Файл қосу
Жасушалық және молекулалық
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |МСЖ 3 деңгей құжаты |ОӘК |ПОӘК | | | |П 042-18-22.1.9/02-2013 | |Магистрантарға арналған | № | | |жұмыс багдарламасы |басылым | | |ПОӘК-Физико-химиялық | | | |биологияның кәзіргі | | | |мәселелері | | | 6М060700 «Биология» магистратураға арналған «Физико-химиялық биологияның кәзіргі мәселелері» ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (ПОӘК) МАГИСТРАНТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз I. Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негізімен» кафедрасының профессор м.а. қызметін атқарушы Тугамбаева Салима Манатовна «_____»_______2013 жыл 2. Талқыланды: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негізімен» » кафедрасының мәжілісінде. Хаттама «_____ »_________2013 жыл, № Кафедра меңгерушісі ______________ Тугамбаева С.М. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама «____»__________ 2013 жыл, № Төраға _________________ А.Тлеубаева 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама «______»____________2013 жыл, № ОӘК төрайымы_____________Г. Искакова 4. БІРІНШІ РЕТ ЕҢГІЗІЛГЕН Мазмұны 1. Жалпы жағдайлар 2. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар 3. Курстың форматы мен саясаты 4. Баға қою саясаты 5. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттар 6. МОӨЖ және МӨЖ мазмұны 7. Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік жоспары 1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер 1. Оқытушының аты –жөні: Тугамбаева Салима Манатовна профессор м.а. 2. Кафедра: Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен 3. Хабарласу телефоны: 53-19-70 ( жұмыс), 4. Жұмыс өткізілетін орны: № 5 корпус, аудитория № 213 5.Пәннің аты: «Физико-химиялық биологияның кәзіргі мәселелері» 6. Кредит саны: 3(үш) 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны Химиялық құрамның ерекшеліктерін зерттеу, физико-химиялық құрамы, аминқышқылдары, ақуыздар, нуклеинқышқылдары, көмірсулар, липидтер; тұқымқуалаушылық пен өзгергіштіктің молекулалық механизмдері, бөлек жүйелердің функционалдық ерекшеліктері, мүшелердің және ұлпалардың биохимиялықдеңгейі. 1.3. Курстың мақсаты: Магистранттардың білімін қалыптастыру, биохимиялық процесстердің мәнін , тірі табиғат арасындағы байланысты түсіндіру: 1.4. Пәнді оқытудың міндеті: Ұсына білу: биохимияның даму тарихын, ғылым ретінде қалыптасуының негізгі этаптарын, жаратылыстану ғылымдарындағы пән ретіндегі биохимияның орны; химиялық құрамы туралы, физико-химиялық өзіндік ерекшелігі және биологиялық белсенді заттардың атқаратын функциясы; аминқышқылдары алмасуының негізгі жолдары туралы, ақуыздар, көмірсулар, липидтер, нуклеин қышқылдары және минералды заттар байланысы; берілген процестердің реттелу механизмі жайлы; маңызды физиологиялық процестердің молекулалық негізін: 1.5. Пәнді оқытудың міндеті: Курсты оқу нәтижесінде магистрлер келесі мәселелерді істей білу керек: жасуша механизмінің биофизикасын; заттар айналымы; бейімделу мен айналымның молекулалық механизмі; дамудың және саралаудың молекуло - генетикалық реттелу тәсілдері; молекулалық потология. Істей білу керек:-жасушалық және молекулалық биофизиканың мәселелерін түсіну; алған теориялық және практикалық білімдерін практикалық және ғылыми зерттеу жұмыстарында қолдану. Меңгеру: физико-химиялық биологияның қазіргі кездегі мәселелерін, реттелудің және бейімделудің молекулалық механизмдерін жалпы ұсыну. 1.6 Курстың пререквизитері: 1.6.1 Биологияға кіріспе 1.6.2 Клеткалық биология 1.7 Курс постреквизитері: 1.7. казіргі заманғы биология оқыту әдістемесі 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ САҒАТТЫ БӨЛУ Кесте 1 |№ |Тақырып атауы |Сағат саны |Әдебиеттер | | | |Д |ЗС |ТӘЖ |МОӨЖ |МӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 Модуль Бейорганикалық химияның, жасушалық және молекулалық биофизиканың | |қазіргі заманғы мәселелері | |1 Блок Бейорганикалық химияның қазіргі заманғы мәселелері | |1 |Кіріспе |1 | |2 | | |8.1.1-8.1.5 | |2 |Бейорганикалық химияның |1 | |2 | |2 |8.1.1-8.1.5 | | |қазіргі заманғы мәселелері | | | | | | | |3 |Ақуыздар мен нуклеин | | | | | |8.1.1-8.1.5 | | |қышқылдарының озара әсері | | | | | | | | 2 Блок Жасушалық және молекулалық биофизиканың қазіргі заманғы мәселелері | |4 |Жасушалық және молекулалық |1 | |2 |10 |2 |8.2.12-8.2.1| | |биофизиканың қазіргі | | | | | |3 | | |заманғы мәселелері | | | | | | | |5 |Макромолекулалық кешеннің |1 | |2 | | |8.2.12-8.2.1| | |моделінің биофизикасы. | | | | | |3 | |6 |Жасушалық процестердің |1 | |2 | |2 |8.2.12-8.2.1| | |биофизикасы | | | | | |3 | |7 |Метаболизмнің реттелуі |1 | |2 |10 |2 |8.1.1-8.1.5 | |2 Модуль Молекулалық биологияның, қазіргі заманғы мәселелері | |1 Блок Молекулалық патология және эволюция | |8 |Молекулалық биологияның |1 | |2 | |2 |8.1.1-8.2.10| | |қазіргі заманғы мәселелері | | | | | | | |9 |Молекулалық патология |1 | |2 | |2 |8.1.1-8.2.10| |10 |Молекулалық эволюция |1 | |2 |10 |3 |8.1.1-8.2.10| |2 Блок Дамудың және саралаудың молекуло-генетикалық реттелу тәсілдері | |11 |Дамудың және саралаудың |1 | |2 |10 |3 |8.1.1-8.2.10| | |молекуло-генетикалық | | | | | | | | |реттелу тәсілдері | | | | | | | |12 |Жаңғыру және жеке даму. | | | | |2 |8.1.1-8.2.10| | |Биологиялық эвалюцияның | | | | | | | | |және генетиканың заңдары | | | | | | | |3 Блок Гормондар және биологиялық белсенді заттар | |13 |Гормондар және биологиялық | | | | | |8.1.1-8.2.10| | |белсенді заттар | | | | | | | |3 Модуль Молекулалық биологияның, жасушалық және молекулалық иммунологияның| |қазіргі заманғы мәселелері | |Блок 1 Жасушалық және молекулалық иммунология | |14 |Жасушалық және молекулалық |1 | |2 |10 |2 |8.1.6-8.2.11| | |иммунологияның қазіргі | | | | | | | | |заманғы мәселелері. | | | | | | | |Блок 2 Антигендер және вакциналар | |15 |Жасанды антигендер және |1 | |2 |17 | |8.1.6-8.2.11| | |синтетикалық вакциналар | | | | | | | | |Жалпы |15 | |30 |67 |23 |135 | 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар Оку үрдісіне белсенді қатысу, уй тапсырмасын ынтамен орындау, сабакта карама-карсы байланысты колдау, ұжымдық жұмыска жәрдемдесу, ұқыпты және міндеті болу қажет. Курстарыен және оқытушылармен ашық, шыдамды да, мейірімді болған жөн. Пән барысы. Оқылатын дәрісте кейінгі ғылымның көкейтесті мәселелері, қазіргі жетістіктері мен жаңалықтары айтылады. Өткізілетін зертханалық сабақтарда организмнен алынып, жасалған жасушалар, препараттарын тікелей зерттеп, электронды микроскопта көрінетін микробейнелерді талдап, зерделейсіздер. Пәннiң әр дәрiсiнен кейiн ұсынылған сұрақтар мен тестерге жауап берiп, оған қайтаратын жауапты жинақтап қорытып, күмәндiк туса, алдын ала дәрiстен оқып, оны толық түсiнiп, дәрiске, сабаққа дайын болып келген жөн. 4 Курс форматы Қатысу: дәрiс, зертханалық сабақтарға мiндеттi түрде қатынасу керек. Егерде қандайда болмасын себептермен сiз оларға қатынаса алмасаңыз, онда барлық меңгере алмаған материалға жауапкер боласыз. Үй жұмысы: Үй жұмысы міндетті түрде орындалып, әр апта сайын сабақтың сонында тапсырылуы тиіс. Үй тапсырмасы откен материалды бекіту үшін арнайы әзерлеген. Мiнез – құлық: Магистрант ар кодексiн: мiнез-құлық этикасын сақтауы керек. Сабаққа кешiгу кешiрiлмейтiн қылық. Сабақ үстiнде оқу тәртiбiн жиi бұзушылар дәрiсханадан шығарылып жiберiледi, немесе бүкiл курс бойынша «қанағаттанарлықсыз» бағамен жазаланады. Бақылау тапсырмалары. Олар сөзсiз орындалып, белгiленген мерзiмде тапсырылуы қажет. Кешiгiп орындалған жұмыстардың бағасы өзiнен - өзi төмен болады. Межелiк бағалау: Межелiк бағалаудың қортындысы сабақ қатысуы мен үлгерiмiне, студенттердiң белгiленген мерзiмге өз бетiмен жұмыс орындауына, сабақта ауызша немесе жазбаша түрде берген жауабына, межелiк бақылау қортындысына байланысты қойылады. Көшiрiп алу және бiреудiң шығармасын толық немесе жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану: Қандай да болмасын көшiрiп алу немесе бiреудiң шығармасын толық, не жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану (басқа студенттерден дайын тапсырма және шешiмдер көшiрмесiн пайдалану) дәрiсханадан шығарумен тоқтатылады немесе «қанағаттанарлықсыз» бағамен жазаланады. Ұрлап пайдалану мен алдауды болғызбау керек. Ұялы телофон: Сабақ үстiнде оны үзiп тастау, немесе ұялы телефонмен байланысты болғызбау керек. Бағалау. Емтихан: Қортынды емтихан барлық магистрантар емтихан беруге рұқсат етiлгеннен кейiн емтихан сұрақтары жазылған ауызша, не тест арқылы өткiзiледi. Қорытындысы бойынша бағалау баллдары қойылады. Емтихан кезінде дәріс дәптерді және кез келген кітапарды қолданылуға тыйым салынады. 5. Курс саясаты «Физико-химиялық биологияның кәзіргі мәселелері» пәні бойынша магистрантардың білімін бақылау келесідей формаларда іске асырылады: - Күнделікті (ағымдағы) бақылау, тыңдау, өздік жұмыс талдау, ауызша сұрау; - Межелік бақылау: екі межелік бақылау жасалады, мұнда жазбаша бақылау жұмысы немесе тестілерге жауап беріледі; - Қорытынды бақылау: ауызша емтихан Идеальді магистрант : 1. Барлық сабаққа қатысу 1 аптадан 7 аптаға дейін -30 балл, 8 аптадан 15 аптаға дейін -30 балл. Семестр бойынша -60 балл 2. Зертханалық және тәжіребелік сабақта жұмыс жасау: 1 аптадан 6 аптаға дейін – 16 балл, 8 аптадан 14 аптаға дейін – 15 балл, 7 және 15 апталар рубеждік бақылау - 60 балл. Бірінші аттестацияға дейін студент 300 балл алу керек, екінші аттестацияға дейін – 300 балл. Жалпы семестр бойынша - 600 балл. Емтихан- 400 балл. 3. МОӨЖ жумыс жасау 1 аптадан 6 аптаға дейін - 7 балл, 8 аптадан 14 аптаға дейін – 5 балл. Бірінші аттестацияға дейін студент - 42 балл алу керек, екінші аттестацияға дейін – 35 баллов. Семестр бойынша - 77 балл. 4. МӨЖ семестр бойынша -142 балл 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ «Физико-химиялық биологияның кәзіргі мәселелері» пәні бойынша магистрантардың білімін бақылау келесідей формаларда іске асырылады: Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |балдар | | |1 |2 |3 |4 | | |Барлық сабаққа қатысу 1 аптадан 7 аптаға |30 | | | |дейін | | | |1 |Ағымды бағылау 16 балл. МОӨЖ 7 балл, МӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |2 |Ағымды бағылау 16 балл. МОӨЖ 7 балл, МӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |3 |Ағымды бағылау 16 балл. МОӨЖ 7 балл, МӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |4 |Ағымды бағылау 16 балл. МОӨЖ 7 балл, МӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |5 |Ағымды бағылау 16 балл. МОӨЖ 7 балл, МӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |6 |Ағымды бағылау 16 балл. МОӨЖ 7 балл, МӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |7 |1 Рубеждік бақылау |60 | | |1 аптадан 7 дейін оқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл |300 | | | |Барлық сабаққа қатысу 8 аптадан 15 аптаға |30 | | | |дейін | | | |8 |Ағымды бағылау 15 балл. МОӨЖ 5 балл, МӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |9 |Ағымды бағылау 15 балл. МОӨЖ 5 балл, МӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |10 |Ағымды бағылау 15 балл.МОӨЖ 5 балл, МӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |11 |Ағымды бағылау 15 балл. МОӨЖ 5 балл, МӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |12 |Ағымды бағылау 15 балл. МОӨЖ 5 балл, МӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |13 |Ағымды бағылау 15 балл. МОӨЖ 5 балл, МӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |14 |Ағымды бағылау 15 балл. МОӨЖ 5 балл, МӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |15 |Рубеждік бақылау 2 |60 | | |8 аптадан 15 дейін оқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл|300 | | |Емтихан үшін жиынтық балл |400 | | |Академиялық кезеңдегі жиынтық балл |1000 | | 8. Әдебиеттер 8.1.Негізгі әдебиеттер: 8.1.1 Попкова. В.А., Берлянда А.С. Общая и биологическая химия.М., 2010 8.1.2. Тейлор Д, Грин Н., Стаут У. Биология 1-3 тома М. «Мир» 2007 8.1.3. Коничев А.С.,Севастьянова Г.А. Молекулярная биология. М., 2005 8.1.4. Уотсон Дж. Молекулярная биология клетки: в 5-ти томах. М., 1986 8.1.5. Робертис Э. де., Новинский В.,Саэс Ф., Биология клетки М., 1973. 8.1.6.Петров Р.В. и Хаитов Р.М. Искусственные антигены и вакцины, М., 1998. 8.1.7. Шабарова З. А., Богданов А. А., Золотухин А. С. Химические основы генетической инженерии. - М.: Изд-во МГУ, 2004, 224 с. 8.2.Қосымша әдебиеттер: 8.2.1 Каменская М.А. Информационная биология. М., 2010 8.2.2.Шабарова З. А., Богданов А. А., Золотухин А. С. Химические основы генетической инженерии. - М.,2004 8.2.3. Слесарев В.И. Химия: Основы химии живого. СПб: Химиздат, 2001 8.2.4. Ройт А., Бростофф Дж., Мейл Д. Имммунология. Пер. с англ. – М.: Мир, 2000 8.2.5 Шерстнев М.П., Комаров О.С. Химия и биология нуклеиновых кислот. М., 1990 8.2.6. Свенсон К., Уэбстер П. Клетка. М.,1980 8.2.7. Зенбуш П. Молекулярная и клеточная биология: в 3-х томах. М.,1982 8.2.8. Поликар А., Беси М. Элементы патологии клетки. М., 1970 8.2.9. Шахламов В.А., Авцин А.П. Патология клетки. М.,1980 8.2.10.Бернхард С., Структура и функция ферментов, М., 1971 8.2.11. Дмитриев Б. А. Проблемы и перспективы создания синтетических вакцин.// Иммунология. - 1986. - №1. - с. 24-29 8.2.12. Волькенштейн М.В. Биофизика. М., Наука, 1998 8.2.13А.С.Белановский. Основы биофизики в ветеринарии М., Агропромиздат,1989. 271 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz