Файл қосу

Жарнама психологиясының жалпы теориялық мәселелері








               5B050400 «Журналистика»   мамандығына  арналған
              «Журналист социологиясы мен психологиясы» пәнінің



              СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ





















                                    СЕМЕЙ
                                    2013



КІРІСПЕ

1   ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы:  ____________    Хибадуллина Айжан Сапаровна
Журналистика және практикалық қазақ тілі  кафедрасының  аға оқытушысы.
« 06 »   09  .      2013   жыл.


2  КЕЛІСІЛДІ
2.1  Қазақ  филологиясы кафедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама     №1    «   06  »   09  . 2013 жыл.

Кафедра меңгерушісі: ___________  Каримова Б.Ж.

2.2  Гуманитарлық-заң  факультеттің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама     №1   «  17  »   09  . 2013 жыл.

Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С.


3  БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  кеңесінде бекітілді.
Хаттама     №1    «  18  »    09  . 2013 жыл.

Оқу-әдістемелік  жұмысы  жөніндегі проректор___________  Искакова Г.К.

4  20 ___ жылғы  «____» __________ шыққан ПОӘК-нің
№ 4 БАСЫЛЫМЫ


















Мазмұны

1 Жалпы
ережелер....................................................................
.......................4-7
2 Пәнді оқытудың әдістемелік
нұсқаулықтары...............................................................
...................................7-8
3 Курс саясаты мен
форматы.....................................................................
...........................................8
4 Бағалау
саясаты.....................................................................
...........................8
5      Пәннің      мазмұны      және      сағаттарды      сабақ       түріне
шағу.............................9-11
6                      ОСӨЖ                     және                     СӨЖ
мазмұны....................................................................1
2-14
7        Пән        бойынша        оқу         үрдісінің         календарлық
кестесі......................................14
8
Әдебиеттер..................................................................
...............................14-15
9 Пәннің емтихан
билеттері...................................................................
......15-16































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Дәулет Сейсенұлы - аға оқытушы
Кафедра:Журналистика және практикалық қазақ тілі
Кафедраның мекен-жайы : Глинки,20а;  913- бөлме
Ақпараттық  қатынас:  телефон: 44-29-30
Кафедрада болатын уақыты: дүй.: 8.00-17.00; сей.:8.00-17.00; сәр.:8.00-
1700; бей.:8.00-17.00; жұм.8.00-17.00.
Сабақ өтетін орын: 801 аудитория
Кредит саны: 3

1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

1 Кесте – Оқу жоспарынан көшірме


|Курс                                  |Се  |Кредит                |ДС  |
|                                      |мест|                      |(сағ|
|                                      |р   |                      |)   |


5  ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ
2 Кесте – Пәннің мазмұны. Сағаттарды сабақ түріне шағу
|Тақырыптың атауы       |
|                       |Дәріс   |Тәжір   | Баға.к. (балл)  |СӨЖ        |
|1                      |2       |3       |4                |6          |
| Әлеуметтану және      |1       |        |5                |           |
|журналистика           |        |        |                 |           |
| Қазақ баспасөзіндегі  |        |1       |3                |0.5        |
|әлеуметтік мәселелер   |        |        |                 |           |
|  Әлеуметтік           |1       |        |5                |           |
|зерттеулер: құрылымы,  |        |        |                 |           |
|қозғалыс, әдістері     |        |        |                 |           |
| Қазаққа тән әлеуметтік|        |1       |3                |0.5        |
|ой және публицистика   |        |        |                 |           |
| Әлеуметтік            |1       |        |5                |           |
|зерттеулердің әдістері |        |        |                 |           |
|және оның              |        |        |                 |           |
|журналистикадағы       |        |        |                 |           |
|қолданылуы             |        |        |                 |           |
|  Қоғам өмірі жайлы    |        |1       |5                |0.5        |
|ерте заманғы ойшылдар  |        |        |                 |           |
|тұжырымдары            |        |        |                 |           |
|  БАҚ және қоғамдық    |1       |        |5                |           |
|пікірді зерттеудің     |        |        |                 |           |
|әдіс-тәсілдері         |        |        |                 |           |
|Абай, Шоқан,           |        |1       |5                |0.5        |
|Ыбырайлардың           |        |        |                 |           |
|әлеуметтік көзқарастары|        |        |                 |           |
|мен  зерттеулері       |        |        |                 |           |
| А.Байтұрсынов,        |1       |        |5                |           |
|Ә.Бөкейханов,          |        |        |                 |           |
|М.Дулатовтардың        |        |        |                 |           |
|әлеуметтік зерттеулері |        |        |                 |           |
| БАҚ-ғы әлеуметтік     |        |1       |4                |0.5        |
|тақырыптар дамуының    |        |        |                 |           |
|алғышарттары           |        |        |                 |           |
|   Журналист           |1       |        |4                |           |
|психологиясы: заман    |        |        |                 |           |
|талабы                 |        |        |                 |           |
| Баспасөз беттеріндегі |        |2       |4                |0.5        |
|жарияланған әлеуметтік |        |        |                 |           |
|мәселелер және қоғамдық|        |        |                 |           |
|пікір                  |        |        |                 |           |
| ПР және жарнаманың    |1       |        |4                |           |
|БАҚ-ғы психологиялық   |        |        |                 |           |
|қарым -қатынас         |        |        |                 |           |
| Әлеуметтік ұйымдар    |        |1       |3                |0.5        |
|және институттар       |        |        |                 |           |
| БАҚ-ның психологиялық |1       |        |4                |           |
|пәрменділігі           |        |        |                 |           |
| Қоғамдық пікірді      |        |1       |3                |           |
|зерттеу орталықтары    |        |        |                 |           |
| БАҚ және ПР           |1       |        |3                |0.5        |
|қарым-қатынас          |        |        |                 |           |
|психологиясы           |        |        |                 |           |
|  БАҚ психологиясы     |        |1       |2                |           |
| Сөйлеу коммуникациясы |1       |        |2                |           |
| БАҚ-ғы ғаламдастық    |        |1       |2                |0.5        |
|мәселелері: психология |        |        |                 |           |
|мәселесі               |        |        |                 |           |
| Журналист             |1       |        |2                |           |
|тәжірибесіндегі        |        |        |                 |           |
|псиологиялық зерттеу   |        |        |                 |           |
|әдістерінің қолданылуы |        |        |                 |           |
|(эмприкалық,           |        |        |                 |           |
|эксперементтік,        |        |        |                 |           |
|бақылау, анкета        |        |        |                 |           |
|әдістері)              |        |        |                 |           |
| Журналист қызметіндегі|        |1       |2                |           |
|жаңашылдық мәселесі    |        |        |                 |           |
| Жеке адамның  типтік  |1       |        |2                |0.5        |
|психологиясы           |        |        |                 |           |
| БАҚ және ПР-          |        |1       |2                |           |
|зерттеулер және        |        |        |                 |           |
|сараптау               |        |        |                 |           |
| Үгіт- насихаттық      |1       |        |3                |0.5        |
|психология             |        |        |                 |           |
| Қоғамдық санадағы     |        |1       |3                |           |
|стереотиптер           |        |        |                 |           |
| Тыңдау өнері          |1       |        |2                |           |
|Әлеуметтік және саяси  |        |1       |                 |           |
|мифтер                 |        |        |                 |           |
|Жарнама психологиясы   |1       |        |3                |           |
| Әлемдік ақпарат       |        |1       |2                |           |
|кеңістігіндегі  Медиа  |        |        |                 |           |
|шынайылығы             |        |        |                 |           |
| Қарым-қатынас         |        |1       |3                |0,5        |
|принциптері            |        |        |                 |           |
| Сұхбаттың             |        |1       |2                |           |
|психологиялық          |        |        |                 |           |
|аспектілері            |        |        |                 |           |
|Ақпараттық соғыстар    |        |1       |3                |0,5        |
|БАҚ-тың  психологиялық |        |1       |2                |           |
|мониторингі            |        |        |                 |           |
|БАҚ-тың психологиялық  |        |1       |3                |0,5        |
|қызметі                |        |        |                 |           |
|Журналист және қайшылық|        |1       |2                |0,5        |
|Тұлғаның  типтік       |        |1       |3                |           |
|қасиеттері             |        |        |                 |           |
|Үгіт-насихаттың        |        |1       |2                |0,5        |
|танымдық және апараттық|        |        |                 |           |
|қызметі                |        |        |                 |           |
|Үгіт-насихаттағы       |        |1       |3                |           |
|өтірік пен  ақиқаттың  |        |        |                 |           |
|ролі                   |        |        |                 |           |
|Сөйлеуші мен тыңдаушы  |        |1       |2                |0,5        |
|арасындағы түсінушілік |        |        |                 |           |
|Тыңдаушылық            |        |1       |3                |           |
|қабілеттерін жетілдіру |        |        |                 |           |
|Жарнама психологиясының|        |1       |                 |           |
|жалпы теориялық        |        |        |                 |           |
|мәселелері             |        |        |                 |           |
|Жарнаманың             |        |1       |                 |           |
|психологиялық өзекті   |        |        |                 |           |
|мәселелері             |        |        |                 |           |
|                       |        |1       |                 |           |
|Барлығы:               |15      |30      |199              |8          |

   4. ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ


5.1 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ
|СӨЖ                                                                              |
|Қазақ баспасөзіндегі әлеуметтік мәселелер    |1            |1,3,2               |
|Қазаққа тән әлеуметтік ой және публицистика  |1            |1,2                 |
|Қоғам өмірі жайлы ерте заманғы ойшылдар      |1            |1,3,4               |
|тұжырымдары                                  |             |                    |
|Абай, Шоқан, Ыбырайлардың  әлеуметтік        |1            |1,3,2               |
|көзқарастары мен  зерттеулері                |             |                    |
| А.Байтұрсынов, Ә.Бөкейханов, М.Дулатовтардың|1            |1,3,4               |
|әлеуметтік зерттеулері                       |             |                    |
|БАҚ-ғы әлеуметтік тақырыптар дамуының        |1            |1,2,3,4,            |
|алғышарттары                                 |             |                    |
|Баспасөз беттеріндегі жарияланған әлеуметтік |2            |1,2,3,4,5,6,7,8     |
|мәселелер және қоғамдық пікір                |             |                    |
|Әлеуметтік ұйымдар және институттар          |1            |1,2,3               |
|Қоғамдық пікірді зерттеу орталықтары         |1            |1,2,3,4             |
|БАҚ психологиясы                             |1            |1,2,3,4             |
|БАҚ-ғы ғаламдастық мәселелері: психология    |1            |Газет               |
|мәселесі                                     |             |материалдарынан     |
|Журналист қызметіндегі жаңашылдық мәселесі   |1            |6,1                 |
|БАҚ және ПР- зерттеулер және сараптау        |1            |1,4                 |
|Қоғамдық санадағы стереотиптер               |1            |12,16,19,7          |
|Әлеуметтік және саяси мифтер                 |1            |6,18,17             |
|Әлемдік ақпарат  кеңістігіндегі  Медиа       |1            |6                   |
|шынайылығы                                   |             |                    |
|Қарым-қатынас принциптері                    |1            |6,18                |
|Сұхбаттың психологиялық аспектілері          |1            |Газет               |
|                                             |             |материалдарынан     |
|Ақпараттық соғыстар                          |1            |Газет               |
|                                             |             |материалдарынан     |
|БАҚ-тың  психологиялық мониторингі           |1            |Газет               |
|                                             |             |материалдарынан     |
|БАҚ-тың психологиялық қызметі                |1            |6                   |
|Журналист және қайшылық                      |1            |6,1                 |
|Тұлғаның  типтік  қасиеттері                 |1            |1                   |
|Үгіт-насихаттың танымдық және апараттық      |1            |3,7,8               |
|қызметі                                      |             |                    |
|Үгіт-насихаттағы  өтірік пен  ақиқаттың ролі |1            |1                   |
|Сөйлеуші мен тыңдаушы арасындағы түсінушілік |1            |3,7,8               |
|Тыңдаушылық қабілеттерін жетілдіру           |1            |12,16,19,7          |
|Жарнама психологиясының жалпы теориялық      |1            |Газет               |
|мәселелері                                   |             |материалдарынан     |
|Жарнаманың психологиялық өзекті мәселелері   |1            |3,6,7               |
|Барлығы:                                     |30           |                    |


5.2  Оқытушы  басшылығымен жүргізілетін студенттің өздік жұмыстарының
тақырыптары


1.   БАҚ психологиясы : Заман талабы
1.  Қазақ баспасөзіндегі әлеуметтік проблемалардың көтерілуі.
2.  БАҚ-тағы ғаламдастықтың проблемалары: психология мәселесі
3.  Қазаққа  тән әлеуметтік ой және публицистика.
4.  Журналист қызметіндегі жаңашылдық мәселелесі
5.  Қазақстандағы қоғамдық пікірдің қалыптасуы  және оны  зерттеу әдістері.
7.  Келіссөз жүргізу
8.  Қазақстандағы демографиялық жағдай  және оның  бұқаралық ақпарат
құралдарынан  көрінуі.
9.  Сұхбаттың психологиялық аспектілері
10. Ұлтаралық қатынас және БАҚ.
11.  Журналист және қайшылық.
12.  Қазақстанда БАҚ-дағы әлеуметтік тақырыптар  дамуының алғышарттары.
13.  Пікір алмасудың жалпы принциптері.
14. Бұқаралық ақпарат  құралдарындағы әлеуметтік  проблемалардың  берілу
ерекшеліктері.
15. Мәтіннің психологиялық сараптамасы
16. Баспасөз беттеріндегі жарияланған  әлеуметтік  мәселелер  және  қоғамдық
пікір.
1.  Тереңдетіліп негізіндегі очерк.
2.  Журналист  қызметіндегі жоспарлау,  зерттеу және басқару принциптері.
3.  Таңбалардың психолгиялық негіздер тұрағында електен өткізу.
4.  Ақпараттық  коммуникациядағы өзара қызмет принциптері.
5.  БАҚ-тың әлеуметтік психолгиялық механизмі.
6.  Әлеуметтік технологияларды пайдалану  ерекшеліктері.
7.  Саяси тұлғалардың-  феномені және БАҚ.
8.  Сұрақ жүргізу: әдістері мен кезеңдері.
9.  Терроризм мәселесінің БАҚ-та бейнелену проблемалары.
10.  Социологияның эмприкалық зерттеу объектісі.
11.  Қоғамның аққпаратқа ашықтығына жаңа көзқарас.
12.  Жанұя социологиясы және БАҚ.
13.   БАҚ-тың психологиялық монеторингі.
14.   Азаматтық қоғам: қалыптасуы және даму проблемалары.
15.  Журналисттің психологиялық компоненттілігі.
16.   Журналистика  социологиясы  және бұқаралық ақпарат құралдарының
   маркетингі.
17.  БАҚ-тың психологиялық қызметі.
7 «Журналист социологиясы  мен  психологиясы»  ПӘНІ  БОЙЫНША  ОҚУ  ҮРДІСІНІҢ
КАЛЕНДАРЛЫҚ КЕСТЕСІ

4-Кесте  «Журналист  социологиясы  мен  психологиясы»   пәні   бойынша   оқу
үрдісінің календарлық кестесі
Апталар123456789101112131415Бақылау
түріД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
АБ1Д
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
АБ2Балдар5+55+55+55+55+
55+55+55+55+55+55+
55+
55+55+
55+
58 ӘДЕБИЕТТЕР
8.1 Негізгі әдебиеттер:
8.1.1 Коробейников В.С. Редакция и аудитория. Социолоический анализ. М.,1983.
Кропотов Л.А. Журналистика на путях социологии. Методы социологических  исслеований в журналистической практике. Свердловск., 1986.
Свитич Л.Г. Эффективность журналистической дятельности. М., 1986.
Свитич Л.г. Журналист и его работа. М.,1979.
“Журналист: социологические и социопсихологические исслеования”. Под ред. Л.Г. Свитич и В.В Ширяевой. М., 1994.
Авраамов Д. Профессиональная этика журналиста. Москва,1991
Айзенберг М. Менеджмент рекламы. Москва,1993
Аитов Н.А. Основы  социологии. Алматы.,1990.
Буданцев Ю.Г. Социология  массовой  коммунации. М.,1995.
8.1.10 Габдуллина К.Г. Социология  и социальная жизнь. Алматы., 1996.
8.1.11  Баркер А. Как еще лучше... управлять  людми. М.,2002.
8.1.12 Жарықасынов А.К. Жалпы  психология., 1985.
8.1.13 Кузнецов Г. Журналист на экране. Москва,1985
8.1.14 Лазутина Г.В. Профессиональная этика журналиста. Москва,1999
8.2. Қосымша әдебиеттер 
8.2.1. Кенжебаев.Б., Қожекеев Т. Қазақ баспасөзінің тарихынан. – А.,1962.
8.2.2. Қожакеев Т. Жыл құстары. – А., 1981.
8.2.3. Қожакеев Т. Көксеңгірлер. – А., 1992.
8.2.4. Жақып Б. М.Әуезов – публицист. – А., 1997.
8.2.5. Сұбханбердина Ү. Қазақтың революциядан бұрынғы мерзімді баспасөзіндегі материалдар. – А., 1963.
8.2.6. Сұбханбердина Ү.«Дала уәлаятының газеті» - А., 1988,1991,1993,1994,1996.
8.2.7. Бөкейханов Ә. Таңдамалы . – А., 1995.
8.2.8. Дулатов М. Шығармалары. А., 1991.
Рэндалл Д. Универсальный журналист. Алматы,1996
Шамақайұлы Қ. Журналист шеберлігінің негіздері. Қарағанды,2001
 Прохоров Е.П. Социология  журналистики М.,1981.
9 Сынақ және емтихан сұрақтары
Маркетинг пен жарнамаға негізделген зерттеу. 
 Жарнама мәтінінің психологияға әсер ету тәжірибесі.
 Социожурналист дегеніміз кім? 
 Психологиялық зерттеу. 
 Социология дегеніміз не? Қалыптасуы мен дамуы, журналистикамен арасындағы байланыс.
 Ақпараттық соғыстар. 
 Медиа стратегияның психологиясы. 
 Журналистика социологиясының объектісі мен пәні, міндеті мен қызметі.
 БАҚ-та образдылық қалыптастырудың психологиялық рөлі.
  Қоғам өмірі жайлы ерте заманғы ойшылдар тұжырымдары.
 Масс-медиалық психологияның мативтілігі. 
 Қоғамның әлеуметтік құрылымы. Әлеуметтік қатынас. Әлеуметтік бақылау.
 БАҚ-тағы психологиялық тиімділік. 
 Әлеуметтік зерттеу институтының  қалыптасуы.
 БАҚ-тағы коммуникациялық менеджементтің психологиялық астары.
 Әлеуметтік қақтығыс  теориясы.
 БАҚ-та корпоративтік мәдениетті қалыптастыру.
 Әлеуметтік прогресс, әлемдік жүйе  және өркениет.
 Ақпараттық психологиялық анализі.
 Қазақстанның әлеуметтану инситуттары және БАҚ.
 Элюзияның ақпараттық теориясы.
 Мәдени социологияның негізгі проблемалары.
 Мифтік – дизайнның принциптері.
 Қазақстандағы демографиялық  жағдай, көші-қон саясаты.
 Коммуникация теориясы және оның жарнамада қолданылуы.
 Журналистика социологиясындағы зерттеу жүргізу  тәсілі.
 Жарнама, PR қоғамдық мәдениет.
Социологиядағы эмприкалық  зерттеу, оның бұқаралық ақпарат  құралдарымен байланысы.
 БАҚ-тағы таңбалар,белгілер. 
 Қазақстандағы әлеуметтік  стратификация  және орта  тап.
 Миф типологиясы.
 Тіл мемлекеттің құралы. 
 Қабылдаудың психологиялық ерекшеліктері.
34. Бұқаралық  ақпарат құралдарындағы  бағдарламалардың  рейтингсін   анықтау.
Пәндер