Файл қосу
Физика және биологияның пәнаралық байланысын қолданып есептер шығару
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |Семей қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18-38.70/01-2014 | |ПОӘК | | | |Оқытушыға арналған пәннің |№ 1 басылым | | |бағдарламасы |26.06.2014 ж. | | |«Бейіндік оқыту жүйесінде | | | |пәнаралық байланысты жүзеге | | | |асыру» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Бейіндік оқыту жүйесінде пәнаралық байланысты жүзеге асыру» 5В011000 – «Физика» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы: «25» 06 2014ж. Сыдықова Ж.Қ., п.ғ.к., доцент м.а., физика кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасы отырысында « 25 » 06 2014ж., № 10 хаттама Кафедра меңгерушісі, п.ғ.д., профессор С.С.Маусымбаев 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «26» 06 2014ж., №6 хаттама Төрайымы Қ.А.Батырова 3. БЕКІТІЛДІ Университететің Оқу-әдістемелік Кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған « » 2014ж., № хаттама ОӘК төрағасы_____________________ Г.К.Искакова 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны |1 |Қолдану саласы |4 | |2 |Нормативтік сілтемелер |4 | |3 |Жалпы ережелер |4 | |4 |Оқу пәннің (модульдің) мазмұны |6 | |5 |Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың |7 | | |тізімі | | |6 |Пән бойынша оқу-әдістемелік карта |7 | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы |10 | |8 |Әдебиеттер |11 | 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «5В011000» – «Физика» мамандығы студенттеріне арналған «Бейіндік оқыту жүйесінде пәнаралық байланысты жүзеге асыру» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешеннің кұрамына енгізілген оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР «Бейіндік оқыту жүйесінде пәнаралық байланысты жүзеге асыру» пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған және аталған пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді: - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты»; «5В011000» – «Физика» мамандығының Типтік оқу жоспары; - СТУ 042-СГУ-4-2014 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.01-2014 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенініңқұрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны: Мұғалімнің пәндік және танымдық іскерлігін дамытудағы пәнаралық байланыстың ролі, физиканың басқа ғылымдармен байланысы қарастырылады. Пәнаралық байланыстардың классификациясы келтіріледі. Жалпы физика- математикалық ұғымдарды қалыптастыру, пәнаралық байланыс тұрғысынан физикадағы сақталу заңдарының қолданылу мәселелері талқыланады. Физиканың биологиямен, химиямен, астрономиямен және дене шынықтыру пәндерімен байланысы меңгеріледі. Физиканың музыкамен, суретшілер, мүсіншілер, ақындар жұмысындағы физикалық заңдылықтар жайындағы білімдерді қолдана білу мәселерін қарастыру ұсынылады. 3.2 Пәнді оқып-білудің мақсаты: - физиканың басқа ғылымдармен байланысын, физика заңдарының басқа да аумақтарда қолданылуын қарастыру; - физиканың басқа ғылымдармен байланысы бар мәселелерінен тұратын оқу материалын таңдай алу әдістемесін көрсету. 3.3 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: - пәндік және танымдық іскерлігін дамытудағы пәнаралық байланыстың ролін көрсету; - физиканың басқа ғылымдармен байланысы бар процестерді, құбылыстарды түсіндіру мысалдарын қарастыру. 3.4Оқып-білудің нәтижелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: Білуі: • басқа ғылым аумақтарындағы құбылыстарды түсіндіру үшін қолданылатын физиканың негізгі заңдарын; • пәнаралық байланыстың классификациясын. Қолдануы: • басқа ғылымдар аумағындағы нақты мәселереді шешу кезінде физиканың заңдарын қолдануды; • жұмыс барысында ғылыми, оқу-әдістемелік және анықтамалық әдебиеттерді қолдана алуы. Игеруі: • физиканың басқа ғылымдармен байланысында білімді, дағдыны қолдануды, оларды практикалық іскерлік барысында қолдану дағдысын; • физиканың негізгі заңдары жайындағы білімдерді, олардың әртүрлі жағдайдаларда пайда болуын. Меңгеруі: • физикалық құбылыстардың мәнін, олардың математикалық өрнегін және физикалық процестерді моделдей білуді. Түсінуі: • негізгі физикалық процестердің, құбылыстардың, олардың табиғатта пайда болуын, техникада қолданылуын, оларды пәнаралық байланыстарды ескеріп түсіндіруді; Игеруі: • оқушылардың оқу, шығармашылық, конструктивті жұмыстарын ұйымдастыру дағдысын. Ие болуы: • физиканың басқа ғылымдармен байланысын ескеріп оқу іскерлігін жоспарлау дағдысына; • физиканы оқыту процесінде компьютерлік бағдарламаларды қолдану дағдысына. 3.5 Курстың пререквизиттері: жалпы физика, теориялық физика , математика , информатика, «педагогика», «психология», «философия», «физиканы оқыту теориясы», «физиканы оқыту әдістемесі» 3.6 Курстың постреквизиттері: «педагогикалық практика». 3.7Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтары | |Физиканың басқа ғылымдармен байланысы |1 | |Мұғалімнің пәндік және танымдық іскерлігінің дамуындағы |1 | |пәнаралық байланысты ролі | | |Пәнаралық байланыстың классификациясы |1 | |Жалпы физика-математикалық ұғымдарды қалыптастыру |1 | |Орта мектепте физиканы оқыту процесінде физика және химияның|1 | |өзара байланысы | | |Физика және биологияның пәнаралық байланысы |1 | |Музыкалық білім берудегі физика мәселелері |1 | |Практикалық сабақ | | |Химиялық, биологиялық, техникалық процестерде физикалық |1 | |құбылыстардың пайда болуы | | |Пәнаралық байланыс оқушылардың білімдерінің ғылыми деңгейін |1 | |көтеретін шарт және тәсіл ретінде | | |Пәнаралық байланыстардың классификациясы және сипаттамасы |1 | |Математикалық білімдерді қолданып физика есептерін шығару |1 | |Физика және химияның пәнаралық байланысын қолданып есептер |1 | |шығару | | |Физика және биологияның пәнаралық байланысын қолданып |1 | |есептер шығару | | |Музыка және физика заңдары, құбылыстары арасындағы байланыс |1 | |Зертханалық сабақ | |Қолданбалы компьютерлік бағдарламаларды қолданып жылдамдық |2 | |пен жолдың уақытқа тәуелділігін зерттеу | | |Сырғанау үйкеліс күшінің беттің табиғатына, дене |2 | |қозғалысының жылдамдығына тәуелделігін зерттеу | | |Беттік керілу коэффициентінің сұйық табиғатына, |3 | |концентрациясына, температурасына тәуелділігін зерттеу | | |Дәріс сабақтары | |Физика және экология мәселелері |1 | |Физика және астрономияның пәнаралық байланысы |1 | |Спорттағы физика заңдылықтары |1 | |Суретшілер жұмысындағы физика |1 | |Көркем әдебиеттегі физикалық құбылыстардың бейнесі |1 | |Зат массасының сақталу заңы және физикадағы пәнаралық |1 | |байланысы | | |Энергияның сақталу заңы және физикадағы пәнаралық байланыс |1 | |Электр зарядының сақталу заңы және физикадағы пәнаралық |1 | |байланысы | | |Практикалық сабақ | | |Физиканы оқыту процесіндегі экологиялық білім |1 | |Астрономияның мәселелерін және есептерін физика заңдарын |1 | |қолданып шығару | | |Физиканың спорттағы орны мен ролі |1 | |Көркем шығармаларда, архитектурада, мүсіндеуде физика |1 | |заңдарын қолдану | | |Поэзияда, прозада физикалық құбылыстардың білінуі |1 | |Физиканың, химияның, медицинаның құбылыстарын түсіндіруде |1 | |массаның сақталу заңын қолдану | | |Табиғаттың, техниканың құбылыстарын меңгеруде энергияның |1 | |сақталу заңын қолдану | | |Физика, химия және т.б. есептерді шығаруда электр зарядының |1 | |сақталу заңын қолдану | | |Зертханалық сабақ | | Электролиз құбылысын зерттеу, заттың электрохимиялық |2 | |эквивалентін анықтау | | |Металдардың электр өткізгіштігін зерттеу, нәтижелерді график|2 | |түрінде бейнелеу (Excel) | | | Жартылай өткізгіштердің электр өткізгіштігін зерттеу, |2 | |нәтижелерді график түрінде бейнелеу (Excel) | | |Оптикалық жүйелерде сәулелердің жүру жолын зерттеу |2 | 5 БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1. Пәнаралық байланыс сипатындағы есептерді шығару әдістемесі 5.2. Пәнаралық байланысты жүзеге асыруда жалпыланған сипаттағы жоспарды пайдалану 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3 кесте |Тақырыбы |Көрнекті |Өздік |Бақылау | | |құралдар, |меңгерілетін|нысанасы | | |ТОҚ,зертхана|сұрақтар | | | |лық тақталар| | | | |(стед) | | | |Дәрістер |Практикалық |Зертханалық | | | | | |сабақтар |сабақ | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Физиканың |Химиялық, |Қолданбалы |Демонстрация|Пәнаралық | | |басқа |биологиялық,|компьютерлік|ға қажетті |байланыстың | | |ғылымдармен|техникалық |бағдарламала|құралдар |мәні, оны | | |байланысы |процестерде |рды қолданып| |жүзеге асыру| | | |физикалық |жылдамдық | |жолдары | | | |құбылыстарды|пен жолдың | | | | | |ң пайда |уақытқа | | | | | |болуы |тәуелділігін| | | | | | |зерттеу | | | | |Мұғалімнің |Пәнаралық | |Есеп |Пәндік және | | |пәндік және|байланыс | |жинақтары, |танымдық | | |танымдық |оқушылардың | |жаттығу |іскерлікті | | |іскерлігіні|білімдерінің| |жинақтары |жүзеге асыру| | |ң |ғылыми | | | | | |дамуындағы |деңгейін | | | | | |пәнаралық |көтеретін | | | | | |байланысты |шарт және | | | | | |ролі |тәсіл | | | | | | |ретінде | | | | | |Пәнаралық |Пәнаралық |Сырғанау |Демонстрация|Пәнаралық | | |байланыстың|байланыстард|үйкеліс |ға қажетті |байлантың | | |классификац|ың |күшінің |құралдар |түрлері | | |иясы |классификаци|беттің | | | | | |ясы және |табиғатына, | | | | | |сипаттамасы |дене | | | | | | |қозғалысының| | | | | | |жылдамдығына| | | | | | |тәуелделігін| | | | | | |зерттеу | | | | |Жалпы |Математикалы| | |Физикалық | | |физика-мате|қ білімдерді| | |ұғымдарды | | |матикалық |қолданып | | |қалыптастыру| | |ұғымдарды |физика | | |кезеңдері | | |қалыптастыр|есептерін | | | | | |у |шығару | | | | | |Орта |Физика және |Беттік |Демонстрация|Физика мен | | |мектепте |химияның |керілу |ға қажетті |химия | | |физиканы |пәнаралық |коэффициенті|құралдар |пәндері | | |оқыту |байланысын |нің сұйық | |арасындағы | | |процесінде |қолданып |табиғатына, | |пәнаралық | | |физика және|есептер |концентрация| |байланыс | | |химияның |шығару |сына, | | | | |өзара | |температурас| | | | |байланысы | |ына | | | | | | |тәуелділігін| | | | | | |зерттеу | | | | |Физика және|Физика және | |Есеп |Физика мен | | |биологияның|биологияның | |жинақтары, |биология | | |пәнаралық |пәнаралық | |жаттығу |пәндері | | |байланысы |байланысын | |жинақтары |арасындағы | | | |қолданып | | |пәнаралық | | | |есептер | | |байланыс | | | |шығару | | | | | |Музыкалық |Музыка және | |Есеп |Дыбыс, | | |білім |физика | |жинақтары, |олардың | | |берудегі |заңдары, | |жаттығу |таралуы | | |физика |құбылыстары | |жинақтары | | | |мәселелері |арасындағы | | | | | | |байланыс | | | | | |Физика және|Физиканы |Электролиз |Демонстрация|Экология | | |экология |оқыту |құбылысын |ға қажетті |және | | |мәселелері |процесіндегі|зерттеу, |құралдар |қоршаған | | | |экологиялық |заттың | |ортаны | | | |білім |электрохимия| |қорғау | | | | |лық | | | | | | |эквивалентін| | | | | | |анықтау | | | | |Физика және|Астрономияны| |Есеп |Физика мен | | |астрономиян|ң | |жинақтары, |астрономия | | |ың |мәселелерін | |жаттығу |пәндері | | |пәнаралық |және | |жинақтары |арасындағы | | |байланысы |есептерін | | |пәнаралық | | | |физика | | |байланыс | | | |заңдарын | | | | | | |қолданып | | | | | | |шығару | | | | | |Спорттағы |Физиканың |Металдардың |Демонстрация|Физика | | |физика |спорттағы |электр |ға қажетті |заңдары және| | |заңдылықтар|орны мен |өткізгіштігі|құралдар |оларды | | |ы |ролі |н зерттеу, | |қолдану | | | | |нәтижелерді | | | | | | |график | | | | | | |түрінде | | | | | | |бейнелеу | | | | | | |(Excel) | | | | |Суретшілер |Көркем | |Есеп | | | |жұмысындағы|шығармаларда| |жинақтары, | | | |физика |, | |жаттығу | | | | |архитектурад| |жинақтары | | | | |а, | | | | | | |мүсіндеуде | | | | | | |физика | | | | | | |заңдарын | | | | | | |қолдану | | | | | |Көркем |Поэзияда, |Жартылай |Демонстрация| | | |әдебиеттегі|прозада |өткізгіштерд|ға қажетті | | | |физикалық |физикалық |ің электр |құралдар | | | |құбылыстард|құбылыстарды|өткізгіштігі| | | | |ың бейнесі |ң білінуі |н зерттеу, | | | | | | |нәтижелерді | | | | | | |график | | | | | | |түрінде | | | | | | |бейнелеу | | | | | | |(Excel) | | | | |Зат |Физиканың, | | |Зат | | |массасының |химияның, | | |массасының | | |сақталу |медицинаның | | |сақталу заңы| | |заңы және |құбылыстарын| | | | | |физикадағы |түсіндіруде | | | | | |пәнаралық |массаның | | | | | |байланысы |сақталу | | | | | | |заңын | | | | | | |қолдану | | | | | |Энергияның |Табиғаттың, |Оптикалық |Есеп |Энергияның | | |сақталу |техниканың |жүйелерде |жинақтары, |сақталу заңы| | |заңы және |құбылыстарын|сәулелердің |жаттығу |және оның | | |физикадағы |меңгеруде |жүру жолын |жинақтары |физикалық | | |пәнаралық |энергияның |зерттеу | |мәні | | |байланыс |сақталу | | | | | | |заңын | | | | | | |қолдану | | | | | |Электр |Физика, | |Есеп |Электр | | |зарядының |химия және | |жинақтары, |зарядының | | |сақталу |т.б. | |жаттығу |сақталу заңы| | |заңы және |есептерді | |жинақтары | | | |физикадағы |шығаруда | | | | | |пәнаралық |электр | | | | | |байланысы |зарядының | | | | | | |сақталу | | | | | | |заңын | | | | | | |қолдану | | | | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы 4 кесте |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың |Дана (саны) |Студентте|Қамтамасы| |атауы | |рдің саны|з етілу | | | | |пайызы | | Орлов В.А.Элективные курсы по физике и их | |28 | | |роль в организации профильного и | | | | |предпрофильного обучения//Физика в | | | | |школе.-2003.- №7.-С.17. | | | | |Королев М.Ю., Королева Л.В., Одинцова Н.И.,| |28 | | |Пурышева Н.С., Смирнова И.М. О подготовке | | | | |учителя к преподаванию в условиях | | | | |профильного обучения// Наука и школа. – | | | | |2006. – № 6. – С. 26-29. | | | | |Петров, A.B. Интеграция содержания | |28 | | |образования / A.B. Петров, А.И. Гурьев, | | | | |О.П. Петрова // Материалы научно | | | | |Усова, A.B. Проблемы теории и практики | |28 | | |обучения в современной школе / A.B. Усова | | | | |// Избранное. Челябинск: Изд | | | | |Усова, A.B. Межпредметные связи в | |28 | | |преподавании основ наук в школе: метод. | | | | |рекомендации / A.B. Усова. Челябинск: Изд | | | | |Шелехова, Н.О. Дидактические условия | |28 | | |подготовки будущих учителей к реализации | | | | |межпредметных связей в профильной школе | | | | |[Текст]/Н.О.Шелехова// Вестник | | | | |Красноярского государственного | | | | |университета. | | | | |Елагина, B.C. Организация подготовки | |28 | | |учителей естественнонаучных дисциплин к | | | | |деятельности по реализации МПС в школе: | | | | |монография /B.C. Елагина. Челябинск: Изд | | | | |Бабина, С.Н. Интеграция технологического и | |28 | | |физического образования учащихся школ | | | | |(научно | | | | |Усова, A.B. Проблемы теории и практики | |28 | | |обучения в современной школе / A.B. Усова | | | | |// Избранное. Челябинск: Изд | | | | |Усова, A.B. Межпредметные связи в | |28 | | |преподавании основ наук в школе: метод. | | | | |рекомендации / A.B. Усова. Челябинск: Изд | | | | |Петров В.А. Производная на службе у техники| |28 | | |//Математика в школе. 2006.№8.С.20 | | | | |Ионин Ю. Интеграл в геометрии и | |28 | | |физике//Квант. 1972.№10. С.17-21 | | | | |Абдрахманова Р.Р., Сергеева О.А., | |28 | | |СоколовойЗ.А. Применение методов | | | | |математического анализа при решении | | | | |физических задач/методич.пособие. Семей, | | | | |2012. 62с. | | | | |Макареня, A.A. От химического образования | |28 | | |к междисциплинарному подходу / A.A. | | | | |Макареня, C.B. Кривых // Химия в школе. | | | | |2000. - №7. -С.2-7. | | | | |Елагина, B.C. Дидактические основы | |28 | | |подготовки учителей к реализации | | | | |межпредметных связей в школе: монография / | | | | |B.C. Елагина. Челябинск: Изд-во ЧГПУ, | | | | |2000.- 158 с. | | | | |Шелехова, Н.О. Физика и музыка: программа | |28 | | |межпредметиого элективного курса для | | | | |профильной школы с ориентацией на | | | | |гуманитарный профиль [Текст] / Н.О. | | | | |Шелехова, Г.Д. Орехова. - Красноярск: РИО | | | | |ГОУ ВПО КГПУ им. В.П. Астафьева, 2005. - 58| | | | |с. | | | | |Физика театре: элективный межпредметный | |28 | | |курс для профильной школы с ориентацией на | | | | |гуманитарный профиль / сост. Н.О. | | | | |Шелехова.Красноярск: РИО ГОУ ВПО КГПУ им. | | | | |В.П. Астафьева, 2005. 52 с. | | | | |Коробейникова JI.A. Мониторинг окружающего | |28 | | |воздуха на | | | | |межпредметной основе/JI.A.Коробейникова//Хи| | | | |мия в школе. 2000.№1.С.45-46. | | | | |Маусымбаев С.С., Абдрахманова Р.Р., | |28 | | |Дюсюпова Н.А. Экологическое образование при| | | | |обучении физике. Методич.пособие. ГУ | | | | |им.Шакарима г.Семей. 2014. 64с. | | | | |Румянцев, А.Ю. Формирование системы | |28 | | |астрономических знаний в курсе физике | | | | |средней школы: монография / А.Ю. Румянцев. | | | | |Магнитогорск: МаГу, 1999.-235 с. | | | | |Лаврентьев Г.В. | |28 | | |Инновационные обучающие технологии в | | | | |профессиональной подготовке специалистов | | | | |/Г.В.Лаврентьев. Барнаул: Изд-во АлтГТУ, | | | | |2002.-156с. | | | | |Шелехова Н.О. Физика в | |28 | | |театре: элективный межпредметный курс для | | | | |профильной школы с ориентацией на | | | | |гуманитарный профиль [Текст] /Н.О. | | | | |Шелехова. Красноярск: РИО ГОУ ВПО КГПУ им. | | | | |В.П. Астафьева, 2005.- 52 с. | | | | |Шелехова, Н.О. Физические методы | |28 | | |исследования, используемые в реставрации и | | | | |архитектуре: учебно | | | | |Шелехова, Н.О. Взаимосвязь физики с | |28 | | |предметами эстетического цикла | | | | |в профильном обучении [Текст] / Н.О. | | | | |Шелехова // Совершенствование процесса | | | | |обучения физике в условиях модернизации | | | | |образования: материалы научно | | | | |Тихомирова С.А. Конференция «Оптика | |28 | | |и изобразительное искусство»//Физика в | | | | |школе. 2000. | | | | |Шелехова Н.О. Живопись глазами физика: | |28 | | |программа предпрофильной подготовки для | | | | |учащихся 9 классов с ориентацией | | | | |на гуманитарный профиль [Текст] / Н.О. | | | | |Шелехова. | | | | |Ильченко В.Р. Перекрестки физики, химии и | |28 | | |биологии. | | | | 8. ӘДЕБИЕТ 1. Негізгі әдебиет 8.1.1 Орлов В.А.Элективные курсы по физике и их роль в организации профильного и предпрофильного обучения//Физика в школе.-2003.- №7.-С.17. 8.1.2 Королев М.Ю., Королева Л.В., Одинцова Н.И., Пурышева Н.С., Смирнова И.М. О подготовке учителя к преподаванию в условиях профильного обучения// Наука и школа. – 2006. – № 6. – С. 26-29. 8.1.3 Петров A.B. Интеграция содержания образования / A.B.Петров, А.И. Гурьев, О.П.Петрова // Материалы научно-практической конференции Роль межпредметных связей в системе развивающего обучения». Горно-Алтайск, 2001.- С. 115-117. 8.1.4 Усова A.B. Проблемы теории и практики обучения в современной школе / A.B. Усова // Избранное. Челябинск: Изд-во ЧГПУ, 2000. - 221 с. 8.1.5 Усова, A.B. Межпредметные связи в преподавании основ наук в школе: метод. рекомендации / A.B. Усова. Челябинск: Изд-во ЧГПУ «Факел», 1996. - 15 с. 8.1.6 Шелехова Н.О. Дидактические условия подготовки будущих учителей к реализации межпредметных связей в профильной школе [Текст]/Н.О.Шелехова// Вестник Красноярского государственного университета. - 2006.- № 3/1. - С.73- 76 8.1.7 Елагина B.C. Организация подготовки учителей естественнонаучных дисциплин к деятельности по реализации МПС в школе: монография /B.C. Елагина. Челябинск: Изд-во ЧГПУ, 2002. - 149 с. 8.1.8 Бабина, С.Н. Интеграция технологического и физического образования учащихся школ (научно-методические основы и педагогический опыт реализации): монография / С.Н. Бабина. М.: Изд-во «Прометей» МПГУ, 2002.- 320 8.1.9 Усова A.B. Проблемы теории и практики обучения в современной школе / A.B.Усова // Избранное. Челябинск: Изд-во ЧГПУ, 2000. - 221 с. 8.1.10 Усова A.B. Межпредметные связи в преподавании основ наук в школе: метод. рекомендации / A.B.Усова. Челябинск: Изд-во ЧГПУ «Факел», 1996. - 15 с. 8.1.11 Петров В.А. Производная на службе у техники //Математика в школе. 2006.№8.С.20-24 8.1.12 Ионин Ю. Интеграл в геометрии и физике//Квант. 1972.№10. С.17-21 8.1.13 Абдрахманова Р.Р., Сергеева О.А., Соколовой З.А. Применение методов математического анализа при решении физических задач/методич.пособие. Семей, 2012. 62с. 8.1.14 Макареня A.A. От химического образования к междисциплинарному подходу / A.A.Макареня, C.B.Кривых // Химия в школе. 2000. - №7. -С.2-7. 8.1.15 Елагина B.C. Дидактические основы подготовки учителей к реализации межпредметных связей в школе: монография/ B.C.Елагина. Челябинск: Изд-во ЧГПУ, 2000.- 158 с. 8.1.16 Шелехова Н.О. Физика и музыка: программа межпредметиого элективного курса для профильной школы с ориентацией на гуманитарный профиль [Текст] / Н.О. Шелехова, Г.Д. Орехова. - Красноярск: РИО ГОУ ВПО КГПУ им. В.П.Астафьева, 2005. - 58 с. 8.1.17 Физика в театре: элективный межпредметный курс для профильной школы с ориентацией на гуманитарный профиль /сост. Н.О. Шелехова.Красноярск: РИО ГОУ ВПО КГПУ им. В.П. Астафьева, 2005. 52 с. 8.1.18Коробейникова, JI.A. Мониторинг окружающего воздуха на межпредметной основе/ JI.A.Коробейникова // Химия в школе. 2000.№1.С.45-46. 8.1.19 Маусымбаев С.С., Абдрахманова Р.Р., Дюсюпова Н.А. Экологическое образование при обучении физике. Методич.пособие. ГУ им.Шакарима г.Семей. 2014. 64с. 8.1.20 Румянцев А.Ю. Формирование системы астрономических знаний в курсе физике средней школы: монография / А.Ю. Румянцев. Магнитогорск: МаГу, 1999.- 235 с. 8.1.21 Лаврентьев Г.В. Инновационные обучающие технологии в профессиональной подготовке специалистов / Г.В. Лаврентьев. Барнаул: Изд-во АлтГТУ,2002.-156с. 8.1.22 Шелехова, Н.О. Физика в театре: элективный межпредметный курс для профильной школы с ориентацией на гуманитарный профиль [Текст] / Н.О. Шелехова. Красноярск: РИО ГОУ ВПО КГПУ им. В.П. Астафьева,2005.- 52 с. 8.1.23 Шелехова Н.О. Физические методы исследования, используемые в реставрации и архитектуре: учебно-методические рекомендации по межпредметному элективному курсу для профильной школы с ориентацией на гуманитарный профиль [Текст] /Н.О. Шелехова, Г.Д. Орехова. Краснояр. гос. пед. ун-т им. В.П. Астафьева, Красноярск, 2006. – 59с. 8.1.24 Шелехова Н.О. Взаимосвязь физики с предметами эстетического цикла в профильном обучении [Текст] / Н.О. Шелехова // Совершенствование процесса обучения физике в условиях модернизации образования: материалы научно- практической конференции. Красноярск, 31 марта 2006 г.; Краснояр. гос. пед.ун-т им. В.П. Астафьева. - Красноярск, 2006. - С. 39-41 8.1.25 Тихомирова С.А. Конференция «Оптика и изобразительное искусство» //Физика в школе. 2000.- № 1.- С. 37-42. 8.1.26 Шелехова Н.О. Живопись глазами физика: программа предпрофильной подготовки для учащихся 9 классов с ориентацией на гуманитарный профиль [Текст] / Н.О. Шелехова. - Красноярск: РИО ГОУ ВПО КГПУ им. В.П. Астафьева, 2005. - 36 с. 8.1.27 Ильченко В.Р. Перекрестки физики, химии и биологии.-М.1996.174с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz