Файл қосу

Әскери психология - психология ғылымдар




| ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢБІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                      |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                              |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК                     |
|                         |                         |042-14.05.01.20.45/02-201|
|                         |                         |2                        |
|УМКД Оқытушыға арналған  |Баспа № 3                |                         |
|пәннің жұмыс оқу бағдар  |26.02.2010 орнына Баспа  |                         |
|ламасы «Психодиагностика |№4 28.09.12              |                         |
|және психокоррекция»     |                         |                         |















                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                    «МАМАНДАНУ ПРАКТИКУМЫ-3» ПӘНІ БОЙЫНША
                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                    (050503 «Психология» мамандықтарына )



              CТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ






















                                 Семей  2012







  Алғысөз


ЖАСАЛЫНДЫ
      Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің
      “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы Абдуллина Г.К.
        Хаттама № 1                           “______”      ____09______
2012ж

2.ҚАРАЛДЫ


        1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің  “Психология”
           кафедрасының отырысында
 Хаттама №______”__»________  2012 жыл

Кафедра меңгерушісі: Сатиева Ш.С

2.2.ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында
Хаттама №______”__»________  2012 жыл

Төрағасы _______Г.Григорьева

3.БЕКІТІЛДІ
3.1.Университеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында мақұлданды және
баспаға ұсынылды
Хаттама №______”__»________  2012жыл

Оқу ісі жөніндегі проректор__________ Б.Рскелдиев




















Мазмұны:
      1.Жалпы талаптар
      2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы
      3.Курс саясаты
      4.Студент рейтингісін санау саясаты
      5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі
      6.СОБӨЖ және СӨЖ жоспары
           7. пәнінің оқу процесінің күнтізбелік графигі..







































   1. Қолданыс аймағы
“Әскери психологиясы” пәні  бойынша  оқу-әдістемелік  кешені  университеттің
шеттілі мамандықтарының  студенттеріне  арналған.  Ол  студенттерді  курстың
мазмұнымен,   оның   аталған   мамандықты   игерудегі    маңыздылығы    және
көкейтестілігімен, курстың саясатымен,  оқыту  үрдісінде  меңгеретін  білім,
дағды,  іскерліктерімен  таныстырады.  Оқу  әдістемелік  кешен  пәнді  оқып-
зерттеуде негізгі басшылық болып табылады.


      1.2.Нормативтік сілтемелер
  Осы “ Әскери  психологиясы  ”  пәнінің  оқу-әдістемелік  кешені  төмендегі
құжаттардағы  барлық  талаптар  мен   ұсыныстар   бойынша   оқу   процесінің
ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырған:
         5В050300-«психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға  бірдей
Оқу Стандарты ҚР  МЖМБС  3.04.019-2011  Қазақстан  Республикасы  білім  және
ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген.

1.3. Пәннің қысқаша мазмұны
 Әскери психологиясы - психология ғылымының аса  маңызды  және  күрделі  бір
саласы болып, 20ғ. 60 жылдарында бөлініп шықты.  Оның  қалыптасуына  дамудың
оқытуға байланысты өзгерістері, заңдылықтары  т.б.  әсер  етті.  Бірте-бірте
оқытуға деген қарым-қатынастың қажеттілігі өзінің пайдалану  аймағын  кеңіте
бастады.  Сондықтан, «Оқыту психологиясы» курсы бүгінгі күннің талабына  сай
шеттілі мамандығы студенттері үшін арнайы, терең  білімді қажет  ететін  пән
болып есептеледі. Бұл курста оқыту психологиясы Ресейлік, шетелдік,  отандық
ғылыми-қолданбалы ақпарат  осы  заманғы  психологиялық  теориялар  негізінде
беріледі.


1.4. Пәннің мақсаты
Болашақ мамандардың оқыту психологиясы  саласын  оқып-зерттеуге  бағытталған
кәсіптік білім негіздерін қалыптастыру.

1.5..Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
Психологияның  жеке  дара  өзіндік  сала   ретінде   «Әскери   психологиясы»
ерекшеліктерін талдау, категориялық құрылымын ашу;
Әскери  психологиясы  психологиясының   ғылыми-теориялық   негіздерін   ашып
көрсету;
Әскери психологиясы - жеке тұлғаны әлеуметтендіру факторы ретінде;
Әскери психологиясы қарым-қатынасының мәні, ерекшеліктері
Пәнге қызығушылықтарын қалыптастыру;
 Әскери психологиясы пәнінен алынған  білімдер  жүйесін  тәжірибеде  қолдану
дағдыларын дамыту

3.4.Оқып-зерттеу нәтижесінде студент:
    ✓ Әскери психологиясы пәніне байланысты ұғымдар мазмұнын;
    ✓ Әскери психологиясы саласын оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы;
    ✓   Әскери  психологиясы  методологиялық,  теориялық  және   әдістемелік
      негіздерін;
    ✓  Әскери психологиясы  пәніне  байланысты  шетел,  ресей  және  отандық
      психологиясының даму тарихын;
    ✓  Әскери  психологиясы  я   қарым-қатынас   психологиясының   зерттеуін
      ұйымдастырудың диагностикасын меңгеру



1.6.Курстың пререквизиті:
1. Жалпы психология;
2.Әлеуметтік  психология;
3.Даму психологиясы:
 4.Психодиагностика негіздері

1.7..Курстың постреквизиті:
   1. Жас ерекшелік психологиясы;
   2. Антропология;
   3. Физиология;
      Дифференциалды психология.




                         Жұмыс оқу жоспарынан үзінді

        Кесте1

|Курс             |Семестр          |Кредит           |ЛК                  |
|                 |                 |Саны             |(сағ.)              |
|А                |4                |95-100           |                    |
|А                |3,6              |90-94            |Үздік               |
|В+               |3,4              |85-89            |                    |
|В                |3,2              |80-84            |Жақсы               |
|В-               |3,0              |75-79            |                    |
|С+               |2,8              |70-74            |                    |
|С                |2,6              |65-69            |Қанағаттанарлық     |
|С-               |2,4              |60-64            |                    |
|Д+               |2,2              |55-59            |                    |
|Д                |2,0              |50-54            |                    |
|F                |0                |0-49             |Қанағаттанарлықсыз  |
|I                |NA               |                 |Аяқталмаған         |
|P                |-                |өтті             |Пәнді өтті          |



                 5.Студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы
                                                                     Кесте 3
|№  |Тақырыптар                             |Сағат саны                     |
|   |                                       |ДС    |СТС   |ЗС |СӨЖО   |СӨЖ  |
|1  |Әскери психология-психология ғылымдар  |1     |1     |   |1      |     |
|   |саласы ретінде                         |      |      |   |       |     |
|2  |Қазақстан   Республикасы Әскери        |1     |1     |   |1      |     |
|   |Күштеріндегі  әлеуметтік психологиялық |      |      |   |       |     |
|   |қызметтер                              |      |      |   |       |     |
|3  |Әскери психолог қызметінің негізгі     |1     |1     |   |1      |     |
|   |бағыттары                              |      |      |   |       |     |
|4  |Психологиялық көмек көрсету және әскери|1     |1     |   |1      |     |
|   |қызметкерлердің психикалық денсаулығын |      |      |   |       |     |
|   |сақтау бойынша психолог қызметі.       |      |      |   |       |     |
|5  |Әскери психолог жұмысының жүйесі.      |1     |1     |   |1      |     |
|6  |Басқару жүйесіндегі офицер             |1     |1     |   |1      |     |
|7  |Әскери ұжым-басқару объектісі ретінде  |1     |1     |   |1      |     |
|8  |Әскери ұжымның әлеуметтік психологиялық|1     |1     |   |1      |     |
|   |климатын басқару                       |      |      |   |       |     |
|9  |Әскери ұжымдағы шиеленістер және оларды|1     |1     |   |1      |     |
|   |реттеу                                 |      |      |   |       |     |
|10-|Әскери қызметкердің тұлғалық қасиетіне |2     |2     |   |2      |     |
|11 |жеке әсер ету әдістері                 |      |      |   |       |     |
|12 |Әскери қызметкерлердің экстремалды     |1     |1     |   |1      |     |
|   |жағдайлардағы психикалық қалыптарын    |      |      |   |       |     |
|   |реттеудің психологиялық негіздері.     |      |      |   |       |     |
|13 |Әскери қызметкерлерді дайындаудың      |1     |1     |   |1      |     |
|   |психологиялық аспектілері              |      |      |   |       |     |
|14 |Әскери қызметкерлерді дайындаудың      |1     |1     |   |1      |     |
|   |психологиялық аспектілері              |      |      |   |       |     |
|15 |Әскери типтік психологиясы             |1     |1     |   |1      |     |
|   |Барлығы:                               |15    |15    |   |15     |     |




6.СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары
                                                                     Кесте 4
|№  |СӨЖО                                         |СӨЖ               |
|   |Аудиториялық              |Аудиториядан тыс  |                  |
|1  |2                         |3                 |4                 |
|1  |Әскери  психология        |Әскери  психология|                  |
|   |психология  ғылымдар      |психология        |                  |
|   |саласы ретінде            |ғылымдар  саласы  |                  |
|   |                          |ретінде           |                  |
|2  |Қазақстан   Республикасы  | Қазақстан        |                  |
|   |Әскери  Күштеріндегі      |Республикасы      |                  |
|   |әлеуметтік психологиялық  |Әскери            |                  |
|   |қызметте                  |Күштеріндегі      |                  |
|   |                          |әлеуметтік        |                  |
|   |                          |психологиялық     |                  |
|   |                          |қызметтер         |                  |
|3  |Әскери психолог           |Әскери психолог   |Бірнеше бағыттар  |
|   |қызметінің  негізгі       |қызметінің        |жіктемесінің сызба|
|   |бағыттары                 |негізгі  бағыттары|сын сызу.         |
|4  |Психология  көмек  көрсету|Психология  көмек |Аударма жұмысы    |
|   |және әскери               |көрсету  және     |                  |
|   |қызметкерлердің психикалық|әскери            |                  |
|   |денсаулығын  сақтау       |қызметкерлердің   |                  |
|   |бойынша  психолог  қызметі|психикалық        |                  |
|   |                          |денсаулығын       |                  |
|   |                          |сақтау  бойынша   |                  |
|   |                          |психолог  қызметі |                  |
|5  |Әскери  психолог          |Әскери  психолог  |(Терминологиялық  |
|   |жұмысының  жүйесі         |жұмысының  жүйесі |сөздікпен жұмыс)  |
|6  |Басқару  жүйесіндегі      |Басқару           |Реферат әзірлеу   |
|   |офицер                    |жүйесіндегі офицер|                  |
|7  |Басқару  жүйесіндегі      |Басқару           |Әуендер тыңдап,   |
|   |офицер                    |жүйесіндегі офицер|оның қандай сезім |
|   |                          |                  |туратынын талдауға|
|   |                          |                  |арналған конспект.|
|9  |Әскери  ұжым –басқару     |Әскери  ұжым      |1 рубеждік бақылау|
|   |объектісі  ретінде        |–басқару          |                  |
|   |                          |объектісі  ретінде|                  |
|10 |Әскери  ұжымның           |Әскери  ұжымның   |                  |
|   |әлеуметтік  психологиялық |әлеуметтік        |                  |
|   |климатын басқару          |психологиялық     |                  |
|   |                          |климатын басқару  |                  |
|11 |Әскери  ұжымдағы          |Әскери  ұжымдағы  |Ғылыми әдебиетпен |
|   |шиеленістер  және  оларды |шиеленістер  және |танысу            |
|   |реттеу                    |оларды   реттеу   |                  |
|12 |Әскери қызметкердің       |Әскери            |(Терминологиялық  |
|   |тұлғалық  қасиетіне  жеке |қызметкердің      |сөздікпен, әдебиет|
|   |әсер  ету  әдістері       |тұлғалық          |термен жұмыс)     |
|   |                          |қасиетіне  жеке   |                  |
|   |                          |әсер  ету         |                  |
|   |                          |әдістері          |                  |
|13 |Әскери қызметкерлердегі   |Әскери            |Коррекциялық      |
|   |кәсіптік  психологиялық   |қызметкерлердегі  |бағдарлама        |
|   |іріктеу                   |кәсіптік          |классификациясының|
|   |                          |психологиялық     |сызбасын әзірлеу. |
|   |                          |іріктеу           |                  |
|14 |Әскери  қызметкерлердің   |. Әскери          |Конспект          |
|   |экстремалды  жағдайлардағы|қызметкерлердің   |                  |
|   |психикалық  қалыптарын    |экстремалды       |                  |
|   |реттеудің  психологиялық  |жағдайлардағы     |                  |
|   |негіздері                 |психикалық        |                  |
|   |                          |қалыптарын        |                  |
|   |                          |реттеудің         |                  |
|   |                          |психологиялық     |                  |
|   |                          |негіздері         |                  |
|15 |Әскери типтік             |Әскери типтік     |(Терминологиялық  |
|   |психологиясы              |психологиясы      |сөздікпен жұмыс)  |



       7. Оқытушының басшылығымен өтетін өзіндік (ОБСӨЖ) жұмысының көлемі
      типтік оқу жоспарына, пәннің жұмыс оқу бағдарламасына сәйкес анықталап
      уақыты, аудиториясы көрсетіліп оқу кестесіне енгізілген.
   СӨЖ бақылау түрлерін, тәсілдерін таңдауда оқу пәнінің мақсаты мен
міндеттерін, бөлінген сағат көлемімен, студенттердің дайындық сатысы
ескерілген.
1.СӨЖ бойынша тапсырмалар өз уақытында міндетті түрде орындалуы тиіс.
2.Мерзімінде орындалмаған тапсырмалар автоматты түрде төмен бағаланылады.
      Студенттердің «Психология тарихы» пәні бойынша білімін бақылау келесі
нысандар бойынша жүргізіледі:
Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі балл санын
жинуы тиіс. Ұпайлардың максималды саны:
1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-8 апталарда – 300 ұпай,
2-рейтинг нәтижесі бойынша  9-15 апталарда – 300 ұпай.
Пән бойынша семестрде максималды ұпай саны – 600.
       Ұпайлар келесі жұмыс түрлері үшін қойылады:
1. Модульдар бойынша тапсырманы орындағаны үшін (1 және 2 модуль бойынша
максимум 270 ұпай, 2-модуль бойынша – максимум 75 ұпай)
2. Семинарға қатысқаны және белсенділігі үшін (қатысу үшін  – 20 ұпай,
белсенділігі үшін максимум 100 ұпай)
3. Межелік тестілерді орындағаны үшін (максимум 30 ұпайдан)
Бақылау мерзімдері 8-аптаның соңы және 15-аптаның соңы. Уақытында
өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға болады, бірақ егер
студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып, ұпайдың 60%
ғана қойылады.
Баға қою саясаты
      Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі ұпай
санын жинуы тиіс. Ұпайлардың максималды саны:
1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-8 апталарда – 300 ұпай,
2-рейтинг нәтижесі бойынша  9-15 апталарда – 300 ұпай.
Пән бойынша семестрде максималды ұпай саны – 600.
       Ұпайлар келесі жұмыс түрлері үшін қойылады:
1. Модульдар бойынша тапсырманы орындағаны үшін (1 және 3 модуль бойынша
максимум 150 ұпай, 2-модуль бойынша – максимум 120 ұпай)
2. Белсенділігі үшін (қатысу үшін  – 20 балл, белсенділігі үшін максимум
100 ұпай)
3. Межелік тестілерді орындағаны үшін (максимум 30 ұпайдан)
Пән бойынша ұпайлардың бөлінуі төменде 5-кестеде берілген.
Бақылау мерзімдері 8-аптаның соңы және 15-аптаның соңы. Уақытында
өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға болады, бірақ егер
студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып, баллдың 60%
ғана қойылады.
Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі
Кесте 4

   № |Апталар |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10  |11  |12  |13  |14  |15  |  |1
|Бақылау түрі |- |- |Сх |Аж |Тс |Р |К |1РБ |- |Ғә |Тс |СХ |К |Тс |2РБ  |  |2
|СӨЖ ұпайлары |0 |0 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |0 |2 |2  |2  |2  |2  |2  |  |3  |СӨЖО
ұпайлары |0 |0 |3 |3 |3 |3 |3 |3 |0  |3  |3  |3  |3  |3  |3  |  |4  |Семинар
ұпайлары |0 |0 |40 |40 |40 |40 |40 |40 |0 |40  |40  |40  |40  |40  |40  |  |
|Барлығы: | | | | | | | |2270 | | | | | | |270 | |
Белгілеулер: СХ-схема; Аж- аударма жұмысы; Ғә- Ғылыми әдебиетпен танысу;
Тс.- терминологиялық  сөздікпен жұмыс; Р-реферат; Х-хабарлама; К-конспект;
М-мысалдар; Т-тест
Бақылау түрлері
         - ағымды (апта сайын)
         - межелік (7-ші және 15-ші апталарда)
         - қорытынды (академиялық кезеңде бір рет өтіледі,  емтихан  немесе
           курстық жұмыс қорғау)



Пәндер