Файл қосу

Оқушылардың сыныптан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру



Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі
Семей қаласының‭  ‬Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
Педагогикалық факультеті
‏     ‎3‏ ‎деңгейдегі СМК құжаты
‏№ ‎2-басылым‏ ‎03.09.2014
ПОӘК‭  ‬042-18.30.1.03/02-2014
‏ ‎«Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі‏» ‎пәнінен студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы
















‏           

«Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі‏»
пәнін оқыту-әдістемелік кешен
БАРЛЫҚ МАМАНДЫҚ‭   ‬ҮШІН‭ 
Студентке арналған оқу жұмыс бағдарламасы
















Семей‭  ‬2014

1.ӘЗІРЛЕГЕН:
03.09.2014
аға оқытушы Мухметова Раукен Женисовна

2.ТАЛҚЫЛАНДЫ:
.1.‏ ‎Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің‭ ‬Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды.
Хаттама‭ № ‬1.‭  ‬03.09.2014ж.
Кафедра меңгерушісі:‭  ______________ ‬/Джанбубекова М.З./

.2.‏ ‎Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында.
Хаттама‭ №‬1.‭  ‬05.09.2014ж.
Төрағасы:‭ ________________ ‬/Ахметова Т.Ш./

3.‏ ‎БЕКІТІЛДІ:
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды.
Хаттама‭ №‬1.‭ ‬11.09.2014ж.‭ 
ОӘК төрағасы:‭ ____________ ‬/с.ғ.д.‭ ‬Искакова Г.К./

4.‏ ‎АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН‭ (‬Хаттама‭ №‬1,‭ ‬18.09.2013ж.‭ ‬басылымның орнына‭)
                              















                                           

       МАЗМҰНЫ

1.‏ ‎Жалпы ережелер
.‏ ‎Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
.‏ ‎Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары
.‏ ‎Курс форматы
5.‏ ‎Курс‭ ‬саясаты
.‏ ‎Баға қою саясаты
.‏ ‎Әдебиеттер
‏ 












1.Жалпы ережелер
.1‏ ‎Пән және оқытушы туралы жалпы ережелер
п.ғ.м.,‭ ‬аға оқытушы Мухметова Раукен Женисовна.‭ 
Байланыс ақпараты‭ –‬тел.‭ ‬33-43-33,‭ ‬Таңірбергенов‭ ‬2‭ ‬ғимарат,‭ 
Сабақ өткізу орны‭ –№‬2
Пән аты‭ –«‬Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі‭»
Кредит саны‭ –‬2

1.2.‏ ‎Курстың қысқаша мазмұны:
‏       ‎Мектеп алдындағы тұрған міндеттер,‭ ‬әр тарихи кезеңде,‭ ‬үлкен өзгерістерге ұшырайды.‭ ‬Бүгінгі Қазақстан мектебінің негізгі міндеттерінің бірі‭ –‬прогресті және өркениетті даму дәуіріне аяқ басу.‭ ‬Бұл үрдіс жастар тәрбиесімен тығыз байланысты.‭ ‬Сондықтан әр ұстаздың міндеті‭ –‬тәрбие ісінің шеберлігін меңгеру,‭ ‬оның түрлері мен әдіс-тәсілдерін ұйымдастыру.‭ ‬Тәрбие жұмысының нәтижесіне қанағаттану,‭ ‬оқушылармен қарым-қатынас,‭ ‬кәсіби жетістік,‭ ‬ұстаздың шеберлігіне,‭ ‬тәжірибесіне байланысты.
1.3.‏ ‎Курстың мақсаты‭ ‬:
‏ «‎Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі‭» ‬курсының мақсаты‭ –‬сынып‭ ‬жетекшісі қызметін жүзеге асыру мен ұйымдастыруда тәрбиенің дәстүрлі және қазіргі жаңа технологиялары‭  ‬бойынша‭  ‬болашақ мұғалімдердің теориялық білімді меңгеруі болып табылады.

14.‏ ‎ Пәннің негізгі міндеттері‏ 
«Тәрбие жұымысының теориясы мен әдістемесі‏» ‎курсының негізгі міндеттері:‭  
-‏ ‎мектептің тұтас‭   ‬педагогикалық‭   ‬үрдісіндегі‭   ‬сынып‭     ‬жетекші‭  ‬іс-әрекетінің ерекшелігі жайында студенттерді теориялық және практикалық біліммен қамтамасыз ету‭;
-‏ ‎мектептің тұтас‭  ‬педагогикалық‭  ‬үрдісіндегі тәрбие жұмысын басқаруды,‭ ‬тәрбиенің қазіргі жаңа технологияларын қолдануды,ұйымдастыру,‭ ‬жоспарл‭ ‬ау дағдысы мен тәжірибелік біліктілікті қалыптастыру‭;
-‏ ‎студенттерді‭    ‬өзіндік‭         ‬шығармашылық‭        ‬мүмкіндіктерін көтеруге ынталандыру‭;
-‏ ‎студенттерді‭       ‬саналы‭      ‬түрде‭         ‬педагогикалық‭       ‬шеберлікке мақсаттандыру‭;
-‏ ‎педагогикалық білімін,‭ ‬біліктілігін,‭ ‬дағдысын тереңдету‭;

1.5.‏ ‎Оқу нәтижесі:
Пәнді оқу барысында білім алушы білу керек:
-Білу керек‏ 
-Тәрбие жұмысының мақсаты,‏ ‎міндеті,‭ ‬мәні туралы
-Мектеп қоғамының тәрбие жүйесі туралы
-Сынып жетекші іс-әрекетінің бағыттары мен жүйесі туралы‏;
-Қиын балалармен жұмыс және диагностикалауды‏;
-Тәрбие әдістеріннің‏ ‎ұғымдары және әдіснамалық негіздерін‭;
-Балалардың тұлғалық дамуы және қалыптасу заңдылықтарын.
-Меңгеру керек:‏ 
-‏ ‎Педагогика саласындағы ғылыми-ізденіс,‭ ‬шығармашылық жұмыстарды‭; 
-‏ ‎Оқытатын‭  ‬пәндердің теориялық негіздерін‭; 
-‏ ‎Оқытатын пәндердің мақсаты мен міндеттері‭; 
-Ата-аналармен және мектептен тыс ұжымдармен қарым-қатынас жасай білуді.
-Игеру керек:
-Сыныптағы тәрбие жұмысын жоспарлау‏;
-Тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру‏; 
-Оқушылар ұжымын қалыптастыру мен оны диагностикалау‏;
-Педагогика жаңалықтарын қолдану барысында балалардың анатомиялық--Физиологиялық негізгі заңдылықтары мен‭ ‬дамуын.
-Қолдана білу керек:‏ 
-Тәрбиелеуде жаңашыл технологияны пайдалану‭;
-Сабақта және сабақтан тыс уақытта‭ ‬тәрбие‭ ‬әдістерін балалардың оқу танымдық мотивациясының негізін түйінді құзыреттіліктерді‭ ‬қалыптастыру мақсатында қолдану.
-Түсіну керек:‏  
-‏ ‎Баланың дайындығының мониторингінің ғылыми‭ –‬теориялық негіздерін‭;
-Қазіргі қолданыстағы білімнің стандарты,‏ ‎оқу бағдарламалары,‭ ‬және оқу құралдарының құрылымы мен мазмұнын.
-‏ ‎Білім болу керек:
‏ ‎-Тәрбие әдістерін қолдануда педагогикалық әрекетті үлгілеу,‏ ‎педагогикалық қызметте рефлексияны жүзеге асыру,‭  ‬мақсатты қоя білу,‭ ‬педагогикалық диагностика жүргізу‭; 
-Оқыту және тәрбиелеу үдерісін құруды жүзеге асыру‏;  
-Оқу-танымдық әрекетті оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес ұйымдастыра білу‏;
-Кәсіби-маңызды тұлғалық қасиеттерді,‏ ‎соның ішінде педагогикалық ойлау,‭ ‬педагогикалық қарым-қатынас,‭ ‬ұтқырлық‭  ‬және т.б.‭;
-Балалар ұйымының ерекшелігі туралы‏;
-‏ ‎Қарым-қатынас мәдениеті мен толеранттылық.
-Қалыптастыруы‏  ‎тиіс:
дағдысы:
-Компьютерлік‏  ‎және коммуникативті сауаттылық‭; 
-‏ ‎Балалардың шығармашылық және сыни ойлауын дамытуға арналған‭  ‬тәрбиедегі‭ ‬жаңалықтарды‭ ‬ қолдана отырып тәрбиені ұйымдастыру және өткізу‭;
-‏ ‎Педагогикалық процесінде‭ ‬тәрбиедегі‭ ‬инновациялық технологияларды пайдалану.
құзыреттілігі:
-‏ ‎Балалардың‭  ‬түйінді құзыреттілігін қалыптастыру‭;
-‏ ‎Балалардың‭  ‬қызығушылықтары мен қабілеттерінің мониторнигін жасау.

1.6‏ ‎Пәннің пререквизиті:‭ ‬    
-Педагогикалық мамандыққа кіріспе‏;‎ 
-Педагогика‏;
1.7‏ ‎Пәннің постреквизиті:‭ ‬ 
-‏ ‎педагогикалық практика.‭ ‬	
Студенттердің‭ «‬Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі‭» ‬пәнін жетік меңгеруі бұдан кейінгі‭  ‬педагогикалық және‭  ‬әдістемелік пәндерді,‭ ‬сонымен қатар педагогикалық практиканы табысты өткізудің негізі болып табылады.‭ 

2.Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
‏    ‎Кесте‭ ‬1.‭  
№
Тақырыптары
Д/С
П/С
Л/С
БОӨЖ
БӨЖ
Әдебиеттер

Модуль‭ ‬1.Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің пәні және міндеттері.






1
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің пәні және міндеттері
1
1



1,4,5
2
Мектеп тәрбие жүйесі ретінде.‭ ‬Мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастырушылар тәрбие жүйесінің субъектісі ретінде.
1
1



4,7,12,13,14
3
Сыныптың тәрбие жұмысының жүйесі тәрбиелеуші және дамытушы ортаны қалыптастырушы ретінде.
1
1



23,24,25

Модуль II.Оқушылармен тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру






4
Сыныптан және мектептен тыс тәрбие жұмысы.
1
1



20,21,24
5
Мектеп және сыныптың тәрбие жұмысының диогностикасы.
1
1



5,7,20,21
6
Оқушылардың сыныптан тыс тәрбие жұмысының мақсатын қою және жоспарлау
1
1



20,21,22,23,26
7
Оқушылардың сыныптан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру
1
1



1,2,3,4,5
8
Оқушылардың тәрбие жұмыстарының нәтижесінің талдауы және өз беттерінше талдау
1
1



1,2,3,4,5

Модуль III.‭ ‬Отбасы сынып оқушыларын тәрбиелеуші және дамытушы ортаны қалыптастырушы және баланың негізгі тәрбиешісі ретінде.‭ 






9
Сынып жетекшісінің ата-‭ ‬аналармен жүргізілетін жұмысының түрлері

1



20,21,22,23
10
Қазіргі‭  ‬заман жағдайындағы балалар мен жастар бірлестіктері
1
1



12,13,14,16
11
Оқушылардың салауатты өмір салтын қалыптастырудағы сынып жетекшісінің іс-әрекеті.

1



12,13,14,16
12
Дарынды балалармен жұмыс істеу әдістемесі

1



1,2,12,13,14
13
Оқушылармен жүргізілетін кәсіптік бағдар беру жұмыстарының‭  ‬әдістемесі.
1
1



24,25,26
14
Оқушылар ұжымындағы өзін‭ ‬-өзі басқару‭  ‬және оны ұйымдастыру әдістері
2
1



20,21


3.Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары
Мақсаты:‭  ‬студенттерді курс бойынша тиісті теориялық біліммен қаруландыру.‭ 
Міндеттері:‭  ‬әр тақырыпты меңгеру мақсатымен жүйелі білім беру‭;
пәнге қызығушылығын тудыру және өздігінен жұмыс істей білуге үйрету‭;
Жоғарғы оқу орындарындағы оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы‭  ‬дәріс болып табылады.‭ ‬Дәріс студенттерге пәнге деген қызығушылығын тудырады.‭ 
Дәріс‭ –‬студенттерде өздігінен терең білім алуға ізденіс туғызады.‭ 
Дәріс сабағын тыңдау және жазуға даярлық:
сабаққа кешікпеңіз‭;
дәріс дәптеріңізді және қаламыңызды ұмытпаңыз‭;
дәріс барысында мәтінді қалмай жазып отыруға талпыныңыз.‭ 
Семинарлық сабақтың мақсаты:‭	
•теориялық материалдарды тереңдетіп зерттеу‏;
•ғылыми мәтіндерді сұрыптау,‏ ‎материалды жалпылау дағдысын қалыптастыру,‭ ‬ойлау сынын дамыту және т.б.‭;
•білімді меңгеруде өзбеттілік,‏ ‎шығармашылық инициатива,‭ ‬шығармашылық қабілеттерін дамыту‭;
•көпшіліктің алдында сөйлеу,‏ ‎пікірін білдіру және өз көзқарасын қорғау дағдысын қалыптастыру.
Мақсаты:‭ ‬Пән бойынша лекцияда алған білімдерін бекіту,‭ ‬тереңдету және кеңейту.
Міндеттері:
-‏ ‎Пән бойынша алған теориялық материалдарын тереңдету және жүйелеу‭;
-‏ ‎Библиографиямен өздігінен жұмыс істеу іскерлігін қалыптастыру‭;
-‏ ‎Аудиторияда өз ойын білдіруге,‭ ‬басқаны тыңдай білуге,өз пікірін қорғай білуге және талқылауға қатысуға үйрету.
Берілген тақырыпты конспектілеу.
Негізгі талаптар:
-Жазып отырған тақырыптан алшақтамай,‏ ‎оның мазмұнын нақты ашуға талпыну.
-Артық баяндау,‏ ‎қажетсіз дәлелдемелер мен көп сөзділікке жол бермеу.
-Міндетті түрде жоспар болуы және тақырып мазмұнын жоспарға сай рет-ретімен жүйелі баяндауы қажет.
-Жұмыс түсінікті,‏ ‎мағыналы,‭ ‬орамды тілмен жазыдуы тиіс.
-Барлық айтылған ойды жинақтап,‏ ‎тұжырымдап,‭ ‬тиісті қорытынды жасау.
Білім алушылардың өздік жұмыстарды орындауларына жалпы кеңестер‭ (‬нұсқаулар‭)
	Өздігінен білім алу үшін,‭ ‬алдымен сол жұмысқа қажетті нақты дағдыларға‭ (‬іштей жылдам оқи білу,‭ ‬библиографиялық дағдылар,‭ ‬түрлі анықтама әдебиеттерді пайдалана білу,‭ ‬оқығандарды жазып алу т.б.‭ ) ‬ие болу керек.
	Біліммен жемісті шұғылдану қолайлы жағдайларды‭ (‬уақыт,‭ ‬орын,‭ ‬тиісті әдебиеттер мен құралдардың болуы т.б.‭) ‬керек етеді,‭ ‬ең дұрысы кітапханаларда,‭ ‬оқу залдарында біліммен шұғылдануға дағдылану.
	Өздігінен білім алатын адам нені оқитынын анық біліп,‭ ‬ол жұмысты белгілі жоспармен,‭ ‬жүйемен жасауы керек.
	Алғашқы кезде оқытушылардан,‭ ‬тәжірибелі адамдардан,‭ ‬кітапханалардан ақыл-кеңес алудың пайдасы зор.
	Өздігінен білім алу жұмысын асықпай,‭ ‬көп үзіліс жасамай жүргізген жөн.
	Оқыған материалды мұқият ұғатындай етіп ұғып,‭ ‬түсінбеген жерлерді қалдырмай,‭ ‬қайталап оқып,‭ ‬оның негізгі жақтарын жазып алу қажет.
Анықтама әдебиеттерді,‭ ‬энциклопедияларды,‭ ‬түрлі сөздіктерді қоса пайдаланып отыру керек.

4.Курс форматы
Аудиториялық сабақтар келесi түрлерден:‭ ‬дәрiстер‭ (‬Д‭)‬,‭ ‬практикалық‭ (‬Пр‭) ‬сабақтардан,‭ ‬СОӨЖ‭ ‬,‭ ‬СӨЖ‭  ‬тұрады.‭ 
Тақырыптардың барлығы дәрістік,‭ ‬практикалық сабақтарда берілген,‭ ‬қалғаны өздiгiнен орындалады.
Дәрiстiк,‭ ‬практикалық‭  ‬сабақтарды орындау‭  ‬мiндеттi.‭ 
Аралық аттестация қортындылары студенттiң сабаққа қатысуын,‭ ‬өздiк жұмыстарын өз уақытында орындауын,‭ ‬сабақ үстiнде жауап беруiн,‭ ‬аралық бақылау нәтижелерiн ескере отырып қойылады.
Олар мiндеттi түрде айтылған уақытында тапсырылуы тиiс.‭ ‬Өз уақытынан кеш тапсырылған бақылау жұмыстарына автоматты түрде төмен баға қойылады.
Студенттердiң бiр-бiрiнен көшiргенi немесе плагиат‭ (‬дайын тапсырманы көшiру‭) ‬үшiн оған курс бойынша‭ “‬қанағаттандырарлықсыз‭” ‬деген баға қойылады.
‏	
5.Курс саясаты.
Сабаққа қатысу:‭ ‬Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу,‭ ‬әрбір тақырыпқа конспект жазу.‭ ‬Оқулық материалдары бойынша өз бетімен практикалық үй жұмыстарын көрсетілген уақытта орындау.‭ ‬Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса,‭ ‬барлық өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс.
Тәртіп:‭ ‬Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып жіберіледі‭  ‬және барлық курс бойынша‭ «‬қанағаттанғысыз‭» ‬бағасы қойылады.
Бақылау жұмыстары:‭ ‬Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын,‭ ‬өздік жұмысты уақытында орындауын,‭ ‬сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады.
Көшіріп алу:‭ ‬Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап аудиторядан шығарумен қоса,‭ ‬жалпы курс үшін‭ «‬F‭» ‬бағасын қоюмен қамтылады.
Ұялық телефон:‭  ‬Сабақ кезінде ұялық телефондар өшірілуі керек.
Емтихан:‭ ‬Қорытынды емтихан оған босатылған барлық студенттер үшін компьютерлық тест жүйе негізінде жүргізіледі.‭ ‬Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеледі.

	Баға қою саясаты
‏«‎Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі‭» ‬пәнін оқытуда екі рет аттестация қойылады.‭ ‬Әр аттестацияны есептеу үшін келесідей критерийлер қарастырылады:
	Дәріс сабағына қатысу төмендегідей бағаланады:‭ 
	дәріс сабағы‭ –‬баллға тең.
	Тәжірибелік сабақтың жауабы‭ –‬баллмен бағаланада.
	СОӨЖ бірінші және екінші аттестацияда екі реттен тапсырылады‭ –‬балл‭ 
	СӨЖ-де бірінші және екінші аттестацияда екі реттен тапсырылады‭  – ‬балл






‏«‎Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі‭»  ‬пәнінің балдық жүктемесі.
Кесте‭ ‬2.‭  
Апта
Тапсырма мазмұны
Ұпай саны
Қосымша
(Формасы‏)
1




Аудиториялық сабақ үшін‭ (‬дәріс‭) ‬1-7‭ ‬апта бойынша
30

1‏ ‎апта
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің пәні және міндеттері


2‏ ‎апта
Мектеп тәрбие жүйесі ретінде.‭ ‬Мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастырушылар тәрбие жүйесінің субъектісі ретінде.


3‏ ‎апта
Сыныптың тәрбие жұмысының жүйесі тәрбиелеуші және дамытушы ортаны қалыптастырушы ретінде.
50


БӨЖ
Пән бойынша глоссарии дайындаңыз.‭ ‬Ұсынылған әдебиеттер бойынша
40
Глоссарий
4‏ ‎апта
Сыныптан және мектептен тыс тәрбие жұмысы.


5‏ ‎апта
Мектеп және сыныптың тәрбие жұмысының диогностикасы


6‏ ‎апта
Оқушылардың сыныптан тыс тәрбие жұмысының мақсатын қою және жоспарлау
50


БӨЖ
Ата-аналар жиналысының,‭ ‬ата-аналармен өткізілетін тренингтің жоспарын дайындаңыз.‭ ‬Ата-аналарға арналған сауалнамалар,‭ ‬кеңестер дайындаңыз.
40
Ерікті түрде
7‏ ‎апта
Оқушылардың сыныптан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру



Межелік бақылау
90

1‏ ‎аттестациялық аптада
300


Аудиториялық сабақ үшін‭ (‬дәріс‭)‬8-15‭ ‬апта бойынша
30

8‏ ‎апта
Оқушылардың тәрбие жұмыстарының нәтижесінің талдауы және өз беттерінше талдау


9‏ ‎апта
Сынып жетекшісінің ата-‭ ‬аналармен жүргізілетін жұмысының түрлері


10‏ ‎апта
Қазіргі‭  ‬заман жағдайындағы балалар мен жастар бірлестіктері


11‏ ‎апта
Оқушылардың салауатты өмір салтын қалыптастырудағы сынып жетекшісінің іс-әрекеті.
50


БӨЖ‭ 
Эссе жазу:‭ 
а)Сынып жетекшісі қажет‭ 
б)Сынып жетекшісі қажет емес‭ (‬көзқарастар,‭ ‬пікірлер,‭ ‬қорытындылар,‭ ‬фактілердегі қарама-қайшылыққа назар аудару
40
эссе
12‏ ‎апта
Дарынды балалармен жұмыс істеу әдістемесі


13‏ ‎апта
Оқушылармен жүргізілетін кәсіптік бағдар беру жұмыстарының‭  ‬әдістемесі.


14‏ ‎апта
Оқушылар ұжымындағы өзін‭ ‬-өзі басқару‭  ‬және оны ұйымдастыру әдістері
50


БӨЖ‭ 
Дарынды және педагогикалық тұрғыдан қараусыз қалған‭  ‬балалармен тәрбие жұмысы.‭ ‬Практикаға барған кезде жасалатын жұмыс нәтижесі бойынша.‭ (‬Сыныпта зерттеу жұмысын жүргізу‭)‬.
40
Кесте құрыңыз
15‏ ‎апта
Оқушылар ұжымындағы өзін‭ ‬-өзі басқару‭  ‬және оны ұйымдастыру әдістері



Межелік бақылау
90

2‏ ‎аттестациялық аптада
300



7.‏ ‎Әдебиеттер
Негізгі әдебиеттер:
	А.Е.‭ ‬Берикханова Педагогикалық мамандыққа кіріспе.‭ ‬А.,‭ ‬2009‭ 
	Атемова Қ.Т.‭ ‬Алматы,‭ ‬1998.
	Ахметова Г.,‭ ‬Исаева З.,‭ ‬Әлқожаева Н.‭ ‬Педагогика:А:2006‭ ‬ж.
	Әбенбаев С.Ш.‭ ‬Тәрбие теориясы мен әдістемесі.Оқу құралы.‭ ‬Алматы.:‭ ‬Дарын,‭ ‬2004ж.‭  
	А.Ж.Едігенова Сынып жетекшісі-‭ ‬тәрбие жұмысын ұйымдастырушы:Оқу құралы.‭ ‬Семей.2008‭ ‬ж.‭ 
	Әбиев Ж.,‭ ‬Бабаев С.,‭ ‬Құдиярова А.‭ ‬Педагогика.‭ ‬Алматы-2004.
	Дүйсембекова Ш.Д.‭ ‬Тәрбие үрдісінің ерекшеліктері.‭ ‬Семей‭ ‬2004.
	Жалпы педагогика‭ ‬:оқулық‭ ‬/Бабаев,‭ ‬С.Б.‭ ‬-‭ ‬2011
	Қалиев С.,‭ ‬Майғаранова Ш.‭ ‬Алматы,‭ ‬2001.
	Қоянбаев Педагогика.‭ ‬Алматы‭ ‬2002‭ ‬ж.
	Қыз тәрбиесі-ұлт тәрбиесі‭ ‬/Дүйсембекова,‭ ‬Ш‭ ‬/‭ ‬-‭ ‬2006
	Педагогика‭ ‬/Ахметова,‭ ‬Г.К.‭ ‬– 2006
	Педагогика‭ ‬:дәрістер курсы‭ ‬/Дүйсембекова,Ш‭ ‬-‭ ‬2012
	Педагогика‭ ‬:Оқулық‭ ‬/‭[‬Шалгинбаева,‭ ‬К.К.,‭ ‬Хайруллин,‭ ‬Г.Т.,‭ ‬Хмель,‭ ‬Н.Д.‭ ‬ж.т.‭] ‬/‭ ‬-‭ ‬2005
	Педагогика тарихы‭ ‬/Әбиев,‭ ‬Ж.‭ ‬-‭ ‬2006
	Педагогика/‭ ‬Ж.‭ ‬Әбиев,‭ ‬С.‭ ‬Бабаев,‭ ‬А.‭ ‬Құдиярова‭ ‬/‭ ‬-‭ ‬2004
	Педагогика:‭ ‬жалпы негіздері жғне тғрбие теориясы‭ ‬/Бабаев,С.Б.‭ ‬-‭ ‬2011
	Педагогикалық мамандыққа кіріспе:‭ ‬кәсіби құзіретті ұстаздарды даярлау негіздері:‭ ‬оқу құралы‭ ‬/‭ ‬А.Е.‭ ‬Берикханова‭ ‬/‭ ‬-‭ ‬2009
	Педагогиканың жалпы негіздері‭ ‬:оқу құрал‭ ‬/‭ ‬/Сейталиев,‭ ‬Қ.‭ ‬-‭ ‬2009
	Сынып жетекшісі Әбенбаев С.Ш.‭ ‬Алматы,‭ ‬2003.
	Сынып жетекшісі Қожахметов К.‭ ‬Алматы,‭ ‬2001.
	Тәлім-тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру.‭ ‬Меңжанова А.‭ ‬Алматы,‭ ‬2003.
	Тәрбие жұмысының әдістемесі‭ ‬:оқулық‭ ‬/С.‭ ‬Губашева,‭ ‬А.‭ ‬Отарбай‭ ‬/‭ ‬-‭ ‬2011
	Тәрбие үрдісінің ерекшеліктері‭ ‬:оқытушыларға,‭ ‬студенттерге көмекші құрал‭ ‬/Ш.Дүйсембекова‭ ‬/‭ ‬-‭ ‬2003
	Тәрбие хрестоматиясы:‭ ‬V-XI сынып жетекшiлерi мен оқушыларына арналған‭ ‬/Қалиев,‭ ‬С.‭ –
	Тұлғалық педагогика.‭ ‬Педагогикалық теория негіздері‭ ‬:монография‭ ‬/‭ ‬-‭ ‬2011
Қосымша әдебиеттер:
	Балаларға эстетикалық тәрбие берудегі халық дәстүрі.‭ ‬Алматы,‭ ‬1990.
	Тәрбие өрнектері.‭ ‬Табылдиев Ә.‭ ‬Алматы,‭ ‬1983.
	Көпбаев О.‭ ‬Жастар және проволық тәрбие.А.,1988‭ ‬ж.
	Жарықбаев Қ.,‭ ‬Қалиев С.‭ ‬Қазақ тәлім-тәрбиесі,‭ ‬Оқу құралы.‭ ‬А.,Санат,1995
	Класс жетекшісінің ата-аналармен жүргізілетін жұмысы.‭ ‬Алматы,‭ ‬1993.
	Коллективтің құдіретті күші Сухомлинский В.А.‭ ‬Алматы,‭ ‬1973.
	Болдырев Н.И.‭ ‬Мектептегі тәрбие жұмысының методикасы.‭  ‬-А.:‭ ‬Мектеп,‭ ‬1987‭ ‬ж
	Амантурин Ш Мұғалім және оқу-тәрбие жұмысы.-А.,‭ ‬1978ж
	Қоянбаев Р.М.‭ ‬Тәрбие теориясы.А.,‭ ‬1991ж.
	Тәрбие теориясы.‭ ‬Сейталиев Қ.‭ ‬Алматы,‭ ‬1986.
ПОӘК‭ ‬042-18.19-03-2014
Баспа‭ ‬ № _____
14 беттің‏ 13‎-сі‏  



Пәндер