Файл қосу

Педагогикалық эксперимент



|                                                                          |
|ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ                  |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ  АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                |
|                        |                 |                               |
|3-деңгейлі  СМЖ құжаты  |ПОӘК             |                               |
|                        |                 |                               |
|ПОӘК                    |____2013 жылғы   |УМКД 042-18.30-2013            |
|«Ғылыми – педагогикалық |№  басылым       |                               |
|зерттеу әдістері»       |                 |                               |
|пәнінің оқытушыға       |                 |                               |
|арналған  жұмыс         |                 |                               |
|бағдарламасы            |                 |                               |





          «Бастауыш мектепті оқытудың педагогикасы мен әдістемесі»
                            мамандығына  арналған
                  «Ғылыми – педагогикалық зерттеу әдістері»
                         ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ

                ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ













                                                        СЕМЕЙ
                                                           2013

1.ӘЗІРЛЕГЕН:
Құрастырушы:  28.08.2013
оқытушы Салкынбаева Ардак Мейрамбековна

2.ТАЛҚЫЛАНДЫ:
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды.
Хаттама ¹ 1  04.09.2013ж.
Кафедра меңгерушісі:  ______________ /Джанбубекова М.З./

2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында.
Хаттама ¹ 1  «05» 09.2013ж.
Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./

3. БЕКІТІЛДІ:
Семей қаласының  Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Оқу-
әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды.






























                                   Мазмұны


1 Қолданыс аясы
2 Нормативтік сілтемелер
3 Жалпы ережелер
4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль)
5 Студенттің  өздік жұмысының тақырыптары
6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
8 Әдебиеттер

































1 ҚОЛДАНЫС  АЯСЫ

      «Ғылыми – педагогикалық зерттеу  әдістері»    пәнінің  оқу-әдістемелік
кешенінің құрамына кіретін  оқытушыға  арналған  пәннің  жұмыс  бағдарламасы
5В010200  «Бастауышты  оқыту  педагогикасы  мен   әдістемесі»   мамандығының
студенттеріне арналған.


2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
  Осы   «Ғылыми  –  педагогикалық  зерттеу  әдістері»    пәнінің  оқытушыға
арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән  бойынша  оқу  үрдісін  ұйымдастыру
таңдау курсы болып   жүзеге асырылады:

3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

3.2 Курстың  мақсаты:
 «Ғылыми-педагогикалық зерттеу  әдістері»  педагогиканың  жалпы  негіздерін,
ғылыми жетістіктерін, оқу-тәрбие әдістерін оқып-үйрету,  озық  тәжірибелерді
меңгерту.
Курсты оқып-үйренуде студент білу керек:
-педагогикалық негізгі ұғымдарды,
-педагогика ғылымдарының негізгі міндеттері мен принциптерін;
-педагогикалық үрдістің заңдылықтарымен қағидаларын;
-мұғалімнің кәсіби педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін;
-теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануды;
-оқу-тәрбие процесінің технологиясын.

3.3Курстың міндеті:
    • Тұлғаны қоғамдық талаптарға сәйкес тәрбиелеу.
    • Жан-жақты, әрі үйлесімді дамыған тұлға тәрбиелеу.
    • Жалпы адамзаттық құндылықтар қалыптастырудың маңыздылығын ескеру.


3.4  Курс нәтижесі:
 Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
педагогикалық негізгі ұғымдарды,
-педагогика ғылымдарының негізгі міндеттері мен принциптерін;
-педагогикалық үрдістің заңдылықтарымен қағидаларын;
-мұғалімнің кәсіби педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін;
-теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануды;

1.2. Пәннің пререквизиті. «Ғылыми-педагогикалық  зерттеу әдістері»   курысын
меңгеру үшін студенттерге келесі пәндерді қосымша оқуы қажет:
-социология
-философия
-психология
-мәдениет тану

1.3. Постреквизит. Пәні  туралы білім келесі пәндерді меңгерту үшін қажет:
-жалпы педагогиканы;
-педагогика тарихы;
-этнопедагогиканы;
-әлеуметтік педагогиканы;
-дидактиканы;
-мектеп педагогикасы;

3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
1-кесте
|Курс                                                     |Семестр            |
|1                                                        |2                  |
|Дәріс сабақтар                                           |                   |
|Тақырып 1. Ғылыми іс - әрекет (ғылыми процесс ретінде).  |3                  |
|Ғылым – таным процесінің ерекше формасы.Ғылыми           |                   |
|шығармашылық.Ғылыми іс - әрекет, оның мақсаты мен        |                   |
|ерекшеліктері.Студенттердің ғылыми – зерттеу жұмыстары – |                   |
|курстық және дипломдық жұмыс.                            |                   |
|Тақырып 2. Ғылыми педагогикалық зерттеу және оның        |3                  |
|әдіснамалық     принциптері.                             |                   |
|Ғылыми – педагогикалық зерттеу – жаңа педагогикалық      |                   |
|білімді қалыптастыру процесі.Педагогика ғылымының        |                   |
|әдіснамасы.Педагогикалық зерттеудің құрылымы мен         |                   |
|логикасы.Зерттеулердің негізгі кезеңдері (этаптары).     |                   |
|Тақырып 3. Зерттеудің мәселесі мен тақырыбын анықтау –   |3                  |
|ғылыми ізденістің алғашқы кезеңі.Зерттеу тақырыбының     |                   |
|көкейкестілігі.Зерттеу тақырыбын негіздеу.               |                   |
|Проблеманы қою және дамыту                               |                   |
|Тақырып 4. Зерттелетін мәселенің жағдайын талдау.        |3                  |
|Ғылыми әдебиетпен жұмыс.Әдеби көздердің библиографиялық  |                   |
|деректері.Ғылыми мәтін.                                  |                   |
|Тақырып 5. Ғылыми педагогикалық  зерттеулердің  алғашқы  |3                  |
|қойылу кезеңі.                                           |                   |
|Зерттеу пәнін анықтау.Теориялық кезең және зерттеу       |                   |
|деңгейі.                                                 |                   |
|Тақырып 6. Ғылыми педагогикалық зерттеудің жүргізілу     |3                  |
|процесі және қорытынды кезеңі.                           |                   |
|Ғылыми педагогикалық зерттеуді жүргізу процесі.          |                   |
|2. Студенттердің ғылыми зерттеу жұмыстарының басқа       |                   |
|түрлері.                                                 |                   |
|Тақырып 7. Ғылыми педагогиканың зерттеу әдістері         |3                  |
|Зерттеу әдістері және олардың жіктелуі.Зерттеу           |                   |
|әдістерінің жалпы сипаттамасы.Эксперимент әдісі және оны |                   |
|жүргізу принциптері.                                     |                   |
|Тақырып 8. Теориялық және тарихи педагогикалық зерттеудің|3                  |
|әдістері.                                                |                   |
|Теориялық зерттеу әдістерінің мәні.Теориялық деңгей      |                   |
|әдістері. Тарихи педагогикалық зерттеу әдістері.         |                   |
|Тақырып 9. Эмпирикалық зерттеу әдістері. Педагогикалық   |3                  |
|эксперимент.Сұрақ – жауап әдістері.                      |                   |
|Мұғалімдердің, жаңашыл педагогтардың тәжірибесін         |                   |
|зерттеу.Педагогикалық құжаттарды зерттеу.                |                   |
|Тақырып 10. Озық педагогикадық тәжірибені зерттеу және   |3                  |
|жинақтау.Озат педагогикалық тәжірибе туралы ұғым.Озат    |                   |
|педагогикалық тәжірибенің белгілері, оған қойылатын      |                   |
|талаптар.Инновация.                                      |                   |
| Барлығы:                                                |30 сағат           |
|                      Тәжірибелік сабақтар               |                   |
|Ғылыми іс-әрекет(ғылыми процесс ретінде).                |3                  |
|Зерттелетін мәселенің жағдайын талдау.                   |3                  |
|Ғылыми педагогиканың зерттеу әдістері                    |3                  |
|Эмпирикалық  зерттеу әдістері                            |3                  |
|Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жинақтау.     |3                  |
|Барлығы:                                                 |15 сағат           |

5  СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ

      5.2.  Студент  «Ғылыми-педагогикалық   зерттеу   әдістемесі»   пәнінде
тәжірибе  жүзінде  кең  қолданылатын,  әрі  жан-жақты  игерілген   талдаудың
негізгі әдістерін білуі қажет.
СОӨЖ №1. Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін даярлау жүйесіндегі
студенттердің ғылыми – зерттеу жұмыстары.
Мақсаты:студенттердің ғылыми – зерттеу жұмыстарымен таныстыру.
Өткізілу формасы:Конспект.

СОӨЖ №2. Ғылыми – педагогикалық  зерттеудің нақты-әдіснамалық
 принциптері.
Мақсаты: ғылыми – педагогикалық зерттеудің әдіснамасымен таныстыру.
Өткізілу формасы: реферат

СОӨЖ №3. Қазіргі заманғы педагогикалық зерттеулердің мәселелері.
Мақсаты:  Қазіргі  таңдағы  көкейкесті  педагогикалық   мәселелерді
талдай білу.
Өткізілу формасы: конспект.

СОӨЖ №4. Зерттеу тақырыбын  негіздеу
Мақсаты: Зерттеу тақырыбын негіздеуді үйрену. .
Өткізілу формасы:баяндама

СОӨЖ №5. Библиографиялық ізденіс,түрлі каталогтармен жұмыс істеу
Мақсаты:    библиографиялық    ізденіс    жұмыстарын     жүргізуді,
каталогтармен
 жұмыс істеуді оқып үйрену.

СОӨЖ №6. Зерттелетін процестер мен құбылыстардың жайы мен
мүмкіндіктерінің дамуын диагностикалау
Мақсаты:   Зерттелетін   құбылыстар   мен   процестердің   дамуының
диагностикасын
 жүргізуді оқып үйрену. .
Өткізілу формасы: коллоквиум

СОӨЖ №7. Ғылыми – педагогикалық зерттеу әдістерін  топтап бөлу.
 Мақсаты: ғылыми  педагогикалық  зерттеу  әдістерін  таптап  бөлуді
меңгеру және
оларды іс – тәжірибеде қолдануды үйрену.
Өткізілу формасы: реферат

СОӨЖ №8. Зерттеудің эмпирикалық әдісінің педагогика ғылымындағы рөлі.
Мақсаты:  Эмпирикалық  әдістің  педагогикадағы  рөлін  білу,   оның
құрамындағы
әдістерді ажырата білу.
Өткізілу формасы: бақылау сұрақтары.

СОӨЖ №9. Тестілердің типтері мен формалары.
Мақсаты: Тестілерді құруды үйрену, әр  типтегі  тестілерді  құрудың
талаптарын
 меңгеру, бұл әдісті іс – тәжірибеде қолдану үлгілерін талдау.
Өткізілу формасы: конспект, тест үлгілері

СОӨЖ №10. Педагогикалық тәжірибенің түрлері,оларды топтап бөлу.
Мақсаты: педагогикалық тәжірибе дегеніміз  не,  озат  педагогикалық
тәжірибенің
ерекшелігі неде, оның белгілірен талдай білу.
Өткізілу формасы: реферат.


6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ

3-Кесте Пәннің оқу-әдістемелік картасы

|Дәріс сабағының       |Тәжірбиелік сабақтар       |Көрнекі       |Өз бетімен  |Бақылау |
|тақырыбы              |тақырыбы                   |құралдар,     |дайындалу   |түрі    |
|                      |                           |плакаттар,    |сұрақтары   |        |
|                      |                           |лаборатория-лы|            |        |
|                      |                           |қ стендтер    |            |        |
|1                     |2                          |4             |5           |6       |
|Ғылыми іс - әрекет    |Ғылыми іс-әрекет(ғылыми    |Дәріс тезисі, |Сөздіктермен|Жазбаша,|
|(ғылыми процесс       |процесс ретінде).          |сызба нұсқа   |жұмыс       |ауызша  |
|ретінде).             |                           |              |            |        |
|Ғылыми педагогикалық  |Зерттелетін мәселенің      |Дәріс тезисі, |            |Жазбаша,|
|зерттеу және оның     |жағдайын талдау.           |сызба нұсқа   |Үлестірме   |ауызша  |
|әдіснамалық           |                           |              |тапсырмалары|        |
|принциптері.          |                           |              |-мен жұмыс  |        |
|Зерттеудің мәселесі   |Ғылыми педагогиканың       |Дәріс тезисі, |            |Жазбаша,|
|мен тақырыбын анықтау |зерттеу әдістері           |сызба нұсқа,  |Үлестірме   |ауызша  |
|– ғылыми ізденістің   |                           |кесте         |тапсырмалары|        |
|алғашқы кезеңі.       |                           |              |-мен жұмыс  |        |
|Зерттелетін мәселенің |Эмпирикалық  зерттеу       |Дәріс тезисі, |Үлестірме   |Жазбаша,|
|жағдайын талдау.      |әдістері                   |кесте         |тапсырмалары|ауызша  |
|                      |                           |              |-мен жұмыс  |        |
|Ғылыми педагогикалық  |Озық педагогикалық         |Дәріс тезисі, |Үлестірмелі |Жазбаша,|
|зерттеулердің  алғашқы|тәжірибені зерттеу және    |сызба нұсқа,  |карточкамен |ауызша  |
|қойылу кезеңі.        |жинақтау.                  |үлестірмелі   |жұмыс       |        |
|                      |                           |карточка      |            |        |
|Ғылыми педагогикалық  |                           |Дәріс тезисі, |Үлестірме   |Жазбаша |
|зерттеудің жүргізілу  |                           |бақылау       |тапсырмалары|        |
|процесі және қорытынды|                           |тапсырмалары  |-мен жұмыс  |        |
|кезеңі.               |                           |              |            |        |
|Ғылыми педагогиканың  |                           |Дәріс тезисі, |Картотека   |Жазбаша,|
|зерттеу әдістері      |                           |сызба нұсқа   |теру        |ауызша  |
|Теориялық және тарихи |                           |Дәріс тезисі, |Сөздікпен   |Жазбаша,|
|педагогикалық         |                           |кесте, сызба  |жұмыс       |ауызша  |
|зерттеудің әдістері.  |                           |нұсқа         |            |        |
|Эмпирикалық зерттеу   |                           |Дәріс тезисі, |Үлестірме   |Жазбаша,|
|әдістері.             |                           |сызба нұсқа,  |карточкамен |ауызша  |
|                      |                           |үлестірме     |жұмыс       |        |
|                      |                           |каточка       |            |        |
|Озық педагогикадық    |                           |              |            |        |
|тәжірибені зерттеу    |                           |              |            |        |
|және жинақтау.        |                           |              |            |        |



7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ  ЕТІЛУ КАРТАСЫ

4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы

|Оқулықтардың, оқу      |Саны          |Студенттердің  |Қамтамасыз ету   |
|құралдарының атауы     |              |саны           |пайызы           |
|1                      |2             |3              |4                |
|Дүйсембекова Ш.Д.      |1             |4              |0,25%            |
|Педагогика Семей-2004  |              |               |                 |
|Сағындықұлы Е.         |1             |4              |0,25%            |
|Педагогика Алматы-1999 |              |               |                 |
|Савин Н.В. Педагогика  |1             |4              |0,25%            |
|Алматы-1975            |              |               |                 |



8 ӘДЕБИЕТТЕР

     1. Подласый И.П Педагогика 1-том Минск-1996.
     2. Под.ред. П.И. Пидкасистого. Педагогика минск-1996
     3. Харламов В.Ф. Педагогика Минск-1999
     4. ӘбиевЖ. БабаевС. Құдиярова А. Педагогика Алматы-2004
     5. Дүйсембекова Ш.Д. Педагогика Семей-2004
     6. Қоянбаев Ж. Педагогика Алматы-2002
     7. Сағындықұлы Е. Педагогика Алматы-1999
     8. Бабанский Ю. Педагогика Минск-1998
     9. Қоянбаев Ж., Қоянбаев Р.Педагогика Астана-1988
    10. Савин Н.В. Педагогика Алматы-1975
    11. Аканов Б., Карамзин Н. – Основы научных исследований – А.,1989-136с
    12. Герасимов И.Г. – Структура научного исследования – М., 1985
    13. Методологические проблемы  научных  исследований.  Сборник  научных
        трудов. -  Новосибирск. 1984 – 160с
    14. Методологические проблемы историко-научных исследований. –  М.,1982
        – 360с
    15. Карпович В.Н. – Проблема.Гипотеза.Закон. – Новосибирск,1990 – 320с
    16. Кринецкий Н.И. – Оснорвы научных исследований. – Киев,1991 – 218с
    17. Майзель И.А. – Научная деятельность  как  предмет  исследования.  –
        М.,1988 – 195с
    18. Сухотин А.К. – Парадоксы науки. – М.,1990 – 136с
    19. Готтеданкер Р. – Основы психологического эксперимента – М.,1982
    20. Гайда В.К.,Захаров В.П. – Психологические тестирования – Л.,1982
    21. Немов Р.С. – Психология – Кн.1,2,3 – М.,1999
    22. Берікжанов Е.Б. Муисн С.М. педагогика тарихы Алматы 2004
    23. Ильина Т.А. Педагогика Минск-1984
    24. Дүйсембекова Ш.Д. Тәрбие үрдісінің ерекшеліктері.Семей Алматы-2004
    25. Абай атындағы Қазақ Ұлттық Педагогикалық Университеті,   Педагогика
        Алматы-2003





Пәндер