Файл қосу

Студенттерге арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы





|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                   |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                                |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                             |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК 042-14.05.01.20.03  |
|                         |                         |/02-2010                 |
|Студентке арналған пәннің|Редакция № 3 26.02.2010  |                         |
|жұмыс оқу бағдарламасы   |орнына                   |                         |
|«Психология мамандығына  |Редакция №4  01.09.2010  |                         |
|кіріспе»                 |                         |                         |








                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                      «Психология мамандығына кіріспе»

               «5В050300» – «Психология» мамандығына арналған



                      СТУДЕНТКЕ  АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС
                              ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ

































                                 Семей  2010










  Алғысөз

    ЖАСАЛЫНДЫ
      Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің
      “  Психология”   кафедрасының   аға   оқытушысы                     А.
      Бураханова

      “___01___”      ___09_______ 2010




      2 ҚАРАЛДЫ
            2.1   Шәкәрім   атындағы   Семей   мемлекеттік   университетінің
                         “Психология” кафедрасының отырысында қаралды
       Хаттама №_1_____ «_01_»__09______  2010 жыл


      Кафедра меңгерушісі:                               Ш. Сатиева


      2.2  ГФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында қаралды
      Хаттама №_1_____ «_08_»___09_____  2010 жыл


      Төрайымы _______   Г. Колмогорова


      2.3 ГФ ғылыми кеңесі отырысында қаралды
      Хаттама №_1_____ «_22_»____09____  2010 жыл


      Төрағасы _______   А. Еспенбетов


      3.БЕКІТІЛДІ
      3.1 Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды
      және баспаға ұсынылды
      Хаттама №__1____  «_30_»____09____  2010 жыл


      ОӘК төрағасы, бірінші проректор_________ А. Молдажанова






























Мазмұны:
           1.Жалпы талаптар
      2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы
      3.Курс саясаты
      4.Студент рейтингісін санау саясаты
      5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі
      6.СОБӨЖ және СӨЖ жоспары
      7.«Психология мамандығына кіріспе» пәнінің оқу процесінің  күнтізбелік
      графигі..





































































 1  Пәннің қысқаша мазмұны.
           Бұл  курстың  негізгі  мақсаты  психология  негіздерін   игеруге,
қойылған мақсатқа жетуде психологиялық факторлардың  маңыздылығын,  нарықтық
қатынаста тұлғаның өзін ұстауға және  ұмтылысқа  икемдеуге  жоғарғы  санатты
мамандарды  дайындау.  Сонымен  қатар,  бұл  курс   отандық   және   әлемдік
психологияны қамти отырып, қазіргі жаңа әдістемемен қамтылған.
1.2.Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
Кесте1
|Курс             |Семестр          |Кредит           |ЛК                  |
|                 |                 |Саны             |(сағ.)              |
|А                |4                |95-100           |                    |
|А                |3,6              |90-94            |Үздік               |
|В+               |3,4              |85-89            |                    |
|В                |3,2              |80-84            |Жақсы               |
|В-               |3,0              |75-79            |                    |
|С+               |2,8              |70-74            |                    |
|С                |2,6              |65-69            |Қанағаттанарлық     |
|С-               |2,4              |60-64            |                    |
|Д+               |2,2              |55-59            |                    |
|Д                |2,0              |50-54            |                    |
|F                |0                |0-49             |Қанағаттанарлықсыз  |
|I                |NA               |                 |Аяқталмаған         |
|P                |-                |өтті             |Пәнді өтті          |



   5 Студенттерге арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы
   Кесте 2 Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі
|№  |Тақырып атауы   |Тақырып мазмұны        |          Сағат саны           |
|   |                |                       |лек    |сем   |Сөж    |Сөжо   |
|1  |Жалпы ғылым     |Жалпы ғылым сферасы.   |2      |1     |3      |3      |
|   |туралы          |Оның негізгі           |       |      |       |       |
|   |сипаттама.      |қызметі-тіршілік туралы|       |      |       |       |
|   |                |білімді қалыптастыру,  |       |      |       |       |
|   |                |соның негізінде        |       |      |       |       |
|   |                |тіршіліктің бейнесін   |       |      |       |       |
|   |                |құрастыру.             |       |      |       |       |
|2  |Психология      |Психология пәні және   |2      |1     |3      |3      |
|   |ғылымының пәні  |міндеттері. Психиканың |       |      |       |       |
|   |мен обьектісі.  |рефлекторлық сипаты.   |       |      |       |       |
|   |                |Қазіргі заман          |       |      |       |       |
|   |                |психологиясының        |       |      |       |       |
|   |                |міндеттері. Ғылымдар   |       |      |       |       |
|   |                |жүйесіндегі орны.      |       |      |       |       |
|3  |Практикалық     |Психоолгиялық қызметтің|2      |1     |3      |3      |
|   |психологтың     |жұмысын ұйымдастыру.   |       |      |       |       |
|   |кәсіби қызмет   |Мектептегі             |       |      |       |       |
|   |үлгісі.         |психологиялық қызметтің|       |      |       |       |
|   |                |жұмыс кезеңдері.       |       |      |       |       |
|   |                |Жұмыстың негізгі       |       |      |       |       |
|   |                |бағыттары.             |       |      |       |       |
|4  |Мектепке даярлық|Мектепке даярлықтың    |2      |1     |3      |3      |
|   |жасындағы       |психологиялық          |       |      |       |       |
|   |балаларды       |ерекшеліктері. Мектепке|       |      |       |       |
|   |зерттеу мақсаты.|даярлықты анықтайтын   |       |      |       |       |
|   |                |әдістемелермен         |       |      |       |       |
|   |                |таныстыру.             |       |      |       |       |
|5  |Бастауыш сынып  |Бірінші сынып          |2      |1     |3      |3      |
|   |оқушыларына     |оқушыларына кездесетін |       |      |       |       |
|   |психологиялық   |қиыншылық түрлері.     |       |      |       |       |
|   |көмек көрсету   |Мектепке бейімделу     |       |      |       |       |
|   |                |мәселесі.              |       |      |       |       |
|6  |Жеткіншектерге  |Жеткіншек кезеңге      |2      |1     |3      |3      |
|   |психологиялық   |психологиялық          |       |      |       |       |
|   |көмек көрсету   |сипаттама. өтпелі жас  |       |      |       |       |
|   |                |кризисі. Кеңес берудің |       |      |       |       |
|   |                |ерекшеліктері          |       |      |       |       |
|7  |Жасөспірімдерге |Жасөспірімдік шақ      |2      |1     |3      |3      |
|   |психологиялық   |психологиясының        |       |      |       |       |
|   |көмек көрсету   |сипаттамасы. Кәсіби    |       |      |       |       |
|   |                |бағдалану мәселесі.    |       |      |       |       |
|   |                |Мамандықтаңдау.        |       |      |       |       |
|   |                |                       |       |      |       |       |
|   |                |                       |       |      |       |       |
|   |                |                       |       |      |       |       |
|   |                |                       |       |      |       |       |
|8  |Психологтың     |Мұғалім, педагог және  |2      |1     |3      |3      |
|   |басқа           |оқытушы ұғымдарына     |       |      |       |       |
|   |мамандармен     |психологиялық тұрғыдан |       |      |       |       |
|   |өзара байланысы:|сипаттама беру. Осы    |       |      |       |       |
|   |мұғалім         |ұғымдардың бір-бірінен |       |      |       |       |
|   |(педагог) және  |айырмашылығы           |       |      |       |       |
|   |психолог.       |                       |       |      |       |       |
|9  |Психолог және   |Заң тәжірибесінде әр   |2      |1     |3      |3      |
|   |құқықтық        |түрлі қызмет түрлері   |       |      |       |       |
|   |практика.       |бар. Психологиялық     |       |      |       |       |
|   |                |ақпараттар             |       |      |       |       |
|   |                |параметрлері. Тергеу   |       |      |       |       |
|   |                |және адвокаттық        |       |      |       |       |
|   |                |тәжірибе. Осыған       |       |      |       |       |
|   |                |байланысты психолог    |       |      |       |       |
|   |                |мінез-құлықтың түрлі   |       |      |       |       |
|   |                |модельдерін жасайды.   |       |      |       |       |
|10 |Дәрігер және    |Психологтың да,        |2      |1     |3      |3      |
|   |психолог        |дәрігердің де зерттеу  |       |      |       |       |
|   |                |обьектісі – клиент және|       |      |       |       |
|   |                |оның қоршағандары.     |       |      |       |       |
|   |                |Олардың екеуі де       |       |      |       |       |
|   |                |клиенттің ішкі         |       |      |       |       |
|   |                |денсаулығын зерттеумен |       |      |       |       |
|   |                |айналысады.            |       |      |       |       |
|11 |Әлеуметтік      |әлеуметтік қызметкер   |2      |1     |3      |3      |
|   |қызметкер және  |дегеніміз кім? Ол      |       |      |       |       |
|   |психолог        |қандай қызмет атқарады.|       |      |       |       |
|   |                |әлеуметтік қызметкер   |       |      |       |       |
|   |                |және психолог.         |       |      |       |       |
|12 |Психолог        |Әдіс және әдістеменің  |2      |      |2      |2      |
|   |қызметінің      |айырмашылығы.          |       |      |       |       |
|   |негізгі         |Психологиялық диагноз. |       |      |       |       |
|   |бағыттары:      |Психолгиялық           |       |      |       |       |
|   |психологиялық   |диагностикалық         |       |      |       |       |
|   |диагностика     |зерттеудің үш негізгі  |       |      |       |       |
|   |туралы түсінік  |этапы.                 |       |      |       |       |
|13 |Білім           |Тұлғаға білім беру,    |       |1     |1      |1      |
|   |саласындағы     |тәрбиелеу, дамыту      |       |      |       |       |
|   |психолог        |іс-әрекеттері. Мектеп  |       |      |       |       |
|   |қызметінің      |психологы. Бала бақша  |       |      |       |       |
|   |ерекшеліктері   |психологы. Балалар     |       |      |       |       |
|   |                |үйіндегі психолог      |       |      |       |       |
|   |                |қызметінің             |       |      |       |       |
|   |                |ерекшеліктері.         |       |      |       |       |
|   |                |Психология пәнінің     |       |      |       |       |
|   |                |оқытушысы.Отбасы       |       |      |       |       |
|   |                |психологы.             |       |      |       |       |
|14 |Психологиялық   |Психологиялық          |2      |      |2      |2      |
|   |коррекцияға     |коррекцияға            |       |      |       |       |
|   |кіріспе         |маман-психологтың      |       |      |       |       |
|   |                |түзету жұмыстарының    |       |      |       |       |
|   |                |мазмұны жатады.        |       |      |       |       |
|15 |Өндірістік      |Эргономика түсінігі.   |       |1     |1      |1      |
|   |саладағы        |Әскери салалардағы     |       |      |       |       |
|   |психолог қызметі|психолог қызметі.      |       |      |       |       |
|   |                |Басқару саласындағы    |       |      |       |       |
|   |                |психолог.              |       |      |       |       |
|   |                |Тренинг-менеджер.      |       |      |       |       |
|   |                |Ұйымдастырушы психолог.|       |      |       |       |
|   |                |Кеңес беруші психолог. |       |      |       |       |
|   |                |Саясаттанушы-психолог. |       |      |       |       |
|16 |Психотерапияға  |Психотерапия –         |2      |      |2      |2      |
|   |жалпы сипаттама |психикалық және        |       |      |       |       |
|   |                |психосоматикалық       |       |      |       |       |
|   |                |ауруларды психологиялық|       |      |       |       |
|   |                |құралдармен емдеу.     |       |      |       |       |
|17 |Денсаулық сақтау|Тұрғындардың           |       |1     |1      |1      |
|   |саласындағы     |психологиялық          |       |      |       |       |
|   |психолог қызметі|жағдайларының жағымды  |       |      |       |       |
|   |                |деңгейлері.            |       |      |       |       |
|   |                |Психологиялық денсаулық|       |      |       |       |
|   |                |сақтау. Медицина       |       |      |       |       |
|   |                |саласындағы психолог   |       |      |       |       |
|   |                |мамандардың түрлері.   |       |      |       |       |
|18 |Психологиялық   |Кеңес беру дегеніміз   |2      |      |2      |2      |
|   |кеңес беру      |не? Кеңес берудің      |       |      |       |       |
|   |түсінігі        |стадиялары. Интервью   |       |      |       |       |
|   |                |–кеңес берудің негізгі |       |      |       |       |
|   |                |әдісі ретінде.         |       |      |       |       |
|19 |Психолог        |Мамандықтағы этикалық  |       |1     |1      |1      |
|   |қызметінің      |проблемалар. Психолог  |       |      |       |       |
|   |этикалық        |қызметіне қойылатын    |       |      |       |       |
|   |нормалары       |негізгі этикалық       |       |      |       |       |
|   |                |талаптар.Кәсіби        |       |      |       |       |
|   |                |қарым-қатынас          |       |      |       |       |
|   |                |этикасы.Психологтардың |       |      |       |       |
|   |                |этикалық кодекстерді   |       |      |       |       |
|   |                |қолдану кезінде болатын|       |      |       |       |
|   |                |қиындықтары.           |       |      |       |       |
|   |                |                       |30     |15    |45     |45     |

6 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары
                                                                     Кесте 3
|СӨЖО                                               |СӨЖ               |
|Аудиториялық               |Аудиториядан тыс       |                  |
|2                          |3                      |4                 |
|Ғылымдар классификациясы.  | Теория, гипотеза      |Конспект          |
|                           |ұғымдары.              |                  |
|Психология ғылымының даму  |.Антика заманының      |Реферат           |
|тарихы.                    |өкілдері.              |                  |
|Психологтың негізгі жұмыс  |Кәсіби қызмет үлгісі.  |Схема             |
|бағыттары                  |                       |                  |
|Мектепке психологиялық     |6 жасар балалар        |Баяндама          |
|даярлық.                   |психологиясы.          |                  |
|Мектепке бейімделу         | Адаптация ұғымы.      |Конспект          |
|мәселелері.                |                       |                  |
|13 жас дағдарысы           |Адамның өмір           |Реферат           |
|                           |барысындағы            |                  |
|                           |дағдарыстары.          |                  |
|Алғашқы махаббат сезімдері.|Сезім, эмоциялар       |Пікір-талас       |
|                           |психологиясы.          |                  |
|Педагогтың психологиялық   |Педагогтың кәсіби      |Таблица           |
|портреті.                  |шеберлігі.             |                  |
|Психолог құқықтыры мен     |Әрбір маманның кәсіби  |Конспект          |
|міндеттері.                |міндеттері.            |                  |
|Медициналық психологияға   | Клиент пен пациент    |Салыстырмалы      |
|кіріспе.                   |айырмашылығы.          |анализ            |
| Әлеуметтік педагогика және|Әлеуметтану мәселелері.|Конспект          |
|психология жайлы сараптама.|                       |                  |
|Психодиагностқа қойылатын  |Психологиялық          |Баяндама          |
|талаптар.                  |диагностика шараларын  |                  |
|                           |өткізу ерекшеліктері.  |                  |
|Психокоррекция түрлері.    |Психокоррекцияның      | Реферат          |
|                           |маңызы.                |                  |
|Ойын терапиясы             |Ойынның адам өмірінде  |Рольдік ойындар   |
|                           |алатын орны.           |                  |
|Кеңес беру түрлері.        |Кеңес беру-практик     | Конспект         |
|                           |психологтың негізгі    |                  |
|                           |әрекеттерінің бірі     |                  |
|                           |ретінде.               |                  |

7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі
Кесте 4
№Апталар1234567891011121314151Бақылау түріРКХСХБТ1РБККХРСХБК2РБ2Бақылау түріРКХСХБХ1РБТРСХК БКСХ2РБ3Ұпайлар555555555555555
Белгілеулер: Р-реферат; К-конспект; Х-хабарлама; СХ-схема; Б-баяндама; Т-тест.
Пәндер