Файл қосу
Педагогикалық эксперимент
| | |ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | | | | |3-деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | | | |ПОӘК |____2013 жылғы |УМКД 042-18.30-2013 | |«Ғылыми – педагогикалық |№ басылым | | |зерттеу әдістері» | | | |пәнінің оқытушыға | | | |арналған жұмыс | | | |бағдарламасы | | | «Бастауыш мектепті оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» мамандығына арналған «Ғылыми – педагогикалық зерттеу әдістері» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 1.ӘЗІРЛЕГЕН: Құрастырушы: 28.08.2013 оқытушы Салкынбаева Ардак Мейрамбековна 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды. Хаттама ¹ 1 04.09.2013ж. Кафедра меңгерушісі: ______________ /Джанбубекова М.З./ 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында. Хаттама ¹ 1 «05» 09.2013ж. Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./ 3. БЕКІТІЛДІ: Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Оқу- әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды. Мазмұны 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5 Студенттің өздік жұмысының тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ «Ғылыми – педагогикалық зерттеу әдістері» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В010200 «Бастауышты оқыту педагогикасы мен әдістемесі» мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Ғылыми – педагогикалық зерттеу әдістері» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастыру таңдау курсы болып жүзеге асырылады: 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.2 Курстың мақсаты: «Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері» педагогиканың жалпы негіздерін, ғылыми жетістіктерін, оқу-тәрбие әдістерін оқып-үйрету, озық тәжірибелерді меңгерту. Курсты оқып-үйренуде студент білу керек: -педагогикалық негізгі ұғымдарды, -педагогика ғылымдарының негізгі міндеттері мен принциптерін; -педагогикалық үрдістің заңдылықтарымен қағидаларын; -мұғалімнің кәсіби педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін; -теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануды; -оқу-тәрбие процесінің технологиясын. 3.3Курстың міндеті: • Тұлғаны қоғамдық талаптарға сәйкес тәрбиелеу. • Жан-жақты, әрі үйлесімді дамыған тұлға тәрбиелеу. • Жалпы адамзаттық құндылықтар қалыптастырудың маңыздылығын ескеру. 3.4 Курс нәтижесі: Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: педагогикалық негізгі ұғымдарды, -педагогика ғылымдарының негізгі міндеттері мен принциптерін; -педагогикалық үрдістің заңдылықтарымен қағидаларын; -мұғалімнің кәсіби педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін; -теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануды; 1.2. Пәннің пререквизиті. «Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері» курысын меңгеру үшін студенттерге келесі пәндерді қосымша оқуы қажет: -социология -философия -психология -мәдениет тану 1.3. Постреквизит. Пәні туралы білім келесі пәндерді меңгерту үшін қажет: -жалпы педагогиканы; -педагогика тарихы; -этнопедагогиканы; -әлеуметтік педагогиканы; -дидактиканы; -мектеп педагогикасы; 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме 1-кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтар | | |Тақырып 1. Ғылыми іс - әрекет (ғылыми процесс ретінде). |3 | |Ғылым – таным процесінің ерекше формасы.Ғылыми | | |шығармашылық.Ғылыми іс - әрекет, оның мақсаты мен | | |ерекшеліктері.Студенттердің ғылыми – зерттеу жұмыстары – | | |курстық және дипломдық жұмыс. | | |Тақырып 2. Ғылыми педагогикалық зерттеу және оның |3 | |әдіснамалық принциптері. | | |Ғылыми – педагогикалық зерттеу – жаңа педагогикалық | | |білімді қалыптастыру процесі.Педагогика ғылымының | | |әдіснамасы.Педагогикалық зерттеудің құрылымы мен | | |логикасы.Зерттеулердің негізгі кезеңдері (этаптары). | | |Тақырып 3. Зерттеудің мәселесі мен тақырыбын анықтау – |3 | |ғылыми ізденістің алғашқы кезеңі.Зерттеу тақырыбының | | |көкейкестілігі.Зерттеу тақырыбын негіздеу. | | |Проблеманы қою және дамыту | | |Тақырып 4. Зерттелетін мәселенің жағдайын талдау. |3 | |Ғылыми әдебиетпен жұмыс.Әдеби көздердің библиографиялық | | |деректері.Ғылыми мәтін. | | |Тақырып 5. Ғылыми педагогикалық зерттеулердің алғашқы |3 | |қойылу кезеңі. | | |Зерттеу пәнін анықтау.Теориялық кезең және зерттеу | | |деңгейі. | | |Тақырып 6. Ғылыми педагогикалық зерттеудің жүргізілу |3 | |процесі және қорытынды кезеңі. | | |Ғылыми педагогикалық зерттеуді жүргізу процесі. | | |2. Студенттердің ғылыми зерттеу жұмыстарының басқа | | |түрлері. | | |Тақырып 7. Ғылыми педагогиканың зерттеу әдістері |3 | |Зерттеу әдістері және олардың жіктелуі.Зерттеу | | |әдістерінің жалпы сипаттамасы.Эксперимент әдісі және оны | | |жүргізу принциптері. | | |Тақырып 8. Теориялық және тарихи педагогикалық зерттеудің|3 | |әдістері. | | |Теориялық зерттеу әдістерінің мәні.Теориялық деңгей | | |әдістері. Тарихи педагогикалық зерттеу әдістері. | | |Тақырып 9. Эмпирикалық зерттеу әдістері. Педагогикалық |3 | |эксперимент.Сұрақ – жауап әдістері. | | |Мұғалімдердің, жаңашыл педагогтардың тәжірибесін | | |зерттеу.Педагогикалық құжаттарды зерттеу. | | |Тақырып 10. Озық педагогикадық тәжірибені зерттеу және |3 | |жинақтау.Озат педагогикалық тәжірибе туралы ұғым.Озат | | |педагогикалық тәжірибенің белгілері, оған қойылатын | | |талаптар.Инновация. | | | Барлығы: |30 сағат | | Тәжірибелік сабақтар | | |Ғылыми іс-әрекет(ғылыми процесс ретінде). |3 | |Зерттелетін мәселенің жағдайын талдау. |3 | |Ғылыми педагогиканың зерттеу әдістері |3 | |Эмпирикалық зерттеу әдістері |3 | |Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жинақтау. |3 | |Барлығы: |15 сағат | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.2. Студент «Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі» пәнінде тәжірибе жүзінде кең қолданылатын, әрі жан-жақты игерілген талдаудың негізгі әдістерін білуі қажет. СОӨЖ №1. Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін даярлау жүйесіндегі студенттердің ғылыми – зерттеу жұмыстары. Мақсаты:студенттердің ғылыми – зерттеу жұмыстарымен таныстыру. Өткізілу формасы:Конспект. СОӨЖ №2. Ғылыми – педагогикалық зерттеудің нақты-әдіснамалық принциптері. Мақсаты: ғылыми – педагогикалық зерттеудің әдіснамасымен таныстыру. Өткізілу формасы: реферат СОӨЖ №3. Қазіргі заманғы педагогикалық зерттеулердің мәселелері. Мақсаты: Қазіргі таңдағы көкейкесті педагогикалық мәселелерді талдай білу. Өткізілу формасы: конспект. СОӨЖ №4. Зерттеу тақырыбын негіздеу Мақсаты: Зерттеу тақырыбын негіздеуді үйрену. . Өткізілу формасы:баяндама СОӨЖ №5. Библиографиялық ізденіс,түрлі каталогтармен жұмыс істеу Мақсаты: библиографиялық ізденіс жұмыстарын жүргізуді, каталогтармен жұмыс істеуді оқып үйрену. СОӨЖ №6. Зерттелетін процестер мен құбылыстардың жайы мен мүмкіндіктерінің дамуын диагностикалау Мақсаты: Зерттелетін құбылыстар мен процестердің дамуының диагностикасын жүргізуді оқып үйрену. . Өткізілу формасы: коллоквиум СОӨЖ №7. Ғылыми – педагогикалық зерттеу әдістерін топтап бөлу. Мақсаты: ғылыми педагогикалық зерттеу әдістерін таптап бөлуді меңгеру және оларды іс – тәжірибеде қолдануды үйрену. Өткізілу формасы: реферат СОӨЖ №8. Зерттеудің эмпирикалық әдісінің педагогика ғылымындағы рөлі. Мақсаты: Эмпирикалық әдістің педагогикадағы рөлін білу, оның құрамындағы әдістерді ажырата білу. Өткізілу формасы: бақылау сұрақтары. СОӨЖ №9. Тестілердің типтері мен формалары. Мақсаты: Тестілерді құруды үйрену, әр типтегі тестілерді құрудың талаптарын меңгеру, бұл әдісті іс – тәжірибеде қолдану үлгілерін талдау. Өткізілу формасы: конспект, тест үлгілері СОӨЖ №10. Педагогикалық тәжірибенің түрлері,оларды топтап бөлу. Мақсаты: педагогикалық тәжірибе дегеніміз не, озат педагогикалық тәжірибенің ерекшелігі неде, оның белгілірен талдай білу. Өткізілу формасы: реферат. 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Дәріс сабағының |Тәжірбиелік сабақтар |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау | |тақырыбы |тақырыбы |құралдар, |дайындалу |түрі | | | |плакаттар, |сұрақтары | | | | |лаборатория-лы| | | | | |қ стендтер | | | |1 |2 |4 |5 |6 | |Ғылыми іс - әрекет |Ғылыми іс-әрекет(ғылыми |Дәріс тезисі, |Сөздіктермен|Жазбаша,| |(ғылыми процесс |процесс ретінде). |сызба нұсқа |жұмыс |ауызша | |ретінде). | | | | | |Ғылыми педагогикалық |Зерттелетін мәселенің |Дәріс тезисі, | |Жазбаша,| |зерттеу және оның |жағдайын талдау. |сызба нұсқа |Үлестірме |ауызша | |әдіснамалық | | |тапсырмалары| | |принциптері. | | |-мен жұмыс | | |Зерттеудің мәселесі |Ғылыми педагогиканың |Дәріс тезисі, | |Жазбаша,| |мен тақырыбын анықтау |зерттеу әдістері |сызба нұсқа, |Үлестірме |ауызша | |– ғылыми ізденістің | |кесте |тапсырмалары| | |алғашқы кезеңі. | | |-мен жұмыс | | |Зерттелетін мәселенің |Эмпирикалық зерттеу |Дәріс тезисі, |Үлестірме |Жазбаша,| |жағдайын талдау. |әдістері |кесте |тапсырмалары|ауызша | | | | |-мен жұмыс | | |Ғылыми педагогикалық |Озық педагогикалық |Дәріс тезисі, |Үлестірмелі |Жазбаша,| |зерттеулердің алғашқы|тәжірибені зерттеу және |сызба нұсқа, |карточкамен |ауызша | |қойылу кезеңі. |жинақтау. |үлестірмелі |жұмыс | | | | |карточка | | | |Ғылыми педагогикалық | |Дәріс тезисі, |Үлестірме |Жазбаша | |зерттеудің жүргізілу | |бақылау |тапсырмалары| | |процесі және қорытынды| |тапсырмалары |-мен жұмыс | | |кезеңі. | | | | | |Ғылыми педагогиканың | |Дәріс тезисі, |Картотека |Жазбаша,| |зерттеу әдістері | |сызба нұсқа |теру |ауызша | |Теориялық және тарихи | |Дәріс тезисі, |Сөздікпен |Жазбаша,| |педагогикалық | |кесте, сызба |жұмыс |ауызша | |зерттеудің әдістері. | |нұсқа | | | |Эмпирикалық зерттеу | |Дәріс тезисі, |Үлестірме |Жазбаша,| |әдістері. | |сызба нұсқа, |карточкамен |ауызша | | | |үлестірме |жұмыс | | | | |каточка | | | |Озық педагогикадық | | | | | |тәжірибені зерттеу | | | | | |және жинақтау. | | | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |Оқулықтардың, оқу |Саны |Студенттердің |Қамтамасыз ету | |құралдарының атауы | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Дүйсембекова Ш.Д. |1 |4 |0,25% | |Педагогика Семей-2004 | | | | |Сағындықұлы Е. |1 |4 |0,25% | |Педагогика Алматы-1999 | | | | |Савин Н.В. Педагогика |1 |4 |0,25% | |Алматы-1975 | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 1. Подласый И.П Педагогика 1-том Минск-1996. 2. Под.ред. П.И. Пидкасистого. Педагогика минск-1996 3. Харламов В.Ф. Педагогика Минск-1999 4. ӘбиевЖ. БабаевС. Құдиярова А. Педагогика Алматы-2004 5. Дүйсембекова Ш.Д. Педагогика Семей-2004 6. Қоянбаев Ж. Педагогика Алматы-2002 7. Сағындықұлы Е. Педагогика Алматы-1999 8. Бабанский Ю. Педагогика Минск-1998 9. Қоянбаев Ж., Қоянбаев Р.Педагогика Астана-1988 10. Савин Н.В. Педагогика Алматы-1975 11. Аканов Б., Карамзин Н. – Основы научных исследований – А.,1989-136с 12. Герасимов И.Г. – Структура научного исследования – М., 1985 13. Методологические проблемы научных исследований. Сборник научных трудов. - Новосибирск. 1984 – 160с 14. Методологические проблемы историко-научных исследований. – М.,1982 – 360с 15. Карпович В.Н. – Проблема.Гипотеза.Закон. – Новосибирск,1990 – 320с 16. Кринецкий Н.И. – Оснорвы научных исследований. – Киев,1991 – 218с 17. Майзель И.А. – Научная деятельность как предмет исследования. – М.,1988 – 195с 18. Сухотин А.К. – Парадоксы науки. – М.,1990 – 136с 19. Готтеданкер Р. – Основы психологического эксперимента – М.,1982 20. Гайда В.К.,Захаров В.П. – Психологические тестирования – Л.,1982 21. Немов Р.С. – Психология – Кн.1,2,3 – М.,1999 22. Берікжанов Е.Б. Муисн С.М. педагогика тарихы Алматы 2004 23. Ильина Т.А. Педагогика Минск-1984 24. Дүйсембекова Ш.Д. Тәрбие үрдісінің ерекшеліктері.Семей Алматы-2004 25. Абай атындағы Қазақ Ұлттық Педагогикалық Университеті, Педагогика Алматы-2003
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz