Файл қосу
Тамақ өнімдерін радиациялық өңдеу
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3-деңгейдегі құжаты |ПОӘК | | | | | | | | |ПОӘК 042- | | | |18.-7.1.32/01-2013 | | | | | | | | | |ПОӘК | | | |«Өңдеу өндірістерінің | | | |өнімдерін физико-химиялық |№ 1 басылым | | |және биохимиялық зерттеу» |18.09.2013 ж. | | |пәнінің оқытушыға арналған | | | |жұмыс оқу бағдарламасы | | | «Өңдеу өндірістерінің өнімдерін физико-химиялық және биохимиялық зерттеу» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 6М072800– «Өңдеу өндірісінің технологиясы» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ет, сүт және тамақ өнімдерінің технологиясы» кафедрасының т.ғ.к., профессор м.а. Әсенова Бақытгүл Қажкенқызы ____________ «28» тамыз 2013 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Ет, сүт және тамақ өнімдері өндірісінің технологиясы» кафедрасының мәжілісінде №1 хаттама «28» тамыз 2013 ж. Кафедра меңгерушісі_____________________ Б.Қ. Әсенова 2.2 Инженерлік –технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының мәжілісінде №1 хаттама 12 қыркүйек 2013 ж. Төрайымы ______________ С.С.Төлеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды №1 хаттама 18 қыркүйек 2013ж. ОӘК төрайымы_____________ Г.К. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1|Қолдану аясы |4 | |2|Нормативтік сілтемелер |4 | |3|Жалпы ережелер |4 | |4|Оқу пәнінің мазмұны |6 | |5|Магистранттардың өздік жұмыстарына арналған тақырыптар тізімі |8 | |6|Пәннің оқу-әдістемелік картасы |10 | |7|Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |12 | |8|Әдебиеттер |13 | 1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ «Өңдеу өндірістерінің өнімдерін физико-химиялық және биохимиялық зерттеу» пәнінің оқу-әдістемелік кешені 6М072800 – «Өңдеу өндірісінің технологиясы» мамандығы бойынша оқытылатын магистранттарға арналған. Оқу- әдістемелік кешен магистранттарды курс мазмұнымен, оның өзектілігімен және қажеттілігімен, оқу процесінде игеретін курс саясатымен таныстырады. Оқу- әдістемелік кешен пәнді оқып-үйренудің негізі болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Өңдеу өндірістерінің өнімдерін физико-химиялық және биохимиялық зерттеу» пәнінің оқу-әдістемелік кешені 6М072800 – «Өңдеу өндірісінің технологиясы» мамандығына арналған Мемлекеттік стандарт бойынша жасалынған. «Өңдеу өндірістерінің өнімдерін физико-химиялық және биохимиялық зерттеу» пәнінің оқу-әдістемелік кешені осы пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және төмендегі құжаттардың талаптары мен сілтемелеріне сай келеді: 6М072800 – «Өңдеу өндірісінің технологиясы» мамандығы бойынша мемлекеттік жалпыға бірдей білім стандарты ҚР МЖБС 7.09.061-2008, ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы 31 желтоқсандағы № 677 бұйрығымен бекітілген. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны «Өңдеу өндірістерінің өнімдерін физико-химиялық және биохимиялық зерттеу» - техникалық ғылым. Пәннің негізгі қызметтері қоғамдық тамақтануда және тамақ өндірісінде тамақ өнімдерін сақтаудағы өңдеу өнімдерін өңдеу тәсілдері және олардың өнім сапасына әсері. Өңдеу өнімдерін физика- химиялық, биологиялық, микробиологиялық зерттеу қарастырылады. Әр түрлі тәжірибелік тапсырмаларды орындау үшін технологқа пәннің негізін білу қажет. 3.2 Пәнді оқыту мақсаты: Өңдеу өнімдерінің морфологиялық, химиялық құрамы мен қасиеттерін зерттеу, пәннің негізгі міндеті болып табылады; сақтау және өңдеу кезіндегі болатын шикізаттағы әр түрлі факторлардың әсерінен болатын физико-химиялық, биохимиялық өзгерістер. 3.3 Пәннің негізгі міндеттері: Магистранттарды техника түсінігімен, өндіріс және еңбек құралдарының дамуымен және тағам өнімдері өндірісінде қолданылатын физикалық, биохимиялық, молекулалық-генетикалық, биологиялық әдістерімен және ақпараттық технологиялармен таныстыру. 3.4 Пәнді оқу нәтижесінде магистрант білу керек: Магистрант өндіріс өнімдерінің түрлерін және олардың құрылымы мен қасиетін, алғаш өңдеу және сақтау процестерін, оларды өндіру технологиясын үйренеді. Магистранттар білімдерін теориялық тұрғыда оқып-үйренумен қатар, тәжірибе жүзінде кәсіпорындарда өңдеу және өндіру технологиясымен танысу арқылы толықтырады. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант білуі қажет: - Тамақтану аумағындағы әлемдік мәселелерді білуі; - Тағамдық өнімдердің тағамдық және биологиялық құндылығын, құрылымдық ерекшелігін білуі; - Негізгі түсініктемелер мен анықтамаларды білуі; - Бұл білімдерді теориялық және практикалық мақсаттарда пайдалану дағдысын білуі; - Өңдеу әдістерінің азық-түлік өнімдерінің сапасына әсер ететіндігінен хабардар болуы; - Азық-түлік технологияларының негізгі даму бағыты жайлы білуі. 3.5 Курстың пререквизиттері: Жоқ 3.6. Курстың постреквизиттері: • Ауылшаруашылық шикізаттарынан өндірілген өңдеу өнімдерінің физика- химиялық, биотехнологиялық негіздері • Көп құрамды өнімдердің биотехнологиялық негіздерін жетілдіру • Өндірістегі прогрессивті технологиялар 3.7 Жұмыс оқу бағдарламасынан үзінді Кесте - 1 |Кур|Семестр |Несие | |с | |саны | | | |ДС |Зерт. |Тәжір |СРМ | | |Модуль 1. Тамақ өнімдерінің жалпы құрылымы, | | | | | | |сапалық көрсеткіштері. | | | | | |1 |Дәріс 1. Ұлпалар. Өсімдік ұлпаларының |1 | |1 |1 | | |құрылымының ерекшеліктері. | | | | | |2 |Зертханалық жұмыс №1. Астықтың | |1 | | | | |органолептикалық көрсеткіштерін анықтау. | | | | | |3 |Дәріс 2. Тамақ өнімдерінің бұзылу себептері. |1 | |1 |1 | |4 |Дәріс 3. Ферменттердің классификациясы. |1 | |1 |1 | |5 |Дәріс 4. Тамақ өнімдеріндегі ферментативтік |1 | |1 |2 | | |реакцияларды реттеу механизмдері. | | | | | |6 |Зертханалық жұмыс №2. Астықтың ылғалдылығын | |1 | | | | |анықтау. | | | | | |7 |Дәріс 5. Өңдеудің дәстүрлі тәсілдері. |1 | |1 |1 | |8 |Зертханалық жұмыс №3. Астықтың зиянкестермен | |1 | | | | |ластанғандығын анықтау. | | | | | |9 |Дәріс 6. Ферменттерге термиялық әсер ету. |1 | |1 |2 | |10 |Дәріс 7. Тамақ өнімдерінің сапасына судың |1 | |1 |1 | | |әсері. | | | | | |11 |Зертханалық жұмыс №4. Астық құрамындағы | |1 | | | | |қоспалардың құрамын анықтау. | | | | | | |Модуль 2. Тамақ өнімдерін өңдеуде қолданылатын| | | | | | |технологиялар. | | | | | |12 |Дәріс 8. Химиялық өңдеу. |1 | |1 |1 | |13 |Дәріс 9. Тамақ өнімдерін радиациялық өңдеу |1 | |1 |1 | | |және қолданылатын жабдықтар. | | | | | |14 |Зертханалық жұмыс №5. Бидай дәніндегі шикі | |1 | | | | |клейковинаның санын және сапасын анықтау. | | | | | |15 |Дәріс 10. Әр түрлі өнімдерді радиациялық |1 | |1 |1 | | |өңдеудің ерекшеліктері мен тиімділігі. | | | | | |16 |Зертханалық жұмыс №6. ИДК-1 құралының | |1 | | | | |көмегімен клейковинаның сапасын анықтау. | | | | | |17 |Дәріс 11. Тамақ өнімдерін радиациялық |1 | |1 |2 | | |дезинфекциялау. | | | | | |18 |Зертханалық жұмыс №7. Шынылықты анықтау | |1 | | | |19 |Дәріс 12. Интенсификациялауда ультродыбысты |1 | |1 |1 | | |пайдалану. | | | | | |20 |Дәріс 13. Ультродыбысты қолдану арқылы |1 | |1 |1 | | |интенсификациялауда пайдаланылатын жабдықтар. | | | | | |21 |Дәріс 14. Шикізатты кавитациялық өңдеу. |1 | |1 |1 | |22 |Зертханалық жұмыс №8. Типтік құрамды анықтау. | |1 | | | | |Модуль 3. Өңдеу өндірісі өнімдерін қаптауда | | | | | | |қолданылатын технологиялар. | | | | | |23 |Дәріс 15. Асептикалық қаптау. Тара (ыдыс) және|1 | |1 |2 | | |қаптау. Вакуумде қаптау. | | | | | |24 |Дәріс 16. Газды ортада қаптау. |1 | |1 |1 | |25 |Зертханалық жұмыс № 9. Астықтың қышқылдығын | |1 | | | | |анықтау. | | | | | |26 |Дәріс 17. Стерилденетін және қыздырылатын |1 | |1 |1 | | |материалдармен қаптау. | | | | | |27 |Дәріс 18. Тамақ өнімдеріндегі қорғаныш |1 | |1 |2 | | |полимерлік жабындар. Термовакуумдік | | | | | | |формофканың мүмкіндіктері. | | | | | |28 |Зертханалық жұмыс №10. Қарапайым ақуыздарды | |1 | | | | |бөліп алу және анализдеу. Альбуминді анықтау. | | | | | |29 |Дәріс 19. Қапталатын өнімдерді мөлшерлеу. |1 | |1 |1 | |30 |Дәріс 20. Вакуумформовка. |1 | |1 |1 | |31 |Зертханалық жұмыс №11. Қарапайым ақуыздарды | |1 | | | | |бөліп алу және анализдеу. Проламинді анықтау. | | | | | |32 |Дәріс 21. "Активті (белсенді)" қаптау. |1 | |1 |2 | | |Бактерицидтік қаптау материалдары. | | | | | | |Модуль 4. Тағам қауіпсіздігі және оны бақылау.| | | | | |33 |Дәріс 22. Тағам қауіпсіздігі |1 | |1 |1 | |34 |Зертханалық жұмыс № 12 Глиадинге сапалық | |1 | | | | |реакция | | | | | |35 |Дәріс 23. Қосымша функциялармен қаптау |1 | |1 |1 | | |материалдары. Қыздырылатын қаптау | | | | | | |материалдары. | | | | | |36 |Дәріс 24. МГС және РГС үшін қолданылатын |1 | |1 |2 | | |қаптау материалдары. Жемістер қалай «дем | | | | | | |алады». | | | | | |37 |Зертханалық жұмыс № 13. Сокслета аппаратында | |1 | | | | |шикі майды анықтау | | | | | |38 |Дәріс 25. Жеуге жарамды, бактерицидтік, |1 | |1 |1 | | |өздігінен қызатын және өздігінен бұзылатын | | | | | | |қаптау материалдары. | | | | | |39 |Дәріс 26. Өнімдерді аз мөлшерде қаптаудың |1 | |1 |1 | | |ерекшеліктері. | | | | | |40 |Зертханалық жұмыс №14. Клетчаткалардың құрамын| |1 | | | | |анықтау. | | | | | |41 |Дәріс 27. Металл тараларға (ыдыстарға) қаптау.|1 | |1 |1 | |42 |Дәріс 28. Ақ қаңылтырлармен (металлдармен) |1 | |1 |2 | | |каптау. | | | | | |43 |Зертханалық жұмыс №15. Астықтың сақтау | |1 | | | | |мерзімінің оның сапасына әсері. | | | | | |44 |Дәріс 29. Консервілеу әдістерінің |1 | |1 |1 | | |классификациясы. | | | | | |45 |Дәріс 30. Өнімдерді консервілеудің физикалық |1 | |1 |1 | | |әдістері. | | | | | |46 |Барлығы |30 |15 |30 |38 | 5 ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫП ТІЗІМІ Кесте - 3 |№ |ОМӨЖ |МӨЖ | | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |1 |2 |3 |4 | |1 |Тапсырма түрлерімен |Дәрістік материалдар, |№ 1 дәріспен танысу. | | |танысу.Бірінші үй жұмысын|практикалық, зертханалық|№ 1зертханалық | | |алу |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. №1| | | |жекелеген кеңестер беру |үй жұмысын орындау. | |2 |Бірінші үй жұмысын |Дәрістік материалдар, |№ 2 дәріспен танысу. | | |орындау бойынша кеңестер |практикалық, зертханалық|№ 1 зертханалық | | |беру.Тапсырма |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. №1| | | |жекелеген кеңестер беру |үй жұмысын орындау. | |3 |Бірінші үй жұмысын |Дәрістік материалдар, |№3 дәріспен танысу. | | |өткізу. |практикалық, зертханалық|№2 зертханалық | | | |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. | | | |жекелеген кеңестер беру | | |4 |Екінші үй жұмысын беру Үй|Дәрістік материалдар, |№ 4 дәріспен танысу. | | |тапсырмасы бойынша |практикалық, зертханалық|№ 2 зертханалық | | |кеңестер. |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. №2| | | |жекелеген кеңестер беру |үй жұмысын орындау. | |5 |Екінші үй жұмысын орындау|Дәрістік материалдар, |№5 дәріспен танысу. | | |бойынша жалпы кеңестер |практикалық, зертханалық|№ 3 зертханалық | | | |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. №2| | | |жекелеген кеңестер беру |үй жұмысын орындау. | |6 |Практикалық жұмыстар |Дәрістік материалдар, |№ 6 дәріспен танысу. | | |бойынша кеңестер беру. |практикалық, зертханалық|№ 3 ертханалық | | | |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. №2| | | |жекелеген кеңестер беру |үй жұмысын орындау. | |7 |Екінші үй жұмысын өткізу.|Дәрістік материалдар, |№7 дәріспен танысу. | | |№1-7 дәріс бойынша |практикалық, зертханалық|Дәрістер және | | |тестілеу Бірінші аралық |және үй жұмыстарына |зертханалық жұмыстар | | |бақылау |жекелеген кеңестер беру |бойынша коллоквиумға | | | | |дайындалу | |8 |Дәрістік материалдар, |Дәрістік материалдар, |№ 8 дәріспен танысу. | | |практикалық, зертханалық |практикалық, зертханалық|№ 8 зертханалық | | |жұмыстар және үй жұмысы |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. №3| | |бойынша сұрақтарға кеңес |жекелеген кеңестер беру |үй жұмысын орындау. | | |беру. | | | |9 |Дәрістік материалдар, |Дәрістік материалдар, |№ 9 дәріспен танысу. | | |практикалық, зертханалық |практикалық, зертханалық|№ 3 зертханалық | | |жұмыстар және үй жұмысы |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. №3| | |бойынша сұрақтарға кеңес |жекелеген кеңестер беру |үй жұмысын орындау. | | |беру. | | | |10 |Үшінші үй жұмысын орындау|Дәрістік материалдар, |№ 10 дәріспен танысу.| | |бойынша жалпы кеңестер. |практикалық, зертханалық|№ 4 зертханалық | | | |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. №3| | | |жекелеген кеңестер беру |үй жұмысын орындау. | |11 |Үшінші үй жұмысын өткізу |Дәрістік материалдар, |№ 11 дәріспен танысу.| | | |практикалық, зертханалық|№ 4 зертханалық | | | |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. №4| | | |жекелеген кеңестер беру |үй жұмысын орындау. | |12 |Төртінші үй жұмысын беру |Дәрістік материалдар, |№ 12 дәріспен танысу.| | | |практикалық, зертханалық|№ 5 зертханалық | | | |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. №4| | | |жекелеген кеңестер беру |үй жұмысын орындау. | |13 |Дәрістік материалдар, |Дәрістік материалдар, |№ 13 дәріспен танысу.| | |практикалық, зертханалық |практикалық, зертханалық|№ 5 зертханалық | | |жұмыстар және үй жұмысы |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. №4| | |бойынша сұрақтарға кеңес |жекелеген кеңестер беру |үй жұмысын орындау. | | |беру. | | | |14 |Дәрістік материалдар, |Дәрістік материалдар, |№ 14 дәріспен танысу.| | |практикалық, зертханалық |практикалық, зертханалық|№ 6 зертханалық | | |жұмыстар және үй жұмысы |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. | | |бойынша сұрақтарға кеңес |жекелеген кеңестер беру |Коллоквиумға | | |беру. | |дайындалу. | |15 |Төртінші үй жұмысын |Дәрістік, материалдар | №15 дәріспен танысу.| | |өткізу. №8-15 дәрістер |бойынша практикалық, |Коллоквиумға | | |бойынша тестілеу. Екінші |зертханалық және үй |дайындалу | | |аралық бақылау |жұмыстарына жекелеген | | | | |кеңестер беру | | 6 ПӘННІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте - 4 |ТАҚЫРЫП |Көрнекі оқу |Бақылау | | |құралдар, ТСО, |үлгісі | | |плакаттар, | | | |зертханалық | | | |стендтер | | |Дәрістер |Зертханалық сабақ | | | |1 |2 |3 |4 | |1.Ұлпалар. Өсімдік |1. Астықтың |Оқу -әдістемелік |Тесттер, | |ұлпаларының құрылымының |органолептикалық |оқу құралдар, |ауызша | |ерекшеліктері. |көрсеткіштерін |кітаптар, |жауап | | |анықтау. |плакаттар | | |2.Тамақ өнімдерінің бұзылу |2.Астықтың |Оқу -әдістемелік |Тесттер, | |себептері. |ылғалдылығын анықтау.|оқу құралдар, |ауызша | | | |кітаптар, |жауап | | | |плакаттар | | |3.Ферменттердің |3.Астықтың |Оқу -әдістемелік |Тесттер, | |классификациясы. |зиянкестермен |оқу құралдар, |ауызша | | |ластанғандығын |кітаптар, |жауап | | |анықтау. |плакаттар | | |4.Тамақ өнімдеріндегі |4.Астық құрамындағы |Оқу -әдістемелік |Тесттер, | |ферментативтік реакцияларды|қоспалардың құрамын |оқу құралдар, |ауызша | |реттеу механизмдері. |анықтау. |кітаптар, |жауап | | | |плакаттар | | |5.Өңдеудің дәстүрлі |5. Бидай дәніндегі |Оқу -әдістемелік |Тесттер, | |тәсілдері. |шикі клейковинаның |оқу құралдар, |ауызша | | |санын және сапасын |кітаптар, |жауап | | |анықтау. |плакаттар | | |6.Ферменттерге термиялық |6. ИДК-1 құралының |Оқу -әдістемелік |Тесттер, | |әсер ету. |көмегімен |оқу құралдар, |ауызша | | |клейковинаның сапасын|кітаптар, |жауап | | |анықтау. |плакаттар | | |7. Тамақ өнімдерінің |7. Шынылықты анықтау |Оқу -әдістемелік |Тесттер, | |сапасына судың әсері. | |оқу құралдар, |ауызша | | | |кітаптар, |жауап | | | |плакаттар | | |8.Химиялық өңдеу. |8. Типтік құрамды |Оқу -әдістемелік |Тесттер, | | |анықтау. |оқу құралдар, |ауызша | | | |кітаптар, |жауап | | | |плакаттар | | |9.Тамақ өнімдерін |9. Астықтың |Оқу -әдістемелік |Жұмысты | |радиациялық өңдеу және |қышқылдығын анықтау. |оқу құралдар, |қорғау | |қолданылатын жабдықтар. | |кітаптар, | | | | |плакаттар | | |10. Әр түрлі өнімдерді |10. Қарапайым |Оқу -әдістемелік |Жұмысты | |радиациялық өңдеудің |ақуыздарды бөліп алу |оқу құралдар, |қорғау | |ерекшеліктері мен |және анализдеу. |кітаптар, | | |тиімділігі. |Альбуминді анықтау. |плакаттар | | |11. Тамақ өнімдерін |11. Қарапайым |Оқу -әдістемелік |Жұмысты | |радиациялық дезинфекциялау.|ақуыздарды бөліп алу |оқу құралдар, |қорғау | | |және анализдеу. |кітаптар, | | | |Проламинді анықтау. |плакаттар | | |12. Интенсификациялауда |12. Глиадинге сапалық|Оқу -әдістемелік |Жұмысты | |ультродыбысты пайдалану. |реакция |оқу құралдар, |қорғау | | | |кітаптар, | | | | |плакаттар | | |13.Ультродыбысты қолдану |13. Сокслета |Оқу -әдістемелік |Ауызша | |арқылы интенсификациялауда |аппаратында шикі |оқу құралдар, |сұрау | |пайдаланылатын жабдықтар. |майды анықтау |кітаптар, | | | | |плакаттар | | |14.Шикізатты кавитациялық |14. Клетчаткалардың |Оқу -әдістемелік |Ауызша | |өңдеу. |құрамын анықтау. |оқу құралдар, |сұрау | | | |кітаптар, | | | | |плакаттар | | |15. Асептикалық қаптау. |15. Астықтың сақтау |Оқу -әдістемелік |Ауызша | |Тара (ыдыс) және қаптау. |мерзімінің оның |оқу құралдар, |сұрау | |Вакуумде қаптау. |сапасына әсері. |кітаптар, | | | | |плакаттар | | 7 ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ Кесте - 5 |Оқулықтар,оқу-методикалық |Көшірме саны|Магистранттар |Қамтамасыз ету| |оқу-құрадарының атаулары | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Астық түйірді сақтау және өңдеу |3 |2 |10 | |технологиясы. Б.Қ.Әсенова, | | | | |С.Қ.Қасымов / Оқу құралы. Семей | | | | |2013 - 106 бет. | | | | |Учебное пособие по дисциплине |3 | | | |специальные технологии | | | | |перерабатывающих производств. | | | | |Б.К.Асенова, Г.Т.Туменова, | | | | |Г.Н.Нурымхан, Г.Т.Кажибаева / | | | | |Семей: СГУ имени Шакарима, 2012 – | | | | |135 с. | | | | |Технология муки, крупы и |3 | |100 | |комбикормов. О.Н. Чеботарев, | | | | |А.Ю.Шаззо, Я.Ф.Мартыненко. | | | | |Москва: ИКЦ «МарТ», Ростов н\Д: | | | | |изд.Центр «МарТ», 2004 - 688 с. | | | | |Өндірістік технология және өнім |3 | |100 | |сапасы. С.Т.Дүйсенбаев, | | | | |Қ.Ж.Әмірханов / Астана: Арман – | | | | |ПВ, - 2008 - 356 б. | | | | |Комплектные зерноперерабатывающие |3 | |100 | |установки малой мощности. Демский | | | | |А.Б., 2004 – 263 с. | | | | |Технология хранения зерна. |3 | |100 | |Вобликова Е.М. - М. - 2003 г | | | | |-448с. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер: 8.1.1 Астық түйірді сақтау және өңдеу технологиясы. Б.Қ.Әсенова, С.Қ.Қасымов / Оқу құралы. Семей 2013 - 106 бет. 8.1.2 Учебное пособие по дисциплине специальные технологии перерабатывающих производств. Б.К.Асенова, Г.Т.Туменова, Г.Н.Нурымхан, Г.Т.Кажибаева / Семей: СГУ имени Шакарима, 2012 – 135 с. 8.1.3 Технология муки, крупы и комбикормов. О.Н. Чеботарев, А.Ю.Шаззо, Я.Ф.Мартыненко. Москва: ИКЦ «МарТ», Ростов н\Д: изд.Центр «МарТ», 2004 - 688 с. 8.1.4 Өндірістік технология және өнім сапасы. С.Т.Дүйсенбаев, Қ.Ж.Әмірханов / Астана: Арман – ПВ, - 2008 - 356 б. 8.1.5 Комплектные зерноперерабатывающие установки малой мощности. Демский А.Б., 2004 – 263 с. 8.1.6 Технология хранения зерна. Вобликова Е.М. - М. - 2003 г -448с. 8.1.7 Ауэрман Л.Я. Технология хлебопекарного производства./ СПб: Профессия, 2005, 416 с. 8.1.8 Пищевая химия / под ред. А.П. Нечаева.- СПб.: ГИОРД, 2001.-529 с. 8.2 Қосымша әдебиеттер 8.2.1 Качество и безопасность сельскохозяйственной пищевой продукии./под редакцией д.б.н. А.К.Смагулова — Алматы, 2002 544с. 8.2.2 Зерно и зернопродукты. Хосни К. – М. – 2003. 8.2.3 Технология хранения зерна, Вобликова Е.М. - М. - 2003 г -448с. 8.2.4 Комплектные зерноперерабатывающие установки малой мощности Демский А.Б., 2004 – 263 с. 8.2.5 Технология элеваторной промышленности, Вобликова Е.М. –М. – 2003г. 8.2.6 Энергосберегающая сушка зерна, Малин Н.И. 2004 г-239 с. 8.2.7 Справочник работника общественного питания. /Под ред. В.Н. Голубева.- М.: ДеЛиПринт, 2002.-590 с. 8.2.8 Фуре И.Н. Технология производства продукции общественного питания.- Мн.: Новое знание, 2002.-799 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz