Файл қосу
Тамақ өнімдерінің идентификациясы мен фальсификациясы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3-деңгейдегі құжаты |ПОӘК | | | | | | | | |ПОӘК 042-18-7.1.86/01 -| | | |2014 | | | | | |ПОӘК | | | |Студентке арналған |№1 басылым | | |«Тамақ өнімдерінің |«11» қыркүйек 2014ж. | | |идентификациясы мен | | | |фальсификациясы» пәнінің| | | |бағдарламасы | | | 5В072800 – «Өңдеу өндірістерінің технологиясы» мамандығына арналған «Тамақ өнімдерінің идентификациясы мен фальсификациясы» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Cемей 2014 Алғысөз 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Тамақ өнімдерінің және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы» кафедрасының аға оқытушы Әбішев Болат Шарипқазыұлы ____________ «27» тамыз 2014 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Тамақ өнімдерінің және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы» кафедрасының мәжілісінде №1 хаттама «03» қыркүйек 2014 ж. Кафедра меңгерушісі __________ Б.Қ. Әсенова 2.2 Инженерлік –технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының мәжілісінде №1 хаттама 05 қыркүйек 2014 ж. Төрайымы ___________ С.С.Төлеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды №1 хаттама 11 қыркүйек 2014ж. ОӘК төрайымы_____________ Г.К. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Жалпы талаптар |4 | |2 |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |5 | |3 |Пәнді оқыту бойынша әдістемелік ұсыныстар |7 | |4 |Курс форматы |8 | |5 |Курс саясаты |8 | |6 |Баға қою саясаты |8 | |7 |Әдебиеттер | | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1Оқытушы және пән бойынша жалпы мәліметтер Оқытушының аты-жөні – Әбішев Болат Шарипқазыұлы; Кафедра – «Тамақ өнімдерінің және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы»; Хабарласу ақпараты – тел: 35-48-56, № 9-оқу ғимараты, № 217 кабинет; Сабақ өткізу орыны–№ 214; Несие саны – 3; 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны Өнімдердің фальсификациясының қысқаша тарихы: ұннан жасалған тамақ өнімдерінің идентификация және фальсификация аймағындағы негізгі терминдері мен анықтамалары; нан, макарон және кондитер өнімдерінің идентификациясының әдістері, тәсілдері және түрлері; азық-түлік өнімдеріне (нан, макарон және кондитер өнімдері) идентификация жүргізу тәртібі; фальсификация қорытындысы және түрлері. «Тамақ өнімдерінің идентификациясы мен фальсификациясы» курсы бір- бірімен тығыз байланысты төрт түрден тұрады: дәріс, зертханалық жұмыстар, аудиторияда оқытушының бақылауымен жүретін студенттің өзіндік жұмысы (БАОӨЖ) және студенттің өзіндік жұмысы (БАӨЖ). Дәріс сабағы ең маңызды түрі болып табылады, яғни пәннің маңызды және күрделі бөлімдерін меңгертеді; зертханалық жұмыс белгілі зерттеулерді және алынған нәтижелерді әдістемелік нұсқаулармен жасауды үйретеді; пәнге қатысты материалдарды оқу-әдістемелік және әдебиеттерді қолдана отырып БАӨЖ және БАОӨЖ түрінде өңделеді және оқытушының қадағалауында болады. 1.3 Пәнді оқыту мақсаты: тамақ кәсіпорындарына түсетін тамақ өнімдерінің фальсификациясы мен идентификациясын табу әдістерін үйрену.. 1.4 Пәннің негізгі бағыттары: Білім: тамақ өнімдерінің идентификациясы мен фальсификациясы жөнінде мәліметтерді, негізгі терминдер мен анықтамаларды, идентификация жүргізу реттілігін, идентификация, фальсификация, ақаулар түрлерін, тағайындалуын, фальсификация орындарын табу әдістерін біледі. Іскерлік: тамақ өнімдерінің фальсификациясын табу әдістерін, тамақ өнімдерінің сынамаларын алуды, тамақ өнімдеріне талдау жүргізуді, тамақ өнімдерінің сапасын анықтауды, стандартпен жұмыс жүргізе алады. Дағды: тамақ өндірістерінде алған білімдерін сараптамалық қолдануға дағдыланған. Құзіреттілігі: тамақ өнімдерінің идентификациясы мен фальсификациясы аумағында білімін көрсете алады. 1.5 Пәнді оқу барысында студент білу керек: - Студент астық және нан өнімдерінің сапалығын анықтай алуы керек; - Студент бидай және бидай өнімдерінің сапалығы бойынша зерттей алу керек; - Студент бидай және бидай өнімдерінің сапалығы зерттеуде пайдаланатын жабдықтармен жұмыс істей алуы керек; - Студент астық және нан өнімдерінің ассортиментін көбейте білуі керек; - Студент астық және астық өнімдерін өңдеу технологиясын жетік білуі керек. 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 2 – Пәннің мазмұны. Сабақтар түрлеріне байланысты сағаттарды орналастыру |№ |Тақырыптың аты |Сағат саны | | | |Д |ЗС |БАӨЖ |БАОӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1 |Тағамдық өнімнің |2 |3 |4 |2 | | |идентификациясы. | | | | | |2 |Тағамдық өнімнің сапасын |2 | |4 |3 | | |қамтамасыз ету | | | | | |3 |Тағамдық өнімнің |2 | | | | | |фальсификациясы | | | | | |4 |Тағам өнімдерін маркілеу |2 |3 |4 |3 | |5 |Азық-түлік өнімдері |2 | | | | | |тауарының сапасы және оны | | | | | | |бақылауда ұстау | | | | | |6 |Азық-түлік шикізаттары мен|1 | |4 | | | |тамақ өнімдерінің химиялық| | | | | | |және биологиялық тектегі | | | | | | |ксенобиотиктармен ластануы| | | | | |7 |Тамақтаудың |2 | |4 | | | |антиалиментарлы факторы | | | | | |8 |Тағамдық қосылыстар: |2 |3 |4 |2 | | |классификациясы, | | | | | | |гигиеналық | | | | | | |талаптар,пайдалануды | | | | | | |нормалау және бақылау | | | | | |9 |Тағамдық қосылыстар: |2 | |4 | | | |классификациясы, | | | | | | |гигиеналық | | | | | | |талаптар,пайдалануды | | | | | | |нормалау және бақылау | | | | | |10 |Тағам өнімдерін |2 | |4 |2 | | |маркілеудің түрлері. | | | | | |11 |Буып-түю материалдары. |2 |3 |4 | | |12 |Тамақ өнеркәсібінің |2 | |4 | | | |сипаттамасы. | | | | | |13 |Тағамдық өнімдердің сапасы|2 | | | | |14 |Азық-түлік шикізаттары мен|2 |3 |3 | | | |тамақ өнімдерінің | | | | | | |радиоактивті ластануы | | | | | |15 |Азық-түлік өнімдері |2 | |2 |3 | | |тауарының сапасы және оны | | | | | | |бақылауда ұстау | | | | | | |Барлығы: |30 |15 |45 |15 | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР Студенттер пәнді оқытуға арналған әдістемелік нұсқаулармен танысып, пәнді толық меңгерулері керек. Әдістемелік нұсқауды құрастыру негізінде пәннің кейбір бөлімдері студенттермен өздік жұмыс ретінде жүргізіледі. Әдістемелік нұсқаулар құрамына: 1) Пәнді оқытға қажетті жоспарлау, уақытты ұйымдастыру (орындау уақыты); 2) Оқу-әдістемелік кешенін қолдану нұсқасы; 3) Әдебиеттер мен оқулықтарды қолдана білу; 4) Емтиханға даярлану үшін берілетін кеңестер кіреді. «Өңдеу өндірістерінің арнайы технологиясы» курсы бір-бірімен тығыз байланысты төрт кезеңнен тұрады: дәріс, зертханалық жұмыс, аудиторияда оқытушының бақылауымен жүретін студенттің өзіндік жұмысы (БАОӨЖ) және студенттің өзіндік жұмысы (БАӨЖ). Дәріс сабағы – сабақтың ең маңызды түрі болып табылады, яғни пәннің маңызды және күрделі бөлімдерін меңгертеді; зертханалық жұмыс белгілі зерттеулерді және алынған нәтижелерді әдістемелік нұсқаулар бойынша жасауды үйретеді; пәнге қатысты материалдардың барлығы оқу-әдістемелік кешен және оқулықтарды қолдана отырып БАӨЖ және БАОӨЖ түрінде өңделеді және оқытушының қадағалауында болады. 4 КУРС ФОРМАТЫ «Астық түйірді өңдеу және сақтау технологиясы» пәнің оқу барысында, пәннің мақсаты мен міндеті іске асырылуы тиіс. Азық – түлік саласында тиімді ресурстарды дұрыс пайдалана білуі тиіс. Студенттар өз алдына БАӨЖ тақырыптарын толықтай қамтып, тапсыруға міндетті. 5 КУРС САЯСАТЫ Университетте қабылданған ішкі тәртіп талаптарын сақтау: • Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс. • Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанғысыз» бағасы қойылады. • Бақылау жұмыстары: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. • Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін студент қатаң жазалап аудиторядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін «F» бағасын қоюмен қамтылады. • Ұялы телефон: Сабақ кезінде барлық ұялы телефондар сөндірулі болуы керек. • Емтихан: Қорытынды емтихан, емтиханға барлық студенттер үшін билеттік жүйе негізінде жүргізіледі. Билеттің әрбір нұсқасы үш сұрақтан тұрады. Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеледі. 4 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ «Астық түйірді өңдеу және сақтау технологиясы» пәнін оқытуда екі рет аттестация қойылады. Әр аттестацияны есептеу үшін келесідей критериилер қарастырылады: Рейтингті есептеу 3 неисе (2+1) |Аталуы |1н |2н |3н | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 | Қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |Аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 7 әдебиеттер 7.1. Негізгі әдебиеттер. 1. Резчиков, В.А7Технология зерносушения .-А.,2000 2. Вобликова, Е.М. Технология элеваторной промышленности .-Ростов н/Д,2001 3. Проценко Г.И. Вентиляционные и пневматические установки зерна на зерноперерабатывающих предприятиях, М, Приор, 2000- 95 с. 4. Хосни Р. Зерно и зернопродукты, Профессия, 2006-330 с 5. Веселова С.А. Вентиляционные и аспирационные установки предприятий хлебопродукций, М.Колос-2004, 240 с. 6. Малин Н.И. Энергосберегающая сушка зерна, М. Колос-2004-234 с. 7. Резчиков В.А. Технология зерносушения, Алматы, 2000 – 384 с. 7.2. Қосымша әдебиеттер 1. Күзембаев, Қ. Азық-түлік өнімдерін тану.- Алматы, 2006. 2. Тулегенов, А. Тұтынушылық тауарлар . Тауартану. Азық-түлік тауарлар.1- бөлім.- Қарағанды, 2004 3. Вобликов Е.М. Технология хранения зерна, СПбМ, Краснодар, Лань, 2003- 438 с. 4. Вобликов Е.М. Бестарное хранение муки. Технология элеватарной промышленности, М., Д.Март, 2001 -191 с 5. Совершенствование технологического процесса сушки зерна на сушильной установке с движущейся перфорированной лентой // Диссер.насоиск.уч.степ канд. техн.наук Жакупов Т.М.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz