Файл қосу

Мектепке дейінгі балаларды мектепке даярлау




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                          |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                    |
|ПЕДАГОГИКАЛЫҚ  ФАКУЛЬТЕТІ                                                    |
|ПЕДАГОГИКА КАФЕДРАСЫ                                                         |
|СМЖ 3 - деңгейдегі құжаты  |ПОӘК                  |                           |
|                           |                      |УМКД  042-18.19-060-2013   |
|«Педагогикалық инновация»  |                      |                           |
|пәнінің оқу-әдістемелік    |№3 – басылым          |                           |
|кешені                     |                      |                           |
|(оқу әдістемелік           |                      |                           |
|материалдар)               |                      |                           |













    «Мектепке даярлық тобы педагогының педагогикалық іс-әрекеті және жеке
                                  тұлғасы»
                           ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

          5В010200-Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі

                            мамандығына арналған

                      Оқытушыларға арналған пәннің оқу

                             жұмыс бағдарламасы
















                                Cемей – 2014


1.ӘЗІРЛЕГЕН:
Құрастырушы:  28.08.2014
п.ғ.м., аға оқытушы Мухметова Раукен Женисовна

2.ТАЛҚЫЛАНДЫ:
2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Педагогика
кафедрасының мәжілісінде қаралды.
Хаттама № 1  04.09.2014ж.
Кафедра меңгерушісі:  ______________ /Джанбубекова М.З./

2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында.
Хаттама № 1  «05» 09.2014ж.
Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./


3. БЕКІТІЛДІ:
Семей  қаласының   Шәкәрім   атындағы   мемлекеттік   университетінің   Оқу-
әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды.
Хаттама №1   18.09.2014ж.
ОӘК төрағасы: ____________ /с.ғ.д. Искакова Г.К./


4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН (Хаттама №1, 18.09.2014ж. басылымның орнына)



















                                   Мазмұны



1.Қолдану  аясы
2.Нормативтік сілтемелер
3.Жалпы ережелер
4. Оқу пәнінің мазмұны (модульдің)
5.Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары
6.Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7.Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
8.Әдебиеттер




































































1. ҚОЛДАНУ  АЯСЫ:
      «Мектепке даярлық тобы педагогының педагогикалық іс-әрекеті және  жеке
тұлғасы»  таңдау  пәні   бойынша   оқу-әдістемелік   кешені   университеттің
педагогикалық  мамандықтардың  3  курстың  оқу   топтарына  арналған.   Оқу-
әдістемелік кешенде қоғам өміріндегі  күрделі  құбылыстар  мен  процестерді,
оларды теориялар  арқылы  түсіндірудің  бағдарламалары  мен  әдіс-тәсілдері,
маңызды мәселелерді түсіну мен  шеше  білудің  жолдары  сынды  т.б.  маңызды
мәліметтері қамтылған. Оқыту үрдісінде студенттерді  курс  мазмұнымен,  оның
өзектілігі және қажеттілегімен, курс  саясатымен  студенттерді  таныстырады.
Пәннің  оқу-әдістемелік  кешені  студенттердің  пәнді  танудағы   басшылыққа
алатын оқу көмекші құралы ретінде пайдалануға құрастырылды.

2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР:
     Қазіргі  мектепте  интерактивті  оқыту   әдістері   пәнінен   осы   оқу
бағдарламасы пәннен типтік бағдарламаға сәйкес  жасалған  және  оқу  үрдісін
ұйымдастыруда мына құжаттар негізінде негіз болады:
     - Барлық мамандығының жалпы  білім  беретін  стандарты  ҚР,   Қазақстан
Республикасының Білім және ғылым министрлігінің өзгерістер мен  толықтырулар
енгізілген 13.02.2012 жылғы білім заңы,
      -СТУ  042-ГУ-4-2013  университетінің   «Пәннің   оқу   -   әдістемелік
кешендерін жасау мен безендіруге жалпы талаптар» стандарты.
     - ДП-042-1.01.-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы  және
мазмұны» құжаттық процедурасы.

3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР:
3.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы
    Әлемдік деңгейдегі  білім  берудің  қазіргі  парадигмасы  білім  беруде
нәтижеге бағдарлану, оқытуды баланың  жеке  тұлғасына  бағытталу,  ал  оқыту
әдістерін тұлғааралық қарым-қатынастарға бейімдеу болып  отыр.  Демек,  бала
білімді  дайын  күйінде  мұғалім  түсіндірмесінен  алмай,   өзінің   өмірлік
тәжірибесіне   сүйену   арқылы   танымдық   "жаңалық”   ашуы    шығармашылық
тапсырмаларды орындау негізінде әр түрлі өнімдер  жасауы  тиіс.  Нәтижесінде
оқушының  дүниетанымы  кеңейіп,  өзіндік  пікірі  мен  көзқарасы  қалыптасуы
керек.
      «Мектепке даярлық тобы педагогының педагогикалық іс-әрекеті және  жеке
тұлғасы»   курсы   педагогикалық   технологияны   іске   асыру     механизмі
шығармашылық өзін-өзі дамыту  іс-әрекеті,  ол:  өзін-өзі  анықтау,  өзін-өзі
жетілдіру, өзін-өзі дамыту. Кәсіби  шеберліктің  жоғарғы  шегі  шығармашылық
еңбек, оқу- тәрбие  үрдісін  жаңашылдықпен,  өзгеріспен  құрай  білуі,  яғни
инновациялық  қызметті жүзеге  асыру.
    Мектепалды даярлық педагогының кәсіптік қызметінің мазмұнын  көрсететін
теорияны  меңгеру:  жұмыс  бағыттары,   ұстанымдары,   формалары   әдістері.
Мектепалды   даярлық   педагогының   тұлғасына   қойылатын    педагогикалық-
психологиялық талаптарды білу.


      «Мектепке даярлық тобы педагогының педагогикалық іс-әрекеті және  жеке
тұлғасы»   дәстүрлі оқыту әдістерінен  оқу  үрдісінде  студенттердің  өзінің
өмірлік тәжірибелерін пайдалану арқылы есте берік  сақтауымен,  мәліметтерді
талдап,  жинақтау  арқылы  жеке  және  кәсіптік  қабілеттерін  аша   алуымен
ерекшеленеді.
      Оқытудың  әдістерінің  тиімділігінің  сыртқы   көрсеткіштері   ретінде
балалардың бірлескен әрекет ережелерін мойындай отырып,  өзара  әрекеттесуге
ұмтылуын, топтық рефлексияның дамып, ұжымдық  ынтымақтастықтың  қалыптасуын,
ал әсерлілігінің ішкі көрсеткіштері ретінде оқушылардың  өз  міндеттері  мен
құқықтарын түсіне отырып, өзара әрекет дағдыларын меңгеріп,  топтық  жұмысқа
дайын  болуын,  оқу   әрекетінің   субъектісіне   айнала   отырып,   өзіндік
рефлексиясының дамуын айтуға болады.


    3.2 Курстың мақсаты :
    Педагогикалық мамандарды даярлауда «Мектепке даярлық  тобы  педагогының
педагогикалық іс-әрекеті және жеке тұлғасы» пәнінің маңызын қазіргі  кездегі
педагогиклық процестерде жасалып жатқан жаңалықтар арқылы анықтауға  болады.

    Мектепалды даярлық педагогының кәсіптік қызметінің мазмұнын  көрсететін
теорияны  меңгеру:  жұмыс  бағыттары,   ұстанымдары,   формалары   әдістері.
Мектепалды   даярлық   педагогының   тұлғасына   қойылатын    педагогикалық-
психологиялық талаптарды білу.
      Міне осы  пәннің  мақсаты  оқу  үрдісінде  жаңашыл  әдістердің   дамуы
туралы шетел және отандық ғылыми еңбектер  мен  тұжырымдар  басшылыққа   ала
отырып,  студенттерге  балаларды  оқыту   мен   тәрбиелеуде   педагогикадағы
жаңалықтар   туралы теориялық және практикалық  білімді меңгерту.
      Болашақ  педагог студенттердің бойында оқыту мен  тәрбиелеудің,  өзін-
өзі   жетілдірудің   өнерін   үнемі   жетілдіріп    отырудың    қажеттілігін
қалыптастыру,    болашақ    жас    мамандардың    кәсіби     іс-әрекеттеріне
қызығушылықтарын, ынта -ықыластарын арттырып,  кәсіби  шеберліктерін  шыңдай
түсетін мотивациялық ізденісте болуларына бағыт беру.



3.3 Пәннің негізгі міндеттері
1.  Болашақ  мамандарды  оқытудың  жаңа  әдістерін   қолдану   қағидаларымен
   қаруландырып, ғылыми дүниетанымын қалыптастыру;
2.  Балаларды   оқыту  және  тәрбиелеуде  шығармашылықпен  жұмыс   жүргізуге
   үйрету;
3. Болашақ  маманды ғылыми ізденіске, ғылыми әдіснамалық  жұмысқа баулу;
4. Студенттерге тренингтер, рөльдік ойындар арқылы әр түрлі жағдайда  әсерді
   сезінуді,  әр  түрлі  білімдерді  синтездеу  кезінде   шығармашылық  өнім
   жасауға   түрлі   жағдаяттар   мен   мәліметтерді   талдап,    сараптауды
   қалыптастыру.
5. «Мектепке даярлық тобы педагогының  педагогикалық  іс-әрекеті  және  жеке
   тұлғасы»  курсы  студенттің   кәсіби  өсуінің   негізін  көре  білу,  оны
   түсінуіне, кәсіби дайындықтың  алғашқы  сатысын  қалауға көмектесу.
6. Жоспарланған жұмыстарды орындау және ұйымдастыру деңгейін;
7. Студенттің  жеке  тұлғасын  (білімін,  дағдысын,  біліктілігін,  мінез  –
   құлқын);

3.4 Пәнді оқу барысында студент білу керек:
      білуі тиіс:
- Педагогика әдістеріннің ұғымдары және әдіснамалық негіздерін;
-  Балалардың тұлғалық дамуы және қалыптасу заңдылықтарын;
-  Педагогика  жаңалықтарын  қолдану   барысында   балалардың   анатомиялық-
физиологиялық негізгі заңдылықтары мен дамуын;
- Баланың дайындығының мониторингінің ғылыми – теориялық негіздерін;
-Қазіргі қолданыстағы  білімнің  стандарты,  оқу  бағдарламалары,  және  оқу
құралдарының құрылымы мен мазмұнын;
- Оқытатын  пәндердің теориялық негіздерін;
- Оқытатын пәндердің мақсаты мен міндеттері;
біліктілігі:
-   Педагогика   әдістерін   қолдануда   педагогикалық   әрекетті   үлгілеу,
педагогикалық  қызметте  рефлексияны  жүзеге  асыру,   мақсатты  қоя   білу,
педагогикалық диагностика жүргізу;  оқыту  және  тәрбиелеу  үдерісін  құруды
жүзеге асыру;
-  оқу-танымдық әрекетті оқушылардың жас және  жеке  ерекшеліктеріне  сәйкес
ұйымдастыра білу;
-  оқыту мен тәрбиелеудің жаңашыл технологияны пайдалану;
- сабақта және сабақтан тыс уақытта инновациялық  әдістерді  балалардың  оқу
танымдық  мотивациясының  негізін  түйінді  құзыреттіліктерді   қалыптастыру
мақсатында қолдану;
- мектепалды даярлық жұмыстарын  жоспарлы  түрде  ұйымдастыру  және  жүргізе
білу.
      дағдысы:
-    компьютерлік  және коммуникативті сауаттылық;
-    балалардың   шығармашылық   және   сыни   ойлауын   дамытуға   арналған
жаңалықтарды  қолдана отырып оқу-тәрбиені ұйымдастыру және өткізу;
- педагогикалық процесінде инновациялық технологияларды пайдалану;
 - болашақ  оқушыларды  мектепке  даярлау  әдістемесі  негізінде  оқу-тәрбие
жұмыстарын ұйымдастыру.
      құзыреттілігі:
- балалардың  түйінді құзыреттілігін қалыптастыру;
- балалардың  қызығушылықтары мен қабілеттерінің мониторнигін жасау;
-  педагогикалық-психологиялық  талаптар  негізінде  бастауыш  білім  беруде
әлеуметтік  педагогика,  педагогикалық  технологиялар  элементтерін  қолдана
отырып оқу-тәрбие жұмыстарын ұйымдастырады.


3.5    Пәннің    пререквизиті:    Әлеуметтік    педагогика,    педагогикалық
шеберлік,бастауыш  білім  берудегі  қазіргі   педагогикалық   технологиялар,
этнопедагогика,   жалпы   білім   беретін   мектептердің   бағдарламасындағы
гуманитарлық  пәндер бойынша білім.

3.6.   Пәннің   постреквизиті:   Инклюзивті   білім   беру,    педагогикалық
менеджмент, дарынды балалармен жұмыс  және басқа  педагогикалық  циклдардағы
пәндерді меңгерту.

 3.7 Жұмыстық оқу жоспарынан үзінді көшірме:
КЕСТЕ  1.
|Курс   |Семестр  |Несие  |Лек(сағ) |Сем(сағ) |СӨЖ сағ     |Бақылау  |
|       |         |       |         |         |            |түрі     |
|3      |5        |3      |30       |15       |80          |емтихан  |



       Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу

    Кесте 2.  Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
|Тақырыптары                                            |Дәріс    |Семинар  |
|                                                       |сағаты   |сағаты   |
|1                                                      |2        |3        |
|Балаларды мектепалды дайындыққа бейімдеу  әрекетінің   |3        |2        |
|педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері              |         |         |
|Мектепке дейінгі балаларды мектепке даярлау.           |3        |2        |
|Мектеп жасына дейінгі баланың жазу мен оқуға дайындығын|3        |2        |
|қалыптастыру                                           |         |         |
|Қоғам дамуына байланысты педагогқа қойылатын           |3        |2        |
|талаптардын өзгеруі. Педагог профессиограммасы.        |         |         |
|Жаһандану кезеңіндегі педагог даярлығы                 |3        |2        |
|Қазіргі қоғамдағы мұғалімдік кәсіптің әлеуметтік       |3        |1        |
|маңызы.                                                |         |         |
|Кәсіби педагогикалық құзіреттілік.                     |3        |1        |
|Мектепалды даярлық мұғалімнің кәсіби іс-әрекетінің     |3        |1        |
|сипаттамасы және адамгершілік қызметінің маңыздылығы   |         |         |
|Мектепалды даярлық мұғалімнің шығармашылық             |3        |1        |
|іс-әрекетінің жалпы сипаттамасы.                       |         |         |
|Мектепке дейінгі мекеме мен бастауыш буын арасындағы   |3        |1        |
|сабақтастық                                            |         |         |



5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары

   1. Инновация анықтамасын айтыңыз.
   2.      Оқытудың      инновациялық       әдістері       мен       түрлері


   3. Оқытудың дәстүрлі әдістері мен инновациялық әдістерін салыстыр.
   4. Тренингтер мен іскерлік ойындарды қолдану
   5. Педагогикалық жүйе дегеніміз не және ол жайлы  білудің  қандай  қажеті
      бар?
   6. Педагогикалық іс-әрекеттегі инновациялылық қандай  жағдайларды  жүзеге
      асырумен анықталады?
   7. Педагогикалық инновацияларға нені жатқызуға болады?
   8.  Педагогикалық  жүйеге  инновациялық  түрлендірулер  қандай   бағыттар
      бойынша енгізіледі?
   9. Педагогикалық жүйелерге жаңалық енгізулер  деңгейлерінің  мәні   қалай
      сипатталады?
  10. Педагогикалық инновациялар қандай критерийлермен сипатталады?
  11. Педагогикалық теория инновациялылығы қандай бағыттармен анықталады?
  12. Оқу мекемелерінің инновациялылығы қалай сипатталады?
  13. Педагогикалық инновациялық іс-әрекет түсінігі
  14. Мектеп жұмысын ұйымдастырудағы инновациялық технологиялар
  15. Инновациялық оқытудың теориялық аспектілері
  16. Оқудың интерактивті әдістері үлгілері.
  17. Мектеп мұғалімінің инновациялық іс-әрекеті
  18.  Педагогикалық  үдеріске   қатысты   инновация   қандай   элементтерге
      байланысты анықталады?
  19. Педагогикалық инновацияларға нені жатқызуға болады?
  20.  Педагогикалық  жүйеге  инновациялық  түрлендірулер  қандай   бағыттар
      бойынша енгізіледі?
  21. Педагогикалық жүйелерге жаңалық енгізулер  деңгейлерінің  мәні   қалай
      сипатталады?
  22. Педагогикалық инновациялар қандай критерийлермен сипатталады?
  23. Педагогикалық теория инновациялылығы қандай бағыттармен анықталады?
  24. Ізгілік педагогикасы қалай анықталады?
  25. Гуманизм тұжырымдамасы қағидалары қалай анықталады?
  26. Гуманистік педагогика тұлғаны қалай анықтайды?
  27. Гуманистік педагогиканың айырмашылық белгілері неде?
  28. Оқу мекемелерінің инновациялылығы қалай сипатталады?
  29. Гимназияның оқу мекемесі ретіндегі ерекшеліктері қандай?




   6.Пәннің оқу-әдістемелік картасы
      Кесте 3
|Тақырып                                    |Көрнекті    |Өзіндік оқуға|Бақылау  |
|                                           |құралдар,   |сұрақтар     |форма-сы |
|                                           |ТОҚ,        |             |         |
|                                           |плакаттар,  |             |         |
|                                           |мультимедиал|             |         |
|                                           |ық тақта    |             |         |
|Лекциялық сабақ   |Тәжірибелік сабақ|Лаб.   |            |             |         |
|                  |                 |сабақ  |            |             |         |
|1                 |2                |3      |4           |5            |6        |
|Балаларды         |Балаларды        |       |Тест, кесте |Оқытуды      |Ауызша   |
|мектепалды        |мектепалды       |       |            |ұйымдастыру  |сұрау    |
|дайындыққа        |дайындыққа       |       |            |түрлері.     |         |
|бейімдеу          |бейімдеу         |       |            |Әдіс ұғымы,  |         |
|әрекетінің        |әрекетінің       |       |            |оқытудың     |         |
|педагогикалық-псих|педагогикалық-пси|       |            |әдістері     |         |
|ологиялық         |хологиялық       |       |            |Сабақ, оған  |         |
|ерекшеліктері     |ерекшеліктері    |       |            |қойылатын    |         |
|                  |                 |       |            |талаптар.    |         |
|Мектепке дейінгі  |Мектепке дейінгі |       |Викторина,  |Қазіргі оқыту|Ауызша   |
|балаларды мектепке|балаларды        |       |реферат     |технологиялар|сұрау    |
|даярлау.          |мектепке даярлау.|       |            |ының мақсаты |         |
|                  |                 |       |            |мен мазмұны  |         |
|                  |                 |       |            |Қазргі оқыту |         |
|                  |                 |       |            |технологиялар|         |
|                  |                 |       |            |ының түрлері |         |
|Мектеп жасына     |Мектеп жасына    |       |Тест        |Интербелсенді|Ауызша   |
|дейінгі баланың   |дейінгі баланың  |       |            |оқыту        |сұрау    |
|жазу мен оқуға    |жазу мен оқуға   |       |            |технологиялар|         |
|дайындығын        |дайындығын       |       |            |дың маңызы   |         |
|қалыптастыру      |қалыптастыру     |       |            |мен мақсаты  |         |
|                  |                 |       |            |Интербелсенді|         |
|                  |                 |       |            |оқыту        |         |
|                  |                 |       |            |технологиялар|         |
|                  |                 |       |            |ының         |         |
|                  |                 |       |            |ерекшеліктері|         |
|Қоғам дамуына     |Қоғам дамуына    |       |Тест        |Оқытудың     |Ауызша   |
|байланысты        |байланысты       |       |            |интерактивті |сұрау    |
|педагогқа         |педагогқа        |       |            |әдістерінің  |         |
|қойылатын         |қойылатын        |       |            |негіздері.   |         |
|талаптардын       |талаптардын      |       |            |Интерактив,  |         |
|өзгеруі. Педагог  |өзгеруі. Педагог |       |            |оқытудың     |         |
|профессиограммасы.|профессиограммасы|       |            |интерактивті |         |
|                  |.                |       |            |әдістері     |         |
|                  |                 |       |            |туралы ұғым. |         |
|Жаһандану         |Жаһандану        |       |Тест        |Оқыту        |Ауызша   |
|кезеңіндегі       |кезеңіндегі      |       |            |үдерісінде   |сұрау    |
|педагог даярлығы  |педагог даярлығы |       |            |интерактивті |         |
|                  |                 |       |            |әдістерінің  |         |
|                  |                 |       |            |принциптері  |         |
|                  |                 |       |            |Оқудың       |         |
|                  |                 |       |            |интерактивті |         |
|                  |                 |       |            |әдістері     |         |
|                  |                 |       |            |үлгілері.    |         |
|Қазіргі қоғамдағы |Қазіргі қоғамдағы|       |Тест        |Білім беру   |Ауызша   |
|мұғалімдік        |мұғалімдік       |       |            |жүйесінде    |сұрау    |
|кәсіптің          |кәсіптің         |       |            |интрактивті  |         |
|әлеуметтік маңызы.|әлеуметтік       |       |            |құралдарды   |         |
|                  |маңызы.          |       |            |пайдаланудың |         |
|                  |                 |       |            |маңыздылығы. |         |
|Кәсіби            |Кәсіби           |       |Тест        |Инновациялық |Ауызша   |
|педагогикалық     |педагогикалық    |       |            |оқыту        |сұрау    |
|құзіреттілік.     |құзіреттілік.    |       |            |түсінігі     |         |
|                  |                 |       |            |Инновациялық |         |
|                  |                 |       |            |оқытудың     |         |
|                  |                 |       |            |негізгі      |         |
|                  |                 |       |            |ілімдері     |         |
|Мектепалды даярлық|Мектепалды       |       |Тест        |Мектеп       |Ауызша   |
|мұғалімнің кәсіби |даярлық          |       |            |жұмысын      |сұрау    |
|іс-әрекетінің     |мұғалімнің кәсіби|       |            |ұйымдастыруда|         |
|сипаттамасы және  |іс-әрекетінің    |       |            |ғы           |         |
|адамгершілік      |сипаттамасы және |       |            |инновациялық |         |
|қызметінің        |адамгершілік     |       |            |технологиялар|         |
|маңыздылығы       |қызметінің       |       |            |             |         |
|                  |маңыздылығы      |       |            |             |         |
|Мектепалды даярлық|Мектепалды       |       |Мультимедиал|Инновациялық |Ауызша   |
|мұғалімнің        |даярлық          |       |ық тақта    |оқытудың     |сұрау    |
|шығармашылық      |мұғалімнің       |       |            |теориялық    |         |
|іс-әрекетінің     |шығармашылық     |       |            |аспектілері  |         |
|жалпы сипаттамасы.|іс-әрекетінің    |       |            |Инновациялық |         |
|                  |жалпы            |       |            |оқытуды сабақ|         |
|                  |сипаттамасы.     |       |            |барысында    |         |
|                  |                 |       |            |қолдану      |         |
|Мектепке дейінгі  |Мектепке дейінгі |       |кесте       |Инновациялық |Ауызша   |
|мекеме мен        |мекеме мен       |       |            |білім беру   |сұрау    |
|бастауыш буын     |бастауыш буын    |       |            |жолдары.     |         |
|арасындағы        |арасындағы       |       |            |Мұғалімдердің|         |
|сабақтастық       |сабақтастық      |       |            |инновациялық |         |
|                  |                 |       |            |білім        |         |
|                  |                 |       |            |деңгейін     |         |
|                  |                 |       |            |көтеру       |         |
|                  |                 |       |            |жолдары      |         |
|                  |                 |       |            |маңыздылығы  |         |

7.Оқу - әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
      Кесте  4
|Оқулық, оқу - әдістемелік құрал аты  |Экземпляр саны|Студент  |Қамтамасыз   |
|                                     |              |саны     |ету пайызы   |
|1                                    |2             |3        |4            |
|Исаева З.А., Мынбаева А.К.,          |5             |         |             |
|Садвакасова З.М., КазНУ им.          |              |         |             |
|аль-Фараби,  Активные методы и формы |              |         |             |
|обучения в высшей школе 2005ж        |              |         |             |
|Бұзаубақова К.Ж.. Жаңа педагогикалық |1             |         |             |
|технология. (Оқулық) Тараз.          |              |         |             |
|ТарМУ,2003ж.                         |              |         |             |
|Өстеміров Қ.,.Айтбаева А, Қазіргі    |5             |         |             |
|білім беру технологиялары, Алматы,   |              |         |             |
|2006ж.                               |              |         |             |
|Нағымжанова Қ. М., Инновациялық оқыту|5             |         |             |
|жағдайларындағы мұғалім қызметінің   |              |         |             |
|психологиялық-педагогикалық          |              |         |             |
|негіздері. Өскемен, 1999ж.           |              |         |             |
|Мұхаметжанова С.Т., Жартынова Ж.Ә.,  |1             |         |             |
|Интерактивті жабдықтармен   жұмыс    |              |         |             |
|жасаудың әдіс-тәсілдері. Алматы,     |              |         |             |
|2008ж.                               |              |         |             |
|Иманбаева А., Оқу-тәрбие үрдісін     |1             |         |             |
|ақпараттандыру технологиялары.       |              |         |             |
|Қазақстан мектебі, №2, 2000          |              |         |             |
|"Педагогикалық технологиялар"        |1             |         |             |
|Сальникова, 2005 ж.                  |              |         |             |



8. Қолданылған әдебиеттер:
1. Исаева З.А., Мынбаева А.К., Садвакасова З.М., КазНУ им. аль-Фараби,
   Активные методы и формы обучения в высшей школе 2005ж
2. Бұзаубақова К.Ж.. Жаңа педагогикалық технология. (Оқулық) Тараз.
   ТарМУ,2003ж.
3. Өстеміров Қ.,.Айтбаева А, Қазіргі білім беру технологиялары, Алматы,
   2006ж.
4. Нағымжанова Қ. М., Инновациялық оқыту жағдайларындағы мұғалім қызметінің
   психологиялық-педагогикалық негіздері. Өскемен, 1999ж.
5. Білім заңы. Алматы, 2007 ж.
6. Мұхаметжанова С.Т., Жартынова Ж.Ә., Интерактивті жабдықтармен   жұмыс
   жасаудың әдіс-тәсілдері. Алматы, 2008ж.
7. Иманбаева А., Оқу-тәрбие үрдісін ақпараттандыру технологиялары.
   Қазақстан мектебі, №2, 2000
8. Педагогика журналы №2-2009ж.
9. Жаңашыл педагогтар іс-тәжірибелері. – Алматы,1991.
10. Әлімбекова А.С. Білім беруді жаңаша ұйымдастыру  тәжірибесінен  //Білім-
   Образование.// №2(8), 2002
11. Елеубай С. Білім  беру  технологиясының  қазіргі  проблемалары.  Алматы,
   2001. 270б.
12. Жанпейісова М.М. Модульдік оқыту  технологиясы-  оқушыны  дамыту  құралы
   ретінде. –Алматы, 2002
13. Жұмабаев М. Педагогика. Алматы, Рауан, 1993
14. Тұрғынбаева Б.А. Дамыта оқыту технологиялары. Алматы,2000
15. Тұрлыханова М. Педагогикалық технологиялар оқу үрдісінде. Алматы, 2000
16. Ұлт тағлымы 2001жыл,№4 73-79бет
17. Ұлт тағлымы 2006жыл, №4 53-62бет
18. ХХІғасыр мектебі 2007жыл,№5 5-7бет
19. Шамова Т.И., Третьякова П.И. Педагогические технологии: что это такое  и
   как их использовать в современной школе.-М.,1994
20. Елеубай С. Білім  беру  технологиясының  қазіргі  проблемалары.  Алматы,
   2001. 270б.
21. Шоқаева Г.Ә. Жаңа  технология  енгізу  арқылы  оқу  процесінің  деңгейін
   көтеру. №18,5б.//Қазақстан мұғалімі//№18 2002
22.  Курманалина  Ш.Х.  Совершенствование  методической  подготовки  будущих
   учителей начальных классов по  обучению  математике  младших  школьников:
   учебное пособие, Алматы: Алем, 1999.-160 с.
23. Курманалина Ш.Х. Функциональная модель электронной методической  системы
   в колледже: Учебное пособие. – Алматы: Алем, 2000. -206 с.
24.  Курманалина  Ш.Х.  Совершенствование  методической  подготовки  будущих
   учителей начальных классов по  обучению  мптематике  младших  школьников:
   учебное пособие, Алматы: Алем, 1999.-160 с.
25. Курманалина Ш.Х. Функциональная модель электронной мстодической  системы
   в колледже: Учебное пособие. – Алматы: Алем, 2000. -206 с.
26.  Курманалина  Ш.Х.  Методология  и   технология   создания   электронной
   методической системы в условиях информатизации оброзования: монография. –
   Алматы: Алем, 2002. – 316 с.
27. Курманалина Ш.Х. Обновление методического обеспечения учебного  процесса
   в условиях  информатизации  образования  (в  соавторстве:  Н.Б.Чекалева):
   Монография. Омск: ОмГПУ, 2002. – 89с.
28. "Педагогикалық технологиялар" Сальникова, 2005 ж.


Пәндер