Файл қосу

Оқытудың инновациялық әдістері мен түрлері




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                          |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                    |
|ПЕДАГОГИКАЛЫҚ  ФАКУЛЬТЕТІ                                                    |
|ПЕДАГОГИКА КАФЕДРАСЫ                                                         |
|СМЖ 3 - деңгейдегі құжаты  |ПОӘК                  |                           |
|                           |                      |УМКД  042-18.19-060-2013   |
|«Педагогикалық инновация»  |                      |                           |
|пәнінің оқу-әдістемелік    |№3 – басылым          |                           |
|кешені                     |                      |                           |
|(оқу әдістемелік           |                      |                           |
|материалдар)               |                      |                           |













                          «Педагогикалық инновация»
                           ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                 5В010100-Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбие
                            мамандығына арналған

                      Оқытушыларға арналған пәннің оқу

                             жұмыс бағдарламасы
















                                Cемей – 2013


1.ӘЗІРЛЕГЕН:
Құрастырушы:  28.08.2013
п.ғ.м., аға оқытушы Мухметова Раукен Женисовна

2.ТАЛҚЫЛАНДЫ:
2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Педагогика
кафедрасының мәжілісінде қаралды.
Хаттама № 1  04.09.2013ж.
Кафедра меңгерушісі:  ______________ /Джанбубекова М.З./

2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында.
Хаттама № 1  «05» 09.2013ж.
Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./


3. БЕКІТІЛДІ:
Семей  қаласының   Шәкәрім   атындағы   мемлекеттік   университетінің   Оқу-
әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды.
Хаттама №1   18.09.2013ж.
ОӘК төрағасы: ____________ /с.ғ.д. Искакова Г.К./


4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН (Хаттама №1, 18.09.2013ж. басылымның орнына)



















                                   Мазмұны



1.Қолдану  аясы
2.Нормативтік сілтемелер
3.Жалпы ережелер
4. Оқу пәнінің мазмұны (модульдің)
5.Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары
6.Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7.Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
8.Әдебиеттер




































































1. ҚОЛДАНУ  АЯСЫ:
      «Педагогикалық инновация» таңдау пәні бойынша  оқу-әдістемелік  кешені
университеттің  педагогикалық  мамандықтардың  3-4  курстың  оқу   топтарына
арналған. Оқу-әдістемелік кешенде қоғам өміріндегі  күрделі  құбылыстар  мен
процестерді, оларды теориялар арқылы түсіндірудің бағдарламалары  мен  әдіс-
тәсілдері, маңызды мәселелерді түсіну мен шеше білудің  жолдары  сынды  т.б.
маңызды   мәліметтері   қамтылған.   Оқыту   үрдісінде   студенттерді   курс
мазмұнымен,   оның   өзектілігі   және   қажеттілегімен,   курс   саясатымен
студенттерді таныстырады. Пәннің оқу-әдістемелік кешені студенттердің  пәнді
танудағы  басшылыққа  алатын  оқу   көмекші   құралы   ретінде   пайдалануға
құрастырылды.

2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР:
     Қазіргі  мектепте  интерактивті  оқыту   әдістері   пәнінен   осы   оқу
бағдарламасы пәннен типтік бағдарламаға сәйкес  жасалған  және  оқу  үрдісін
ұйымдастыруда мына құжаттар негізінде негіз болады:
     - Барлық мамандығының жалпы  білім  беретін  стандарты  ҚР,   Қазақстан
Республикасының Білім және ғылым министрлігінің өзгерістер мен  толықтырулар
енгізілген 13.02.2012 жылғы білім заңы,
      -СТУ  042-ГУ-4-2013  университетінің   «Пәннің   оқу   -   әдістемелік
кешендерін жасау мен безендіруге жалпы талаптар» стандарты.
     - ДП-042-1.01.-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы  және
мазмұны» құжаттық процедурасы.

3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР:
3.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы
    Әлемдік деңгейдегі  білім  берудің  қазіргі  парадигмасы  білім  беруде
нәтижеге бағдарлану, оқытуды баланың  жеке  тұлғасына  бағытталу,  ал  оқыту
әдістерін тұлғааралық қарым-қатынастарға бейімдеу болып  отыр.  Демек,  бала
білімді  дайын  күйінде  мұғалім  түсіндірмесінен  алмай,   өзінің   өмірлік
тәжірибесіне   сүйену   арқылы   танымдық   "жаңалық”   ашуы    шығармашылық
тапсырмаларды орындау негізінде әр түрлі өнімдер  жасауы  тиіс.  Нәтижесінде
оқушының  дүниетанымы  кеңейіп,  өзіндік  пікірі  мен  көзқарасы  қалыптасуы
керек.  Педагогикалық  инновация  –  бұл  таным  іс-әрекетін  ұйымдастырудың
арнайы нысаны.  Ол толық нақтылықты және болжамды мақсаттарды анықтайды.
      «Педагогикалық инновация» курсы педагогикалық технологияны іске  асыру
механизмі  шығармашылық өзін-өзі дамыту іс-әрекеті,  ол:  өзін-өзі  анықтау,
өзін-өзі  жетілдіру,  өзін-өзі  дамыту.  Кәсіби   шеберліктің  жоғарғы  шегі
шығармашылық  еңбек, оқу- тәрбие  үрдісін  жаңашылдықпен,  өзгеріспен  құрай
білуі, яғни инновациялық  қызметті жүзеге  асыру.
      Оқытудың инновациялық әдістері студенттерге рөльдік ойындар арқылы  әр
түрлі жағдайда әсерді сезінуге жол  ашады,  әр  түрлі  білімдерді  синтездеу
кезінде   шығармашылық  өнім   жасауға   жағдай   жасайды,   дегенмен  түрлі
жағдаяттар мен мәліметтерді  талдап,  сараптап,  зерттеу  барысында  жаңалық
ашуға көбірек мүмкіндік береді.
      «Педагогикалық инновация»   дәстүрлі оқыту әдістерінен  оқу  үрдісінде
студенттердің өзінің  өмірлік  тәжірибелерін  пайдалану  арқылы  есте  берік
сақтауымен,  мәліметтерді  талдап,  жинақтау  арқылы  жеке   және   кәсіптік
қабілеттерін аша алуымен ерекшеленеді.
      Оқытудың  инновациялық  әдістері  тиімділігінің  сыртқы  көрсеткіштері
ретінде  балалардың  бірлескен  әрекет  ережелерін  мойындай  отырып,  өзара
әрекеттесуге ұмтылуын, топтық рефлексияның дамып,  ұжымдық  ынтымақтастықтың
қалыптасуын, ал әсерлілігінің  ішкі  көрсеткіштері  ретінде  оқушылардың  өз
міндеттері мен құқықтарын түсіне отырып, өзара әрекет  дағдыларын  меңгеріп,
топтық жұмысқа дайын болуын,  оқу  әрекетінің  субъектісіне  айнала  отырып,
өзіндік рефлексиясының дамуын айтуға болады.


    3.2 Курстың мақсаты :
    Педагогикалық мамандарды даярлауда  «Педагогикалық  инновация»  пәнінің
маңызын қазіргі кездегі педагогиклық процестерде жасалып  жатқан  жаңалықтар
арқылы анықтауға болады.
    Педагогикалық үрдіске қатысты инновацияны оның мақсатына,  мазмұнына  ,
оқыту әдістері мен формаларына, педагог пен   баланың  біріккен  іс-әрекетін
ұйымдастыруға жаңалық енгізу деп анықтауға болады.
      Міне осы  пәннің  мақсаты  оқу  үрдісінде  жаңашыл  әдістердің   дамуы
туралы шетел және отандық ғылыми еңбектер  мен  тұжырымдар  басшылыққа   ала
отырып,  студенттерге  балаларды  оқыту   мен   тәрбиелеуде   педагогикадағы
жаңалықтар   туралы теориялық және практикалық  білімді меңгерту.

3.3 Пәннің негізгі міндеттері
1. Болашақ мамандарды оқытудың инновациялық әдістерін қолдану  қағидаларымен
   қаруландырып, ғылыми дүниетанымын қалыптастыру;
2.  Балаларды   оқыту  және  тәрбиелеуде  шығармашылықпен  жұмыс   жүргізуге
   үйрету;
3. Болашақ  маманды ғылыми ізденіске, ғылыми әдіснамалық  жұмысқа баулу;
4. Студенттерге тренингтер, рөльдік ойындар арқылы әр түрлі жағдайда  әсерді
   сезінуді,  әр  түрлі  білімдерді  синтездеу  кезінде   шығармашылық  өнім
   жасауға   түрлі   жағдаяттар   мен   мәліметтерді   талдап,    сараптауды
   қалыптастыру.

3.4 Пәнді оқу барысында студент білу керек:
      білуі тиіс:
-   Инновациялық   педагогика   әдістеріннің   ұғымдары   және   әдіснамалық
негіздерін;
-  Балалардың тұлғалық дамуы және қалыптасу заңдылықтарын;
-   Инновациялық  педагогика  жаңалықтарын  қолдану   барысында   балалардың
анатомиялық-физиологиялық негізгі заңдылықтары мен дамуын;
- Баланың дайындығының мониторингінің ғылыми – теориялық негіздерін;
-Қазіргі қолданыстағы  білімнің  стандарты,  оқу  бағдарламалары,  және  оқу
құралдарының құрылымы мен мазмұнын;
- Оқытатын  пәндердің теориялық негіздерін;
- Оқытатын пәндердің мақсаты мен міндеттері;
біліктілігі:
-   инновация   әдістерін   қолдануда   педагогикалық   әрекетті    үлгілеу,
педагогикалық  қызметте  рефлексияны  жүзеге  асыру,   мақсатты  қоя   білу,
педагогикалық диагностика жүргізу;  оқыту  және  тәрбиелеу  үдерісін  құруды
жүзеге асыру;
-  оқу-танымдық әрекетті оқушылардың жас және  жеке  ерекшеліктеріне  сәйкес
ұйымдастыра білу;
-  оқыту мен тәрбиелеудің жаңашыл технологияны пайдалану;
- сабақта және сабақтан тыс уақытта инновациялық  әдістерді  балалардың  оқу
танымдық  мотивациясының  негізін  түйінді  құзыреттіліктерді   қалыптастыру
мақсатында қолдану;
      дағдысы:
-    компьютерлік  және коммуникативті сауаттылық;
-    балалардың   шығармашылық   және   сыни   ойлауын   дамытуға   арналған
инновациялық жаңалықтарды   қолдана  отырып  оқу-тәрбиені  ұйымдастыру  және
өткізу;
- педагогикалық процесінде инновациялық технологияларды пайдалану.
      құзыреттілігі:
- балалардың  түйінді құзыреттілігін қалыптастыру;
- балалардың  қызығушылықтары мен қабілеттерінің мониторнигін жасау;


3.5    Пәннің    пререквизиті:     жалпы    білім    беретін    мектептердің
бағдарламасындағы гуманитарлық  пәндер бойынша білім.

3.6. Пәннің постреквизиті: «Педагогикалық  инновация»  таңдау  курсын  оқыту
негізінде  оқытудың  жаңашыл  әдістерінің  негіздері,  жаңашыл   әдістерінің
қолданылуы туралы білім мен білік   дағдысын  қалыптастыра  отырып,   психо-
педагогикалық,   тәрбие   жұмысының   әдістемесі,   әлеуметтік   педагогика,
педагогикалық  шеберлік   және  басқа   педагогикалық  циклдардағы  пәндерді
меңгерту.
 3.7 Жұмыстық оқу жоспарынан үзінді көшірме:

КЕСТЕ  1.
|Курс   |Семестр  |Несие  |Лек(сағ) |Сем(сағ) |СОӨЖ сағ    |СӨЖ   |Бақылау  |
|       |         |       |         |         |            |      |түрі     |
|3-4    |5-7      |3      |30       |15       |15          |45    |емтихан  |









       Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу

    Кесте 2.  Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
|Тақырыптары                                            |Дәріс    |Семинар  |
|                                                       |сағаты   |сағаты   |
|1                                                      |2        |3        |
|Инновация ұғымы және педагогикалық жүйеге енгізілетін  |3        |2        |
|жаңалықтардың мәні мен бағыттылығы.                    |         |         |
|Оқыту технологиясын ұйымдастырудағы инновациялық       |3        |2        |
|тәсілдер.                                              |         |         |
|Мектеп мұғалімінің инновациялық іс-әрекеті             |3        |2        |
|Педагогикалық тәжірибе және озат педагогикалық тәжірибе|3        |2        |
|туралы ұғым, маңызды белгілері.                        |         |         |
|Педагогикалық озат тәжірибені зерттеу, жинақтау және   |3        |2        |
|тарату.                                                |         |         |
|Инновация туралы ұғым, маңызы, топтастырылуы,          |3        |2        |
|шығармашылық іс-әрекет.                                |         |         |
|Ынтымақтастық педагогикасы.                            |3        |2        |
|Қазақстандық және шетелдік  жаңашылдардың              |3        |2        |
|іс-тәжірибесі.                                         |         |         |
|Педагогикалық технология туралы түсінік                |3        |2        |
|Қазіргі білім беру саласына оқытудың озық              |3        |2        |
|технологияларын енгізу                                 |         |         |



5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары

   1. Инновация анықтамасын айтыңыз.
   2.      Оқытудың      инновациялық       әдістері       мен       түрлері


   3. Оқытудың дәстүрлі әдістері мен инновациялық әдістерін салыстыр.
   4. Тренингтер мен іскерлік ойындарды қолдану
   5. Педагогикалық жүйе дегеніміз не және ол жайлы  білудің  қандай  қажеті
      бар?
   6. Педагогикалық іс-әрекеттегі инновациялылық қандай  жағдайларды  жүзеге
      асырумен анықталады?
   7. Педагогикалық инновацияларға нені жатқызуға болады?
   8.  Педагогикалық  жүйеге  инновациялық  түрлендірулер  қандай   бағыттар
      бойынша енгізіледі?
   9. Педагогикалық жүйелерге жаңалық енгізулер  деңгейлерінің  мәні   қалай
      сипатталады?
  10. Педагогикалық инновациялар қандай критерийлермен сипатталады?
  11. Педагогикалық теория инновациялылығы қандай бағыттармен анықталады?
  12. Оқу мекемелерінің инновациялылығы қалай сипатталады?
  13. Педагогикалық инновациялық іс-әрекет түсінігі
  14. Мектеп жұмысын ұйымдастырудағы инновациялық технологиялар
  15. Инновациялық оқытудың теориялық аспектілері
  16. Оқудың интерактивті әдістері үлгілері.
  17. Мектеп мұғалімінің инновациялық іс-әрекеті
  18.  Педагогикалық  үдеріске   қатысты   инновация   қандай   элементтерге
      байланысты анықталады?
  19. Педагогикалық инновацияларға нені жатқызуға болады?
  20.  Педагогикалық  жүйеге  инновациялық  түрлендірулер  қандай   бағыттар
      бойынша енгізіледі?
  21. Педагогикалық жүйелерге жаңалық енгізулер  деңгейлерінің  мәні   қалай
      сипатталады?
  22. Педагогикалық инновациялар қандай критерийлермен сипатталады?
  23. Педагогикалық теория инновациялылығы қандай бағыттармен анықталады?
  24. Ізгілік педагогикасы қалай анықталады?
  25. Гуманизм тұжырымдамасы қағидалары қалай анықталады?
  26. Гуманистік педагогика тұлғаны қалай анықтайды?
  27. Гуманистік педагогиканың айырмашылық белгілері неде?
  28. Оқу мекемелерінің инновациялылығы қалай сипатталады?
  29. Гимназияның оқу мекемесі ретіндегі ерекшеліктері қандай?




   6.Пәннің оқу-әдістемелік картасы
      Кесте 3
|Тақырып                                    |Көрнекті    |Өзіндік оқуға|Бақылау  |
|                                           |құралдар,   |сұрақтар     |форма-сы |
|                                           |ТОҚ,        |             |         |
|                                           |плакаттар,  |             |         |
|                                           |мультимедиал|             |         |
|                                           |ық тақта    |             |         |
|Лекциялық сабақ   |Тәжірибелік сабақ|Лаб.   |            |             |         |
|                  |                 |сабақ  |            |             |         |
|1                 |2                |3      |4           |5            |6        |
|Инновация ұғымы   |Инновация ұғымы  |       |Тест, кесте |Оқытуды      |Ауызша   |
|және педагогикалық|және             |       |            |ұйымдастыру  |сұрау    |
|жүйеге енгізілетін|педагогикалық    |       |            |түрлері.     |         |
|жаңалықтардың мәні|жүйеге           |       |            |Әдіс ұғымы,  |         |
|мен бағыттылығы.  |енгізілетін      |       |            |оқытудың     |         |
|                  |жаңалықтардың    |       |            |әдістері     |         |
|                  |мәні мен         |       |            |Сабақ, оған  |         |
|                  |бағыттылығы.     |       |            |қойылатын    |         |
|                  |                 |       |            |талаптар.    |         |
|Оқыту             |Оқыту            |       |Викторина,  |Қазіргі оқыту|Ауызша   |
|технологиясын     |технологиясын    |       |реферат     |технологиялар|сұрау    |
|ұйымдастырудағы   |ұйымдастырудағы  |       |            |ының мақсаты |         |
|инновациялық      |инновациялық     |       |            |мен мазмұны  |         |
|тәсілдер.         |тәсілдер.        |       |            |Қазргі оқыту |         |
|                  |                 |       |            |технологиялар|         |
|                  |                 |       |            |ының түрлері |         |
|Мектеп мұғалімінің|Мектеп           |       |Тест        |Интербелсенді|Ауызша   |
|инновациялық      |мұғалімінің      |       |            |оқыту        |сұрау    |
|іс-әрекеті        |инновациялық     |       |            |технологиялар|         |
|                  |іс-әрекеті       |       |            |дың маңызы   |         |
|                  |                 |       |            |мен мақсаты  |         |
|                  |                 |       |            |Интербелсенді|         |
|                  |                 |       |            |оқыту        |         |
|                  |                 |       |            |технологиялар|         |
|                  |                 |       |            |ының         |         |
|                  |                 |       |            |ерекшеліктері|         |
|Педагогикалық     |Педагогикалық    |       |Тест        |Оқытудың     |Ауызша   |
|тәжірибе және озат|тәжірибе және    |       |            |интерактивті |сұрау    |
|педагогикалық     |озат             |       |            |әдістерінің  |         |
|тәжірибе туралы   |педагогикалық    |       |            |негіздері.   |         |
|ұғым, маңызды     |тәжірибе туралы  |       |            |Интерактив,  |         |
|белгілері.        |ұғым, маңызды    |       |            |оқытудың     |         |
|                  |белгілері.       |       |            |интерактивті |         |
|                  |                 |       |            |әдістері     |         |
|                  |                 |       |            |туралы ұғым. |         |
|Педагогикалық озат|Педагогикалық    |       |Тест        |Оқыту        |Ауызша   |
|тәжірибені        |озат тәжірибені  |       |            |үдерісінде   |сұрау    |
|зерттеу, жинақтау |зерттеу, жинақтау|       |            |интерактивті |         |
|және тарату.      |және тарату.     |       |            |әдістерінің  |         |
|                  |                 |       |            |принциптері  |         |
|                  |                 |       |            |Оқудың       |         |
|                  |                 |       |            |интерактивті |         |
|                  |                 |       |            |әдістері     |         |
|                  |                 |       |            |үлгілері.    |         |
|Инновация туралы  |Инновация туралы |       |Тест        |Білім беру   |Ауызша   |
|ұғым, маңызы,     |ұғым, маңызы,    |       |            |жүйесінде    |сұрау    |
|топтастырылуы,    |топтастырылуы,   |       |            |интрактивті  |         |
|шығармашылық      |шығармашылық     |       |            |құралдарды   |         |
|іс-әрекет.        |іс-әрекет.       |       |            |пайдаланудың |         |
|                  |                 |       |            |маңыздылығы. |         |
|Ынтымақтастық     |Ынтымақтастық    |       |Тест        |Инновациялық |Ауызша   |
|педагогикасы.     |педагогикасы.    |       |            |оқыту        |сұрау    |
|                  |                 |       |            |түсінігі     |         |
|                  |                 |       |            |Инновациялық |         |
|                  |                 |       |            |оқытудың     |         |
|                  |                 |       |            |негізгі      |         |
|                  |                 |       |            |ілімдері     |         |
|Қазақстандық және |Қазақстандық және|       |Тест        |Мектеп       |Ауызша   |
|шетелдік          |шетелдік         |       |            |жұмысын      |сұрау    |
|жаңашылдардың     |жаңашылдардың    |       |            |ұйымдастыруда|         |
|іс-тәжірибесі.    |іс-тәжірибесі.   |       |            |ғы           |         |
|                  |                 |       |            |инновациялық |         |
|                  |                 |       |            |технологиялар|         |
|Педагогикалық     |Педагогикалық    |       |Мультимедиал|Инновациялық |Ауызша   |
|технология туралы |технология туралы|       |ық тақта    |оқытудың     |сұрау    |
|түсінік           |түсінік          |       |            |теориялық    |         |
|                  |                 |       |            |аспектілері  |         |
|                  |                 |       |            |Инновациялық |         |
|                  |                 |       |            |оқытуды сабақ|         |
|                  |                 |       |            |барысында    |         |
|                  |                 |       |            |қолдану      |         |
|Қазіргі білім беру|Қазіргі білім    |       |кесте       |Инновациялық |Ауызша   |
|саласына оқытудың |беру саласына    |       |            |білім беру   |сұрау    |
|озық              |оқытудың озық    |       |            |жолдары.     |         |
|технологияларын   |технологияларын  |       |            |Мұғалімдердің|         |
|енгізу            |енгізу           |       |            |инновациялық |         |
|                  |                 |       |            |білім        |         |
|                  |                 |       |            |деңгейін     |         |
|                  |                 |       |            |көтеру       |         |
|                  |                 |       |            |жолдары      |         |
|                  |                 |       |            |маңыздылығы  |         |




7.Оқу - әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
      Кесте  4
|Оқулық, оқу - әдістемелік құрал аты  |Экземпляр саны|Студент  |Қамтамасыз   |
|                                     |              |саны     |ету пайызы   |
|1                                    |2             |3        |4            |
|Исаева З.А., Мынбаева А.К.,          |5             |         |             |
|Садвакасова З.М., КазНУ им.          |              |         |             |
|аль-Фараби,  Активные методы и формы |              |         |             |
|обучения в высшей школе 2005ж        |              |         |             |
|Бұзаубақова К.Ж.. Жаңа педагогикалық |1             |         |             |
|технология. (Оқулық) Тараз.          |              |         |             |
|ТарМУ,2003ж.                         |              |         |             |
|Өстеміров Қ.,.Айтбаева А, Қазіргі    |5             |         |             |
|білім беру технологиялары, Алматы,   |              |         |             |
|2006ж.                               |              |         |             |
|Нағымжанова Қ. М., Инновациялық оқыту|5             |         |             |
|жағдайларындағы мұғалім қызметінің   |              |         |             |
|психологиялық-педагогикалық          |              |         |             |
|негіздері. Өскемен, 1999ж.           |              |         |             |
|Мұхаметжанова С.Т., Жартынова Ж.Ә.,  |1             |         |             |
|Интерактивті жабдықтармен   жұмыс    |              |         |             |
|жасаудың әдіс-тәсілдері. Алматы,     |              |         |             |
|2008ж.                               |              |         |             |
|Иманбаева А., Оқу-тәрбие үрдісін     |1             |         |             |
|ақпараттандыру технологиялары.       |              |         |             |
|Қазақстан мектебі, №2, 2000          |              |         |             |
|"Педагогикалық технологиялар"        |1             |         |             |
|Сальникова, 2005 ж.                  |              |         |             |



8. Қолданылған әдебиеттер:
1. Исаева З.А., Мынбаева А.К., Садвакасова З.М., КазНУ им. аль-Фараби,
   Активные методы и формы обучения в высшей школе 2005ж
2. Бұзаубақова К.Ж.. Жаңа педагогикалық технология. (Оқулық) Тараз.
   ТарМУ,2003ж.
3. Өстеміров Қ.,.Айтбаева А, Қазіргі білім беру технологиялары, Алматы,
   2006ж.
4. Нағымжанова Қ. М., Инновациялық оқыту жағдайларындағы мұғалім қызметінің
   психологиялық-педагогикалық негіздері. Өскемен, 1999ж.
5. Білім заңы. Алматы, 2007 ж.
6. Мұхаметжанова С.Т., Жартынова Ж.Ә., Интерактивті жабдықтармен   жұмыс
   жасаудың әдіс-тәсілдері. Алматы, 2008ж.
7. Иманбаева А., Оқу-тәрбие үрдісін ақпараттандыру технологиялары.
   Қазақстан мектебі, №2, 2000
8. Педагогика журналы №2-2009ж.
9. Жаңашыл педагогтар іс-тәжірибелері. – Алматы,1991.
10. Әлімбекова А.С. Білім беруді жаңаша ұйымдастыру  тәжірибесінен  //Білім-
   Образование.// №2(8), 2002
11. Елеубай С. Білім  беру  технологиясының  қазіргі  проблемалары.  Алматы,
   2001. 270б.
12. Жанпейісова М.М. Модульдік оқыту  технологиясы-  оқушыны  дамыту  құралы
   ретінде. –Алматы, 2002
13. Жұмабаев М. Педагогика. Алматы, Рауан, 1993
14. Тұрғынбаева Б.А. Дамыта оқыту технологиялары. Алматы,2000
15. Тұрлыханова М. Педагогикалық технологиялар оқу үрдісінде. Алматы, 2000
16. Ұлт тағлымы 2001жыл,№4 73-79бет
17. Ұлт тағлымы 2006жыл, №4 53-62бет
18. ХХІғасыр мектебі 2007жыл,№5 5-7бет
19. Шамова Т.И., Третьякова П.И. Педагогические технологии: что это такое  и
   как их использовать в современной школе.-М.,1994
20. Елеубай С. Білім  беру  технологиясының  қазіргі  проблемалары.  Алматы,
   2001. 270б.
21. Шоқаева Г.Ә. Жаңа  технология  енгізу  арқылы  оқу  процесінің  деңгейін
   көтеру. №18,5б.//Қазақстан мұғалімі//№18 2002
22.  Курманалина  Ш.Х.  Совершенствование  методической  подготовки  будущих
   учителей начальных классов по  обучению  математике  младших  школьников:
   учебное пособие, Алматы: Алем, 1999.-160 с.
23. Курманалина Ш.Х. Функциональная модель электронной методической  системы
   в колледже: Учебное пособие. – Алматы: Алем, 2000. -206 с.
24.  Курманалина  Ш.Х.  Совершенствование  методической  подготовки  будущих
   учителей начальных классов по  обучению  мптематике  младших  школьников:
   учебное пособие, Алматы: Алем, 1999.-160 с.
25. Курманалина Ш.Х. Функциональная модель электронной мстодической  системы
   в колледже: Учебное пособие. – Алматы: Алем, 2000. -206 с.
26.  Курманалина  Ш.Х.  Методология  и   технология   создания   электронной
   методической системы в условиях информатизации оброзования: монография. –
   Алматы: Алем, 2002. – 316 с.
27. Курманалина Ш.Х. Обновление методического обеспечения учебного  процесса
   в условиях  информатизации  образования  (в  соавторстве:  Н.Б.Чекалева):
   Монография. Омск: ОмГПУ, 2002. – 89с.
28. "Педагогикалық технологиялар" Сальникова, 2005 ж.


Пәндер