Файл қосу
Тамақ өнімдерін радиациялық өңдеу
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|СМЖ 3-деңгейдегі құжаты |ПОӘК | |
| | | |
| | |ПОӘК 042- |
| | |18.-7.1.32/01-2013 |
| | | |
| | | |
|ПОӘК | | |
|«Өңдеу өндірістерінің | | |
|өнімдерін физико-химиялық |№ 1 басылым | |
|және биохимиялық зерттеу» |18.09.2013 ж. | |
|пәнінің оқытушыға арналған | | |
|жұмыс оқу бағдарламасы | | |
«Өңдеу өндірістерінің өнімдерін физико-химиялық және биохимиялық зерттеу»
ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
6М072800– «Өңдеу өндірісінің технологиясы» мамандығы үшін
ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН
ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей 2013
Алғы сөз
1 ӘЗІРЛЕНДІ
Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік
университетінің «Ет, сүт және тамақ өнімдерінің технологиясы» кафедрасының
т.ғ.к., профессор м.а. Әсенова Бақытгүл Қажкенқызы ____________ «28» тамыз
2013 ж.
2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 «Ет, сүт және тамақ өнімдері өндірісінің технологиясы»
кафедрасының мәжілісінде
№1 хаттама «28» тамыз 2013 ж.
Кафедра меңгерушісі_____________________ Б.Қ. Әсенова
2.2 Инженерлік –технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының
мәжілісінде
№1 хаттама 12 қыркүйек 2013 ж.
Төрайымы ______________ С.С.Төлеубекова
3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және
басып шығаруға ұсынылды
№1 хаттама 18 қыркүйек 2013ж.
ОӘК төрайымы_____________ Г.К. Искакова
4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ
Мазмұны
|1|Қолдану аясы |4 |
|2|Нормативтік сілтемелер |4 |
|3|Жалпы ережелер |4 |
|4|Оқу пәнінің мазмұны |6 |
|5|Магистранттардың өздік жұмыстарына арналған тақырыптар тізімі |8 |
|6|Пәннің оқу-әдістемелік картасы |10 |
|7|Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |12 |
|8|Әдебиеттер |13 |
1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ
«Өңдеу өндірістерінің өнімдерін физико-химиялық және биохимиялық
зерттеу» пәнінің оқу-әдістемелік кешені 6М072800 – «Өңдеу өндірісінің
технологиясы» мамандығы бойынша оқытылатын магистранттарға арналған. Оқу-
әдістемелік кешен магистранттарды курс мазмұнымен, оның өзектілігімен және
қажеттілігімен, оқу процесінде игеретін курс саясатымен таныстырады. Оқу-
әдістемелік кешен пәнді оқып-үйренудің негізі болып табылады.
2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
«Өңдеу өндірістерінің өнімдерін физико-химиялық және биохимиялық
зерттеу» пәнінің оқу-әдістемелік кешені 6М072800 – «Өңдеу өндірісінің
технологиясы» мамандығына арналған Мемлекеттік стандарт бойынша жасалынған.
«Өңдеу өндірістерінің өнімдерін физико-химиялық және биохимиялық зерттеу»
пәнінің оқу-әдістемелік кешені осы пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру
тәртібін белгілейді және төмендегі құжаттардың талаптары мен сілтемелеріне
сай келеді:
6М072800 – «Өңдеу өндірісінің технологиясы» мамандығы бойынша
мемлекеттік жалпыға бірдей білім стандарты ҚР МЖБС 7.09.061-2008, ҚР Білім
және ғылым министрлігінің 2008 жылғы 31 желтоқсандағы № 677 бұйрығымен
бекітілген.
3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны
«Өңдеу өндірістерінің өнімдерін физико-химиялық және биохимиялық
зерттеу» - техникалық ғылым. Пәннің негізгі қызметтері қоғамдық тамақтануда
және тамақ өндірісінде тамақ өнімдерін сақтаудағы өңдеу өнімдерін өңдеу
тәсілдері және олардың өнім сапасына әсері. Өңдеу өнімдерін физика-
химиялық, биологиялық, микробиологиялық зерттеу қарастырылады. Әр түрлі
тәжірибелік тапсырмаларды орындау үшін технологқа пәннің негізін білу
қажет.
3.2 Пәнді оқыту мақсаты:
Өңдеу өнімдерінің морфологиялық, химиялық құрамы мен қасиеттерін
зерттеу, пәннің негізгі міндеті болып табылады; сақтау және өңдеу кезіндегі
болатын шикізаттағы әр түрлі факторлардың әсерінен болатын физико-химиялық,
биохимиялық өзгерістер.
3.3 Пәннің негізгі міндеттері:
Магистранттарды техника түсінігімен, өндіріс және еңбек құралдарының
дамуымен және тағам өнімдері өндірісінде қолданылатын физикалық,
биохимиялық, молекулалық-генетикалық, биологиялық әдістерімен және
ақпараттық технологиялармен таныстыру.
3.4 Пәнді оқу нәтижесінде магистрант білу керек:
Магистрант өндіріс өнімдерінің түрлерін және олардың құрылымы мен
қасиетін, алғаш өңдеу және сақтау процестерін, оларды өндіру технологиясын
үйренеді. Магистранттар білімдерін теориялық тұрғыда оқып-үйренумен қатар,
тәжірибе жүзінде кәсіпорындарда өңдеу және өндіру технологиясымен танысу
арқылы толықтырады. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант білуі қажет:
- Тамақтану аумағындағы әлемдік мәселелерді білуі;
- Тағамдық өнімдердің тағамдық және биологиялық құндылығын,
құрылымдық ерекшелігін білуі;
- Негізгі түсініктемелер мен анықтамаларды білуі;
- Бұл білімдерді теориялық және практикалық мақсаттарда пайдалану
дағдысын білуі;
- Өңдеу әдістерінің азық-түлік өнімдерінің сапасына әсер
ететіндігінен хабардар болуы;
- Азық-түлік технологияларының негізгі даму бағыты жайлы білуі.
3.5 Курстың пререквизиттері:
Жоқ
3.6. Курстың постреквизиттері:
• Ауылшаруашылық шикізаттарынан өндірілген өңдеу өнімдерінің физика-
химиялық, биотехнологиялық негіздері
• Көп құрамды өнімдердің биотехнологиялық негіздерін жетілдіру
• Өндірістегі прогрессивті технологиялар
3.7 Жұмыс оқу бағдарламасынан үзінді
Кесте - 1
|Кур|Семестр |Несие |
|с | |саны |
| | |ДС |Зерт. |Тәжір |СРМ |
| |Модуль 1. Тамақ өнімдерінің жалпы құрылымы, | | | | |
| |сапалық көрсеткіштері. | | | | |
|1 |Дәріс 1. Ұлпалар. Өсімдік ұлпаларының |1 | |1 |1 |
| |құрылымының ерекшеліктері. | | | | |
|2 |Зертханалық жұмыс №1. Астықтың | |1 | | |
| |органолептикалық көрсеткіштерін анықтау. | | | | |
|3 |Дәріс 2. Тамақ өнімдерінің бұзылу себептері. |1 | |1 |1 |
|4 |Дәріс 3. Ферменттердің классификациясы. |1 | |1 |1 |
|5 |Дәріс 4. Тамақ өнімдеріндегі ферментативтік |1 | |1 |2 |
| |реакцияларды реттеу механизмдері. | | | | |
|6 |Зертханалық жұмыс №2. Астықтың ылғалдылығын | |1 | | |
| |анықтау. | | | | |
|7 |Дәріс 5. Өңдеудің дәстүрлі тәсілдері. |1 | |1 |1 |
|8 |Зертханалық жұмыс №3. Астықтың зиянкестермен | |1 | | |
| |ластанғандығын анықтау. | | | | |
|9 |Дәріс 6. Ферменттерге термиялық әсер ету. |1 | |1 |2 |
|10 |Дәріс 7. Тамақ өнімдерінің сапасына судың |1 | |1 |1 |
| |әсері. | | | | |
|11 |Зертханалық жұмыс №4. Астық құрамындағы | |1 | | |
| |қоспалардың құрамын анықтау. | | | | |
| |Модуль 2. Тамақ өнімдерін өңдеуде қолданылатын| | | | |
| |технологиялар. | | | | |
|12 |Дәріс 8. Химиялық өңдеу. |1 | |1 |1 |
|13 |Дәріс 9. Тамақ өнімдерін радиациялық өңдеу |1 | |1 |1 |
| |және қолданылатын жабдықтар. | | | | |
|14 |Зертханалық жұмыс №5. Бидай дәніндегі шикі | |1 | | |
| |клейковинаның санын және сапасын анықтау. | | | | |
|15 |Дәріс 10. Әр түрлі өнімдерді радиациялық |1 | |1 |1 |
| |өңдеудің ерекшеліктері мен тиімділігі. | | | | |
|16 |Зертханалық жұмыс №6. ИДК-1 құралының | |1 | | |
| |көмегімен клейковинаның сапасын анықтау. | | | | |
|17 |Дәріс 11. Тамақ өнімдерін радиациялық |1 | |1 |2 |
| |дезинфекциялау. | | | | |
|18 |Зертханалық жұмыс №7. Шынылықты анықтау | |1 | | |
|19 |Дәріс 12. Интенсификациялауда ультродыбысты |1 | |1 |1 |
| |пайдалану. | | | | |
|20 |Дәріс 13. Ультродыбысты қолдану арқылы |1 | |1 |1 |
| |интенсификациялауда пайдаланылатын жабдықтар. | | | | |
|21 |Дәріс 14. Шикізатты кавитациялық өңдеу. |1 | |1 |1 |
|22 |Зертханалық жұмыс №8. Типтік құрамды анықтау. | |1 | | |
| |Модуль 3. Өңдеу өндірісі өнімдерін қаптауда | | | | |
| |қолданылатын технологиялар. | | | | |
|23 |Дәріс 15. Асептикалық қаптау. Тара (ыдыс) және|1 | |1 |2 |
| |қаптау. Вакуумде қаптау. | | | | |
|24 |Дәріс 16. Газды ортада қаптау. |1 | |1 |1 |
|25 |Зертханалық жұмыс № 9. Астықтың қышқылдығын | |1 | | |
| |анықтау. | | | | |
|26 |Дәріс 17. Стерилденетін және қыздырылатын |1 | |1 |1 |
| |материалдармен қаптау. | | | | |
|27 |Дәріс 18. Тамақ өнімдеріндегі қорғаныш |1 | |1 |2 |
| |полимерлік жабындар. Термовакуумдік | | | | |
| |формофканың мүмкіндіктері. | | | | |
|28 |Зертханалық жұмыс №10. Қарапайым ақуыздарды | |1 | | |
| |бөліп алу және анализдеу. Альбуминді анықтау. | | | | |
|29 |Дәріс 19. Қапталатын өнімдерді мөлшерлеу. |1 | |1 |1 |
|30 |Дәріс 20. Вакуумформовка. |1 | |1 |1 |
|31 |Зертханалық жұмыс №11. Қарапайым ақуыздарды | |1 | | |
| |бөліп алу және анализдеу. Проламинді анықтау. | | | | |
|32 |Дәріс 21. "Активті (белсенді)" қаптау. |1 | |1 |2 |
| |Бактерицидтік қаптау материалдары. | | | | |
| |Модуль 4. Тағам қауіпсіздігі және оны бақылау.| | | | |
|33 |Дәріс 22. Тағам қауіпсіздігі |1 | |1 |1 |
|34 |Зертханалық жұмыс № 12 Глиадинге сапалық | |1 | | |
| |реакция | | | | |
|35 |Дәріс 23. Қосымша функциялармен қаптау |1 | |1 |1 |
| |материалдары. Қыздырылатын қаптау | | | | |
| |материалдары. | | | | |
|36 |Дәріс 24. МГС және РГС үшін қолданылатын |1 | |1 |2 |
| |қаптау материалдары. Жемістер қалай «дем | | | | |
| |алады». | | | | |
|37 |Зертханалық жұмыс № 13. Сокслета аппаратында | |1 | | |
| |шикі майды анықтау | | | | |
|38 |Дәріс 25. Жеуге жарамды, бактерицидтік, |1 | |1 |1 |
| |өздігінен қызатын және өздігінен бұзылатын | | | | |
| |қаптау материалдары. | | | | |
|39 |Дәріс 26. Өнімдерді аз мөлшерде қаптаудың |1 | |1 |1 |
| |ерекшеліктері. | | | | |
|40 |Зертханалық жұмыс №14. Клетчаткалардың құрамын| |1 | | |
| |анықтау. | | | | |
|41 |Дәріс 27. Металл тараларға (ыдыстарға) қаптау.|1 | |1 |1 |
|42 |Дәріс 28. Ақ қаңылтырлармен (металлдармен) |1 | |1 |2 |
| |каптау. | | | | |
|43 |Зертханалық жұмыс №15. Астықтың сақтау | |1 | | |
| |мерзімінің оның сапасына әсері. | | | | |
|44 |Дәріс 29. Консервілеу әдістерінің |1 | |1 |1 |
| |классификациясы. | | | | |
|45 |Дәріс 30. Өнімдерді консервілеудің физикалық |1 | |1 |1 |
| |әдістері. | | | | |
|46 |Барлығы |30 |15 |30 |38 |
5 ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫП ТІЗІМІ
Кесте - 3
|№ |ОМӨЖ |МӨЖ |
| |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | |
|1 |2 |3 |4 |
|1 |Тапсырма түрлерімен |Дәрістік материалдар, |№ 1 дәріспен танысу. |
| |танысу.Бірінші үй жұмысын|практикалық, зертханалық|№ 1зертханалық |
| |алу |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. №1|
| | |жекелеген кеңестер беру |үй жұмысын орындау. |
|2 |Бірінші үй жұмысын |Дәрістік материалдар, |№ 2 дәріспен танысу. |
| |орындау бойынша кеңестер |практикалық, зертханалық|№ 1 зертханалық |
| |беру.Тапсырма |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. №1|
| | |жекелеген кеңестер беру |үй жұмысын орындау. |
|3 |Бірінші үй жұмысын |Дәрістік материалдар, |№3 дәріспен танысу. |
| |өткізу. |практикалық, зертханалық|№2 зертханалық |
| | |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. |
| | |жекелеген кеңестер беру | |
|4 |Екінші үй жұмысын беру Үй|Дәрістік материалдар, |№ 4 дәріспен танысу. |
| |тапсырмасы бойынша |практикалық, зертханалық|№ 2 зертханалық |
| |кеңестер. |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. №2|
| | |жекелеген кеңестер беру |үй жұмысын орындау. |
|5 |Екінші үй жұмысын орындау|Дәрістік материалдар, |№5 дәріспен танысу. |
| |бойынша жалпы кеңестер |практикалық, зертханалық|№ 3 зертханалық |
| | |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. №2|
| | |жекелеген кеңестер беру |үй жұмысын орындау. |
|6 |Практикалық жұмыстар |Дәрістік материалдар, |№ 6 дәріспен танысу. |
| |бойынша кеңестер беру. |практикалық, зертханалық|№ 3 ертханалық |
| | |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. №2|
| | |жекелеген кеңестер беру |үй жұмысын орындау. |
|7 |Екінші үй жұмысын өткізу.|Дәрістік материалдар, |№7 дәріспен танысу. |
| |№1-7 дәріс бойынша |практикалық, зертханалық|Дәрістер және |
| |тестілеу Бірінші аралық |және үй жұмыстарына |зертханалық жұмыстар |
| |бақылау |жекелеген кеңестер беру |бойынша коллоквиумға |
| | | |дайындалу |
|8 |Дәрістік материалдар, |Дәрістік материалдар, |№ 8 дәріспен танысу. |
| |практикалық, зертханалық |практикалық, зертханалық|№ 8 зертханалық |
| |жұмыстар және үй жұмысы |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. №3|
| |бойынша сұрақтарға кеңес |жекелеген кеңестер беру |үй жұмысын орындау. |
| |беру. | | |
|9 |Дәрістік материалдар, |Дәрістік материалдар, |№ 9 дәріспен танысу. |
| |практикалық, зертханалық |практикалық, зертханалық|№ 3 зертханалық |
| |жұмыстар және үй жұмысы |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. №3|
| |бойынша сұрақтарға кеңес |жекелеген кеңестер беру |үй жұмысын орындау. |
| |беру. | | |
|10 |Үшінші үй жұмысын орындау|Дәрістік материалдар, |№ 10 дәріспен танысу.|
| |бойынша жалпы кеңестер. |практикалық, зертханалық|№ 4 зертханалық |
| | |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. №3|
| | |жекелеген кеңестер беру |үй жұмысын орындау. |
|11 |Үшінші үй жұмысын өткізу |Дәрістік материалдар, |№ 11 дәріспен танысу.|
| | |практикалық, зертханалық|№ 4 зертханалық |
| | |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. №4|
| | |жекелеген кеңестер беру |үй жұмысын орындау. |
|12 |Төртінші үй жұмысын беру |Дәрістік материалдар, |№ 12 дәріспен танысу.|
| | |практикалық, зертханалық|№ 5 зертханалық |
| | |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. №4|
| | |жекелеген кеңестер беру |үй жұмысын орындау. |
|13 |Дәрістік материалдар, |Дәрістік материалдар, |№ 13 дәріспен танысу.|
| |практикалық, зертханалық |практикалық, зертханалық|№ 5 зертханалық |
| |жұмыстар және үй жұмысы |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. №4|
| |бойынша сұрақтарға кеңес |жекелеген кеңестер беру |үй жұмысын орындау. |
| |беру. | | |
|14 |Дәрістік материалдар, |Дәрістік материалдар, |№ 14 дәріспен танысу.|
| |практикалық, зертханалық |практикалық, зертханалық|№ 6 зертханалық |
| |жұмыстар және үй жұмысы |және үй жұмыстарына |жұмысқа дайындалу. |
| |бойынша сұрақтарға кеңес |жекелеген кеңестер беру |Коллоквиумға |
| |беру. | |дайындалу. |
|15 |Төртінші үй жұмысын |Дәрістік, материалдар | №15 дәріспен танысу.|
| |өткізу. №8-15 дәрістер |бойынша практикалық, |Коллоквиумға |
| |бойынша тестілеу. Екінші |зертханалық және үй |дайындалу |
| |аралық бақылау |жұмыстарына жекелеген | |
| | |кеңестер беру | |
6 ПӘННІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
Кесте - 4
|ТАҚЫРЫП |Көрнекі оқу |Бақылау |
| |құралдар, ТСО, |үлгісі |
| |плакаттар, | |
| |зертханалық | |
| |стендтер | |
|Дәрістер |Зертханалық сабақ | | |
|1 |2 |3 |4 |
|1.Ұлпалар. Өсімдік |1. Астықтың |Оқу -әдістемелік |Тесттер, |
|ұлпаларының құрылымының |органолептикалық |оқу құралдар, |ауызша |
|ерекшеліктері. |көрсеткіштерін |кітаптар, |жауап |
| |анықтау. |плакаттар | |
|2.Тамақ өнімдерінің бұзылу |2.Астықтың |Оқу -әдістемелік |Тесттер, |
|себептері. |ылғалдылығын анықтау.|оқу құралдар, |ауызша |
| | |кітаптар, |жауап |
| | |плакаттар | |
|3.Ферменттердің |3.Астықтың |Оқу -әдістемелік |Тесттер, |
|классификациясы. |зиянкестермен |оқу құралдар, |ауызша |
| |ластанғандығын |кітаптар, |жауап |
| |анықтау. |плакаттар | |
|4.Тамақ өнімдеріндегі |4.Астық құрамындағы |Оқу -әдістемелік |Тесттер, |
|ферментативтік реакцияларды|қоспалардың құрамын |оқу құралдар, |ауызша |
|реттеу механизмдері. |анықтау. |кітаптар, |жауап |
| | |плакаттар | |
|5.Өңдеудің дәстүрлі |5. Бидай дәніндегі |Оқу -әдістемелік |Тесттер, |
|тәсілдері. |шикі клейковинаның |оқу құралдар, |ауызша |
| |санын және сапасын |кітаптар, |жауап |
| |анықтау. |плакаттар | |
|6.Ферменттерге термиялық |6. ИДК-1 құралының |Оқу -әдістемелік |Тесттер, |
|әсер ету. |көмегімен |оқу құралдар, |ауызша |
| |клейковинаның сапасын|кітаптар, |жауап |
| |анықтау. |плакаттар | |
|7. Тамақ өнімдерінің |7. Шынылықты анықтау |Оқу -әдістемелік |Тесттер, |
|сапасына судың әсері. | |оқу құралдар, |ауызша |
| | |кітаптар, |жауап |
| | |плакаттар | |
|8.Химиялық өңдеу. |8. Типтік құрамды |Оқу -әдістемелік |Тесттер, |
| |анықтау. |оқу құралдар, |ауызша |
| | |кітаптар, |жауап |
| | |плакаттар | |
|9.Тамақ өнімдерін |9. Астықтың |Оқу -әдістемелік |Жұмысты |
|радиациялық өңдеу және |қышқылдығын анықтау. |оқу құралдар, |қорғау |
|қолданылатын жабдықтар. | |кітаптар, | |
| | |плакаттар | |
|10. Әр түрлі өнімдерді |10. Қарапайым |Оқу -әдістемелік |Жұмысты |
|радиациялық өңдеудің |ақуыздарды бөліп алу |оқу құралдар, |қорғау |
|ерекшеліктері мен |және анализдеу. |кітаптар, | |
|тиімділігі. |Альбуминді анықтау. |плакаттар | |
|11. Тамақ өнімдерін |11. Қарапайым |Оқу -әдістемелік |Жұмысты |
|радиациялық дезинфекциялау.|ақуыздарды бөліп алу |оқу құралдар, |қорғау |
| |және анализдеу. |кітаптар, | |
| |Проламинді анықтау. |плакаттар | |
|12. Интенсификациялауда |12. Глиадинге сапалық|Оқу -әдістемелік |Жұмысты |
|ультродыбысты пайдалану. |реакция |оқу құралдар, |қорғау |
| | |кітаптар, | |
| | |плакаттар | |
|13.Ультродыбысты қолдану |13. Сокслета |Оқу -әдістемелік |Ауызша |
|арқылы интенсификациялауда |аппаратында шикі |оқу құралдар, |сұрау |
|пайдаланылатын жабдықтар. |майды анықтау |кітаптар, | |
| | |плакаттар | |
|14.Шикізатты кавитациялық |14. Клетчаткалардың |Оқу -әдістемелік |Ауызша |
|өңдеу. |құрамын анықтау. |оқу құралдар, |сұрау |
| | |кітаптар, | |
| | |плакаттар | |
|15. Асептикалық қаптау. |15. Астықтың сақтау |Оқу -әдістемелік |Ауызша |
|Тара (ыдыс) және қаптау. |мерзімінің оның |оқу құралдар, |сұрау |
|Вакуумде қаптау. |сапасына әсері. |кітаптар, | |
| | |плакаттар | |
7 ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ
Кесте - 5
|Оқулықтар,оқу-методикалық |Көшірме саны|Магистранттар |Қамтамасыз ету|
|оқу-құрадарының атаулары | |саны |пайызы |
|1 |2 |3 |4 |
|Астық түйірді сақтау және өңдеу |3 |2 |10 |
|технологиясы. Б.Қ.Әсенова, | | | |
|С.Қ.Қасымов / Оқу құралы. Семей | | | |
|2013 - 106 бет. | | | |
|Учебное пособие по дисциплине |3 | | |
|специальные технологии | | | |
|перерабатывающих производств. | | | |
|Б.К.Асенова, Г.Т.Туменова, | | | |
|Г.Н.Нурымхан, Г.Т.Кажибаева / | | | |
|Семей: СГУ имени Шакарима, 2012 – | | | |
|135 с. | | | |
|Технология муки, крупы и |3 | |100 |
|комбикормов. О.Н. Чеботарев, | | | |
|А.Ю.Шаззо, Я.Ф.Мартыненко. | | | |
|Москва: ИКЦ «МарТ», Ростов н\Д: | | | |
|изд.Центр «МарТ», 2004 - 688 с. | | | |
|Өндірістік технология және өнім |3 | |100 |
|сапасы. С.Т.Дүйсенбаев, | | | |
|Қ.Ж.Әмірханов / Астана: Арман – | | | |
|ПВ, - 2008 - 356 б. | | | |
|Комплектные зерноперерабатывающие |3 | |100 |
|установки малой мощности. Демский | | | |
|А.Б., 2004 – 263 с. | | | |
|Технология хранения зерна. |3 | |100 |
|Вобликова Е.М. - М. - 2003 г | | | |
|-448с. | | | |
8 ӘДЕБИЕТТЕР
8.1 Негізгі әдебиеттер:
8.1.1 Астық түйірді сақтау және өңдеу технологиясы. Б.Қ.Әсенова,
С.Қ.Қасымов / Оқу құралы. Семей 2013 - 106 бет.
8.1.2 Учебное пособие по дисциплине специальные технологии перерабатывающих
производств. Б.К.Асенова, Г.Т.Туменова, Г.Н.Нурымхан, Г.Т.Кажибаева /
Семей: СГУ имени Шакарима, 2012 – 135 с.
8.1.3 Технология муки, крупы и комбикормов. О.Н. Чеботарев, А.Ю.Шаззо,
Я.Ф.Мартыненко. Москва: ИКЦ «МарТ», Ростов н\Д: изд.Центр «МарТ», 2004 -
688 с.
8.1.4 Өндірістік технология және өнім сапасы. С.Т.Дүйсенбаев, Қ.Ж.Әмірханов
/ Астана: Арман – ПВ, - 2008 - 356 б.
8.1.5 Комплектные зерноперерабатывающие установки малой мощности. Демский
А.Б., 2004 – 263 с.
8.1.6 Технология хранения зерна. Вобликова Е.М. - М. - 2003 г -448с.
8.1.7 Ауэрман Л.Я. Технология хлебопекарного производства./ СПб: Профессия,
2005, 416 с.
8.1.8 Пищевая химия / под ред. А.П. Нечаева.- СПб.: ГИОРД, 2001.-529 с.
8.2 Қосымша әдебиеттер
8.2.1 Качество и безопасность сельскохозяйственной пищевой продукии./под
редакцией д.б.н. А.К.Смагулова — Алматы, 2002 544с.
8.2.2 Зерно и зернопродукты. Хосни К. – М. – 2003.
8.2.3 Технология хранения зерна, Вобликова Е.М. - М. - 2003 г -448с.
8.2.4 Комплектные зерноперерабатывающие установки малой мощности Демский
А.Б., 2004 – 263 с.
8.2.5 Технология элеваторной промышленности, Вобликова Е.М. –М. – 2003г.
8.2.6 Энергосберегающая сушка зерна, Малин Н.И. 2004 г-239 с.
8.2.7 Справочник работника общественного питания. /Под ред. В.Н. Голубева.-
М.: ДеЛиПринт, 2002.-590 с.
8.2.8 Фуре И.Н. Технология производства продукции общественного питания.-
Мн.: Новое знание, 2002.-799 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz