Файл қосу

Құқық және экономика негіздерін оқыту



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНДАҒЫ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ               |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                   |                        |
|                         |                       |ПОӘК                    |
|                         |                       |042-18-20.1.18/02-2013  |
|«Құқық және экономика    |                       |                        |
|негіздерін оқыту         |№1 басылым             |                        |
|әдістемесі»              |18.09.2013ж.           |                        |




































                      ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


             «Құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесі»






                   СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘНДЕР БАҒДАРЛАМАСЫ





                   050115 «Құқық және экономика негіздері»
                     мамандығының студенттеріне арналған





































                                    Семей


                                                        2013






1 ӘЗІРЛЕНДІ
Құрастырушы:
«Құқықтану» кафедрасының аға оқытушысы Н.С. Газизова




2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 «Құқықтану» кафедрасы мәжілісінде

№1 Хаттама 02.09.2013ж.
Кафедра меңгерушісі _________    С.Х. Елеманов



2.2  Гуманитарлық-заң факультетінің оқу- әдістемелік бюро мәжілісінде

                                                                №1 Хаттама
17.09.2013ж.
Төрайым_____________Ш.С. Кеңесбаева


3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу- әдістемелік кеңесі мәжілісінде мақұлданып, ұсынылды
№1 Хаттама 18.09.2013ж.
ОӘК төрайымы_________ Г.К.Искакова


АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ  №1


































                                   Мазмұны



      |1   |Жалпы ережелер                                                 |    |
|2   |Пәннің мазмұны және сабақ түрлеріне байланысты сағаттар        |    |
|3   |Пәнді оқып үйренуге арналған әдістемелік нұсқаулар             |    |
|4   |Курстың форматы                                                |    |
|5   | Курстың саясаты                                               |    |
|6   |Бағалау саясаты                                                |    |
|7   |Әдебиеттер                                                     |    |
|    |                                                               |    |


























      |    |                                                                |   |
|    |                                                                |   |
|    |                                                                |   |
|    |                                                                |   |
|    |                                                                |   |
|    |                                                                |   |
|    |                                                                |   |
|    |                                                                |   |





















      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
      Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет: Газизова Назигул Слямболовна.
      Кафедра:  «Юриспруденция»
      Байланыс ақпараты – тел.: 36-02-23,  №1 оқу ғимараты, кабинет №604
      Сабақтың өткізілу орны – №8 оқу ғимараты, 105 дәрісхана.
      Кредит саны – 3
        Курстың қысқаша мазмұны:
3.1. 1995 жылы маусым айында елімізде жаппай құқықтық  білім  беруді  жүзеге
асыру жөніндегі шаралар туралы  қаулы  қабылданды.  Қаулыда  құқықтық  оқуды
мектептерде  бастауыш  сыныптардан  бастап  неғұрлым  кең   көлемде   енгізу
қажеттігі  атап  көрсетілді.  Бұдан  шығатын  тұжырым  не?  Ол   тәуелсіздік
тұғырына  көтерілген  Қазақстанның  алдында  білім   беру   саласында   жаңа
қажеттіліктердің  пайда  болуы.  Ғылым  мен  техниканың  тез  даму  қарқыны,
өндіріске шетелдік және отандық  озық,  жаңа  технологиялар  мен  әдістердің
енуі, қоғамның жаңа экономикалық қатынастарға көшуі  республикамыздың  білім
беру саласында жүргізіп жатқан реформалық  өзгерістерді  жетілдіруді,  білім
сапасын арттыруды талап етеді.
      Тиімді білім беру жүйесін қабылдау үшін  қазіргі  білім  беру  жүйесін
қоғамның даму мақсатына сай қалыптастыруға бағыттау керек.
      Қазақстандағы экономикалық реформа бұған дейін  қалыптасқан  экономика
ғылымы, экономикалық білім мен практика арасындағы  қарым-  қатынас  жүйесін
өзгертті.  Нарықтық  экономиканың  қалыптасуына    байланысты   экономикалық
білімге  деген  сұраныс  күшейді.  Экономикалық  білім  тек   экономика  мен
басқарудың  түрлі  саласында  қызмет  істейтіндірге,   ғылым   экономистерге
немесе  экономика  пәнін  оқытатындарға  ғана  керек   емес,  сонымен  қатар
экономикалық білім күнделікті өмірде кездесетін мәселелерді шешуде  қоғамның
әрбір мүшесіне қажеттілігін бүгінгі өмір талабы көрсетіп отыр
3.2  Курстың  мақсаты  –   дүниеге   этикалық   жауапкершілікпен   қарайтын,
шығармашылық  ойлауға  дағдыланған,  құқықтық  және  экономикалық  мәдениеті
жетілген, адамгершілігі мол және білікті маман даярлау.
3.3 «Құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесі»   өзінің   міндеттері
ретінде мыналарды  анықтайды:
 - оқытудың тиімді әдістерін пайдалана  отырып  құқықтық  және  экономикалық
   білім беруді жүйелеу;
-  құқықтық  және  экономикалық   ғылым  материалдары  негізінде  оқушыларды
тәрбиелеуге студенттерді даярлау.
      Құқық және экономика негіздерін оқытудың әдістемесі  –  құқықтық  және
экономикалық   білімдерді  игеру  арқылы  жастарды  оқыту  және  тәрбиелеуді
мақсат етіп қойған жоғарыда аталған ғылымдардың  мазмұны  мен  қағидаттарына
сүйене  отырып  мемлекет  пен  құқықтың  пайда  болып,  даму   заңдылықтарын
оқытатын    және   экономикалық   қатынастар   туралы    мағлұмат    беретін
педагогикалық ғылым  болып табылады. Бірақ, құқық және экономика  негіздерін
оқыту әдістемесі   құқық пен экономиканың  жалпы мазмұнын зерттеу арқылы  өз
оқыту үрдісін  педагогикаға  сүйене  отырып  құрады.  Құқық  және  экономика
негіздерін оқытудың  әдістемесінің  негізгі  міндеті  –  студенттерді  терең
құқықтық  және  экономикалық  біліммен  қамтамасыз   ету   және    құқықтық,
экономикалық тәрбие беру. Аталмыш  мәселелер  сәтті шешілу үшін  құқық  және
экономика  негіздерін  оқытудың   әдістемесі   заң   ғылымдарының   мазмұнын
талдайды,   одан   мәнді   айғақтарды,   ұғымдарды,   негізгі   экономикалық
заңдылықтарды  жинақтайды. Мемлекет көлемінде шығарылып  жатқан  құқықтық  –
нормативті актілерді, келеңді көзқарастарды басшылыққа  ала  отырып    құқық
және экономика негіздерін оқытудың  әдістемесі  студенттерді  құқықтық  және
экономикалық  білім  беруде   алдыңғы  қатарлы  технологиямен  қаруландыруды
көздейді. Осы көзқарас бойынша  алып  қарар  болсақ,  құқық  және  экономика
негіздерін оқытудың әдістемесін құқықтық пән ретінде де  қарастырылады  және
ол әрқашан қазіргі құқықтық жағдайлардың деңгейінде болады.
   3.4 Оқытудың нәтижесі: Аталмыш курсты оқу барысында студент:
    - мектепте құқық және экономика негіздерін оқытудың әдістемесін  меңгере
      алу;
    - құқық және экономика негіздерін  оқытудың  жаңа  тәсілдерін  меңгеріп,
      жүзеге асыра алу;
    - құқық және экономика негіздері мұғаліміне қойылатын талаптарды ұстану;
    - құқықжәне экономика кабинеттерін қазіргі  талапқа  сай  безендіре  алу
      қабілетін ашу;
    - құқық және экономика негіздері сабағында және сабақтан тыс  оқушыларды
      құқықтық және экономикалық тәрбиелей білу керек.
      3.5 Курстың пререквизиттері:
    - педагогика;
    - психология;
    - жасөспірімдер физиологиясы.


         2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТ БӨЛІНІСІ
                                                                    №1 Кесте
|№  |Тақырып атауы          |Сағаттар                    |Әдебиеттер        |
|   |                       |ДС |СС |ЛС |СОБӨЖ   |СӨЖ  |                  |
|1  |2                      |3  |4  |5  |6       |7    |8                 |
|1  |«Құқық және экономика  |2  |1  |   |1       |15   |Газизова Н.С. ҚР  |
|   |негіздерін оқыту       |   |   |   |        |     |мемлекеті және    |
|   |әдістемесі» курсының   |   |   |   |        |     |құқығы негіздерін |
|   |пәні, атқаратын        |   |   |   |        |     |оқыту әдістемесі. |
|   |қызметтері.            |   |   |   |        |     |Оқу әдістемелік   |
|   |                       |   |   |   |        |     |құрал.СМПИ.-      |
|   |                       |   |   |   |        |     |Семей,2005.- 168  |
|   |                       |   |   |   |        |     |бет.              |
|2  |Қазақстан              |2  |1  |   |2       |     |Қ.Ағанина.        |
|   |Республикасындағы      |   |   |   |        |     |Экономика пәні    |
|   |құқықтық және          |   |   |   |        |     |мұғалімдерін      |
|   |экономикалық білім     |   |   |   |        |     |даярлау –         |
|   |берудің  қалыптасуы мен|   |   |   |        |     |оқушыларға        |
|   |дамуы                  |   |   |   |        |     |экономикалық білім|
|   |                       |   |   |   |        |     |берудің қажетті   |
|   |                       |   |   |   |        |     |алғы шарты //     |
|   |                       |   |   |   |        |     |Экономика         |
|   |                       |   |   |   |        |     |негіздері – 2004 -|
|   |                       |   |   |   |        |     |№5  -7-9бб.       |
|3  |Оқушыларда құқықтық    |2  |1  |   |1       |     |Газизова Н.С.     |
|   |және экономикалық      |   |   |   |        |     |Құқық негіздері   |
|   |білімді қалыптастыру   |   |   |   |        |     |қалай оқытылуда?  |
|   |сатылары.              |   |   |   |        |     |//Қазақ тарихы,   |
|   |                       |   |   |   |        |     |№4, 2002, Б.69 –  |
|   |                       |   |   |   |        |     |71.               |
|   |                       |   |   |   |        |     |Қ.Ағанина.,       |
|   |                       |   |   |   |        |     |Экономика пәні    |
|   |                       |   |   |   |        |     |мұғалімдерін      |
|   |                       |   |   |   |        |     |даярлау –         |
|   |                       |   |   |   |        |     |оқушыларға        |
|   |                       |   |   |   |        |     |экономикалық білім|
|   |                       |   |   |   |        |     |берудің қажетті   |
|   |                       |   |   |   |        |     |алғы шарты //     |
|   |                       |   |   |   |        |     |Экономика         |
|   |                       |   |   |   |        |     |негіздері – 2004 -|
|   |                       |   |   |   |        |     |№5  -7-9бб.       |
|4  |Құқық және экономика   |2  |1  |   |2       |     |Куриленко Т.Ф. Из |
|   |негіздерін оқытуды     |   |   |   |        |     |опыта правового   |
|   |ұйымдастырудың         |   |   |   |        |     |обучения и        |
|   |нысандары.             |   |   |   |        |     |воспитания        |
|   |                       |   |   |   |        |     |учащихся. //      |
|   |                       |   |   |   |        |     |Начальная школа,  |
|   |                       |   |   |   |        |     |№7, 2001, С.14 –  |
|   |                       |   |   |   |        |     |19.               |
|   |                       |   |   |   |        |     |Газизова Н.С. ҚР  |
|   |                       |   |   |   |        |     |мемлекеті және    |
|   |                       |   |   |   |        |     |құқығы негіздерін |
|   |                       |   |   |   |        |     |оқыту әдістемесі. |
|   |                       |   |   |   |        |     |Семей.            |
|5  |Құқықтық және          |2  |1  |   |1       |     |Голикова Н.И.,    |
|   |экономикалық құжаттар  |   |   |   |        |     |Куриленко Т.Ф. Из |
|   |мен өзге де дерек      |   |   |   |        |     |опыта правового   |
|   |көздерін оқытудың      |   |   |   |        |     |обучения и        |
|   |әдістері               |   |   |   |        |     |воспитания        |
|   |                       |   |   |   |        |     |учащихся. //      |
|   |                       |   |   |   |        |     |Начальная школа,  |
|   |                       |   |   |   |        |     |№7, 2001, С.14 –  |
|   |                       |   |   |   |        |     |19.               |
|   |                       |   |   |   |        |     |Газизова Н.С. ҚР  |
|   |                       |   |   |   |        |     |мемлекеті және    |
|   |                       |   |   |   |        |     |құқығы негіздерін |
|   |                       |   |   |   |        |     |оқыту әдістемесі. |
|   |                       |   |   |   |        |     |Семей.            |
|6  |Құқық және экономика   |2  |1  |   |2       |     |Голикова Н.И.,    |
|   |негіздерін оқу         |   |   |   |        |     |Куриленко Т.Ф. Из |
|   |саласындағы            |   |   |   |        |     |опыта правового   |
|   |бағдарламалар,         |   |   |   |        |     |обучения и        |
|   |оқулықтар, әдістемелік |   |   |   |        |     |воспитания        |
|   |әдебиеттерді талдау    |   |   |   |        |     |учащихся. //      |
|   |тәсілдері.             |   |   |   |        |     |Начальная школа,  |
|   |                       |   |   |   |        |     |№7, 2001, С.14 –  |
|   |                       |   |   |   |        |     |19.               |
|   |                       |   |   |   |        |     |Газизова Н.С. ҚР  |
|   |                       |   |   |   |        |     |мемлекеті және    |
|   |                       |   |   |   |        |     |құқығы негіздерін |
|   |                       |   |   |   |        |     |оқыту әдістемесі. |
|   |                       |   |   |   |        |     |Семей.            |
|7  |Оқушылардың біліміне,  |2  |1  |   |1       |     |Қазақстан         |
|   |біліктілігіне,         |   |   |   |        |     |Республикасы      |
|   |тәрбиелік дәрежесіне   |   |   |   |        |     |жоғары білім беру |
|   |қойылатын мемлекеттік  |   |   |   |        |     |мемлекеттік       |
|   |стандарт талаптары.    |   |   |   |        |     |стандартының      |
|   |                       |   |   |   |        |     |тұжырымдамасы.    |
|   |                       |   |   |   |        |     |Газизова Н.С. ҚР  |
|   |                       |   |   |   |        |     |мемлекеті және    |
|   |                       |   |   |   |        |     |құқығы негіздерін |
|   |                       |   |   |   |        |     |оқыту әдістемесі. |
|   |                       |   |   |   |        |     |Оқу әдістемелік   |
|   |                       |   |   |   |        |     |құрал.СМПИ.-      |
|   |                       |   |   |   |        |     |Семей,2005.- 168  |
|   |                       |   |   |   |        |     |бет.              |
|8  |Курс бойынша сабақта   |2  |1  |   |2       |     |Газизова Н.С. ҚР  |
|   |және сабақтан тыс      |   |   |   |        |     |мемлекеті және    |
|   |оқушылардың танымдық   |   |   |   |        |     |құқығы негіздерін |
|   |іс-әрекетін            |   |   |   |        |     |оқыту әдістемесі. |
|   |ұйымдастыру.           |   |   |   |        |     |Оқу әдістемелік   |
|   |                       |   |   |   |        |     |құрал.СМПИ.-      |
|   |                       |   |   |   |        |     |Семей, 2005.- 168 |
|   |                       |   |   |   |        |     |бет.              |
|9  |«Құқық және экономика  |2  |1  |   |1       |     |Бейсенбаева А.    |
|   |негіздері» курсы       |   |   |   |        |     |Пәнаралық байланыс|
|   |бойынша әдістемелік    |   |   |   |        |     |негізінде оқу     |
|   |нұсқаулар мен          |   |   |   |        |     |процесін          |
|   |бағдарлама.            |   |   |   |        |     |ұйымдастыру. Оқу  |
|   |                       |   |   |   |        |     |құралы. Алматы:   |
|   |                       |   |   |   |        |     |РБК, 1995.        |
|   |                       |   |   |   |        |     |Газизова Н.С. ҚР  |
|   |                       |   |   |   |        |     |мемлекеті және    |
|   |                       |   |   |   |        |     |құқығы негіздерін |
|   |                       |   |   |   |        |     |оқыту әдістемесі. |
|   |                       |   |   |   |        |     |Оқу әдістемелік   |
|   |                       |   |   |   |        |     |құрал.СМПИ.-      |
|   |                       |   |   |   |        |     |Семей,2005.- 168  |
|   |                       |   |   |   |        |     |бет.              |
|10 |Құқықтық және          |2  |1  |   |1       |     |Голикова Н.И.,    |
|   |экономикалық  білім    |   |   |   |        |     |Куриленко Т.Ф. Из |
|   |берудегі  курсішілік,  |   |   |   |        |     |опыта правового   |
|   |курс және пәнаралық    |   |   |   |        |     |обучения и        |
|   |байланыстарды жүзеге   |   |   |   |        |     |воспитания        |
|   |асыру.                 |   |   |   |        |     |учащихся. //      |
|   |                       |   |   |   |        |     |Начальная школа,  |
|   |                       |   |   |   |        |     |№7, 2001, С.14 –  |
|   |                       |   |   |   |        |     |19.               |
|   |                       |   |   |   |        |     |Газизова Н.С. ҚР  |
|   |                       |   |   |   |        |     |мемлекеті және    |
|   |                       |   |   |   |        |     |құқығы негіздерін |
|   |                       |   |   |   |        |     |оқыту әдістемесі. |
|   |                       |   |   |   |        |     |Оқу әдістемелік   |
|   |                       |   |   |   |        |     |құрал.СМПИ.-      |
|   |                       |   |   |   |        |     |Семей,2005.- 168  |
|   |                       |   |   |   |        |     |бет.              |
|11 |Құқық және экономика   |2  |1  |   |1       |     |Голикова Н.И.,    |
|   |негіздері  сабағында   |   |   |   |        |     |Куриленко Т.Ф. Из |
|   |баспа деректермен      |   |   |   |        |     |опыта правового   |
|   |жұмыс істеу тәсілдері. |   |   |   |        |     |обучения и        |
|   |                       |   |   |   |        |     |воспитания        |
|   |                       |   |   |   |        |     |учащихся. //      |
|   |                       |   |   |   |        |     |Начальная школа,  |
|   |                       |   |   |   |        |     |№7, 2001, С.14 –  |
|   |                       |   |   |   |        |     |19.               |
|   |                       |   |   |   |        |     |Газизова Н.С. ҚР  |
|   |                       |   |   |   |        |     |мемлекеті және    |
|   |                       |   |   |   |        |     |құқығы негіздерін |
|   |                       |   |   |   |        |     |оқыту әдістемесі. |
|   |                       |   |   |   |        |     |Оқу әдістемелік   |
|   |                       |   |   |   |        |     |құрал.СМПИ.-      |
|   |                       |   |   |   |        |     |Семей,2005.- 168  |
|   |                       |   |   |   |        |     |бет.              |
|12 |Құқық және экономика   |2  |1  |   |2       |25   |Е.Сағындықұлы.,   |
|   |негіздері сабағында    |   |   |   |        |     |Педагогика –      |
|   |жаңа педагогикалық,    |   |   |   |        |     |Алматы РБК- 1999  |
|   |ақпараттық             |   |   |   |        |     |жыл – 312 бет.    |
|   |технологияларды        |   |   |   |        |     |Инновациалық      |
|   |қолданудың әдістемелік |   |   |   |        |     |оқытудың          |
|   |жолдары.               |   |   |   |        |     |педагогикалық     |
|   |                       |   |   |   |        |     |шарттары.         |
|   |                       |   |   |   |        |     |Қ.АқИассауи       |
|   |                       |   |   |   |        |     |атындағы ХҚТУ     |
|   |                       |   |   |   |        |     |Шымкент ғылыми -  |
|   |                       |   |   |   |        |     |әдістемелік       |
|   |                       |   |   |   |        |     |конференцияның    |
|   |                       |   |   |   |        |     |материалдар       |
|   |                       |   |   |   |        |     |жинағы. 2004.     |
|   |                       |   |   |   |        |     |Газизова Н.С. ҚР  |
|   |                       |   |   |   |        |     |мемлекеті және    |
|   |                       |   |   |   |        |     |құқығы негіздерін |
|   |                       |   |   |   |        |     |оқыту әдістемесі. |
|   |                       |   |   |   |        |     |Оқу әдістемелік   |
|   |                       |   |   |   |        |     |құрал.СМПИ.-      |
|   |                       |   |   |   |        |     |Семей,2005.- 168  |
|   |                       |   |   |   |        |     |бет.              |
|13 |Құқық және экономика   |2  |1  |   |1       |     |Е.Сағындықұлы.,   |
|   |негіздері сабағында    |   |   |   |        |     |Педагогика –      |
|   |оқылған материалдарды  |   |   |   |        |     |Алматы РБК- 1999  |
|   |қайталау, тексеру және |   |   |   |        |     |жыл – 312 бет.    |
|   |бағалау әдістемесі.    |   |   |   |        |     |Инновациалық      |
|   |                       |   |   |   |        |     |оқытудың          |
|   |                       |   |   |   |        |     |педагогикалық     |
|   |                       |   |   |   |        |     |шарттары.         |
|   |                       |   |   |   |        |     |Қ.АқИассауи       |
|   |                       |   |   |   |        |     |атындағы ХҚТУ     |
|   |                       |   |   |   |        |     |Шымкент ғылыми -  |
|   |                       |   |   |   |        |     |әдістемелік       |
|   |                       |   |   |   |        |     |конференцияның    |
|   |                       |   |   |   |        |     |материалдар       |
|   |                       |   |   |   |        |     |жинағы. 2004.     |
|   |                       |   |   |   |        |     |Газизова Н.С. ҚР  |
|   |                       |   |   |   |        |     |мемлекеті және    |
|   |                       |   |   |   |        |     |құқығы негіздерін |
|   |                       |   |   |   |        |     |оқыту әдістемесі. |
|   |                       |   |   |   |        |     |Оқу әдістемелік   |
|   |                       |   |   |   |        |     |құрал.СМПИ.-      |
|   |                       |   |   |   |        |     |Семей,2005.- 168  |
|   |                       |   |   |   |        |     |бет.              |
|14 |Мектепте құқық және    |2  |1  |   |2,5     |     |Газизова Н.С. ҚР  |
|   |экономика негіздері    |   |   |   |        |     |мемлекеті және    |
|   |кабинеттерін           |   |   |   |        |     |құқығы негіздерін |
|   |жарақтандыру.          |   |   |   |        |     |оқыту әдістемесі. |
|   |                       |   |   |   |        |     |Оқу әдістемелік   |
|   |                       |   |   |   |        |     |құрал.СМПИ.-      |
|   |                       |   |   |   |        |     |Семей,2005.- 168  |
|   |                       |   |   |   |        |     |бет.              |
|15 |Құқық және экономика   |2  |1  |   |2       |12,5 |Е.Сағындықұлы.,   |
|   |негіздері мұғалімі.    |   |   |   |        |     |Педагогика –      |
|   |                       |   |   |   |        |     |Алматы РБК- 1999  |
|   |                       |   |   |   |        |     |жыл – 312 бет.    |
|   |                       |   |   |   |        |     |Газизова Н.С. ҚР  |
|   |                       |   |   |   |        |     |мемлекеті және    |
|   |                       |   |   |   |        |     |құқығы негіздерін |
|   |                       |   |   |   |        |     |оқыту әдістемесі. |
|   |                       |   |   |   |        |     |Оқу әдістемелік   |
|   |                       |   |   |   |        |     |құрал.СМПИ.-      |
|   |                       |   |   |   |        |     |Семей,2005.- 168  |
|   |                       |   |   |   |        |     |бет.              |


      3 ПӘНДІ ОҚЫП ҮЙРЕНУГЕ АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР
           Семинар сабақтарын өткізуге арналған әдістемелік нұсқау
      «Құқық және \экономика  негіздерін  оқыту  әдістемесі»  пәні   бойынша
семинар  сабақтары  құқықтық  білімді  нығайтудың    негізгі    жолы   болып
табылады. Семинар сабағында  студент  тақырып  бойынша  берілген  сұрақтарға
жауап тауып қана қоймай оны қорытып   дұрыс  жеткізе  білуі  қажет.  Семинар
сабағында  студент   өзінің   дәріс   сабағында    алған    білім   деңгейін
тереңдетуге,  талқыланып  отырған  тақырыпқа   қатысты   өзінің   көзқарасын
білдіруге  мүмкіндік  алады.  Семинар  сабағына  дайындалу  барысында   жаңа
термин сөздерге мән беріп, оны есте сақтауға тырысу керек.
      Студент  семинар сабағына  дайындалуға ұсынылған әдебиеттерді   мұқият
саралауы  керек  және  ол  ұсынылған  әдебиеттермен  шектеліп  қана  қоймай,
сонымен бірге  өз  тарапынан  ізденіп   баспа  материалдарын  да  қарастыруы
қажет.
      Құқықтық білім  адам  өмірінің  барлық  кезеңдеріне  қажет,  сондықтан
аталмыш пәнге деген  қызығушылықтың  болуы  студенттің  құқықтық  мәдениетін
арттыруға септігін  тигізеді.  Семинар  сабағының  басты  кеңесшісі  ол  пән
оқытушысы. Сол себепті түсініксіз сұрақтарға оқытушыдан кеңес  алып  отырған
жөн.  Семинар  сабағында  тақырыпқа  қатысты  мәселе  көтеріліп,  әр   түрлі
әдістердің   қолдануымен   шешіледі.  Әдістер:   ахуалдық    есептер   шешу,
баяндау, пікір  таластыру,  ойын  және  т.б.  Есептер  дегеніміз  күнделікті
өмірімізде  туындап жатқан құқықтық  мән  –  жайлар,  мәне  соларға  жауапты
іздеу барысында студент  қажетті  нормативті  құжатты дұрыс  тауып,  талдауы
керек.  Жауапты  баяндау  барысында  арнайы  деректерге  сүйене  отырып,  өз
сөздеріне дәлелдемелер келтіріп отыруы керек. Жауап беру барысында   баяндап
тұрған мәселеге тұжырым жасай алуы қажет.

      4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ
      Курс   дәріс,  семинар  сабақтарынан,  студенттің  өздік  жұмыстарынан
тұрады. Пәнді  толық  игеру  мақсатында  студентке  оқытушыдан  кеңес  алуға
арнайы сағаттар бөлінген. Шептік бақылау  студенттің  білімін  аттестациялау
үшін беріледі. Шептік бақылау нысаны тест түрінде болуы мүмкін.
      5 ПӘННІҢ САЯСАТЫ:
• Сабақтарға уақытында келу;
    • сабақ үстінде басқа істермен шұғылданбау, ұялы телефонды өшіріп қою;
    • себепсіз сабақтан қалмау, ауырған жағдайда  дәрігерләк анықтама әкелу;
    • босатқан сабақтарды оқытушы белгілеген уақытта келіп тапсыру;
    • тапсырманы орындамаған жағдайда, қорытынды  баға төмендейді;
    • оқу процессіне белсенді қатысу;
    • күнделікті сабаққа қатысу;
    • шыдамды, жауапты болу керек, курстастарымен және  оқытушылармен  жақсы
      қарым – қатынас орнату.
Талаптар: сабақ барысындағы жұмыстарға белсенді қатысу  үшін,  студенттердің
құқық  негіздері  пәніне  деген  қызығушылығы  қажет.  Барлық  тапсырмаларды
уақытында орындау керек. Сабақта материалды  талдау  үшін,  сұрақтар  қойып,
сын көзқарас білдіру үшін, мәселені көтеру үшін алдын  ала  дайындалып  келу
керек.



            6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ
      1-7  апта  аралығында  студент  барлығы  300  балл  жинақтайды,   8-15
аралығында 300 балл жинақтауы керек. Жалпы балл -600. Емтихан- 400 балл.


      7 ӘДЕБИЕТТЕР
   1. Белова В.Б., Северухин В.А. Правовое образование и воспитание  будущих
      учителей.//Советская педагогика, 1986, №7, С.80 – 85.
   2. Білім  туралы.  –  Об  образовании:  Қазақстан  Республикасының  Заңы.
      Алматы. «Литера», 1999.
   3. Барихновская  Е.Г.  и  др.  Система  правового  образования  в  школе.
      Концепция. М.: 1995.
   4. Баймырзаева Р. Жалпыға бірдей құқықтық оқудың  өзекті  мәселелері.  //
      Қазақстан заңдары. – 1998.- №8, 39 – 44 бб.
   5. Воспитание в духе прав человека. //Поиск, 1997, №2.
   6. Жарықбаев Қ. Психология.Алматы: Білім, 1993.
   7. Жұмабаев М.Педагогика. Алматы: Ана тілі, 1992.
   8. Қазақстан Республикасының Орта білімді дамыту тұжырымдамасы. Ана тілі,
      19 маусым, 1987.
   9. Қазақстан Республикасының  2015  жылға  дейінгі  білім  беруді  дамыту
      тұжырымдамасы. Астана. 26 желтоқсан, 2003.
  10. Қазақстан Республикасы  жоғары  білім  беру  мемлекеттік  стандартының
      тұжырымдамасы. Алматы, 1998.
  11. Білім  туралы.  –  Об  образовании:  Қазақстан  Республикасының  Заңы.
      Алматы. «Литера», 1999.
  12. Газизова Н.С. Азаматтық білім  – құқықтық мемлекет болудың кепілі.  //
      Қазақстан мектебі, №3, 2004.
  13. Газизова Г.С. Құқық дегеніміз не? // Қазақстан мектебі, №4, 2004.
  14. Құқық пен жаңғырудың әлеуметтік мәдение  мәселелері.  //  Ақиқат,1999,
      №5.
  15. Құнантаева К. Жаңа ғасырға лайық жақсы  адам  тәрбиелейік.  //Бастауыш
      мектеп, 2000, №1.
  16. Құнантаева К. Қазақстанда халыққа білім беру  ісінің  дамуы.  /1917  –
      1990/ Алматы: РБК, 1998.
  17. Бейсенбаева А. Пәнаралық байланыс негізінде оқу процесін  ұйымдастыру.
      Оқу құралы. Алматы: РБК, 1995.
  18. Барихновская  Е.Г.  и  др.  Система  правового  образования  в  школе.
      Концепция. М.: 1995.
  19. Баймырзаева Р. Жалпыға бірдей құқықтық оқудың  өзекті  мәселелері.  //
      Қазақстан заңдары. – 1998.- №8, Б.39 – 44.
  20. Голикова Н.И., Куриленко Т.Ф. Из опыта правового обучения и воспитания
      учащихся. // Начальная школа, №7, 2001, .С.4 – 19.
  21. Газизова Н.С. Құқық негіздері қалай  оқытылуда?  //Қазақ  тарихы,  №4,
      2002, Б.69 – 71.
  22. Инновациалық оқытудың  педагогикалық  шарттары.  Қ.АқИассауи  атындағы
      ХҚТУ Шымкент ғылыми - әдістемелік конференцияның  материалдар  жинағы.
      2004.
  23. Мендыгалиева Г.К. Новое  в  системе  правового  образования  в  школе.
      //Менеджмент в образовании, №1, 1998, С.21 – 23.
  24.  Марковичева  Е.В.Актуальные  проблемы   воспитания   и   гражданского
      образования. //Стандарты и мониторинг в образовании, №2, 2000, С.11  –
      14.
  25.  Махкамов  У.  Жоғарғы  сынып  оқушыларында  адамгершілік   мәдениетті
      қалыптастырудың  педагогиалық  жайлары.//  Қазақстан  жоғары  мектебі,
      1998, №4,Б.168 – 171.
  26. Сабыров Т.А. Оқушылардың оқу белсенділігін  арттыру  жолдары.  Алматы,
      Мектеп, 1978.
  27. Сборник научно – методических статей по правоведению. М., 1979.
  28. Сабыров Т. Болашақ мұғалімдердің дидактикалық дайындығын  жетілдіру. /
      Көмекші құрал/ - Алматы,1999.
  29.  Гиниятуллина  А.А.Опыт  организации  групповой  работы   на   уроках.
      //Начальная школа, 2004, №1, С.15 – 17.
  30. Голикова Н.И., Куриленко Т.Ф. Из опыта правового обучения и воспитания
      учащихся. // Начальная школа, №7, 2001, С.14 – 19.
  31. Кабанов Л. Учебные игры как средство повышения  эффективности  уроков.
      // Преподаватель истории в школе, 1999, №8.
  32. Құқық пен жаңғырудың әлеуметтік мәдение  мәселелері.  //  Ақиқат,1999,
      №5.
  33. Кенжанова А. Құқықтық тәрбие. //Бастауыш мектеп, 1999, №10,Б. 54 – 88.
  34. Сабыров Т.А. Оқушылардың оқу белсенділігін  арттыру  жолдары.  Алматы,
      Мектеп, 1978.
  35. Қ.Ағанина,  Қазақстанда оқушыларға экономикалық білім  беру  жүйесінің
      қалыптасуы // Экономика негіздері – 2004-№3-7-11бб.
  36.  Қ.Ағанина,  Экономикалық  білі  негіздері.  //   Экономикалық   білім
      негіздері – 2004- №4 – 17-18бб.
  37. Қ.Ағанина  Экономикалық білім беруді дамыту  //  Экономика  негіздері-
      2005-№2 – 36-37 бб
  38.  А.Ерназарбекова,  Б.Ортаев.,    Орта  мектеп  оқушыларына   берілетін
      экономикалық білім мен тәрбие. // Ізденіс – 2007 - №4  - 241-244 бб.
  39. Б.Махадиева., Экономикалық тәрбие берудің  қажеттілігі.  //  Қазақстан
      мектебі – 2008 -№6- 9-11бб.
  40. Е.Сағындықұлы., Педагогика – Алматы РБК- 1999 жыл – 312 бет
  41.  Қ.Ағанина.,  Экономика  пәні  мұғалімдерін   даярлау   –   оқушыларға
      экономикалық білім берудің қажетті алғы шарты // Экономика негіздері –
      2004 - №5  -7-9бб.
  42.  Алижан   Б.А.   Родителям   об   обязанностях   и   правах   ребенка;
      ответственность, права  и  обязанности  родителей  в  деле  воспитания
      ребенка // История Казахстана: преподование в школах и вузах. –  2007.
      - № 7 с. 69 – 75.
  43. Жексембекова В.А. Права  детей  в  современном  обществе  //  Открытая
      школа. – 2008. - №10 с. 8 – 10.
  44.  Демеуова, М. Реализация прав детей в Республике Казахстан // Открытая
      школа. – 2008.-№10.с.10-13.
  45.  Маханбетова А.Ә. Отбасында бала  құқықтарының  сақталуы  //  Открытая
      школа. – 2008. - №8 10 – 11 б.
  46. Макшева А.Д. Профилактика раннего  социального  сиротства  на  примере
      Европейских стран // Педагогика мәселелері, 2010, №1, Б. 40 – 41.
  47. Иваненко С.Ю. Создание условий для реализации  права  ребенка  жить  и
      воспитываться  в  семье  на  примере  города  Усть  –  Каменогоска  //
      Педагогика мәселелері, 2010, №1, Б. 42 – 44
  48.  Кусаинова   А.И.   Основные   характеристики   социальной   адаптации
      выпускников детского дома, школы –  интерната  для  детей  –  сирот  и
      детей, оставшихся без попечения родителей  //  Педагогика  мәселелері,
      2010, №1, Б. 45 – 48
  49.  Кошкина  Г.Г.  Семейно  –  ориентированный   подход   в   преодолении
      социального сиротства // Оқушы тәрбиесі, 2010, №1, - 18 – 20 б.




      |                                                                          |
|                                                                           |

Пәндер