Файл қосу
Информатиканы оқыту әдістеріне шолу
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |Құжат СЖМ 3 деңгейлі |ПОӘК |ПОӘК 042-Х. 1.ХХ/01- 20 | |Пәннің оқу-әдістемелік |Редакция № | | |кешені | | | |Пәннің оқытушыға арналған| | | |бағдарламасы | | | «5В011100» – «Информатика» мамандығы үшін «Информатиканы оқытудың теориясы» ПӘНІНІҢ ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Құрастырған: 28.08.2013 ж Информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасының аға оқытушысы _______ Абишова А.А. Информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасының отырысында талқыланды. Хаттама № 1 05.09.2013 ж. Информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасының меңгерушісі _______ Абишова А.А. Физика-математика факультетінің Оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде бекітілді. Хаттама №1 11.09.2013 ж. Физика-математика факультеті Оқу-әдістемелік бюросының төрайымы ____________ Батырова К.А. Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданды. Хаттама №1 18.09.2013 ж. ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. Мазмұны. 1. Қолдану саласы 2. Нормативті сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Пән мазмұны, пәннің модульдік бөлінуі 5. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 6. СӨЖ тақырыптары мен мазмұны 7. Әдебиеттермен қамтамасыз етілуі 1. Қолданылу аймағы Бұл ПОӘК 5В011100– Информатика мамандығы студенттерінің «Информатиканы оқытудың теориясы» пәнін оқуға арналған. Қазақстан Республикасының жалпыға міндетті мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес «Информатиканы оқытудың теориясы» курсы оқытудың басты мақсаттарын жүзеге асыруды қамтамасыз етеді: білім берудің барлық баспалдақтарында информатиканы оқытудың теориясына байланысты жаңа білімді үйрену, ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдаланудың дидактикалық мүмкіндіктерін меңгеру, арнайы әдістермен оқушылардың қабілеттерін толығырақ ашу және дамыту. «Информатиканы оқытудың теориясы» пәні ақпараттандыру құралдарын пайдалануға байланысты мәселелерді қарастырады, адамның ақпараттық коммуникациялық технологияларды меңгеру тәжірибесін түсіндіруді қамтамасыз етеді. Сондай-ақ, білім беру жүйесін ақпараттандыруда толық жетекші роль атқарады. 2. Нормативтік сілтемелер Бұл ПОӘК төмендегі нормативтік сілтемелер талаптарына сай жасалған: – ҚР МЖМБС 5.04.019 – 2011. Жоғары білім. Бакалавриат. Негізгі ережелері; – ҚР МЖМБС 6.08.067-2010 Жоғары білім. Бакалавриат. 5В011100- Информатика мамандығы; – ҚР МЖМБС 5.03.006-2006 ЖОО білімді бақылау мен бағалау; – ҚР МЖМБС 5.03.007-2006 Кәсіптік- білім беру бағдарламалары. Негізгі ережелері; - Кредиттік оқыту технологиясы бойынша оқу үдерісін ұйымдастырудың ережесі. ҚР БҒМ 20.04.2011 ж. №152 бұйрығы – ЖОО ағымдық үлгерімді бақылау, аралық және қорытынды аттестациялауды жүргізудің типтік ережелері. ҚР БҒМ 16.03.2011 ж. №94 бұйрығы; – Қашықтықтан оқыту технологиялары бойынша оқытуды ұйымдастыру ережелері Бұйр.01.01.2006. – ҚР МЖМБС 2.3.4.01-2010 Қашықтықтан оқыту технологиялары бойынша оқытуды ұйымдастыру ҚР Үкіметінің 19.01.2012 ж. №112 қаулысымен бекітілген; 3. Жалпы жағдайы «Информатиканы оқытудың теориясы» пәнін оқытудың міндеттері – информатиканы оқытудың әдістемесінің теориялық негіздерін меңгеру, болашақ информатика пәні мұғалімін «информатика» курсын оқытуға қажетті білім, іскерлік пен дағдылармен қамтамасыз ету; сондай-ақ, студенттерді озық педагогикалық іс-әрекеттің жалпыланған тәжірибесі негізінде өз бетімен сабақты жоспарлауға, тақырыптық жоспар құруға, сабақ конспектісін жасауға, әдістемелік жұмыстар жасауға баулу; оқу үрдісінде пайдаланылатын нақты қолданбалы программалық қамтамасыз етуді пайдаланатын мамандарды дайындау. 4. Пәннің мазмұны мен модулге бөлінуі |Тақырыбы және мазмұны |дәріс |зертх | |1 Модуль. Орта мектепте информатиканы оқыту әдістемесінің жалпы сұрақтары | |1 |Информатиканы оқыту әдістемесі педагогикалық ғылым ретінде. |1 |2 | | |Педагогикалық білім жүйесіндегі информатика курсын оқыту | | | | |әдістемесі. Орта мектепте информатиканы оқыту әдістемесі мен | | | | |теориясының жалпы мәселелері. Информатиканы оқыту әдістемесі | | | | |пәні және информатика мұғалімін кәсіптік дайындау жүйесіндегі| | | | |орны. | | | |2 |Информатика ғылым және орта мектептегі оқу пәні ретінде. |1 |2 | | |Информатиканы оқыту әдістемесінің педагогикамен, | | | | |псиxологиямен және информатика ғылымымен байланысы. Мектепте | | | | |информатиканы оқытудың мақсаттары мен міндеттері. Жалпы | | | | |білім беретiн орта мектепте информатиканы оқытудың | | | | |әдістемелік жүйесі. Оның негізгі бөліктерінің жалпы | | | | |сипаттамасы | | | |3 |Информатика негіздерін оқытуға қажетті құжаттар. Орта жалпы |1 |2 | | |білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты. | | | | |Информатика бойынша жалпы білім беру стандартының | | | | |функциялары мен орны. Стандарттың негізгі құрылымы және | | | | |негізгі бөліктері. | | | |4 |Жалпы орта білім беретін мектептерде информатиканы оқыту |1 |2 | | |тұжырымдамалары. Информатиканы үздіксіз оқытудың үшкезендік | | | | |құрылымы. | | | |5 |Бастауыш мектептегі информатиканың кіріктіріліп оқытылуы. |1 |2 | | |Бастауыш мектепте информатиканың кіріктіріліп оқытылудың | | | | |қажеттілігі. Оның мақсаттары мен міндеттері. | | | |6 |Мектептің информатика курсы бойынша бағдарламалар мен |1 |2 | | |оқулықтарға талдау. Негізгі бағдарламаларға және мектеп | | | | |информатика курсы бойынша оқулықтарға талдау жасау. Орта | | | | |мектептегі информатика курсын бағдарламалық қамтамасыз | | | | |ету. Информатика курсын оқыту құралдарының жүйесі. Оқыту | | | | |мақсатындағы компьютерлік оқу құралдарын жасау кезеңдері | | | |7 |Информатика кабинетінде оқушылардың жұмысын ұйымдастыру. |1 |2 | | |Мектептегі информатика кабинетіне қойылатын негізгі | | | | |талаптар. Кабинетті жабдықтау және оған қызмет ету. Оқушы | | | | |мен мұғалімнің жұмыс орны. Техника кауіпсіздігіне қойылатын | | | | |талаптар. Компьютерлік техникада жұмыс істеудің санитарлық- | | | | |гигиеналық жұмыс істеу нормалары. | | | |8 |Информатика курсы бойынша оқу үрдісін жоспарлау. Оқу |1 |2 | | |үрдісінін тақырыптық жоспары және сабақ жоспары. Сабақтың | | | | |конспектісі және оның құрамы. Сабақтың дидактикалық мақсаты | | | | |және оның қорытынды нәтижесі. Информатика сабағының құрылымы,| | | | |оған қойылатын талаптар. | | | |9 |Орта мектептегi информатика курсының мазмұны. Мектептегі оқу |1 |2 | | |жоспарындағы информатика курсының алатын орны | | | |10 |Информатиканы оқыту әдістеріне шолу. Орта мектепте |1 |2 | | |информатиканың дәстүрлі оқыту әдістері. Оқытуды нақтылы | | | | |ұйымдастырудың формалары. Информатиканы оқытудағы | | | | |дидактикалық принциптер. Информатика пәнін оқытудағы тиімді | | | | |педагогикалық технологиялар | | | |11 |Информатика негіздері және оның қолдануларын мектепте қосымша|1 |2 | | |оқытудың түрлері. Информатика курсы бойынша жүргізілетін | | | | |үйірме жұмыстары. Информатика және оның қолданылулары бойынша| | | | |жүргізілетін факультативтік курстар. Жеке пәндердi тepeңдeтiп| | | | |оқытатын мектептер мен кластардағы информатика. Олимпиада | | | | |және оны жүргiзу әдiстемесi. Информатика сабағында | | | | |оқушылардың өздік жұмыстарын ұйымдастыру | | | |12 |Информатика сабағына қатысу мақсаты және оны жалпылама |1 |2 | | |түрде талдау. Информатика сабағын талдау үлгілері. Оқыту | | | | |нәтижесін бағалау мен тексеруді ұйымдастыру. Жаңа | | | | |педагогикалық технология арқылы оқушы білімін бағалау. | | | | |Информатиканы оқытудың нәтижелерін бақылау және оның негізгі | | | | |міндеттері. Білім мазмұны мен оқыту әдici. Бақылау ЭЕМ-дегi | | | | |жұмыс және ойлау әpeкeттepi. | | | |2 Модуль. Орта мектепте информатиканы дербес оқыту әдістемесі | |13 |Ақпараттық үрдістерді оқыту әдістемесі мен технологиясы. |1 |2 | | |Алгоритмдеу негіздерін оқыту әдістемесі | | | |14 |Компьютердің құрылымын оқыту әдістемесі мен технологиясы |1 |2 | |15 |Ақпараттық технологияларды және компьютерлік модельдеу |1 |2 | | |тақырыбын оқыту технологиясы | | | 5. СӨЖ-дің тақырыбы мен мазмұны |№ |тақырыбы |Тапсырманың |Ұсыныла-ты|Бақылау түрі|бал |Тапсыру | | | |мақсаты мен |н әдебиет | | |мерзімі | | | |мазмұны |негізгі/ | | | | | | | |қосымша | | | | | |Информатика |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |Тапсырмалар |5 |1 апта | | |ғылым және орта|тақырыпты |[23-46] |электронды | | | | |мектептегі оқу|айқындау | |түрде | | | | |пәні ретінде |мақса-тында | | | | | | | |презента-ция | | | | | | | |дайындау | | | | | | |Информатиканы |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |Кез келген |5 |2 апта | | |оқыту |Орта мектеп |[23-46] |ортада | | | | |әдістемесінің |пәнінің бір | |құрылған | | | | |міндеттері. |тарауы бойынша | |жоба | | | | | |мульти-медиялық | | | | | | | |оқыту | | | | | | | |бағдарламасы | | | | | | | |жобасын жасау | | | | | | |Орта мектепте |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |конспект |5 |2 апта | | |информатиканы |білім беру |[23-46] | | | | | |оқыту |үрдісінде ЖАТ | | | | | | |әдістемесінің |қолданудың | | | | | | |мақсаттары |мүмкіндіктерін | | | | | | | |қарастыру | | | | | | |Жалпы білім |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |конспект |5 |3 апта | | |беретін орта |ИЭО мен ЭОР |[23-46] | | | | | |мектептерде |классификациясын| | | | | | |информатика |ың схемасын | | | | | | |негіздерін |құрастыру | | | | | | |оқытудың | | | | | | | |құрылымы мен | | | | | | | |мазмұны | | | | | | | |Орта мектептегі|Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |Тапсырмалар |5 |3 апта | | |информатика |ИЭО мен ЭОР |[23-46] |электронды | | | | |кабинеті. |құрастыру | |түрде | | | | |Кабинетті |кезеңдерін | | | | | | |жабдықтау және |қарастыру | | | | | | |оған қызмет | | | | | | | |ету. | | | | | | | |Информатика |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |конспект |5 |4 апта | | |пәнін оқытуды |оқытуды |[23-46] | | | | | |ұйымдастыру |ұйымдастыру | | | | | | | |формаларын | | | | | | | |қарастыру | | | | | | |Информатика |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |конспект |5 |4 апта | | |курсын |курсын |[23-46] | | | | | |бағдарламалық |бағдарламалық | | | | | | |қамтамасыз ету |қамтамасыз ету | | | | | | | |мүмкіндіктерімен| | | | | | | |танысу | | | | | | |Жергілікті |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |конспект |5 |5 апта | | |желі, оны оқу |Жергілікті желі,|[23-46] | | | | | |үрдісінде |оны оқу | | | | | | |пайдалану |үрдісінде | | | | | | | |пайдалану | | | | | | | |мүмкіндіктері | | | | | | |Орта мектептегі|Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |Тапсырмалар |5 |5 апта | | |информатика |Оқыту әдістерін |[23-46] |электронды | | | | |курсын оқыту |қарастыру | |түрде | | | | |әдістері | | | | | | | |Информатика |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |Тапсырмалар |5 |6 апта | | |курсының |Оқыту құралын |[23-46] |электронды | | | | |негізгі |жасау | |түрде | | | | |тарауларын | | | | | | | |оқыту | | | | | | | |әдістемесі | | | | | | | |Программалау |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |Тапсырмалар |5 |6 апта | | |тілдерін оқыту|Оқыту құралын |[23-46] |электронды | | | | |әдістемесі |жасау | |түрде | | | | |Информатиканы |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |конспект |5 |7 апта | | |оқытудың |Оқыту құралын |[23-46] | | | | | |кезеңдері мен |жасау | | | | | | |деңгейі | | | | | | | |Информатика |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |конспект |5 |7 апта | | |курсын шетел |Оқыту түрлерін |[23-46] | | | | | |мектептерінде |қарастыру | | | | | | |оқыту | | | | | | | |Информатика |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |семинар |5 |8 апта | | |негіздерін |Нормативтік |[23-46] | | | | | |оқытуға қажетті|құжаттарды | | | | | | |құжаттар. |қарастыру | | | | | | |Орта жалпы |Жұмыс мақсаты : |[1-22]/ | |5 |8 апта | | |білім берудің |МЖМБС |[23-46] | | | | | |мемлекеттік |функциялары мен | | | | | | |жалпыға |орнын оқып | | | | | | |міндетті |үйрену | | | | | | |стандарты | | | | | | | |Информатика |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |презентация |5 |9 апта | | |курсы бойынша |тақырыпты |[23-46] | | | | | |сыныптан тыс |айқындау | | | | | | |жұмыстар |мақсатында | | | | | | | |презентация | | | | | | | |дайындау | | | | | | |Телекоммуни-кац|Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |конспект |5 |9 апта | | |иялық жобалар: |Вебинар |[23-46] | | | | | |ұйымдастыру |мүмкіндігін | | | | | | |және өткізу |қарастыру | | | | | | |Мектеп |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |баяндама |5 |10 апта | | |инфор-матикасын|Оқыту құралын |[23-46] | | | | | |дағы |жасау | | | | | | |«Ақпараттық | | | | | | | |технологиялар» | | | | | | | |Бастауыш |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |презентация |5 |10 апта | | |мек-тептегі |Бастауыш |[23-46] | | | | | |информа-тика |мек-тептегі | | | | | | |курсы |информа-тика | | | | | | | |курсын оқыту | | | | | | | |әдістемесін | | | | | | | |қарастыру | | | | | | |Орта мектепте |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |презентация |5 |11 апта | | |информатика |Оқыту құралын |[23-46] | | | | | |пәнін оқытуда |жасау | | | | | | |ақпараттық | | | | | | | |технология | | | | | | | |құралдарын | | | | | | | |пайдалану | | | | | | | |мүмкіндігі. | | | | | | | |Информатика-ның|Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |презентация |5 |11 апта | | |базалық |Оқыту құралын |[23-46] | | | | | |курсының оқу |жасау | | | | | | |бөлімінің | | | | | | | |тақырыптарын | | | | | | | |құрылымдау | | | | | | | |(тақырыптың | | | | | | | |құрылымданған | | | | | | | |конспектісін | | | | | | | |мысал арқылы) | | | | | | | |Информатика-ның|Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |Кез келген |5 |12 апта | | |базалық |Оқыту құралын |[23-46] |ортада | | | | |курсының |жасау | |құрылған | | | | |теор-иялық | | |программа | | | | |материал-дарыны| | | | | | | |ң негізін-де | | | | | | | |ағымдық, аралық| | | | | | | |бақылау-ды | | | | | | | |ұйымдасты-руға | | | | | | | |арналған тест | | | | | | | |тапсырма-ларын | | | | | | | |дайындау. | | | | | | | |Информатика-ның|Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |Тапсырмалар |5 |12 апта | | |базалық |Оқыту құралын |[23-46] |электронды | | | | |курсының |жасау | |түрде | | | | |теор-иялық | | | | | | | |материал-дарыны| | | | | | | |ң негізін-де | | | | | | | |қорытынды және | | | | | | | |өзіндік | | | | | | | |бақылауды | | | | | | | |ұйымдастыруға | | | | | | | |арналған тест | | | | | | | |тапсырмаларын | | | | | | | |дайындау. | | | | | | | |Информатика-ның|Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |Электронды |5 |13 апта | | |базалық |Оқыту құралын |[23-46] |түрде | | | | |курсының |жасау | | | | | | |бөлім-дерінің | | | | | | | |тақырып-тары | | | | | | | |бойынша қызықты| | | | | | | |тапсыр-малар | | | | | | | |мен есеп-тер | | | | | | | |құрастыру | | | | | | | |Информатика-ның|Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |презентация |5 |13 апта | | |таңдаулы |тақырыпты |[23-46] | | | | | |бөлімдерінің |айқындау | | | | | | |бірінен |мақсатында | | | | | | |факультативтік |презентация | | | | | | |курстың |дайындау | | | | | | |бағдарламасын | | | | | | | |және жүргізу | | | | | | | |әдістемесін | | | | | | | |жасау | | | | | | | |Алгоритмдеу мен|Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |презентация |5 |13 апта | | |программалаудың|тақырыпты |[23-46] | | | | | |негізгі |айқындау | | | | | | |ұғымдарын |мақсатында | | | | | | |оқытудың |презентация | | | | | | |әдістемелік |дайындау | | | | | | |ерекшеліктері | | | | | | | |Компьютер |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |презентация |5 |14 апта | | |білімді |тақырыпты |[23-46] | | | | | |тексеру құралы|айқындау | | | | | | |ретінде. |мақсатында | | | | | | | |презентация | | | | | | | |дайындау | | | | | | |Жеке пәндерді |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |презентация |5 |14 апта | | |тереңдетіп |тақырыпты |[23-46] | | | | | |оқытатын |айқындау | | | | | | |мектептер мен |мақсатында | | | | | | |сыныптардағы |презентация | | | | | | |информатика |дайындау | | | | | | |Информатика оқу|Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |презентация |5 |15 апта | | |кабинетінің |тақырыпты |[23-46] | | | | | |жабдықталуына |айқындау | | | | | | |қойылатын |мақсатында | | | | | | |талаптар |презентация | | | | | | | |дайындау | | | | | | |Информатика |Жұмыс мақсаты: |[1-22]/ |презентация |5 |пта | | |сабағында ойын |тақырыпты |[23-46] | | | | | |элементтерін |айқындау | | | | | | |пайдалану |мақсатында | | | | | | | |презентация | | | | | | | |дайындау | | | | | 6. 6.ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ | Тақырыбы|Көрнекі |Бақылау сұрақтары |Есеп беру| | |құралдар | | | |Дәрістер, зертханалық сабақтар | | | | | Орта мектепте информатиканы оқыту|Компьютер,|Педагогикалық білім |Презентац| |әдістемесі мен теориясының жалпы |интерактив|жүйесіндегі |ия | |мәселелері. Информатиканы оқыту |ті тақта |информатика курсын | | |әдістемесі пәні, информатика | |оқыту әдістемесі. | | |мұғалімін кәсіптік дайындау | | | | |жүйесіндегі орны. | | | | |Информатика ғылым және орта |Компьютер,|Информатиканы оқыту |Презентац| |мектептегі оқу пәні ретінде. |интерактив|әдіс-темесінің |ия | |Мектепте информатиканы оқытудың |ті тақта |педагогикамен, | | |мақсаттары мен міндеттері. Жалпы | |псиxологиямен және | | |білім беретiн орта мектепте | |инфор-матика | | |информатиканы оқытудың әдістемелік| |ғылымымен | | |жүйесі. Оның негізгі бөліктерінің| |бай-ланысы. | | |жалпы сипаттамасы | | | | |Информатика негіздерін оқытуға |Компьютер,|Информатика бойынша |конспект | |қажетті құжаттар. Орта жалпы білім|интерактив|жалпы білім беру | | |берудің мемлекеттік жалпыға |ті тақта |стан-дартының | | |міндетті стандарты.. Стандарттың | |функциялары мен орны| | |негізгі құрылымы және негізгі | | | | |бөліктері. | | | | |Жалпы орта білім беретін |Компьютер,|Информатиканы |Презентац| |мектептерде информатиканы оқыту |интерактив|үздіксіз оқы-тудың |ия | |тұжырымдамалары. |ті тақта |үшкезендік құрылымы.| | |Бастауыш мектептегі |Компьютер,|Бастауыш мектепте |Презентац| |информатиканың кіріктіріліп |интерактив|информатиканың |ия | |оқытылуы. |ті тақта |кіріктіріліп | | | | |оқытылудың | | | | |қажеттілігі. | | | | |мақсаттары мен | | | | |міндеттері | | |Мектептің информатика курсы |Компьютер,|Орта мектептегі |Презентац| |бойынша бағдарламалар мен |интерактив|инфор-матика курсын|ия | |оқулықтарға талдау. Информатика |ті тақта |бағдар-ламалық | | |курсын оқыту құралдарының жүйесі. | |қамтамасыз ету. | | |Оқыту мақсатындағы компьютерлік | | | | |оқу құралдарын жасау кезеңдері | | | | |Информатика кабинетінде |Компьютер,|Мектептегі |Презентац| |оқушылардың жұмысын ұйымдастыру. |интерактив|информатика |ия | |Компьютерлік техникада жұмыс |ті тақта |кабинетіне қойылатын| | |істеудің санитарлық- гигиеналық | |негізгі талаптар. | | |жұмыс істеу нормалары. | | | | |Информатика курсы бойынша оқу |Компьютер,|Оқу үрдісінін |Тапсыр-ма| |үрдісін жоспарлау Сабақтың |интерактив|тақырыптық жоспары |лар | |дидактикалық мақсаты және оның |ті тақта |және сабақ жоспары. |электронд| |қорытынды нәтижесі. Информатика | |Сабақтың конспектісі|ы | |сабағының құрылымы, оған қойылатын| |және оның құрамы. |түрде | |талаптар. | | | | |Орта мектептегi информатика |Компьютер,|Мектептегі оқу |конспект | |курсының мазмұны. |интерактив|жоспарын-дағы | | | |ті тақта |информатика курсының| | | | |алатын орны | | |Информатиканы оқыту әдістеріне |Компьютер,|Оқытуды нақтылы |Презентац| |шолу. Орта мектепте |интерактив|ұйым-дастырудың |ия | |информатиканың дәстүрлі оқыту |ті тақта |формалары. | | |әдістері. Информатиканы оқытудағы | |Информатика пәнін | | |дидактикалық принциптер. | |оқыту-дағы тиімді | | | | |педагогикалық | | | | |технологиялар | | |Информатика негіздері және оның |Компьютер,|Информатика курсы |Тапсыр-ма| |қолдануларын мектепте қосымша |интерактив|бой-ынша |лар | |оқытудың түрлері. Информатика |ті тақта |жүргізілетін үйірме |электронд| |сабағында оқушылардың өздік | |жұмыстары |ы | |жұмыстарын ұйым-дастыру | | |түрде | |Информатика сабағына қатысу |Компьютер,|Информатика сабағын |Тапсыр-ма| |мақсаты және оны жалпылама |интерактив|талдау үлгілері. |лар | |түрде талдау. Жаңа педагогикалық |ті тақта |Оқыту нәтижесін |электронд| |технология арқылы оқушы білімін | |бағалау мен |ы | |бағалау. | |тексеруді |түрде | | | |ұйымдастыру. | | |Ақпараттық үрдістерді оқыту |Компьютер,|Алгоритмдеу |Кез | |әдістемесі мен технологиясы. |интерактив|негіздерін оқыту |келген | | |ті тақта |әдістемесі |ортада | | | | |құрылған | | | | |программа| |Компьютердің құрылымын оқыту |Компьютер,|Компьютердің |Презентац| |әдістемесі мен технологиясы |интерактив|құрылымын оқыту |ия | | |ті тақта |әдістемесі | | |Ақпараттық технологияларды және |Компьютер,|Ақпараттық |Презентац| |компьютерлік модельдеу тақырыбын |интерактив|технология-ларды |ия | |оқыту технологиясы |ті тақта |оқыту технологиясы | | 7. ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУІ | |Оқулық, оқу-әдістемелік құралдардың аты |саны |Студент |пайызы | | | | |саны | | |1 |Бидайбеков Е.Ы. Подготовка |3 |8 | | | |специалистов совмещенного с информатикой | | | | | |профиля и Республике Казахстан. –А., АГУ им. | | | | | |Абая, 1998. | | | | |2 |Бидайбеков Е.Ы., Абдулкаримова Г.А. |4 |8 | | | |Информатика и средства информатики в начальной| | | | | |школе; Учебно-методическое пособие для студентов| | | | | |педагогического университета. -Алматы, 2002. -80| | | | | |с. | | | | |3 |Бочкин А.И. Методика преподавания информатики. |5 |8 | | | |Учебное пособие. Минск.: Высшая школа, 1998 г | | | | |4 |Халықова К.З. Информатиканы оқыту әдістемесі. |7 |8 | | | |Алматы. 2000 жыл | | | | |5 |Мақамбаев М.Б., Абишова А.А. “Информатиканы |9 |8 | | | |оқыту әдістемесі” пәні бойынша зертханалық | | | | | |жұмыстарды орындауға арналған әдістемелік | | | | | |нұсқау, Семей, 2006 жыл | | | | |6 |М.П.Ланчик и др.Методика преподавания |4 |8 | | | |информатики: Учебное пособие для студентов | | | | | |педвузов. Москва «Академия», 2001. - 624 с. | | | | |7 |Лапчик М.П. Методика преподавания информатики. |5 |8 | | | |/Свердловск: СГПИ, 1987. | | | | |8 |Сафронова Н.В. Теория и методика обучения |6 |8 | | | |информатике. Учебное пособие. М.: Высш. шк., | | | | | |2004. -223 с. ил | | | | |9 |Семакин И.Г. Основы информатики и вычислительной|3 |8 | | | |техники в базовой школе: Пособие для учителя. | | | | | |/Пермь, 1995 | | | | |10 |Семакин И. Г., Шеина Т.Ю. Преподавание базового |4 |8 | | | |курса информатики в средней школе. — М.: | | | | | |Лаборатория Базовых Знаний, 2000 | | | | |11 |Балапанов Е.Қ., Бөрібаев Б., Даулетқұлов А.Б. |11 |8 | | | |“Информатикадан 30 сабақ”, Алматы ЖТН-2004 ж. | | | | |12 |Камардинов О. “Информатика” (Оқу құралы) Екінші |15 |8 | | | |басылым. Алматы “Қарасай”-2006 ж. | | | | |13 |Полат Е.С. н др. Новые педагогические |3 |8 | | | |и информационные технологии в системе | | | | | |образования: Учебное пособие для студентов | | | | | |педвузов и системы повышения квалификации | | | | | |педкадров. М.: «Академия». | | | | |14 |Семакин И., Шеина Т. “Преподавание базового |5 |8 | | | |курса информатики в средней школе”, 2000 г | | | | |15 |Халықова К.З., Абдулкаримова Г.А. |7 |8 | | | |Жоғарғы оқу орнындағы педагогикалық | | | | | |практика. Алматы, 1999 | | | | 8. Пайдаланылатын әдебиеттер және ресурстар Негізгі әдебиеттер 1. Бидайбеков Е.Ы. Подготовка специалистов совмещенного с информатикой профиля и Республике Казахстан. –А., АГУ им. Абая, 1998. 2. Бидайбеков Е.Ы., Абдулкаримова Г.А. Информатика и средства информатики в начальной школе; Учебно-методическое пособие для студентов педагогического университета. -Алматы, 2002. -80 с. 3. Бочкин А.И. Методика преподавания информатики. Учебное пособие. Минск.: Высшая школа, 1998 г 4. Халықова К.З. Информатиканы оқыту әдістемесі. Алматы. 2000 жыл 5. Мұхамбетжанова С.Т. Мектеп информатикасын оқыту әдістемесі. Алматы, 2006. 6. Брыксина О.Ф. Конструктирование урока с использованием средств информа- ционных технологий и образовательных электронных ресурсов. ИнфО.- 2004.-№5. 7. Гейн А.Г., Липецкий Е.В., Санир М.А., Шолохович М.Ф. Информатика: модели, алгоритмы и исполнители. ИнфО. - 1989.№ 2-4. 8. Ершов А.П. Компьютеризация школы и математическое образование. Основные направления работ по программе "Информатизация образования". ИнфО. - 1992. -№5,6. 9. Жужжалов В.Е. Интеграция парадигм программирования в курсе информатики. ИнфО-2004.-№ 10. 10. Каймин В.А. Курс информатики: состояние, методика и перспективы. 11. Кателл Д. Информационные и коммуникационные технологии для активного обучения. ИнфО. - 2004. - № 3. 12. Кузнецов А.А. О разработке стандарта школьного образования по информатике. ИнфО. - 1994. -№ 1. 13. Мақамбаев М.Б., Абишова А.А. “Информатиканы оқыту әдістемесі” пәні бойынша зертханалық жұмыстарды орындауға арналған әдістемелік нұсқау, Семей, 2006 жыл 14. М.П.Ланчик и др.Методика преподавания информатики: Учебное пособие для студентов педвузов. Москва «Академия», 2001. - 624 с. 15. Лапчик М.П. Методика преподавания информатики. /Свердловск: СГПИ, 1987. 16. Сафронова Н.В. Теория и методика обучения информатике. Учебное пособие. М.: Высш. шк., 2004. -223 с. ил 17. Семакин И.Г. Основы информатики и вычислительной техники в базовой школе: Пособие для учителя. /Пермь, 1995 18. Основы информатики и вычислительной техники: Учеб. для 10 — 11 кл. сред, школы / В.А.Каймин, А. Г. Щеголев, Е.АЕрохина, Д. П.Федю-шин. — М., Просвещение, 1989. 19. Радченко Н.П., Козлов О. А. Школьная информатика: экзаменационные вопросы и ответы. — М.: Финансьд и статистика, 1998. 20. Семакин И.Г., Вараксин Г.С. Структурированный конспект базового курса информатики. — М.: Лаборатория Базовых Знаний, 2000. 21. Семакин И. Г., Шеина Т.Ю. Преподавание базового курса информатики в средней школе. — М.: Лаборатория Базовых Знаний, 2000. 22. Шимина А.Н. Логико-гносеологические основы процесса формирования понятий в обучении. — М., 1981 Қосымша әдебиеттер 23. Балапанов Е.Қ., Бөрібаев Б., Даулетқұлов А.Б. “Информатикадан 30 сабақ”, Алматы ЖТН-2004 ж. 24. Байжұманова Р. Есептеу техникасы мен информатиканы оқытудың нәтижелерін бақылаудың негізгі міндеттері// Информатика негіздері.- 2005 -№2. 25. Бочкин А.И., Вислобокова Н.С. Об оценке доли знаний с помощью комбинаторных тестов. ИнфО. - 2004. - № 11. 26. Кузнецов А.А., Бешенков С.А., Ракитина Е.А. Современный курс информатики: от концепции к содержанию. ИнфО.- 2004. - № 1,2. 27. Камардинов О. “Информатика” (Оқу құралы) Екінші басылым. Алматы “Қарасай”- 2006 ж. 28. Леднев В.С., Кузнецов А.А., Бешенков С.А. Состояние и перспективы курса информатики в общеобразовательной школе. ИнфО. - 1998. № 3. 29. Машбиц Б.И. Психолого-педагогические проблемы компьютеризации обучения. -М.: Педагогика, 1988. 30. Основные компоненты содержание информатики в общеобразовательных учреждениях. ИнфО. - 1995. - № 4. 31. Талызина П.Ф. Формирование познавательной деятельности младших школьников. - М.: Просвещение, 1988. 32. Полат Е.С. н др. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: Учебное пособие для студентов педвузов и системы повышения квалификации педкадров. М.: «Академия». 33. Семакин И., Шеина Т. “Преподавание базового курса информатики в средней школе”, 2000 г 34. Таңатарова П. Педагогикалық мониторинг.// Қазақстан мектебі.-2004 жыл №4 35. Халықова К.З., Абдулкаримова Г.А. Жоғарғы оқу орнындағы педагогикалық практика. Алматы, 1999. 36. Машбиц Е.И. Психолого-педагогические проблемы компьютеризации обучения. / М.: Педагогика, 1998. 37. Пейперт С. Переворот в сознании: Дети, компьютеры и плодотворные идеи. / М.: Педагогика,1989. Журналдар: 38. “Информатика негіздері” 39. Физика- математикалық журнал “Алгорифм” Электрондық ресурстар 40. www.Rambler.ru. 41. http://www.citforum.ru 42. http://www.xpoint.ru. 43. http://www.by.iatp.org.ua 44. http://phpclub.unet.ru 45. http://www.webmasteram.ru 46. http://inftech.webservis.ruhttp://dit.vov.ruhttp://chip.ua 9.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz