Файл қосу
Баққұлов Құқық негіздері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНДАҒЫ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | 3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-20.1.18/01-2013 | |«Құқық және экономика | | | |негіздерін оқыту |№1 басылым | | |әдістемесі» |18.09.2013ж. | | ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесі» ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕР БАҒДАРЛАМАСЫ 050115 «Құқық және экономика негіздері» мамандығының студенттеріне арналған Семей 2013 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырушы: «Құқықтану» кафедрасының аға оқытушысы Н.С. Газизова 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Құқықтану» кафедрасы мәжілісінде №1 Хаттама 02.09.2013ж. Кафедра меңгерушісі _________ С.Х. Елеманов 2.2 Гуманитарлық-заң факультетінің оқу- әдістемелік бюро мәжілісінде №1 Хаттама 17.09.2013ж. Төрайым_____________Ш.С. Кеңесбаева 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу- әдістемелік кеңесі мәжілісінде мақұлданып, ұсынылды №1 Хаттама 18.09.2013ж. ОӘК төрайымы_________ Г.К.Искакова АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ №1 Мазмұны |1 |Қолдану аясы | | |2 |Нормативті сілтемелер | | |3 |Жалпы ережелер | | |4 |Оқу пәнінің мазмұны (модулдер) | | |5 | Студенттерге арналған өздік жұмыс тақырыптары | | |6 |Пәннің оқу-әдістемелік картасы | | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы | | |8 |Әдебиеттер | | 1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ «Құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесі» пәні бойынша оқу- әдістемелік кешен құрамына енетін оқытушыға арналған пәндер бағдарламасы, «Құқық және экономика негіздері» мамандықтарына арналған 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР «Құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесі» пәні бойынша оқу- әдістемелік кешен құрамына енетін оқытушыға арналған пәндер бағдарламасы оқу үдерісін ұйымдастыру тәртібін сақтап, төмендегі құжаттарды негізге ала отырып құрастырылды: - Білім берудің аталмыш деңгейіндегі білім берудің жалпыға міндетті мемлекеттік стандарты; - Типтік оқу жоспары; -«Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін құрастыру мен рәсімдеудің жалпы талаптары» СТУ 042-ГУ-4-2013 университет стандарты; - «Пәндердің оқу-әдістемелік кешені құрылысы мен мазмұны» ДП 042-1.01- 2013 құжаттары. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1. 1995 жылы маусым айында елімізде жаппай құқықтық білім беруді жүзеге асыру жөніндегі шаралар туралы қаулы қабылданды. Қаулыда құқықтық оқуды мектептерде бастауыш сыныптардан бастап неғұрлым кең көлемде енгізу қажеттігі атап көрсетілді. Бұдан шығатын тұжырым не? Ол тәуелсіздік тұғырына көтерілген Қазақстанның алдында білім беру саласында жаңа қажеттіліктердің пайда болуы. Ғылым мен техниканың тез даму қарқыны, өндіріске шетелдік және отандық озық, жаңа технологиялар мен әдістердің енуі, қоғамның жаңа экономикалық қатынастарға көшуі республикамыздың білім беру саласында жүргізіп жатқан реформалық өзгерістерді жетілдіруді, білім сапасын арттыруды талап етеді. Тиімді білім беру жүйесін қабылдау үшін қазіргі білім беру жүйесін қоғамның даму мақсатына сай қалыптастыруға бағыттау керек. Қазақстандағы экономикалық реформа бұған дейін қалыптасқан экономика ғылымы, экономикалық білім мен практика арасындағы қарым- қатынас жүйесін өзгертті. Нарықтық экономиканың қалыптасуына байланысты экономикалық білімге деген сұраныс күшейді. Экономикалық білім тек экономика мен басқарудың түрлі саласында қызмет істейтіндірге, ғылым экономистерге немесе экономика пәнін оқытатындарға ғана керек емес, сонымен қатар экономикалық білім күнделікті өмірде кездесетін мәселелерді шешуде қоғамның әрбір мүшесіне қажеттілігін бүгінгі өмір талабы көрсетіп отыр 3.2 Курстың мақсаты – дүниеге этикалық жауапкершілікпен қарайтын, шығармашылық ойлауға дағдыланған, құқықтық және экономикалық мәдениеті жетілген, адамгершілігі мол және білікті маман даярлау. 3.3 «Құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесі» өзінің міндеттері ретінде мыналарды анықтайды: - оқытудың тиімді әдістерін пайдалана отырып құқықтық және экономикалық білім беруді жүйелеу; - құқықтық және экономикалық ғылым материалдары негізінде оқушыларды тәрбиелеуге студенттерді даярлау. Құқық және экономика негіздерін оқытудың әдістемесі – құқықтық және экономикалық білімдерді игеру арқылы жастарды оқыту және тәрбиелеуді мақсат етіп қойған жоғарыда аталған ғылымдардың мазмұны мен қағидаттарына сүйене отырып мемлекет пен құқықтың пайда болып, даму заңдылықтарын оқытатын және экономикалық қатынастар туралы мағлұмат беретін педагогикалық ғылым болып табылады. Бірақ, құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесі құқық пен экономиканың жалпы мазмұнын зерттеу арқылы өз оқыту үрдісін педагогикаға сүйене отырып құрады. Құқық және экономика негіздерін оқытудың әдістемесінің негізгі міндеті – студенттерді терең құқықтық және экономикалық біліммен қамтамасыз ету және құқықтық, экономикалық тәрбие беру. Аталмыш мәселелер сәтті шешілу үшін құқық және экономика негіздерін оқытудың әдістемесі заң ғылымдарының мазмұнын талдайды, одан мәнді айғақтарды, ұғымдарды, негізгі экономикалық заңдылықтарды жинақтайды. Мемлекет көлемінде шығарылып жатқан құқықтық – нормативті актілерді, келеңді көзқарастарды басшылыққа ала отырып құқық және экономика негіздерін оқытудың әдістемесі студенттерді құқықтық және экономикалық білім беруде алдыңғы қатарлы технологиямен қаруландыруды көздейді. Осы көзқарас бойынша алып қарар болсақ, құқық және экономика негіздерін оқытудың әдістемесін құқықтық пән ретінде де қарастырылады және ол әрқашан қазіргі құқықтық жағдайлардың деңгейінде болады. 3.4 Оқытудың нәтижесі: Аталмыш курсты оқу барысында студент: - мектепте құқық және экономика негіздерін оқытудың әдістемесін меңгере алу; - құқық және экономика негіздерін оқытудың жаңа тәсілдерін меңгеріп, жүзеге асыра алу; - құқық және экономика негіздері мұғаліміне қойылатын талаптарды ұстану; - құқықжәне экономика кабинеттерін қазіргі талапқа сай безендіре алу қабілетін ашу; - құқық және экономика негіздері сабағында және сабақтан тыс оқушыларды құқықтық және экономикалық тәрбиелей білу керек. 3.5 Курстың пререквизиттері: - педагогика; - психология; - жасөспірімдер физиологиясы. 3.6 Оқу жұмыс жоспарының көшірмесі: №1 Кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтары | |«Құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесі» курсының |2 | |пәні, атқаратын қызметтері. Құқық және экономика негіздері пәні| | |ғылым ретінде. Пәннің міндеттері және атқаратын қызметтері. | | |Құқық және экономика негіздері бойынша мектептің оқу жоспарлары| | |және оқулықтар. Мұғалімдер мен оқушыларға арналған оқу | | |құралдары. Жалпы әдістемелік әдебиет.Құқық және экономика | | |негіздері курсының жоғарғы оқу орындарына арналған міндеттері, | | |мазмұны және құрылымы. | | |Қазақстан Республикасындағы құқықтық және экономикалық білім |2 | |берудің қалыптасуы мен дамуы. Мектепте құқықтық және | | |экономикалық білім негіздерін оқытудағы түбірлі өзгерістер. | | |Мектепте құқықтық және экономикалық білім негіздерін оқытудың | | |әдіснамалық мәселелері. | | |Оқушыларда құқықтық және экономикалық білімді қалыптастыру |2 | |сатылары. Құқықтық білім беруді қалыптастыруда жоғары оқу | | |орындары маманның жан-жақты қалыптасуын, құқықтық мәдениеттің | | |дамуын, әлеуметтік және шаруашылық сұрақтарын шешетін, құқық | | |жағынан сауатты болуын талап етеді. Маманның құқықтық | | |сауаттылығы құқықтық мемлекеттің саяси жағынан хабардар болу. | | |Бұл міндеттердің шешімі ғылыми-теоретикалық процессті | | |меңгеруде, мемлекеттік құқықтық аспектілер және құқықтық | | |тәртіптегі құқық нормаларын бағалау позициясы. Жоғары оқу | | |орнына сай маманға құқықтық білім беру, маманның құқық | | |нормаларын толық меңгеруі болып табылады. ЖОО құқықтық білім | | |беруде халықаралық – құқықтық аспектілері болуы қажет. | | |Құқық және экономика негіздерін оқытуды ұйымдастырудың |2 | |нысандары. Құқық және экономика негіздерін оқытудың негізгі | | |нысандары. «Азаматтану», «Қаржылық білім негіздері» курсы. | | |Факультативтік сабақтар. | | |Құқықтық және экономикалық құжаттар мен өзге де дерек көздерін |2 | |оқытудың әдістері. Құқық пен экономика бойынша мемлекеттік | | |құжаттарды оқыту әдістемесі. Қазақстан Республикасының | | |Конституциясы мен өзге де құқықтық актілерді оқыту. Мемлекет | | |саясатына қызығушылық пен құқыққа құрметті қалыптастыру. | | |Қоғамдық өмірдің құбылыстарын бағалау мен талдаудағы азаматтық | | |қадам жасау. Оқушыларда алғашқы деректермен жұмыс істеу | | |шеберліктерін дамыту. | | |Оқушылардың мәтіндермен өзіндік жұмыстары. Құжаттарды оқудағы | | |оқушылардың танымдық әрекеттерін арттыру. Курс мазмұнын оқу | | |процесінде Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін, | | |заң шығару және мерзімдік басылым материалдарын қолдану. | | |Сабаққа құжаттар таңдау. Құжаттар мәтінімен жұмыста әдістемелік| | |тәсілдерді анықтау. Жазба түрлері. Оқушылардың құжаттармен | | |өзіндік жұмысы үшін тапсырмалар жүйесін жасау. Сабаққа кезекті | | |заң шығару материалдарын, мерзімді басылым материалдарын қосу. | | |Құқық және экономика негіздерін оқу саласындағы бағдарламалар,|2 | |оқулықтар, әдістемелік әдебиеттерді талдау тәсілдері. | | |Бағдарламаның басты мақсаты мектеп оқушыларын қоршаған әлеммен,| | |кәдімгі табиғат және адамдар әлемі, олардың қажеттіліктерімен | | |және осы қажеттіліктерді қанағаттандыру құралдары ретінде | | |таныстыру. «Экономикаға кіріспе» курсы экономиканы өз өмірінің,| | |өз жанұясының, өзге адамдардың өмірінің бөлігі ретінде оқуға | | |мүмкіндік береді. Экономиканы оқи отырып, бала адамның үш | | |рөлді: тұлға, жұмысшы, тұтынушы ретінде атқаратынын түсінеді. | | |Осы рөлдердің кез – келгенін іске асыру үшін алға міндет қойып,| | |шешім қабылдай білу керек. Ойлаудың мұндай түрінің қалыптасуына| | |экономика және құқық негіздері білімдері ықпал етеді. | | |Экономика және құқық негіздері курсы бойынша бағдарламаларды | | |талдау. | | |Оқулыққа талдау. Курстың білімдік- тәрбиелік мақсат–міндеттерін| | |анықтау, оның ерекшелігі. | | |Экономика және құқық негіздері курсы бойынша әдістемелік | | |құралдар мен ұсыныстарды талдау. | | |Курстық идеялар, ұғымдар жүйесін қалыптастыру бойынша мұғалім | | |жұмысын жоспарлау. | | |Оқушылардың біліміне, біліктілігіне, тәрбиелік дәрежесіне |2 | |қойылатын мемлекеттік стандарт талаптары. Құқықтық білім | | |берудегі Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға | | |міндетті білім беру стандартының алатын орны «Қолданбалы | | |экономика» бағдарламасы «Кәсіпкерлік әрекеттің негіщдері», | | |«Кәсіпкерлік әрекетті басқару негіздері» курсының құрамдас | | |бөлігі. ЭММ сайысы қаржылық есептерді оқу, түсіну, талдауға | | |үйрету, қаржы ісі, маркетинг, өндіріс негіздерін түсіну | | |мүмкіндігі. | | |Фирманы басқару деңгейінде шешім қабылдау. Аналитикалық ойлауды| | |талап ету. ЭММ ойынын қызықты сайысқа әрі оқулыққа айналдыру | | |мүмкіндіктері. Оқушылар үшін экономикалық лабораториялар, | | |сандық мәліметтер, графиктер, кестелер, диаграммалар сондай | | |–ақ, күрделілігіне қарай түрлі деңгейдегі тестер, пікірсайыс | | |үшін тақырыптар, пысықтау сұрақтары сынды тапсырмалардан | | |жинағы мен оқулық құрайтын тұтас оқу әдістемелік кешенді | | |қолдану. Кешен құрамындағы түрлі ойындар пакеттері мен | | |экономикалық және құқықтық компьютерлік модельдердің қорабы мен| | |жабдықтар. | | |Курс бойынша сабақта және сабақтан тыс оқушылардың танымдық |2 | |іс-әрекетін ұйымдастыру. Оқушылардың танымдық іс-әрекетін | | |ұйымдастыру үшін оқыту материалдарының мүмкіндігін анықтау және| | |сабақтың бір тақырыбын талдау. | | |Оқушылардың негізгі шеберліктерін қалыптастыратын рационалды | | |тәсілдер мен құралдарды таңдау. | | |Оқушылардың құқықтық және экономикалық мағлұматтарды меңгеруі | | |бойынша түрлі өзіндік жұмыстарын өңдеу. | | |Экономика және құқық сабағына дидактикалық материалдарды | | |даярлау. | | |«Құқық және экономика негіздері» курсы бойынша әдістемелік |2 | |нұсқаулар мен бағдарлама. Бағдарламаның басты мақсаты мектеп | | |оқушыларын қоршаған әлеммен, кәдімгі табиғат және адамдар | | |әлемі, олардың қажеттіліктерімен және осы қажеттіліктерді | | |қанағаттандыру құралдары ретінде таныстыру. «Экономикаға | | |кіріспе» курсы экономиканы өз өмірінің, өз жанұясының, өзге | | |адамдардың өмірінің бөлігі ретінде оқуға мүмкіндік береді. | | |Экономиканы оқи отырып, бала адамның үш рөлді: тұлға, жұмысшы, | | |тұтынушы ретінде атқаратынын түсінеді. Осы рөлдердің кез – | | |келгенін іске асыру үшін алға міндет қойып, шешім қабылдай білу| | |керек. Ойлаудың мұндай түрінің қалыптасуына экономика және | | |құқық негіздері білімдері ықпал етеді. | | |Құқықтық және экономикалық білім берудегі курсішілік, курс | | |және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру. Пәнаралық және ішкі| | |курстық байланыстар, олардың курсты оқыту мен оқушылардың | | |құқықтық тәрбиелеу мен курс оқытудағы білімдік тәрбиелік рөлі. | | |Пәнаралық және ішкі курстық байланыстарды жүзеге асыру үшін | | |әдістемелік тәсілдер мен ұйымдастыру формалары. Байланыстарды | | |жіктеу, сипаттау. Курстің перспективті пәнаралық байланыстары. | | |Курстың өзге де мектеп оқулықтарымен байланысын анықтау. Ішкі | | |курстық байланыстарды анықтау. Пәнаралық және ішкі курстық | | |байланыстарды анықтау үшін әдістемелік тәсілдер мен құралдарды | | |таңдау, курстың негізгі идеялары мен ұғымдарын қалыптастырудағы| | |рөлдерін анықтау. Пәнаралық және курсішілік байланыстар оқу| | |әрекетінде құқықтық тәрбие процесінің оптимизациясы, оның | | |нәтижелігін жоғарылату факторы ретінде. Курстың пәнаралық | | |байланыстарын оранту мүмкіндіктерінің дидактикалық және | | |әдістемелік құндылығы. Мұғалімнің пәнаралық байланыстар | | |процесінде мақсатты бағытталаған әрекетінің объектісі ретінде | | |жүретін, құқықтаным компоненттері: мемлекет және құқық туралы | | |білім, құқықтық нормаларға, мемлекетке қарым – қатынас. | | |Мемлекет және құқық туралы білім, мемлекет және құқық туралы | | |елестету, мемлекетке және құқыққа қарым – қатынас. Пәнаралық | | |байланыстарды жүзеге асыру. Сабақты интеграциялау. | | |Құқық және экономика негіздері сабағында баспа деректермен |2 | |жұмыс істеу тәсілдері. Құқық және экономика негіздері оқулығы –| | |құқықтық білім берудің негізгі құралы. Оқулықтың құрылымдық | | |компоненттері. «Адам. Құқық. Қоғам.» оқулығымен жұмыс істеу. | | |Мұғалімнің оқулық мәтінімен және мәтіннен тыс компоненттермен | | |жұмыс істеу тәсілдері. Оқушылардың оқулықпен жұмыс істеу | | |қабілетін қалыптастырып, дамыту. | | |Нормативті – құқықтық актілерді құқық және экономика негіздері | | |сабағында қолдану әдістемесі. Құқықтық құжаттарды оқып –үйрену| | |жолдары. | | |Құқық және экономика негіздері сабағында жаңа педагогикалық, |2 | |ақпараттық технологияларды қолданудың әдістемелік жолдары. | | |Оқыту технологиясы - ғылыми зерттеу аясы ретінде. Құқық және | | |экономика негіздері сабағында жаңа технологияны қолданудың | | |қағидаттары мен тәсілдері.Оқыту технологиясының ерекшеліктері: | | |диагностикалық тұрғыдағы мақсаты, үздіксіз байланыс, оқыту | | |циклінің өндірісі.Педагогикалық практиканың жаңа сатылары. | | |Ақпаратты – түсіндіру тәсілінен әрекет ету–даму технологиясына| | |көшу. | | |Дамыта оқу теориясынан белгілі жағдайды бөліп алу. Оқушылардың | | |компьютерлік сауаттылығы, құқық сабағында компьютерді қолдану | | |әдістемесі. Құқық және экономика негіздері мұғалімінің | | |компьютерлік технологиядағы рөлі. | | |Құқық және экономика негіздері сабағында оқылған материалдарды |2 | |қайталау, тексеру және бағалау әдістемесі. Құқық сабағында | | |алынған білімді қайталау – құқықтық білімді тереңдетудің жолы. | | |Құқықтық білімді тексерудің жолдары: ауызша және жазбаша. | | |Тестік тексеру. Мәтіндік тексеру және оған дайындық. Құқық | | |сабағында оқушылардың білімін жүйелі түрде тексеру. Білім | | |тексерудің мақсаттары мен қызметтері. | | |Оқушылар білімін бағалау нысандары мен критерийлері. Ағымдық, | | |тоқсандық, жылдық бағалаулар. Мұғалімнің бағаларды түсіндіруі.| | |Емтиханға дайындықты ұйымдастыру және жүргізу. | | |Мектепте құқық және экономика негіздері кабинеттерін |2 | |жарақтандыру. Мектептегі құқық және экономика кабинетінің | | |міндеттері. Кабинет жұмысының үйлестірілуі. Кабинетке | | |жауаптылық. | | |Құқық және экономика негіздері мұғалімі. |2 | |Семинар сабақтары | | |1 | | |1 | | |1 | | |1 | | |1 | | |1 | | |1 | | |1 | | |1 | | |1 | | |1 | | |1 | | |1 | | |1 | | |1 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАР СӨЖ сипаттамасы |Тақырыбы |Мақсаты және мазмұны |Әдебиеттер тізімі |Балл |Орындау |Бақылау | | | | | |мерзімі |нысаны | |Мемлекет |Заң ғылымдарының |Булгакова Д.А. Теория|1 |1-апта |Жазбаша | |және құқық |ішінде мемлекет және |государства и права | | | | |теориясының |құқық теориясының |(учебно – | | | | |пәні және |алатын орнын ұғындыру.|методическое | | | | |түсінігі. |Пәннің атқаратын |пособие), Алматы, | | | | | |қызметтерін басқа |Данекер, 2001. | | | | | |пәндермен салыстырмалы|Мемлекет және құқық | | | | | |түрде конспектілеу. |теориясы. Оқулық. | | | | | | |Авторлар алқасы: | | | | | | |Жоламанов Ж., | | | | | | |Таукелов А.Н., | | | | | | |Мұхтарова А.К., | | | | | | |Алматы, 1998. | | | | |Мемлекет |Мемлекетті саяси ұйым |Ашитов З.О., Ашитов |1 |1-апта |Жазбаша | |ұғымы, оның |ретінде дәлелдеу. |Б.З. Мемлекет және | | | | |мәні. |Ойшылдар мен |құқық | | | | | |ғалымдардың мемлекетке|негіздері.-Алматы, | | | | | |берген анытамаларын |Жеті Жарғы, | | | | | |саралап, талдау. |2003.-296б. | | | | | | |АғдарбековТ. Мемлекет| | | | | | |және құқық теориясы. | | | | | | |Оқулық.- Алматы. НАС | | | | | | |баспасы, 2003.-328б. | | | | | | |Баққұлов Құқық | | | | | | |негіздері. Оқулық.- | | | | | | |Алматы, 2004.-248б. | | | | |Мемлекеттің |Мемлекеттің пайда |Ағдарбеков Т. |1 |3-апта |Кесте | |пайда болуы |болуы туралы |Мемлекет және құқық | | | | | |түсініктерді саралау. |теориясы. Оқулық.- | | | | | |Мемлекетің шығу |Алматы. НАС баспасы, | | | | | |теорияларын жинақтап, |2003.-328б. | | | | | |шындыққа жанасатын |Баққұлов Құқық | | | | | |теориялар туралы |негіздері. Оқулық.- | | | | | |тұжырым жасау |Алматы, 2004.-248б. | | | | |Мемлекеттік |Билік тармақтарының |Ағдарбеков Т. |1 |4-апта | Жазбаша | |билік |атқаратын қызметтеріне|Мемлекет және құқық | | | | | |қарай талдап, |теориясы. Оқулық.- | | | | | |жүйелеу.Демократия |Алматы. НАС баспасы, | | | | | |ағашын тұрғызу. |2003.-328б. | | | | | |Конспект. |Баққұлов. Құқық | | | | | | |негіздері. Оқулық.- | | | | | | |Алматы, 2004.-248б. | | | | |Мемлекет |Мемлекеттік құрылым, |Теория права и |1 |5-апта |Кесте | |тұрпаты |мемлекеттік басқару |государства. Под. | | | | |(нысаны) |және саяси режим |Ред. В.В. Лазарева. –| | | | | |ұғымдарын түсіндіру. |М.: 1997, | | | | | |Мемлекеттік нысан |Чиркин В.Е. | | | | | |элементтерін мысалдар |Государствоведение: | | | | | |келтіре отырып, |Учебник.- М.: 1999. | | | | | |саралау. |Спиридонов Л.И. | | | | | | |Теория государства и | | | | | | |права. Учебник.-М.: | | | | | | |Проспект, 2000.-304с.| | | | | | |Черданцев А.Ф. Теория| | | | | | |государства и права: | | | | | | |Учебник.- М.: 2000. | | | | | | |Дулаьбеков Н., | | | | | | |Амандықов С., Турлаев| | | | | | |А. Мемлекет және | | | | | | |құқық негіздері: | | | | | | |2001.-244б. | | | | | | |Баянов Е. Мемлекет | | | | | | |және құқық | | | | | | |негіздері.-Оқулық.- | | | | | | |Алматы, Жеті | | | | | | |Жарғы,2001.-624б. | | | | |Мемлекеттік |Қазіргі кездегі |Сапарғалиев Ғ. |1 |6-апта |Кесте | |аппарат |мемлекеттік аппарат |Мемлекет және құқық | | |Ұсыныс | |(механизм) |қызметтерін |теориясы. Алматы, | | |жасау | | |салыстырмалы талдау |1998. | | | | | |түрінде түсіндіру. |АшитовЗ.О. т.б. | | | | | | |Егеменді Қазақстанның| | | | | | |құқығы. Алматы, 1997.| | | | |Мемлекет |Қоғамның саяси |Ибраева А.С., Ибраев |1 |7-апта |Ауызша | |қызметтері |жүйесіндегі |Н.С. Теория | | | | |(функциялары|мемлекеттің алатын |государства и права: | | | | |). |орнын ұғыну. |Учебное | | | | | |Мемлекеттің түріне |пособие.-Алматы, Жеты| | | | | |қатысты қызметтерінің |Жарғы, 2003. | | | | | |өзгеруі мүмкін бе? |Сапаргалиев Г.С. | | | | | |Сауалына жауап беру. |Становление | | | | | |Мемлекеттің |конституционного | | | | | |қызметтерін жіктеу. |строя Республики | | | | | | |Казахстан. – Алматы, | | | | | | |1997. | | | | | | |Парламент и | | | | | | |законодательная | | | | | | |власть Казахстана: | | | | | | |Монография. | | | | | | |/Отв.редактор | | | | | | |А.А.Таранов/.- | | | | | | |Алматы, Жеті Жарғы, | | | | | | |1996. | | | | |Құқықтық |Құқықтық мемлекеттің | Баймаханов М.Т. |1 |7-апта |Ауызша | |мемлекет |идеясының қалану |Проблемы воплощения | | | | | |кезеңі. Құқықтық |принципов правового | | |Қағидаттар| | |мемлекеттің артықшылы.|государства в | | |ын жазбаша| | |Құқықтық мемлекеттің |Конституции | | |талдау. | | |қағидаттарын іске |Республики | | | | | |асыруда кездесетін |Казахстан.// | | | | | |кедергілер. |Государство и право, | | | | | | |1992, №8. | | | | |Құқық ұғымы |Құқықтың заңдылық |Газизова Н.С. Құқық |1 |8-апта |Жазбаша | | |анықтамасы. |дегеніміз не? // | | | | | |Құқықтың негізгі |Қазақстан мектебі, | | | | | |белгілері. |2004, №3. | | | | | |Құқықтың негізгі |Бюргенталь Т. | | | | | |атқаратын қызметтерін |Халықаралық адам | | | | | |ұғыну. Глоссарий 15 |құқықтары. Алматы, | | | | | | |Ғылым, 1999.Соколов | | | | | | |А.Н. Правовое | | | | | | |государство. Идея, | | | | | | |теория, практика. – | | | | | | |Курск, 1994. | | | | | | |Винсент Р.Д. Адам | | | | | | |құқықтары және | | | | | | |халықаралық | | | | | | |қатынастар. Алматы, | | | | | | |Жеті жарғы, 1998.- | | | | | | |255б. | | | | |Құқықтың |Құқық пен моральдің |Өзбекұлы С., Қарабаев|1 |9-апта |Кесте | |мәні |арақатынасын |Ө. Мемлекет және | | | | | |салыстыру. |құқық теориясы: | | | | | | |Оқулық.-Алматы: Жеті | | | | | | |Жарғы, 2006.-264б. | | | | |Құқық |Құқық нормасының |Венгеров А.Б. Теория |1 |10-апта |Жазбаша | |нормасы |элементтері. |государства и права. | | | | | |Диспозиция, гипотеза, |М.: 1998. | | | | | |санкцияға мысалдар |Канаров С.А. Общая | | | | | |келтіру. Олардың бір –|теория государства и | | | | | |бірімен байланысын |права. М.: 1997. | | | | | |көрсету. |Хропанюк В.Н. Теория | | | | | | |государства и права. | | | | | | |М.: 1997. | | | | | | |Малько А.В. Теория | | | | | | |государства и права в| | | | | | |вопросах и ответах. | | | | | | |М.: 1997. | | | | | | |Кашанина Т.В. | | | | | | |Происхождение | | | | | | |государства и права. | | | | | | |М.: 1999. | | | | |Құқық |Құқықтың қайнар |Ибраева А.С., Ибраев |1 |10-апта |Ауызша, | |негіздері |көздерін жіктей |Н.С. Теория | | |жазбаша | |(қайнар |отырып, |государства и права: | | |нормативті| |көздері). |жекелей талдау жасау. |Учебное | | |актінің | | |Нормативті – құқықтық |пособие.-Алматы, Жеты| | |анықтамасы| | |акті дегеніміз не? |Жарғы, 2003. | | |, түрлері | | |Оған не жатады, |Сапаргалиев Г.С. | | | | | |олардың бір – бірінен |Становление | | | | | |айырмашылығы неде? |конституционного | | | | | |Деген сауалдарға жауап|строя Республики | | | | | |әзірлеу. |Казахстан. – Алматы, | | | | | | |1997. | | | | | | |Өзбекұлы С., Қарабаев| | | | | | |Ө. Мемлекет және | | | | | | |құқық теориясы: | | | | | | |Оқулық.-Алматы: Жеті | | | | | | |Жарғы, 2006.-264б. | | | | |Құқық жүйесі|Құқық жүйесі және |Өзбекұлы С., Қарабаев|2 |11-апта |Қысқаша | |және |құқықтық жүйенің |Ө. Мемлекет және | | |конспект. | |құқықтық |арақатынасы және |құқық теориясы: | | | | |жүйе: |айырмашылығын анықтау.|Оқулық.-Алматы: Жеті | | | | | | |Жарғы, 2006.-264б. | | | | | | |Ибраева А.С., Ибраев | | | | | | |Н.С. Теория | | | | | | |государства и права: | | | | | | |Учебное | | | | | | |пособие.-Алматы, Жеты| | | | | | |Жарғы, 2003. | | | | | | |Сапаргалиев Г.С. | | | | | | |Становление | | | | | | |конституционного | | | | | | |строя Республики | | | | | | |Казахстан. – Алматы, | | | | | | |1997. | | | | |ұқық |Құқық шығармашылығы |Сапаргалиев Г.С. |2,5 |12-апта |Жазбаша | |шығармашылығ|дегенімізді қалай |Становление | | | | |ы |түсінесің? |конституционного | | | | | |Құқықты кімдер жасайды|строя Республики | | | | | |немесе |Казахстан. – Алматы, | | | | | |құқықшығармашылық |1997. | | | | | |субъектісі кім? |Өзбекұлы С., Қарабаев| | | | | |Заң дегеніміз не? Оның|Ө. Мемлекет және | | | | | |ролі қандай? |құқық теориясы: | | | | | |Заңның қабылдану |Оқулық.-Алматы: Жеті | | | | | |тәртібі қандай? |Жарғы, 2006.-264б. | | | | | |Заңға өзгерістер мен |Ибраева А.С., Ибраев | | | | | |толықтырулар қандай |Н.С. Теория | | | | | |тәртіппен енгізіледі? |государства и права: | | | | | |Конституциялық заң |Учебное | | | | | |дегенімізді қалай |пособие.-Алматы, Жеты| | | | | |түсінесің? |Жарғы, 2003. | | | | | |Жай заңдар дегеніміз | | | | | | |не? Аталмыш сауалдарға| | | | | | |жауап беру, өз | | | | | | |тұжырымын жасау. | | | | | |қықтық |Құқықтық қатынастар |Өзбекұлы С., Қарабаев|1 |13-апта |Жазбаша | |қатынастар |анықтамасы, субъектісі|Ө. Мемлекет және | | |Мысалдар | | |және объектісі. |құқық теориясы: | | |келтіру | | |Құқықтық қатынастарға |Оқулық.-Алматы: Жеті | | | | | |түсу үшін тұлғалар |Жарғы, 2006.-264б. | | | | | |неге ие болуы керек? |Сапаргалиев Г.С. | | | | | |Құқықсубъектілік |Становление | | | | | |дегеніміз не? |конституционного | | | | | |Әрекет қабілеттілікті |строя Республики | | | | | |шектеуге бола ма? |Казахстан. – Алматы, | | | | | |Қорғаншы мен |1997. | | | | | |қамқоршының арасында | | | | | | |қандай айырмашылық | | | | | | |бар? | | | | | |Құқықты |Құқықты жүзеге асыру |Өзбекұлы С., Қарабаев|1 |13-апта |Конспект | |жүзеге асыру|дегенімізді қалай |Ө. Мемлекет және | | |Эссе | | |түсінесің? |құқық теориясы: | | | | | |Сен өз құқығыңды қалай|Оқулық.-Алматы: Жеті | | | | | |жүзеге асырасың, оны |Жарғы, 2006.-264б. | | | | | |жүзеге асыруда қандай |Сапаргалиев Г.С. | | | | | |кедергілерге тап |Становление | | | | | |болдыңыз? |конституционного | | | | | | |строя Республики | | | | | | |Казахстан. – Алматы, | | | | | | |1997. | | | | |Құқықты |Құқықтық нормаларды |Өзбекұлы С., Қарабаев|1 |14-апта |Мысалдар | |түсіндіру. |талдау. |Ө. Мемлекет және | | |келтіру, | |Құқықтағы | |құқық теориясы: | | |талдау | |олқылықтар. | |Оқулық.-Алматы: Жеті | | | | | | |Жарғы, 2006.-264б. | | | | | | |Сапаргалиев Г.С. | | | | | | |Становление | | | | | | |конституционного | | | | | | |строя Республики | | | | | | |Казахстан. – Алматы, | | | | | | |1997. | | | | |Құқықтық |Құқықтық сана және |Өзбекұлы С., Қарабаев|1 | 14-апта |Ауызша | |сана және |құқықтық мәдениет |Ө. Мемлекет және | | | | |құқықтық |арақатынасы. |құқық теориясы: | | | | |мәдениет |Құқықтық мәдениетті |Оқулық.-Алматы: Жеті | | | | | |қалыптастыруда қандай |Жарғы, 2006.-264б. | | | | | |қиыншылықьар болуы |Сапаргалиев Г.С. | | | | | |мүмкін, оны жеңудің |Становление | | | | | |жолдарын ұсыныңыз? |конституционного | | | | | | |строя Республики | | | | | | |Казахстан. – Алматы, | | | | | | |1997. | | | | |Заңдылық |Термин сөздіктерден | Өзбекұлы С., |1 |15-апта |Мысалдар | |және |анықтамасын табу. |Қарабаев Ө. Мемлекет | | |келтіру | |құқықтық |Құқықтық тәртіпке |және құқық теориясы: | | |жазбаша. | |тәртіп. |мысалдар келтіру. |Оқулық.-Алматы: Жеті | | |Ауызша | | | |Жарғы, 2006.-264б. | | |қорғау. | | | |Сапаргалиев Г.С. | | | | | | |Становление | | | | | | |конституционного | | | | | | |строя Республики | | | | | | |Казахстан. – Алматы, | | | | | | |1997. | | | | |Құқыққа сай |Құқық бұзушылық және |Өзбекұлы С., Қарабаев|1 |15-апта |Жазбаша | |мінез – |заңдылық жауапкершілік|Ө. Мемлекет және | | |Ауызша | |құлық, құқық|ұғымдарының мазмұнын |құқық теориясы: | | |ситуацияла| |бұзушылық, |ашу. Әр түрлі |Оқулық.-Алматы: Жеті | | |р шешу. | |заң |жағдаяттарды мысалға |Жарғы, 2006.-264б. | | | | |алдындағы |келтіру. |Сапаргалиев Г.С. | | | | |жауаптылық | |Становление | | | | | | |конституционного | | | | | | |строя Республики | | | | | | |Казахстан. – Алматы, | | | | | | |1997. | | | | 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА №3 Кесте |Тақырып |Көрнекі |Өзіндік дайындалуға |Тексеру | | |құралдар |арналған сұрақтар |нысаны | |Дәріс сабақтары |Семинар | | | | | |сабақтары | | | | |1 |2 |4 |5 |6 | |Мемлекет және |Мемлекет және |Кестелер |Мемлекет және құқықтың |Ауызша | |құқық теориясының|құқық |Слайдтар |өзара байланыстылығы. |жауаптар | |пәні және |теориясының | |Мемлекет және құқық | | |түсінігі |пәні және | |теориясының бірыңғай ғылым | | | |түсінігі | |ретінде қарастырылуы. | | |Мемлекет ұғымы, |Мемлекет ұғымы,|Кестелер |Мемлекет ұғымдарының сан |Салыстырмал| |оның мәні |оның мәні |Слайдтар |алуандылығы. |ы талдау | | | | |Мемлекет туралы айтқан | | | | | |ойшылдар және олардың | | | | | |ойларын салыстыру, | | | | | |ұқсастығы мен | | | | | |айырмашы-лығын табу. | | |Мемлекеттік билік|Мемлекеттік |Кестелер |Биліктік қатынастар – |Топтық | | |билік |Слайдтар |қоғамдық қатынастардың |жұмыс. | | | | |айрықша түрі екендігін |Презентация| | | | |дәлелдеу | | |Мемлекет тұрпаты |Мемлекет |Кестелер |Мемлекет және оның |Коекспен | |(нысаны) |тұрпаты |Слайдтар |тұрпаттарының өзгеруіндегі |жұмыс | | |(нысаны) | |сабақтастық. Осы заманғы |жасау. | | | | |мемлекеттерді саралаудың |Жағдаятарды| | | | |теориялық жолдары. |шешу. | |Мемлекеттік |Мемлекеттік |Кестелер |Мемлекеттік аппарат – |Презентация| |аппарат |аппарат |Слайдтар |мемлекеттік қызметті | | |(механизм) |(механизм) | |атқарудың құралы. | | |Мемлекет |Мемлекет |Кестелер |Мемлекет қызметтерінің |Топтық | |қызметтері |қызметтері |Слайдтар |байланыстылықтары мен өзара|презентация| |(функциялары). |(функциялары). | |ықпалдасулары. | | |Қоғамның саяси |Қоғамның саяси | | | | |жүйесіндегі |жүйесіндегі | | | | |мемлекеттің |мемлекеттің | | | | |алатын орны. |алатын орны. | | | | |Құқықтық мемлекет|Құқықтық |Кестелер |Құқықтық мемлекет туралы ой|Жағдаяттард| | |мемлекет |Слайдтар |– пікірдің шығуы, дамуы |ы шешу. | | | | |және олардың авторлары. |Кодекспен | | | | | |жұмыс | |Құқық ұғымы және |Құқық ұғымы |Кестелер |Құқыққа анықтама берудің |Қылмыстық | |оның мәні |және оның мәні |Слайдтар |проблемалары. |Кодекспен | | | | |Құқық туралы марксистік, |жұмыс. | | | | |психологи-ялық, |Глоссарий. | | | | |нормативтік, табиғи – | | | | | |құқықтық, әлеуметтік, | | | | | |синергети-калық негізгі | | | | | |көзқарастар | | |Құқық нормасы |Құқық нормасы |Кестелер |Құқық нормасының логикалық |Көзқарасын | | | |Слайдтар |құрылымы. |білдіру. | | | | |Құқық нормасының құрамдық |Конспект. | | | | |бөлшектерінің | | | | | |бай-ланыстықтары. | | |Құқық негіздері |Құқық негіздері|Кестелер |Құқық пен заңның |Глоссарий. | |(қайнар көздері) |(қайнар |Слайдтар |арақатынасы. |Ауызша | | |көздері) | | |жауап. | |Құқық жүйесі және|Құқық жүйесі |Кестелер |Құқықтық жүйелерді |Глоссарий. | |құқықтық жүйе |және құқықтық |Слайдтар |салыстыру, бағалау. |Ауызша | | |жүйе | | |жауап. | |Құқық |Құқық |Кестелер |Құқық шығармашы-лығы және |Глоссарий. | |шығарма-шылығы |шығарма-шылығы |Слайдтар |құқықтың |Ауызша | | | | |жасалу |жауап. | | | | |процессі туралы мәселелер. | | |Құқықты жүзеге |Құқықты жүзеге |Кестелер |Құқықты жүзеге асыру – |Глоссарий. | |асыру. Құқықты |асыру. Құқықты |Слайдтар |процесс және нәтиже ретінде|Ауызша | |түсіндіру. |түсіндіру. | |дәлелдеу. |жауап. | |Құқықтағы |Құқықтағы | |Құқық қолдану актілерінің | | |олқылықтар. |олқылықтар. | |орындалу барысында | | | | | |кездесетін жағдайлар. | | |Құқықтық сана |Құқықтық сана |Кестелер |Құқықтық санадағы |Глоссарий. | |және құқықтық |және құқықтық |Слайдтар |сабақтастық. |Ауызша | |мәдениет |мәдениет | |Құқықтық нигилизм мен |жауап. | | | | |құқықтық көпірмешілікті | | | | | |болдырмау, оны жеңудің | | | | | |жолдары. | | |Заңдылық және |Заңдылық және |Кестелер |Құқықтық тәртіп пен |Глоссарий. | |құқықтық тәртіп. |құқықтық |Слайдтар |заңдылықтың |Ауызша | |Заң алдындағы |тәртіп. Заң | |арақатынас-тылығы. |жауап. | |жауаптылық. |алдындағы | |Осы заманғы мемлекеттерде | | | |жауаптылық. | |заңдылықтың | | | | | |деформация-лануы, оның болу| | | | | |себептері, түрлері және | | | | | |оларды болдырмаудың, алдын | | | | | |алудың, жеңудің жолдары. | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ Кесте №4 |Оқу-әдістемелік құралдардың атауы |Дана |Студенттер |Пайыздық | | |(экземпляр) |саны |қамтылуы | |1 |2 |3 |4 | |Сапарғалиев Ғ. Мемлекет және құқық |15 |4 |100 | |теориясы. Алматы, 1998. | | | | |Хропанюк В.Н. Теория государства и права. |10 |4 |100 | |М.: 1997. | | | | |Өзбекұлы С., Қарабаев Ө. Мемлекет және |21 |4 |100 | |құқық теориясы: Оқулық.-Алматы: Жеті Жарғы,| | | | |2006.-264б. | | | | |Булгакова Д.А. Мемлекет және құқық |8 |4 |100 | |теориясы. Оқу құралы. Алматы, Заң | | | | |әдебиеті,2005.-106б. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 1. Қазақстан Республикасының Конституциясы. Алматы, 1995, 30 тамыз. 2. Нормативтік құқықтық актілер туралы Қазақстан Республикасының Заңы. 1998, 28 наурыз. 3. Қазақстан Республикасы Коституциясына берілген түсіндірме сздігі, Алматы, 1996. 4. Адам құқықтары туралы Халықаралық билль. Алматы, 1998. 5. Жергілікті өзін - өзі басқару. Құрастырған Дос Көшім. Алматы, 2000. 6. Бюргенталь Т. Халықаралық адам құқықтары. Алматы, Ғылым, 1999.Соколов А.Н. Правовое государство. Идея, теория, практика. – Курск, 1994. 7. Булгакова Д.А. Теория государства и пправа (учебно – методическое пособие), Алматы, Данекер, 2001. 8. Винсент Р.Д. Адам құқықтары және халықаралық қатынастар. Алматы, Жеті жарғы, 1998.- 255б. 9. Ибраева А.С., Ибраев Н.С. Теория государства и права: Учебное пособие.- Алматы, Жеты Жарғы, 2003. 10. Сапаргалиев Г.С. Становление конституционного строя Республики Казахстан. – Алматы, 1997. 11. Парламент и законодательная власть Казахстана: Монография. /Отв.редактор А.А.Таранов/.- Алматы, Жеті Жарғы, 1996. 12. Проблема человека и политическое реформирование (юридические, этические, социально – психологические аспекты).- М.: Интитут государства и права Российской Академии наук, 1997. 13. Мемлекет және құқық теориясы. Оқулық. Авторлар алқасы: Жоламанов Ж., Таукелов А.Н., Мұхтарова А.К., Алматы, 1998. 14. Баймаханов М.Т. Проблемы воплощения принципов правового государства в Конституции Республики Казахстан.// Государство и право, 1992, №8. 15. Сапарғалиев Ғ. Мемлекет және құқық теориясы. Алматы, 1998. 16. Ашитов З.О. т.б. Егеменді Қазақстанның құқығы. Алматы, 1997. 17. Сапарғалиев Ғ. Заң терминдерінің түсіндірме сөздігі. Алматы, 1995. 18. Сапарғалиев Ғ. Ибраева А. Мемлекет және құқық теориясы. Алматы, Жеті Жарғы,1998. 19. Венгеров А.Б. Теория государства и права. М.: 1998. 20. Канаров С.А. Общая теория государства и права. М.: 1997. 21. Хропанюк В.Н. Теория государства и права. М.: 1997. 22. Малько А.В. Теория государства и права в вопросах и ответах. М.: 1997. 23. Кашанина Т.В. Происхождение государства и права. М.: 1999. 24. Основы государства и права. М.: 1999. 25. Газизова Н.С. Құқық дегеніміз не? // Қазақстан мектебі, 2004,№3. 26. Ізімұлы М. Заңи терминдердің түсіндірме сөздігі. Алматы, Сөздік – Словарь, 2000.- 306 б. 27. Бабаев В.К., Баранов В.М.,Толстик В.А. Теория права и государства в схемах и определениях Учебное пособие.- М.: 1998. 28. Табанов С.А. Совершенствование законодательств: теория и опыт Республики Казахстан.-Алматы:1999. 29. Теория права и государства. Под. Ред. В.В. Лазарева. – М.: 1997, 30. Чиркин В.Е. Государствоведение: Учебник.- М.: 1999. 31. Спиридонов Л.И. Теория государства и права. Учебник.-М.:Проспект,2000.- 304с. 32. Черданцев А.Ф. Теория государства и права: Учебник.- М.: 2000. 33. Дулаьбеков Н., Амандықов С., Турлаев А. Мемлекет және құқық негіздері: 2001.-244б. 34. Баянов Е. Мемлекет және құқық негіздері.-Оқулық.- Алматы, Жеті Жарғы,2001.-624б. 35. Ибраева А.С., Ибраева Н.С. Теория государства и права. Учебное пособие.- Алматы, Жеті Жарғы,2003.-432с. 36. Ашитов З.О., Ашитов Б.З. Мемлекет және құқық негіздері.-Алматы, Жеті Жарғы,2003.-296б. 37. Ағдарбеков Т.Мемлекет және құқық теориясы. Оқулық.- Алматы. НАС баспасы,2003.-328б. 38. Баққұлов Құқық негіздері. Оқулық.- Алматы, 2004.-248б. 39. Булгакова Д.А. Мемлекет және құқық теориясы. Оқу құралы. Алматы, Заң әдебиеті,2005.-106б. 40. Өзбекұлы С., Қарабаев Ө. Мемлекет және құқық теориясы: Оқулық.-Алматы: Жеті Жарғы, 2006.-264б.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz