Файл қосу
Мектепке дейінгі балаларда
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы | |СЕМЕЙ қаласының МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-37.1.57/01-2014 | |ПОӘК | | | |Оқытушыларға арналған |№ 1 басылым | | |«Мектепке дейінгі балаларда |11.09.2014 ж. | | |қарапайым математикалық | | | |түсініктерді қалыптастыру | | | |әдістемесі» пәні бойынша | | | |бағдарлама | | | 05В010100 – «Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу» мамандығы үшін «Мектепке дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрыстырушы __________ «10» маусым 2014 ж. К.К. Абдуалиева, «Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1«Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедра отырысында «11» маусым 2014 ж. № 10 хаттама. Кафедра меңгерушісі ______________ О.М. Жолымбаев 2.2 физика – математика факультетінің оқу - әдістемелік бюросының отырысында 26» маусым 2014 ж., № 6 хаттама ОӘБ төрағасы ______________ К.A. Батырова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған «11» қыркүйек 2014ж., № 1 хаттама ОӘК төрағасы ______________ Г. К. Искакова 4 БІРІНШІ РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Қолданылу саласы |4 | |2 |Нормативтік сілтемелер |4 | |3 |Жалпы ережелер |4 | |4 |Оқу пәнінің мазмұны |5 | |5 |Оқушылардың өздік жұмыстарының тақырыптарының тізімі |6 | |6 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы |6 | |7 |Әдебиеттер |8 | 1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ «Мектепке дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі» пәннің оқытушыларға арналған бағдарламасы 05В010100 – «Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу» мамандығы бойынша оқитын студенттерге арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Мектепке дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі»пәнінің оқытушыларына арналған бағдарламасы аталған пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртәбән келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес белгілейді: – 05В010100 – «Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу» мамандығының мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты (2012 ж). – СТУ 042-ГУ-4-2014 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; – ДП 042-1.01-2014 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің мазмұнын қысқаша сипаттау: «Мектепке дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі» курсында қарапайым математиканы оқытудың теориялық негіздері, әдістеменің қалыптасуы мен дамуы, әр түрлі жастағы балаларға қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру ерекшеліктері, сондай ақ мектеп жасына дейінгі балаларды математикамен таныстыру жұмыстарын ұйымдастыру түрлері қарастырылады. 3.2 Пәнді оқудың мақсаты: Студенттерді мектепке дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру барысында қажетті болатын білім, білік, дағдыларымен қаруландыру. 3.3 Пәнді оқудың негізгі міндеті: - Студенттердің мектеп жасына дейінгі балаларға математиканың қарапайым ұғымдарын үйретудің теориялық негіздері бойынша білім қалыптастыру; - Балалардың математикалық түсініктерді қабылдау ерекшіліктеріне байланысты балабақшадағы жұмыстың мазмұны және әдістерімен таныстыру әдістемесі; - мектепке дейінгі ұйымда математиканың элементтерін оқыту процесін ұйымдастырудың жолдарын үйрету; - сабақты жоспарлау, балалармен жұмыстың мазмұнын және әдістерін іріктей білуге төселдіру; - студенттердің мектеппен, отбасымен жұмысын байланысты ұйымдастыра білуге үйрету; - студенттердің танымдық белсенділігін арттыру, жауапкершілігімен ынтасын, шығармашылығын дамыту; - студенттерде практикалық дағдылар мен шеберліктерді қалыптастыру. 3.4 Оқытудың нәтижелері: Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер білуі тиіс: - қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыруды ұйымдастыру формаларын; - мектеп жасына дейінгі балаларды қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастырудың әдіс тәсілдерін дұрыс таңдай білуге дағдыландыру; - қарапайым математиканы оқытудың курсының теориялық негізін білуі; -Курстық және дипломдық жұмыстарың жазу үшін қажетті қарапайым зерттеу іскерлікті меңгеріп алулары тиіс. 3.5 Пререквизеттер: Студенттер мектептің математика курсын білуі қажет және олардың компьютерде жұмыс істеу дағдасы болу керек. 3.6 Постреквизиттер: Мектепке дейінгі жалпы білім беретін мекемелерде жұмыс істеу машықтарына ие болады, балабақша мен мектептің жұмыстарындағы сабақтастықты біледі, балабақшадағы әртүрлі жастағы топтармен сабақ жүргізу әдісін меңгереді. 3.7 Оқу жоспарынан көшірме 1 кесте |Курс |Семестр |Кредиттер |ЛК |ПСсағ|ОӨЖ |Барлығы|Қорытынды бақылаудың| | | | |сағ. |. |сағ |(сағ) |нысаны | |4 |5 |3 |30 |15 |90 |135 |емтихан | .4 ОҚУ ПӘНІНІҢ МАЗМҰНЫ 2 кесте |Тақырыптардың атауы және |Сағаттар | |олардың мазмұны |саны | |1 |2 | |Дәріс сабақтар | |Мектеп жасына дейінгі балаларға қарапайым математиканы оқыту |2 | |әдістемесінің даму тарихы. | | |Жиын. Жиындар арасындағы қатыс. Эйлер-Венн диаграммалары. |2 | |Жиындарға қолданылатын амалдар, олардың қасиеттері. Жиынды |2 | |кластарға бөлу. | | |Позициалық және позициалық емес санау жүйелері. Позициалық |2 | |жүйелерде арифметикалық амалдар орындау. | | |Балаларда жиын туралы тұсініктерді қалыптастыру. Балаларды |2 | |заттарды әртүрлі белгілеріне байланысты топтастыру, | | |классификациялау, сериациялауға үйрету. | | |2-ші кішкенелер тобында сандық түсініктерін қалыптастыру. Екі |2 | |жиынның элементтерін салыстырудың қарапайым тәсілдері. | | |Ортаншы топта сандық ұғымдарды қалыптастыру әдістемесі. Жиындарды|2 | |салыстыру және жиындарды теңестіру тәсілдері. | | |Ересек топта сандық ұғымдарды қалыптастыру әдістемесі. |2 | |Цифрлармен таныстыру. | | |Заттың формасымен геометриялық пішіндерді қабылдау ерекшіліктері.|2 | |Геометриялық пішіндерді бұрыш, қабырға сандарына байланысты | | |салыстыру. әдістемесі. Әртүрлі белгілеріне байланысты | | |геометриялық пішіндерді топтастыру. | | |Мектеп жасына дейінгі балаларға заттарды ені, ұзындығы, биіктігі |2 | |бойынша салыстыруға үйрету. | | |Шамаларды шартты өлшеуішпен өлшеу туралы түсінік қалыптастыру. |2 | |Шартты өлшеуіпен өлшеу жолдары. | | | Уақыт және оның өлшемі. Тәулік бөліктерін ажырату, олардың |2 | |кезектесуін анықтау. Уақыт өлшемдерінің жұйесі ретінде | | |күнтізбемен таныстыру: тәулік, апта, ай | | |Заттың салмағы туралы түсінік қалыптастыру |2 | |Кеңістікті бағдарлау туралы түсінік. Қоршаған ортада өзінен және | | |заттардан бағдарлана білуі, заттардың бір-бірінен қатынастағы |2 | |орнын анықтау. | | |Балабақшада арифметикалық есептерді шығару ерекшіліктері. | | |Балабақшада шығарылатын арифметикалық есептердің түрлері. |2 | | Практикалық сабақтар | |Мектеп жасына дейінгі балаларға қарапайым математиканы оқыту |1 | |әдістемесінің даму тарихы. | | |Жиындармен байланысты есептер шығару. |1 | |Жиындарға қолданылатын амалдарға байланысты есептер шығару. |1 | |Позициалық жүйелерде арифметикалық амалдар орындау. Сандардың бір|1 | |жүйедегі жазылуынан екінші жүйедегі жазылуына көшу. | | |Балаларды заттарды әртүрлі белгілеріне байланысты топтастыру, |1 | |классификациялау, сериациялауға үйрету. | | |Екі жиынның элементтерін салыстырудың қарапайым тәсілдері. |1 | | Жиындарды салыстыру және жиындарды теңестіру тәсілдері. |1 | |Цифрлармен таныстыру. |1 | |Геометриялық пішіндерді трансфигурациялау бейнелеу, таяқшалардан |1 | |құрастыру. | | |Мектеп жасына дейінгі балаларға заттарды ені, ұзындығы, биіктігі |1 | |бойынша салыстыруға үйрету. Заттарды көлеміне қарай өсуі бойынша| | |реттеу тәсілдері. | | |«Сызықтық» шартты өлшеуіпен өлшеудің алгоритмі және ережелері. |1 | |Сұйық және сусымалы денелердің көлемін шартты өлшеуіпен анықтау | | |жолдары. | | |Уақыт өлшемдерінің жұйесі ретінде күнтізбемен таныстыру: тәулік, |1 | |апта, ай | | |Заттың салмағы туралы түсінік қалыптастыру. |1 | |Қоршаған ортада өзінен және заттардан бағдарлана білуі, заттардың|1 | |бір-бірінен қатынастағы орнын анықтау. Екі өлшемді кеңістікте | | |бағдарлауға үйрету | | |Балабақшада шығарылатын арифметикалық есептердің түрлері. |1 | 5 ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1 Мектепте арифметикалық оқытудың тарихы мен әдістерінің дамуы. 5.2 Сан және санаудың даму тарихы. жазбаша нумерация. 5.3 Мектеп жасына дейінгі балаларға математиканы үйретудегі ойын және логикалық жаттығулар. 5.4 Мектеп жасына дейінгі кезде заттың формасымен қабылдау ерекшіліктері. 6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ 3 кесте |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік |Даналардың |Студенттердің |Қамтамасызету| |құралдардың атауы |саны |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Формирование элементарных | | | | |математических представлений у |100 |6 |100 | |дошкольников. Под ред. Столяра А.А. | | | | |М., «Просвещение», 1988 | | | | |Математическая подготовка детей в | | | | |дошкольных учреждениях./Сост. |100 |6 |100% | |Данилова В.В. М., «Просвещение», | | | | |1987 | | | | |Ерофеева Т. И. и др. «Математика для|48 |6 |100% | |дошкольников». М., 1992 | | | | |Пышкало А. М., Стойлова Л. П. т.б. | | | | |Математика бастауыш курсының |2 |6 |33% | |теориялык негіздері А., Мектеп. 1984| | | | |Жолымбаев О. М., Берікханова Г. Е. | | | | |Математика. – Алматы. 2004 |100 |6 |100% | 7 ӘДЕБИТТЕР 7.1 НЕГІЗГІ ӘДЕБИТТЕР 7.1.1 Формирование элементарных математических представлений у дошкольников. Под ред. Столяра А.А. М., «Просвещение», 1988 7.1.2 Математическая подготовка детей в дошкольных учреждениях./Сост. Данилова В.В. М., «Просвещение», 1987 3. Ерофеева Т. И. и др. «Математика для дошкольников». М., 1992. 4. Корнеева Г. А. «Формирование у детей дошкольного возраста понятий о величине предмета и способах её применения». М., МГЗПИ, 1984 5. Леушина Л. М. «Формирование элементарных математических представлений у дошкольников». М., «Просвещение», 1974 7.2 ҚОСЫМША ӘДЕБИТТЕР 7.2.1 Пышкало А. М., Стойлова Л. П. т.б. Математика бастауыш курсының теориялык негіздері А., Мектеп. 1984 7.2.2 Жолымбаев О. М., Берікханова Г. Е. Математика. – Алматы. 2004 7.2.3 Абдуалиева К.К., Жумадилова А. Выкладывание и преобразование фигур из палочек Республиканский научно-методический журнал «Дошкольное образование и воспитание», №3-2012 г, стр. 20-21 7.2.4 Оспанов Т.К., Кочеткова О.В., Астамбаева Ж.Қ. Жаңа буын оқулықтары бойынша бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі.- Алматы, 2005. 7.2.5 Давайте поиграем. Математические игры для детей 5-6 лет. Под ред. Столяра А.А. М., 1991. 7.2.6 Гаврина С. Е. «Тетрадь по математике для дошкольников. Числа и цифры» Изд. «Альт», 2002
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz