Файл қосу
Қазақ балалар әдебиеті тарихында Абай жаттау
$$$UMKD_LANG$KZ $$$UMKD_NAME$ПЭОӘК «Балалар әдебиеті» $$$UMKD_AVTORS$ПЭОӘК авторы $$$UMKD_YEAR$2013 @@@ ###000-001# ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ [pic] ПӘННІҢ ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Балалар әдебиеті» 5В020500 «қазақ тілі мен әдебиеті», мамандығына арналған : Семей 2013 &&& ###000-002#Мазмұны 1. Жұмыс бағдарламасы 2. Дәрістер конспектісі 3. Практикалық және семинарлық сабақтар 4. Зертханалық практикум 5. Курстық жұмысқа (жобаға) арналған материалдар 6. Білім бақылау бөлімі &&& ###000-003#ЭПОӘК- авторлары туралы мәліметтер ПЭОӘК авторлары туралы мәліметтер | |Сабырбаева Раушан Қойшанқызы | | |Ғылыми дәрежесі: |Филология ғылымдарының | | | |кандидаты | | |Ғылыми атағы: |Доцент | | |Қызметі: |Қазақ әдебиеті кафедрасының | | | |доценті | | |Мамандандыруы: |Әдебиет | | |Байланыс мәліметтері: | | |Жұмыс телефоны: |+7 (7222)-35-20-48 | | |Электрондық |raushan_sabyrbaeva@mail.ru | | |пошта: | | | |Skype: |жоқ | |Жалпы мәліметтер: | |1 оқу құралының және 30ға жуық мақалалардың авторы. | &&& ###002-000#2 Жұмыс бағдарламасы Қолдану саласы 2. Нормативті сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Әдебиет және қорлар 5. Пән мазмұны, пәннің модульдік бөлінуі 6. СӨЖ тақырыптары мен мазмұны 7. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 8. Курс форматы 9. Курс саясаты 10. Баға қою саясаты 11. Студенттер білімін бақылау 12. Оқу үдерісінің және қашықтық кеңестердің графигі &&& ###002-001#2.1 Қолдану саласы «балалар әдебиеті» пәнінің электрондық оқу-әдістемелік кешені қашықтықтан оқыту технологиялалары (ҚОТ) бойынша оқитын 5В020500 «Филология: қазақ тілі» мамандығының студенттеріне арналған. ПЭОӘК студенттерді курс мазмұнымен, өзектілігімен, қажеттілігімен, саясатымен және студенттің оқу үдерісінде қандай дағдылар мен іскерлікті үйренетінімен таныстырады. Пәнді ҚОТ бойынша оқу кезінде ПЭОӘК негізгі құрал болып табылады. &&& ###002-002#2.2 Нормативтік сілтемелер Осы «Балалар әдебиеті» пәнінің электрондық оқу-әдістемелік кешені (ПЭОӘК) берілген пән бойынша оқу үдерісін ҚОТ пайдалана ұйымдастыру ретін анықтайды және келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес әзірленген: 5В011700 « қазақ тілі мен әдебиеті» мамандығының Мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім стандарты ҚР МЖМБС 3.08.275-2006, ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2006 жылғы «3» тамыз №__ бұйрығымен бекітілген. Шәкәрім атындағы СМУ «Пәннің электрондық оқу-әдістемелік кешені туралы ережесі». &&& ###002-003#2.3 Жалпы ережелер • Оқытушының тегі, аты, жөні – Сабырбаева Раушан Қойшанқызы фил.ғыл.кан., қазақ әдебиеті кафедрасының доценті • Кафедра – Қазақ әдебиеті; • Хабарласу ақпараты – тел: Оқу ғимараты № 8, кабинет № 221; • Контактілі сабақтардың өткізілу орны – аудитория № 318; • Пән атауы – «Балалар әдебиеті»; • Кредит саны – 2; Жұмыс оқу жоспарынан көшірме 1 кесте |Курс |Семестр |Кредиттер |Аудиториялық жұмыс | |1 |2 |3 |4 | |1 Модуль |Халық ауыз |1.Бесік жыры мен тұсау|Ш. Ахметова, Қазақ | |Балалар |әдебиеті |кесу жырының |совет балалар | |әдебиетінің | |көркемдік-эстетикалық |әдебиеті., 1976 ж. | |бастауы. | |табиғаты. |М. Әуезов, Әдебиет | | | |2.Төрт түлік мал |тарихы, Алматы, 1991 | | | |туралы өлеңдердегі |ж. | | | |халық даналығы. |Ә. Қоңыратбаев, Қазақ | | | |3.Жаңылтпаш, өтірік |әдебиетінің тарихы, | | | |өлеңдер және даналық |Алматы, 1994 ж. | | | |сөздер – тіл дамыту |Б.Ыбырайым, Сырлы әлем| | | |құралы |/қазіргі қазақ балалар| | | | |прозасы/, А. 1997 | | | | | | | | | | | |2 Модуль |Махамбет |1. ХІХ ғасырдың | 1. Ш.Ахметов. Қазақ | |ХІХ |Өтемісұлы |бірінші жартысындағы |балалар әдебиеті | |ғасырдағы |жырларының |әдебиет |тарихының очеркі. А. | |қазақ |халықтық негізі. |2. Махамбет Өтемісұлы |1965. | |балалар | |өмірі |2. Х.Сүйіншәлиев. | |әдебиеті. | |3 Махамбет жырлары – |Қазақ | | | |тарихи оқиға |әдебиеті(ХҮІІІ-ХІХ | | | |шежіресі.. |ғ.ғ) А. Мектеп. 1981. | | | | |3. Қ.Жұмалиев. Егеулі | | | | |найза(зерттеулер) А. | | | | |Арыс. 2003. | | | | | | | | | |1. Ш. Ахметов. Қазақ | | |Ы.Алтынсарин – | |балалар әдебиеті | | |қазақ балалар | |тарихының очеркі, А., | | |әдебиетінің атасы| |1965. | | | | |2.Ыбырай Алтынсарин | | | |1. Ы.Алтынсарин өмірі |тағылымы. А. Жазушы. | | | |мен шығармашылығы |1991. | | | |2. «Қазақ |3.Әнуар Дербісәлин. | | | |хрестоматиясы» еңбегі|Ыбырай Алтынсарин | | | |3. Ы.Алтынсарин |өмірі мен қызметі | | | |өлеңдері |туралы. | | | | |А. 1965. | | | | |4. Әсет Ламашев. | | | | |Ыбырай Алтынсарин. А. | | | | |Ана тілі. 1991. | | | | |5.Ә.Сыдықов. | | | | |Ы.Алтынсариннің | | | | |педагогикалық идеялары| | | | |мен ағартушылық | | | | |қызметі. А.Мектеп. | | | | |1969. | | | | | | | |Абай | | | | |Құнанбайұлының | | | | |қазақ балалар | | | | |әдебиеті |1.Абай өмірі мен | | | |тарихында алатын |шығармашылығы | | | |орны |2.Абай өлеңдері | | | | |Поэмалары мен | | | | |аудармалары | | | | |3.Абай ғақлиялары. | | | | | |1.Ш. Ахметов. Қазақ | | | | |балалар әдебиеті | | | | |тарихының очеркі. А. | | | | |1965 | | | | |2.«Абай» | | | | |энциклопедиясы. А. | | | | |Атамұра. 1995. | | | | |3.М.Әуезов.Абай | | | | |Ќұнанбаев. А. Рауан. | | | | |1997 | | | | |4.С.Жүнiсов. | | | | |М.Әуезовтiң Абайтану | | | | |туралы лекциясынан. А.| | | | | | | | | |Санат.1996 | | | | |5.С.Ќасќабасов. Абай | | | | |жєне фольклор. А. | | | | |Білім. 1995. | |3 Модуль |Ағартушылық |1.Ш.Құдайбердіұлы, |Ахметов Ш. Қазақ | |ХХ ғасыр бас|демократтық бағыт|2.С.Торайғыров, |балалар әдебиеті | |кезіндегі |өкілдері |3.С.Дөнентаев, |тарихының очеркі. А., | |балалар | |4.С.Көбеев |1965 | |әдебиеті | | |Б.Кенжебаев. ХХ ғасыр | | | | |басындағы әдебиет. | | | | |А.Білім. 1993. | | | | |20 ѓасыр басындаѓы | | | | |ќазаќ єдебиеті. | | |Ұлт-азатшыл |1.А.Байтұрсынов, |–А.,1994. | | |бағыт өкілдері |2.М.Жұмабаев, |Қирабаев С. Кеңес | | | |3.М.Дулатов, |дәуіріндегі қазақ | | | |4.Ж.Аймауытов) |әдебиеті. А. Білім. | | | | |1998. | | | | |Нұрғали Р. Қазақ | | | | |әдебиетінің алтын | | | | |ғасыры. Астана. 2002. | | | | |3.ХХ ғасырдағы қазақ | | | | |әдебиеті. А. Мектеп. | | | | |1983. | |4 Модуль |1920-30 |1.20-30 жылдардағы |1.Ахметов Ш. Ќазаќ | | |жылдардағы |балалар |совет балалар | | |балалар әдебиеті |әдебиеті(С.Сейфуллин, |єдебиеті. –Алматы: | | | |Б.Майлин) |Мектеп, 1976. | | | |2.І.Жансүгіров |2.Ахметов Ш. Ќазаќ | | | |3.М.Әуезов |балалар єдебиеті | | | | |тарихыныњ очерктері. | | | | |–Алматы: | | | | |Мектеп,1965 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |1960-80 |1.1960-80 жылдардағы |Ахметов Ш. Ќазаќ совет| | |жылдардағы |қазақ балалар |балалар єдебиеті. | | |балалар әдебиеті |әдебиетінің дамуы. |–Алматы: Мектеп, 1976.| | | |2. Ө.Тұрманжанов | | | | | |ЕргµбекТұрманжанов. | | | | |–Алматы: Рауан, 1992. | | | | |Қ.Ергөбек. Арыстар | | | | |мен ағыстар. А. 2003. | | | | |Ќазаќ совет балалар | | | | |жазушылары. –А., | | | | |Жалын. 1987. | | | | |Қазақ балалар | | | | |әдебиетінің | | | | |хрестоматиясы. А. | | | | |1980. | | | | |Қазақ балалар | | | | |әдебиетінің | | | | |кітапханасы: | | | | | | | | | | | | | | |Ахметов Ш. Қазақ | | | |Орыс балалар |совет балалар | | |Туысқан халықтар|әдебиетінің дамуы |әдебиеті. А., 1976. | | |әдебиетіндегі |Орыс әдебиеттанушылары|Советская детская | | |балаларға |балалар әдебиеті |литература. М. | | |арналған |ерекшеліктері жайында.|Просвещение. 1978. Под| | |шығармалар |Орыс балалар |ред. | | | |әдебиеті шығармалары |В.Д.Разовой. | | | | |Дет. литература. М. | | | | |Просвещение. 1989. Под| | | | |ред. Е.Е.Зубаревой. | | | | |Зарубежная детская | | | | |литература. М. | | | | |Просвещение. 1974. Под| | | | |ред. | | | | |И.С.Чернявской. | | | | |Русская литература | | | | |для детей. М. Изд. | | | | |центр. Академия. 1998.| | | | |Под | | | | |ред. Т.Д.Полозовой | &&& ###002-006#2.6 СӨЖ тақырыптары тізімі және мазмұны СӨЖ тақырыптары мен мазмұны 3 кесте |№ |Тақырыптар |Жұмыс |Тапсыру |Балл | | | |түрі |мерзімі | | |1 |Халық ауыз әдебиеті – балалар әдебиетінің |Ауызша |І апта |4 | | |бастауы.Бесік жыры мен тұсау кесу |баяндау,ж| | | | |жыры.Санамақ, Өтірік өлең,жаңылтпаш.. |аттау | | | |2 |ХІХ ғасырдағы қазақ балалар әдебиеті. |жаттау |ІІ апта |5 | | |Ы.Алтынсарин – қазақ балалар әдебиетінің | | | | | |атасы. | | | | |3 |Қазақ балалар әдебиеті тарихында Абай |жаттау |ІІІ апта |4 | | |Құнанбайұлының орны. | | | | |4 |ХХ ғасыр басындағы қазақ балалар |Ауызша |ІҮ апта |5 | | |әдебиеті.. |баяндау | | | |5 |С.Торайғыров және балалар әдебиетіндегі |Конспект |Ү апта |4 | | |жаңа бағыт | | | | |6 |А.Байтұрсыновтың қазақ балалар әдебиетіне |пікірлесу|ҮІ апта |5 | | |қосқан үлесі. | | | | |7 |Қазақ кеңес балалар әдебиеті. |Әдеби |ҮІІ апта |5 | | |Б.Майлин,І.Жансүгіров әңгімелері. |талдау | | | |8 |Б.Соқпақбаев балалар тақырыбындағы |талдау |ҮІІІ апта |4 | | |шығармашылығының жаңашылдығы, көркемдік | | | | | |шеберлігі | | | | |9 |Ө.Тұрманжанов «Сабантой», «Құмырсқалар |жаттау |ІХ апта |4 | | |,аралар-қиыспас дос-құдалар» | | | | |10 |Қ.Баянбаевтың прозалық туындыларының |Әдеби |Х апта |4 | | |танымдық мәні. |талдау | | | |11 |Қ.Мырза Әли шығармалары |жаттау |ХІ апта |5 | |12 |Қазіргі балалар поэзиясы М.Мақатаев |жаттау |ХІІ апта |5 | | |шығармаларының бала тәрбиесіндегі маңызы. | | | | |13 |Қазіргі балалар драматургиясы. |Ауызша |ХІІІ апта |5 | | |Балалар драматургиясындағы ұлттық рең, |баяндау | | | | |дәстүр мен жаңашылдық, стиль ерешелігі. | | | | |14 |Е.Елубаев драмалық туындыларындағы тартыс |Әдеби |ХІҮпта |5 | | | |талдау | | | |15 |Қазіргі балалар әдебиеті . |конспект |ХҮапта |4 | &&& ###002-007#2.7 Пәнді оқу бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар • {пәнді оқуға қажетті уақытты жоспарлау мен ұйымдастыру бойынша кеңестер; • студент әрекеттерінің ретін сипаттау; • ПЭОӘК материалдарын пайдалану бойынша ұсыныстар; • әдебиетпен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар; • емтиханға дайындық бойынша кеңестер және т.б.} &&& ###002-008#2.8 Курс форматы Пән бойынша офф-лайн және он-лайн сабақтар жүреді. Офф-лайн сабақта студенттер материалды дербес оқып игереді, практикалық сабақтарды, модульдар бойынша бақылау тапсырмаларын орындайды, межелік тестілеу өтеді. Топтық он-лайн семинарлаода ең маңызды тақырыптар талқыланады. Әрбір он- лайн семинардың күні мен уақыты, тақырыбы мен тапсырмалары алдын ала хабарланады. Осы семинарларға белсенді қатысу керек. Сонымен қоса, пән бойынша он-лайн кеңестер жүргізіледі, олардың кестесі курс ішінде жазылады. Офф-лайн кеңес алу үшін оқытушыға хат жазып, жауап алуыңызға болады. &&& ###002-009#2.9 Курс саясаты Пәнді студент дербес жүйелі түрде оқуы тиіс, қажет болғанда оқытушыдан кеңес алуға болады. Порталға үнемі кіріп, оқыңыздыр, оқытушының жұмыс бағдарламасында немесе практикалық сабақтарда берген әдістемелік нұсқауларын мұқият оқыңыздар. Тек дәрістер материалымен шектелмей, курс ішінде көрсетілген электрондық қорларды, әдебиетті оқыңыздар. Алдымен бір модульды оқып, игеріп, тапсырмасын орындаңыздар, сонан соң ғана келесі модульға көшу керек. Бақылау тапсырмаларын уақытында орындап, тексеруге жіберу қажет, межелік тестілерді де мерзімінде өту керек. Бақылау мерзімдері: 1-8 апталардағы тапсырмалар мен тестілер үшін – 8-аптаның соңы, қалғандары үшін 15-аптаның соңы. &&& ###002-010#2.10 Баға қою саясаты Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі балл санын жинуы тиіс. Баллдардың максималды саны: 1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-8 апталарда – 300 балл, 2-рейтинг нәтижесі бойынша 9-15 апталарда – 300 балл. Пән бойынша семестрде максималды балл саны – 600. Баллдар келесі жұмыс түрлері үшін қойылады: 1. Модульдар бойынша тапсырманы орындағаны үшін (1 және 3 модуль бойынша максимум 150 балл, 2-модуль бойынша – максимум 120 балл) 2. Он-лайн семинарға қатысқаны және белсенділігі үшін (қатысу үшін – 20 балл, белсенділігі үшін максимум 100 балл) 3. Межелік тестілерді орындағаны үшін (максимум 30 баллдан) Курстық жұмыс жеке бағаланады. Пән бойынша баллдардың бөлінуі төменде 5-кестеде берілген. Бақылау мерзімдері 8-аптаның соңы және 15-аптаның соңы. Уақытында өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға болады, бірақ егер студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып, баллдың 60% ғана қойылады. &&& ###002-011#2.11 Студент білімін бақылау Студенттің білімін бақылау келесі түрде жүргізіледі: • ағымдағы бақылау (әр модуль соңында жүргізіледі) • межелік бақылау тестілеу түрінде (8 және 15 апталарда) • қорытынды бақылау – семестр соңында бір рет жүргізіледі (емтихан және курстық жұмысты (жобаны) қорғау, мамандықтың МЖМБС-на сәйкес). Студент пән бойынша емтиханға жіберілуі үшін оның семестрдегі жиынтық рейтингілік бағасы 50% тең немесе артық болуы тиіс. Қорытынды баға 1 және 2 рейтинг пен емтихан нәтижесі бойынша есептеледі: 1-рейтинг нәтижесінің 30% + 2-рейтинг нәтижесінің 30% + емтихан нәтижесінің 40% қосындысына тең. Пән бойынша қорытынды баға келесі шкала бойынша анықталады (4 кесте). Әріптік, баллдық және пайыздық эквиваленттегі бағалар шкаласы 4 кесте |Әріптік |Баллдың цифрлық |Пайыздық мөлшері |Дәстүрлі жүйе бойынша | |жүйедегі |эквиваленті | |баға | |баға | | | | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 |Қанағаттанарсыз | |I |NA |- |Аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | &&& ###002-012#2.12 Қашықтықтан кеңестер беру және оқу үдерісінің күнтізбелік графигі 5 кесте |№ р/б|Апталар |1 |2 |3 | |1 |Халық ауыз әдебиеті – балалар |Ауызша |І апта |4 | | |әдебиетінің бастауы.Жаңылтпаш, өтірік |баяндау. | | | | |өлеңдер және даналық сөздер – тіл дамыту|жаттау | | | |2 |ХІХ ғасырдағы қазақ балалар әдебиеті. |Жаттау,тал|ІІ апта |5 | | |Махамбет Өтемісұлы жырларының халықтық |дау | | | | |негізі.Ы.Алтынсарин «Қазақ | | | | | |хрестоматиясы»,өлеңдері Абайдың тәрбие | | | | | |мәселесіне байланысты педагогикалық | | | | | |көзқарастары. Оқу, білім,өнерге арналған| | | | | |өлеңдері | | | | |3 |І.Жансүгіров,С.Сейфуллин, |Жаттау, |ІІІ апта |4 | | |Т.Жомартбаевтардың балалар фольклоры |конспект | | | | |үлгілерін жинап, оқытуда жүйелі | | | | | |пайдаланулары. | | | | |4 |Қазақ кеңес балалар әдебиеті. |талдау |ІҮ апта |5 | | |С.Сейфуллиннің “Бандыны қуған Хамит” | | | | | |әңгімесінің идеясы, тәрбиелік мәні | | | | |5 |Ұлы Отан соғысы жылдарындағы балалар |Жаттау |Ү апта |4 | | |әдебиеті. | | | | |6 |», Ө.Тұрманжанов поэзиясындағы еңбекке |талдау |ҮІ апта |5 | | |баулу идеясы. | | | | |7 |С.Бегалин өмірі мен |Ауызша |ҮІІ апта |5 | | |шығармашылығы.Повестері,әңгімелері. |баяндау, | | | | | |жаттау | | | |13 |М.Әлімбаев,Ә.Дүйсенбиев,Ж.Смақов |Әдеби |ҮІІІ апта|4 | | |шығармалары |талдау | | | |14 |Б.Соқпақбаев «Балалық шаққа саяхат», |Талдау, |ІХ апта |4 | | |«Менің атым-Қожа» повестері | | | | |15 |С.Сарғасқаевтың өмірі мен шығармашылығы.|Конспект |Х апта |4 | |8 |. Қазіргі балалар поэзиясы Қ.Мырза Әли |жаттау |ХІ апта |5 | | |шығармаларының идеялық-тақырыптық негізі| | | | |10 | М.Мақатаев шығармаларының бала |жаттау |ХІІ апта|5 | | |тәрбиесіндегі маңызы | | | | | |Қазіргі балалар драматургиясы. |Картотека,|ХІІІ апта|5 | | |Балалар драматургиясындағы ұлттық рең, |талдау | | | | |дәстүр мен жаңашылдық, стиль ерешелігі.| | | | | | | | | | | |Е.Елубаев драмалық туындыларындағы |Әдеби |ХІҮапта |5 | | |тартыс |талдау | | | |15 |Қазіргі балалар әдебиеті . Ізденіс |конспект |ХҮапта |4 | | |арналары | | | | 2.6. Ұсынылатын әдебиеттер тізімі 1. Ш. Ахметова, Қазақ совет балалар әдебиеті., 1976 ж. 2. М. Әуезов, Әдебиет тарихы, Алматы, 1991 ж. 3. Ә. Қоңыратбаев, Қазақ әдебиетінің тарихы, Алматы, 1994 ж. 4. Б.Ыбырайым, Сырлы әлем /қазіргі қазақ балалар прозасы/, А. 1997 5. Қазақ әдебиетінің тарихы, ІІІ том, Алматы, 1979 ж. 6. М. Ғабдуллин, Қазақ халық ауыз әдебиеті, Алматы, 1996 ж. 7. Б.Қапасова, Қазақ балалар лирикасы /60-90ж.ж./ Павлодар, 2004ж 8. А.Ақтанова. Қазіргі қазақ балалар драматургиясы. Семей, 2008ж. 9. Қ.Баянбаев, Қазақ балалар кітапханасы. Алматы, 1991ж. 10. Қ.Матыжанов, Бөбектерге арналған фольклорлық поэзия жанры. Алматы, 1990ж. 11. С. О. Садырбаев Қазақ халық ауыз әдебиеті, хрестоматия, Алматы, 1992 ж. Қосымша әдебиеттер тізімі: 1. Ш. Ахметова «Қазақ балалар әдебиеті», Алматы, 1974 ж. 2. С. Қирабаев, «мектеп және қазақ әдебиеті», Алматы, 1979 ж. 3. Қ. Ергөбеков, «Мейірім шуағы», Алматы, 1985 ж. 4. С. Көбеев, «Орындалған арман», Алматы, 1954 ж. 5. Ы. Алтынсарин, «Таза бұлақ», Алматы, 1988 ж. 6. А. Құнанбаев, ІІ томдық өлеңдері мен аудармалары, Алматы, 2002 7. Абай тағылымы, Алматы, 1986 ж. 8. Абай өлеңдері, Алматы, 1996 ж. 9. Ә.Табылдиев. Халық тағылымы. Алматы, 1992ж. 10. Қ.Мырзалиев. Қазақ балалар кітапханасы. Алматы, 1984ж. 2.7 Курс бойынша емтихан сұрақтары 1. Халық ауыз әдебиеті – балалар әдебиетінің бастауы. 2. Халықтық бесік жырларының мазмұны. 3. Бесік жыры мен тұсау кесу жырының көркемдік-эстетикалық табиғаты. 4. Төрт түлік мал туралы өлеңдердегі халық даналығы. 5. Жаңылтпаш, өтірік өлеңдер және даналық сөздер – тіл дамыту құралы 6 .ХІХ ғасырдағы қазақ балалар әдебиеті. 7. Махамбет жырларының халықтық негізі. Ақын поэзиясындағы реалистік сипаттар. 8. Ы.Алтынсарин – қазақ балалар әдебиетінің атасы. 9. Ыбырайдың өмірі мен ағартушылық қызметі, шығармаларының тәрбиелік мәні. 10. Қазақ балалар әдебиеті тарихында Абай Құнанбайұлының орны. 12. Абайдың балаларға лайықты өлеңдері. 13. Қарасөздерінде халық ағарту мәселелерін көтеруі. Абайдың тәрбие мәселесіне байланысты педагогикалық көзқарастары. 14. ХХ ғасыр басындағы қазақ балалар әдебиеті. 15. Көрнекті балалар ақын-жазушылары. 16.Көбеевтің ұстаздық қызметі,әдеби мұрасы.Жинақтарының оқулық ретінде пайдаланылуы. 17.С.Торайғыровтың шығармаларының жасөспірімдер тәрбиесінде алатын орны. 18.С.Дөнетаев шығармаларының жанрлық ерекшеліктері.Мысалдары.. 19. Қазақ кеңес балалар әдебиеті. . Қоғамдық-тарихи жағдай. Көрнекті балалар ақын-жазушылары. 20.С.Сейфуллин балалар әдебиетінің негізін салушылардың бірі. 21.Б.Майлиннің ұстаздық қызметі. 22.Жансүгіровтің балалар әдебиетінің дамуына қосқан үлесі .Ж.Аймауытовтың ағартушылық, педагогикалық бағыттағы ғылыми еңбектерінің мәні. 2. Психология, әдістеме, эстетика саласынан жазған ғылыми еңбектерінің танымдық негізі. 23. С.Бегалин өмірі мен шығармашылығы.Повестері,әңгімелері. 24. М.Әлімбаев,Ә.Дүйсенбиев,Ж.Смақов шығармалары 25. Б.Соқпақбаев «Балалық шаққа саяхат», «Менің атым-Қожа» повестері 26. С.Сарғасқаевтың өмірі мен шығармашылығы 27М.Әуезов және балалар әдебиеті. Өмірі мен жазушылық қызметі. 28. “Жетім” әңгімесі мен “Көксерек” повестерінің көркемдік-эстетикалық табиғаты. 29. Ұлы Отан соғысы жылдарындағы балалар әдебиеті. 30. Кеңес халықтарының ерлік істерінің балалар әдебиетіндегі көрінісі. 31. Негізгі тақырып, идея бірлігі, ұлттық рух көрінісі. 32. Ғ.Мүсіреповтің “Қазақ солдаты” романының тарихи-көркемдік ерек шеліктері. 33. Новеллаларындағы бала тағдыры үшін күрескен ана бейнесі. 34. “Қазақ солдаты” романының балалар әдебиеті тарихында алатын орны. 35. Бала психологиясы мен эстетикалық мұратын, ой-арманын бейнелеудегі жазушы шеберлігі. 36. Қазіргі балалар поэзиясы. 37. Қазақ әдебиетінің стиль, жанр, түр жағынан күрделенуі, түрленуі. Шығармашылық ізденістер. 38. Балалар әдебиетінің бағыты, басты міндеті. 39. Қ.Мырза Әли шығармаларының идеялық-тақырыптық негізі. 40. Балаларға арналған өлеңдерінің тақырып молдығы, мазмұн байлығы. 41. Ақын өлеңдерінің баланың танымдық қабілетіне әсері. 42. Қазіргі балалар прозасы. 43. Өмір шындығын көркемдік тұрғыдан игеру ауқымының кеңдігі, образдар табиғатының күрделілігі, адамгершілік-моральдық мәселелердің өткірлігі 44. Қазіргі балалар драматургиясы. 45. Балалар драматургиясындағы ұлттық рең, дәстүр мен жаңашылдық, стиль ерешелігі.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz