Файл қосу
Басқару негіздері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ |
|ПЕДАГОГИКА КАФЕДРАСЫ |
|СМЖ 3 - деңгейдегі құжаты|ПОӘК | |
| | |УМКД 042-18.19/08-2013 |
|«Педагогикалық | | |
|менеджмент» пәнінің |№ 1-басылым | |
|оқу-әдістемелік кешені | | |
|(оқытушылар үшін) | | |
«Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент»
ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
5В012000 -" Кәсіптік оқыту "
Оқытушыларға арналған пәннің оқу
жұмыс бағдарламасы
Cемей -2013
1. Құрастырған
Құрастырған: ____________Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік
университеті. «Педагогика» кафедрасының оқытушысы, Карипбаева Ш.Т.
«25» тамыз 2013 ж.
2. Талқыланды
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
«Педагогика» кафедрасы отырысында қарастырылды.
Хаттама № 1 «03» қыркүйек 2013 ж.
Кафедра меңгерушісі __________ Джанбубекова М.З.
2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды.
Хаттама № 1 «05» қыркүйек 2013 ж.
Төрағасы __________ Ахметова Ш.Т.
3. бекітілді
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды
және мақұлданды.
Хаттама № 1 «18» қыркүйек 2013 ж.
ОӘК төрағасы _______________ Искакова Г.К.
М А З М Ұ Н Ы :
1.Қолдану аясы
2.Нормативтік сілтемелер
3.Жалпы ережелер
4. Оқу пәнінің мазмұны (модульдің)
5.Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары
6.Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7.Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
8.Әдебиеттер
1. ҚОЛДАНУ АЯСЫ:
«Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент» пәні бойынша оқу-
әдістемелік кешені университеттің барлық мамандықтардың 2 курстың оқу
топтарына арналған. Оқу-әдістемелік кешенде қоғам өміріндегі күрделі
құбылыстар мен процестерді, оларды этнопедагогикалық теориялар арқылы
түсіндірудің бағдарламалары мен әдіс-тәсілдері, этникалық маңызды
мәселелерді түсіну мен шеше білудің жолдары сынды т.б. маңызды мәліметтері
қамтылған. Оқыту үрдісінде студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігі
және қажеттілегімен, курс саясатымен студенттерді таныстырады. Пәннің оқу-
әдістемелік кешені студенттердің пәнді танудағы басшылыққа алатын оқу
көмекші құралы ретінде пайдалануға құрастырылды.
2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР:
Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент пәнінен осы оқу
бағдарламасы пәннен типтік бағдарламаға сәйкес жасалған және оқу үрдісін
ұйымдастыруда мына құжаттар негізінде негіз болады:
- Барлық мамандығының жалпы білім беретін стандарты ҚР, Қазақстан
Республикасының Білім және ғылым министрлігінің өзгерістер мен толықтырулар
енгізілген 13.02.2012 жылғы білім заңы,
-СТУ 042-ГУ-4-2013 университетінің «Пәннің оқу - әдістемелік
кешендерін жасау мен безендіруге жалпы талаптар» стандарты.
- ДП-042-1.01.-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы және
мазмұны» құжаттық процедурасы.
3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР:
3.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы
«Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент» курсы болашақ
маманды оқытушы шеберлігі мен педагогикалық жүйедегі формализм себептерін,
білім беру үрдісін басқарудағы теориялық және технологиялық ерекшеліктерін,
оқытушының кәсіби іс-әрекетінің нәтижесімен сапа түсінігін, сонымен қатар,
оқушы біліміне мұғалім талаптарының деңгейлік сипаттағы өзара қарым-
қатынасын қарастырады. жоғары мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру
іскерлігімен, дағдыларымен қаруландырады.
3.2 Пәнді оқыту мақсаты.
Студенттердің педагогикалық менеджменттің ғылыми негізі туралы білімдерін
қалыптастыру; білім беру үрдісінде басқару үрдісінің құрлымы және
маңыздылығы туралы білімдерін қалыптастыру;
3.3 Пәнді оқытудын негізгі міндеттері:
• Ғылыми таным мен шығармашылық негіздерін;
• Педагогикалық зерттеулердің бағытын таңдау;
• Ғылыми ақпаратттарды іздестіру,жинақтау және өңдеу;
• Педагогикалық эксперимент мазмұнын,логикасын түзу;
• Зерттеу жұмыстарының айқындаушы және қалыптастырушы эксперименттері
мазмұнын жасау,оларды жүргізу;
• Зерттеу жұмыстарының нәтижелерін дайындауды қарастырады.
3.4 Пәнді оқу барысында студент білу керек:
• педагогикалық негізгі ұғымдарды,
• педагогика ғылымдарының негізгі міндеттері мен принциптерін;
• педагогикалық үрдістің заңдылықтарымен қағидаларын;
• мұғалімнің кәсіби педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін;
• теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануды;
• оқу-тәрбие процесінің технологиясын.
3.5 Пәннің пререквизиті:әлеуметтану,мәдениеттану,психология,жалпы
педагогика,
3.6 Пәннің постреквизиті: мектеп педагогикасы, педагогикалық іс-әрекет
негіздері, тәрбие жұмысы мен әдістемесі және құқықтану.
КЕСТЕ 1. Жұмыстық оқу жоспарынан үзінді көшірме
|Курс |Семестр |Несие |Лек (сағ)|Сем (сағ)|СОӨЖ |СӨЖ |Бақылау |
| | | | | |сағ | |түрі |
|2 |3 |2 |15 |15 |15 |45 |емтихан |
4. Оқытушы үшін пәннің жұмыс оқу бағдарламасы
Кесте 2 - Пән мазмұны, сабақ түрлеріне қарай сағатты бөлу
|№ |Тақырып аты |Мазмұны |Сағат |Әдебиеттер |
| | | |саны | |
|1 |2 |3 |4 |5 |
|Лекциялық сабақтар |
|1 |1-Тақырып: |Менеджменттің ғылым ретінде|3 |Баймолдаев Т.М. |
| |Менеджменттің |пайда болуы, дамуы және | |Педагогический |
| |маңызы, оның |тарихы, оның кәсіби білім | |менеджмент и |
| |кәсіби білім беру |беру жүйесіндегі түрленуі. | |современное |
| |жүйесіндегі рөлі |Ғылыми менеджмент | |управление |
| |мен орыны. |мектептері. Пәннің ұғымдық | |школой.-А:2001г |
| | |аппараты. «Менеджмент» | |Менеджмент в |
| | |ұғымына берілген анықтама | |управлениии |
| | |түрлері. Менеджмент кәсіби | |школой. Уч.пос /|
| | |білім беру жүйесіндегі | |под.ред |
| | |интеграциялау үрдісі | |Т.И.Шамовой – |
| | |петінде. | |М:2000г |
|2 |2-Тақырып: Кәсіби|Әлеуметтік педагогикалық |2 |Менеджмент в |
| |білім беру |жүйелер, ұғымдар және | |управлениии |
| |мекемелеріндегі |түрлері. Жүйелердің | |школой. Уч.пос /|
| |басқаруға жүйелі |табиғаты және маңызы, | |под.ред |
| |қөзқарастар. |олардың түрлері және даму | |Т.И.Шамовой – |
| | |заңдылықтары. Педагогикалық| |М:2000г |
| | |жүйе әлеуметтік жүйенің | |Бердалиев К.Б., |
| | |түрі ретінде, оның атқарушы| |Өмірзаков С.П., |
| | |құрамдастары: мақсаты, | |Есенгазиев Б.К.,|
| | |мазмұны, қызметі, | |Ерғалиев Қ.Р. |
| | |талдау-нәтижелік. | |Басқару |
| | |Педагогикалық үрдіс | |негіздері.-Алмат|
| | |динамикалық жүйе ретінде, | |ы, 1997 |
| | |педагогикалық үрдістің | | |
| | |қозғаушы күштері. | | |
|3 |3-Тақырып: Жүйе |Білім беру жүйелерін |2 |Баймолдаев Т.М. |
| |және басқару. |басқару. Басқару қызметі | |Педагогический |
| | |ұғымы және маңызы. | |менеджмент и |
| | |Басқарудың негізгі мақсаты | |современное |
| | |және міндеттері. Басқару | |управление |
| | |үрдісінің циклді сипаты. | |школой.-А:2001г |
| | |Білім беру мекемелерін | |Бердалиев К.Б., |
| | |басқару қағидалары. Білім | |Өмірзаков С.П., |
| | |бері мекемелерін басқару | |Есенгазиев Б.К.,|
| | |функциялары (мақсаттылығы | |Ерғалиев Қ.Р. |
| | |және жоспарлау, үйлестіру | |Басқару |
| | |және реттеу, мекеменің | |негіздері.-Алмат|
| | |жұмысын есепке алу, | |ы, 1997 |
| | |жұмысыты бақылау және | | |
| | |талдау жасау). Басқару | | |
| | |әдістері: психологиялық- | | |
| | |педагогикалық, | | |
| | |ұйымдастыру-ұйғарымдық, | | |
| | |экономикалық. | | |
|4 |4-Тақырып: |Білім беру мекемелері |2 |Баймолдаев Т.М. |
| |Нарықтық экономика|қызметінің басымдық | |Педагогический |
| |жағдайындағы оқу |бағыттарын таңдау. Білім | |менеджмент и |
| |орындарының даму |беру мекемелерінің | |современное |
| |стратегиясы. |стратегиялық даму | |управление |
| | |жоспарларын жасау. Оқу | |школой.-А:2001г |
| | |орындарының стратегиялық | |Менеджмент в |
| | |дамуына сыртқы ортаның | |управлениии |
| | |әсері. Білім беру | |школой. Уч.пос /|
| | |мекемелерінің стратегиялық | |под.ред |
| | |даму жоспарын айқындаудағы | |Т.И.Шамовой – |
| | |маркетингтік зерттеулердің | |М:2000г |
| | |рөлі. | |Бердалиев К.Б., |
| | | | |Өмірзаков С.П., |
| | | | |Есенгазиев Б.К.,|
| | | | |Ерғалиев Қ.Р. |
| | | | |Басқару |
| | | | |негіздері.-Алмат|
| | | | |ы, 1997 |
|5 |5-Тақырып: |Білім беру мекемелерін |2 |Баймолдаев Т.М. |
| |Педагогикалық |басқарудың ғылыми-теориялық| |Педагогический |
| |менеджментте білім|негіздері және басқарудың | |менеджмент и |
| |беру сапасын |әдіснамасы. Сапа | |современное |
| |басқару. |менеджменті жүйесі (СМЖ), | |управление |
| | |оны білім беруді және білім| |школой.-А:2001г |
| | |беру үрдісін жоспарлауға, | |Менеджмент в |
| | |басқаруға, білім бері | |управлениии |
| | |нәтижелерінің сапасын | |школой. Уч.пос /|
| | |бағалауға ендіру. | |под.ред |
| | | | |Т.И.Шамовой – |
| | | | |М:2000г |
|6 |6-Тақырып: |Ақпарат ұғымы оның |2 |Баймолдаев Т.М. |
| |Педагогикалық |педагогикалық менеджментегі| |Педагогический |
| |менеджментті |рөлі мен маңызы. | |менеджмент и |
| |ақпараттық |Басқарушылық ақпарат. Білім| |современное |
| |қамтамасыз ету. |беру саласы | |управление |
| | |басқарушыларының ақпататтық| |школой.-А:2001г |
| | |қажеттілігі. Ақпараттық | |Бердалиев К.Б., |
| | |қажеттілікті қалыптастыруға| |Өмірзаков С.П., |
| | |әсер ететін объективті және| |Есенгазиев Б.К.,|
| | |субъективті факторлар. | |Ерғалиев Қ.Р. |
| | |Менедментті ақпараттық | |Басқару |
| | |қамтамасыз етудің | |негіздері.-Алмат|
| | |тиімділігі. Жаңа ақпараттық| |ы, 1997 |
| | |технологияла, оларды | | |
| | |басқару қызметін | | |
| | |ақпараттандыру үрдісінде | | |
| | |қолдану. | | |
|7 |7-Тақырып: |Педагогикалық ұжымдағы |2 |Баймолдаев Т.М. |
| |Педагогикалық |әлеуметтік- психологиялық | |Педагогический |
| |ұжымдағы |климат. Білім бері | |менеджмент и |
| |тұлғааралық |мекемелеріндегі | |современное |
| |қатынастар. |педагогикалық ұжым, оның | |управление |
| | |қызметіндегі ерекшеліктер | |школой.-А:2001г |
| | |«Тұлғалараралық қатынастар»| |Бердалиев К.Б., |
| | |ұғымы. Тұлғалараралық | |Өмірзаков С.П., |
| | |қатынастардың оқытушылар | |Есенгазиев Б.К.,|
| | |қызметіне, оқу –тәрбие | |Ерғалиев Қ.Р. |
| | |үрдісіне әсері. | |Басқару |
| | |Тұлғалараралық қатынастар | |негіздері.-Алмат|
| | |ұжымдағы | |ы, 1997 |
| | |әлеуметтік-психологиялық | | |
| | |реңкті қалыптастыру негізі | | |
| | |ретінде оның функциялары. | | |
| | |Педагогикалық ұжымдағы | | |
| | |түсініспеушіліктер және оны| | |
| | |шешу | | |
|Барлығы |15 | |
4.1 Практикалық сабақтың тақырыптары
Кесте 3
|№ |Семинар сұрақтары |Прак-қ |Әдебиеттер |
| | |сағат саны | |
|1 |2 |3 |4 |
|1 |1-Тақырып: Менеджменттің маңызы, оның |3 |Менеджмент в |
| |кәсіби білім беру жүйесіндегі рөлі мен| |управлениии школой.|
| |орыны. | |Уч.пос / под.ред |
| |Жоспары: Менеджменттің ғылым ретінде | |Т.И.Шамовой – |
| |пайда болуы, дамуы және тарихы, оның | |М:2000г |
| |кәсіби білім беру жүйесіндегі | |Бердалиев К.Б., |
| |түрленуі. Ғылыми менеджмент | |Өмірзаков С.П., |
| |мектептері. Пәннің ұғымдық аппараты. | |Есенгазиев Б.К., |
| |«Менеджмент» ұғымына берілген анықтама| |Ерғалиев Қ.Р. |
| |түрлері. Менеджмент кәсіби білім беру | |Басқару |
| |жүйесіндегі интеграциялау үрдісі | |негіздері.-Алматы, |
| |петінде. | |1997 |
|2 |2-Тақырып: Кәсіби білім беру |2 |Менеджмент в |
| |мекемелеріндегі басқаруға жүйелі | |управлениии школой.|
| |қөзқарастар. | |Уч.пос / под.ред |
| |Жоспары: Әлеуметтік педагогикалық | |Т.И.Шамовой – |
| |жүйелер, ұғымдар және түрлері. | |М:2000г |
| |Жүйелердің табиғаты және маңызы, | |Бердалиев К.Б., |
| |олардың түрлері және даму | |Өмірзаков С.П., |
| |заңдылықтары. Педагогикалық жүйе | |Есенгазиев Б.К., |
| |әлеуметтік жүйенің түрі ретінде, оның | |Ерғалиев Қ.Р. |
| |атқарушы құрамдастары: мақсаты, | |Басқару |
| |мазмұны, қызметі, талдау-нәтижелік. | |негіздері.-Алматы, |
| |Педагогикалық үрдіс динамикалық жүйе | |1997 |
| |ретінде, педагогикалық үрдістің | | |
| |қозғаушы күштері. | | |
|3 |3-Тақырып: Жүйе және басқару. |2 |Менеджмент в |
| |Жоспары: Білім беру жүйелерін басқару.| |управлениии школой.|
| |Басқару қызметі ұғымы және маңызы. | |Уч.пос / под.ред |
| |Басқарудың негізгі мақсаты және | |Т.И.Шамовой – |
| |міндеттері. Басқару үрдісінің циклді | |М:2000г |
| |сипаты. | |Бердалиев К.Б., |
| |Білім беру мекемелерін басқару | |Өмірзаков С.П., |
| |қағидалары. Білім бері мекемелерін | |Есенгазиев Б.К., |
| |басқару функциялары (мақсаттылығы және| |Ерғалиев Қ.Р. |
| |жоспарлау, үйлестіру және реттеу, | |Басқару |
| |мекеменің жұмысын есепке алу, жұмысыты| |негіздері.-Алматы, |
| |бақылау және талдау жасау). Басқару | |1997 |
| |әдістері: психологиялық- | | |
| |педагогикалық, ұйымдастыру-ұйғарымдық,| | |
| |экономикалық. | | |
| |Білім беру мекемелерін басқарудың | | |
| |құрылымы. Басқару құрылымын модельдеу.| | |
| |Білім бері мекемелерін басқару | | |
| |құрылымын анықтайтын факторлар. | | |
|4 |4-Тақырып: Нарықтық экономика |2 |Менеджмент в |
| |жағдайындағы оқу орындарының даму | |управлениии школой.|
| |стратегиясы. | |Уч.пос / под.ред |
| |Жоспары: Білім беру мекемелері | |Т.И.Шамовой – |
| |қызметінің басымдық бағыттарын таңдау.| |М:2000г |
| |Білім беру мекемелерінің стратегиялық | |Бердалиев К.Б., |
| |даму жоспарларын жасау. Оқу | |Өмірзаков С.П., |
| |орындарының стратегиялық дамуына | |Есенгазиев Б.К., |
| |сыртқы ортаның әсері. Білім беру | |Ерғалиев Қ.Р. |
| |мекемелерінің стратегиялық даму | |Басқару |
| |жоспарын айқындаудағы маркетингтік | |негіздері.-Алматы, |
| |зерттеулердің рөлі. | |1997 |
|5 |5-Тақырып: Педагогикалық менеджментте|2 |Менеджмент в |
| |білім беру сапасын басқару. | |управлениии школой.|
| |Жоспары: Білім беру мекемелерін | |Уч.пос / под.ред |
| |басқарудың ғылыми-теориялық негіздері | |Т.И.Шамовой – |
| |және басқарудың әдіснамасы. Сапа | |М:2000г |
| |менеджменті жүйесі (СМЖ), оны білім | |Бердалиев К.Б., |
| |беруді және білім беру үрдісін | |Өмірзаков С.П., |
| |жоспарлауға, басқаруға, білім бері | |Есенгазиев Б.К., |
| |нәтижелерінің сапасын бағалауға | |Ерғалиев Қ.Р. |
| |ендіру. | |Басқару |
| |Педагогикалық кадрларды аттестациялау.| |негіздері.-Алматы, |
| |Ұстаз еңбегін бақылауға қойылатын | |1997 |
| |жалпы талаптар. Ұстаз еңбегі | | |
| |бағалаудың дараландырылған | | |
| |көрсеткіштері. Педагогикалық кадрларды| | |
| |аттестациялау технологиялары. | | |
|6 | 6-Тақырып: Педагогикалық |2 |Бердалиев К.Б., |
| |менеджментті ақпараттық қамтамасыз | |Өмірзаков С.П., |
| |ету. | |Есенгазиев Б.К., |
| |Жоспары: Ақпарат ұғымы оның | |Ерғалиев Қ.Р. |
| |педагогикалық менеджментегі рөлі мен | |Басқару |
| |маңызы. Басқарушылық ақпарат. Білім | |негіздері.-Алматы, |
| |беру саласы басқарушыларының | |1997 |
| |ақпататтық қажеттілігі. Ақпараттық | |Бердалиева Н., |
| |қажеттілікті қалыптастыруға әсер | |Байболенова Л.А., |
| |ететін объективті және субъективті | |Балошо Қ.Т. |
| |факторлар. Менедментті ақпараттық | |Ақпараттық |
| |қамтамасыз етудің тиімділігі. Жаңа | |менеджмент |
| |ақпараттық технологияла, оларды | |негіздері.-Алматы,2|
| |басқару қызметін ақпараттандыру | |000 |
| |үрдісінде қолдану. | | |
|7 |7-Тақырып: Педагогикалық ұжымдағы |2 |Баймолдаев Т.М. |
| |тұлғааралық қатынастар. | |Педагогический |
| |Жоспары: Педагогикалық ұжымдағы | |менеджмент и |
| |әлеуметтік- психологиялық климат. | |современное |
| |Білім бері мекемелеріндегі | |управление |
| |педагогикалық ұжым, оның қызметіндегі | |школой.-А:2001г |
| |ерекшеліктер «Тұлғалараралық | |Менеджмент в |
| |қатынастар» ұғымы. Тұлғалараралық | |управлениии школой.|
| |қатынастардың оқытушылар қызметіне, | |Уч.пос / под.ред |
| |оқу –тәрбие үрдісіне әсері. | |Т.И.Шамовой – |
| |Тұлғалараралық қатынастар ұжымдағы | |М:2000г |
| |әлеуметтік-психологиялық реңкті | | |
| |қалыптастыру негізі ретінде оның | | |
| |функциялары. Педагогикалық ұжымдағы | | |
| |түсініспеушіліктер және оны шешу. | | |
| |Барлығы |15 | |
5.Пәннің оқу-әдістемелік картасы
Кесте 4
|№ |Сабақтын |Сағат |Тапсырмалар |Қойылатын ұпай|Формасы | |
| |тақырыбы |саны | | | | |
| | |д |п |СОӨЖ |СӨЖ |
|1 |1. Баймолдаев Т.М. |5 |16 |20 % | |
| |Педагогический менеджмент и | | | | |
| |современное управление | | | | |
| |школой. – Алматы. 2001. | | | | |
|2 |Вазина К.Я., Петров Ю.Н., |20 | |22% | |
| |Белиловский В.Д. | | | | |
| |Педаго-гический менеджмент. | | | | |
| |— М., 1991. | | | | |
|3 |Конаржевский Ю.А. Менеджмент|30 | |50% | |
| |и внутришкольное управление.| | | | |
| |– М., 2000. | | | | |
|4 |Менеджмент в управлении |50 | |50% | |
| |школой: Учебное посо¬бие. / | | | | |
| |Научн. ред. Т.Н. Шамова. — | | | | |
| |М., 1992. | | | | |
|5 |Симонов В.П. Педагогический |10 | |20% | |
| |менеджмент. – М., 1999. | | | | |
|6 |Управление развитием школы. |5 | |20% | |
| |/ Под ред. ММ. Поташника и | | | | |
| |В.С.Лазарева. — ,М., 1995. | | | | |
|7 |Митина О.А. Сравнительный |20 | |20% | |
| |обзор систем мониторинга в | | | | |
| |образовании. // Школьные | | | | |
| |технологии. - № 4. – 2002. –| | | | |
| |С.69-75. | | | | |
|8 |Бенькович Т.М. Мониторинг |10 | |20% | |
| |эффективности обучения. // | | | | |
| |Школьные технологии. – 2002.| | | | |
| |- № 4. – С.216-223. | | | | |
8. Әдебиеттер
Негізгі әдебиеттер:
1. Баймолдаев Т.М. Педагогический менеджмент и современное управление
школой. – Алматы. 2001.
2. Вазина К.Я., Петров Ю.Н., Белиловский В.Д. Педаго-гический менеджмент. —
М., 1991.
3. Конаржевский Ю.А. Менеджмент и внутришкольное управление. – М., 2000.
4. Менеджмент в управлении школой: Учебное посо¬бие. / Научн. ред. Т.Н.
Шамова. — М., 1992.
5. Симонов В.П. Педагогический менеджмент. – М., 1999.
6. Управление развитием школы. / Под ред. ММ. Поташника и В.С.Лазарева. —
,М., 1995.
7. Митина О.А. Сравнительный обзор систем мониторинга в образовании. //
Школьные технологии. - № 4. – 2002. – С.69-75.
8. Бенькович Т.М. Мониторинг эффективности обучения. // Школьные
технологии. – 2002. - № 4. – С.216-223.
Қосымша әдебиеттер:
1. Акофф Р. Планирование в больших экономических системах. М., 1964.
2. Вир С. Кибернетика и управление производством. М.: Советское радио,
1963.
3. Болтышев Ю.П. Управляем ли мы учебным процессом// Учительская газета, 26
марта 1974.
4. Болтышев Ю.П. Сетевое планирование в школе. М., Просвещение, 1980.
5. Витке Н.А. Научная организация управления //Научная организация техни¬ки
управления. М., 1924.
6. Витке Н.А. Организация управления и индустриальное развитие. М., 1925.
7. Галеева А.М. Применение методов сетевого планирования при организации
учебно-воспитательного процесса в вечерней школе// О некоторых вопро¬сах
НОТ в школе. Белгород, 1970.
8. Гойхин А.Н. Основы промышленного менеджмента. Менеджер-курс. Пермь,
1990.
9. Грейсон Джексон, младший, К. О'Делл. Американский менеджмент на пороге
XX века. М.: Экономика, 1991.
10. Захаров М.Г. Проблемы управления школой// Народное образование в
Курганской области за 50 лет Советской власти. Курган, 1967.
11. Исикава Каору. Японские методы управления качеством. М.: Экономика,
1988.
12. Как работают японские предприятия. М.: Экономика, 1989.
13. Карнеги Д. Как завоевать друзей и оказывать влияние на людей. Рязань,
1991. Керженцев П.М. Принципы организации. М., 1968.
14. Койшибаев Б. А. Педагогический мониторинг комплексного образования
(тезаурус и модели). - Алматы, 1998 – 207 с.
15. Клиланд Д., Кинг В. Системный анализ и целевое управление. М., 1974.
16. Конаржевский Ю.А. Концепция внутришкольного управления. Алма-Ата, 1991.
17. Конаржевский Ю.А. Некоторые вопросы перестройки внутришкольного
управления. Курган, 1989.
18. Куртиков Н.С. Социальный объект управления - коллектив. М., 1974.
19. Месарович М., Тако Д., Такахаро И. Теория иерархических многоуровневых
систем. М.: Мир, 1973.
20. Овчинников А.А., Кучинский В.С., Петров Г.Ф. Сетевые методы
планиро¬вания и организации учебного плана. М.: Высшая школа, 1972.
21. Панасюк А.Ю. Управленческое общение. М., 1990.
22. Питере Т., Уотермен Р. В поисках эффективного управления. М.: Прогресс,
1986.
23. Поташник М.М. Демократизация управления школой. М.: Знание, 1990. Ребус
Б.М. Психологические основы управления школой. Ставрополь, 1990. Риггс Д.
Производственные системы: планирование, анализ, контроль. М.: Прогресс,
1972.
24. Сырымбетова Л.С. Модель казахской женской гимназии. - Алматы, 1998. –
44 с.
25. Татьянченко В.С. Методические указания по формированию управленче¬ских
информационных систем в условиях общеобразовательной школы. Че¬лябинск,
1985.
26. Тезарус менеджера социалистического предприятия. М., 1989.
27. Черкасов Б.И. В чем преимущества сетевого планирования // Вестник
высшей школы, 1968, № 1.
28. Чепцов А.А. Использование сетевых графиков при планировании учебной
деятельности // Советская педагогика, 1971, № 4.
29. Шамова Т.Н., Чекмарева Т.К. Совершенствование системы внутришкольной
педагогической информации как важнейшее условие реализации школьной
реформы. М.: МТПИ, 1989.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz