Файл қосу

Мемлекеттік басқару астары теориясы



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                     |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                                  |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                     |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты     |ПОӘК                 |ПОӘК 042-18-2.1.003/02-2014  |
|ПОӘК                      |Басылым № 1          |                             |
|«Мемлекеттік басқарудың   |11.09.2014ж.         |                             |
|теориясы және практикасы» |                     |                             |
|магистранттарға арналған  |                     |                             |
|пәнінің бағдарламасы      |                     |                             |




















                       ПӘННІҢ  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

              «МЕМЛЕКЕТТІК БАСҚАРУДЫҢ ТЕОРИЯСЫ ЖӘНЕ ПРАКТИКАСЫ»


          6М051000 «МЕМЛЕКЕТТІК ЖӘНЕ ЖЕРГІЛІКТІ БАСҚАРУ» мамандығы


                   МАГИСТРАНТТАР ҮШІН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ















                                Семей – 2014



      Алғы сөз
      Берілген курста мемлекеттік басқару қызметтері, принциптері,  құрылымы
және заңдылықтары тағы басқа сұрақтар қарастырылады.
      Нарықтық  қарым-қатынас саласын  тұрақты  кеңейту  және  институциялық
сипаттағы өзгерістердің болуы мемлекеттік басқарудың стилі мен  жетілдіруді,
оның тиімділігін жоғарлатуды талап  етеді.  Бұл  сұрақтарды  уақытында  шешу
үшін кадрлардан мемлекеттік  басқару  теориясы  және  практикасы  шеңберінде
терең білімі болуды талап  етеді.  Сондықтанда  бұл  курста  Қазақстан  үшін
экономикалық тасымалдау кезеңіне және мемлекетті қайта құру  ерекшеліктеріне
көп көңіл бөлінеді.

1 ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы: ____________________   «_29__»____08____ 2014_ж.
Орынбекова  Гүлнар  Ахмедовна,  «Менеджмент  және  маркетинг»   кафедрасының
меңгерушісі,  э.ғ.к.,   Семей   қаласының   Шәкәрім   атындағы   мемлекеттік
университеті




2 ТАЛҚЫЛАҒАН
2.1.  Семей   қаласының   Шәкәрім   атындағы   мемлекеттік   университетінің
«Менеджмент және маркетинг» кафедрасының отырысында.
«__29__» __08__ 2014_ж., № _1_ Хаттама


          Кафедра      меңгерушісі:                             Г.Орынбекова


2.2.  Экономика,  құқық  және  гуманитарлық  ғылымдар   факультетінің   Оқу-
әдістемелік Бюросының отырысында.
«__09__»___09____ 2014__ ж., № 1_Хаттама

      ОӘБ төрағасы:                               С.Тойкин


3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік  Кеңесінің  отырысында  шығаруға  мақұлданған
және ұсынылған.
      «__11__ »____09___ 2014 ж. № __1_Хаттама




      ОӘК төрағасы                                 Г.Искакова




























                                   МАЗМҰНЫ

   1. Жалпы ереже
   2. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарды бөлу
   3. Пәнді оқыту бойынша әдістемелік нұсқаулар
   4. Курс форматы
   5. Курс саясаты
   6. Бағалау саясаты
   7. Әдебиеттер





































                                1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ

1. Пән және оқытушы туралы жалпы мәліметтер
Орынбекова Г.А. – кафедра меңгерушісі, э.ғ.к.
«Менеджмент және маркетинг» кафедрасы
Байланыс телефоны: 53-02-29, 8-ғимарат, 306 кабинет
Сабақ жүргізу орыны - 304 дәрісхана
Пән бойынша несие саны - 3

      1.2 Пәннің қысқаша мазмұны.
      Қазақстан өзінің тәуелсіздігін алғаннан кейін, оның  алдында  тәуелсіз
мемлекеттің болашағы  және  оның  барлық  азаматтары  тәуелді  болатын,  жас
кадрларды қайта дайындау мақсаты өте бір маңызды қажеттілік  болып  табылды.
Мемлекеттік стандартқа сай,  оқу  жоспарлары  жаңартыла  басталды.  Берілген
курста  мемлекеттік   басқару   қызметтері,   принциптері,   құрылымы   және
заңдылықтары тағы басқа сұрақтар қарастырылады.
      Нарықтық  қарым-қатынас саласын  тұрақты  кеңейту  және  институциялық
сипаттағы өзгерістердің болуы мемлекеттік басқарудың стилі мен  жетілдіруді,
оның тиімділігін жоғарлатуды талап  етеді.  Бұл  сұрақтарды  уақытында  шешу
үшін кадрлардан мемлекеттік  басқару  теориясы  және  практикасы  шеңберінде
терең білімі болуды талап  етеді.  Сондықтанда  бұл  курста  Қазақстан  үшін
экономикалық тасымалдау кезеңіне және мемлекетті қайта құру  ерекшеліктеріне
көп көңіл бөлінеді.
      1.3  Курстың  негізгі  мақсаты  –  «Қазақстан-  2050»  ұзақ   мерзімді
стратегиясының  маңызы  білікті  жақсы  мемлекет  құру.  Осыған   байланысты
«Мемлекеттік басқару теориясы  және  практикасы»  пәнінің  маңыздылығы  және
қажеттілігі арта түседі. Сондықтан курстың  мақсаты  мемлекеттік  басқарудың
теориялық негіздерін оқыту болып табылады.
      1.4 Пәннің негізгі міндеті. Аралас экономиканың  қалыптасуы  мен  даму
жағдайында басқару субъектісі  ретінде  мемлекет  туралы  тұтас  түсінігінің
болуы тиіс.  Ғылым  саласы  ретінде  мемлкеттік  басқарудың  мәнін  түсінуі,
мемлекеттік басқару саласындағы ғылыми мектептер туралы білуі тиіс.
      1.5 Оқыту нәтижелері:
      Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар:
            - кәсіби қызмет түрінде мемлкекеттік басқарудың мәнін  түсінуі,
              мемлкеттік   басқару   мен   бизнесті   басқару    арасындағы
              ұқсастықтақ пен айырмашылықты көре білуі керек;
            -  басқарудың  әтүрлі  деңгейлерінде  мемлекеттің  экономикалық
              саясатын  жүзеге  асырудың  негізгі  құралдарын  пайдаланудың
              қағидаларын механизмдерін, ерекшеліктерін игеруі қажет;
            - мемлекеттік биліктің қызмет істеу механизмін  меңгеруі  тиіс,
              барлық деңгейдегі басқару органдары жүйесінің құрылымын істей
              білуі керек;
            - тапсырмасы болып магистранттарге мемлекетті басқару  теориясы
              және   практикасы,   экономиканы   басқарудың   тәсілі    мен
              механизмін, принциптерін тереңдетіп үйренуі  тиіс;
            -  басқарушылық  шешімдердің  қабылдануына   және   орындалуына
              ықпалын тигізетін негізгі саяси және  әлеуметтік-экономикалық
              институттарды түсінуі керек;
- мемлекеттік басқарудың  негізгі  құралдарымен  жұмыс  істеу  дағдысына  ие
болуы керек.
      1.6 Курс пререквизиттері:
 - Менеджмент.
      1.7 Курс постреквизиттері:
- Мемлекеттік басқаруды жетілдіру.



         2 САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ БӨЛУ
|Тақырып аттары          |Сағаттар саны                 |Әдебиеттер           |
|                        |Дәріс |Практикал|МӨЖ   |МОӨЖ   |                     |
|                        |      |ық сабақ |      |       |                     |
|Тақырып 1. Мемлекеттік  |2     |2        |5     |2      |1.Ихданов М.С        |
|басқарудың теориялық    |      |         |      |       |Мемлекеттік басқару  |
|астары                  |      |         |      |       |теориясы. Алматы,    |
|                        |      |         |      |       |2007                 |
|                        |      |         |      |       |2. Атаманчук. Г.В.   |
|                        |      |         |      |       |Теория               |
|                        |      |         |      |       |государственного     |
|                        |      |         |      |       |управления. Москва:  |
|                        |      |         |      |       |2007                 |
|                        |      |         |      |       |3. Жоламанов Қ.Д.    |
|                        |      |         |      |       |Мемлекет және құқық  |
|                        |      |         |      |       |теориясы. Алматы.    |
|                        |      |         |      |       |2011                 |
|Тақырып 2. Басқарудағы  |1     |1        |3,5   |1      |//-//-//-//-//       |
|жүйелілік көзқарас,     |      |         |      |       |                     |
|басқару функциялары мен |      |         |      |       |                     |
|құрылымы                |      |         |      |       |                     |
|Тақырып 3. Мемлекеттік  |1     |1        |3,5   |1      |//-//-//-//-//       |
|басқару үрдісінде       |      |         |      |       |                     |
|мемлекет пен қоғамның   |      |         |      |       |                     |
|өзара әрекеттесуі       |      |         |      |       |                     |
|Тақырып 4. Мемлекеттік  |2     |2        |3,5   |2      |//-//-//-//-//       |
|басқару үрдісінде       |      |         |      |       |                     |
|мемлекеттік саясатты    |      |         |      |       |                     |
|жүзеге асыру            |      |         |      |       |                     |
|Тақырып 5. Мемлекеттік  |1     |1        |3,5   |1      |//-//-//-//-//       |
|билік пен мемлекеттік   |      |         |      |       |                     |
|басқару: қарым-қатынасы |      |         |      |       |                     |
|мен өзара әрекеттесу    |      |         |      |       |                     |
|механизмі               |      |         |      |       |                     |
|Тақырып 6. Мемлекеттік  |1     |1        |3,5   |1      |//-//-//-//-//       |
|басқарудың              |      |         |      |       |                     |
|ұйымдастырушылық-функцио|      |         |      |       |                     |
|налдық құрылымы         |      |         |      |       |                     |
|Тақырып 7. Мемлекеттік  |1     |1        |3,5   |1      |//-//-//-//-//       |
|басқарудағы қатыастарды |      |         |      |       |                     |
|құқықтық реттеу         |      |         |      |       |                     |
|Тақырып 8. Қазақстан    |1     |1        |3,5   |1      |//-//-//-//-//       |
|Республикасындағы       |      |         |      |       |                     |
|мемлекеттік органдар    |      |         |      |       |                     |
|жүйесі                  |      |         |      |       |                     |
|Тақырып 9. Мемлекеттік  |1     |1        |3,5   |1      |//-//-//-//-//       |
|басқаруды аумақтық      |      |         |      |       |                     |
|ұйымдастыру             |      |         |      |       |                     |
|Тақырып 10. Мемлекеттік |1     |1        |3,5   |1      |//-//-//-//-//       |
|басқару жүйесіндегі     |      |         |      |       |                     |
|мемлекеттік қызмет      |      |         |      |       |                     |
|Тақырып 11. Қоғамдық    |1     |1        |3,5   |1      |//-//-//-//-//       |
|қызмет аяларындағы      |      |         |      |       |                     |
|мемлкеттік басқару      |      |         |      |       |                     |
|Тақырып 12. Басқарушылық|1     |1        |2,5   |1      |//-//-//-//-//       |
|қызмет стилін жетілдіру |      |         |      |       |                     |
|және оны жүзеге         |      |         |      |       |                     |
|асырудағы жауапкершілік |      |         |      |       |                     |
|Тақырып 13. Мемлекетті  |1     |1        |2,5   |1      |//-//-//-//-//       |
|басқару жөніндегі       |      |         |      |       |                     |
|қызметтің               |      |         |      |       |                     |
|әлеуметтік-экономикалық |      |         |      |       |                     |
|тиімділік проблемасы    |      |         |      |       |                     |
|Жиыны:                  |15    |15       |45    |15     |                     |


                 3 ПӘНДІ ОҚЫТУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР

      Курс  барысы:  13  тақырып  «Мемлекеттік  басқарудың   теориясы   және
практикасы» курсының барлық мазмұнын қамтиды.
      Оқу жоспары бойынша пәнді оқытуға 30 аудиториялық сағат, соның  ішінде
15 сағат дәріс, 15 сағат практикалық (семинарлық) сабақ қарастырылған.
      Аудиторлық дәріс курсы магистрант білімін жүйелендіретін негізгі  және
маңызды көзі болып табылады.
      Дәріс – берілген пәннің теориялық сұрақтарын қарастыру  мақсаты  болып
табылатын оқу сабағының нысаны.
      Дәрістің  негізгі  бағыты  барлық  оқу  сабақтарының,  сонымен   қатар
студенттердің  өздік  жұмыстарының  негізгі  мазмұны  мен  сипатын,  негізгі
бағыттарын анықтай отырып, білім негізін салу.
      Берілген пәнді  тиімді  оқыту  шарты  болып  практикалық  (семинарлық)
сабақтарды жүргізу табылады.
      Практикалық сабақтар – магистранттардың  өз  бетінше  жұмыс  орындауын
дамытуға және практикалық талаптар мен дағдыларды дамытуға  бағытталған  оқу
сабақтарының  нысанының  бірі  болып  табылады.  Пән   бойынша   практикалық
сабақтар  магистранттарға  ғылыми  әдебиеттер  негізінде  өздік   жұмыстарды
орындауға  және  ауызша  өз  ой-пікірін  жеткізе  білуге  мүмкіндік  беретін
семинарлар түрінде өткізіледі.
      Практикалық  (семинарлық) сабақтар  жоспар  бойынша  жүргізіледі  және
магистранттардың   үнемі  сабаққа  дайындығын,  олардың  жауаптарын   мұқият
тыңдауды, теориялық білімді есептер мен  тапсырмаларды  орындаумен  бекітуді
талап етеді.
      Практикалық сабақтар пәннің күрделі сұрақтарын  терең  меңгеруге  және
магистранттардың  өздік  жұмыстарын  қорытындылаудың  негізгі  нысаны  болып
табылады.  Осы  практикалық  сабақтарда  магистранттар  проблеманы   білікті
жеткізе білуге, өз ой-пікірін еркін айта білуге мүмкіндік береді.
      Коллоквиум – бұл студент жұмысын межелік  бақылау,  есеп  беру  нысаны
теориялық материал бойынша  жүргізіледі.  Оның  мақсаты  –  магистранттардың
алған білімін қадағалау ғана емес,  сонымен  қатар  магистранттардың  дәріс,
семинар, тәжірибелік сабақтар және өзінің білімін арттыруын тиімді  бақылау.
Коллоквиум  кезінде  әрбір  магистрантқа  жеке  сұрақтар  және  дайындалуына
емтихандағыдай  уақыт  беріледі,  нәтижесінде  семестр  аяғандағы   бағасына
ықпалын тигізетін баға қойылады.
      Бақылау жұмысы  және  коллоквиумдар  –  бұл  магистранттардың  білімін
межелік аттестациялау нысаны. Бақылау жұмысы – жазбаша, ал коллоквиум –  бұл
тақырып бойынша ғылыми  мәселені  немесе  монографияны  талқылау,  мәселелік
сұхбаттасу. Коллоквиумға қиын тақырыптар қарастырылады,  көбінесе  теориялық
мәселелер.
      Реферат ғылыми зерттеу элементтері бар ғылыми  жұмыс  болып  табылады.
Сол  себептен  рефератты  безендіруге  ғылыми  жұмысқа  қойылатын   талаптар
қойылады.  Реферат  әдебиеттерді  терең  зерттеуді  талап  етеді.  Теориялық
мәселені  қазіргі  жағдайға  байланыстыру,   терең   талдау   жүргізу   және
тәжірибелік қорытындылар жасай білу.
      Магистранттық эссе – бұл оқытушы ұсынған тақырыпқа жазбаша өздік жұмыс
(сонымен қатар тақырыпты магистрант  өзі   ұсынуы  мүмкін,  бірақ  тақырыпты
міндетті түрде оқытушымен келісуі керек).
      МӨЖ орындауға әдістемелік нұсқаулар: «Мемлекеттік басқарудың  теориясы
және практикасы»  курсы  бойынша  кредиттік  технология  студенттерімен  МӨЖ
орындалады. МӨЖ орындауға  кіріскенде  магистранттар  берілген  тақырыптарды
зерттеуі  керек.  Сонымен  қатар  ұсынылған  әдебиеттер  мен   инструктивтік
материалдарды  қолдануға  болады.  Жұмысты   орындау   барысында   келесідей
өлшемдерді сақтау қажет: сол жағынан  -  25-30  мм,  оң  жағынан  –  10  мм,
жоғарғы және төменгі жағынан – 20 мм. Қызыл жол бес белгіге немесе 1,25  см-
ге тең.
      Жұмыстың әрбір  тарауы  жаңа  беттен  басталады,  ал  бөлімдер  жолдың
ортасынан мәтіннен бір жол қалдырғаннан кейін жазыла береді.
      Екінші жағдайда  жұмыс  мәтіні  компьютерде  Microsoft  Word  мәтіндік
редакторінде, Timеs NewRoman шрифтімен,  14  мөлшермен,  жартылай  жоларалық
интервалмен басылады. Жұмыстың жалпы көлемі 5 беттен кем болмауы тиіс.
      МӨЖ орындаған соң  берілген  тақырып  бойынша  қолданылған  әдебиеттер
тізімі  көрсетілуі  керек.  Орындалған  МӨЖ   белгіленген   кестеге   сәйкес
www.semgu.kz (студенттік сервис) порталына жіберілуі тиіс.
      Магистранттардың  оқытушылармен  өздік  жұмысы   сұхбаттасу,   жазбаша
бақылау жұмысы, рөлдік  ойындар  түрінде  өтеді.  Магистранттардың  белсенді
қатысуына қарай білімі бағаланады. Пән бойынша емтихан қарастырылған.

                               4 КУРС ФОРМАТЫ
      Аудиториялық  уақытқа  кіретіндер:  дәрістер,  практикалық   сабақтар,
магистранттардың оқытушымен өздік жұмысы. Мұнда оқылған материалдарды  пікір
алмасу,  әртүрлі  материалдарды  және  кейстерді   талдау.   Әрбір   сабаққа
магистранттар жоспардағы негізгі және  қосымша  әдебиеттер  тізіміне  сәйкес
дайындалуы тиіс (негізгі  бөлімдер  мен  тараулар  әрбір  сабаққа  анықталып
отырады). Әрбір сабақтың бас кезінде шағын бақылау  жұмысы  жүргізіледі,  ол
өткен дәрісте қарастырылған негізгі  ұғымдарға  қатысты   ашық  сұрақтан  не
болмаса  дұрыс/дұрыс  емес  типтес  сұрақтардан  тұрады.   Бақылау   жұмысқа
қатыспаған және кешіккен студент ешқандай балл алмайды.
      Негізгі  ұғымдар  әрбір  дәріс   барысында  түсіндіріледі.  Сабақтарға
қатысу  және  негізгі  ұғымдарды,   анықтамаларымен,   түсініктерімен   жазу
студенттердің міндеті.  Егер  магистрант  белгілі  бір  себептермен  сабаққа
қатыспаса,  онда  кафедрада  бекітілген  қосымша  сабақтың  графигі  бойынша
қосымша сабаққа қатысады.

                               5 КУРС САЯСАТЫ
      Әрбір   сабақта   магистрант   қаралатын   материалдарды    талқылауға
белсенділікпен қатысуы керек. Оның белсенділігі жауап беру сапасы  негізінде
бағаланады. Жеке жауап беру мен топ құрамында сөз сөйлей қарастырылады.
      Магистрантқа әрбір аптаға студенттің  өз  бетімен  дайындалуына  өздік
жұмысы беріледі. Ол жазбаша түрінде ұсынылады. Сонымен  қатар  магистранттың
оқытушымен бірге  жүргізілетін  өздік  жұмысы  беріледі.  Онда   ол  бақылау
формасы түрінде немесе сұрақ  жауап  түрінде  жүргізіледі.  Магистранттардың
әрбір аптадағы орындаған жұмыстары пән  бойынша  оқу  үрдісінің  күнтізбелік
сызбасында   (6  бөлім  Бағалау   саясаты)   көрсетілген   баллдар   бойынша
бағаланады.
      Магистранттарға   жазбаша   жұмыстарды   орындау   барысында   Шәкәрім
университетінің  компьютерлерді пайдалануға рұқсат беріледі.
      Магистранттар  Шәкәрім  университетінің  кітапханасында  жұмыс  істеп,
кітапхана ережесіне сәйкес кітаптарды үйге алуына болады.





                              6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ

        Әртүрлі жұмыстар түрлерін  бағалау шкаласы және  критерийлері
                  Магистранттардың білімін бағалау шкаласы
|Бағаның әріпті   |Баға                           |Балл          |Пайыз (%) |
|эквиваленті      |                               |              |          |
|A                |Өте жақсы                      |4,00          |95-100    |
|A-               |Өте жақсы                      |3,67          |90-94     |
|B+               |Жақсы                          |3,33          |85-89     |
|B                |Жақсы                          |3,00          |80-84     |
|B-               |Жақсы                          |2,67          |75-79     |
|C+               |Қанағаттандырылған             |2,33          |70-74     |
|C                |Қанағаттандырылған             |2,00          |65-69     |
|C-               |Қанағаттандырылған             |1,67          |60-64     |
|D+               |Өту баллы                      |1,33          |55-59     |
|D                |Ең төмен өту баллы             |1,00          |50-54     |
|F                |Ең төмен                       |0,00          |0-49      |
|I                |Аяқталмаған                    |NA            |          |
|W                |Оқудан шығарылған              |NA            |          |
|AW               |Әкімшілік үкім бойынша оқудан  |NA            |          |
|                 |шығарылған                     |              |          |
|P                |Өтті (қорытынды тестке ғана)   |NA            |0         |


      Магистрант пән бойынша қорытынды  межелік  бақылауға  семестр  бойында
рейтингтік балы 50 % -ға тең немесе жоғары болған жағдайда ғана жіберіледі.
      «Мемлекеттік  басқарудың  теориясы  және  практикасы»   пәні   бойынша
магистранттардың білімін бақылау келесі нысандарда өткізіледі:
 ▪ Аралық бақылау – оқытылған тақарыптар бойынша ауызша сұрау.
 ▪ Межелік  бақылау   –  оқытылған  тақырыптар  бойынша  жазбаша  2  межелік
   бақылау қарастырылған;
 ▪ Қорытынды бақылау – ауызша түрде емтихан өткізіледі.
      Жалпы магистрант курс бойынша 600 балл жинау  керек.  Емтихан  бойынша
жиыны 400 бал  қойылады.  Академиялық  кезең  бойынша  магистрант  1000  бал
жинауы қажет.
      Берілген тапсырмаларға магистрант уақытында, дұрыс  және  нақты  жауап
беруі қажет.

              Бақылау түрлері және апта бойынша баллдарды бөлу
  «Мемлекеттік басқарудың теориясы және практикасы» пәні бойынша баллдарды
                                    бөлу
|Апталар  |Бақылау түрлері            |Балдар саны |Ескерту                |
|1        |Сабаққа қатысуы            |4           |                       |
|         |Дәріс                      |            |                       |
|         |Тәжірибелік сабақ          |0           |                       |
|         |МӨЖ                        |0           |                       |
|2        |Сабаққа қатысуы            |4           |                       |
|         |Дәріс                      |            |                       |
|         |Тәжірибелік сабақ          |10          |Дәріс тақырыбына жауап |
|         |                           |            |беру                   |
|         |МӨЖ                        |0           |                       |
|3        |Сабаққа қатысуы            |4           |                       |
|         |Дәріс                      |            |                       |
|         |Тәжірибелік сабақ          |20          |Дәріс тақырыбына жауап |
|         |                           |            |беру                   |
|         |МӨЖ № 1                    |30          |5.1 Қоғам мен байланыс |
|         |                           |            |және мемлекеттік       |
|         |                           |            |ұйымдардағы мәдениет   |
|4        |Сабаққа қатысуы            |4           |                       |
|         |Дәріс                      |            |                       |
|         |Тәжірибелік сабақ          |30          |Дәріс тақырыбына жауап |
|         |                           |            |беру                   |
|         |МӨЖ № 2                    |30          |5.2 Мемлекеттік басқару|
|         |                           |            |және мемлекеттік       |
|         |                           |            |саясаты                |
|5        |Сабаққа қатысуы            |4           |                       |
|         |Дәріс                      |            |                       |
|         |Тәжірибелік сабақ          |20          |Дәріс тақырыбына жауап |
|         |                           |            |беру                   |
|         |МӨЖ № 3                    |30          |5.3 Мемлекеттік        |
|         |                           |            |басқарушылық шешімдерді|
|         |                           |            |қабылдау үрдісі        |
|6        |Сабаққа қатысуы            |4           |                       |
|         |Дәріс                      |            |                       |
|         |Тәжірибелік сабақ          |20          |Дәріс тақырыбына жауап |
|         |                           |            |беру                   |
|         |МӨЖ № 4                    |30          |5.4 Мемлекеттік билік  |
|         |                           |            |пен мемлекеттік басқару|
|7        |Сабаққа қатысуы            |4           |                       |
|         |Дәріс                      |            |                       |
|         |Тәжірибелік сабақ          |0           |                       |
|         |МӨЖ                        |0           |                       |
|         |Межелік бақылау №  1       |50          |Коллоквиум № 1         |
|8        |Сабаққа қатысуы            |4           |                       |
|         |Дәріс                      |            |                       |
|         |Тәжірибелік сабақ          |0           |Дәріс тақырыбына жауап |
|         |                           |            |беру                   |
|         |МӨЖ № 5                    |30          |5.5 Мемлекетті         |
|         |                           |            |басқарудағы заңдылық   |
|         |                           |            |пен тәртіптілік        |
|9        |Сабаққа қатысуы            |4           |                       |
|         |Дәріс                      |            |                       |
|         |Тәжірибелік сабақ          |15          |Дәріс тақырыбына жауап |
|         |                           |            |беру                   |
|         |МӨЖ                        |0           |                       |
|10       |Сабаққа қатысуы            |4           |                       |
|         |Дәріс                      |            |                       |
|         |Тәжірибелік сабақ          |15          |Дәріс тақырыбына жауап |
|         |                           |            |беру                   |
|         |МӨЖ № 6                    |30          |5.6 Мемлекеттік        |
|         |                           |            |басқарудың             |
|         |                           |            |ұйымдастырушылық       |
|         |                           |            |құрылымы               |
|11       |Сабаққа қатысуы            |4           |                       |
|         |Дәріс                      |            |                       |
|         |Тәжірибелік сабақ          |15          |Дәріс тақырыбына жауап |
|         |                           |            |беру                   |
|         |МӨЖ                        |0           |                       |
|12       |Сабаққа қатысуы            |4           |                       |
|         |Дәріс                      |            |                       |
|         |Тәжірибелік сабақ          |15          |Дәріс тақырыбына жауап |
|         |                           |            |беру                   |
|         |МӨЖ № 7                    |30          |5.7 Мемлекеттік        |
|         |                           |            |басқарудың             |
|         |                           |            |интеллектуалдық әлеуеті|
|13       |Сабаққа қатысуы            |4           |                       |
|         |Дәріс                      |            |                       |
|         |Тәжірибелік сабақ          |15          |Дәріс тақырыбына жауап |
|         |                           |            |беру                   |
|         |МӨЖ                        |0           |                       |
|14       |Сабаққа қатысуы            |4           |                       |
|         |Дәріс                      |            |                       |
|         |Тәжірибелік сабақ          |25          |Дәріс тақырыбына жауап |
|         |                           |            |беру                   |
|         |МӨЖ № 8                    |30          |5.8 Мемлекеттік        |
|         |                           |            |басқаруды құқықтық     |
|         |                           |            |реттеу әдістері және   |
|         |                           |            |ерекшеліктері          |
|15       |Сабаққа қатысуы            |4           |                       |
|         |Дәріс                      |            |                       |
|         |Тәжірибелік сабақ          |0           |                       |
|         |МӨЖ                        |0           |                       |
|         |Межелік бақылау 2          |50          |Коллоквиум № 2         |
|         |Жиыны:                     |1000        |                       |
|         |Сабаққа қатысуы            |60          |Сабаққа қатысуы        |
|         |Тәжірибелік сабақтар       |200         |Дәріс тақырыбына жауап |
|         |                           |            |беру                   |
|         |МӨЖ                        |240         |МӨЖ орындау            |
|         |Межелік бақылау            |100         |Коллоквиум             |
|         |Емтихан                    |400         |Ауызша емтихан         |


                                7 ӘДЕБИЕТТЕР
                           7.1 Негізгі әдебиеттер
7.1.1 Қазақстан Республикасының Конституциясы. Алматы, Юрист, 2007
7.1.2 Ихданов М.С Мемлекеттік басқару теориясы. Алматы, 2007
7.1.3 Жоламан К.Д. Мемлекет және құқық теориясы. Алматы. 2007
7.1.4 Жоламанов Қ.Д. Мемлекет және құқық теориясы. Алматы. 2011
7.1.5 Атаманчук. Г.В. Теория государственного управления. Курс лекции. М.,
2007.
7.1.6 Богачек И.А. Философия управления. Очерки профессионального
управленца. СПб., 2005.
7.1.7 Дауранов И.Н. Организация государственного управления: Монография.
Алматы: издательство НВШГУ, 2007
7.1.8 Мамыров Н.К., Саханова А.Н. и др. Государство и бизнес. – Алматы:
Экономика, 2005.
7.1.9 Чиркин В.Е. Государственное управление. –М.: Юрист, 2003

                           7.2 Қосымша әдебиеттер
7.2.1  Атаманчук  В.Г.  Современная  концепция  государственного  управления
преподавания. Ростов-на-Дону, 2003
7.2.2 Ағдарбеков Т. Мемлекет және құқық, Алматы, 2003
7.2.3 Баянов.Е. Әкімшілік құқық. Алматы. 2007
7.2.4 Оболонский.А.В. Человек и государственное управление. Москва.2004
7.2.5 Сафаров.Р.А.  Общественные  мнение  и  государственное  мнение.Москва.
2003
7.2.6  Мұқтар  Е.С.  Жергілікті  басқару  және  өзін-өзі  басқару  //  ҚазҰУ
хабаршысы. Экон.серия.2007 №3 (55)
7.2.7 Избанов М.  Мемлекеттік  қызметші-беделі-мемлекеттің  беделі  //Егемен
Қазақстан 2007, 6 ақпан
7.2.8 Алдашева.А Ресми іс қағаздары. Астана. 2000
7.2.9 Торегожина М.Б. Экономиканы мемлекеттік реттеу. Алматы. 2008
7.2.10 Қайкен. Ж.Б. Экономиканы мемлекеттік реттеу. Семей. 2009





Пәндер