқаулармен танысып пәнді толық меңгерулері керек. Әдістемелік нұсқау пәннің кейбір бөлімдерін магистранттармен үздік жұмыс жасау ретінде жүргізіледі. Әдістемелік нұсқаулар құрамына: - пәнді оқуда қажетті жоспарлау, уақытты ұйымдастыру (орындау уақыты); - оқу-әдістемелік кешенін қолдану нұсқасы; - әдебиеттер мен оқулықтарды қолдана білу; - емтиханға даярлану үшін берілетін кеңестер кіреді. «Өндіріс бағыттарындағы прогрессивті техника» курсы бір-бірімен тығыз байланысты төрт түрді жұмыстардан тұрады: дәріс, тәжірибелік жұмыстар, магистранттың өзіндік жұмысы (МӨЖ). Дәріс сабағы ең маңызды түрі болып табылады, яғни пәннің маңызды және күрделі бөлімдерін меңгертеді; тәжірибелік жұмыс әдістемелік нұсқаулармен жұмыс жасауды үйретеді; пәнге қатысты материалдарды, оқу-әдістемелік құралдарды және әдебиеттерді қолдана отырп МӨЖ түрінде өңделеді және оқытушының қадағалауында болады. 4 Курс ФОРМАТЫ - Дәріске, зертханалық сабақтарға қатысу міндетті. Егер қандай да бір себеппен сабаққа қатыса алмасаңыз, тақырып және тарау бойынша өзіндік жұмыс жазып мезгілінде тапсыру керек, ал дәрістен өткен тақырып және зертханалық жұмыс бойынша бақылау жұмысын немесе тест бойынша жауап жазуыңыз керек. - Сабақ кезінде тәртіп жүйесін бұзу аудиториядан шығарумен және/немесе барлық курс үшін «қанағаттанарлықсыз» деген бағамен жазаланады. - Оларды орындау міндетті және белгіленген мерзім ішінде тапсыру керек. Мерзімнен кейін орындалған жұмыстар төмен бағаланады. КУРС САЯСАТЫ - межелік аттестация қорытындысы сабаққа қатысуды, берілген уақытта өзіндік жұмыстарды орындауды, сабақта ауызша немесе жазбаша жауап беруді, межелік бақылаудың өзінің нәтижесін ескереді. - Кез-келген көшіру (дайын тапсырмаларды немесе басқа студенттердің есептерін көшіру, пайдалану) аудиториядан шығарумен және/немесе курс үшін «қанағаттанарлықсыз» деген бағамен жазаланады. - Сабақты өткізу уақытында өшіру керек. 6 Бағалау саясаты Магистранттардың үлгеруі ағымды, аралық және қорытынды бақылау формасында жүргізіледі: баға арнайы стандарт бойынша қойылады. Қорытынды бақылау емтихан ретінде жүргізіледі: олар ауызша немесе тестілеу арқылы жүргізілуі мүмкін. Қорытынды баға әр сабақтың нәтижесінен, рефератты қорғау және емтихан бағасынан тұрады. Аралық және қорытынды бақылау балдардың қорытындысы - курсқа берілген баға болып саналады. 6.1. Магистранттың білімінің тексерісі тәртіпке: пішінде жүзеге асады -ағымдық тексерістің(апта сайын еңсеріледі) -шекараның тексерісінің(8 және 15 аптаны) -түйінді тексерістің(бір ретті соңында академиялық кездің емтихан немесе сынақ, сәйкес мен ГОСО РК мамандықтар еңсеріледі). Магистранттар білімін бағалау күнделікті (апта сайын), аралық (7-ші және 15 –ші аптада) және қорытынды бақылау түрінде жүргізіледі. Қорытынды баға студенттің әр сабақтағы жұмысын, рефераттарды қорғау, өзіндік жұмыстарды, СӨЖО орындау нәтижелерінен құралады. Курс бойынша қойылатын баға күнделікті, аралық және қорытынды бақылауда алынған балдардың сомасы болып табылады. 6.2. Рейтингтің есептелімінің мен көмек 2(ша оқытушының кәсібінің журналына толады) кестенің жасау ыңғайлы. Мында бас-басы ячейке рейтингтің есептелімі үшін қажетті ұпайларда деректерлер көрсетілген. Пәнді оқыту кезінде олардың білімін тексеру үшін әртүрлі бақылау әдістері қолданылады: • ауызша сұрау; • жазбаша тексеру; • құрама тексеру; • үй тапсырмаларын көрсету және қорғау; • дискуссия, тренинг, дөңгелек үстел, т.б.; • тест сынағы; Әр студенттің рейтингісін есептеу үшін таблица қолданылады. Оның әр ұяшығында балл бойынша жұмыс түрлері көрсетілген. Сабақтан қалмай барлық тапсырмаларды орындаған идеал студенттің рейтингісі 270 балл . «Өндіріс бағыттарындағы прогрессивті техника» пәні бойынша балл есептеу |Атауы |1 н |2н | |Сабаққа қатысу|30 балл |30 балл | |Жарты жылдық |300 балл |700 балл | |БАРЛЫҒЫ | |1000 балл | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1. Основная литература: 7.1.1. Бондаринко А.Д. «Современная технология: теория и практика»- Киев,1985 г,168 с. 7.1.2. Федюкин З.К., Дурнев В.Д., Лебедев В.Д. Методы оценки и управление качеством промышленной продукции: Учебник.-М.: Филин, 2000 г.- 328 с. 7.1.3. Назарова Н.И. «Общая технология пищевых производств», М. «Легкая пищевая промышленность», 2000г, -360 с. 7.1.4.Михайлов А.Н. «Физико- химические основы технологии».М «Легкая и пищевая промышленность».1995 г.- 240 с. 7.1.5.Ковальский Л.П. «Общая технология пищевых производств» М.Колос. 1997г. стр. 320. 7.2. Дополнительная литература: 7.2.1. Гинзбург А.С. «Инфрокрасная техника в пищевой промышленности», М.Пищевая промышленность,1992 г.-408 с. 7.2.2. Стеле Р. «Срок годности пищевых продуктов» ИЗД.М. «Профессия», 2006 г.-480 с. 7.2.3. Качество и безопасность сельскохозяйственной пищевой продукции./под ред. д.б.н. А.К. Смагулова- Алматы, 2002 г.- 544 с. 7.2.4. Журнал «Пищевая промышленность» 7.2.5. Журнал «Мясная промышленность» 7.2.6. Журнал «Молочная промышленность»
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz