Файл қосу
Даму психологиясы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |шәкәрім атындағы семей мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-14.05.01.20.39/01-2012 | |«Мамандану практикумы I»|Баспа №3 | | |пәнінің оқу-әдістемелік |26.02.2010 орнына | | |кешені |Баспа №4 28709712 | | «МАМАНДАНУ ПРАКТИКУМЫ-3» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (050503 «Психология» мамандықтарына ) ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2012 Алғысөз ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы Абдуллина Г.К. Хаттама № 1 “______” ____09______ 2012ж 2.ҚАРАЛДЫ 1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №______”__»________ 2012 жыл Кафедра меңгерушісі: Сатиева Ш.С 2.2.ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №______”__»________ 2012 жыл Төрағасы _______Г.Григорьева 3.БЕКІТІЛДІ 3.1.Университеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №______”__»________ 2012жыл Оқу ісі жөніндегі проректор__________ Б.Рскелдиев Мазмұны: 1. Қолданыс аймағы . Нормативтік сілтемелер . Жалпы ережелер . Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы . Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі . Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы . Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы . Әдебиеттер 1.Қолданыс аймағы “Әскери психологиясы” пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені университеттің шеттілі мамандықтарының студенттеріне арналған. Ол студенттерді курстың мазмұнымен, оның аталған мамандықты игерудегі маңыздылығы және көкейтестілігімен, курстың саясатымен, оқыту үрдісінде меңгеретін білім, дағды, іскерліктерімен таныстырады. Оқу әдістемелік кешен пәнді оқып-зерттеуде негізгі басшылық болып табылады. 2.Нормативтік сілтемелер Осы “Әскери психологиясы” пәнінің оқу-әдістемелік кешені төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырған: 5В050300-«психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 3.04.019-2011 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген. 1.3. Пәннің қысқаша мазмұны Әскери психологиясы - психология ғылымының аса маңызды және күрделі бір саласы болып, 20ғ. 60 жылдарында бөлініп шықты. Оның қалыптасуына дамудың оқытуға байланысты өзгерістері, заңдылықтары т.б. әсер етті. Бірте-бірте оқытуға деген қарым-қатынастың қажеттілігі өзінің пайдалану аймағын кеңіте бастады. Сондықтан, «Әскери психологиясы» курсы бүгінгі күннің талабына сай шеттілі мамандығы студенттері үшін арнайы, терең білімді қажет ететін пән болып есептеледі. Бұл курста оқыту психологиясы Ресейлік, шетелдік, отандық ғылыми-қолданбалы ақпарат осы заманғы психологиялық теориялар негізінде беріледі. 1.4. Пәннің мақсаты Болашақ мамандардың оқыту психологиясы саласын оқып-зерттеуге бағытталған кәсіптік білім негіздерін қалыптастыру. 1.5..Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: Психологияның жеке дара өзіндік сала ретінде «Әскери психологиясы» ерекшеліктерін талдау, категориялық құрылымын ашу; Әскери психологиясы психологиясының ғылыми-теориялық негіздерін ашып көрсету; Әскери психологиясы - жеке тұлғаны әлеуметтендіру факторы ретінде; Әскери психологиясы қарым-қатынасының мәні, ерекшеліктері Пәнге қызығушылықтарын қалыптастыру; Әскери психологиясы пәнінен алынған білімдер жүйесін тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту 3.4.Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: ✓ Әскери психологиясы пәніне байланысты ұғымдар мазмұнын; ✓ Әскери психологиясы саласын оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы; ✓ Әскери психологиясы методологиялық, теориялық және әдістемелік негіздерін; ✓ Әскери психологиясы пәніне байланысты шетел, ресей және отандық психологиясының даму тарихын; ✓ Әскери психологиясы я қарым-қатынас психологиясының зерттеуін ұйымдастырудың диагностикасын меңгеру 1.6.Курстың пререквизиті: 1. Жалпы психология; 2.Әлеуметтік психология; 3.Даму психологиясы: 4.Психодиагностика негіздері 1.7..Курстың постреквизиті: 1. Жас ерекшелік психологиясы; 2. Антропология; 3. Физиология; Дифференциалды психология. Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Кур|Семестр |Кредит | |с | |Саны | | | |ДС |СТС |ЗС |СӨЖО |СӨЖ | |1 |Әскери психология-психология ғылымдар |1 |1 | |1 | | | |саласы ретінде | | | | | | |2 |Қазақстан Республикасы Әскери |1 |1 | |1 | | | |Күштеріндегі әлеуметтік психологиялық | | | | | | | |қызметтер | | | | | | |3 |Әскери психолог қызметінің негізгі |1 |1 | |1 | | | |бағыттары | | | | | | |4 |Психологиялық көмек көрсету және әскери|1 |1 | |1 | | | |қызметкерлердің психикалық денсаулығын | | | | | | | |сақтау бойынша психолог қызметі. | | | | | | |5 |Әскери психолог жұмысының жүйесі. |1 |1 | |1 | | |6 |Басқару жүйесіндегі офицер |1 |1 | |1 | | |7 |Әскери ұжым-басқару объектісі ретінде |1 |1 | |1 | | |8 |Әскери ұжымның әлеуметтік психологиялық|1 |1 | |1 | | | |климатын басқару | | | | | | |9 |Әскери ұжымдағы шиеленістер және оларды|1 |1 | |1 | | | |реттеу | | | | | | |10-|Әскери қызметкердің тұлғалық қасиетіне |2 |2 | |2 | | |11 |жеке әсер ету әдістері | | | | | | |12 |Әскери қызметкерлердің экстремалды |1 |1 | |1 | | | |жағдайлардағы психикалық қалыптарын | | | | | | | |реттеудің психологиялық негіздері. | | | | | | |13 |Әскери қызметкерлерді дайындаудың |1 |1 | |1 | | | |психологиялық аспектілері | | | | | | |14 |Әскери қызметкерлерді дайындаудың |1 |1 | |1 | | | |психологиялық аспектілері | | | | | | |15 |Әскери типтік психологиясы |1 |1 | |1 | | | |Барлығы: |15 |15 | |15 | | СӨЖ тақырыптарының тізімі |№ |Тақырыптар |Сағат саны | | | |ДС |СТС |ЗС |СӨЖО |СӨЖ | |1 |Әскери психология-психология ғылымдар |1 |1 | |1 | | | |саласы ретінде | | | | | | |2 |Қазақстан Республикасы Әскери |1 |1 | |1 | | | |Күштеріндегі әлеуметтік психологиялық | | | | | | | |қызметтер | | | | | | |3 |Әскери психолог қызметінің негізгі |1 |1 | |1 | | | |бағыттары | | | | | | |4 |Психологиялық көмек көрсету және әскери|1 |1 | |1 | | | |қызметкерлердің психикалық денсаулығын | | | | | | | |сақтау бойынша психолог қызметі. | | | | | | |5 |Әскери психолог жұмысының жүйесі. |1 |1 | |1 | | |6 |Басқару жүйесіндегі офицер |1 |1 | |1 | | |7 |Әскери ұжым-басқару объектісі ретінде |1 |1 | |1 | | |8 |Әскери ұжымның әлеуметтік психологиялық|1 |1 | |1 | | | |климатын басқару | | | | | | |9 |Әскери ұжымдағы шиеленістер және оларды|1 |1 | |1 | | | |реттеу | | | | | | |10-|Әскери қызметкердің тұлғалық қасиетіне |2 |2 | |2 | | |11 |жеке әсер ету әдістері | | | | | | |12 |Әскери қызметкерлердің экстремалды |1 |1 | |1 | | | |жағдайлардағы психикалық қалыптарын | | | | | | | |реттеудің психологиялық негіздері. | | | | | | |13 |Әскери қызметкерлерді дайындаудың |1 |1 | |1 | | | |психологиялық аспектілері | | | | | | |14 |Әскери қызметкерлерді дайындаудың |1 |1 | |1 | | | |психологиялық аспектілері | | | | | | |15 |Әскери типтік психологиясы |1 |1 | |1 | | | |Барлығы: |15 |15 | |15 | | 6. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы: Кесте 4 - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны |Студенттер |Қамтамасыз | | |құралдар атауы | |саны |ету пайызы | | | | | | | |1 |Военная психология. - М.: | |12 | | | |ВПА, 1986. | | | | |2 |Гуревич А.Д. | |12 | | | |Социально-психологические | | | | | |особенности воинского | | | | | |коллектива. -М.: Наука, | | | | | |1986 | | | | |3 |Сто великих психологов М., | |12 | | | |2004. | | | | |4 |Ромат Е. Реклама в системе | |12 | | | |маркетинга. Учеб. Пособие.-| | | | | |Харьков, 1995. | | | | |5 |Даму психологиясы |10 |12 | | |6 |А.А.Александров, | | | | | |Психодиагностика и | | | | | |психокоррекция, Питер 2003 | | | | |7 |Абрамова Г.С. Практическая |5 |12 | | | |психология. Изд. 3 | | | | | |Екатеринбург: «Деловая | | | | | |книга», 1998 | | | | 7. Оқытушының басшылығымен өтетін өзіндік (ОБСӨЖ) жұмысының көлемі типтік оқу жоспарына, пәннің жұмыс оқу бағдарламасына сәйкес анықталап уақыты, аудиториясы көрсетіліп оқу кестесіне енгізілген. СӨЖ бақылау түрлерін, тәсілдерін таңдауда оқу пәнінің мақсаты мен міндеттерін, бөлінген сағат көлемімен, студенттердің дайындық сатысы ескерілген. 1.СӨЖ бойынша тапсырмалар өз уақытында міндетті түрде орындалуы тиіс. 2.Мерзімінде орындалмаған тапсырмалар автоматты түрде төмен бағаланылады. Студенттердің «Психология тарихы» пәні бойынша білімін бақылау келесі нысандар бойынша жүргізіледі: Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі балл санын жинуы тиіс. Ұпайлардың максималды саны: 1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-8 апталарда – 300 ұпай, 2-рейтинг нәтижесі бойынша 9-15 апталарда – 300 ұпай. Пән бойынша семестрде максималды ұпай саны – 600. Ұпайлар келесі жұмыс түрлері үшін қойылады: 1. Модульдар бойынша тапсырманы орындағаны үшін (1 және 2 модуль бойынша максимум 270 ұпай, 2-модуль бойынша – максимум 75 ұпай) 2. Семинарға қатысқаны және белсенділігі үшін (қатысу үшін – 20 ұпай, белсенділігі үшін максимум 100 ұпай) 3. Межелік тестілерді орындағаны үшін (максимум 30 ұпайдан) Бақылау мерзімдері 8-аптаның соңы және 15-аптаның соңы. Уақытында өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға болады, бірақ егер студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып, ұпайдың 60% ғана қойылады. Баға қою саясаты Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі ұпай санын жинуы тиіс. Ұпайлардың максималды саны: 1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-8 апталарда – 300 ұпай, 2-рейтинг нәтижесі бойынша 9-15 апталарда – 300 ұпай. Пән бойынша семестрде максималды ұпай саны – 600. Ұпайлар келесі жұмыс түрлері үшін қойылады: 1. Модульдар бойынша тапсырманы орындағаны үшін (1 және 3 модуль бойынша максимум 150 ұпай, 2-модуль бойынша – максимум 120 ұпай) 2. Белсенділігі үшін (қатысу үшін – 20 балл, белсенділігі үшін максимум 100 ұпай) 3. Межелік тестілерді орындағаны үшін (максимум 30 ұпайдан) Пән бойынша ұпайлардың бөлінуі төменде 5-кестеде берілген. Бақылау мерзімдері 8-аптаның соңы және 15-аптаның соңы. Уақытында өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға болады, бірақ егер студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып, баллдың 60% ғана қойылады. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі Кесте 4 № |Апталар |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 | |1 |Бақылау түрі |- |- |Сх |Аж |Тс |Р |К |1РБ |- |Ғә |Тс |СХ |К |Тс |2РБ | |2 |СӨЖ ұпайлары |0 |0 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |0 |2 |2 |2 |2 |2 |2 | |3 |СӨЖО ұпайлары |0 |0 |3 |3 |3 |3 |3 |3 |0 |3 |3 |3 |3 |3 |3 | |4 |Семинар ұпайлары |0 |0 |40 |40 |40 |40 |40 |40 |0 |40 |40 |40 |40 |40 |40 | | |Барлығы: | | | | | | | |2270 | | | | | | |270 | | Белгілеулер: СХ-схема; Аж- аударма жұмысы; Ғә- Ғылыми әдебиетпен танысу; Тс.- терминологиялық сөздікпен жұмыс; Р-реферат; Х-хабарлама; К-конспект; М-мысалдар; Т-тест Бақылау түрлері - ағымды (апта сайын) - межелік (7-ші және 15-ші апталарда) - қорытынды (академиялық кезеңде бір рет өтіледі, емтихан немесе курстық жұмыс қорғау)
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz