Файл қосу
Өндірістік ортаның метеорологиялық жағдайлары
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТІРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы | |СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |Е ПОӘК 042-14-4-05. | | | |1.20.01.- 2013 ж. | |ПOӘК |«__»____ 200__ ж. | | |«Еңбек қорғау» пәннінің |№ ___ басылым | | |студенттерге арналған | | | |оқу жұмыс бағдарламасы | | | ЕҢБЕК ҚОРҒАУ ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Барлық мамандықтарға арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Кіріспе 1. ҚҰРАСТЫРУШЫ Құрастырушы: техника ғылымдарының кандидаты, доцент, Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Экология және қоршаған ортаны қоргау» кафедрасының профессор м.а. Сарсембенова О.Ж. ____________ « 28 » 08 2013 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасының отрысында Хаттама № 1 «_04__» _09____ 2013ж. Кафедра меңгерушісі _________ доцент м.а. Қабышева Ж.К. 2.2 Аграрлық факультетінің оқу - әдістемелік бюросында Хаттама № 1 «__18_» __09___ 2013ж. АФ ОӘБ төрағасы _________ доцент м.а. Тлеубаева А.В. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі мақұлдап басып шығаруға ұсынады Хаттама № 1 «_18__» ___09__ 2013ж. Оқу- әдістемелік кеңестің төрағасы, оқу – әдістемелік жұмысы бойынша проректор профессор Искакова Г.К. 4 №2 басылым 30.09.2009 ж. ауыстыруға кіргізілді. Кешен Қазақстан республикасының Мемлекеттік жалпыға бірдей білім стандарты МЖБС негізінде жаңартылған 5.04.019.-2011. Бакалавриат. Мазмұны |1 |Жалпы | | | |ережелер............................................................| | | |.................................... | | |2 |Пәнді оқып-білу жөніндегі әдістемелік | | | |ұсынымдар...................................... | | |3 |Курс форматы және | | | |саясаты.............................................................| | | |............... | | |4 |Баға қоюдың саясаты | | | |....................................................................| | | |................... | | |5 |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды | | | |бөлу................. | | |6 |ОСӨЖ және СӨЖ | | | |мазмұны.............................................................| | | |................ | | |7 |«Еңбек қорғау» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік | | | |кестесі.............................................................| | | |.................................................... | | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән бойынша жалпы мәліметтер Оқытушының аты-жөні – Сарсембенова Орынжамал Жунусбековна, техника ғылымдарының кандидаты, доцент; «Экология және қоршаған ортаны қоргау» кафедрасы Байланыс ақпараты - № 5 оқу ғимараты, № 3 кабинет Сабақ өткізетін аудиториялар № 3 Пәнің аталуы – «Еңбек қорғау» Кредит саны – 2 1.2 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (кесте 1) Кесте 1 – Жұмыс оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредите|Дәріс | | | |р |(сағ.) | |1 |2 |3 |4 | | |1 – 7 апталар аралығындағы аудиториялық |30 | | | |сабақтардың барлық түрлеріне қатысу | | | |1-6 | | | | | |Зертханалық – тәжірибелік сабақтар |15 | | | |СОӨЖ |5 | | | |СӨЖ |10 | | | |Зертханалық – тәжірибелік сабақтар |15 | | | | | | | |7 | | | | | |СОӨЖ |5 | | | |СӨЖ |0 | | | |Аралық бақылау 1 |70 | | |1 – 7 апталар аралығындағы оқыту қорытындысы бойынша |300 | | |баллдардың жиынтығы | | | | |8-15 апталар аралығындағы аудиториялық |30 | | | |сабақтардың барлық түрлеріне қатысу | | | |10 |Зертханалық – тәжірибелік сабақтар |105 | | | |СОӨЖ |35 | | | |СӨЖ |60 | | |15 |Аралық бақылау 2 |70 | | |8 – 15 апталар аралығындағы оқыту қорытындысы бойынша|300 | | |баллдардың жиынтығы | | | |Емтихан үшін балл жиынтығы |400 | | |Академиялық кезеңдегі баллдарың жиынтығы |1000 | | 