Файл қосу
Физика оқулығымен оқушылардың өздік жұмыстары
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-16-13.1.04 | | | |/01-2013 | |ПОӘК | | | |Оқытушыға арналған |№ 2 басылым | | |пәннің бағдарламасы |10.01.2013 ж. | | |«12 жылдық мектепте | | | |физика бойынша | | | |оқушылардың өзбетінше | | | |жұмыстарын | | | |ұйымдастырудың | | | |ерекшеліктері» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «12 жылдық мектепте физика бойынша оқушылардың өзбетінше жұмыстарын ұйымдастырудың ерекшеліктері» 5В011000 – «Физика» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы:_____ « »________2013ж Сыдықова Ж.Қ., п.ғ.к., доцент м.а., физика кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасы отырысында « » 2013ж., № хаттама Кафедра меңгерушісі, п.ғ.д., профессор С.С.Маусымбаев 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында « » 2013ж., № хаттама Төрайымы Қ.А.Батырова 3. БЕКІТІЛДІ Университететің Оқу-әдістемелік Кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған « » 2013ж., № хаттама ОӘК төрағасы 4 «18» 09 2008ж. № 1 басылым ОРНЫНА ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны 1. Қолдану саласы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәннің (модульдің) мазмұны 5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы 8. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «5В011000» – «Физика» мамандығы студенттеріне арналған «12 жылдық мектепте физика бойынша оқушылардың өзбетінше жұмыстарын ұйымдастырудың ерекшеліктері» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешеннің кұрамына енгізілген оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР «12 жылдық мектепте физика бойынша оқушылардың өзбетінше жұмыстарын ұйымдастырудың ерекшеліктері» пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған және аталған пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді: - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты» 23 тамыз 2012 ж. № 1080 қаулысымен іске қосылған және бекітілген; «5В011000» – «Физика» мамандығының Типтік оқу жоспары, 10 сәуір 2012 ж. № 158 бұйрығымен іске қосылған және бекітілген; - СТУ 042-СГУ-5-2012«Пәндердің оқу- әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.07-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенініңқұрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны: «12 жылдық мектепте физика бойынша оқушылардың өзбетінше жұмыстарын ұйымдастырудың ерекшеліктері» пәні бакалавр дайындау барысында маңызды орын алады және «Физика» мамандығында оқитын студенттер үшін негізгі пәндер блогының міндетті бөлігі болып табылады, өйткені студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс. 3.2 Пәнді оқып-білудің мақсаты: - студенттерде қазіргі заманғы физиканың жетістіктері жайында кең түсінік қалыптастыру, оқушылардың өздік жұмыстарын ұйымдастырудың әдіс-тәсілдерін меңгеру; - студенттердің оқушылардың бойында жаратылыс ғылымдарына деген қызығушылықтарын арттыруға мүмкіндік беретін сабақтарды жүргізуге дайындығын және ғылыми деңгейін көтеру; - студенттердің және оқушылардың физиканы меңгеруге қызығушылықтарын арттыру үшін эмоциональды фон қалыптастыру. 3.3 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: • ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді меңгеру негізінде орта мектептің оқу процесінде қазіргі заманғы физиканың алатын орны қандай екенін талдау; • орта мектеп оқушылары меңгеруі үшін іргелі ғылымдар, техникалар үшін физиканың нақты бағытының маңыздылығын талдау; • оқушылардың өзбетерінше жұмыс істеу дағдысын қалыптастырудың әдіс- тәсілдерін меңгеру. 3.4Оқып-білудің нәтижелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: • физикадан оқушылардың өздік жұмыстарын ұйымдастырудың әдіс-тәсілдерін меңгеруі тиіс; • оқушылардың ақпараттармен жұмыс істей алу іскерлігін дамытуға бағытталған мұғалімнің жұмыс әдістемесін игеруі тиіс; • оқушылардың ұжымдық қарым-қатынастарын ұйымдастыру, өзбетімен жүзеге асыру іс-тәжірибеін дамытуға қажетті шарттарды білуі тиіс; • оқушылардың үздіксіз білім алу қажеттігін дамытуға мүмкіндік беретін мұғалім жұмысының формаларын білуілері тиіс. 3.5 Курстың пререквизиттері: «жалпы физика», «математика», «информатика» 3.6 Курстың постреквизиттері: Физиканы оқыту теориясы, физиканы оқыту әдістемесі 3.7Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |1МИКРОМОДУЛЬ «Оқушылардың өздік жұмыстары» | |Дәріс сабақтары | |Оқушының өзіндік жұмысын ұйымдастыруына жағдай жасау |1 | |Кәсіптік бейімдеп оқыту әдістемесі (12 жылдық мектеп) |2 | |Оқушының өзіндік жұмыс жүргізу қабілетін дамыту жолдары |1 | |Өзіндік жұмыстарды жүргізудің маңызы |1 | |Оқыту жұмысын ұйымдастырудың сабақтан басқа түрлері |1 | |Практикалық сабақ | | |Өздік жұмысқа қойылатын талаптар; өздік жұмыстың тәрбиелік |1 | |мәні | | |Оқушылардың сабақтағы өздік іскерлігінің әдістері және |1 | |тәсілері, формалары | | |Физика есептерін шығару бойынша оқушылардың өздік жұмыстары |1 | |Физикадан сапалық және графиктік есептерді шығару бойынша |1 | |оқушылардың өздік жұмыстары | | |Зертханалық сабақ кезіндегі оқушылардың өздік жұмыстары |1 | |Оқушылардың таратпа материалармен орындайтын өздік жұмыстары|1 | |Оқушылардың үйде орындайтын өздік жұмыстары |1 | |Зертханалық сабақ | |7 сынып физика курсы бойынша демонстарциялық тәжірибелерді |3 | |таңдау, орындау және өңдеу | | |8 сынып физика курсы бойынша демонстарциялық тәжірибелерді |3 | |таңдау, орындау және өңдеу | | |9 сынып физика курсы бойынша демонстарциялық тәжірибелерді |3 | |таңдау, орындау және өңдеу | | |2МИКРОМОДУЛЬ «Өздік жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесі» | |Дәріс сабақтары | |Физиканы оқытуда өзіндік жұмысты ұйымдастырудың әдістемесі |1 | |Оқушылардың өздік жұмыстарын ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері |2 | |Оқушылардың өздік жұмыстарын ұйымдастыруда тірек сызбаларды |2 | |пайдалану | | |Физикадан өздік жұмыстарды ұйымдастыруда жалпыланған |4 | |сипаттағаы жоспарды пайдалану. | | |Практикалық сабақ | | |Техникалық моделдеу және конструкциялау бойынша оқушылардың |1 | |өздік жұмыстары | | |Физика оқулығымен оқушылардың өздік жұмыстары |1 | |Оқушылардың оқу әдебиетімен өзбетінше жұмыс жасауының |1 | |спецификациясы | | |Физикадан оқушылардың өздік жұмыстарын ұйымдастыру |1 | |процесінде компьютерлік моделдерді қолдану | | |Компьютерлік моделдеу оқушылардың оқу белсенділігін арттыру |1 | |тәсілі ретінде | | |физика сабақтарында оқушылардың компьютерлік |1 | |бағдарламалармен өздік жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі | | |Физикадан 7-9 оқушыларының өздік жұмыстарын ұйымдастыру |1 | |Физикадан 10-11 оқушыларының өздік жұмыстарын ұйымдастыру |1 | |Зертханалық сабақ | |10 сынып физика курсы бойынша демонстарциялық тәжірибелерді |3 | |таңдау, орындау және өңдеу | | |11 сынып физика курсы бойынша демонстарциялық тәжірибелерді |3 | |таңдау, орындау және өңдеу | | 5 СТУДЕНТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1. Физика есептерін шығаруда өздік жұмыстары ұйымдастыру әдістемесі 5.2. Оқулықпен және оқу-әдістемелік құралдармен өз беттерінде жұмыс жасауды ұйымдастыру 5.3 Оқушылардың өздік жұмыстарын ұйымдастыруда жалпыланған сипаттағы жоспарды пайдалану 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3 кесте |Тақырыбы |Көрнекті |Өздік |Бақылау | | |құралдар, |меңгерілетін |нысанасы | | |ТОҚ,зертхана|сұрақтар | | | |лық тақталар| | | | |(стед) | | | |Дәрістер |Практикалық |Зертханалық | | | | | |сабақтар |сабақ | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Оқушының |Өздік |7 сынып |Демостарцияғ|Оқушылардың |Кезектік | |өзіндік |жұмысқа |физика курсы|а қажетті |өздік |бақылау | |жұмысын |қойылатын |бойынша |құралдар |жұмыстыран | | |ұйымдастыру|талаптар; |демонстарция| |ұйымдастыру | | |ына жағдай |өздік |лық | |Оқушыларды өз | | |жасау |жұмыстың |тәжірибелерд| |беттерінше | | | |тәрбиелік |і таңдау, | |жұмыс жасай | | | |мәні |орындау және| |білуге үйрету | | | | |өңдеу | | | | |Кәсіптік |Оқушылардың |8 сынып |Сурет, |Бейіндік пәндер|Кезектік | |бейімдеп |сабақтағы |физика курсы|кесте, |туралы |бақылау | |оқыту |өздік |бойынша |Демостарцияғ|мағұлыматтар | | |әдістемесі |іскерлігінің|демонстарция|а қажетті |Физика пәнін | | |(12 жылдық |әдістері |лық |құралдар |оқытудың масаты| | |мектеп) |және |тәжірибелерд| |мен міндеттері | | | |тәсілері, |і таңдау, | | | | | |формалары |орындау және| | | | | | |өңдеу | | | | |Оқушының |Физика |9 сынып |Схема, кесте|12 жылдық білім|Кезектік | |өзіндік |есептерін |физика курсы|Диаграмма, |берудің мақсаты|бақылау | |жұмыс |шығару |бойынша |схема, |мен міндеттері | | |жүргізу |бойынша |демонстарция|Демостарцияғ| | | |қабілетін |оқушылардың |лық |а қажетті | | | |дамыту |өздік |тәжірибелерд|құралдар | | | |жолдары |жұмыстары |і таңдау, | | | | | | |орындау және| | | | | |Физикадан |өңдеу | | | | | |сапалық және| | | | | | |графиктік | | | | | | |есептерді | | | | | | |шығару | | | | | | |бойынша | | | | | | |оқушылардың | | | | | | |өздік | | | | | | |жұмыстары | | | | | |Өзіндік |Зертханалық | |Кесте, |Өзіндік жұмысты|Кезектік | |жұмыстарды |сабақ | |плакат, |ұйымдастырудаға|бақылау | |жүргізудің |кезіндегі | |Демостарцияғ|қойылатын | | |маңызы |оқушылардың | |а қажетті |талаптар: | | | |өздік | |құралдар |Өздік | | | |жұмыстары | | |жұмыстарды | | | | | | |ұйымдастырудың | | | | | | |формалары | | | Оқыту |Оқушылардың | |Схема, |Оқу сабақтарын |Кезектік | |жұмысын |таратпа | |плакат, |ұйымдастыру |бақылау | |ұйымдастыру|материаларме| |картатека, | | | |дың |н орындайтын| |Демостарцияғ| | | |сабақтан |өздік | |а қажетті | | | |басқа |жұмыстары | |құралдар | | | |түрлері | | | | | | | |Оқушылардың | | | | | | |үйде | | | | | | |орындайтын | | | | | | |өздік | | | | | | |жұмыстары | | | | | |Физиканы |Физика |10 сынып |Кесте, |Өздік жұмыс |Кезектік | |оқытуда |оқулығымен |физика курсы|Демостарцияғ|түрлерін |бақылау | |өзіндік |оқушылардың |бойынша |а қажетті |ұйымдастырудың | | |жұмысты |өздік |демонстарция|құралдар |талаптары | | |ұйымдастыру|жұмыстары |лық | |Физика | | |дың | |тәжірибелерд| |сабақтарында | | |әдістемесі |Оқушылардың |і таңдау, | |орындалатын | | | |оқу |орындау және| |өздік | | | |әдебиетімен |өңдеу | |жұмыстардың | | | |өзбетінше | | |түрлері | | | |жұмыс | | | | | | |жасауының | | | | | | |спецификация| | | | | | |сы | | | | | |Оқушылардың|Физикадан |11 сынып |Сурет, |Өздік |Кезектік | |өздік |оқушылардың |физика курсы|кесте, |жұмыстарды |бақылау | |жұмыстарын |өздік |бойынша |Демостарцияғ|ұйымдастырудың | | |ұйымдастыру|жұмыстарын |демонстарция|а қажетті |әдіс-тәсілдері | | |дың |ұйымдастыру |лық |құралдар |Ұйымдастырылаты| | |әдіс-тәсілд|процесінде |тәжірибелерд| |н өздік | | |ері |компьютерлік|і таңдау, | |жұмыстардың | | | |моделдерді |орындау және| |мысалдары | | | |қолдану |өңдеу | | | | | |Компьютерлік| | | | | | |моделдеу | | | | | | |оқушылардың | | | | | | |оқу | | | | | | |белсенділігі| | | | | | |н арттыру | | | | | | |тәсілі | | | | | | |ретінде | | | | | |Оқушылардың|физика | |Схема, |Өздік жұмысты |Кезектік | |өздік |сабақтарында| |сурет, |ұйымдастыруда |бақылау | |жұмыстарын |оқушылардың | |Демостарцияғ|тірек | | |ұйымдастыру|компьютерлік| |а қажетті |сызбалардың | | |да тірек |бағдарламала| |құралдар |алатын орны | | |сызбаларды |рмен өздік | | |Физикадан | | |пайдалану |жұмыстарын | | |оқушылардың | | | |ұйымдастыру | | |өздік | | | |әдістемесі | | |жұмыстарын | | | |Физикадан | | |ұйымдастыруда | | | |7-9 | | |тірек | | | |оқушыларының| | |сызбаларды | | | |өздік | | |қолданудың | | | |жұмыстарын | | |жолдары | | | |ұйымдастыру | | | | | |Физикадан |Физикадан | |Сурет, |Жалпыланған |Кезектік | |өздік |10-11 | |схема, |сипаттағы |бақылау | |жұмыстарды |оқушыларының| |Демостарцияғ|жоспар туралы | | |ұйымдастыру|өздік | |а қажетті |мағұлымат | | |да |жұмыстарын | |құралдар |Сабақта | | |жалпыланған|ұйымдастыру | | |жалпыланған | | |сипаттағаы | | | |сипаттағы | | |жоспарды | | | |жоспарды | | |пайдалану. | | | |пайдалану | | | | | | |жолдары | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы Таблица 4 |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың|Дана (саны) |Студентте|Қамтамасы| |атауы | |рдің саны|з етілу | | | | |пайызы | |Теория и методика обучения физике в | |28 | | |школе: общие вопросы //под ред. С.Е. | | | | |Каменецкого, М.: 2000 | | | | |Теория и методика обучения физике в | |28 | | |школе: частные вопросы //под ред. С.Е. | | | | |Каменецкого, М.: 200 | | | | |Бугаев А.И. Методика преподавания физики | |28 | | |в средней школе: теоретические основы. | | | | |Л.И.Анциферов, И.М.Пищиков Практикум по | |28 | | |методике и технике школьного физического | | | | |эксперимента: Учебн.пособие для студентов| | | | |пед.ин | | | | |Межпредметные связи курса физики в | |28 | | |средней школе//под ред. Ю.И. Дик, | | | | |И.К.Турышева. | | | | |Учебное оборудование по физике в средней | |28 | | |школе//под ред. А.А.Покровского. М.: | | | | |Просв.1973 | | | | |Демонстрационный эксперимент по физике. | |28 | | |Ч.1,2.//под ред. А.А.Покровского. М.: | | | | |Просв.1968 | | | | |Фронтальные лабораторные работы по физике| |28 | | |в 7-11 классах общеобразовательных | | | | |учреждений //под ред. В.А.Бурова, | | | | |-М.,1996 | | | | |Физический практикум для классов с | |28 | | |углубленным изучением физики: | | | | |дидактический материал: 9-10кл. //под | | | | |ред. Ю.И.Дик, О.Ф.Кабардина.- М.: | | | | |Просвещение, 1993 | | | | |Методика факультативных занятий по | |28 | | |физике: пособие для учителей //под ред. | | | | |О.Ф.Кабардина, В.А.Орлова.- М.: | | | | |Просвещение, 1988 | | | | |Усова А.В., Бобров А.А. Формирование | |28 | | |учебных умений и навыков учащихся на | | | | |уроке физики. – М.: Просвещение, 1988 | | | | |Бурсиан Э.М. Задачи по физике для | |28 | | |компьютера. – М.: Просвещение, 1991 | | | | |Методика преподавания физики ч.1,2 //под | |28 | | |ред.В.П.Орехова. А.В.Усовой.-М.: | | | | |Просв.,1980 | | | | |Смирнов А.В. Методика применения | |28 | | |информационных технологий в обучении | | | | |физике. Учеб.пособие. | | | | |Усова А.В. Практикум по решению | |28 | | |физических задач: Для студентов физ. | | | | |Симакин М.В. Методика решения задач по | |28 | | |физике для 10 класса естественно | | | | |Физиканы оқыту методикасы 6-7. Тұп | |28 | | |нұсқасының редакциясын басқарған | | | | |В.П.Орехов пен А.В.Усова. Алматы 1978. | | | | |М.Құдайқұлов, Қ.Жаңабергенов Орта | |28 | | |мектепте физиканы оқыту әдістемесі. | | | | |Алматы, 1998. | | | | |Физикадан факультатив сабақтар | |28 | | |методикасы. Түп нұсқасының редакциясын | | | | |басқарған О.Ф.Кабардин, Алматы, 1985. | | | | 7. ӘДЕБИЕТ 1. Негізгі әдебиет Негізгі әдебиеттер: 1. Теория и методика обучения физике в школе: общие вопросы //под ред. С.Е. Каменецкого, М.: 2000 2. Теория и методика обучения физике в школе: частные вопросы //под ред. С.Е. Каменецкого, М.: 2000 3. Бугаев А.И. Методика преподавания физики в средней школе: теоретические основы. - М.: Просвещение, 1981 4. Л.И.Анциферов, И.М.Пищиков Практикум по методике и технике школьного физического эксперимента: Учебн.пособие для студентов пед.ин-тов по физ.- мат. спец. –М.: просвещение, 1984. -255с. 5. Межпредметные связи курса физики в средней школе//под ред. Ю.И. Дик, И.К.Турышева.- М.: Просвещение, 1987 6.Учебное оборудование по физике в средней школе//под ред. А.А.Покровского. М.: Просв.1973 7.Демонстрационный эксперимент по физике. Ч.1,2.//под ред. А.А.Покровского. М.: Просв.1968 8. Фронтальные лабораторные работы по физике в 7-11 классах общеобразовательных учреждений //под ред. В.А.Бурова, -М.,1996 9. Физический практикум для классов с углубленным изучением физики: дидактический материал: 9-10кл. //под ред. Ю.И.Дик, О.Ф.Кабардина.- М.: Просвещение, 1993 10. Методика факультативных занятий по физике: пособие для учителей //под ред. О.Ф.Кабардина, В.А.Орлова.- М.: Просвещение, 1988 11. Усова А.В., Бобров А.А. Формирование учебных умений и навыков учащихся на уроке физики. – М.: Просвещение, 1988 12. Бурсиан Э.М. Задачи по физике для компьютера. – М.: Просвещение, 1991 13. Методика преподавания физики ч.1,2 //под ред.В.П.Орехова. А.В.Усовой.- М.: Просв.,1980 14. Смирнов А.В. Методика применения информационных технологий в обучении физике. Учеб.пособие. -М.:Академия., 2008. -240с 15. Усова А.В. Практикум по решению физических задач: Для студентов физ.- мат.фак. /А.В.Усова, Н.Н.Тулькибаева М.: Просвещение, 2001, - 206с. 16. Симакин М.В. Методика решения задач по физике для 10 класса естественно- математического направления, Кокшетау: Келешек – 2030, 2008. – 120с. 17. Физиканы оқыту методикасы 6-7. Тұп нұсқасының редакциясын басқарған В.П.Орехов пен А.В.Усова. Алматы 1978. 18. М.Құдайқұлов, Қ.Жаңабергенов Орта мектепте физиканы оқыту әдістемесі. Алматы, 1998. 19. Физикадан факультатив сабақтар методикасы. Түп нұсқасының редакциясын басқарған О.Ф.Кабардин, Алматы, 1985. Қосымша әдебиет: 1. Оценка качества подготовки выпускников основной школы по физике. М.: Дрофа, 2000. 2. Оценка качества подготовки выпускников средней (полной) школы по физике. М.: Дрофа, 2001. 3. Кассандрова О.Н., Матвеев А.Н. Методика решения задач по молекулярной физике. М.: Изд-во Моск.унив-та, 1982 4. Ланина И.Я. Формирование познавательных интересов учащихся на уроках физики.М.: Просвещение, 1985 5. Л.А.Сена Сборник вопросов и задач по физике. Учебн.пособие. М.:Высшая школа, 1986 6. Бурсиан Э.В. Физические приборы. Учебн.пособие. М.: Просвещение, 1984 7. ж. Физика в школе.- мерзімдік басылым 8. ж. ФМИ – мерзімдік басылым 9. Газета «Первое сентября», приложение Физика - периодическое издание 10. 7-11 кластарға арналған физика оқулықтары
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz