Файл қосу

Дискретті математика және математикалық логика




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                 |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                              |
|ШӘКӘРІМ атындағы                                                          |
|СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                            |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты     |ПОӘК                  |                       |
|                          |                      |ПОӘК                   |
|                          |                      |042-14.01.20.168/02-201|
|                          |                      |3                      |
|ПОӘК                      |02.09.13 ж. №1 басылым|                       |
|Студенттерге арналған     |                      |                       |
|пәндердің оқу жұмыс       |                      |                       |
|бағдарламасы              |                      |                       |
|«Дискретті математика және|                      |                       |
|математикалық логика»     |                      |                       |







                      ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ





              «Дискретті математика және математикалық логика»





                   5В011100 – «Информатика» мамандығы үшін


           СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ





















                                    Семей
                                    2013


1 ӘЗІРЛЕНГЕН

Құрыстырушы __________ «___»_____________ 2013__г.
Накишбекова К. М., «Жоғары математика» кафедрасының доцент

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ

2.1 «Жоғары математика» кафедра отырысында

«____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама.

Кафедра меңгерушісі    ______________  О.М. Жолымбаев

2.2 Ақпаратты-коммуникациялық технологиялар факультетінің оқу-әдістемелік
кеңесінің отырысында

«____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама.

Төраға      ______________        Г.Е.Берикханова

3 БЕКІТІЛДІ

Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлдаған және ұсынылған

«____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама.

ОӘК төрағасы     ______________   Г. К. Искакова

1  01.09.2013 ж.  № 1 басылым





















                                   Мазмұны

     1. Жалпы ережелер
     2. Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар
     3. Курс форматы және саясаты
     4. Баға қоюдың саясаты
     5. Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
     6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны
     7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестелері








































      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

      1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
      Нақышбекова Ғ.М., доцент
      «Жоғары математика» кафедрасы
      Байланыс ақпараты –  оқу ғимараты № 1, кабинет № 506
      Сабақ өткізу орны – дәрісхана № 504
      Берілген пән бойынша кредит саны – 3
      1.2. Пәндердің мазмұнын қысқаша сипаттау. Ақылмен ойлаудың  формальдық
логикасын, пікірлер есептемесін, предикаттар логикасын және  Буль  алгебрасы
мен алгоритмдер  теориясын  дискретті  математиканың  үздік  ерекшелігі  бар
әртүрлі модельдері немесе жекелеген салалары  деп  қарастырылады.  Дискретті
математиканың  зерттеу   объектісі   қатарына   алдыңғы   аталған   логикалы
математикалық құрылымдармен қатар ақырлы графтар  теориясы,  комбинаториялық
анализдің  элементтері,  ақырлы  автоматтар  теориясы,   ықтималдықтар   мен
информациялар теориясының бастамалары, т.с.с. көптеген ақырлы  математикалық
пәндер тобы енеді.
        1.3   Аталмыш   курстың   мақсаты   -   студенттерді       дискретті
математиканың    негізгі    бөлімдері     және    олардың     қолдануларымен
таныстыру,   басқа    пәндерді    меңгеруге    теориялық   және   тәжрибелік
тұрғыдан   дайындау.   Осы   курсты    оқыту   кезінде    студенттер    Буль
функциялары,  айтылымдар    алгебрасының    формулалары,    комбинаторикалық
алгоритмдер,  графтар   мен   желілер    сияқты    дискретті   объектілермен
жұмыс   істеуге  дағдыланады,  одан   басқа   олардың   кодтау   теориясының
   мәселелері   туралы  көз – қарастары    қалыптасады.
      1.4 Пәндерді оқып-білудің негізгі  міндеті  –  осы  әзірленіп  отырған
жұмыс бағдарламасында көрсетілген  барлық  тақырыптарды,  онымен  байланысты
түгел теориялық және практикалық мәселелерді оқып үйрену, сөйтіп  жоғары  да
көрсетілген мақсатқа қол жеткізу болып табылады.
      1.5. Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды:
 - Курсты   толық   оқыған   студенттердің   міндеттері:   айтылымдар   және
   предикаттар  алгебралары   комбинаторика ,   буль   функциялары,  графтар
   теорияларының   негізгі  ұғымдарын   және  әдістерін   білулері   қажет;
 -  Курста   қарастырылатын     теоремаларды,     дәлелдеу,     формулаларды
   қорыту,  ұсынылған   әдебиетерді   пайдалану,  математикалық    ұғымдарды
    формальді   тіл   арқылы   сипаттау,  алған   білімдерін   математиканың
     басқа  салаларында:  теориялық   информатика,   жасанды     ақыл  –  ой
   теориясында,   логикалық   бағдарламалауда  және   т.б.   қолдана   білуі
   тиіс;
 - Буль  функциялары   жүйелерінің     толықтығын     іс  жузінде    тексере
   білу,   сипаттамалары  бойынша  Буль  функцияларын  құру,   математикалық
   формулаларды  формальді   тілде   жазу,   әртүрлі    қасиеттерді    шекті
   графтарда   тексеру,   ақпараттарды   кодтауда    стандартты    әдістерін
   қолдану,   қарапайым   сөйлемдер мен   қасиеттерді    өз   бетінше   құру
   және  дәлелдеу
 -
      1.7 Курстың пререквизиттері:
       1.7.1  Математикалық  логика  курсы  алгебра  және  сандар  теориясы,
геометрия курстарымен байланысты
      1.8 Курстың постреквизитері:
       1.8.1  Алгоритмдер  теориясы”,  “ЭЕМ   және   бағдарлау”,   Логикалық
бағдарлау” “Информатиканың теориялық негіздері”, “Жасанды ақыл-ой”.

      2 ПӘНДЕРДІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР БӨЛУ


      2 кесте – Пәндердің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттар бөлу


      |№   |Тақырыптын  аты                |Сағаттар               |Әдебиет         |
|             |          |Дәр.     |Маш.               |
|A            |4,0       |95-100   |                   |
|             |          |         |Өте жақсы          |
|A-           |3,67      |90-94    |                   |
|B+           |3,33      |85-89    |                   |
|             |          |         |Жақсы              |
|B            |3,0       |80-84    |                   |
|B-           |2,67      |75-79    |                   |
|C+           |2,33      |70-74    |                   |
|             |          |         |                   |
|             |          |         |Қанағаттанарлық    |
|C            |2,0       |65-69    |                   |
|C-           |1,67      |60-64    |                   |
|D+           |1,33      |55-59    |                   |
|D            |1,0       |50-54    |                   |
|F            |0         |0-49     |Қанағаттанарлықсыз |


   «ДИСКРЕТТІ  МАТЕМАТИКА  ЖӘНЕ  МАТЕМАТИКАЛЫҚ  ЛОГИКА»  ПӘНІ  БОЙЫНША   ОҚУ
   ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ


      Апталар123456789101112131415Бақылау түріА
СҮТ
1А
САБ
ЖТҮТ
2
БЖ
1А
СҮТ
3А
САБ
ЖТҮТ
4
БЖ
2баллдар205010303040204020305030

Әдебиеттер:

Қ.Нұрсұлтанов. Математикалық логиканың бастамалары. 1,2 бөлімдер.- Алматы: Республикалық баспа кабинеті, 1994. -198 бет; 1995. -173 бет.
Қ.Нұрсұлтанов. Дискретті математикалық логика.  Семей: Шәкәрім атындағы СМУ, 2002. -328 бет.
В.И.Игошин. Задачник-практикум по математической логике. - М.: Просвещение,  1986 г. -159 с.
В.И.Игошин . Математическая логика и теория алгоритмов. - Саратов, 1991.
М.Е.Драбкина. Логические упражнения по элементарной математике. Минск: Высшая школа, 1965. -160 с. 
С.Д.Шапорев. Математическая логика. Курс лекций и практических занятий. Санкт-Петербург: БХВ-Петербург, 2005.
А.Н.Колмогоров, А.Г.Драгалин. Введение в математическую логику. М.: Изд МУ, 1982.
 Е.Шаханов. Логикадан жаттығулар жинағы. Астана: Фолиант, 1999.
 С.Г.Гиндикин. Алгебра логики в задачах. М.: Наука, 1973.
 Н.Г.Хисамиев, Б.С.Каленова. Математикалық логика негіздері. Өскемен, 2000.
 С.И.Коваленко. Решение задач математической логики с использованием элементарной алгебры. М.: Физматлит, 2004.
 А.С.Милославов, Ю.П.Роговой. Сборник упражнений по логике. Санкт-Петербург, 2006.
 Ю.Л.Ершов, Е.А.Палютин. Математическая логика. М.: Наука, 1987.
 И.Л.Никольская. Знакомство с математической логикой. М., 1998.
 Р.Л.Густейн. Математическая логика. Перевод с английского В.С. Чернявского. М., 1961.
 Л.А.Калужнин Что такое математическая логика. М.: Наука, 1964.
 А.Гжегорчик. Производная логика. Перевод с польского. М., 1965.
 О.М.Жолымбаев, Г.Е.Берікханова. Элементарлық математика. Семей, 2010. -311 бет.
 А.М.Пышкало, Л.П.Стойлова и др. Математика бастауыш курсының теориялық негіздері. А.: Мектеп, 1984. -360 бет. 
 «Математика», «Информатика». «физика»  жалпы білім беретін орта мектеп оқулықтары.
С.Клини. Математическая логика.Пер.с англ. Ю.А.Гастева. М. «Мир»-1973.
Пәндер