5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 2 - Пәннің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу. |Тақырыптың атауы |Сағат саны | | |ДС |ЛС |ПС |ОСӨЖ |СӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Кіріспе. Еңбек қорғау курсының мәні және |4 |- |- |1 |2 | |мазмұны. Курс мақсаты мен тапсырмалары. | | | | | | |Еңбек қорғаудың құқықтық және |8 | | |2 |2 | |ұйымдастырушылық мәселелері. Еңбек қорғауды | | | | | | |басқару жүйесі. | | | | | | |Еңбек қорғау бойынша негізгі заңды актілер | | | | | | |және нормативтік құжаттар. Еңбек туралы | | | | | | |заңды, еңбек қорғау бойынша ережелер мен | | | | | | |нұсқауларды бұзғаны үшін жауаптылық. Еңбек | | | | | | |етудің қауіпсіз тәсілдеріне үйрету. Келенсіз | | | | | | |оқиғалар мен апаттарды тергеу және есепке | | | | | | |алу. өндірістік жарақаттанушылық пен кәсіптік| | | | | | |ауруларды талдау әдістері. | | | | | | |Ауадағы зиянды заттардан қорғау. Ауаның | |4 | | |2 | |шаңданғандығын анықтау | | | | | | |Жұмыс аймағы ауасында зиянды газдардың | |4 | | |2 | |шоғырлануын анықтау | | | | | | |Шу мен дірілден, зиянды заттар мен сәуле |2 | | |2 |3 | |шығарудан қорғау | | | | | | |Электрқауіпсіздігі. |2 | | |2 |3 | |Қауіпсіздік техникасы негіздері |2 | | |2 |3 | |Өндірістік санитария және еңбек гигиенасы. |4 | | |2 |2 | |Өндірістік ортаның метеорологиялық | |4 | | | | |жағдайлары. | | | | | | |Метеорологиялық факторлардың адам ағзасына | | | | | | |және еңбек қауіпсіздігіне әсер етуі. | | | | | | |Еңбектің нормативтік метеорологиялық | | | | | | |жағдайларын жасау тәсілдері. | | | | | | |Өндірістік жарықтандыру. |2 | | |2 |3 | |Өндірістік жарықтандыру – нормалау, есептеу, | | | | | | |жарық беру аспаптары, жұмыс орындарының | | | | | | |жарықтанғандығын бақылау. | | | | | | |Өрт қауіпсіздігі негіздері |1 | | |1 |2 | |Өрт қауіпті, жарылыс қауіпті жағдайлардың |1 | | |2 |2 | |жабдықтары | | | | | | |Үймереттер мен ғимараттарды найзағадан қорғау| | | |2 |2 | |Тіршілік әрекеті қауіпсіздігінің | | | |1 |3 | |ұйымдастырушылық және теориялық негіздері | | | | | | |Төтенше жағдайлар |2 | | | |2 | |Мекендеу ортасының қауптіліктері | | | |1 |2 | |Техногенді қауіптіліктер және олардан қорғау | | | |1 |2 | |Тұрғындарды қорғау |1 | | | |2 | |Зардап шеккендерге дәрігерге дейінгі көмек | |3 | | |2 | |көрсету әдістерін зерделеу | | | | | | |Өнеркәсіптік объектілер жұмысының тұрақтылығы| | | |1 |2 | |Зақымдану ошақтарындағы құтқару және басқа |1 | | |0.5 |2 | |шұғыл жұмыстар | | | | | | |Коллоквиум | | | | | | |Барлығы |30 |15 | |22.5 |45 | Кесте 3 - Зертханалық практикум тақырыптарының тізімі |№№ |Зертханалық практикум тақырыптарының |Сағат саны | | |тізімі | | |1 |Ауаның шаңданғандығын анықтау |4 | |2 |Жұмыс аймағы ауасында зиянды газдардың |4 | | |шоғырлануын анықтау | | |3 |Микроклимат параметрлерін зерттеу |4 | |4 |Зардап шеккендерге дәрігерге дейінгі көмек|3 | | |көрсету әдістерін зерделеу | | | |Барлығы |15 | 6 ОСӨЖ және СӨЖ МАЗМҰНЫ Кредитттiк жүйеде оқу студентттердiң өз бетiмен жұмыс iстеуге, сонымен қатар үй жұмысын орындауда бiлiм сапасын жетiлдiредi. Студенттiң оқытушымен жасаған жұмысы – кредиттiк жүйеде оқу формасының бiр түрi. Студенттiң өзiндiк жұмысы және оқытушымен бiрiгiп жасайтын жұмыс жоспары 4 кестеде көрсетiлген. Кесте 4 - ОСӨЖ және СӨЖ жоспары |СОӨЖ |СӨЖ | |Аудиторлық |Аудиторлықтан тыс | | |Еңбекті қорғау туралы | Өндірістік санитариядағы |Конспект | |негiзiгi түсiнiктемелер |негiзiгi түсiнiктемелер мен | | |мен анықтамалар. |анықтамалар (метеорологиялық | | | |жағдайлар, жұмыс орны және т.б.).| | |Еңбек қорғауды басқару |ЕҚ бойынша ұйымдастыру, үйлестіру|ЕҚБЖ | |жүйесі (ЕҚБЖ) – еңбек |және жұмыстарды |психофизиологиялық | |қорғау (ЕҚ) бойынша заң |жоспарлау. ЕҚ есепке алу, талдау |негіздері. | |актілері және |және бағалау; | | |нормативтік-техникалық | | | |құжаттама; | | | |Электрқауіпсіздігі. |Электрқауіпсіздігі. |Конспект | |Қауіпсіздік техникасының|Қауіпсіздік техникасының |Конспект | |негіздері. |негіздері - өндірістік процесстер| | | |мен жабдықтарға қойылатын | | | |кауіпсіздік талаптары, электр | | | |қауіпсіздігі, көтергіштасымал | | | |жұмыстардың қауіпсіздігі, | | | |қысыммен жұмыс істейтін ыдыстар | | | |мен жүйелерді пайдалану | | | |қауіпсіздігі. | | |Өндірістік санитария |Өндірістік микроклимат және |Шуылдан және | |және еңбек санитариясы -|жарықтандыру. |дірілден, зиянды | |өнеркәсіптік | |заттардан және | |объектілерге қойылатын | |сәулеленуден қорғау.| |санитарлық талаптар | | | |Өрт-жарылыс |Өрт-жарылыс қауіпсіздігінің |Конспект | |қауіпсіздігінің |негіздері – жану және өрт туралы | | |негіздері – жану және |жалпы мағлуматтар, өрттерді | | |өрт туралы жалпы |болдырмау және өрттен қорғау | | |мағлуматтар, өрттерді |жүйелері | | |болдырмау және өрттен | | | |қорғау жүйелері. | | | |Үймереттер мен |Үймереттер мен ғимараттарды |Конспект | |ғимараттарды найзағадан |найзағадан қорғау | | |қорғау | | | |Тіршілік әрекетінің |Адамның мекендеу ортасының |Конспект | |қауіпсіздігі. Тіршілік |қауіптілігі. | | |әрекеті қауіпсіздігінің | | | |ұйымдастырушылық және | | | |теориялық негіздері. | | | |Бейбіт және соғыс | | | |кезіндегі азаматтық | | | |қорғаныстың ролі және | | | |міндеттері. | | | |Мекендеу ортасының |Мекендеу ортасының қауптіліктері |Конспект | |қауптіліктері | | | |Техногенді қауіптіліктер|Техногенді қауіптіліктер және |Конспект | |және олардан қорғау |олардан қорғау | | |Өнеркәсіптік объектілер |Өнеркәсіптік объектілер жұмысының|Конспект | |жұмысының тұрақтылығы |тұрақтылығы | | |Төтенше жағдайлар ТЖ. |Зақымдану ошақтары. |Алапаттар теориясы. | |Алапаттар теориясы. | |Зақымдану ошақтары. | |Зақымдану ошақтары. | |Халықты ТЖ | |Халықты ТЖ зақымдаушы | |зақымдаушы | |факторларынан қорғау. | |факторларынан | | | |қорғау. | |Зақымдану ошақтарындағы |Істен шығуды тексеру әдістері. |Технологиялық | |құтқару және басқа шұғыл|Машиналар бөлшектерінде ақауларды|машиналар мен | |жұмыстар. ТҚ бойынша |байқау әдістері. Тозған |жабдықтарды жөндеу | |ұйымдастыру жұмыстары. |бөлшектерді қалпына келтіру |өндірісі. | |Радиациялық, химиялық |технологиясы. Жөндеуді |Жөндеу-пайдалану | |барлау түрлері. |ұйымдастыру. Жөндеуді жосппарлау |материалдарын өндіру| | |және есепке алу. Жөндеуді |және сақтау | | |инженерлік қамтамасыз ету. Жөндеу| | | |технологиясы және | | | |механикаландыру. | | | | | | 7 «ЕҢБЕК ҚОРҒАУ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ Кесте 5 - «Еңбек қорғау» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі |№ |Апталар | 8 ӘДЕБИЕТ 8.1 Негізгі 8.1.1. Белова С.В. Безопасность жизнедеятельности. Москва: Высшая школа, 1999.- 448 с. 8.1.2. Загрязнение воздуха в жилых и общественных зданиях/ Пер.с англ.Р.А.Уадди,Р.А.Щефф.-М.: Стройиздат, 1987.-154с. 8.1.3 Контроль за выбросами в атмосферу и работой газоочистительных установок на предприятиях машиностроения.-М.:Машиностроение,1984.-128с. 8.1.4 Методы определения вредных веществ в воздухе и других средах /Под ред.О.Д.Хализовой.-М.:Химия, 1960.Ч.1.-317с. 8.1.5 Новиков Ю.В., Ласточкина К.О., Болдина З.Н. Методы исследования качества воды водоемов.-М.:Медицина,1990.-399с. Руководство к практическим знаниям по гигиене труда /Под ред.З.И.Израельсона.-М.:Медицина, 1973.-479с. 2. Қосымша әдебиеттер 8.2.1 Голубовская Э.К.Биологические основы очистки воды.-М.:1978.-120с. 8.2.2 Роль микроорганизмов в круговороте газов в природе.-Сб.докл.-М.: Наука, 1979.-89с. 8.2.3.В.В.Беляев. Охрана труда на предприятиях ММП.-М.:Легкая промыш-ть, 1982.-287с. 8.2.4.Санитарные нормы и правила
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz