Файл қосу
Дамыта оқыту
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СемЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18-38.27/02-2014 | |ПОӘК | | | |Магистрантқа арналған |№ 1 басылым | | |пәннің бағдарламасы |25.06.2014 ж. | | |«Жалпы физика курсын | | | |оқытудың қазіргі заманғы | | | |әдістемесі» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Жалпы физика курсын оқытудың қазіргі заманғы әдістемесі» 6М011000 – «Физика» мамандығы үшін МАГСИТРАНТҚА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы: «25» 06 2014ж. Сыдықова Ж.Қ., п.ғ.к., доцент м.а., физика кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасы отырысында «25» 06 2014ж., № 10 хаттама Кафедра меңгерушісі, п.ғ.д., профессор С.С.Маусымбаев 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында « 26 » 06 2014ж., №6 хаттама Төрайымы Қ.А.Батырова 3. БЕКІТІЛДІ Университететің Оқу-әдістемелік Кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған « » 2014ж., № хаттама ОӘК төрағасы_____________________ Г.К.Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны |1. |Жалпы ережелер |4 | |2. |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |6 | |3. |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсыныстар |7 | |4. |Курс форматы |7 | |5. |Курс саясаты |8 | |6. |Баға қоюдың саясаты |8 | |7. |Әдебиет тізімі |10 | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Сыдықова Ж.Қ., педагогика ғылымдарының кандидаты‚ доцент м.а. Физика кафедрасы Байланыс ақпараты – каф.телефоны: 77-33-58, оқу ғимараты №3, кабинет №304 Сабақ өткізу орны – дәрісхана № 303, 308, 201 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: «Жалпы физика курсын оқытудың қазіргі заманғы әдістемесі» пәні магистр дайындау барысында маңызды орын алады және «Физика» мамандығында оқитын магистранттар үшін негізгі пәндер блогының міндетті бөлігі болып табылады, өйткені студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс. 1.3 Пәнді оқып-білудің мақсаты: магистранттарға жалпы білім беретін мектеп реформасының мәнін және физиканы оқытуда оны жүзеге асырудың жолдарын көрсету; оның ғылыми-техникалық прогреспен байланысын көрсету; жалпы білім беретін мектептер мен кәсіптік-техникалық оқу орындары үшін физика курсының негізгі мазмұны мен құрылымын және жан-жақты талантты, білімді де білгір мамандармен қамттамасыз ету үшін оқу-тәрбие процесін жетілдірудің жолдарын талдау. Магистранттарды жалпы физика курсын оқытудың қазіргі заманғы әдістемелерімен таныстыру және оларды физиканы оқытуда қолданудың жолдарын көрсету. Курсты меңгеру процесінде магистранттарды оқу жұмысының жаңа формаларымен, сабақ құрылымындағы өзгерістермен, жоспралаудың әртүрімен және т.б. таныстыру. Қазіргі заманғы оқыту әдістерін қарастыра отырып, оқу- тәрбие процесінің тиімділігін арттыруға, оқытудың жаңа қазіргі заманғы техникалық құралдарын тиімді пайдалануға, оқушылардың танымдық белсенділігін артыруға көңіл бөлу. Физиканы оқыту технологиясының жеке мәселелерін қарастырған кезде ғылыми-әдістемелік талдауға және негізгі физикалық ұғымдарды қалыптастыруға, мектеп физика курсындағы теориялар мен заңдарды меңгертуге көңіл бөлу керек. 1.4 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: - физиканы оқытудың негізгі мақсаттарын, оларға жетудің негізгі тәсілдерін тұжырымдау; - жалпы орта білім беретін мекемелердегі физика курсының құрылымын және қысқаша мазмұнын беру және талдау; - оқыту әдістерінің теориялық негіздерін, физиканы оқытудың тәсілдерін қарастыру; - физика бойынша оқу процесін ұйымдастырудың формаларын талдау; физиканы оқыту технологиясының теориялық негіздерін, физиканы оқыту кезінде оқушылардың оқу іскерлігін ұйымдастыру технологиясын талдау; - оқытудың қазіргі заманғы әдіс-тәсілдерін, жаңа педагогикалық технологияларды қолданудың жолдарын қарастыру, мектептегі физика курсының жекелеген бөлімдерін меңгерту әдістемесін талдау; - физика курсы бойынша демонстарциялық тәжірибелерді қоюдың техникалық және әдістемелік талаптарын талдау; физика есептерін шығарудың әдістемелік негіздерін талдау; - мектеп физика кабинетін жабдықтау жүйесімен және ұйымдастыру негіздерімен таныстыру. 1.5 Оқып-білудің нәтижелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде магистрант мыналарды: • физикадан оқушылардың зерттеу іскерліктерін (эксперимент барысын бақылау, өлшеулер жүргізу, құбылысты моделдеу, талдау) жүзеге асыру үшін қажетті ғылыми танымның негізгі әдістері жайындағы түсініктерін дамытуға мүмкіндік беретін әдістемелерді білуі тиіс; • оқушылардың ақпараттармен жұмыс істей алу іскерлігін дамытуға бағытталған мұғалімнің жұмыс әдістемесін игеруі тиіс; • оқытудың қазіргі заманғы технологияларын, оларды жүзеге асырудың жолдарын меңгеруі тиіс; • оқушылардың үздіксіз білім алу қажеттігін дамытуға мүмкіндік беретін оқу сабақтарын ұйымдастырудың жаңа қазіргі заманғы технологияларын қолдана алуы тиіс; • қазіргі заманғы оқыту технологияларын тиімді ұйымдастыруды түсінуі тиіс; • оқушылардың шығармашылық белсенділігін жоғарылата білу дағдысына ие болуы керек; • Оқыту процесінде оқытудың қазіргі заманғы технологияларын қоладан білу дағдысын алуы керек. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Педагогика 1.6.2 Психология 1.6.3 Қазіргі заманғы физиканың өзекті мәселелері 1.6.4 Мектепте және ЖОО бейсызық физика мәселелерін меңгеру 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Педагогикалық практика 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте |№ |Тақырып атауы |Сағаттар |Әдебиет | |т/б | | | | | | |Дәріс |ПС |ОМӨЖ |МӨЖ | | |1. |Кіріспе. Қазіргі |1 |1 |1 |3 | | | |заманғы білім беру | | | | | | | |әдістемелері жайында | | | | | | | |негізгі ұғымдар | | | | | | |2. |Білім беру |1 |1 |1 |3 | | | |әдістемелерінің | | | | | | | |түрлері | | | | | | |3. |Физиканы оқытудың |1 |1 |1 |3 | | | |қазіргі заманғы | | | | | | | |әдістемелері | | | | | | |4. |Кейс-метод |1 |1 |1 |3 | | | |технологиясы | | | | | | |5. |Жобалау әдісінің |1 |1 |1 |3 | | | |технологиясы | | | | | | |6. |Оқытудың белсенді |1 |1 |1 |3 | | | |әдістері | | | | | | |7. |Білім беру |1 |1 |1 |3 | | | |процесіндегі зерттеу | | | | | | | |іскерлігінің | | | | | | | |элементтері | | | | | | |8. |Физиканы оқытудағы |1 |1 |1 |3 | | | |моделдеу әдісі | | | | | | |9. |Деңгейлеп оқыту |1 |1 |1 |3 | | | |технологиясы | | | | | | |10. |Оқытудың топтық |1 |1 |1 |3 | | | |формасының | | | | | | | |технологиясы | | | | | | |11. |Оқытудың |1 |1 |1 |3 | | | |жеке-бағыттылық | | | | | | | |технологиясы | | | | | | |12. |Мәселелік оқыту |1 |1 |1 |3 | | | |технологиясы | | | | | | |13. |Мектептік білім |1 |1 |1 |3 | | | |берудегі инновациялық | | | | | | | |технологиялар | | | | | | |14. |Дамыта оқыту |1 |1 |1 |3 | | | |технологиясы | | | | | | |15. |Оқытудың компьютерлік |1 |1 |1 |3 | | | |(жаңа ақпараттық) | | | | | | | |технологиясы | | | | | | | |БАРЛЫҒЫ: |15 |15 |15 |45 | | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Оқытудың қазіргі заманғы технологиялары курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, практикалық (семинар) жұмыс, ОМӨЖ- оқытушының магистрантпен өздік жұмысы, және МӨЖ – магистранттың өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір магистрант міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық (семинар) сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдар, карточкалар, сабақ жоспарларын, күнтізбелік жоспар жасау; зертханалық сабақта студенттер берілген тақырып бойынша демострациялар мен зертханалық жұмыстарды орындаулары керек. ОМӨЖ және МӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста магистранттар әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық және зертханалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ «Жалпы физика курсын оқытудың қазіргі заманғы әдістемесі» – 2 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық практикалық сабақ және 50 минуттық ОМӨЖ аптасына 1 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа, зертханалық сабаққа, ОМӨЖ-ге қатысуға магистрант міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан магистрант белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар магистрантты өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп және тәжірибе жүргізу үшін кейбір физикалық ұғымдар мен шамалардың, құбылыстар мент процестердің мәнін анықтамалық кітаптан тауып, физика есептерін шығарып келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес магистрант практикалық сабаққа және зертханалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Магистрант пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген «Жалпы физика курсын оқытудың қазіргі заманғы әдістемесі» пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Балдардың барлығы |Қосымша | |1-7 |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық сабақ (есеп, қорғау) | |1 |Қолданыстағы бағдарлама бойынша | |Практикалық | | |физиканы оқыту | |сабақта | |2 |Физика мұғалімінің жұмысын | |Практикалық | | |жоспарлау. Сабаққа дайындық | |сабақта | |3 |Оқытудың қазіргі заманғы | |Практикалық | | |техникалық құралдары, оларды | |сабақта | | |қолданудың ерекшеліктері | | | |4 |Компьютерлік тест тапсырмаларын |30 |Практикалық | | |жасау | |сабақта | |5 |Кейс-әдісін қолдану барысында | |Практикалық | | |практикалық іскеорліктерді | |сабақта | | |дамыту | | | |6 |Жобалау әдісінің маңызы, оны |20 |Практикалық | | |қолдану әдістемесі | |сабақта | |7 |Физиканы оқыту процесінде | |Практикалық | | |зерттеу іскерлігін ұйымдастыру | |сабақта | |Зертханалық сабақ | |1-2 |«Мектепте фронталь | |Зертханалық | | |лабораториялық жұмыстарды өткізу| |сабақта | | |әдістемесі. Физикадан | | | | |экскурсияларды дайындау және | | | | |өткізу» | | | |3-4 |«Мектеп физикалық |30 |Зертханалық | | |экспериментінде компьютерлік | |сабақта | | |технологияларды, моделдерді | | | | |қолдану» | | | |5-7 |«Механика бойынша лабораториялық|20 |Зертханалық | | |жұмыстарды орындау әдістемесі» | |сабақта | |Білім алушының өздік жұмысы | |6 |Оқытудың жаңа педагогикалық |90 |Сабақ кестесіне | | |технологияларына шолу | |сәйкес | |7 |Аралық бақылау |80 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |1 апта мен 7 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |8-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау) | |8 |Физиканы оқытудағы моделдеу және| |Практикалық | | |аналогия әдістері | |сабақта | |9-10 |Физика кабинеті және оны | |Практикалық | | |жабдықтау (мектепте өтеді) | |сабақта | |11 |Мектеп физика курсында тарихи | |Практикалық | | |материалдарды қолдану | |сабақта | |12 |Физикадағы мәселелеік оқыту |30 |Практикалық | | |технологиясы | |сабақта | |13 |Физиканы оқытуда АКТ қолданудың | |Практикалық | | |қажеттілігі және ролі | |сабақта | |14 |Физикадан сыныптан тыс жұмыстар |20 |Практикалық | | | | |сабақта | |15 |Білім берудегі жаңа | |Практикалық | | |технологиялар | |сабақта | |Зертханалық сабақ | |8-9 |«Молекулалық физикадан | |Зертханалық | | |лабораториялық жұмыстарды | |сабақта | | |орындау әдістемесі» | | | |10-11 |«Электродинамика бойынша |30 |Зертханалық | | |лабораториялық жұмыстарды | |сабақта | | |орындау әдістемесі» | | | |12-13 |«Электр және магнетизм бойынша | |Зертханалық | | |лабораториялық жұмыстарды | |сабақта | | |орындау әдістемесі» | | | |14-15 |«Оптика бойынша лабораториялық |20 |Зертханалық | | |жұмыстарды орындау әдістемесі» | |сабақта | |Білім алушының өздік жұмысы | |14 |Физика сабақтарында жаңа |90 |Сабақ кестесіне | | |педагогикалық технологияларды | |сәйкес | | |қолдану мысалдары | | | |15 |Аралық бақылау |80 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |8 апта мен 15 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |Емтихан балдарының барлығы |400 | | |Академиялық мерзімде балдардың барлығы |1000 | | 7. ӘДЕБИЕТ 1. Негізгі әдебиет 7.1.1.Селевко Г. Энциклопедия образовательных технологий Т- 1. М.: НИИ школьных технологий.- 2006. -816 с. 7.1.2.Селевко Г. Энциклопедия образовательных технологий Т- 2. М.: НИИ школьных технологий- 2006. -815 с. 7.1.3.Теория и методика обучения физике в школе: общие вопросы //под ред. С.Е. Каменецкого, М.: 2000 7.1.4.Бугаев А.И. Методика преподавания физики в средней школе: теоретические основы. - М.: Просвещение, 1981 7.1.5.Л.И.Анциферов, И.М.Пищиков Практикум по методике и технике школьного физического эксперимента: Учебн.пособие для студентов пед.ин-тов по физ.- мат. спец. –М.: просвещение, 1984. -255с. 7.1.6.Межпредметные связи курса физики в средней школе//под ред. Ю.И. Дик, И.К.Турышева.- М.: Просвещение, 1987 7.1.7.Смирнов А.В. Методика применения информационных технологий в обучении физике. Учеб.пособие. -М.:Академия., 2008. -240с 7.1.8.Усова А.В. Практикум по решению физических задач: Для студентов физ.- мат.фак. /А.В.Усова, Н.Н.Тулькибаева М.: Просвещение, 2001, - 206с. 7.1.9.Симакин М.В. Методика решения задач по физике для 10 класса естественно-математического направления, Кокшетау: Келешек – 2030, 2008. – 120с. 7.1.10.М.Құдайқұлов, Қ.Жаңабергенов Орта мектепте физиканы оқыту әдістемесі. Алматы, 1998. 7.2 Қосымша әдебиет: 7.2.1.Оценка качества подготовки выпускников основной школы по физике. М.: Дрофа, 2000. 7.2.2.Оценка качества подготовки выпускников средней (полной) школы по физике. М.: Дрофа, 2001. 7.2.3. 7-11 кластарға арналған физика оқулықтары 7.2.4.Жанпейісова М. Модельдік оқыту технологиясының оқушыларды және олардың білім деңгейін дамытуға ықпалы // Оқыту тәрбиелеу технологиясы- 2010. -№2. –Б.11- 17. 7.2.5.Қараев Ж. «Педагогикалық технологиялар ұғымының мәні» // Республика ұстаздары- 2004. -31 қаңтар.- №26.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz