Файл қосу
Педагогикалық эксперимент
| |
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
| | | |
|3-деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | |
| | | |
|ПОӘК |____2013 жылғы |УМКД 042-18.30-2013 |
|«Ғылыми – педагогикалық |№ басылым | |
|зерттеу әдістері» | | |
|пәнінің оқытушыға | | |
|арналған жұмыс | | |
|бағдарламасы | | |
«Бастауыш мектепті оқытудың педагогикасы мен әдістемесі»
мамандығына арналған
«Ғылыми – педагогикалық зерттеу әдістері»
ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
СЕМЕЙ
2013
1.ӘЗІРЛЕГЕН:
Құрастырушы: 28.08.2013
оқытушы Салкынбаева Ардак Мейрамбековна
2.ТАЛҚЫЛАНДЫ:
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды.
Хаттама ¹ 1 04.09.2013ж.
Кафедра меңгерушісі: ______________ /Джанбубекова М.З./
2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында.
Хаттама ¹ 1 «05» 09.2013ж.
Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./
3. БЕКІТІЛДІ:
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Оқу-
әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды.
Мазмұны
1 Қолданыс аясы
2 Нормативтік сілтемелер
3 Жалпы ережелер
4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль)
5 Студенттің өздік жұмысының тақырыптары
6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
8 Әдебиеттер
1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ
«Ғылыми – педагогикалық зерттеу әдістері» пәнінің оқу-әдістемелік
кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы
5В010200 «Бастауышты оқыту педагогикасы мен әдістемесі» мамандығының
студенттеріне арналған.
2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
Осы «Ғылыми – педагогикалық зерттеу әдістері» пәнінің оқытушыға
арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастыру
таңдау курсы болып жүзеге асырылады:
3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.2 Курстың мақсаты:
«Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері» педагогиканың жалпы негіздерін,
ғылыми жетістіктерін, оқу-тәрбие әдістерін оқып-үйрету, озық тәжірибелерді
меңгерту.
Курсты оқып-үйренуде студент білу керек:
-педагогикалық негізгі ұғымдарды,
-педагогика ғылымдарының негізгі міндеттері мен принциптерін;
-педагогикалық үрдістің заңдылықтарымен қағидаларын;
-мұғалімнің кәсіби педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін;
-теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануды;
-оқу-тәрбие процесінің технологиясын.
3.3Курстың міндеті:
• Тұлғаны қоғамдық талаптарға сәйкес тәрбиелеу.
• Жан-жақты, әрі үйлесімді дамыған тұлға тәрбиелеу.
• Жалпы адамзаттық құндылықтар қалыптастырудың маңыздылығын ескеру.
3.4 Курс нәтижесі:
Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
педагогикалық негізгі ұғымдарды,
-педагогика ғылымдарының негізгі міндеттері мен принциптерін;
-педагогикалық үрдістің заңдылықтарымен қағидаларын;
-мұғалімнің кәсіби педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін;
-теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануды;
1.2. Пәннің пререквизиті. «Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері» курысын
меңгеру үшін студенттерге келесі пәндерді қосымша оқуы қажет:
-социология
-философия
-психология
-мәдениет тану
1.3. Постреквизит. Пәні туралы білім келесі пәндерді меңгерту үшін қажет:
-жалпы педагогиканы;
-педагогика тарихы;
-этнопедагогиканы;
-әлеуметтік педагогиканы;
-дидактиканы;
-мектеп педагогикасы;
3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
1-кесте
|Курс |Семестр |
|1 |2 |
|Дәріс сабақтар | |
|Тақырып 1. Ғылыми іс - әрекет (ғылыми процесс ретінде). |3 |
|Ғылым – таным процесінің ерекше формасы.Ғылыми | |
|шығармашылық.Ғылыми іс - әрекет, оның мақсаты мен | |
|ерекшеліктері.Студенттердің ғылыми – зерттеу жұмыстары – | |
|курстық және дипломдық жұмыс. | |
|Тақырып 2. Ғылыми педагогикалық зерттеу және оның |3 |
|әдіснамалық принциптері. | |
|Ғылыми – педагогикалық зерттеу – жаңа педагогикалық | |
|білімді қалыптастыру процесі.Педагогика ғылымының | |
|әдіснамасы.Педагогикалық зерттеудің құрылымы мен | |
|логикасы.Зерттеулердің негізгі кезеңдері (этаптары). | |
|Тақырып 3. Зерттеудің мәселесі мен тақырыбын анықтау – |3 |
|ғылыми ізденістің алғашқы кезеңі.Зерттеу тақырыбының | |
|көкейкестілігі.Зерттеу тақырыбын негіздеу. | |
|Проблеманы қою және дамыту | |
|Тақырып 4. Зерттелетін мәселенің жағдайын талдау. |3 |
|Ғылыми әдебиетпен жұмыс.Әдеби көздердің библиографиялық | |
|деректері.Ғылыми мәтін. | |
|Тақырып 5. Ғылыми педагогикалық зерттеулердің алғашқы |3 |
|қойылу кезеңі. | |
|Зерттеу пәнін анықтау.Теориялық кезең және зерттеу | |
|деңгейі. | |
|Тақырып 6. Ғылыми педагогикалық зерттеудің жүргізілу |3 |
|процесі және қорытынды кезеңі. | |
|Ғылыми педагогикалық зерттеуді жүргізу процесі. | |
|2. Студенттердің ғылыми зерттеу жұмыстарының басқа | |
|түрлері. | |
|Тақырып 7. Ғылыми педагогиканың зерттеу әдістері |3 |
|Зерттеу әдістері және олардың жіктелуі.Зерттеу | |
|әдістерінің жалпы сипаттамасы.Эксперимент әдісі және оны | |
|жүргізу принциптері. | |
|Тақырып 8. Теориялық және тарихи педагогикалық зерттеудің|3 |
|әдістері. | |
|Теориялық зерттеу әдістерінің мәні.Теориялық деңгей | |
|әдістері. Тарихи педагогикалық зерттеу әдістері. | |
|Тақырып 9. Эмпирикалық зерттеу әдістері. Педагогикалық |3 |
|эксперимент.Сұрақ – жауап әдістері. | |
|Мұғалімдердің, жаңашыл педагогтардың тәжірибесін | |
|зерттеу.Педагогикалық құжаттарды зерттеу. | |
|Тақырып 10. Озық педагогикадық тәжірибені зерттеу және |3 |
|жинақтау.Озат педагогикалық тәжірибе туралы ұғым.Озат | |
|педагогикалық тәжірибенің белгілері, оған қойылатын | |
|талаптар.Инновация. | |
| Барлығы: |30 сағат |
| Тәжірибелік сабақтар | |
|Ғылыми іс-әрекет(ғылыми процесс ретінде). |3 |
|Зерттелетін мәселенің жағдайын талдау. |3 |
|Ғылыми педагогиканың зерттеу әдістері |3 |
|Эмпирикалық зерттеу әдістері |3 |
|Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жинақтау. |3 |
|Барлығы: |15 сағат |
5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ
5.2. Студент «Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі» пәнінде
тәжірибе жүзінде кең қолданылатын, әрі жан-жақты игерілген талдаудың
негізгі әдістерін білуі қажет.
СОӨЖ №1. Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін даярлау жүйесіндегі
студенттердің ғылыми – зерттеу жұмыстары.
Мақсаты:студенттердің ғылыми – зерттеу жұмыстарымен таныстыру.
Өткізілу формасы:Конспект.
СОӨЖ №2. Ғылыми – педагогикалық зерттеудің нақты-әдіснамалық
принциптері.
Мақсаты: ғылыми – педагогикалық зерттеудің әдіснамасымен таныстыру.
Өткізілу формасы: реферат
СОӨЖ №3. Қазіргі заманғы педагогикалық зерттеулердің мәселелері.
Мақсаты: Қазіргі таңдағы көкейкесті педагогикалық мәселелерді
талдай білу.
Өткізілу формасы: конспект.
СОӨЖ №4. Зерттеу тақырыбын негіздеу
Мақсаты: Зерттеу тақырыбын негіздеуді үйрену. .
Өткізілу формасы:баяндама
СОӨЖ №5. Библиографиялық ізденіс,түрлі каталогтармен жұмыс істеу
Мақсаты: библиографиялық ізденіс жұмыстарын жүргізуді,
каталогтармен
жұмыс істеуді оқып үйрену.
СОӨЖ №6. Зерттелетін процестер мен құбылыстардың жайы мен
мүмкіндіктерінің дамуын диагностикалау
Мақсаты: Зерттелетін құбылыстар мен процестердің дамуының
диагностикасын
жүргізуді оқып үйрену. .
Өткізілу формасы: коллоквиум
СОӨЖ №7. Ғылыми – педагогикалық зерттеу әдістерін топтап бөлу.
Мақсаты: ғылыми педагогикалық зерттеу әдістерін таптап бөлуді
меңгеру және
оларды іс – тәжірибеде қолдануды үйрену.
Өткізілу формасы: реферат
СОӨЖ №8. Зерттеудің эмпирикалық әдісінің педагогика ғылымындағы рөлі.
Мақсаты: Эмпирикалық әдістің педагогикадағы рөлін білу, оның
құрамындағы
әдістерді ажырата білу.
Өткізілу формасы: бақылау сұрақтары.
СОӨЖ №9. Тестілердің типтері мен формалары.
Мақсаты: Тестілерді құруды үйрену, әр типтегі тестілерді құрудың
талаптарын
меңгеру, бұл әдісті іс – тәжірибеде қолдану үлгілерін талдау.
Өткізілу формасы: конспект, тест үлгілері
СОӨЖ №10. Педагогикалық тәжірибенің түрлері,оларды топтап бөлу.
Мақсаты: педагогикалық тәжірибе дегеніміз не, озат педагогикалық
тәжірибенің
ерекшелігі неде, оның белгілірен талдай білу.
Өткізілу формасы: реферат.
6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
3-Кесте Пәннің оқу-әдістемелік картасы
|Дәріс сабағының |Тәжірбиелік сабақтар |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау |
|тақырыбы |тақырыбы |құралдар, |дайындалу |түрі |
| | |плакаттар, |сұрақтары | |
| | |лаборатория-лы| | |
| | |қ стендтер | | |
|1 |2 |4 |5 |6 |
|Ғылыми іс - әрекет |Ғылыми іс-әрекет(ғылыми |Дәріс тезисі, |Сөздіктермен|Жазбаша,|
|(ғылыми процесс |процесс ретінде). |сызба нұсқа |жұмыс |ауызша |
|ретінде). | | | | |
|Ғылыми педагогикалық |Зерттелетін мәселенің |Дәріс тезисі, | |Жазбаша,|
|зерттеу және оның |жағдайын талдау. |сызба нұсқа |Үлестірме |ауызша |
|әдіснамалық | | |тапсырмалары| |
|принциптері. | | |-мен жұмыс | |
|Зерттеудің мәселесі |Ғылыми педагогиканың |Дәріс тезисі, | |Жазбаша,|
|мен тақырыбын анықтау |зерттеу әдістері |сызба нұсқа, |Үлестірме |ауызша |
|– ғылыми ізденістің | |кесте |тапсырмалары| |
|алғашқы кезеңі. | | |-мен жұмыс | |
|Зерттелетін мәселенің |Эмпирикалық зерттеу |Дәріс тезисі, |Үлестірме |Жазбаша,|
|жағдайын талдау. |әдістері |кесте |тапсырмалары|ауызша |
| | | |-мен жұмыс | |
|Ғылыми педагогикалық |Озық педагогикалық |Дәріс тезисі, |Үлестірмелі |Жазбаша,|
|зерттеулердің алғашқы|тәжірибені зерттеу және |сызба нұсқа, |карточкамен |ауызша |
|қойылу кезеңі. |жинақтау. |үлестірмелі |жұмыс | |
| | |карточка | | |
|Ғылыми педагогикалық | |Дәріс тезисі, |Үлестірме |Жазбаша |
|зерттеудің жүргізілу | |бақылау |тапсырмалары| |
|процесі және қорытынды| |тапсырмалары |-мен жұмыс | |
|кезеңі. | | | | |
|Ғылыми педагогиканың | |Дәріс тезисі, |Картотека |Жазбаша,|
|зерттеу әдістері | |сызба нұсқа |теру |ауызша |
|Теориялық және тарихи | |Дәріс тезисі, |Сөздікпен |Жазбаша,|
|педагогикалық | |кесте, сызба |жұмыс |ауызша |
|зерттеудің әдістері. | |нұсқа | | |
|Эмпирикалық зерттеу | |Дәріс тезисі, |Үлестірме |Жазбаша,|
|әдістері. | |сызба нұсқа, |карточкамен |ауызша |
| | |үлестірме |жұмыс | |
| | |каточка | | |
|Озық педагогикадық | | | | |
|тәжірибені зерттеу | | | | |
|және жинақтау. | | | | |
7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ
4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
|Оқулықтардың, оқу |Саны |Студенттердің |Қамтамасыз ету |
|құралдарының атауы | |саны |пайызы |
|1 |2 |3 |4 |
|Дүйсембекова Ш.Д. |1 |4 |0,25% |
|Педагогика Семей-2004 | | | |
|Сағындықұлы Е. |1 |4 |0,25% |
|Педагогика Алматы-1999 | | | |
|Савин Н.В. Педагогика |1 |4 |0,25% |
|Алматы-1975 | | | |
8 ӘДЕБИЕТТЕР
1. Подласый И.П Педагогика 1-том Минск-1996.
2. Под.ред. П.И. Пидкасистого. Педагогика минск-1996
3. Харламов В.Ф. Педагогика Минск-1999
4. ӘбиевЖ. БабаевС. Құдиярова А. Педагогика Алматы-2004
5. Дүйсембекова Ш.Д. Педагогика Семей-2004
6. Қоянбаев Ж. Педагогика Алматы-2002
7. Сағындықұлы Е. Педагогика Алматы-1999
8. Бабанский Ю. Педагогика Минск-1998
9. Қоянбаев Ж., Қоянбаев Р.Педагогика Астана-1988
10. Савин Н.В. Педагогика Алматы-1975
11. Аканов Б., Карамзин Н. – Основы научных исследований – А.,1989-136с
12. Герасимов И.Г. – Структура научного исследования – М., 1985
13. Методологические проблемы научных исследований. Сборник научных
трудов. - Новосибирск. 1984 – 160с
14. Методологические проблемы историко-научных исследований. – М.,1982
– 360с
15. Карпович В.Н. – Проблема.Гипотеза.Закон. – Новосибирск,1990 – 320с
16. Кринецкий Н.И. – Оснорвы научных исследований. – Киев,1991 – 218с
17. Майзель И.А. – Научная деятельность как предмет исследования. –
М.,1988 – 195с
18. Сухотин А.К. – Парадоксы науки. – М.,1990 – 136с
19. Готтеданкер Р. – Основы психологического эксперимента – М.,1982
20. Гайда В.К.,Захаров В.П. – Психологические тестирования – Л.,1982
21. Немов Р.С. – Психология – Кн.1,2,3 – М.,1999
22. Берікжанов Е.Б. Муисн С.М. педагогика тарихы Алматы 2004
23. Ильина Т.А. Педагогика Минск-1984
24. Дүйсембекова Ш.Д. Тәрбие үрдісінің ерекшеліктері.Семей Алматы-2004
25. Абай атындағы Қазақ Ұлттық Педагогикалық Университеті, Педагогика
Алматы-2003
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz