Файл қосу
Басқару негіздері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ | |ПЕДАГОГИКА КАФЕДРАСЫ | |СМЖ 3 - деңгейдегі құжаты|ПОӘК | | | | |УМКД 042-18.19/08-2013 | |«Педагогикалық | | | |менеджмент» пәнінің |№ 1-басылым | | |оқу-әдістемелік кешені | | | |(оқытушылар үшін) | | | «Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент» ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В012000 -" Кәсіптік оқыту " Оқытушыларға арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасы Cемей -2013 1. Құрастырған Құрастырған: ____________Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті. «Педагогика» кафедрасының оқытушысы, Карипбаева Ш.Т. «25» тамыз 2013 ж. 2. Талқыланды 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Педагогика» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 «03» қыркүйек 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ Джанбубекова М.З. 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 «05» қыркүйек 2013 ж. Төрағасы __________ Ахметова Ш.Т. 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 «18» қыркүйек 2013 ж. ОӘК төрағасы _______________ Искакова Г.К. М А З М Ұ Н Ы : 1.Қолдану аясы 2.Нормативтік сілтемелер 3.Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (модульдің) 5.Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 6.Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7.Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8.Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ АЯСЫ: «Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент» пәні бойынша оқу- әдістемелік кешені университеттің барлық мамандықтардың 2 курстың оқу топтарына арналған. Оқу-әдістемелік кешенде қоғам өміріндегі күрделі құбылыстар мен процестерді, оларды этнопедагогикалық теориялар арқылы түсіндірудің бағдарламалары мен әдіс-тәсілдері, этникалық маңызды мәселелерді түсіну мен шеше білудің жолдары сынды т.б. маңызды мәліметтері қамтылған. Оқыту үрдісінде студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігі және қажеттілегімен, курс саясатымен студенттерді таныстырады. Пәннің оқу- әдістемелік кешені студенттердің пәнді танудағы басшылыққа алатын оқу көмекші құралы ретінде пайдалануға құрастырылды. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР: Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент пәнінен осы оқу бағдарламасы пәннен типтік бағдарламаға сәйкес жасалған және оқу үрдісін ұйымдастыруда мына құжаттар негізінде негіз болады: - Барлық мамандығының жалпы білім беретін стандарты ҚР, Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің өзгерістер мен толықтырулар енгізілген 13.02.2012 жылғы білім заңы, -СТУ 042-ГУ-4-2013 университетінің «Пәннің оқу - әдістемелік кешендерін жасау мен безендіруге жалпы талаптар» стандарты. - ДП-042-1.01.-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы және мазмұны» құжаттық процедурасы. 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР: 3.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы «Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент» курсы болашақ маманды оқытушы шеберлігі мен педагогикалық жүйедегі формализм себептерін, білім беру үрдісін басқарудағы теориялық және технологиялық ерекшеліктерін, оқытушының кәсіби іс-әрекетінің нәтижесімен сапа түсінігін, сонымен қатар, оқушы біліміне мұғалім талаптарының деңгейлік сипаттағы өзара қарым- қатынасын қарастырады. жоғары мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру іскерлігімен, дағдыларымен қаруландырады. 3.2 Пәнді оқыту мақсаты. Студенттердің педагогикалық менеджменттің ғылыми негізі туралы білімдерін қалыптастыру; білім беру үрдісінде басқару үрдісінің құрлымы және маңыздылығы туралы білімдерін қалыптастыру; 3.3 Пәнді оқытудын негізгі міндеттері: • Ғылыми таным мен шығармашылық негіздерін; • Педагогикалық зерттеулердің бағытын таңдау; • Ғылыми ақпаратттарды іздестіру,жинақтау және өңдеу; • Педагогикалық эксперимент мазмұнын,логикасын түзу; • Зерттеу жұмыстарының айқындаушы және қалыптастырушы эксперименттері мазмұнын жасау,оларды жүргізу; • Зерттеу жұмыстарының нәтижелерін дайындауды қарастырады. 3.4 Пәнді оқу барысында студент білу керек: • педагогикалық негізгі ұғымдарды, • педагогика ғылымдарының негізгі міндеттері мен принциптерін; • педагогикалық үрдістің заңдылықтарымен қағидаларын; • мұғалімнің кәсіби педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін; • теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануды; • оқу-тәрбие процесінің технологиясын. 3.5 Пәннің пререквизиті:әлеуметтану,мәдениеттану,психология,жалпы педагогика, 3.6 Пәннің постреквизиті: мектеп педагогикасы, педагогикалық іс-әрекет негіздері, тәрбие жұмысы мен әдістемесі және құқықтану. КЕСТЕ 1. Жұмыстық оқу жоспарынан үзінді көшірме |Курс |Семестр |Несие |Лек (сағ)|Сем (сағ)|СОӨЖ |СӨЖ |Бақылау | | | | | | |сағ | |түрі | |2 |3 |2 |15 |15 |15 |45 |емтихан | 4. Оқытушы үшін пәннің жұмыс оқу бағдарламасы Кесте 2 - Пән мазмұны, сабақ түрлеріне қарай сағатты бөлу |№ |Тақырып аты |Мазмұны |Сағат |Әдебиеттер | | | | |саны | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Лекциялық сабақтар | |1 |1-Тақырып: |Менеджменттің ғылым ретінде|3 |Баймолдаев Т.М. | | |Менеджменттің |пайда болуы, дамуы және | |Педагогический | | |маңызы, оның |тарихы, оның кәсіби білім | |менеджмент и | | |кәсіби білім беру |беру жүйесіндегі түрленуі. | |современное | | |жүйесіндегі рөлі |Ғылыми менеджмент | |управление | | |мен орыны. |мектептері. Пәннің ұғымдық | |школой.-А:2001г | | | |аппараты. «Менеджмент» | |Менеджмент в | | | |ұғымына берілген анықтама | |управлениии | | | |түрлері. Менеджмент кәсіби | |школой. Уч.пос /| | | |білім беру жүйесіндегі | |под.ред | | | |интеграциялау үрдісі | |Т.И.Шамовой – | | | |петінде. | |М:2000г | |2 |2-Тақырып: Кәсіби|Әлеуметтік педагогикалық |2 |Менеджмент в | | |білім беру |жүйелер, ұғымдар және | |управлениии | | |мекемелеріндегі |түрлері. Жүйелердің | |школой. Уч.пос /| | |басқаруға жүйелі |табиғаты және маңызы, | |под.ред | | |қөзқарастар. |олардың түрлері және даму | |Т.И.Шамовой – | | | |заңдылықтары. Педагогикалық| |М:2000г | | | |жүйе әлеуметтік жүйенің | |Бердалиев К.Б., | | | |түрі ретінде, оның атқарушы| |Өмірзаков С.П., | | | |құрамдастары: мақсаты, | |Есенгазиев Б.К.,| | | |мазмұны, қызметі, | |Ерғалиев Қ.Р. | | | |талдау-нәтижелік. | |Басқару | | | |Педагогикалық үрдіс | |негіздері.-Алмат| | | |динамикалық жүйе ретінде, | |ы, 1997 | | | |педагогикалық үрдістің | | | | | |қозғаушы күштері. | | | |3 |3-Тақырып: Жүйе |Білім беру жүйелерін |2 |Баймолдаев Т.М. | | |және басқару. |басқару. Басқару қызметі | |Педагогический | | | |ұғымы және маңызы. | |менеджмент и | | | |Басқарудың негізгі мақсаты | |современное | | | |және міндеттері. Басқару | |управление | | | |үрдісінің циклді сипаты. | |школой.-А:2001г | | | |Білім беру мекемелерін | |Бердалиев К.Б., | | | |басқару қағидалары. Білім | |Өмірзаков С.П., | | | |бері мекемелерін басқару | |Есенгазиев Б.К.,| | | |функциялары (мақсаттылығы | |Ерғалиев Қ.Р. | | | |және жоспарлау, үйлестіру | |Басқару | | | |және реттеу, мекеменің | |негіздері.-Алмат| | | |жұмысын есепке алу, | |ы, 1997 | | | |жұмысыты бақылау және | | | | | |талдау жасау). Басқару | | | | | |әдістері: психологиялық- | | | | | |педагогикалық, | | | | | |ұйымдастыру-ұйғарымдық, | | | | | |экономикалық. | | | |4 |4-Тақырып: |Білім беру мекемелері |2 |Баймолдаев Т.М. | | |Нарықтық экономика|қызметінің басымдық | |Педагогический | | |жағдайындағы оқу |бағыттарын таңдау. Білім | |менеджмент и | | |орындарының даму |беру мекемелерінің | |современное | | |стратегиясы. |стратегиялық даму | |управление | | | |жоспарларын жасау. Оқу | |школой.-А:2001г | | | |орындарының стратегиялық | |Менеджмент в | | | |дамуына сыртқы ортаның | |управлениии | | | |әсері. Білім беру | |школой. Уч.пос /| | | |мекемелерінің стратегиялық | |под.ред | | | |даму жоспарын айқындаудағы | |Т.И.Шамовой – | | | |маркетингтік зерттеулердің | |М:2000г | | | |рөлі. | |Бердалиев К.Б., | | | | | |Өмірзаков С.П., | | | | | |Есенгазиев Б.К.,| | | | | |Ерғалиев Қ.Р. | | | | | |Басқару | | | | | |негіздері.-Алмат| | | | | |ы, 1997 | |5 |5-Тақырып: |Білім беру мекемелерін |2 |Баймолдаев Т.М. | | |Педагогикалық |басқарудың ғылыми-теориялық| |Педагогический | | |менеджментте білім|негіздері және басқарудың | |менеджмент и | | |беру сапасын |әдіснамасы. Сапа | |современное | | |басқару. |менеджменті жүйесі (СМЖ), | |управление | | | |оны білім беруді және білім| |школой.-А:2001г | | | |беру үрдісін жоспарлауға, | |Менеджмент в | | | |басқаруға, білім бері | |управлениии | | | |нәтижелерінің сапасын | |школой. Уч.пос /| | | |бағалауға ендіру. | |под.ред | | | | | |Т.И.Шамовой – | | | | | |М:2000г | |6 |6-Тақырып: |Ақпарат ұғымы оның |2 |Баймолдаев Т.М. | | |Педагогикалық |педагогикалық менеджментегі| |Педагогический | | |менеджментті |рөлі мен маңызы. | |менеджмент и | | |ақпараттық |Басқарушылық ақпарат. Білім| |современное | | |қамтамасыз ету. |беру саласы | |управление | | | |басқарушыларының ақпататтық| |школой.-А:2001г | | | |қажеттілігі. Ақпараттық | |Бердалиев К.Б., | | | |қажеттілікті қалыптастыруға| |Өмірзаков С.П., | | | |әсер ететін объективті және| |Есенгазиев Б.К.,| | | |субъективті факторлар. | |Ерғалиев Қ.Р. | | | |Менедментті ақпараттық | |Басқару | | | |қамтамасыз етудің | |негіздері.-Алмат| | | |тиімділігі. Жаңа ақпараттық| |ы, 1997 | | | |технологияла, оларды | | | | | |басқару қызметін | | | | | |ақпараттандыру үрдісінде | | | | | |қолдану. | | | |7 |7-Тақырып: |Педагогикалық ұжымдағы |2 |Баймолдаев Т.М. | | |Педагогикалық |әлеуметтік- психологиялық | |Педагогический | | |ұжымдағы |климат. Білім бері | |менеджмент и | | |тұлғааралық |мекемелеріндегі | |современное | | |қатынастар. |педагогикалық ұжым, оның | |управление | | | |қызметіндегі ерекшеліктер | |школой.-А:2001г | | | |«Тұлғалараралық қатынастар»| |Бердалиев К.Б., | | | |ұғымы. Тұлғалараралық | |Өмірзаков С.П., | | | |қатынастардың оқытушылар | |Есенгазиев Б.К.,| | | |қызметіне, оқу –тәрбие | |Ерғалиев Қ.Р. | | | |үрдісіне әсері. | |Басқару | | | |Тұлғалараралық қатынастар | |негіздері.-Алмат| | | |ұжымдағы | |ы, 1997 | | | |әлеуметтік-психологиялық | | | | | |реңкті қалыптастыру негізі | | | | | |ретінде оның функциялары. | | | | | |Педагогикалық ұжымдағы | | | | | |түсініспеушіліктер және оны| | | | | |шешу | | | |Барлығы |15 | | 4.1 Практикалық сабақтың тақырыптары Кесте 3 |№ |Семинар сұрақтары |Прак-қ |Әдебиеттер | | | |сағат саны | | |1 |2 |3 |4 | |1 |1-Тақырып: Менеджменттің маңызы, оның |3 |Менеджмент в | | |кәсіби білім беру жүйесіндегі рөлі мен| |управлениии школой.| | |орыны. | |Уч.пос / под.ред | | |Жоспары: Менеджменттің ғылым ретінде | |Т.И.Шамовой – | | |пайда болуы, дамуы және тарихы, оның | |М:2000г | | |кәсіби білім беру жүйесіндегі | |Бердалиев К.Б., | | |түрленуі. Ғылыми менеджмент | |Өмірзаков С.П., | | |мектептері. Пәннің ұғымдық аппараты. | |Есенгазиев Б.К., | | |«Менеджмент» ұғымына берілген анықтама| |Ерғалиев Қ.Р. | | |түрлері. Менеджмент кәсіби білім беру | |Басқару | | |жүйесіндегі интеграциялау үрдісі | |негіздері.-Алматы, | | |петінде. | |1997 | |2 |2-Тақырып: Кәсіби білім беру |2 |Менеджмент в | | |мекемелеріндегі басқаруға жүйелі | |управлениии школой.| | |қөзқарастар. | |Уч.пос / под.ред | | |Жоспары: Әлеуметтік педагогикалық | |Т.И.Шамовой – | | |жүйелер, ұғымдар және түрлері. | |М:2000г | | |Жүйелердің табиғаты және маңызы, | |Бердалиев К.Б., | | |олардың түрлері және даму | |Өмірзаков С.П., | | |заңдылықтары. Педагогикалық жүйе | |Есенгазиев Б.К., | | |әлеуметтік жүйенің түрі ретінде, оның | |Ерғалиев Қ.Р. | | |атқарушы құрамдастары: мақсаты, | |Басқару | | |мазмұны, қызметі, талдау-нәтижелік. | |негіздері.-Алматы, | | |Педагогикалық үрдіс динамикалық жүйе | |1997 | | |ретінде, педагогикалық үрдістің | | | | |қозғаушы күштері. | | | |3 |3-Тақырып: Жүйе және басқару. |2 |Менеджмент в | | |Жоспары: Білім беру жүйелерін басқару.| |управлениии школой.| | |Басқару қызметі ұғымы және маңызы. | |Уч.пос / под.ред | | |Басқарудың негізгі мақсаты және | |Т.И.Шамовой – | | |міндеттері. Басқару үрдісінің циклді | |М:2000г | | |сипаты. | |Бердалиев К.Б., | | |Білім беру мекемелерін басқару | |Өмірзаков С.П., | | |қағидалары. Білім бері мекемелерін | |Есенгазиев Б.К., | | |басқару функциялары (мақсаттылығы және| |Ерғалиев Қ.Р. | | |жоспарлау, үйлестіру және реттеу, | |Басқару | | |мекеменің жұмысын есепке алу, жұмысыты| |негіздері.-Алматы, | | |бақылау және талдау жасау). Басқару | |1997 | | |әдістері: психологиялық- | | | | |педагогикалық, ұйымдастыру-ұйғарымдық,| | | | |экономикалық. | | | | |Білім беру мекемелерін басқарудың | | | | |құрылымы. Басқару құрылымын модельдеу.| | | | |Білім бері мекемелерін басқару | | | | |құрылымын анықтайтын факторлар. | | | |4 |4-Тақырып: Нарықтық экономика |2 |Менеджмент в | | |жағдайындағы оқу орындарының даму | |управлениии школой.| | |стратегиясы. | |Уч.пос / под.ред | | |Жоспары: Білім беру мекемелері | |Т.И.Шамовой – | | |қызметінің басымдық бағыттарын таңдау.| |М:2000г | | |Білім беру мекемелерінің стратегиялық | |Бердалиев К.Б., | | |даму жоспарларын жасау. Оқу | |Өмірзаков С.П., | | |орындарының стратегиялық дамуына | |Есенгазиев Б.К., | | |сыртқы ортаның әсері. Білім беру | |Ерғалиев Қ.Р. | | |мекемелерінің стратегиялық даму | |Басқару | | |жоспарын айқындаудағы маркетингтік | |негіздері.-Алматы, | | |зерттеулердің рөлі. | |1997 | |5 |5-Тақырып: Педагогикалық менеджментте|2 |Менеджмент в | | |білім беру сапасын басқару. | |управлениии школой.| | |Жоспары: Білім беру мекемелерін | |Уч.пос / под.ред | | |басқарудың ғылыми-теориялық негіздері | |Т.И.Шамовой – | | |және басқарудың әдіснамасы. Сапа | |М:2000г | | |менеджменті жүйесі (СМЖ), оны білім | |Бердалиев К.Б., | | |беруді және білім беру үрдісін | |Өмірзаков С.П., | | |жоспарлауға, басқаруға, білім бері | |Есенгазиев Б.К., | | |нәтижелерінің сапасын бағалауға | |Ерғалиев Қ.Р. | | |ендіру. | |Басқару | | |Педагогикалық кадрларды аттестациялау.| |негіздері.-Алматы, | | |Ұстаз еңбегін бақылауға қойылатын | |1997 | | |жалпы талаптар. Ұстаз еңбегі | | | | |бағалаудың дараландырылған | | | | |көрсеткіштері. Педагогикалық кадрларды| | | | |аттестациялау технологиялары. | | | |6 | 6-Тақырып: Педагогикалық |2 |Бердалиев К.Б., | | |менеджментті ақпараттық қамтамасыз | |Өмірзаков С.П., | | |ету. | |Есенгазиев Б.К., | | |Жоспары: Ақпарат ұғымы оның | |Ерғалиев Қ.Р. | | |педагогикалық менеджментегі рөлі мен | |Басқару | | |маңызы. Басқарушылық ақпарат. Білім | |негіздері.-Алматы, | | |беру саласы басқарушыларының | |1997 | | |ақпататтық қажеттілігі. Ақпараттық | |Бердалиева Н., | | |қажеттілікті қалыптастыруға әсер | |Байболенова Л.А., | | |ететін объективті және субъективті | |Балошо Қ.Т. | | |факторлар. Менедментті ақпараттық | |Ақпараттық | | |қамтамасыз етудің тиімділігі. Жаңа | |менеджмент | | |ақпараттық технологияла, оларды | |негіздері.-Алматы,2| | |басқару қызметін ақпараттандыру | |000 | | |үрдісінде қолдану. | | | |7 |7-Тақырып: Педагогикалық ұжымдағы |2 |Баймолдаев Т.М. | | |тұлғааралық қатынастар. | |Педагогический | | |Жоспары: Педагогикалық ұжымдағы | |менеджмент и | | |әлеуметтік- психологиялық климат. | |современное | | |Білім бері мекемелеріндегі | |управление | | |педагогикалық ұжым, оның қызметіндегі | |школой.-А:2001г | | |ерекшеліктер «Тұлғалараралық | |Менеджмент в | | |қатынастар» ұғымы. Тұлғалараралық | |управлениии школой.| | |қатынастардың оқытушылар қызметіне, | |Уч.пос / под.ред | | |оқу –тәрбие үрдісіне әсері. | |Т.И.Шамовой – | | |Тұлғалараралық қатынастар ұжымдағы | |М:2000г | | |әлеуметтік-психологиялық реңкті | | | | |қалыптастыру негізі ретінде оның | | | | |функциялары. Педагогикалық ұжымдағы | | | | |түсініспеушіліктер және оны шешу. | | | | |Барлығы |15 | | 5.Пәннің оқу-әдістемелік картасы Кесте 4 |№ |Сабақтын |Сағат |Тапсырмалар |Қойылатын ұпай|Формасы | | | |тақырыбы |саны | | | | | | | |д |п |СОӨЖ |СӨЖ | |1 |1. Баймолдаев Т.М. |5 |16 |20 % | | | |Педагогический менеджмент и | | | | | | |современное управление | | | | | | |школой. – Алматы. 2001. | | | | | |2 |Вазина К.Я., Петров Ю.Н., |20 | |22% | | | |Белиловский В.Д. | | | | | | |Педаго-гический менеджмент. | | | | | | |— М., 1991. | | | | | |3 |Конаржевский Ю.А. Менеджмент|30 | |50% | | | |и внутришкольное управление.| | | | | | |– М., 2000. | | | | | |4 |Менеджмент в управлении |50 | |50% | | | |школой: Учебное посо¬бие. / | | | | | | |Научн. ред. Т.Н. Шамова. — | | | | | | |М., 1992. | | | | | |5 |Симонов В.П. Педагогический |10 | |20% | | | |менеджмент. – М., 1999. | | | | | |6 |Управление развитием школы. |5 | |20% | | | |/ Под ред. ММ. Поташника и | | | | | | |В.С.Лазарева. — ,М., 1995. | | | | | |7 |Митина О.А. Сравнительный |20 | |20% | | | |обзор систем мониторинга в | | | | | | |образовании. // Школьные | | | | | | |технологии. - № 4. – 2002. –| | | | | | |С.69-75. | | | | | |8 |Бенькович Т.М. Мониторинг |10 | |20% | | | |эффективности обучения. // | | | | | | |Школьные технологии. – 2002.| | | | | | |- № 4. – С.216-223. | | | | | 8. Әдебиеттер Негізгі әдебиеттер: 1. Баймолдаев Т.М. Педагогический менеджмент и современное управление школой. – Алматы. 2001. 2. Вазина К.Я., Петров Ю.Н., Белиловский В.Д. Педаго-гический менеджмент. — М., 1991. 3. Конаржевский Ю.А. Менеджмент и внутришкольное управление. – М., 2000. 4. Менеджмент в управлении школой: Учебное посо¬бие. / Научн. ред. Т.Н. Шамова. — М., 1992. 5. Симонов В.П. Педагогический менеджмент. – М., 1999. 6. Управление развитием школы. / Под ред. ММ. Поташника и В.С.Лазарева. — ,М., 1995. 7. Митина О.А. Сравнительный обзор систем мониторинга в образовании. // Школьные технологии. - № 4. – 2002. – С.69-75. 8. Бенькович Т.М. Мониторинг эффективности обучения. // Школьные технологии. – 2002. - № 4. – С.216-223. Қосымша әдебиеттер: 1. Акофф Р. Планирование в больших экономических системах. М., 1964. 2. Вир С. Кибернетика и управление производством. М.: Советское радио, 1963. 3. Болтышев Ю.П. Управляем ли мы учебным процессом// Учительская газета, 26 марта 1974. 4. Болтышев Ю.П. Сетевое планирование в школе. М., Просвещение, 1980. 5. Витке Н.А. Научная организация управления //Научная организация техни¬ки управления. М., 1924. 6. Витке Н.А. Организация управления и индустриальное развитие. М., 1925. 7. Галеева А.М. Применение методов сетевого планирования при организации учебно-воспитательного процесса в вечерней школе// О некоторых вопро¬сах НОТ в школе. Белгород, 1970. 8. Гойхин А.Н. Основы промышленного менеджмента. Менеджер-курс. Пермь, 1990. 9. Грейсон Джексон, младший, К. О'Делл. Американский менеджмент на пороге XX века. М.: Экономика, 1991. 10. Захаров М.Г. Проблемы управления школой// Народное образование в Курганской области за 50 лет Советской власти. Курган, 1967. 11. Исикава Каору. Японские методы управления качеством. М.: Экономика, 1988. 12. Как работают японские предприятия. М.: Экономика, 1989. 13. Карнеги Д. Как завоевать друзей и оказывать влияние на людей. Рязань, 1991. Керженцев П.М. Принципы организации. М., 1968. 14. Койшибаев Б. А. Педагогический мониторинг комплексного образования (тезаурус и модели). - Алматы, 1998 – 207 с. 15. Клиланд Д., Кинг В. Системный анализ и целевое управление. М., 1974. 16. Конаржевский Ю.А. Концепция внутришкольного управления. Алма-Ата, 1991. 17. Конаржевский Ю.А. Некоторые вопросы перестройки внутришкольного управления. Курган, 1989. 18. Куртиков Н.С. Социальный объект управления - коллектив. М., 1974. 19. Месарович М., Тако Д., Такахаро И. Теория иерархических многоуровневых систем. М.: Мир, 1973. 20. Овчинников А.А., Кучинский В.С., Петров Г.Ф. Сетевые методы планиро¬вания и организации учебного плана. М.: Высшая школа, 1972. 21. Панасюк А.Ю. Управленческое общение. М., 1990. 22. Питере Т., Уотермен Р. В поисках эффективного управления. М.: Прогресс, 1986. 23. Поташник М.М. Демократизация управления школой. М.: Знание, 1990. Ребус Б.М. Психологические основы управления школой. Ставрополь, 1990. Риггс Д. Производственные системы: планирование, анализ, контроль. М.: Прогресс, 1972. 24. Сырымбетова Л.С. Модель казахской женской гимназии. - Алматы, 1998. – 44 с. 25. Татьянченко В.С. Методические указания по формированию управленче¬ских информационных систем в условиях общеобразовательной школы. Че¬лябинск, 1985. 26. Тезарус менеджера социалистического предприятия. М., 1989. 27. Черкасов Б.И. В чем преимущества сетевого планирования // Вестник высшей школы, 1968, № 1. 28. Чепцов А.А. Использование сетевых графиков при планировании учебной деятельности // Советская педагогика, 1971, № 4. 29. Шамова Т.Н., Чекмарева Т.К. Совершенствование системы внутришкольной педагогической информации как важнейшее условие реализации школьной реформы. М.: МТПИ, 1989.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz