Файл қосу
Барлық музыкалық өлшемдермен танысып, схемаларды көрсете білу
|Қазақстан Республикасының бiлiм және ғылым министрлiгi | | | |Шәкәрiм атындағы Семей Мемлекеттiк университетi | |ПОӘК |№2 баспа | | |«Хорды дирижерлау» пәнінен оқу | |ПОӘК | |жұмыс бағдарламасы | |042-14.4.01.20.14/01-20| | | |13 | «Хорды дирижерлау3» пәнінен ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 Музыкалық білім мамандығы үшiн Оқытушыға арналған «Хорды дирижерлау» пәнінен оқу жұмыс бағдарламасы Семей 2013 Алғы сөз 1 Құрастырған Айтжанова Ж.Н., Шәкәрiм атындағы Семей Мемлекеттiк университетiнiң «Музыкалық білім» кафедрасының аға оқытушысы «____» _______2013 ж. 2 Талқыланды 2.1 Шәкәрiм атындағы Семей Мемлекеттiк университетiнiң «Музыкалық білім» кафедрасында Хаттама «____» __________ 2013 жыл, № __. Кафедра жетекшiсi ___________ Б.К.Бодауова 2.2 Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінде Хаттама «____» __________ 2013 жыл, № __. Төрағасы ______________ Т.Ш.Ахметова 3 Бекiтiлдi Университеттiң оқу-әдiстемелiк кеңесiнiң мәжiлiсiнде мақұлданды Хаттама «____» __________ 2013 жыл, № __. ОӘК төрағасы _____________ Мазмұны 1. Қолданылу саласы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелері 4. Оқытушыларға арналған оқу жұмыс бағдарламасының құрылымы мен мазмұны 5. Студенттердің өздік жұмыстың тақырыбының тізімі 6. Пәнінен оқу - әдістемелік картасы 7. Әдебиетпен оқу - әдістемелік қамтамасыз ету картасы 1. Қолданылу саласы Дирижерлау (хор баскару) өнері басқа музыкалық-орындаушылык, өнері сияқты дирижердың хормен немесе оркестрдің "аспабымен" үнемі қарым-қатынас жасауы арқылы, яғни жетекшінің хормен (оркестрмен) тікелей жұмыс жасау процесінің барысында дамиды және қалыптасады. Хор өнерінің де өзіне тән ерекшеліктері бар. Ол — сөз өнері, музыка, орындаушылық, шеберлік, көркемдік бейнелеу, сахна т.б. онердің тәсілдері бойына жинаған синтездік өнер. 2. Нормативтік сілтемелер Берілген оқу жұмыс бағдарламасы мынадай құжаттардың талаптары мен нұсқаулығының негізіңде әзірленді: - ГОСО РК от 10.04.2012 г № 158. ҚР ИСО СТ 9001:2008 «Сапа менеджмент жүйесі. Талаптары». СТИ 154-06-2005 СМПИ Стандарты. Мәтінді құжаттардың безендірілуіне қойылатын жалпы талаптар. Оқу процесін кредиттік технология бойынша ұйымдастырудың ережелері (22.11.2008ж. бұйрық №566 .) 3. Жалпы ережелері Музыкалық білім беру жолында хормен орындаушылық өнері, жастарды, оқушыларды музыкаға тәрбиелеудей бөлінбейтін бір сала болып табылады. Хор өнері біріккен ұжымдық топтың қорытындысы іспетті адамдардың бір-бірімен ынтымақтастығы, бірлігі, ұйымшылдық қасиеттерін көрсететін және өзінің тобын баска топтармен салыстырып багалай білушілік, лидерлік ықпалды атқару, тағы басқа да қасиеттерді қамтиды. Хор өнері теориялық білім берумен қатар факулътеттегі басқа да негізгі пәндермен: хор класы, хорды дирижерлау (дирижирование), музыкалық сауат, сольфеджио сабақтарын саналы турде меңгеруге көмектеседі. Оркестрмен немесе хормен қарым-қатынас жасау ерекшелігі дирижердан коптеген қасиеттерді талап етеді: көпшілік орындаушылар тобымен жетекшілік ете білу, топпен шығармашылык, қарым-қатынас құра білу, хорды мінсіз таза тыңдай білу жіне орындалу процесін дұрыс сезіну, озінің талаптарын және ұсыныстарын ыкшамды және анық тұжырымдап айта білу; дайындык, кезенің дұрыс жоспарлай білу және барлық оның қатысушыларының уақьггы мен кушін үнемдеп жұмсай білу, дайындықты ұйымдастыру, (нота) музыкалык, материалдарын дайындау және т.б. Ең басты мақсат - дирижерлык дайындықтың мүмкін болғанынша мүмкіндіктерін ашу. Музыкалык, қабіліттерін дамыту жәнә қол қимылы коріністері арқылы дирижердың сана сезімінде орныққан музыкалық ойларды әрі қарай дамыта тусу. 1. Курстың қысқыша мазмұны: ән мұғалімін эстетикалық тұрғыда тәрбиелеу: студенттерді сабақта да, сабақтан тыс жұмыстарды оқушылармен вокал – хор жұмыстарын жүргізе отырып, оларды ұйымдастыра білуге баулу. 2. Дирижерлау пәнінің мақсаты: Дирижерлык дайындықтың мүмкін болғанынша мүмкіндіктерін ашу. Музыкалык, қабіліттерін дамыту жәнә қол қимылы коріністері арқылы дирижердың сана сезімінде орныққан музыкалық ойларды әрі қарай дамыта тусу. Осы курсты жүргізгенде оқу негізі тарихи – теориялық, музыка орындаушылық, психология – педагогикалық циклындағы пәндердің, музыкалық білім тарихымен теориясы курсынан алған білімдерінде, іскерліктеріне және дағдыларына сүйенеді. музыкалық оймен артистік және музыкалық есте сақтау, ырғақты сезіну, музыкалық есту қабілетіне жол ашады. 3.3 Пәнінің негізгі міндеттері: Студенттердің вокалды-хор жүргізу дағдыларының қалпын, хор шығармаларының құрылым ерекшеліктерін, хор партияларының байланысын (аккордтар мен жекеәндер, хор партитурасының фортепианода ойналуы, дирижерлық техника, сөз бен әуеннің үйлесіп айтылуы) сабақта және кластан тыс жұмыста балалар хорымен жұмыс істеу үшін репертуар жирау және иаңдай білуге үйретеді. Студенттердің хор коллективімен жұмыс жүргізу кезеңінде кәсіби деңгейде жетілген маман даярлау, дирижерлау техникасын жетік меңгеру, хорға арналған репертуарды талдау және жаттау, оны хорға лайықтап өңдеу, дирижерлық тәсілдерді меңгеру мақсаттары қарастырылған. Барлық музыкалық өлшемдермен танысып, схемаларды көрсете білу. Дирижерлау курсы жекеше үйрету түрінде оқытылады. Педагогитың осы үлгіде, сабақ өткізуі оның кәсіби деңгейінің өсуі мен әрбір жеке студенттің қабілетін мызыкалық эстетикалық және өзіндік ерекшелігін байқауына жол ашады. - 3.4 Пәнді оқу барысында студентің міндеттері: - фортепиано аспабында музыкалық шығармаларды ойнау; - хор партияларын орындау (сольфеджиолау, вокалды орындау, әннің сөзімен орындау және тактілеу); - музыкалық талдау, дирижерлық қимылдарды жітік меңгеру, өлшемдерге көңіл бөлу, техникалық жаттығулар жүргізу; - сүйемелсіз (а сарреllа) орындалатын шағармаларды дирижерлау, әр дауысын көрсету, айту, көркемдік орындалуына қол жеткізу; - сүйемелмен орындалатын шығармаларға талдау жасау әр қол қимылының нақты көрсетілуін қадағалау; - мектеп шығармасын –өздік меңгеру, аспапта ойнау. Бір қолмен дирижердау; - хорға арналған шығармаларды қағаз бетінен оқу (ЧХП) орындаушылық және вокалды – хор талдаулар. 5. Пререквизиттер: Пән меңгеруге көмектесетін білім және дағдылар жиыны: студент балалар әндері мен вокалдық шығармаларды өздері орындап,өздері сүйемелдеу керек 3.6 Постреквизиттер: Музыкалық аспап, Вокал сыныбы. |Курс |Семестр|Кредитт|Жеке |СӨЖ |АБ |Барл |Бақылау түрі | | | |ер |сабақ | | |ығы | | |2 |3 |1 |15 |29 |1 |45 |Емтихан. | | |4 |1 |15 |29 |1 |45 |Емтихан. | 3. Оқытушыларға арналған оқу жұмыс бағдарламасының құрылымы мен мазмұны 2 курстың тақырыптық жоспары |р/с |Тақырып |Жеке |Әдебиеттер | | | |сабақ| | |1. |Метр (өлшем) жай дирижерлық схемаларда|1 | Уколова | | |(2/4,3/3,4/4) және күрделі (5-6 | |.И.Дирижирование:Учеб.пособ| | |үлестер) өлшемдерді көрсетуде | |ие.-М.,2003 Ольхов К. А. | | |дирижерлау тәсілдеріне анықтама. | |Вопросы теории дирижерской | | | | |техники и обучения хоровых | | | | |дирижеров.- Л., 1979 | |2.3.|Өлшемдерді меңгеруді жалғастыру 6 |2 |Безбородова Л.А. | | |үлесті өлшемдерді 6/4,6/8 – «6» ға | |Дирижирование: Учебное | | |және «2» дирижерлау тәсілін білу. | |пособие.-М.,2000 | | |Дыбыстардың сипаты margato штрихын | |Бойко Р. Избранные хоры без| | |дирижерлау амалы. | |сопровождения. - М., 1984 | |4.5.|Темп Allegro, andante. Амплитудалық |2 |Уколова И.Дирижирование: | | |қозғалыстың темпіне байланыстылығы. | |Учеб.пособие.-М.,2003 | | |Ритм ( ырғақ). | |Ольхов К. А. Вопросы теории| | | | |дирижерской техники и | | | | |обучения хоровых | | | | |дирижеров.- Л., 1979 | |6.7.|Динамика. Динамикалық қозғалыстың |2 |Безбородова Л.А. | | |көрсетілу, көрсету әдістері. | |Дирижирование: Учебное | | | | |пособие.-М.,2000 | | | | |Бойко Р. Избранные хоры без| | | | |сопровождения. - М., 1984 | |8.9.|Тактағы әр түрлі үлесте «басталу» және|2 |Безбородова Л.А. | | |«нүкте» мен «аяқтау» үшін дайындық | |Дирижирование: Учебное | | | | |пособие.-М.,2000 | | | | |Бойко Р. Избранные хоры без| | | | |сопровождения. - М., 1984 | |10.1|Шығарманың басындағы және соңындағы |2 |1 Уколова | |1. |аккортарды тігінен айту білу. | |.И.Дирижирование:Учеб.пособ| | | | |ие.-М.,2003 Ольхов К. А. | | | | |Вопросы теории дирижерской | | | | |техники и обучения хоровых | | | | |дирижеров.- Л., 1979 | |12.1|Шығарманың орындалу кезіндегі қиындығы|4 |Уколова | |3.14|және ерекшелігін анықтау. Оны атақару | |.И.Дирижирование:Учеб.пособ| |.15.|білу. Репетициялық жұмыс кезіндегі | |ие.-М.,2003 Ольхов К. А. | | |дирижерлық қимылдың ерекшелігі. | |Вопросы теории дирижерской | | |Репетициялық жұмыс жоспарын құру. | |техники и обучения хоровых | | | | |дирижеров.- Л., 1979 | |16.1|Өлшем (метр). Дыбысталуда, темптер |2 |Безбородова Л.А. | |7. |және әр түрлі динамикалық кезеңдерді | |Дирижирование: Учебное | | |2-3-4-6 үлеске дағдысын меңгеру. Кесек| |пособие.-М.,2000 | | |жанрда құралған ( куплет вариациялық,| |Бойко Р. Избранные хоры без| | |үш бөлімді немесе жай) екі-үш жолға | |сопровождения. - М., 1984 | | |жазылған балалар, әйелдер, ерлер | | | | |хорларына үйрену. | | | |18.1|Хорды меңгере отырып шығарманы үйрету |2 |Уколова | |9. |(балалар мен жас жеткіншектерге). | |.И.Дирижирование:Учеб.пособ| | |Дыбысталудың сипаты. Дыбысталудың | |ие.-М.,2003 Ольхов К. А. | | |стаккато әдісі және оны дирижерлау. | |Вопросы теории дирижерской | | |Акценттер оны көрсетудегі ұсақ | |техники и обучения хоровых | | |буындардың қызметі. | |дирижеров.- Л., 1979 | |20.2|Бір қалыпты жылдамдықтағы ырғақтың |2 |Безбородова Л.А. | |1. |өзгерісі. Жай ырғақтан тез ырғаққа | |Дирижирование: Учебное | | |көшу жолдары. Ритм (ырғақ). Хор | |пособие.-М.,2000 | | |партиясындағы ырғақтың қозғалысқа | |Бойко Р. Избранные хоры без| | |сәйкес жеке қолдардың көрсететін | |сопровождения. - М., 1984 | | |әрекеті. | | | |22.2|Динамика; рр. Шығармадағы динамикалық |2 |Уколова | |3. |және нюанстық белгілерді көрсету. Әр | |.И.Дирижирование:Учеб.пособ| | |түрлі динамикалық кезеңге сәйкес әр | |ие.-М.,2003 Ольхов К. А. | | |түрлі темп болған жағдайдағы әрекетін | |Вопросы теории дирижерской | | |көрсету. | |техники и обучения хоровых | | | | |дирижеров.- Л., 1979 | |24.2|Вокалды дауыстарды әндету, |2 |Безбородова Л.А. | |5. |партитурадағы тігінен орналасқан | |Дирижирование: Учебное | | |аккордтарды талдау. | |пособие.-М.,2000 | | | | |Бойко Р. Избранные хоры без| | | | |сопровождения. - М., 1984 | |26.2|Фермата, оған жасалатын ауфтактілер |2 |Уколова | |7. |және оның түрлері. | |.И.Дирижирование:Учеб.пособ| | | | |ие.-М.,2003 Ольхов К. А. | | | | |Вопросы теории дирижерской | | | | |техники и обучения хоровых | | | | |дирижеров.- Л., 1979 | |28.2|Хорға арналған шығармаларды нотаға |3 |Хрестоматия по | |9.30|қарап оқу (ЧХП). Музыкалық көркем | |дирижированию хором | |. |бейненің ашылуымен жұмыс. | |:Средние музыкальные | | | | |учебные заведения: В 4-х | | | | |выпусках:Вып.3: Без | | | | |сопровождения и в | | | | |сопроводжении фортепиано | | | | |/сост.: Е.А.Красотина, | | | | |К.Р.Рюмина, | | | | |Ю.Левит.-М.:Музыка,2005 | |Барлығы: |30 | 5. Студенттердің өздік жұмыстың тақырыбының тізімі 1. Семестрдегі оқылатын шығармаларды жаттау (ойын, дауыстар, талдау және коллоквиум) 2. Мануалдық техниканы дамытуға арналған жаттығуларды орындау: 3. Арнайы әдебиетті оқу. 4. Дирижерлауға арналған жаттығуларды қайталау. 5. Партияларды аспапта ойнап, айту. 6. Партияларды айтуда интонациялық тазалық. 7. Шығармадағы сөздерді мәнерлеп оқу. 8. Шығармаларды талдау 9. Дикциялық жаттығулар жасау. 10. Партияны жатқа орындау. 11. Динамикалық белгілерін сақтап айту. 12. Партитураны сольфеджио түрінде тапсыру. 13. Партияны сөзімен орындау. 14. Сөздегі көркемдік бейнені табу. 15. Шығарманың шарықтау шегін білу. 16. Партияны мәнерлеп орындау. 17. Көркемдік бейнесін ашу. 18. шығарманы жатқа орындау. 6 Хорды дирижерлау пәнінен оқу - әдістемелік картасы |Апта |Та Тапсырма тақырыптары |Сынып |СӨЖ |СӨЖ |Қолданылған | | | |сағаты |Тапсырм|Ең |көрнекі- | | | | |асының |жоғар|құралдар, | | | | |№ |ғы |ТСО, | | | | | |баллы|материалдық | | | | | | |ақпарат | | | |Ж/с |МБ | |Б.Жакеева. Хор үйірмесімен жұмыс. |4 |2 |100 | |Алматы. Өнер – 1998. | | | | |Балаларға арналған хрестоматия. Құр. |1 |2 |50 | |Нұрымбетов Т., Мамизеров В. Алматы, | | | | |Өнер. 1991. | | | | |«Дирижирование» Л.А. Безбородов. |2 |2 |100 | |Москва. 1990. | | | | |«Хороведение» В.И.Краснощеков. Москва. |3 |2 |100 | |1969. | | | | |«Работа с хором» Соколов В. Москва. |1 |2 |50 | |1967. | | | | |Әбеуова К. «Хор жүргізу» алматы. 1993. |1 |2 |50 | |«Организационные и методические основы| | | | |работы самодятельного хора» | | | | |Попов С.В. Москва. 1961. |3 |2 |100 | |«Школа хорового пения» Вып. 2 Құр. | | | | |В.Соколов, В.Попов, Л.Абелян, | | | | |Москва, 1975. |1 |2 |50 | |Безбородова Л.А. Дирижирование: Учебное| | | | |пособие.-М.,2000 | | | | |Бойко Р. Избранные хоры без |4 |2 |100 | |сопровождения. - М., 1984 | | | | |Олухов Н. О дирижировании хором. - М., |1 |2 |50 | |1961 | | | | |Уколова.И.Дирижирование:Учеб | | | | |пособие.-М.,2003 Ольхов К. А. Вопросы |2 |2 |100 | |теории дирижерской техники и обучения | | | | |хоровых дирижеров.- Л., 1979 | | |10 | |Хрестоматия по дирижированию хором. | | | | |Вып.1 - М., 1991 |1 |2 | | |14. Хрестоматия по дирижированию хором | | |50 | |:Средние музыкальные учебные заведения:|1 |2 | | |В 4-х выпусках:Вып.3: Без сопровождения| | |50 | |и в сопроводжении фортепиано /сост.: | | | | |Е.А.Красотина, К.Р.Рюмина, |3 |2 | | |Ю.Левит.-М.:Музыка,2005 | | |100 | | | | | | | | | | | Негізгі әдебиеттер 1.Уколова .И.Дирижирование:Учеб.пособие.-М.,2003 Ольхов К. А. Вопросы теории дирижерской техники и обучения хоровых дирижеров.- Л., 1979 2.Безбородова Л.А. Дирижирование: Учебное пособие.-М.,2000 3.Бойко Р. Избранные хоры без сопровождения. - М., 1984 4.Детский хор. Вып.2/ Сост. П. Марисова. – М., 1983 5.Детский хор. Вып.8/ Сост. П. Марисова. – М., 1989 6.Хрестоматия по дирижированию хором. Вып.1 - М., 1991 7.Хрестоматия по дирижированию хором :Средние музыкальные учебные заведения: В 4-х выпусках:Вып.3: Без сопровождения и в сопроводжении фортепиано /сост.: Е.А.Красотина, К.Р.Рюмина, Ю.Левит.-М.:Музыка,2005 8.Жүбанов А. Ән сапары.-А.,1975 Қосымша әдебиеттер 1.Бойко Р. Избранные хоры без сопровождения. - М., 1984 2.Библиотека хормейстера. № 10 3.Библиотека хормейстера. № 12 4.Библиотека хормейстера. № 31 5.Библиотека хормейстера. № 33 6.Библиотека хормейстера. № 46 7.Момынов, П. Музыканы тыңдай және түсіне білу.-Алматы,1969 8.Султанова Н.К. Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы.-Семей.,2010 9.Султанова Н.К. Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу.-Семей.,2009
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz