Файл қосу

Лабораториялық ыдыстар туралы



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ
           СЕМЕЙ ҚАЛАЛЫҚ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ  | |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты        |ПОӘК               |ПОӘК 042.18-24.1. 10/01 2013   |
| «Зертханалық іс» пәнінің    |№1 басылым         |                               |
|оқытушыларға арналған        |18.09.2013ж.       |                               |
|оқу-әдістемелік бағдарлама   |                   |                               |
|кешені                       |                   |                               |














               5В120100 «Ветеринариялық медицина»  мамандығына
                     арналған «Зертханалық іс»  пәнінен
                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН


                     ОҚЫТУШЫЛАР ҮШІН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ























                                    Семей
                                    2013

                                  Алғы сөз


      1 ӘЗІРЛЕНДІ


      Құрастырғандар:  Билялов  Е.Е.,   ветеринария  ғылымдарының  кандидаты
Семей   қаласының   Шәкәрім     атындағы    мемлекеттік     университетінің
«Ветеринариялық медицина» кафедрасының аға оқытушысы
      Ахметжанова А.Е., в.ғ. магистрі.,  Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы
мемлекеттік   университетінің   «Ветеринариялық   медицина»    кафедрасының
оқытушысы
            Жайлаубаева  А.Р.,  в.ғ.  магистрі.,  Семей  қаласының  Шәкәрім
атындағы мемлекеттік университетінің «Ветеринариялық медицина» кафедрасының
оқытушысы

                                                           «28»  08  2013 ж.


            2 ТАЛҚЫЛАНДЫ

      2.1 Семей  қаласының Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік  университетінің
«Ветеринариялық медицина» кафедрасының отырысында
«03» 09  2013 жыл, № 1 хаттама.

Кафедра меңгерушісі, профессор м.а.
Г.Тойкина


      2.2Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында

« 09 » 09     2013     жыл, № 1 хаттама


Төрайымы
             А. Тлеубаева


            3 БЕКІТІЛДІ


Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  шығаруға
мақұлданған  және  ұсынылған.
« 18 » 09   2013     жыл, №  1 хаттама






ОӘК төрайымы, ОӘЖ проректоры              Г. Искакова


      4 АЛҒАШҚЫ ЕНГІЗІЛУІ



                                   Мазмұны

1 Қолданылу
саласы......................................................................
..........................4
2 Нормативтік
сілтемелер..................................................................
.....................4
3 Жалпы
ереже.......................................................................
..................................4
4 Оқу пәнінің мазмұны
(модуль)....................................................................
.......5
5 Студенттердің  өздік  жұмыстары үшін тақырыптар
тізімі.............................8
6 Пән бойынша оқу-әдістемелік
картасы..............................................................9
7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтылу
картасы..........................................11
8
Әдебиеттер..................................................................
........................................12




































































      1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ

      5В120100 – «Ветеринариялық медицина»  мамандығы  бойынша  оқытушыларға
арналған «Зертханалық іс» пәнінің  бағдарламасы,  оқу  әдістемелік  кешеннің
құрамы  және  дәстүрлі  оқу  шығармашылық  үрдісті  жүргізудегі  әдістемелік
ұйымдастырудың негізі болып табылады.



      2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР


      «Зертханалық  іс»   пәнінің  оқытушыларға  арналған  осы  бағдарламасы
келесі  құжаттардың  ұсынымдарымен  және  талаптарына  сәйкес  оқу   үрдісін
ұйымдастыруды белгілейді:
      - ҚР жалпы міндетті  мемлекеттік  білім  беру  стандартының  негізінде
құрылған ҚР МЕМСТ 23.08.12 ж № 1080 ТОБ негізінде № 158 10.04-2012 ж (№  157
қосымша);
      -  042-МУ-4-2013  Университет  стандарты  «Пәннің   оқу-   әдістемелік
бағдарлама кешенін әзірлеу және ресімдеудің жалпы талаптары»;
      -  042-1.01-2013  Құжатталу  «Пәннің  оқу  -  әдістемелік   бағдарлама
кешенінің құрылымы мен мазмұны»

      3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ

      3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:
      Мемлекетіміздің  өркениетті  елдер  қатарында  теңдесіп  дамуына  орай
ветеринария саласының да зертханалық ісі заман ағымына қарай дамуда.  Осыған
байланысты қазіргі кездегі жаңа технологияны және диагностикалық  әдістерді,
әртүрлі лабораториялық зерттеулерді жете білу бүгінгі  күннің  талабы  болып
табылады.
      Биология және ветеринария салаларында кеңінен жүргізілетін  зерттеулер
мен лабораториялық  зерттеулердің  нақтылығы  мен  бағалылығы  зерттеу  үшін
әдістемеліктерді меңгеру қажет. Пән  бағдарламасын  оқу  барысында  аспаптар
мен   құралдарды,   ыдыстар   мен   реактивтерді    дайындау,    биологиялық
материалдарды, антикоагулянттарды, консерванттарды және т.б.  заттарды  алу,
сақтау,  тасымалдау  мәселелерін  дұрыс  шешу  методолгиясын  оқытады.   Пән
ветеринар дәрігері мамандығын қалыптастырудағы негізгі пән болып  есептеледі
сонымен  қатар,  мамандық  этикасы  мен  деонтологиялық  қағиданы   сақтауға
тәрбиелейді.


      3.2 Пәнді оқудың мақсаты:
      Зертханалық жұмыстарды жүргізе алу мен оған  сараптама  беруді  үйрене
отырып, биосынамамен жұмыс істеу тәсілдерін үйрену.
      Сонымен   қатар   әртүрлі   мақсаттағы   зерттеулерді   жүргізу   үшін
лабораториялық жануарлармен жұмыс істеуге және  қажетті  қоректік  орталарды
дайындап онда, микроб, вирус т.б өсіре  отырып  идентификациялау,  қоздырғыш
түрлеріне сәйкес препараттарды дайындауға оқытады.


      3.3 Пәнді оқытудың негізгі мақсаты:
      Болашақ   ветеринар   дәрігерлеріне   ветеринария   саласындағы    кең
қолданыстағы лабораториялық зерттеу тәсілдерін меңгерту болып табылады.

      3.4 Пәнді оқу нәтижесінде студент білу керек:
      Студенттер  ветеринария  саласындағы   ветеринариялық   лабораториялар
жүйесімен танысып жұмыс істеуді;
      Ветеринариялық лабораториялардың жұмысына қажетті құрал –  жабдықтарды
таңдауды;
      Лабораториялық жануарларды ұстау, күту, пайдалануды;
      Ветеринариялық лабораторияларда жұмыс істеудің ережелерін;
      Мамандық этикасы мен деонтологиялық негіздемені;
      Техникалық қауіпсіздік пен жеке бастың гигиенасы және қоршаған  ортаға
зиян келтірмеу;
      Зерттелген  биосынамаларды  жою   және   лабораториялық   техникаларға
күтіммен қарау.


      3.5 Пәннің пререквизиттері:
      Биология, жануарлар  морфологиясы  және  физиологиясы,  микробиология,
вирусология.


      3.6 Пәннің постреквизиттері:
      Эпизоотология және инфекциялық аурулар, паразитология және  инвазиялық
аурулар, ішкі жұқпалы емес аурулар, клиникалық  диагностика,  ветеринариялық
санитариялық сараптама.


    3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме

                                                                     Кесте 1

|Курс                                                               |Семест|
|                                                                   |р     |
|Дәріс сабақтары                   |Зертханалық сабақтар            |      |
|1                                 |2                               |3     |
|Модуль 1 Лабораториялық аспаптар, ыдыстар                                 |
|Кіріспе. Лабораториялық зерттеудің|Лабораторияларда жұмыс істеудің  |1    |
|маңызы. Жалпы техникалық          |қауіпсіздік техникалары.         |     |
|қауіпсіздік талаптары.            |                                 |     |
|Лабораториялық істің дамуы.       |                                 |     |
|Лабораториялық ыдыстар туралы     |Лабораториялық ыдыстар және      |1    |
|сипаттама.                        |оларды қолдануға дайындау        |     |
|                                  |Лабораториялық ыдыстарды жуу және|     |
|                                  |кептіру әдістері.                |     |
|Лабораториялық ыдыстарды тазалау  |Лабораториялық ыдыстарды химиялық|1    |
|әдістері.                         |тәсілдермен тазалау және         |     |
|                                  |стерильдеу.                      |     |
|Лабораториялық техника.           |Микроскоптардың түрлері. Жарық   |1    |
|Микроскопиялық жұмыстар.          |микроскобы, құрылысы,            |     |
|                                  |лабораториялық зерттеулерде      |     |
|                                  |қолданылуы                       |     |
|Микроскоп түрлері, жұмыс істеу    |Микроскоппен заттарды қарау,     |1    |
|принципі.                         |табу, ұқсату, өлшеу, ажырату     |     |
|Арнайы қолданылатын лабораториялық|Құрғатқыш шкафтар, автоклавтар,  |1    |
|техникалар.                       |центрифугалар, құрылыстары,      |     |
|                                  |лабораториялық зерттеулерде      |     |
|                                  |қолданылуы. Қорытынды сабақ.     |     |
|Химиялық реактивтер.              |Аралық бақылау                   |1    |
|Модуль 2 Лабораториялық жануарлар                                         |
|Лабораториялық жануарлар.         |ФЭК, құрылысы, лабораториялық    |1    |
|                                  |зерттеулерде қолданылуы.         |     |
|Лабораториялық жануарларды        |Микротомдар, термостаттар,       |1    |
|ауруларды анықтауда пайдалану     |құрылысы, лабораториялық         |     |
|тәртібі.                          |зерттеулерде қолданылуы.         |     |
|                                  |Қорытынды сабақ.                 |     |
|Модуль 3 Биосынама, өлшеу құралы және ерітінділер                         |
|Биосынамаларды анықтау, приборлар.|Автоматтандырылған гематологиялық|1    |
|                                  |ана изатор (РСЕ90вет).           |     |
|Өлшеу құралдары.                  |Сұйық және қатты заттарды өлшеу  |1    |
|                                  |құралдары және оларды            |     |
|                                  |лабораторияда пайдалану.         |     |
|Ерітінділер туралы түсінік,       |Ерітінділер дайындау және        |1    |
|дайындау әдістерін меңгеру.       |концентрациясын анықтау.         |     |
|Дистилятор жұмысы. Дистильді су.  |Суды дистілдеу. Дистиллятор,     |1    |
|                                  |құрылысы, жұмысқа дайындау, қосу.|     |
|Лабораториялық жануарлардан       |Лабораториялық жануарлар,  ұстау,|1    |
|биосынамалар алу тәртібі.         |азықтандыру, көбейту             |     |
|                                  |Лабораториялық жануарларды       |     |
|                                  |(қоянды) бекіту, тәжірибеге      |     |
|                                  |дайындау, пайдалану.             |     |
|Лабораторияға жіберілетін         |Аралық бақылау.                  |1    |
|биосынама мен патологиялық        |                                 |     |
|материалдарға жолдама хат жазу,   |                                 |     |
|жеткізу, сақтау қағидалары.       |                                 |     |
|Барлық оқу сағаттары: 15          |Барлық оқу сағаттары: 15         |15   |

                                                                     Кесте 3
|Тәжірибелік сабақтар                                               |Сағат |
|                                                                   |саны  |
|Модуль 1 Арнайы лабораториялық аспаптар                                   |
|ҚР ветеринария саласының лабораторияларының құрылымымен және       |1     |
|қызметтерімен танысу.                                              |      |
|Лабораториялық ыдыстар және оларды қолдануға дайындау              |1     |
|Лабораториялық ыдыстарды жуу және кептіру әдістері.                |      |
|Лабораториялық ыдыстарды химиялық тәсілдермен тазалау және         |1     |
|стерильдеу. Ветеринариялық лабораторияларда жүргізілетін           |      |
|бактериологиялық зерттеулер және оған қажетті құрал – жабдықтар.   |      |
|Микроскоптардың лабораториялық зерттеулерде қолданылуы.            |1     |
|Ветеринариялық лабораторияларда жүргізілетін вирусологиялық        |1     |
|зерттеулер және оған қажетті құрал – жабдықтар.                    |      |
|Құрғатқыш шкафтар, автоклавтар, центрифугалар, құрылыстары,        |1     |
|лабораториялық зерттеулерде қолданылуы.  Қорытынды сабақ.          |      |
|Аралық бақылау                                                     |1     |
|Модуль 2 Лабораториялық жануарлар                                         |
|ФЭК, құрылысы, лабораториялық зерттеулерде қолданылуы.             |1     |
|Ветеринариялық – санитариялық сараптау лабораторияларда.           |      |
|жүргізілетін зерттеулер және оған қажетті құрал – жабдықтар.       |      |
|Микротомдар, термостаттар, құрылысы, лабораториялық зерттеулерде   |1     |
|қолданылуы.  Қорытынды сабақ.                                      |      |
|Модуль 3 Биосынама, өлшеу құралы және ерітінділер                         |
|Автоматтандырылған гематологиялық ана изатор (РСЕ90вет).           |1     |
|Сұйық және қатты заттарды өлшеу құралдары және оларды лабораторияда|1     |
|пайдалану. Ветеринариялық токсикологиялық лабораторияларда         |      |
|жүргізілетін зерттеулер және оған қажетті құрал – жабдықтар.       |      |
|Ерітінділер дайындау және концентрациясын анықтау.                 |1     |
|Дистилляторды жұмысқа дайындау. Ветеринариялық лабораториялардың   |1     |
|радиология бөлімі, жабдықталуы, жүргізілетін зерттеулер.           |      |
|Лабораториялық жануарлар,  ұстау, азықтандыру, көбейту.            |1     |
|Лабораториялық жануарларды (қоянды) бекіту, тәжірибеге дайындау,   |      |
|пайдалану.                                                         |      |
|Аралық бақылау                                                     |1     |
|Барлығы:                                                           |15    |

      5 СТУДЕНТТІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ҮШІН ТАҚЫРЫПТАР ТІЗІМІ


   1. Лабораторияларда қолданылатын электр құралдары және электр тоғы
      соққанда алғашқы көмек көрсету;
   5.2 Қышқылмен күйгенде көрсетілетін бірінші көмек;
   5.3 Сілтілермен күйгенде көрсетілетін бірінші көмек;
   5.4 Арнайы қолдануға арналған лабораториялық ыдыстар;
   5.5 Люминесценттік микроскоптар; Электронды микроскоп, құрылысы,
   лабораториялық зерттеулерде қолданылуы;
   5.6  УДС  –  ультрадыбыстық  сканер  (РU2200Vet),  (УЗИ),  лабораториялық
   зерттеулерде қолданылуы;
   5.7 Сұйықтарды биохимиялық зерттеуге арналған өлшегіш приборлар.
   5.8 Ветеринариялық лабораториялар және оларға қойылатын талаптар;
   5.9 Лабораторияда пайдаланылатын химиялық заттардан қорғану шаралары;
   5.10 Виварилер мен питомниктер; Лабораториялық жануарлардың жұқпалы емес
   аурулары; Теңіз шошқалары
   5.11 Ақ тышқандарды азықтандыру,  суғару  салмағын,  тамыр  соғысын,  дем
   алысын анықтау. Лабораторияда пайдалану;
        5.12    Лабораториялық    жануарлардың     инфекциялық     аурулары;
   Лабораториялық жануарлардың инвазиялық аурулары;
   5.13  Ветеринариялық   лабораторияда   пайдаланылатын   қазіргі   заманғы
   лабораториялық құрал - жабдықтар және олардың пайдаланылу аясы;
   5.14 Инвертирленген микроскоптар; Спектрометрлер; Рефрактометрлер.
   5.15 Патологиялық материалдар.






6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
                                                                     Кесте 4
|Тақырып                                             |Көрнекі|Өз    |Бақыл|
|                                                    |лік    |бетіме|ау   |
|                                                    |және   |н оқу |фор-м|
|                                                    |таратпа|сұрақт|асы  |
|                                                    |материа|ары   |     |
|                                                    |лдар   |      |     |
|Дәріс сабақтары  |Зертханалық        |Тәжірибелік   |       |      |     |
|                 |сабақтар           |сабақтар      |       |      |     |
|1                |2                  |              |3      |4     |5    |
|Модуль 1 Лабораториялық аспаптар, ыдыстар                                 |
|Кіріспе.         |Лабораторияларда   |Ветеринария   |       |Лабора|     |
|Лабораториялық   |жұмыс істеудің     |саласының     |       |тория |     |
|зерттеудің       |қауіпсіздік        |лабораториялық|Тақырып|түрлер|Сұхба|
|маңызы. Жалпы    |техникалары        |қызмет-терімен|қа     |і     |т-тас|
|техникалық       |                   |танысу        |сәйкес |      |у,   |
|қауіпсіздік      |                   |              |әдістем|      |сұрау|
|талаптары.       |                   |              |елік   |      |бақыл|
|Лабораториялық   |                   |              |құрал, |      |ау   |
|істің дамуы.     |                   |              |оқулық-|      |жазу |
|                 |                   |              |тар    |      |     |
|                 |                   |              |ситуаци|      |Сұхба|
|                 |                   |              |ялық   |      |т-тас|
|                 |                   |              |тапсырм|      |у,   |
|                 |                   |              |алар.  |      |сұрау|
|                 |                   |              |Бақы-ла|      |бақыл|
|                 |                   |              |у      |      |ау   |
|                 |                   |              |сұрақ-т|      |жазу |
|                 |                   |              |ары    |      |     |
|Лабораториялық   |Лабораториялық     |Лабораториялық|       |Ыдыста|     |
|ыдыстар туралы   |ыдыстар және оларды|ыдыстарды     |       |рды   |     |
|сипаттама        |қолдануға дайындау |пайдалану     |       |майсыз|     |
|                 |Лабораториялық     |              |       |дандыр|     |
|                 |ыдыстарды жуу және |              |       |у     |     |
|                 |кептіру әдістері   |              |       |      |     |
|Лабораториялық   |Лабораториялық     |Ветеринария-лы|       |Арнайы|     |
|ыдыстарды тазалау|ыдыстарды химиялық |қ             |       |техник|     |
|әдістері         |тәсілдермен тазалау|лаборатория-ла|       |алық  |Сұхба|
|                 |және стерильдеу.   |рда           |Тақырып|қауіпс|т-тас|
|                 |Қорытынды сабақ    |жүргізілетін  |қа     |іздік |у,   |
|                 |                   |бактериологиял|сәйкес |      |сұрау|
|                 |                   |ық зерттеулер.|әдістем|      |бақыл|
|                 |                   |              |елік   |      |ау   |
|                 |                   |              |құрал, |      |жазу |
|                 |                   |              |оқулық-|      |     |
|                 |                   |              |тар    |      |Сұхба|
|                 |                   |              |ситуаци|      |т-тас|
|                 |                   |              |ялық   |      |у,   |
|                 |                   |              |тапсырм|      |сұрау|
|                 |                   |              |алар.  |      |бақыл|
|                 |                   |              |Бақы-ла|      |ау   |
|                 |                   |              |у      |      |жазу |
|                 |                   |              |сұрақ-т|      |сұрау|
|                 |                   |              |ары    |      |     |
|Лабораториялық   |Микроскоптардың    |Микроскоптарды|       |Микрос|     |
|техника.         |түрлері. Жарық     |ң қолданылуы. |       |копты |     |
|Микроскопиялық   |микроскобы,        |Қорытынды     |       |жұмысқ|     |
|жұмыстар.        |құрылысы,          |сабақ.        |       |а     |     |
|                 |лабораториялық     |              |       |дайынд|     |
|                 |зерттеулерде       |              |       |ау    |     |
|                 |қолданылуы         |              |       |      |     |
|Микроскоп        |Микроскоппен       |Вирусологиялық|       |Микрос|     |
|түрлері, жұмыс   |заттарды қарау,    |зерттеулер    |       |копты |     |
|істеу принципі   |табу, ұқсату,      |              |       |жұмыст|     |
|                 |өлшеу, ажырату     |              |       |ан    |     |
|                 |                   |              |       |кейін |     |
|                 |                   |              |       |жинау |     |
|Арнайы           |Құрғатқыш шкафтар, |Центрифугалард|       |Микрос|     |
|қолданылатын     |автоклавтар,       |ың қолданылуы |       |копқа |     |
|лабораториялық   |центрифугалар,     |              |       |затты |     |
|техникалар.      |құрылыстары,       |              |       |әзірле|     |
|                 |лабораториялық     |              |       |у     |     |
|                 |зерттеулерде       |              |       |      |     |
|                 |қолданылуы         |              |       |      |     |
|Химиялық         |Аралық бақылау     |Аралық бақылау|       |Автокл|     |
|реактивтер       |                   |              |       |автард|     |
|                 |                   |              |       |ы     |     |
|                 |                   |              |       |жұмыс |     |
|                 |                   |              |       |істеу |     |
|                 |                   |              |       |қауіпс|     |
|                 |                   |              |       |іздігі|     |
|Модуль 2 Лабораториялық жануарлар                                         |
|Лабораториялық   |ФЭК, құрылысы,     |Ветеринариялық|       |ФЭК-ті|     |
|жануарлар        |лабораториялық     |зерттеулер    |       |жұмысқ|     |
|                 |зерттеулерде       |              |Арнайы |а     |Сұхба|
|                 |қолданылуы         |              |оқу-әді|дайынд|т-тас|
|                 |                   |              |стемелі|ау    |у,   |
|                 |                   |              |к      |      |сұрау|
|                 |                   |              |құрал, |      |бақыл|
|                 |                   |              |ситуаци|      |ау   |
|                 |                   |              |ялық   |      |жазу |
|                 |                   |              |тапсырм|      |     |
|                 |                   |              |алар.  |      |     |
|Лабораториялық   |Микротомдар,       |Микротомдарды |       |Микрот|     |
|жануарларды      |термостаттар,      |қолдану.      |       |омды  |     |
|ауруларды        |құрылысы,          |Қорытынды     |       |жұмысқ|     |
|анықтауда        |лабораториялық     |сабақ         |       |а     |     |
|пайдалану тәртібі|зерттеулерде       |              |       |дайынд|     |
|                 |қолданылуы         |              |       |ау    |     |
|                 |Қорытынды сабақ    |              |       |      |     |
|Модуль 3 Биосынама, өлшеу құралы және ерітінділер                         |
|Биосынамаларды    |Автоматтандырылға|Автоматтандыры|       |Ветери|     |
|анықтау,          |н гематологиялық |лған          |       |нариял|     |
|приборлар.        |ана изатор       |гематология-лы|       |ық    |Сұхба|
|                  |(РСЕ90вет)       |қ ана изатор  |Тақырып|маңызы|т-тас|
|                  |                 |(РСЕ90вет)    |қа     |      |у,   |
|                  |                 |              |сәйкес |      |сұрау|
|                  |                 |              |арнайы |      |бақыл|
|                  |                 |              |оқу-әді|      |ау   |
|                  |                 |              |стемелі|      |жазу |
|                  |                 |              |к      |      |     |
|                  |                 |              |құрал, |      |Сұхба|
|                  |                 |              |оқулықт|      |т-тас|
|                  |                 |              |ар     |      |у,   |
|                  |                 |              |ситуаци|      |сұрау|
|                  |                 |              |ялық   |      |бақыл|
|                  |                 |              |тапсырм|      |ау   |
|                  |                 |              |алар.  |      |жазу |
|                  |                 |              |Бақылау|      |     |
|                  |                 |              |сұрақта|      |Сұхба|
|                  |                 |              |ры     |      |т-тас|
|                  |                 |              |       |      |у,   |
|                  |                 |              |       |      |сұрау|
|                  |                 |              |       |      |бақыл|
|                  |                 |              |       |      |ау   |
|                  |                 |              |Тақырып|      |жазу |
|                  |                 |              |қа     |      |     |
|                  |                 |              |сәйкес |      |Сұхба|
|                  |                 |              |арнайы |      |т-тас|
|                  |                 |              |оқу-әді|      |у,   |
|                  |                 |              |стемелі|      |сұрау|
|                  |                 |              |к      |      |бақыл|
|                  |                 |              |құрал, |      |ау   |
|                  |                 |              |оқулықт|      |жазу |
|                  |                 |              |ар     |      |     |
|                  |                 |              |ситуаци|      |     |
|                  |                 |              |ялық   |      |     |
|                  |                 |              |тапсырм|      |     |
|                  |                 |              |алар.  |      |     |
|                  |                 |              |Бақылау|      |     |
|                  |                 |              |сұрақта|      |     |
|                  |                 |              |ры     |      |     |
|Өлшеу құралдары   |Сұйық және қатты |Өлшеу         |       |өлшеу |     |
|                  |заттарды өлшеу   |құралдарын    |       |құралд|     |
|                  |құралдары және   |пайдалану.    |       |арын  |     |
|                  |оларды           |              |       |жұмыст|     |
|                  |лабораторияда    |              |       |ар    |     |
|                  |пайдалану        |              |       |кейін |     |
|                  |                 |              |       |жинау |     |
|Ерітінділер туралы|Ерітінділер      |Ерітінділерді |       |Ерітін|     |
|түсінік, дайындау |дайындау және    |дайындау.     |       |ділерд|     |
|әдістерін меңгеру.|концентрациясын  |              |       |і     |     |
|                  |анықтау          |              |       |сақтау|     |
|                  |                 |              |       |тіртіб|     |
|                  |                 |              |       |і     |     |
|Дистилятор жұмысы.|Суды дистілдеу.  |Дистиллятор.  |       |Дистіл|     |
|Дистильді су.     |Дистиллятор,     |              |       |ді    |     |
|                  |құрылысы, жұмысқа|              |       |суды  |     |
|                  |дайындау, қосу   |              |       |сақтау|     |
|Лабораториялық    |Лабораториялық   |Лаборатория-лы|       |Лабора|     |
|жануарлардан      |жануарлар,       |қ жануарларды |       |ториял|     |
|биосынамалар алу  |ұстау,           |пайдалану     |       |ық    |     |
|тәртібі.          |азықтандыру.     |              |       |жануар|     |
|                  |                 |              |       |ларды |     |
|                  |                 |              |       |азықта|     |
|                  |                 |              |       |ндыру |     |
|Лабораторияға     |Аралық бақылау   |Аралық бақылау|       |Патоло|     |
|жіберілетін       |                 |              |       |гиялық|     |
|биосынама мен     |                 |              |       |сынама|     |
|патологиялық      |                 |              |       |ны    |     |
|материалдарға     |                 |              |       |жою,  |     |
|жолдама хат жазу, |                 |              |       |утильд|     |
|жеткізу, сақтау   |                 |              |       |еу    |     |
|қағидалары.       |                 |              |       |тәртіб|     |
|                  |                 |              |       |і     |     |

      7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТЫЛУ КАРТАСЫ
                                                                     Кесте 5
|Оқу әдістемеліктермен әдебиеттердің|Әр түрінің    |Студенттер  |Қамтылу   |
|аталуы                             |саны          |саны        |пайызы    |
|1                                  |2             |3           |4         |
|«Зертханалық іс» К.Н. Қожанов т.б. |20            |20          |100       |
|Алматы, 2008 жыл                   |              |            |          |
|Кырыкбайулы С. И. и др.            |              |            |          |
|Лабораторное дело. Учебное пособие.|              |            |          |
|Алматы.                            |20            |20          |100       |
|2005, с.270.                       |              |            |          |
|ҚР Ветеринариялық заңнамасы,       |15            |20          |75        |
|Астана, 2005 жыл. Т- 3             |              |            |          |

      8 ӘДЕБИЕТТЕР

      8.1 Негізгі әдебиеттер
        8.1.1 К.Н. Қожанов т.б. «Зертханалық іс» (оқу құралы). Алматы,  2008
жыл. 183 бет.
            8.2 Қосымша әдебиеттер
      8.2.1 Кырыкбайулы С. И. и  др.  Лабораторное  дело.  Учебное  пособие.
Алматы. 2005, с.270.
      8.2.2 Антонов В.И. и  др.  Лабораторные  исследования  в  ветеринарии:
биохимические и микологические. Справочник. М.,  «Агропромиздат»,  1991,  с.
287.
      8.2.3Дымко Е.Ф. и др. Руководство по биохимическим,  токсикологическим
и  микологическим  исследованиям  тканей,  органов,  кормов,  воды   и   др.
материалов. (Для  биохимических  и  токсикологических  отделов  ветеринарных
лабораторий). Алматы, «Кайнар», 1980, с. 496.
      8.2.4Золотинцкий М.Д. Лабораторный  практикум  по  охране  труда.  М.,
«Высшая школа», 1979, с. 215.
   5. Калугин Ю.А. Кормление кроликов. М., «Агропромиздат», 1 85, с. 120.
   6. Судаков М.О. и др. Лабораторные исследования в  ветеринарной  терапии.
      Киев, «Колос», 1975, с.111.
   7. Уткин Л.Г. Кролиководство: Справочник. М., «Агропромиздат»,  1987,  с.
      206.
   8. ҚР Ветеринариялық заңнамасы, Астана, 2005 жыл. Т- 3
      8.2.9 Олжабекова К.Б., Есжанов Б.К. Омыртқалылар зоологиясы. 1-  бөлім
– Алматы. 2007 ж. – 400 бет.
      8.2.10 Олжабекова  К.Б.,  Есжанов  Б.К.  Омыртқалылар  зоологиясы.  2-
бөлім.  – Алматы. 2007 ж. – 368 бет.

      [pic]
Пәндер