Файл қосу

2007 Пәндердің оқу - әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны құжаттандырылған процедурасы



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                 |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                              |
|ШӘКӘРІМ атындағы                                                          |
|СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                            |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК            |                              |
|                         |                |ПОӘК 042-14.01.20.260/01-2010 |
|ПОӘК                     |28.12.2009 ж. № |                              |
|Оқытушыларға арналған    |3 басылымның    |                              |
|пәндердің оқу жұмыс      |орнына          |                              |
|бағдарламасы «Математика |27.08.2010 ж. № |                              |
|2»                       |4 басылым       |                              |









                      ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ





                               «Математика 2»





   5B073100– „Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау“
                                мамандық үшін


           ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ




















                                    Семей
                                    2010


1 ӘЗІРЛЕНГЕН

Құрыстырушы __________ «___»_____________ 2010__г.
Нурсултанова Гульзифа Кажиевна, «Жоғары математика» кафедрасының аға
оқытушысы

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ

2.1 «Жоғары математика» кафедра отырысында

«____» _______________ 2010__ж., № ___хаттама.

Кафедра меңгерушісі    ______________  А.П.Мұстафаев

2.2 Ақпаратты-коммуникациялық технологиялар факультетінің оқу-әдістемелік
бюросінің отырысында

«____» _______________ 2010__ж., № ___хаттама.

Төраға      ______________        С.Б.Кайсанов

3 БЕКІТІЛДІ

Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлдаған және ұсынылған

«____» _______________ 2010__ж., № ___хаттама.

ОӘК төрағасы     ______________        А.А.Молдажанова

4  28.12.2009 ж. № 3 басылымның орнына      27.08.2010 ж. № 4 басылым




















                                   Мазмұны

     1. Қолданылу
        саласы..............................................................
        .........................4
     2. Нормативтік
        сілтемелер..........................................................
        ....................4
     3. Жалпы
        ережелер............................................................
        ..............................4
     4. Оқытушыларға арналған пәндердің оқу жұмыс бағдарламасының
        мазмұны.............................................................
        ..........................................5
     5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың
        тізімі..........7
     6. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің
        картасы.......................7
     7.
        Әдебиеттер...........................................................
        ........................................7






































      1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ
      «Математика  2»   5B073100–  „Тіршілік  әрекетінің  қауіпсіздігі  және
қоршаған ортаны  қорғау“  мамандықтар  үшін  жасалды.  Ол  студенттердi  оқу
курсының   мазмұнымен,  оның  жаңашылдығымен,  қажеттiлiгiмен,   әдiстерiмен
таныстырады. Пәндi меңгеру  кезiнде  оқу-әдiстемелiк  кешен  негiзгi  нұсқау
болып табылады.



      2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР


      «Математика 2» пәнінің оқытушыларына арналған осы пәндердің оқу  жұмыс
бағдарламасы келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына  сәйкес  берілген
пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртәбән белгілейді:
 -     5B073100– „Тіршілік  әрекетінің  қауіпсіздігі  және  қоршаған  ортаны
қорғау“ мамандықтар үшін мамандығының  мемлекеттік  жалпыға  міндетті  білім
стандарты, ҚР МЖБС 3.08.357-2006 жылғы, 23.12.2005  жылы,  №  779  Қазақстан
Республикасы Білім  және  ғылым  министрлігінң  Бұйрығымен  енгізілген  және
бекітілген.

         -  СТУ  042-РГКП-СГУ-8-2007  «Пәндердің  оқу-әдістемелік   кешенін
           әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар»  университет
           стандарты;
         - ДП  042-08.10.10.12-2007  «Пәндердің  оқу-әдістемелік  кешенінің
           құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы.


      3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


      3.1 Пәндердің мазмұнын қысқаша сипаттау
      Әртүрлі  шаруашылық  істерін  басқару  әдістерін  жетілдіру   көбінесе
экономикалық ғылым мен практикада түрлі математикалық  зерттеулер  әдістерін
кеңінен қолдануға әкеліп  отыр.  Қазіргі  кезеңде  күрт  дамып  келе  жатқан
есептеу техникасын қарқынды түрде  пайдалану  математиканы  табысты  қолдану
мүмкіндігін айтарлықтай кеңейтеді.
      Математика экономикалық ілімнің көптеген салалар үшін  сандық  есептеу
құралы болып қана қоймай, сонымен қатар,  дәл  зерттеу  әдісі  және  әртүрлі
түсініктер мен  проблемаларды  бұлжытпай  тұжырымдайтын  құрал  болып  отыр.
Сондықтан, математикалық білімді қазіргі  заманның  инженер  маманын  сапалы
дайындау жүйесінің маңызды бір бөлігі деп қарауға болады.
      Оқу  бағдарламасы  инженерлік  мамандықтар  бойынша   жоғары   білімді
мамандарға  математика  бойынша  мемлекеттік  жалпы  білім  беру   стандарты
талабына сәйкес құрастырылған.
      3.2. Аталмыш курстың мақсаты
- инженерлік есептердің үлгісін  жасауға,  оны  талдауға  және  қажет  болса
компьютерлік          техникамен  шешуге  көмегін  тигізетін   математикалық
аппаратты меңгеру;
- студенттердің маман  ретінде  болашақ  қызметітінде  орын  алатын  әртүрлі
үрдістер мен құбылыстарды үйренуге және  болжам  жасауға  мүмкіндік  беретін
математикалық әдістемелерді меңгеруге жәрдемін тигізу;
- инженерлік проблемаларды зерттеуде өздігінен талдау жасай  білу  шеберлігі
мен дағдысын қалыптастыру;
- жұмысын жетілдіру жолында ғылыми ізденске талаптандыруын дамыту;
-  әлеументтік-экономикалық  өзгерістер  кезеғіндегі  қойылатын   талаптарға
сәйкес   ғылыми-зерттеу   жұмыстарын   жүргізгенде   студенттердің   негізгі
практикалық шеберлігін шыңдау
      3.3.  Пәндерді оқып-білудің негізгі міндеті
- студент өзінің логикалық  және алгоритмдік ойлау қабілетін дамыту;
- математикалық түрде қалыптасқан  есептерді  шешу  және  зерттеу  әдістерін
меңгере білу;
- студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу  машиналарында
іске     асыру деңгейін жету.
      3.4. Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды:
- математикалық түрде қалыптасқан  есептерді  шешу  және  зерттеу  әдістерін
меңгере білу;
- студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу  машиналарында
іске     асыру деңгейін жету меңгеруі тиіс.
      3.5. Курстың пререквизиттері: орта мектептің бағдарламасы деңгейінде
арифметика, алгебра, геометрия курстарын білу.
      3.6. Курстың постреквизитері: жалпы білім  беретін  инженерлік  пәндер
мен бітіртіп шығарушы кафедралар оқитын пәндер.


      1 кесте – Оқу жоспарынан көшірме


      |Курс                         |Семестр             |Кредиттер                |
|1                            |2                   |3                        |
|Дәріс сабақтар                                                              |
|Екі айнымалы функцияның      |1                   |7.1.1.-(с. 4-41)         |
|ұғымдары.                    |                    |                         |
|Екі еселі интегралдың ұғымы  |1                   |7.1.1.-(с. 47-72)        |
|және қайталанатын интегралға |                    |                         |
|көшу                         |                    |                         |
|Үш еселі  интегралдың ұғымы  |1                   |7.1.1.-(с.72-82)         |
|және қайталанатын интегралға |                    |                         |
|көшу интегралды есептеу      |                    |                         |
|Қос  интегралда айнымалыларды|1                   |7.1.1.-(с. 82-103)       |
|ауыстыру, және қолданулары.  |                    |                         |
|Оң қатарлардың жинақтылыққа  |1                   |7.1.1.-(с. 129-150)      |
|зерттеу                      |                    |                         |
|Дәрежелік қатардың жинақтылық|1                   |7.1.1.-(с. 135-150)      |
|интервалы                    |                    |                         |
|Функцияларды дәрежелік       |1                   |.7.1.1.-(с.153-169)      |
|қатарларға жіктеу.           |                    |                         |
|Бірінші ретті дифференциалдық|1                   |7.1.1.-(с.191-208)       |
|теңдеулері                   |                    |                         |
|Екінші ретті дифференциалдық |1                   |7.1.1.-(с.208-216)       |
|теңдеулері                   |                    |                         |
|Коэффициенттері тұрақты 2    |1                   |7.1.1.-(с.216-238)       |
|ретті сызықтық               |                    |                         |
|дифференциалдық теңдеулер.   |                    |                         |
|Дербес шешімін табу.         |                    |                         |
|Бірінші және екінші типті    |1                   |7.1.1.-(с.250-255)       |
|қисық сызықты интегралды     |                    |                         |
|есептеу.                     |                    |                         |
|Комбинаторика элементтері.   |1                   |7.2.2..-(с. 5-27)        |
|Ықтималдықтар теориясының    |1                   |7.2.2..-(с.24-42)        |
|элементтері. Негізгі         |                    |                         |
|теоремалар мен түсініктемелер|                    |                         |
|Кездейсоқ шамалар            |1                   |7.2.2..-(с.42-66)        |
|Математикалық статистика     |1                   |7.2.2..-(с.67-80)        |
|есептері                     |                    |                         |
|Практикалық сабақтар                                                        |
|Екі айнымалы функцияның      |2                   |7.1.2.- (т. 1, с.404-416)|
|ұғымдары.                    |                    |                         |
|Екі еселі интегралдың ұғымы  |2                   |7.1.2.-(т.2, c.9-25)     |
|және қайталанатын интегралға |                    |                         |
|көшу                         |                    |                         |
|Үш еселі  интегралдың ұғымы  |2                   |7.1.2.-(т.2, c.25-33)    |
|және қайталанатын интегралға |                    |                         |
|көшу интегралды есептеу      |                    |                         |
|Қос  интегралда айнымалыларды|2                   |7.1.2.-(т.2, c.30-33)    |
|ауыстыру, және қолданулары.  |                    |                         |
|Оң қатарлардың жинақтылыққа  |2                   |7.1.2.-(т.2, c.192-195)  |
|зерттеу                      |                    |                         |
|Дәрежелік қатардың жинақтылық|2                   |7.1.2.-(т.2, c.195-205)  |
|интервалы                    |                    |                         |
|Функцияларды дәрежелік       |2                   |7.1.2.-(т.2, c.205-215)  |
|қатарларға жіктеу.           |                    |                         |
|Бірінші ретті дифференциалдық|2                   |7.1.2.-(т.2, c.43-55)    |
|теңдеулері                   |                    |                         |
|Екінші ретті дифференциалдық |2                   |7.1.2.-(т.2, c.67-76)    |
|теңдеулері                   |                    |                         |
|Коэффициенттері тұрақты 2    |2                   |7.1.2.-(т.2, c.79-84)    |
|ретті сызықтық               |                    |                         |
|дифференциалдық теңдеулер.   |                    |                         |
|Дербес шешімін табу.         |                    |                         |
|Бірінші және екінші типті    |2                   |7.2.3.- (с. 4-25)        |
|қисық сызықты интегралды     |                    |                         |
|есептеу.                     |                    |                         |
|Комбинаторика элементтері.   |2                   |7.2.2..-(с. 5-27)        |
|Ықтималдықтар теориясының    |2                   |7.2.2..-(с.24-42)        |
|элементтері. Негізгі         |                    |                         |
|теоремалар мен түсініктемелер|                    |                         |
|Кездейсоқ шамалар            |2                   |7.2.2..-(с.42-66)        |
|Математикалық статистика     |2                   |7.2.2..-(с.67-80)        |
|есептері                     |                    |                         |

      5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ
5.1. Үш еселі интегралды және екі еселі интегралды қолданулы
5.2. 1 және 2 типті қисықсызықты интеграл.
5.3. 1 және 2 беттік интеграл
5.4. Функцияны дәрежелік қатарға жиктеу.
5.5. Дәрежелік қатар арқылы функцияның мәндерін есептеу.
5.6. 1 ретті дифференциалдық теңдеулер.
5.7. 2 ретті дифференциалдық теңдеулер
5.8. Комбинаторика элементтері
5.9. Кездесоқ шамалар
5.10. Ықтималдықтар қолдануы

      6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ
      4 кесте – Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы


      |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік   |Даналардың   |Студенттердің |Қамтамасыз   |
|құралдардың атауы               |саны         |саны          |ету пайызы   |
|1                               |2            |3             |4            |
|Қабдықайыұлы Қ Жоғары математика|25           |9             |50           |
|Алматы Қазақ университеті 2004  |             |              |             |
|Ефимов А. В., Демидович Б. П.   |25           |9             |100          |
|Сборник задач по математике, ч. |             |              |             |
|1, 2. М., «Наука», 1986         |             |              |             |
|Кузнецов Л. А. Сборник заданий  |25           |9             |100          |
|по высшей математике, М. «Высшая|             |              |             |
|школа», 1984.                   |             |              |             |
|Карасев А. И. Курс высшей       |30           |9             |100          |
|математики.ч.1, М. «Высшая      |             |              |             |
|математика».1982.с. 12-27       |             |              |             |
|Данко Л. Е., Попов Т. Я. Высшая |12           |9             |100          |
|математика в упражнениях и      |             |              |             |
|задачах. Часть 2., М., «Высшая  |             |              |             |
|математика».                    |             |              |             |


   7. ӘДЕБИЕТТЕР
Негізгі әдебиеттер
7.1.1 Қабдықайыұлы Қ Жоғары математика . Алматы , Қазақ университеті, 2004.
7.1.2. ЕФИМОВ А. В., ДЕМИДОВИЧ Б. П. СБОРНИК ЗАДАЧ ПО МАТЕМАТИКЕ, Ч. 1, 2.
М., «НАУКА», 1986
7.1.3. КУЗНЕЦОВ Л. А. СБОРНИК ЗАДАНИЙ ПО ВЫСШЕЙ МАТЕМАТИКЕ, М. «ВЫСШАЯ
ШКОЛА», 19834.
ҚОСЫМША ӘДЕБИЕТТЕР
   1. Данко Л. Е., Попов Т. Я. Высшая математика в упражнениях и задачах.
      Часть 2., М., «Высшая математика».
7.2.2. БЕРИКХАНОВАГ. Е, НУРСУЛТАНОВА Г. К.  КОМБИНАТОРИКА,  ЫҚТИМАЛДЫҚ  ЖӘНЕ
СТАТИСТИКА СЕМЕЙ, 2008

Пәндер