Файл қосу
Джалилов тәжірибе схемалары
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | | 3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18.21.1.17/02-2014 | | | | | |ПОӘК |Басылым № 1 | | |« Ғылыми зерттеу | | | |әдістемесі» пәнінен | | | |студенттерге арналған жұмыс| | | |бағдарламасы | | | 5В080700 «Орман ресурстары және орманшылық» мамандығына арналған « Ғылыми зерттеу әдістемесі» пәнінен ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Агротехнология және орман ресурстары» кафедрасының профессоры, а/ш ғылымдарының докторы Сейлгазина С.М. « » 2014 жыл 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. «Агротехнология және орман ресурстары» кафедрасының мәжілісінде. Хаттама « » 20 жыл, № __ Кафедра меңгерушісі ________Сейлгазина С.М. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама « » 20 жыл, №___ Төраға ______ Тлеубаева А.В. 3 БЕКІТЕМІН: Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама « » 20___жыл, №____ ОӘК төрағасы, бірінші проректор __________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН МАЗМҰНЫ 1. Жалпы жағдайлар 2. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар 3. Курстың форматы мен саясаты 4. Баға қою саясаты 5. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттар 6. СОЖӨЖ және СӨЖ мазмұны 7. Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік жоспары 8. Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер • «Агротехнология және орман ресурстары» кафедрасының меңгерушісі, профессор Сейлғазина Сәуле Мункановна.; «Агротехнология және орман ресурстары» кафедрасы; • Байланыс телефоны - 53-19-70, №5 оқу ғимараты; • Сабақ өткізілетін орын- аудитория №118; Пәннің аты-« Ғылыми зерттеу әдістемесі» • Пән бойынша кредит саны- 3. 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны Ғылым – үздіксіз дамыған білім жүйесі. Факт жиынынан, оларды меңгеруден және жүйелеуден, жалпылау және ғылым білім жүйесінің логикалық заңдылықтарының жеке ашылуы, белгілі фактілерді түсіндіретін және жаңаны болжай алатын бұл ғылымның дамуы болып саналады. Барлық зерттеу жұмыстары алынған нәтиже бойынша келесі негізгі топтарға бөлінеді: iздестiру, фундаментальді, қолданбалы және өңдеу. « Ғылыми зерттеу әдістемесі» пәні басқа пәндермен біріге отырып жоғары білікті мамандар дайындауға бағытталған. Сонымен бірге профильді пәндердің бірі болып есептеледі, мамандардың арнайы білімдерін терең меңгеруге әрекет етеді. « Ғылыми зерттеу әдістемесі» пәні - өсімдік шаруашылығы ғылыми зерттеулерінде селекцияны, биотехнологияны, тәжірибелерге талабын және бақылау нәтижелерін сипатталуының негізгі бағыттарын қосады. - экспериментальді зерттеу және олардың ерекшеліктері; - эксперимент, тәжірибені қоюдағы методикалық тәсілдер; - экспериментальді зерттеуді жоспарлау; - зерттеу нәтижелеріне сараптама жасау және қорытынды. 1.4 Курстың негізгі мақсаты: студенттерді ғылыми зерттеуді жүргізуге үйрету, сипаттама жасау және дипломдық жұмыспен шығу кезінде жасалған жұмысқа сараптама жасау. 1.5 Пәнді меңгерудің негізгі міндеттері: - студенттердің ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізудегі теориялық негізін меңгеру; - тәжірибе қоюды үйрену, тәжірибе қою тәсілдерінің приниптерін меңгеру; - тәжірибе нәтижесінің экономикалық тиіміділігі тәсілдерін меңгеру. 1.6 Пәнді оқу барысында студент: - тәжірибені қою; - эксперимент қоюды үйрену; - ғылыми зерттеуді жоспарлау; - есепті безендіру; - зерттеу нәтижелеріне сараптама жасау және қорытынды; 1.7 Курс пререквизиттері: жоқ 1.8. Курстың постреквизиттері: Орман тұқым ісі, орман таксациясы, орман тану 2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРІ БОЙЫНША БАЛЛДАРДЫ БӨЛУ Кесте 1 |№ |Тақырыптың аты |Сағаттар |Әдебиет | | | |ДС |ЗС |СПЖ|СОӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |Модуль 1 - Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау | |Блок – 1 Ғылыми зерттеуді қою | |1 |Кіріспе дәріс | 1 | |1 | | |Джалилов | | | | | | | | |А.Х. Основы| | | | | | | | |учебно-иссл| | | | | | | | |едовательск| | | | | | | | |ой работы | | | | | | | | |студентов. | | | | | | | | |А.1989,190с| | | | | | | | |. | |2 |Ғылыми зерттеулерді |1 | |1 |4 | |Джалилов | | |ұйымдастыру және жоспарлау | | | | | |А.Х. Основы| | | | | | | | |учебно-иссл| | | | | | | | |едовательск| | | | | | | | |ой работы | | | | | | | | |студентов. | | | | | | | | |А.1989,190с| | | | | | | | |. | | | | | | | | |А.Х. Основы| | | | | | | | |учебно-иссл| | | | | | | | |едовательск| | | | | | | | |ой работы | | | | | | | | |студентов. | | | | | | | | |А.1989,190с| | | | | | | | |. | |3 |Экпериментті қою |1 | |1 | |17 |Джалилов | | | | | | | | |А.Х. Основы| | | | | | | | |учебно-иссл| | | | | | | | |едовательск| | | | | | | | |ой работы | | | | | | | | |студентов. | | | | | | | | |А.1989,190с| | | | | | | | |. | |4 |Эксперимент және |1 | |1 | | |Джалилов | | |экспериментальді зерттеудің| | | | | |А.Х. Основы| | |ерекшеліктері | | | | | |учебно-иссл| | | | | | | | |едовательск| | | | | | | | |ой работы | | | | | | | | |студентов. | | | | | | | | |А.1989,190с| | | | | | | | |. | | | |Блок -2 Тәжірибе ісі әдістемесі | |5 |Бақылау нәтижесін сипаттау |1 | |1 |4 |17 |Джалилов | | |техникасы | | | | | |А.Х. Основы| | | | | | | | |учебно-иссл| | | | | | | | |едовательск| | | | | | | | |ой работы | | | | | | | | |студентов. | | | | | | | | |А.1989,190с| | | | | | | | |. | |6 |Зерттеу бағдарламасында |1 | |1 | | |Джалилов | | |тәжірибе схемалары | | | | | |А.Х. Основы| | | | | | | | |учебно-иссл| | | | | | | | |едовательск| | | | | | | | |ой работы | | | | | | | | |студентов. | | | | | | | | |А.1989,190с| | | | | | | | |. | |7 |Зерттеудің биологиялық |1 | |1 | | |Джалилов | | |тәсілдері | | | | | |А.Х. Основы| | | | | | | | |учебно-иссл| | | | | | | | |едовательск| | | | | | | | |ой работы | | | | | | | | |студентов. | | | | | | | | |А.1989,190с| | | | | | | | |. | |8 |Тәжірибе жүргізу әдістемесі|1 | |1 |4 | |Джалилов | | | | | | | | |А.Х. Основы| | | | | | | | |учебно-иссл| | | | | | | | |едовательск| | | | | | | | |ой работы | | | | | | | | |студентов. | | | | | | | | |А.1989,190с| | | | | | | | |. | | Модуль 2-Статистикалық ғылым және оның методологиясы| | Блок 3- Тәжірибе дәлдігін жоғарылататын методикалық | |тәсілдер | |9 |Тәжірибе нәтижесін |1 | |1 |4 | |Джалилов | | |биометриялық өңдеу | | | | | |А.Х. Основы| | | | | | | | |учебно-иссл| | | | | | | | |едовательск| | | | | | | | |ой работы | | | | | | | | |студентов. | | | | | | | | |А.1989,190с| | | | | | | | |. | |10 |Статистикалық ғылым пәні |1 | |1 | |17 |Джалилов | | |және оның методологиясы | | | | | |А.Х. Основы| | | | | | | | |учебно-иссл| | | | | | | | |едовательск| | | | | | | | |ой работы | | | | | | | | |студентов. | | | | | | | | |А.1989,190с| | | | | | | | |. | |11 |Тәжірибе нәтижесі бойынша |1 | |1 | | |Джалилов | | |ҒЗЖ безендіру | | | | | |А.Х. Основы| | | | | | | | |учебно-иссл| | | | | | | | |едовательск| | | | | | | | |ой работы | | | | | | | | |студентов. | | | | | | | | |А.1989,190с| | | | | | | | |. | |12 |ҒЗЖ –на қорытынды жүргізу |1 | |1 |4 | |Джалилов | | | | | | | | |А.Х. Основы| | | | | | | | |учебно-иссл| | | | | | | | |едовательск| | | | | | | | |ой работы | | | | | | | | |студентов. | | | | | | | | |А.1989,190с| | | | | | | | |. | |13 |Тәжірибе нәтижесі бойынша |1 | |1 | | |Джалилов | | |ғылыми мақалаларды | | | | | |А.Х. Основы| | |безендіру және даындау | | | | | |учебно-иссл| | | | | | | | |едовательск| | | | | | | | |ой работы | | | | | | | | |студентов. | | | | | | | | |А.1989,190с| | | | | | | | |. | |14 |Ғылыми жұмысты безендіру |1 | |2 |2,5 |16,5 |Джалилов | | | | | | | | |А.Х. Основы| | | | | | | | |учебно-иссл| | | | | | | | |едовательск| | | | | | | | |ой работы | | | | | | | | |студентов. | | | | | | | | |А.1989,190с| | | | | | | | |. | |15 |Ғылыми зерттеуді |1 | | | | | | | |ұйымдастыру және жоспарлау | | | | | | | |ЖИЫНЫ: |15 |- |15 |15 |45 | | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар а) Пәнді оқу барысында қажетті уақытты ұйымдастыру және жоспарлау бойынша кеңестер: Семестрдегі оқу жүктемесін біркелкі үлестіру керек және әрбір студент міндетті түрде орындайтындай, тапсырмалар жиынтығын беру керек, және олардың орындалуын қатаң бақылау керек. Бұл үшін кафедрада бақылаудың әртүрлі формасы бар. Әрбір пән бойынша өздік жұмысының сағат санын анықтау, оқу тапсырмаларын регламенттеу нақтылыққа, анықтыққа әкеледі, басқа сабақтардың есебінен СӨЖ-дің көбейіп кетпеуін қамтамасыз етеді. Бұл қорытынды студенттердің пікірімен нақтыланады. Пәнді оқу барысында сұрақтардың бір бөлігін студент өздігінен оқу керектігін білуі қажет. Біздің кеңес: өз уақытындың шығынын талдау керек. Өз уақытынды есепте және бақылау жаса, оған ұқыпты қара. б) Студенттің іс-әрекеті , немесе пәнді оқудың сценарий 1. Оқу материалын дұрыс орналастыру және пәннің өткен материалдарын және басқа пәндерді байланыстыру. 2. Тақырыпқа байланысты сабақты өткізудің түрлері мен әдістері анықталады. Пәннің көптеген сұрақтарын нақты мысалдардан және зертхана жұмыстарынан меңгеруге болады. 3. Теориялық курс зертханалық- тәжірибелік жұмыстармен және тәжірибеден өту барысында, оның ішінде диплом алды тәжірибеден өту барысында бекітіледі. Зертханалық сабақтар тақырып дәрістері оқылғаннан кейін жүргізіледі. Сөзсіз, бұндай сабақтарда ойлау, талдай білу қабілеттері дамиды. Пәнаралық байланыс студенттердің ғылым негізін терең меңгеруге қажет. Олар ойкеңістігінің кеңеюіне, білуге деген қызығушылықтың дамуына, жаға ғылымды өздігінен игеруге және оларды тәжірибеде қолданудың белсенділігін жоғарылатады. Пәнаралық байланыстың негізінде бір пәнмен келесісінің арасын жалғастыруға болады, оқу материалдарын көшіруді болдырмау керек. Оқу процесінде бұндай байланыстар туындауы мүмкін, оларды алдын –ала анықтап және де олрады жұмыс бағдарламасына , жоспарына кіргізу керек. в) Оқу-әдістемелік кешенінің материалдарын қолдану бойынша ұсыныстар. ПОӘК енгізілген оқу-әдістемелік материалды дамыған ғылымның жетілдірілген деңгейін көрсетуі керек, оқу материалының логикалық мазмұнын қарастыру керек, студенттердің оқу материалын терең меңгеру үшін және оны тәжірибеде пайдалану үшін жетілген әдістер мен техникалық тәсілдер қолдану керек. Кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ-нің үлесі өсіп, мәні жоғарылайды, ал бұл өз кезегінде студенттің жұмысын өзгертеді, оның іс-әрекетіне талап жоғарылайды. г) Әдебиеттермен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар: Оқырманның мақсатын білмей, қандай әдебиет көздерімен жұмыс жасау керек екенін , қандай көлемде әдебиет қолдану керек екенін айту қиын. Студент оқу бағытын жоспарлай білу керек, табылған әдебиет көзіне тез және дәл есеп беріп, содан кейін оны кез-келген уақытта оңай табылатындай етіп қою керек. Өйтпеген жағдайда үлкен әдебиет қорын белсенді пайдалану мүмкін емес. Пән бойынша арнайы әдебиетпен жұмыс істеудің негізгі мақсаты келесідей болып бекітіледі: үлкен көлемдегі материалдан өзіне керекті негізгі мәліметтерді , болашақ мамандарға қажетті материалдарды таңдап алу керек. д.) Емтиханға дайындалу бойынша кеңестер: Жазғы және қысқы сессия – ең қиын жұмыс кезеңдері. Қысқы сессия уақытында, семестр бойына жүйесіз жұмыс істеу нәтижесінде меңгеруге мүмкін емес үлкен материалдарды еске түсіруге тура келеді. Сессия уақытында материалдарды тек қайталап, бір жүйеге келтіріп және түсініксіз сұрақтар бойынша кеңестер алуға болады. Сессияға дайындықты алғашқы, ынтамен тындалған дәрістерден және толық орындалған зертхана-тәжірибелік , семинар сабақтарынан бастау керек. Бұл Сіздің табысыңыздың негізі. Есте сақтаңыздар – түнгі дайындық сабақтары аз өнімділік береді. Олар ойдың жұмысқа қабілеттілігінің төмендеуіне әкеледі. Уақытты жоспарлау кезінде, қандай емтихан сізге қиын болады және қайсысына уақыт қорын көп қлодану керек екенін ескеру керек. Өзіндік дайындық үшін кафедра берген бақылау сұрақтарын және бағдарламаларын ұтымды пайдалану керек. Семестрдегі ұқыпты жұымстарыңыз және емтиханға деген екпінді дайындығыңыз сізге сенімділік туғызады және білімінізге сай бағаны аласыз. 4 КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық сабақтар курсты оқу бойынша методикалық ұсыныстарға сәйкес жүргізіледі. Әрбір тақырыпты оқу кезінде жұмыс дәптерінде зерттелген тақырыптың мақсаты, тапсырмасы, шешімі және қорытындысы көрсетілу керек. Сабақтың бағасы сабаққа келуі бойынша 1 балл, жауап беруі және қатысуы бойынша 1-ден 3 баллға дейін есептеледі. СОЖӨЖ аудиториялық және аудиториядан тыс деп бөлінеді. Аудиториялық толық өңделген бақылау жзұмысы түрінде жұмыс дәптерінде және реферат түрінде орындалады. Cабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу керек. Дәріс кезінде түсінбеген материалдарды оқытушыдан қосымша түсіндіруін сұрауға болады. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткекн материалдар бойынша жауап беруі тиіс. Үй жұмысы: үй жұмысы өткен материалды бекіту үшін және міндетті түрде орындау үшін арнайы жасалған . График бойынша әр тақырыптың соңында тапсырылуы керек. Межелік бақылау: Межлік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын , сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап, аудиториядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін «F» бағасын қоюмен қамтылады. Емтихан: қорытындысы бойынша бағалық баллдар қойылады. Емтиханда сіздің дәрістік жазбаларыңызды және кітаптарда пайдалануға болмайды. Студент тәртібі: кешігуге болмайды, сабақ кезінде пейджер, ұялы телефонды өшіріп тастау керек, газет оқуға, белгісіз себептермен сабақты босатуға, босатылған сабақтар бойынша өткен материалдар бойынша жауап беруі тиіс. Осы міндеттер орындалмаған жағдайда қорытынды бағасы төмендетіледі. Ұсыныстар: оқу процесіне белсенді қатысу керек, барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек, ұжымдық жұмыстарға қатысу керек. Пунктуальді, сабырлы болу керек. 5 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ « Ғылыми зерттеу әдістемесі» пәні бойынша студенттердің білімін бақылау келесідей формаларда іске асырылады: Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |балл | | |1 |2 |3 |4 | | |1 аптадан 7 аптаға дейінгі сабаққа қатысу |30 | | |1 |СПЖ | -| | |2 |СПЖ |10 | | |2 |СӨЖ |10 | | |3 |СПЖ |10 | | |3 |СОӨЖ |20 | | |4 |СПЖ |20 | | |4 |СӨЖ |25 | | |5 |СПЖ |10 | | |5 |СОӨЖ |25 | | |6 |СПЖ |10 | | | |СӨЖ |25 | | |7 |СПЖ |15 | | |7 |1 аралық бақылау |90 | | |1 аптадан 7 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды |270 | | |балл | | | | |8 аптадан 15 аптаға дейінгі сабаққа қатысу |30 | | |8 |СПЖ |- | | |9 |СПЖ |10 | | |10 |СПЖ |10 | | |10 |СӨЖ |20 | | |11 |СПЖ |10 | | |11 |СОӨЖ |20 | | |12 |СПЖ |20 | | | 12 |СӨЖ |20 | | |13 |СПЖ |10 | | |13 |СӨЖ |25 | | |14 |СПЖ |10 | | |14 |СӨЖ |20 | | |15 |СПЖ |5 | | |15 |2 аралық бақылау |90 | | |8 аптадан 15 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды |270 | | |балл | | | |Емтихан үшін қорытынды балл |60 | | |Академиялық кезең үшін қорытынды балл | 600 | | ҰСЫНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 6.1.Негізгі әдебиет 6.1.1 УММ, Сейлгазина С.М.,2010,145б 6.1.2 Викторов П.И. Методика и организация зоотехнических опытов, М., ВО «Агропромиздат», 1991, 110 с. 6.1.3 Овсянников А.И. Основы опытного дела в животноводстве, М. «Колос», 1976, 302 с. 6.1.4 Джалилов А.Х. Основы учебно-исследовательской работы студентов.А.,1989,190с. 6.2 Қосымша әдебиет 6.2.1 Безуглов И.Г., Лебединский В.В., Безуглов А.И. Основы научного исследования. – М.: Изд-во: Академический проект, 2008. – 208 с 6.2.2 Методы научного исследования: учебное пособие Автор: Завьялова М. П. Издательство: ТПУ, Томск Год: 2007 6.2.3 Меркурьева Е.К. Биометрия в селекции и генетике сельскохозяйственных животных, М., «Колос», 1970, 422 с. 6.2.4 Трифонова М.Ф. Основы организации научных исследований в сельскохозяйственных вузах, М., 1985,67 с. 6.2.5 Шкляр М.Ф. Основы научных исследований. - М.: Издательство: Дашков и Ко, 2009. - 244
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz