Файл қосу
Конспект деңгейлері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | | | | | |ПОӘК 042-16-13.1.68/01-2013 | |ПОӘК | | | |Оқытушыларға арналған |«__»_______2013 ж. | | |пәндердің оқу жұмыс |№3 басылым | | |бағдарламасы «Биологияға | | | |кіріспе» | | | ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Биологияға кіріспе» Биология 5В011300 мамандығы 1-ші курс студенттеріне арналған ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013ж I. ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ 1.1. Оқытушы туралы мәлімет: Кунанбаева.СК 1.2.Пән бойынша мәлімет: Пән атауы: БИОЛОГИЯҒА КІРІСПЕ Кредит саны - 2 Өтетін орны: СМПИ №2 оқу ғимараты, сабақ кестесіне сәйкес дәріс |курс |Сем |кред.|Сағат саны |Жиынтық бақылау | | |естр | | | | | | | |Дәріс| |1 |Жалпы биология |Тірі ағзалардың химиялық |1 | | |Биология пәні мен |құрамы.Бейорганикалық заттар.Органикалық | | | |міңдеттері. |заттар. | | | | |Тірі организмдерге тән қасиеттер. | | | | |Метаболизм. Өсу және даму. Репродукция | | |2 |Тіршілік деңгейлері |Тіршілік деңгейлері |1 | | | |Молекулалық деңгей. Организмдік деңгей. | | | | |Табиғатта Популяциялық-түрлік деңгей. | | |3 |Биосфераның пайда |Биосфераның бөлімдері: |1 | | |болуы |Тропосфера | | | |Биосфера және |Гидросфера | | | |адамзат |Литосфера | | | | |Ноосфера | | |4 |Тірі ағзалардың |Тірі ағзалардың химиялық құрамы: |1 | | |химиялық құрамы |макроэлементтер, | | | | |микроэлементтер, улътрамикроэлементтер . | | | | |Бейорганнкалық заттар. Минералды тұздар. | | | | |Органикалық заттар. | | | | |Көмірсулар. Моносахаридтер. Полисахаридтер.| | | | |Көмірсулар қызметі. | | | | |Липидтердін түрлері. Липидтер қызметі. | | | | |Құрылымдық. Регуляторлық.Қорғаныштық. | | | | |Жануарлар организмі үшін су көзі. Энергияны| | | | |депонирлеу. | | |5 | |Жасуша теориясы және оның маңызы |1 | | |Жасуша-тіршіліктін |Жасуша теориясының шарттары: | | | |бірлігі. |Прокариоттар (ядросыз) | | | | |Эукариоттар (ядросы бар). | | | | |Өсімдік жасушалары. Жануар жасушалары. | | | | |Пассивті транспорт. Қарапайым диффузия | | | | |немесе осмостык қысым. | | | | |Активті транспорт. | | |6 |Зат және энергия |Пластикалық алмасу. |1 | | |алмасуы. |Пластикалық алмасу - анаболиттік | | | |Нәруыз биосинтезі |реакциялардың жалпы жиынтығы. | | |7 |Тіріағзалар көбеюі |Жасушалардың бөлінуі. |1 | | |мен олардын |Организмнің көбеюі | | | |жеке дамуы. |Жыныс жасушалары. | | | |Жыныс жасушалары. |Гаметалар. Гаметалардың түзілуі. | | | | |Жыныс жасушаларының түзілу | | | | |процесі-гаметогенез. | | |8 |Адамның жануарлар |Адамның эмбриональдық дамуы кезінде |1 | | |әлемі жүйесіндегі |Хордалылар типінің барлық өкілдеріне тән | | | |орны. |белгілері. | | | |Адамның | | | | |эмбриональдық дамуы.| | | |9 |Адам және оның |Организммен жалпы танысу |1 | | |денсаулығы |Адам организмін зерттейтін ғылымдар. | | | |Адам ағзасының |Мүшелер және мүшелер жүйесі | | | |құрылысы |Адам ағзасының қүрылысын төмендегі | | | |Мүшелер және мүшелер|сызбанүсқа арқылы көрсетуге болады: | | | |жүйесі |Молекулалар – Органоидтар – Жасушалар - | | | | |Ұлпалар – Мүшелер - Мүшелер жүйесі - Ағза. | | | | |Орталық жүйке жүйесі.Орталық жүйке жүйесі 2| | | | |бөлімнен тұрады: | | | | |Жұлын. Ми. Вегетативті жүйке жүйесі. | | | | |Жоғарғы жүйке кызметі Рефлекторлық теория. | | | | |Сөз, ойлау, ес.Сыртқы ортамен ағза эр түрлі| | | | |сигналдық жүйелер алу жэне жіберу арқылы | | | | |байланыс жасайды. Сигналдық жүйелер 2 түрлі| | | | |болады: Ағзаның ішкі ортасы. | | |10 |Эволюциялық ілімнің |Қарапайым эволюциялық |1 | | |негіздері. |факторлар:(эволюцияның себептері) | | | | |Мутациялық өзгергіштік. | | | | |Микроэволюция немесе түр түзілу | | | | |Гомологиялық мүшелер | | | | |Конвергенция | | | | |Аналогиялық мүшелер. | | | | |Макроэволюция | | | | |Эволюциянын негізгі бағыттары | | | | |А.Н.Северцов жэне И.И.Шмальгаузен | | | | |эволюцияның негігі бағыттары мен жолдарын | | | | |ашты. | | | | |Эволюцияның негізгі жолдары | | | | |.Идиоадаптация (аллогенез) | | |11 |1.Ботаника пәні,оның|Микроскопиялық зерттеу әдісін биология |1 | | |негізгі салалары. |ғылымында қолдану. | | | |2.Микроскопиялық |Флоралық және фитоценологиялық зерттеу | | | |зерттеу әдісін |әдістері. | | | |биология ғылымында | | | | |қолдану. | | | |12 |1.Жануарлар |Жануарлар патшалығы. |1 | | |патшалығы. |Қарапайымдылар.Саркодиналар типі | | | |Қарапайымдылар. |Талшықтылар типі | | | |2.Жануарлар |Кірпікшелілер типі.Споралылар типі | | | |патшалығы. Омыртқалы| | | | |жануарлар | | | |13. |Жануарлар патшалығы.|Жануарлар патшалығы. Көп жасушалы |1 | | |Көп жасушалы |жәндіктер. | | | |жәндіктер. |Жануарлар патшалығы. Омыртқалы жануарлар. | | | |Генетиканың даму |Тұқым қуалаушылық.Гендердің өзара |1 | |14 |тарихы. |әрекеттесуі. | | | |Генетика және |Тұқым қуалаушылықтың хромосомалық теориясы.| | | |селекция негіздері |Адамның тұқым қуалаушылығын зерттеу | | | | |әдістері. | | | | |Өзгергіштік. | | | | |Модификациялық өзгергіштік. | | | | |Тұқым қуалайтын өзгергіштік. | | | | |Сұрыптау.Селекцияның негізі. | | |15 |Экология |Абиотикалық факторлар |1 | | |Тіршілік ортасы және|Биотикалық факторлар | | | |экологиядық |Антропогендік факторлар | | | |факторлар. |Экологиялық факторлардың ағзаға ықпалы | | | | | |15 с | «Биологияға кіріспе» пәнінен 2011 – 2012 оқу жылында 1 курс студенттерінің оку-әдістемелік әдебиеттермен қамтылу Негізгі әдебиеттер. 1.Правдин Ф.Н. Дарвинизм. - А., 1973 (каз.яз) 2.Тоќаев З.Ќ. Гистология, эмбриология жєне цитология практикумы.-Семей, 3.Күзенбаева Ә. Адам анатомиясы. – Алматы, 2001 4.Стамбеков, С.Ж. Молекулалық биология :Оқулық -Новосибирск,2003 5.Мұхамбетжанов К. Генетика және селекция негіздері.-Алматы., 6.Тусiпова К.Т. Омыртқасыздар зоологиясы. 1-бµл - А., 1998., 7.Валеология :оқу-әдістнмелік құралжалпы ред. бас. Х.Қ. Сәтбаева, Ж.Б.Нілдібаева .-Алматы,1999 8.Бiрiмжанов Б.А., Нұрахметов Н.Н. Жалпы химия. - Алматы, 9.Фазылов С. Экология: Лекциялық курс.-Павлодар,2005 10.Сағатов К.С. Биологиялық химия.-Алматы.,1998 11.Әметов Ә.Ә. Ботаника.- Алматы,2000 12.Қасымова Ж.С. Топырақтану: теориялық және практикалық курсы: оқу- әдістемелік құралы.-Семей.,2010 СӨЖ және СОӨЖ тапсырмалары және тапсыру мерзімі. Тарау 4. СОӨЖ бойынша әдістемелік нұсқаулар СОӨЖ тапсырмаларын орындау апта сайын бақылауға алынған, оқытушы тапсырма орындалғанын тапсыру мерзімінде қабылдайды, сұрақтарға жауап беріп, кенес откізеді. СОӨЖ тақырыптары конспект ретінде қабылданады. Студент берілген оқулықтармен жұмыс жасап, тақырыпқа презентация жасайды. |№ |Тақырыптары. |СОӨЖ тапсырмалары. |Ұсынылаәд|Балл|Бақылау | | | | |ебиетте | |формасы | | |Жалпы биология. |Туқым қуалаушылық. |1,2,3,11 |4 |конспект| |1 |Тіршілік және оның|Өзгергіштік. Тітіркенгіштік. | | | | | |жер бетінде пайда |Өзін өзі реттеу. | | | | | |болуы. Тіршілік |Энерготәуелділік. | | | | | |ету әртүрлі |Жасуша эволюциясы.Тіршіліктің | | | | | |формалары |жер бетінде пайда болуы жердің | | | | | |. |геохронологиясы. | | | | | | |Биогеноз. Коацервант гипотезасы.| | | | | | |(Опарин, 1924), генетикалық | | | | | | |гипотеза. | | | | | | |Биогенездің негізгі кезеңдері: | | | | | | |кезең-органикалық заттардың | | | | | | |пайда болуы. | | | | | | |кезең-күрделі полимердің пайда | | | | | | |болуы. | | | | | | |кезең-алғашқы тірі | | | | | | |организмдердің пайда болуы. | | | | |2 |Тіршілік |Клеткалық деңгей. |1,2,3,5,9|4 |Конспект| | |деңгейлері. |Мүшелік деңгей . | | | | | | |Биогеоценоздық деңгей . | | | | | | |Биосфералык деңгей. | | | | |3 |Биосфераның пайда |Биосфераның пайда болуы |1,2,3,12 |4 |Конспект| | |болуы. |Биосфера бірден пайда болған жоқ| | | | | |Биосфера және | | | | | | |адамзат. |Биосфера және адамзат | | | | | | |Биосферадағы тірі организмдердің| | | | | | |қызметі | | | | | | |Энергетикалық қызметі | | | | | | |Биохимиялық қызметі | | | | | | |Биосфералық қорық | | | | |4 |Тірі ағзалардың |Нәруыздар. Нәруыз құрылымдық |1,2,3,5,8|4 |Конспект| | |химиялық құрамы. |деңгейлері. Нәруыз қызметтері. | | | | | | |Нуклеин қышқылдары. | | | | | | |Нуклеин қышқылының екі түрі. | | | | | | |АТФ(аденозинүшфосфор кышқылы). | | | | | |Жасуша-тіршілік |Прокариот жасушаларының |1,2,3,7,9|4 |конспект| |5 |бірлігі. |құрылымдық ерекшеліктері. | | | | | | |2.Эукариоттар (ядросы бар). | | | | | | |Кесте-3. Прокариоттық және | | | | | | |эукариоттық жасушаларға | | | | | | |салыстырмалы сипаттам | | | | |6 |Зат және энергия |Фотосинтез. .Фотосинтездің |1,2,3,6 |4 |Конспект| | |алмасуы. |жарықта жүретінфазасы. | | | | | |Метаболизм.Фотосин|Фотосинтездің қараңғы фазасы. | | | | | |тез. |Нәруыз биосинтезі | | | | | |Нәруыз биосинтезі.| | | | | |7 |Тірі ағзалар |Тірі ағзалардын көбеюі-жыныссыз |1,2,3,8 |4 |конспект| | |көбеюі мен |және жыныстық. | | | | | |олардынбөлінуі. |Жыныссыз көбею. | | | | | |Жасушалардың |Организмнің көбеюі. | | | | | |бөлінуі. |Жыныс жасушалары. | | | | | |. |Гаметалардың түзілуі. | | | | | | |Жыныс жасушаларының түзілу | | | | | | |процесі гаметогенез. | | | | |8 |Адамның жануарлар |Приматтар эволюциясы. |1,2,3,6 |4 |Конспект| | |әлемі жүйесіндегі | | | | | | |орны. | | | | | | |Адам және оның |Вегетативті жүйке жүйесі. |1,2,3,10 |4 |Конспект| |9 |денсаулығы. |Жоғарғы жүйке кызметі. | | | | | |Адам ағзасының |Рефлекторлық теория. | | | | | |құрылысы. |Сөз, ойлау, ес. | | | | | |Мүшелер және |Сигналдық жүйелер 2 түрлі | | | | | |мүшелер жүйесі. |болады. | | | | | | |Ағзаның ішкі ортасы. | | | | | | |Ағзаның ішкі ортасы: қан, | | | | | | |лимфа, үлпа сүйықтығы. | | | | | |Эволюция. |Түр және популяция. |1,2,3,6 |4 |Конспект| |10|Эволюциялық |Популяция генетикасы. | | | | | |ілімнің негіздері.|Қарапайым эволюциялық | | | | | |Бейімделушілік. |факторлар:(эволюцияның | | | | | |Бейімделушіліктің |себептері). | | | | | |пайда болуы. |Мутациялың өзгергіштік. | | | | | |Органикалық дүние.|Микроэволюция немесе түр түзілу.| | | | | |эволюцияның |Гомологиялық мүшелер. | | | | | |дәлелдері |Конвергенция. | | | | | |Адам нәсілдері. |Аналогиялық мүшелер. | | | | | | |Макроэволюция | | | | | | |Срсп -2 | | | | | | |Эволюциянын негізгі бағыттары | | | | | | |А.Н.Северцов жэне | | | | | | |И.И.Шмальгаузен эволюцияның | | | | | | |негігі бағыттары мен жолдары. | | | | | | |Эволюцияның негізгі жолдары | | | | | | |Идиоадаптация (аллогенез) | | | | | | |Органикалық дүние эволюцияның | | | | | | |дәлелдері | | | | | | |Адам нәсілдері | | | | |11|Ботаника пәні,оның|Өсімдіктердің негізгі топтары |1,2,3,8,1|4 |конспект| | |негізгі салалары. |және маңызы. |0 | | | |12|Жануарлар |Жануарлар патшалығы. |1,2,3,4,6|4 |конспект| | |патшалығы. |Қарапайымдылар.Саркодиналар типі| | | | | |Қарапайымдылар. |Талшықтылар типі | | | | | |Жануарлар |Кірпікшелілер типі.Споралылар | | | | | |патшалығы. |типі | | | | | |Омыртқалы | | | | | | |жануарлар. | | | | | | |Жануарлар |Жануарлар патшалығы. |1,2,3,9 |4 |конспект| |13|патшалығы. |Хордалылар типі. Сүтқоректілер | | | | | |Көп жасушалы |класы | | | | | |жәндіктер. | | | | | |14|Генетика және |Қазіргі кездегі генетиканың |1,2,3,11 |4 |конспект| | |селекция негіздері|дамуы. Генді организмнен тыс | | | | | |Өсімдіктер, |қолдан синтездеу, дене | | | | | |жануарлар және |клеткаларын будандастыру, | | | | | |микроорганизмдер |генетикалық материалдың алмасуы | | | | | |селекциясы. |(рекомбинация), геннің қайта | | | | | | |қалпына келуі (репарация), | | | | | | |биополимерлерді қолдан | | | | | | |синтездеу, гендік инженерия. | | | | | |Экология. |Биологиялық экология . |1,2,3,12 |4 |конспект| |15| |Биологиялық экология - жердегі | | | | | | |тірі материяның | | | | | | |ұйымдастырылуының төрт деңгейі | | | | | | |(дара организмдер деңгейі, | | | | | | |популяциялар деңгейі, экожүйелер| | | | | | |деңгейі, биосфера деңгейі). | | | | | | |Глобалдық экология. | | | | | | |В.И. Вернадский тұжырымдаған | | | | | | |биосфера туралы ілім. | | | | | | |Оның зерттеу бағыттары: | | | | | | |ортаға бейімделудің экология | | | | | | |механизмдері, | | | | | | |популяциялардың санын реттеу, | | | | | | |өнімділік процестерін басқару, | | | | | | |табиғи және антропогендік | | | | | | |ценоздардың орнықтылығы, | | | | | | |экологиялық индикация, | | | | | | |экологиялық мониторинг | | | | | | |проблемалар | | | | | | | | |22,5| | Тарау 5. СӨЖ бойынша әдістемелік нұсқаулар. СӨЖ тапсырмалары практикалық сабаққа дайындық кезінде, оқылған дәріс және жеке дайындалу кезінде усынған әдебиеттермен жұмыс жасап орындалады, бақыланады және бағаланады. СӨЖ тапсырмалары. |№ |Тақырыбы. |Мазмұны. |Ұсынылатын |Балл |Бақылау | | | | |әдебиеттер | |формасы | | |Жалпы биология |Тірі организмдерге тән |1,2,3,8 |3 |Ауызша | |1 |Биология пәні |қасиеттер. | | |дайындалу.| | |мен міңдеттері. |Метаболизм. Өсу және даму. | | |Конспект. | | | |Репродукция | | | | |2 |Тіршілік |Тіршілік деңгейлері |2,3,5,10 |3 |Ауызша | | |деңгейлері |Молекулалық деңгей. | | |дайындалу.| | | |Организмдік деңгей. | | |Конспект. | | | |Табиғатта | | | | | | |Популяциялық-түрлік деңгей.| | | | |3 |Биосфераның |Биосфераның бөлімдері: |4,6 |3 |Ауызша | | |пайда болуы |Тропосфера | | |дайындалу.| | |Биосфера және |Гидросфера | | |Конспект. | | |адамзат |Литосфера | | | | | | |Ноосфера | | | | |4 |Тірі ағзалардың |Тірі ағзалардың химиялық |2,10 |3 |Ауызша | | |химиялық құрамы |құрамы: макроэлементтер, | | |дайындалу.| | | |микроэлементтер, | | |Конспект. | | | |улътрамикроэлементтер . | | | | | | |Бейорганнкалық заттар. | | | | | | |Минералды тұздар. | | | | | | |Органикалық заттар. | | | | | | |Көмірсулар. Моносахаридтер.| | | | | | |Полисахаридтер. Көмірсулар | | | | | | |қызметі. | | | | | | |Липидтердін түрлері. | | | | | | |Липидтер қызметі. | | | | | | |Құрылымдық. | | | | | | |Регуляторлық.Қорғаныштық. | | | | | | |Жануарлар организмі үшін су| | | | | | |көзі. Энергияны депонирлеу.| | | | |5 | |Жасуша теориясы және оның |1,2,5 |3 |Ауызша | | |Жасуша-тіршілікт|маңызы | | |дайындалу.| | |ін бірлігі. |Жасуша теориясының | | |Конспект. | | | |шарттары: | | | | | | |Прокариоттар (ядросыз) | | | | | | |Эукариоттар (ядросы бар). | | | | | | |Өсімдік жасушалары. Жануар| | | | | | |жасушалары. | | | | | | |Пассивті транспорт. | | | | | | |Қарапайым диффузия немесе | | | | | | |осмостык қысым. | | | | | | |Активті транспорт. | | | | |6 |Зат және энергия|Пластикалық алмасу. |2,4 |3 |Ауызша | | |алмасуы. |Пластикалық алмасу - | | |дайындалу.| | |Нәруыз |анаболиттік реакциялардың | | |Конспект. | | |биосинтезі |жалпы жиынтығы. | | | | |7. |Тіріағзалар |Жасушалардың бөлінуі. |3,10 |3 |Ауызша | | |көбеюі мен |Организмнің көбеюі | | |дайындалу.| | |олардын |Жыныс жасушалары. | | |Конспект. | | |жеке дамуы. |Гаметалар. Гаметалардың | | | | | |Жыныс |түзілуі. | | | | | |жасушалары. |Жыныс жасушаларының түзілу | | | | | | |процесі-гаметогенез. | | | | |8 |Адамның |Адамның эмбриональдық дамуы|1,3,8 |3 | Ауызша | | |жануарлар әлемі |кезінде Хордалылар типінің | | |дайындалу.| | |жүйесіндегі |барлық өкілдеріне тән | | |Конспект. | | |орны. |белгілері. | | | | | |Адамның | | | | | | |эмбриональдық | | | | | | |дамуы. | | | | | |9. |Адам және оның |Организммен жалпы танысу |3,5,8 |3 | Ауызша | | |денсаулығы |Адам организмін зерттейтін | | |дайындалу.| | |Адам ағзасының |ғылымдар. | | |Конспект. | | |құрылысы |Мүшелер және мүшелер жүйесі| | | | | |Мүшелер және |Адам ағзасының қүрылысын | | | | | |мүшелер жүйесі |төмендегі сызбанүсқа арқылы| | | | | | |көрсетуге болады: | | | | | | |Молекулалар – Органоидтар –| | | | | | |Жасушалар - Ұлпалар – | | | | | | |Мүшелер - Мүшелер жүйесі - | | | | | | |Ағза. | | | | | | |Орталық жүйке | | | | | | |жүйесі.Орталық жүйке жүйесі| | | | | | |2 бөлімнен тұрады: | | | | | | |Жұлын. Ми. Вегетативті | | | | | | |жүйке жүйесі. | | | | | | |Жоғарғы жүйке кызметі | | | | | | |Рефлекторлық теория. | | | | | | |Сөз, ойлау, ес.Сыртқы | | | | | | |ортамен ағза эр түрлі | | | | | | |сигналдық жүйелер алу жэне | | | | | | |жіберу арқылы байланыс | | | | | | |жасайды. Сигналдық жүйелер | | | | | | |2 түрлі болады: Ағзаның | | | | | | |ішкі ортасы. | | | | |10.|Эволюциялық |Қарапайым эволюциялық |2,3,5 |3 | Ауызша | | |ілімнің |факторлар:(эволюцияның | | |дайындалу.| | |негіздері. |себептері) | | |Конспект. | | | |Мутациялық өзгергіштік. | | | | | | |Микроэволюция немесе түр | | | | | | |түзілу | | | | | | |Гомологиялық мүшелер | | | | | | |Конвергенция | | | | | | |Аналогиялық мүшелер. | | | | | | |Макроэволюция | | | | | | |Эволюциянын негізгі | | | | | | |бағыттары | | | | | | |А.Н.Северцов жэне | | | | | | |И.И.Шмальгаузен эволюцияның| | | | | | |негігі бағыттары мен | | | | | | |жолдарын ашты. | | | | | | |Эволюцияның негізгі жолдары| | | | | | |.Идиоадаптация (аллогенез) | | | | |11 |1.Ботаника |Микроскопиялық зерттеу |2,3,10 |3 |Ауызша | | |пәні,оның |әдісін биология ғылымында | | |дайындалу.| | |негізгі |қолдану. | | |Конспект. | | |салалары. |Флоралық және | | | | | |2.Микроскопиялық|фитоценологиялық зерттеу | | | | | |зерттеу әдісін |әдістері. | | | | | |биология | | | | | | |ғылымында | | | | | | |қолдану. | | | | | |12 |1.Жануарлар |Жануарлар патшалығы. |2,3,6 |3 | Ауызша | | |патшалығы. |Қарапайымдылар.Саркодиналар| | |дайындалу.| | |Қарапайымдылар. |типі | | |Конспект. | | |2.Жануарлар |Талшықтылар типі | | | | | |патшалығы. |Кірпікшелілер | | | | | |Омыртқалы |типі.Споралылар типі | | | | | |жануарлар | | | | | |13 |Жануарлар |Жануарлар патшалығы. Көп |4,8 |3 | Ауызша | | |патшалығы. Көп |жасушалы жәндіктер. | | |дайындалу.| | |жасушалы |Жануарлар патшалығы. | | |Конспект. | | |жәндіктер. |Омыртқалы жануарлар. | | | | |14 |Генетиканың даму|Тұқым қуалаушылық.Гендердің|2,6 |3 |Ауызша | | |тарихы. |өзара әрекеттесуі. | | |дайындалу.| | |Генетика және |Тұқым қуалаушылықтың | | |Конспект. | | |селекция |хромосомалық теориясы. | | | | | |негіздері |Адамның тұқым қуалаушылығын| | | | | | |зерттеу әдістері. | | | | | | |Өзгергіштік. | | | | | | |Модификациялық өзгергіштік.| | | | | | |Тұқым қуалайтын | | | | | | |өзгергіштік. | | | | | | |Сұрыптау.Селекцияның | | | | | | |негізі. | | | | |15.|Экология |Абиотикалық факторлар |1,2,3 |3 |Ауызша | | |Тіршілік ортасы |Биотикалық факторлар | | |дайындалу.| | |және экологиядық|Антропогендік факторлар | | |Конспект. | | |факторлар. |Экологиялық факторлардың | | | | | | |ағзаға ықпалы | | | | | | | | |22,5с| | Тарау 6. Бақылау – тексеру құралдары. «Биологияға кіріспе» пәнінен емтихан сұрақтары 1. Ботаника пәні,оның негізгі салалары. 2. Микроскопиялық зерттеу әдісін биология ғылымында қолдану. 3. флоралық және фитоценологиялық зерттеу әдістері. 4. Өсімдіктердің тіршілік формалары. 5. Өсімдіктердің экологиялық топтары. 6. Өсімдіктерді классификациялау (жіктеу)негіздері. 7. Өсімдіктердің негізгі топтары және маңызы. 8. Жануарлар патшалығы. Қарапайымдылар. 9.Саркодиналар типі 10.Талшықтылар типі 11.Кірпікшелілер типі 12.Споралылар типі 13.Жануарлар патшалығы. Көп жасушалы жәндіктер. 14.Ішекқуыстылар типі 15.Тікентерілілер типі 16.Жалпақ құрттар типі 17.Жұмыр құрттар типі 18.Буылтық құрттар типі 19.Былқылдақденелілер типі 20.Буынаяқтылар типі 21.Жануарлар патшалығы. Омыртқалы жануарлар. 22.Хордалылар типі 23.Бассүйексіздер тип тармағы 24.Омыртқалылар тип тармағы 25.Балықтар жоғары класы 26.Қосмекенділер класы 27.Бауырымен жорғалаушылар класы 28.Құстар класы 29.Қыртөссіз құстар 30.Жүзетін құстар 31.Қыртөсті құстар 32.Сүтқоректілер класы 33.Ілкіаңдар класс тармағы 34.Қазіргі аңдар класс тармағы 35.Адам және оның денсаулығы 36.Адам ағзасының құрылысы 37.Мүшелер және мүшелер жүйесі 38.Физиологиялық қызметтердің нейрогуморальдық реттелуі 39.Жүйке жүйесі 40Орталық жүйке жүйесі 41.Вегетативті жүйке жүйесі 42Жоғарғы жүйке қызметі 43Эндокриндік жүйе 44Сыртқы секреция бездері 45.Ішкі секреция бездері 46.Сезім мүшелері. Анализаторлар 47.Тірек-қимыл жүйесі 48.Қаңқа жүйесі 50.Бұлшық ет жүйесі 51Ағзаның ішкі ортасы 52Иммундық жүйе 52Қанайналым жүйесі 53Тыныс алу жүйесі 54Ас қорыту жүйесі 55Ыдырау өңімдерін шығару жүйесі 56Зәр шығару жүйесі 57Адамның көбеюі және дамуы 58Жалпы биология 59Биология пәні мен міңдеттері 60Тірі ағзалардың химиялық құрамы 61Бейорганикалық заттар 62Органикалық заттар 63Жасуша – тіршіліктің бірлігі. Жасуша теориясы 64Прокариоттар 65.Эукариоттар 66.Жасуша мембранасы 67.Цитоплазма 68.Ядро 69.Зат және энергия алмасуы 70.Метаболизм 71.Энергетикалық алмасу 72.Пластикалық алмасу 73.Фотосинтез 74.Нәруыз биосинтезі 75.Тірі ағзалар көбеюі мен олардың жеке дамуы 76.Жасушалардың бөлінуі 77.Амитоз 78.Митоз 79.Мейоз 80.Тірі ағзалардың көбеюі 81.Жыныссыз көбею 82.Жынысты көбею 83.Жыныс жасушалары 84.Гаметалардың түзілуі 85.Генетика және селекция негіздері 86Тұқым қуалаушылық 87.Гендердің өзара әрекеттесуі 88.Тұқым қуалаушылықтың хромосомалық теориясы 89.Адамның тұқым қуалаушылығын зерттеу әдістері 90.Өзгергіштік 91.Модификациялық өзгергіштік 92.Тұқым қуалайтын өзгергіштік 93.Сұрыптау 94.Селекцияның негізгі әдістері 95.Өсімдіктер, жануарлар және микроорганизмдер селекциясы 96.Эволюция 97.Эволюциялық ілімнің негіздері 98.Бейімделушілік 99.Микроэволюция 100.Түр және популяция 101.Қарапайым эволюциялық факторлар 102.Микроэволюция немесе түр түзілу 102.Макроэволюция 103.Эволюцияның негізгі бағыттары 104.Эволюцияның негізгі жолдары 105.Органикалық дүние эволюцияның дәлелдері 106.Адам нәсілдері 107.Экология 108.Тіршілік ортасы және экологиядық факторлар 109.Абиотикалық факторлар 110.Биотикалық факторлар 111.Антропогендік факторлар 112.Экологиялық факторлардың ағзаға ықпалы 113.Популяцияның экологиялық сипаттамасы 114.Популяцияның статикалық көрсеткіштері 115.Популяцияның динамикалық көрсеткіштері 116.Биоценоз жайлы ұғым 117.Ағзалардың арасындағы арақатынастар түрі 118.Экожүйелердің құрылымы мен қызметі 119.Экожүйедегі энергия ағымы және заттар айналымы 120.Табиғи және антропогенді экожүйелер 121.Жер планетасының сферасы
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz