Файл қосу

Басқару негіздері




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                 |
|ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ                                                     |
|ПЕДАГОГИКА КАФЕДРАСЫ                                                      |
|СМЖ 3 - деңгейдегі құжаты|ПОӘК                  |                        |
|                         |                      |УМКД 042-18.19/08-2013  |
|«Педагогикалық           |                      |                        |
|менеджмент» пәнінің      |№ 1-басылым           |                        |
|оқу-әдістемелік кешені   |                      |                        |
|(оқытушылар үшін)        |                      |                        |








            «Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент»

                      ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                        5В012000 -" Кәсіптік оқыту "
                      Оқытушыларға арналған пәннің оқу
                             жұмыс бағдарламасы




























                                 Cемей -2013

1. Құрастырған
Құрастырған:  ____________Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік
университеті. «Педагогика» кафедрасының оқытушысы, Карипбаева Ш.Т.

 «25» тамыз 2013  ж.

2. Талқыланды
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
 «Педагогика» кафедрасы отырысында қарастырылды.


Хаттама № 1 «03» қыркүйек 2013 ж.


Кафедра меңгерушісі __________  Джанбубекова М.З.


2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды.


Хаттама № 1 «05» қыркүйек 2013 ж.


Төрағасы __________ Ахметова Ш.Т.

3. бекітілді
Университеттің Оқу-әдістемелік  кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды
және  мақұлданды.


Хаттама № 1 «18» қыркүйек 2013 ж.


ОӘК төрағасы    _______________ Искакова Г.К.































                               М А З М Ұ Н Ы :
1.Қолдану  аясы
2.Нормативтік сілтемелер
3.Жалпы ережелер
4. Оқу пәнінің мазмұны (модульдің)
5.Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары
6.Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7.Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
8.Әдебиеттер










































1. ҚОЛДАНУ  АЯСЫ:
   «Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент» пәні  бойынша  оқу-
әдістемелік кешені  университеттің  барлық  мамандықтардың   2  курстың  оқу
топтарына  арналған.  Оқу-әдістемелік  кешенде  қоғам   өміріндегі   күрделі
құбылыстар  мен  процестерді,  оларды  этнопедагогикалық  теориялар   арқылы
түсіндірудің   бағдарламалары   мен   әдіс-тәсілдері,   этникалық    маңызды
мәселелерді түсіну мен шеше білудің жолдары сынды т.б.  маңызды  мәліметтері
қамтылған. Оқыту үрдісінде студенттерді  курс  мазмұнымен,  оның  өзектілігі
және қажеттілегімен, курс саясатымен студенттерді таныстырады.  Пәннің  оқу-
әдістемелік  кешені  студенттердің  пәнді  танудағы  басшылыққа  алатын  оқу
көмекші құралы ретінде пайдалануға құрастырылды.
2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР:
    Кәсіптік оқыту жүйесіндегі  педагогикалық  менеджмент  пәнінен  осы  оқу
бағдарламасы пәннен типтік бағдарламаға сәйкес  жасалған  және  оқу  үрдісін
ұйымдастыруда мына құжаттар негізінде негіз болады:
     - Барлық мамандығының жалпы  білім  беретін  стандарты  ҚР,   Қазақстан
Республикасының Білім және ғылым министрлігінің өзгерістер мен  толықтырулар
енгізілген 13.02.2012 жылғы білім заңы,
      -СТУ  042-ГУ-4-2013  университетінің   «Пәннің   оқу   -   әдістемелік
кешендерін жасау мен безендіруге жалпы талаптар» стандарты.
     - ДП-042-1.01.-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы  және
мазмұны» құжаттық процедурасы.
      3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР:
   3.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы
    «Кәсіптік оқыту жүйесіндегі  педагогикалық  менеджмент»  курсы  болашақ
маманды оқытушы шеберлігі мен педагогикалық жүйедегі  формализм  себептерін,
білім беру үрдісін басқарудағы теориялық және технологиялық  ерекшеліктерін,
оқытушының кәсіби іс-әрекетінің нәтижесімен сапа түсінігін,  сонымен  қатар,
оқушы  біліміне  мұғалім  талаптарының  деңгейлік  сипаттағы  өзара   қарым-
қатынасын  қарастырады.  жоғары  мектепте  оқу-тәрбие  процесін  ұйымдастыру
іскерлігімен, дағдыларымен қаруландырады.
    3.2 Пәнді оқыту мақсаты.
Студенттердің педагогикалық менеджменттің ғылыми  негізі  туралы  білімдерін
қалыптастыру;  білім  беру  үрдісінде   басқару   үрдісінің   құрлымы   және
маңыздылығы туралы білімдерін қалыптастыру; 
    3.3  Пәнді оқытудын негізгі міндеттері:
    • Ғылыми таным мен шығармашылық негіздерін;
    • Педагогикалық зерттеулердің бағытын таңдау;
    • Ғылыми ақпаратттарды іздестіру,жинақтау және өңдеу;
    • Педагогикалық эксперимент мазмұнын,логикасын түзу;
    • Зерттеу жұмыстарының айқындаушы және қалыптастырушы эксперименттері
      мазмұнын жасау,оларды жүргізу;
    • Зерттеу жұмыстарының нәтижелерін дайындауды қарастырады.
    3.4  Пәнді оқу барысында студент білу керек:
    • педагогикалық негізгі ұғымдарды,
    • педагогика ғылымдарының негізгі міндеттері мен принциптерін;
    • педагогикалық үрдістің заңдылықтарымен қағидаларын;
    • мұғалімнің кәсіби педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін;
    • теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануды;
    • оқу-тәрбие процесінің технологиясын.
   3.5     Пәннің     пререквизиті:әлеуметтану,мәдениеттану,психология,жалпы
   педагогика,
   3.6 Пәннің постреквизиті: мектеп  педагогикасы,  педагогикалық  іс-әрекет
негіздері, тәрбие жұмысы мен әдістемесі және құқықтану.

       КЕСТЕ  1. Жұмыстық оқу жоспарынан үзінді көшірме
|Курс  |Семестр  |Несие |Лек (сағ)|Сем (сағ)|СОӨЖ    |СӨЖ   |Бақылау  |
|      |         |      |         |         |сағ     |      |түрі     |
|2     |3        |2     |15       |15       |15      |45    |емтихан  |

4. Оқытушы үшін пәннің жұмыс оқу бағдарламасы
  Кесте 2 - Пән мазмұны, сабақ түрлеріне қарай сағатты бөлу
|№  |Тақырып аты       |Мазмұны                    |Сағат |Әдебиеттер      |
|   |                  |                           |саны  |                |
|1  |2                 |3                          |4     |5               |
|Лекциялық сабақтар                                                        |
|1  |1-Тақырып:        |Менеджменттің ғылым ретінде|3     |Баймолдаев Т.М. |
|   |Менеджменттің     |пайда болуы, дамуы және    |      |Педагогический  |
|   |маңызы, оның      |тарихы, оның кәсіби білім  |      |менеджмент и    |
|   |кәсіби білім беру |беру жүйесіндегі түрленуі. |      |современное     |
|   |жүйесіндегі рөлі  |Ғылыми менеджмент          |      |управление      |
|   |мен орыны.        |мектептері. Пәннің ұғымдық |      |школой.-А:2001г |
|   |                  |аппараты. «Менеджмент»     |      |Менеджмент в    |
|   |                  |ұғымына берілген анықтама  |      |управлениии     |
|   |                  |түрлері. Менеджмент кәсіби |      |школой. Уч.пос /|
|   |                  |білім беру жүйесіндегі     |      |под.ред         |
|   |                  |интеграциялау үрдісі       |      |Т.И.Шамовой –   |
|   |                  |петінде.                   |      |М:2000г         |
|2  |2-Тақырып:  Кәсіби|Әлеуметтік педагогикалық   |2     |Менеджмент в    |
|   |білім беру        |жүйелер, ұғымдар және      |      |управлениии     |
|   |мекемелеріндегі   |түрлері. Жүйелердің        |      |школой. Уч.пос /|
|   |басқаруға жүйелі  |табиғаты және маңызы,      |      |под.ред         |
|   |қөзқарастар.      |олардың түрлері және даму  |      |Т.И.Шамовой –   |
|   |                  |заңдылықтары. Педагогикалық|      |М:2000г         |
|   |                  |жүйе әлеуметтік жүйенің    |      |Бердалиев К.Б., |
|   |                  |түрі ретінде, оның атқарушы|      |Өмірзаков С.П., |
|   |                  |құрамдастары: мақсаты,     |      |Есенгазиев Б.К.,|
|   |                  |мазмұны, қызметі,          |      |Ерғалиев Қ.Р.   |
|   |                  |талдау-нәтижелік.          |      |Басқару         |
|   |                  |Педагогикалық үрдіс        |      |негіздері.-Алмат|
|   |                  |динамикалық жүйе ретінде,  |      |ы, 1997         |
|   |                  |педагогикалық  үрдістің    |      |                |
|   |                  |қозғаушы күштері.          |      |                |
|3  |3-Тақырып:  Жүйе  |Білім беру жүйелерін       |2     |Баймолдаев Т.М. |
|   |және басқару.     |басқару. Басқару қызметі   |      |Педагогический  |
|   |                  |ұғымы және маңызы.         |      |менеджмент и    |
|   |                  |Басқарудың негізгі мақсаты |      |современное     |
|   |                  |және міндеттері. Басқару   |      |управление      |
|   |                  |үрдісінің циклді сипаты.   |      |школой.-А:2001г |
|   |                  |Білім беру мекемелерін     |      |Бердалиев К.Б., |
|   |                  |басқару қағидалары. Білім  |      |Өмірзаков С.П., |
|   |                  |бері мекемелерін басқару   |      |Есенгазиев Б.К.,|
|   |                  |функциялары (мақсаттылығы  |      |Ерғалиев Қ.Р.   |
|   |                  |және жоспарлау, үйлестіру  |      |Басқару         |
|   |                  |және реттеу, мекеменің     |      |негіздері.-Алмат|
|   |                  |жұмысын есепке алу,        |      |ы, 1997         |
|   |                  |жұмысыты бақылау және      |      |                |
|   |                  |талдау жасау). Басқару     |      |                |
|   |                  |әдістері: психологиялық-   |      |                |
|   |                  |педагогикалық,             |      |                |
|   |                  |ұйымдастыру-ұйғарымдық,    |      |                |
|   |                  |экономикалық.              |      |                |
|4  |4-Тақырып:        |Білім беру мекемелері      |2     |Баймолдаев Т.М. |
|   |Нарықтық экономика|қызметінің басымдық        |      |Педагогический  |
|   |жағдайындағы оқу  |бағыттарын таңдау. Білім   |      |менеджмент и    |
|   |орындарының даму  |беру мекемелерінің         |      |современное     |
|   |стратегиясы.      |стратегиялық даму          |      |управление      |
|   |                  |жоспарларын жасау. Оқу     |      |школой.-А:2001г |
|   |                  |орындарының стратегиялық   |      |Менеджмент в    |
|   |                  |дамуына сыртқы ортаның     |      |управлениии     |
|   |                  |әсері.  Білім беру         |      |школой. Уч.пос /|
|   |                  |мекемелерінің стратегиялық |      |под.ред         |
|   |                  |даму жоспарын айқындаудағы |      |Т.И.Шамовой –   |
|   |                  |маркетингтік зерттеулердің |      |М:2000г         |
|   |                  |рөлі.                      |      |Бердалиев К.Б., |
|   |                  |                           |      |Өмірзаков С.П., |
|   |                  |                           |      |Есенгазиев Б.К.,|
|   |                  |                           |      |Ерғалиев Қ.Р.   |
|   |                  |                           |      |Басқару         |
|   |                  |                           |      |негіздері.-Алмат|
|   |                  |                           |      |ы, 1997         |
|5  |5-Тақырып:        |Білім беру мекемелерін     |2     |Баймолдаев Т.М. |
|   |Педагогикалық     |басқарудың ғылыми-теориялық|      |Педагогический  |
|   |менеджментте білім|негіздері және басқарудың  |      |менеджмент и    |
|   |беру сапасын      |әдіснамасы. Сапа           |      |современное     |
|   |басқару.          |менеджменті жүйесі (СМЖ),  |      |управление      |
|   |                  |оны білім беруді және білім|      |школой.-А:2001г |
|   |                  |беру үрдісін жоспарлауға,  |      |Менеджмент в    |
|   |                  |басқаруға, білім бері      |      |управлениии     |
|   |                  |нәтижелерінің сапасын      |      |школой. Уч.пос /|
|   |                  |бағалауға ендіру.          |      |под.ред         |
|   |                  |                           |      |Т.И.Шамовой –   |
|   |                  |                           |      |М:2000г         |
|6  |6-Тақырып:        |Ақпарат ұғымы оның         |2     |Баймолдаев Т.М. |
|   |Педагогикалық     |педагогикалық менеджментегі|      |Педагогический  |
|   |менеджментті      |рөлі мен маңызы.           |      |менеджмент и    |
|   |ақпараттық        |Басқарушылық ақпарат. Білім|      |современное     |
|   |қамтамасыз ету.   |беру саласы                |      |управление      |
|   |                  |басқарушыларының ақпататтық|      |школой.-А:2001г |
|   |                  |қажеттілігі. Ақпараттық    |      |Бердалиев К.Б., |
|   |                  |қажеттілікті қалыптастыруға|      |Өмірзаков С.П., |
|   |                  |әсер ететін объективті және|      |Есенгазиев Б.К.,|
|   |                  |субъективті факторлар.     |      |Ерғалиев Қ.Р.   |
|   |                  |Менедментті ақпараттық     |      |Басқару         |
|   |                  |қамтамасыз етудің          |      |негіздері.-Алмат|
|   |                  |тиімділігі. Жаңа ақпараттық|      |ы, 1997         |
|   |                  |технологияла, оларды       |      |                |
|   |                  |басқару қызметін           |      |                |
|   |                  |ақпараттандыру үрдісінде   |      |                |
|   |                  |қолдану.                   |      |                |
|7  |7-Тақырып:        |Педагогикалық ұжымдағы     |2     |Баймолдаев Т.М. |
|   |Педагогикалық     |әлеуметтік- психологиялық  |      |Педагогический  |
|   |ұжымдағы          |климат. Білім бері         |      |менеджмент и    |
|   |тұлғааралық       |мекемелеріндегі            |      |современное     |
|   |қатынастар.       |педагогикалық ұжым, оның   |      |управление      |
|   |                  |қызметіндегі ерекшеліктер  |      |школой.-А:2001г |
|   |                  |«Тұлғалараралық қатынастар»|      |Бердалиев К.Б., |
|   |                  |ұғымы. Тұлғалараралық      |      |Өмірзаков С.П., |
|   |                  |қатынастардың оқытушылар   |      |Есенгазиев Б.К.,|
|   |                  |қызметіне, оқу –тәрбие     |      |Ерғалиев Қ.Р.   |
|   |                  |үрдісіне әсері.            |      |Басқару         |
|   |                  |Тұлғалараралық қатынастар  |      |негіздері.-Алмат|
|   |                  |ұжымдағы                   |      |ы, 1997         |
|   |                  |әлеуметтік-психологиялық   |      |                |
|   |                  |реңкті қалыптастыру негізі |      |                |
|   |                  |ретінде оның функциялары.  |      |                |
|   |                  |Педагогикалық ұжымдағы     |      |                |
|   |                  |түсініспеушіліктер және оны|      |                |
|   |                  |шешу                       |      |                |
|Барлығы                                           |15    |                |

                    4.1 Практикалық сабақтың тақырыптары
      Кесте 3
|№  |Семинар сұрақтары                     |Прак-қ     |Әдебиеттер         |
|   |                                      |сағат саны |                   |
|1  |2                                     |3          |4                  |
|1  |1-Тақырып: Менеджменттің маңызы, оның |3          |Менеджмент в       |
|   |кәсіби білім беру жүйесіндегі рөлі мен|           |управлениии школой.|
|   |орыны.                                |           |Уч.пос / под.ред   |
|   |Жоспары: Менеджменттің ғылым ретінде  |           |Т.И.Шамовой –      |
|   |пайда болуы, дамуы және тарихы, оның  |           |М:2000г            |
|   |кәсіби білім беру жүйесіндегі         |           |Бердалиев К.Б.,    |
|   |түрленуі. Ғылыми менеджмент           |           |Өмірзаков С.П.,    |
|   |мектептері. Пәннің ұғымдық аппараты.  |           |Есенгазиев Б.К.,   |
|   |«Менеджмент» ұғымына берілген анықтама|           |Ерғалиев Қ.Р.      |
|   |түрлері. Менеджмент кәсіби білім беру |           |Басқару            |
|   |жүйесіндегі интеграциялау үрдісі      |           |негіздері.-Алматы, |
|   |петінде.                              |           |1997               |
|2  |2-Тақырып:  Кәсіби білім беру         |2          |Менеджмент в       |
|   |мекемелеріндегі басқаруға жүйелі      |           |управлениии школой.|
|   |қөзқарастар.                          |           |Уч.пос / под.ред   |
|   |Жоспары:  Әлеуметтік педагогикалық    |           |Т.И.Шамовой –      |
|   |жүйелер, ұғымдар және түрлері.        |           |М:2000г            |
|   |Жүйелердің табиғаты және маңызы,      |           |Бердалиев К.Б.,    |
|   |олардың түрлері және даму             |           |Өмірзаков С.П.,    |
|   |заңдылықтары. Педагогикалық  жүйе     |           |Есенгазиев Б.К.,   |
|   |әлеуметтік жүйенің түрі ретінде, оның |           |Ерғалиев Қ.Р.      |
|   |атқарушы құрамдастары: мақсаты,       |           |Басқару            |
|   |мазмұны, қызметі, талдау-нәтижелік.   |           |негіздері.-Алматы, |
|   |Педагогикалық үрдіс динамикалық жүйе  |           |1997               |
|   |ретінде, педагогикалық  үрдістің      |           |                   |
|   |қозғаушы күштері.                     |           |                   |
|3  |3-Тақырып:  Жүйе және басқару.        |2          |Менеджмент в       |
|   |Жоспары: Білім беру жүйелерін басқару.|           |управлениии школой.|
|   |Басқару қызметі ұғымы және маңызы.    |           |Уч.пос / под.ред   |
|   |Басқарудың негізгі мақсаты және       |           |Т.И.Шамовой –      |
|   |міндеттері. Басқару үрдісінің циклді  |           |М:2000г            |
|   |сипаты.                               |           |Бердалиев К.Б.,    |
|   |Білім беру мекемелерін басқару        |           |Өмірзаков С.П.,    |
|   |қағидалары. Білім бері мекемелерін    |           |Есенгазиев Б.К.,   |
|   |басқару функциялары (мақсаттылығы және|           |Ерғалиев Қ.Р.      |
|   |жоспарлау, үйлестіру және реттеу,     |           |Басқару            |
|   |мекеменің жұмысын есепке алу, жұмысыты|           |негіздері.-Алматы, |
|   |бақылау және талдау жасау). Басқару   |           |1997               |
|   |әдістері: психологиялық-              |           |                   |
|   |педагогикалық, ұйымдастыру-ұйғарымдық,|           |                   |
|   |экономикалық.                         |           |                   |
|   |Білім беру мекемелерін басқарудың     |           |                   |
|   |құрылымы. Басқару құрылымын модельдеу.|           |                   |
|   |Білім бері мекемелерін басқару        |           |                   |
|   |құрылымын анықтайтын факторлар.       |           |                   |
|4  |4-Тақырып:  Нарықтық экономика        |2          |Менеджмент в       |
|   |жағдайындағы оқу орындарының даму     |           |управлениии школой.|
|   |стратегиясы.                          |           |Уч.пос / под.ред   |
|   |Жоспары: Білім беру мекемелері        |           |Т.И.Шамовой –      |
|   |қызметінің басымдық бағыттарын таңдау.|           |М:2000г            |
|   |Білім беру мекемелерінің стратегиялық |           |Бердалиев К.Б.,    |
|   |даму жоспарларын жасау. Оқу           |           |Өмірзаков С.П.,    |
|   |орындарының стратегиялық дамуына      |           |Есенгазиев Б.К.,   |
|   |сыртқы ортаның әсері.  Білім беру     |           |Ерғалиев Қ.Р.      |
|   |мекемелерінің стратегиялық даму       |           |Басқару            |
|   |жоспарын айқындаудағы маркетингтік    |           |негіздері.-Алматы, |
|   |зерттеулердің рөлі.                   |           |1997               |
|5  |5-Тақырып:  Педагогикалық менеджментте|2          |Менеджмент в       |
|   |білім беру сапасын басқару.           |           |управлениии школой.|
|   |Жоспары: Білім беру мекемелерін       |           |Уч.пос / под.ред   |
|   |басқарудың ғылыми-теориялық негіздері |           |Т.И.Шамовой –      |
|   |және басқарудың әдіснамасы. Сапа      |           |М:2000г            |
|   |менеджменті жүйесі (СМЖ), оны білім   |           |Бердалиев К.Б.,    |
|   |беруді және білім беру үрдісін        |           |Өмірзаков С.П.,    |
|   |жоспарлауға, басқаруға, білім бері    |           |Есенгазиев Б.К.,   |
|   |нәтижелерінің сапасын бағалауға       |           |Ерғалиев Қ.Р.      |
|   |ендіру.                               |           |Басқару            |
|   |Педагогикалық кадрларды аттестациялау.|           |негіздері.-Алматы, |
|   |Ұстаз еңбегін бақылауға қойылатын     |           |1997               |
|   |жалпы талаптар. Ұстаз еңбегі          |           |                   |
|   |бағалаудың дараландырылған            |           |                   |
|   |көрсеткіштері. Педагогикалық кадрларды|           |                   |
|   |аттестациялау технологиялары.         |           |                   |
|6  | 6-Тақырып:  Педагогикалық            |2          |Бердалиев К.Б.,    |
|   |менеджментті ақпараттық қамтамасыз    |           |Өмірзаков С.П.,    |
|   |ету.                                  |           |Есенгазиев Б.К.,   |
|   |Жоспары: Ақпарат ұғымы оның           |           |Ерғалиев Қ.Р.      |
|   |педагогикалық менеджментегі  рөлі мен |           |Басқару            |
|   |маңызы. Басқарушылық ақпарат. Білім   |           |негіздері.-Алматы, |
|   |беру саласы басқарушыларының          |           |1997               |
|   |ақпататтық  қажеттілігі. Ақпараттық   |           |Бердалиева Н.,     |
|   |қажеттілікті қалыптастыруға әсер      |           |Байболенова Л.А.,  |
|   |ететін объективті және субъективті    |           |Балошо Қ.Т.        |
|   |факторлар. Менедментті ақпараттық     |           |Ақпараттық         |
|   |қамтамасыз етудің тиімділігі. Жаңа    |           |менеджмент         |
|   |ақпараттық технологияла, оларды       |           |негіздері.-Алматы,2|
|   |басқару қызметін ақпараттандыру       |           |000                |
|   |үрдісінде қолдану.                    |           |                   |
|7  |7-Тақырып:  Педагогикалық ұжымдағы    |2          |Баймолдаев Т.М.    |
|   |тұлғааралық қатынастар.               |           |Педагогический     |
|   |Жоспары: Педагогикалық ұжымдағы       |           |менеджмент и       |
|   |әлеуметтік- психологиялық климат.     |           |современное        |
|   |Білім бері мекемелеріндегі            |           |управление         |
|   |педагогикалық ұжым, оның қызметіндегі |           |школой.-А:2001г    |
|   |ерекшеліктер «Тұлғалараралық          |           |Менеджмент в       |
|   |қатынастар» ұғымы. Тұлғалараралық     |           |управлениии школой.|
|   |қатынастардың оқытушылар қызметіне,   |           |Уч.пос / под.ред   |
|   |оқу –тәрбие үрдісіне әсері.           |           |Т.И.Шамовой –      |
|   |Тұлғалараралық қатынастар ұжымдағы    |           |М:2000г            |
|   |әлеуметтік-психологиялық реңкті       |           |                   |
|   |қалыптастыру негізі ретінде оның      |           |                   |
|   |функциялары. Педагогикалық ұжымдағы   |           |                   |
|   |түсініспеушіліктер және оны шешу.     |           |                   |
|   |Барлығы                               |15         |                   |

   5.Пәннің оқу-әдістемелік картасы
      Кесте 4
|№ |Сабақтын     |Сағат  |Тапсырмалар          |Қойылатын ұпай|Формасы           |   |
|  |тақырыбы     |саны   |                     |              |                  |   |
|  |                            |д      |п           |СОӨЖ       |СӨЖ      |
|1 |1. Баймолдаев Т.М.          |5      |16          |20 %       |         |
|  |Педагогический менеджмент и |       |            |           |         |
|  |современное управление      |       |            |           |         |
|  |школой. – Алматы. 2001.     |       |            |           |         |
|2 |Вазина К.Я., Петров Ю.Н.,   |20     |            |22%        |         |
|  |Белиловский В.Д.            |       |            |           |         |
|  |Педаго-гический менеджмент. |       |            |           |         |
|  |— М., 1991.                 |       |            |           |         |
|3 |Конаржевский Ю.А. Менеджмент|30     |            |50%        |         |
|  |и внутришкольное управление.|       |            |           |         |
|  |– М., 2000.                 |       |            |           |         |
|4 |Менеджмент в управлении     |50     |            |50%        |         |
|  |школой: Учебное посо¬бие. / |       |            |           |         |
|  |Научн. ред. Т.Н. Шамова. —  |       |            |           |         |
|  |М., 1992.                   |       |            |           |         |
|5 |Симонов В.П. Педагогический |10     |            |20%        |         |
|  |менеджмент. – М., 1999.     |       |            |           |         |
|6 |Управление развитием школы. |5      |            |20%        |         |
|  |/ Под ред. ММ. Поташника и  |       |            |           |         |
|  |В.С.Лазарева. — ,М., 1995.  |       |            |           |         |
|7 |Митина О.А. Сравнительный   |20     |            |20%        |         |
|  |обзор систем мониторинга в  |       |            |           |         |
|  |образовании. // Школьные    |       |            |           |         |
|  |технологии. - № 4. – 2002. –|       |            |           |         |
|  |С.69-75.                    |       |            |           |         |
|8 |Бенькович Т.М. Мониторинг   |10     |            |20%        |         |
|  |эффективности обучения. //  |       |            |           |         |
|  |Школьные технологии. – 2002.|       |            |           |         |
|  |- № 4. – С.216-223.         |       |            |           |         |


8. Әдебиеттер
Негізгі әдебиеттер:
1. Баймолдаев Т.М. Педагогический менеджмент и современное управление
школой. – Алматы. 2001.
2. Вазина К.Я., Петров Ю.Н., Белиловский В.Д. Педаго-гический менеджмент. —
М., 1991. 
3. Конаржевский Ю.А. Менеджмент и внутришкольное управление. – М., 2000.
4. Менеджмент в управлении школой: Учебное посо¬бие. / Научн. ред. Т.Н.
Шамова. — М., 1992.
5. Симонов В.П. Педагогический менеджмент. – М., 1999.
6. Управление развитием школы. / Под ред. ММ. Поташника и В.С.Лазарева. —
,М., 1995. 
7. Митина О.А. Сравнительный обзор систем мониторинга в образовании. //
Школьные технологии. - № 4. – 2002. – С.69-75.
8. Бенькович Т.М. Мониторинг эффективности обучения. // Школьные
технологии. – 2002. - № 4. – С.216-223.
Қосымша әдебиеттер:
1. Акофф Р. Планирование в больших экономических системах. М., 1964.
2. Вир С. Кибернетика и управление производством. М.: Советское радио,
1963.
3. Болтышев Ю.П. Управляем ли мы учебным процессом// Учительская газета, 26
марта 1974.
4. Болтышев Ю.П. Сетевое планирование в школе. М., Просвещение, 1980.
5. Витке Н.А. Научная организация управления //Научная организация техни¬ки
управления. М., 1924.
6. Витке Н.А. Организация управления и индустриальное развитие. М., 1925.
7. Галеева А.М. Применение методов сетевого планирования при организации
учебно-воспитательного процесса в вечерней школе// О некоторых вопро¬сах
НОТ в школе. Белгород, 1970.
8. Гойхин А.Н. Основы промышленного менеджмента. Менеджер-курс. Пермь,
1990.
9. Грейсон Джексон, младший, К. О'Делл. Американский менеджмент на пороге
XX века. М.: Экономика, 1991.
10. Захаров М.Г. Проблемы управления школой// Народное образование в
Курганской области за 50 лет Советской власти. Курган, 1967.
11. Исикава Каору. Японские методы управления качеством. М.: Экономика,
1988.
12. Как работают японские предприятия. М.: Экономика, 1989.
13. Карнеги Д. Как завоевать друзей и оказывать влияние на людей. Рязань,
1991. Керженцев П.М. Принципы организации. М., 1968.
14. Койшибаев Б. А. Педагогический мониторинг комплексного образования
(тезаурус и модели). - Алматы, 1998 – 207 с. 
15. Клиланд Д., Кинг В. Системный анализ и целевое управление. М., 1974.
16. Конаржевский Ю.А. Концепция внутришкольного управления. Алма-Ата, 1991.
17. Конаржевский Ю.А. Некоторые вопросы перестройки внутришкольного
управления. Курган, 1989.
18. Куртиков Н.С. Социальный объект управления - коллектив. М., 1974.
19. Месарович М., Тако Д., Такахаро И. Теория иерархических многоуровневых
систем. М.: Мир, 1973.
20. Овчинников А.А., Кучинский В.С., Петров Г.Ф. Сетевые методы
планиро¬вания и организации учебного плана. М.: Высшая школа, 1972.
21. Панасюк А.Ю. Управленческое общение. М., 1990.
22. Питере Т., Уотермен Р. В поисках эффективного управления. М.: Прогресс,
1986.
23. Поташник М.М. Демократизация управления школой. М.: Знание, 1990. Ребус
Б.М. Психологические основы управления школой. Ставрополь, 1990. Риггс Д.
Производственные системы: планирование, анализ, контроль. М.: Прогресс,
1972.
24. Сырымбетова Л.С. Модель казахской женской гимназии. - Алматы, 1998. –
44 с.
25. Татьянченко В.С. Методические указания по формированию управленче¬ских
информационных систем в условиях общеобразовательной школы. Че¬лябинск,
1985.
26. Тезарус менеджера социалистического предприятия. М., 1989.
27. Черкасов Б.И. В чем преимущества сетевого планирования // Вестник
высшей школы, 1968, № 1.
28. Чепцов А.А. Использование сетевых графиков при планировании учебной
деятельности // Советская педагогика, 1971, № 4.
29. Шамова Т.Н., Чекмарева Т.К. Совершенствование системы внутришкольной
педагогической информации как важнейшее условие реализации школьной
реформы. М.: МТПИ, 1989.
 


Пәндер