Файл қосу
Тамақ өнімдерінің сапасын эксперттік бағалау
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18-7.1.8/02-2013 | |ПОӘК | | | |Магистранттарға арналған пәннің |№ 1 басылым | | |бағдарламасы «Тамақ өнімдерінің |« » 2013| | |сапасын эксперттік бағалау» | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Тамақ өнімдерінің сапасын эксперттік бағалау» 6М073500 – «Тағам қауіпсіздігі» МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғысөз 1. ӘЗІРЛЕНДІ Әзірлеуші _________ «28» тамыз 2013 ж. Б.Қ. Әсенова, «Ет, сүт және тамақ өнімдерінің технологиясы» кафедрасының т.ғ.к., профессор м.а. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. «Ет, сүт және тамақ өнімдері өндірісінің технологиясы» кафедрасының мәжілісінде Хаттама «28» тамыз 2013 жыл, № 1 кафедра менгерушісі ______________ Б.Қ. Әсенова 2.2. Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде Хаттама «12» қыркүйек 2013 жыл, № 1. Төрағасы ______________ С.С. Төлеубекова 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды Хаттама «18» қыркүйек 2013 жыл, № 1. ОӘК төрағасы _____________ Г. Искакова 4. АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны 1.Жалпы ережелер 2. Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі 3. Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Магистрант рейтингісін санау саясаты 7. Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән жөнінде жалпы мәліметтер: • Оқытушының аты-жөні: т.ғ.к.,профессор м.а. Әсенова Б.Қ. • Хабарласу ақпараты: телефон: 35-48-56, 9 корпус, 2-ші қабат, 204 кабинет • Сабақ өтетін аудитория: № 215 • Пәннің аталуы «Тамақ өнімдерінің сапасын эксперттік бағалау» • Кредиттер саны –3 Оқу жоспарынан үзінді 1-кесте |Курс |Семестр |Кредитт|ДС (сағ.) |МӨЖ (сағ) |Барлығы |Бақылау формасы | | | |ер | | |(сағ.) | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |2 |3 |3 |45 |300 |345 |Емтихан | 1.2Пәннің қысқаша мазмұны Тамақ өнімдерінің химиясы негіздері. Тамақ өнімдеріндегі ақуыздар, көмірсулар және липидтер. Курстың мәні, мазмұны, мақсаты және тапсырмалары. Өсімдік және жануар шикізатының бірлестігінде технологиялық, химиялық, биохимиялық және микробиологиялық процестердің бірлестігінің ролі. Жаңа тағамдық шикізат, тағамдық қоспа және жасанды тамақ. Тамақ өнімдерінің сапасын органолептикалық бағалау. 1.3 Пәнді оқыту мақсаты: Тамақ өнімдерінің сапасын сараптық бағалаудың теоретикалық негіздері, тамақ өнімдері сапасының негізгі ұғымдары. 1.4 Курстың негізгі мақсаты: - бидай, ұн, жарма, жем, кондитер өнімдері, нан, крахмал, ашытқы өнімдерінің сапа көрсеткіштерін анықтау әдістерін үйрену; - дайын өнім мен шикізат сапасы арасындағы байланысты зерттеу; - бидай өңдейтін өндіріс орындарындағыы технологиялық бақылауды іске асыру. 1.5 Пәнді оқу барысында магистрант білу керек: - сапаны сараптық бағалаудың негізгі сатылары, тамақ өнімдері сапасының негізгі түсініктері; - зерттеулердің теоретикалық сараптамалық бөлімдерін, тамақ өнімдерінің сапасын органолептикалық бақылауды, сараптамалық мәліметтерді өндеу әдістерін өткізу; - өнім сапасын сараптау әдістері ; - тамақ өнімдерінің құндылығын жоғарылату мәселелері туралы қажет теоретикалық білімді қалыптастыру; 1.6 Курс пререквизиттері: жоқ 1.7 Курс постреквизиттері: жоқ 2 Магистранттарға арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы 2-кесте |Тақырып атаулары |Сағат саны | | |ДС |ЗС |МӨЖ | |1 |2 |3 |4 | |1. Қауіп-қатер түсінігі. |2 | | | |2. Субъекті иеленуіндегі қатер |2 | | | |тудыратын факторлардың ролі және | | | | |олардың қатерге тигізетін әсері. | | | | |3. Кәсіпкерлік қатердің шкалалары және |2 | | | |оның градацияларының сипаттамасы. | | | | |4. Қауіп- қатердің сипаттамалары және |2 | | | |оларды идентификациялау принциптерінің | | | | |негіздері. | | | | |5. Өнімдердің физикалық химиялық |2 | | | |қауіп-қатері. | | | | |6. Өнімдердің биологиялық қатері. |2 | | | |7. Азық- түлік өнімдерін өндірудің |2 | | | |қазіргі кездегі тәсілдері. | | | | |8. Сыртқы ортаның әсеріне байланысты |2 | | | |қауіп-қатерді бағалауды меңгеру. | | | | |9. Қауіп-қатерді бағалау нәтижелерінің |2 | | | |стастикалық өңдеу. | | | | |10. Қауіп-қатер туралы, оларды жою |2 | | | |жолдары немесе азайту жолдарын жасау, | | | | |тарату, қайтадан іске асыру және жою | | | | |жолдары. | | | | |11. Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігіне |2 | | | |әсер ететін технологиялық әдістер. | | | | |12. ISO 9005 халықаралық сапа жүйесі. |1 | | | |13. Тамақ өнімдерінің нормативтік |1 | | | |құқықтық актілер жәнеФАО\ВОЗ « Кодекс | | | | |алиментариус » кодексінде корсетілген | | | | |қауіпсіздік талаптарына сәйкес келуі. | | | | |14. Фотометрия әдісі |1 | | | |15.Зауыттарға келіп түсетін шикізаттың |1 | | | |қауіпсіздігін анықтау әдістері. | | | | |16. Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігіне |1 | | | |әсер ететін технологиялық тәсілдер. | | | | |17.Тамақ өнімдерінің біркелкілігін |1 | | | |бағалау. | | | | |18.Тамақ өнімдерінің сапасын бағалауға |1 | | | |қолданылатын зертханалық құрал- | | | | |жабдықтар. | | | | |19.Тамақ өнімдерінің биологиялық |1 | | | |қауіптілігін анықтау әдістері. | | | | |20.Тамақ өнімдерінің химиялық |1 | | | |қауіптілігін анықтау әдістері. | | | | |21. Өнімдердің сапасы мен |1 | | | |стандартизациясы. | | | | |22. Нан өнімдерінің үлгілерін |1 | | | |анализдеудің реті мен құрастырылуы. | | | | |23.Тамақ өнімдерінің физикалық |1 | | | |қауіптілігін анықтау әдістері. | | | | |24. Нан өнімдерінің сандық- сапалық |1 | | | |есебі. Нан өнімдерін сақтау кезіндегі | | | | |нан массасындағы табиғи убыльді | | | | |анықтау. | | | | |25.Тамақ өнімдеріне қойылатын |1 | | | |санитарлы-гигиеналық талаптар. | | | | |26. Азық- түлік өнімдерін өндірудің |1 | | | |қазіргі кездегі әдістері. | | | | |27. Тамақ өнімдерін витаминдендірудің |1 | | | |кауіпсіздік талаптары. | | | | |28. Ұн және жарма ылғалдылығын анықтау |1 | | | |әдісі. | | | | |29. Ет және сүт өнімдерінің |1 | | | |ылғалдылығын анықтау әдісі. | | | | |30. Магнитті резонанстың |1 | | | |спектроскопиясы. | | | | |31. Рефрактометрия және поляриметрия |1 | | | |32. Хроматография |1 | | | |33. Зерттеудің реологиялық әдістері |1 | | | |34. Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі |1 | | | |1.Жем зауыттарына келіп түсетін жем | | |1 | |шикізатының сапасын бақылау. | | | | |2.Жем шикізаттарын бақылау схемасы. | | |1 | |3.Жемнің біркелкілігін бағалау. | | |1 | |4.Бидай, ұн, жарма, жем өнімдерінің | | |1 | |сапасын бағалауға қолданылатын | | | | |зертханалық құрал- жабдықтар. | | | | |5.Диірменнің ұнтақтау бөліміндегі | | |1 | |машиналардың жұмысының ұауіпсіздігін | | | | |бақылау. | | | | |6.Ұнды транспорттар мен саудаға жіберу | | |1 | |алдындағы маркировка. | | | | |7.Өнімдердің сапасы мен | | |1 | |стандартизациясы. | | | | |8.Нан өнімдерінің үлгілерін | | |1 | |анализдеудің реті мен құрастырылуы. | | | | |9.Ұн зауыттарындағы ұнтақтау | | |1 | |партияларын құрау. | | | | |10.Нан өнімдерінің сандық- сапалық | | |1 | |есебі. Нан өнімдерін сақтау кезіндегі | | | | |нан массасындағы табиғи убыльді | | | | |анықтау. | | | | |11.Ұн, жарма, жемге қойылатын | | |1 | |санитарлы-гигиеналық талаптар. | | | | |12.Жем өндірісіндеі ГТО қауіпсіздігін | | |1 | |бақылау. | | | | |13.Витаминдендірілген ұнның | | |1 | |қауіпсіздігін бақылау. | | | | |14.Ұн және жарма ылғалдылығын анықтау | | |1 | |әдісі. | | | | |15.Ұнтақ жемдер өндірісіндегі | | |1 | |қауіпсіздікті бақылау схемасы. | | | | |Барлығы: |45 |- |15 | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДА БЕРІЛЕТІН ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР Пәнді оқуға арналған әдістелелік нұсқаулар мен танысып, магистранттар пәнді толық меңгерулері керек. Әдістемелік нұсқауды құрастыру негізінде пәннің кейбір бөлімдері магистранттармен өздік жұмыс ретінде жүргізіледі. Әдістелелік нұсқаулар құрамына: 1) Пәнді оқуда қажеттті жоспарлау, уақытты ұйымдастыру (орындау уақыты); 2) Оқу-әдістемелік кешенін қолдану нұсқасы; 3) Әдебиеттер мен оқулықтарды қолдана білу; 4) Емтиханға даярлану үшін берілетін кеңестер кіреді. «Тамақ өнімдерінің сапасын эксперттік бағалау» курсы бір-бірімен тығыз байланысты екі түрден тұрады: дәріс және магистранттың өзіндік жұмысы (МӨЖ). Дәріс сабағы ең маңызды түрі болып табылады, яғни пәннің маңызды және күрделі бөлімдерін меңгертеді; зертханалық жұмыс белгілі зерттеулерді және алынған нәтижелерді әдістемелік нұсқаулармен жасауды үйретеді; практикалық сабақтарда зертханалық жұмыста жасалған диеталы өнімдердін биологиялық, энергетикалық және аминқышқылды құрамдарын есептейді; пәнге қатысты материалдарды оқу-әдістемелік және әдебиеттерді қолдана отырып МӨЖ түрінде өңделеді. 4 КУРС ФОРМАТЫ Университетте қабылданған ішкі тәртіп талаптарын сақтау: • Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу. Егер магистрант белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс. • Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған магистрант аудиториядан шығарылып жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанғысыз» бағасы қойылады. • Бақылау жұмыстары: Межелік бақылау қорытындысы магистранттың сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. • Емтихан: Қорытынды емтихан оған босатылған барлық магистранттар үшін билеттік жүйе негізінде жүргізіледі. Билеттің әрбір нұсқасы үш сұрақтан тұрады. Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеледі. 5 КУРС САЯСАТЫ • Кез-келген көшіру (дайын тапсырмаларды немесе басқа студенттердің есептерін көшіру, пайдалану) аудиториядан шығарумен және/немесе курс үшін «қанағаттанарлықсыз» деген бағамен жазаланады. • Сабақты өткізу уақытында ұялы телефонды өшіру керек. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Магистранттардың үлгеруі ағымды, аралық және қорытынды бақылау формасында жүргізіледі: баға арнайы стандарт бойынша қойылады. Қорытынды бақылау емтихан ретінде жүргізіледі: олар ауызша немесе тестілеу арқылы жүргізілуі мүмкін. Қорытынды баға әр сабақтың нәтижесінен, рефератты қорғау және емтихан бағасынан тұрады. Аралық және қорытынды бақылау балдардың қорытындысы - курсқа берілген баға болып саналады. Егер магистранттың семестр бойынша рейтинг баллдарының сомасы 50 %-ға тең немесе одан көп болса, ол жиынтық бақылауға жіберіледі. Қосымша балдар (5 балл): - шығармашылықтық көзқарасы үшін; - оқу процесіне белсене қатысуы үшін; - ғылыми-зерттеу жұмысын, ғылыми мақала жазғаны үшін; - жұмыста әртүрлі ақпарат көздерін қолданғаны үшін. Айып балдар (5 балл) алынады: - материалды өз уақытында тапсырмағаны үшін; - жұмысты сапасыз орындағаны үшін; - сабақтарды босатқаны үшін. Пәнді оқыту кезінде олардың білімін тексеру үшін әртүрлі бақылау әдістері қолданылады: • ауызша сұрау; • жазбаша тексеру; • құрама тексеру; • үй тапсырмаларын көрсету және қорғау; • дискуссия, тренинг, дөңгелек үстел, т.б.; • тест сынағы; Пән бойынша жалпы баға 100 пайыздық шкала бойынша қойылады. Әртүрлі жұмыстарды бағалау критерилері |Атауы |1 а |2 а | |Сабаққа қатысу |30 балл |30 балл | |Жарты жылжық |300 балл |700 балл | |ЖИЫНЫ | |1000 балл | 7. ӘДЕБИЕТТЕР 7.1.Негізгі әдебиеттер 7.1.1Амиров Ю.Д. Квалиметрия и сертификация продукции. М: Издательство стандартов, 2006. 7.1.2.ГОСТ 23554.-2.-81 Система управления качеством продукции. Экспертные методы оценки качества промышленной продукции. Обработка значений экспертных оценок качества продукции. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 ГОСТ 24294-80 Определение коэффициентов весомости при комплексной оценки технического уровня и качества продукции. 7.2.2 ГОСТ 15467-79 Управление качеством продукции. Основные понятия. Термины и определения. 7.2.3 ГОСТ 27.004-85. Надежность в технике. Системы технологические. Термины и определения. 7.2.4 Закон Республики Казахстан «О стандартизации и сертификации» от 18.01.93. 7.2.5.СТ РК 1.0-93. « Государственная система стандартизации Республики Казахстан. Основные положения». 7.2.6 СТ РК 1.2-93. « Государственная система стандартизации РК. Порядок разработки государственных стандартов».
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz