Файл қосу

Химияны оқыту әдістемесі пәні



| ҚАЗАҚСТАН РЕСУПБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                         |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                 |
|СМЖ-ның 3 бөлім денгейі          |ПОӘК                  |                      |
|                                 |                      |ПОӘК 042-06. 18-10    |
|                                 |                      |41/01-2013            |
|ПОӘК                             |                      |                      |
|Оқытушыға арналған «Химияны оқыту|«18»    09    2013    |                      |
|әдістемесі» пәнінің  оқу жұмыс   |№1 басылым            |                      |
|бағдарламасы                     |                      |                      |





                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                      «Химияны оқыту  әдістемесі» пәні



                               060600 – «Химия»
                               мамандығы үшін


                   ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС
                                БАҒДАРЛАМАСЫ















                                    СЕМЕЙ















1. ӘЗІРЛЕНГЕН
ҚҰРАСТЫРУШЫЛАР______ « 28»   __08____ 2013 ж.  Р.С.Абекова, педагогика
ғылымдарының кандидаты доцент м.а., «Химия» кафедрасы


2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 «Химия»   кафедра  отырысында
« 28» __08_____2013ж.,  №1  хаттама

Кафедра  меңгерушісі м.а.     ________ ______   М.Г. Яшкарова

                              қолы
2.2 Инженерлік-технология факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің
отырысында
«12»  ___09_____ 2013ж., № 1  хаттама

Төрайымы  __________________                С.С. Толеубекова
                              Қолы


3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлдаған және ұсынылған
« 18» __09____   2013 ж. , №1  хаттама


ОӘК төрағасы    __________________           Г.К.Искакова

                              Қолы



















                                   Мазмұны
1 Қолданылу саласы
2 Нормативтік сілтемелер
3 Жалпы ережелер
4 Оқытушыларға арналған пәндердің  оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны
5 Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі
6 Пән бойынша оқу-әдістемелік карта
7 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы
8 Әдебиеттер








































































    1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ


   Химияны оқыту әдістемесі пәні бойынша оқу әдістемелік кешенінің
   құрамына енгізілген оқытушыға арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасы
   050606 Химия мамандығының студенттері үшін.


    2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР


    «Химияны оқыту әдістемесі» пәнінің оқытушыларына арналған осы пәндердің
оқу жұмыс бағдарламасы келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына  сәйкес
берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін белгілейді:
    - СТУ 042-РГКП-СГУ 8 2007 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін  әзірлеуге
және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты;
    -  ДП  042-08.10.10.12.-2007   «Пәндердің   оқу-әдістемелік   кешенінің
құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы.


    3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


    3.1 Пәндердің мазмұнын қысқаша сипаттау.
            Қазіргі таңда білім беру жүйесін жаңа  кредиттік  технологияға
   ауыстыру барысында жоғары мектеп алдында мамандарды даярлауда  негізгі
   пәндер  бойынша  дайындық  деңгейін  көтеру   мақсаты   тұр.   «Химия»
   мамандығындағы студенттердің негізгі пәндердің қатарына «Химияны оқыту
   әдістемесі» де кіреді.


    3.2 Осы пәннің негізгі мақсаты.
         Химияны оқыту әдістемесі жоғарғы оқу орнындағы оқытылатын нгізгі
   пән. Ол болашақ маманды практика  барысында химияны  оқытудың  сапасын
   арттырудағы  мәселелерді  шешуге   көмек   болатын   оқытудың   ғылыми
   принциптері мен оның әр сатыда  оқытылу  ретін  теориялық  негізі  мен
   тәсілдері мен оқытудың тиімді  әдістері  мен  тәсілдерін  құрастырумен
   айналысады.
   Химияны оқыту әдістемесі пәні жас ұрпақты  ғылымға  оқытудың  қоғамдық
   поцесі   болады.   Ғылыми   мағлұматтың   жалғыз   дұрыс   әдісіне   –
   маркстік–диалектілік әдіске сүйеніп химияны оқыту әдістемесі тәрбиелеу
   құбылыстарының заңдылықтарын дәл суреттеуге, педагогикалық  тәжірибеге
   объективті анализ жасауға мүмкіндік береді.


    3.3 Пәндерді оқып-білудің негізгі міндеттері.
        Ғылым ретіндегі  химия  әдістемесінің  ортақ  міндеті  –  химияны
   оқыту процесін зертеу, оның заңдылықтарын ашу:
   -  жоғарғы оқу орнында химияны оқытушы маманды профессионалды даярлау;
   -   студенттердің  ғылыми  теориялық   негіздерін   саналы   меңгеруін
   қамтамасыз ету;
   -  студенттерді   химияны   оқыту   білімдерімен,   біліктіліктерімен,
   әдістемелік біліктерімен қаруландыру


    3.4 Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды:
   - Орта мектептегі химия курсының бағдарламасына сәйкес жаңа оқулықтар,
   оқыту әдістемелік құралдарымен толық танысып, пайдалана білуі тиіс;
   - Химия тілін және оқыту нормативтерін жете білуі керек;
   - Химиядан теориялық білімдерін тәжірибелік сабақта кеңінен пайдалана
   білуі керек;
    - Химияны оқыту әдістерін толық меңгеру және оны тәжірибелік сабақта
   қолдана білу керек;





    3.5 Курстың пререквизиттері:
        - бейорганикалық химия;
        - органикалық химия;
        - физикалық және коллоидтық химия;
        - биологиялық химия;
        - педагогика және психология;


    3.6 Курстың постреквизиттері:
       Бұл пәнді оқығаннан алған білімдерін педагогикалық практика  кезінде
химия пәнін оқытуда, жас  маман  ретінде  еңбек  етуде  қолданады.  Осы  пән
бойынша диплом жұмысын  орындауда,  экспериментті  бөлімді  жүргізуде  негіз
болады.


1 кесте – Оқу жоспарынан көшірме

|                                              |             |           |
|Курс                                          |Семестр      |Кредит     |
|    |Тақырыптардың атауы және олардың мазмұны          |Д |ТС   |ОСӨЖ  |СӨЖ   |
|1   |Химияны оқытудың мақсатары мен міндеттері. Химияны|1 |2    |3     |3     |
|    |оқыту әдістемесі және оқу пәні.                   |  |     |      |      |
|    |Химия кабинетінде жұмыс істеудің шарттары.        |  |     |      |      |
|2   |Химия курсының мазмұны мен құрылысы. Бағыттық     |1 |2    |      |      |
|    |білім беру  бағдарламалары, жаңа оқулықтар.       |  |     |3     |3     |
|    |Алғашқы химия ұғымдары мен заңдарын оқыту         |  |     |      |      |
|    |әдістемесі.                                       |  |     |      |      |
|3   |Химияны оқыту әдістері. Оттегіні және сутегіні    |1 |2    |3     |3     |
|    |оқыту әдістемесі.                                 |  |     |      |      |
|4   |Химия тілі – оқыту құралы. Су және ерітінділерді  |1 |2    |3     |3     |
|    |оқыту                                             |  |     |      |      |
|    |әдістемесі.                                       |  |     |      |      |
|5   |Оқушылардың білімі мен біліктілігін тексеру.      |1 |2    |3     |3     |
|    |Галогендерді                                      |  |     |      |      |
|    |оқыту әдістемесі.                                 |  |     |      |      |
|6   |Химиядан оқу жұмыстарын ұйымдастыру. Күкірт және  |1 |2    |3     |3     |
|    |оның қосылыстарын оқыту әдістемесі.               |  |     |      |      |
|7   |Химияның алғашқы ұғымдарын қалыптастыру           |1 |2    |3     |3     |
|    |әдістемесі. Химиялық реакциялардың жүру           |  |     |      |      |
|    |заңдылықтарын оқыту                               |  |     |      |      |
|    |әдістемесі.                                       |  |     |      |      |
|8   |Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластары     |1 |2    |3     |3     |
|    |туралы ұғымды қалыптастыру әдістемесі. Азот және  |  |     |      |      |
|    |олардың қосылыстарын оқыту әдістемесі.            |  |     |      |      |
|9   |Д.И.Менделеевтің периодтық заңын, периодтық       |1 |2    |3     |3     |
|    |жүйесін  және атом құрылысын оқып-үйретудің       |  |     |      |      |
|    |әдістемесі. Фосфор және оның қосылыстырын оқыту   |  |     |      |      |
|    |әдістемесі.                                       |  |     |      |      |
|    |Заттың құрылымы, валенттілік және тотығу дәрежесі |1 |2    |3     |3     |
|10  |ұғымдарын қалыптастыру әдістемесі. Көміртегі және |  |     |      |      |
|    |олардың қосылыстарын оқыту әдәстемесі.            |  |     |      |      |
|11  |Химиялық реакция туралы ұғымдарды қалыптстыру.    |1 |2    |3     |3     |
|    |Электролиттік диссоциацияны оқыту әдістемесі.     |  |     |      |      |
|12  |Ерітінділер және электролиттік диссоциациялану    |1 |2    |3     |3     |
|    |теориясының негіздерін оқыту әдістемесі.          |  |     |      |      |
|    |Металдарды                                        |  |     |      |      |
|    |оқыту әдістемесі.                                 |  |     |      |      |
|13  |Химиялық элементтерді және оларыдың қосылыстарын  |1 |2    |3     |3     |
|    |оқыту әдістемесі. Құрамында оттегі және азот бар  |  |     |      |      |
|    |органикалық қосылыстарды оқыту әдістемесі.        |  |     |      |      |
|14  |Органикалық заттарды оқыту әдістемесі.            |1 |2    |3     |3     |
|    |Көмірсутектерді оқыту әдістемесі.                 |  |     |      |      |
|15  |Оттекті,азотты органикалық қосылыстарды оқыту     |1 |2    |3     |3     |
|    |әдістемесі.                                       |  |     |      |      |
|                                                                              |
|                                                                              |
|                                                                              |
|                                                                              |
|    |Тақырыптардың атауы және олардың мазмұны           |сағ. |Әдебиеттер      |
|    |                                                   |саны |                |
|    |1                                                  |2    |3               |
|    |Дәріс сабақтар                                                           |
|1   |Химияны оқытудың мақсатары мен міндеттері. Химияны |1    |8.1.1 -8.1.4.   |
|    |оқыту әдістемесі және оқу пәні.                    |     |                |
|2   |Химия курсының мазмұны мен құрылысы. Бағыттық білім|1    |8.1.1 -8.1.4.   |
|    |беру  бағдарламалары, жаңа оқулықтар.              |     |                |
|3   |Химияны оқыту әдістері.                            |1    |8.1.1 -8.1.4.   |
|4   |Химия тілі – оқыту құралы                          |1    |8.1.1 -8.1.4.   |
|5   |Оқушылардың білімі мен біліктілігін тексеру.       |1    |8.1.1 -8.1.4.   |
|6   |Химиядан оқу жұмыстарын ұйымдастыру.               |1    |8.1.1 -8.1.4.   |
|7   |Химияның алғашқы ұғымдарын қалыптастыру әдістемесі.|1    |8.1.1 -8.1.4.   |
|8   |Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластары      |1    |8.1.1 -8.1.4.   |
|    |туралы ұғымды қалыптастыру әдістемесі.             |     |                |
|9   |Д.И.Менделеевтің периодтық заңын, периодтық жүйесін|1    |8.1.1 -8.1.4.   |
|    |және атом құрылысын оқып-үйретудің әдістемесі.     |     |                |
|10  |Заттың құрылымы, валенттілік және тотығу дәрежесі  |1    |8.1.1 -8.1.4.   |
|    |ұғымдарын қалыптастыру әдістемесі.                 |     |                |
|11  |Химиялық реакция туралы ұғымдарды қалыптстыру.     |1    |8.1.1 -8.1.4.   |
|12  |Ерітінділер және электролиттік диссоциациялану     |1    |8.1.1 -8.1.4.   |
|    |теориясының негіздерін оқыту әдістемесі            |     |                |
|13  |Химиялық элементтерді және оларыдың қосылыстарын   |1    |8.1.1 -8.1.4.   |
|    |оқыту әдістемесі.                                  |     |                |
|14  |Органикалық заттарды оқыту әдістемесі.             |1    |8.1.1 -8.1.4.   |
|15  |Оттекті,азотты органикалық қосылыстарды оқыту      |1    |8.1.1 -8.1.4.   |
|    |әдістемесі.                                        |     |                |
|    |                                                   |     |                |
|Практикалық сабақтар                                                          |
|1   |Химия кабинетінде жұмыс істеудің шарттары. Химиядан|2    |8.1.5.,         |
|    |оқу жұмыстарын ұйымдастыру                         |     |8.2.1.-8.2.12   |
|2   |Алғашқы химия ұғымдары мен заңдарын оқыту          |2    |8.1.5.,         |
|    |әдістемесі.                                        |     |8.2.1.-8.2.12   |
|3   |Оттегіні және сутегіні оқыту әдістемесі.           |2    |8.1.5.,         |
|    |                                                   |     |8.2.1.-8.2.12   |
|4   |Су және ерітінділерді оқыту әдістемесі.            |2    |8.1.5., 8.2.1.- |
|    |                                                   |     |.2.12           |
|5   |Галогендерді оқыту әдістемесі.                     |2    |8.1.5.,         |
|    |                                                   |     |8.2.1.-8.2.12   |
|6   |Күкірт және оның қосылыстарын оқыту әдістемесі.    |2    |8.1.5.,         |
|    |                                                   |     |8.2.1.-8.2.12   |
|7   |Химиялық реакциялардың жүру заңдылықтарын оқыту    |2    |8.1.5.,         |
|    |әдістемесі.                                        |     |8.2.1.-8.2.12   |
|8   |Азот және олардың қосылыстарын оқыту әдістемесі.   |2    |8.1.5.,         |
|    |                                                   |     |8.2.1.-8.2.12   |
|9   |Фосфор және оның қосылыстырын оқыту әдістемесі.    |2    |8.1.5.,         |
|    |                                                   |     |8.2.1.-8.2.12   |
|10  |Көміртегі және олардың қосылыстарын оқыту          |2    |8.1.5.,         |
|    |әдәстемесі.                                        |     |8.2.1.-8.2.12   |
|11  |Электролиттік диссоциацияны оқыту әдістемесі.      |2    |8.1.5.,         |
|    |                                                   |     |8.2.1.-8.2.12   |
|12  |Металдарды оқыту әдістемесі.                       |2    |8.1.5.,         |
|    |                                                   |     |8.2.1.-8.2.12   |
|13  |Құрамында оттегі және азот бар органикалық         |2    |8.1.5.,         |
|    |қосылыстарды оқыту әдістемесі.                     |     |8.2.1.-8.2.12   |
|14  |Көмірсутектерді оқыту әдістемесі.                  |2    |8.1.5.,         |
|    |                                                   |     |8.2.1.-8.2.12   |
|15  |Оттекті,азотты органикалық қосылыстарды оқыту      |2    |8.1.5.,         |
|    |әдістемесі.                                        |     |8.2.1.-8.2.12   |






      5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ


   5.1. Ғылым ретінде химияны оқыту әдістемесі және пәні.
   5.2. Эксперименттік есептерді шығару әдістері.
   5.3. Сандық есептерді шығару әдістері.
   5.4. Химиядан оқу жұмысын ұйымдастыру.
   5.5. Химиядан класстан тыс жүргізілетін жұмыстар.
   5.6. Бейорганикалық  қосылыстардың  маңызды  класстары  туралы  ұғымды
   дамыту.
   5.7. Валенттілік,  тотығу  дәрежесі,  химиялық  байланыс  және  заттың
   құрылысы ұғымдарының арасындағы өзара байланыстар.
   5.9. Оқушылырды химия өндірістері және халық шаруышылығын химияландыру
   мәселелерімен таныстыру.
   5.10. Оқушылардың химиядан алған білімдерін қорытындылау.
   5.11. Қаныққан көмірсутектерді оқыту әдістері.
   5.12. Қанықпаған көмірсутектерді оқыту әдістері.
   5.13. Карбон қышқылдарын оқыту әдістемесі.
   5.14. Амин қышқылдарын оқыту әдістемесі.
   5.15. Көмірсуларды оқыту әдістемесі.
      6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА


      |тақырып                               |Көрнекілік |Өздік         |Бақылау түрі   |
|                                      |құралдар,  |тақырып-қа    |               |
|                                      |ТОҚ,       |дайындалуға   |               |
|                                      |Плакаттар. |арналған      |               |
|                                      |Оқулықтар  |сұрақ-тар     |               |
|дәріс           |тәжрибе     | (СОӨЖ) |           |              |               |
|                |сабақ       |        |           |              |               |
|1               |2           |3       |4          |5             |6              |
| Химияны        |Химия       |№1      |хим.ыдыс.  |Химияны оқыту |Ауызша сұрау.  |
|оқыту-дың       |каби-нетінде|тақырып |реактивтер,|әдістемесі    |               |
|мақсатары мен   |жұ-мыс      |        |плакаттар. |және оқу пәні.|               |
|міндеттері.     |істеудің    |        |8.1.5.,    |              |               |
|( №1 тақырып)   |шарттары.   |        |8.2.1.-8.2.|              |               |
|                |            |        |12         |              |               |
|Химия курсының  |Алғашқы     | №2     |хим.ыдыс.  |Эксперименттік|Ауызша сұрау,  |
|мазмұны,құрылы-с|химия       |тақырып |реактивтер,|есептерді     |               |
|ы. Бағыттық     |ұғымдары мен|        |плакаттар. |шыға-ру       |               |
|білім беру      |заңдарын    |        |8.1.5.,    |әдістері.     |               |
|бағдарлама-лары,|оқыту       |        |8.2.1.-8.2.|              |               |
|жаңа оқулық-тар |әдістемесі. |        |12         |              |               |
|(№2 тақырып)    |            |        |           |              |               |
| Химияны оқыту  |Оттегіні    |№3      |хим.ыдыс.  |Сандық        |Ауызша сұрау,  |
|әдістері.       |және        |тақырып |реактивтер,|есептерді     |есептер шығару.|
|Оттегіні және   |сутегіні    |        |плакаттар. |шығару        |               |
|сутегіні оқыту  |оқыту       |        |8.1.5.,    |әдістері.     |               |
|әдістемесі. (№3 |әдістемесі. |        |8.2.1.-8.2.|              |               |
|тақырып)        |            |        |12         |              |               |
|Химия тілі –    | Су және    | №4     |хим.ыдыс.  |Химиядан оқу  |Есептер шығару,|
|оқыту құралы. Су|ерітінділерд|тақырып |реактивтер,|жұмысын       |ауызша сұрау   |
|және            |і оқыту     |        |плакаттар. |ұйымдастыру.  |               |
|ерітінділерді   |әдістемесі. |        |8.1.5.,    |              |               |
|оқыту           |            |        |8.2.1.-8.2.|              |               |
|әдістемесі. (№4 |            |        |12         |              |               |
|тақырып)        |            |        |           |              |               |
|Оқушылардың     |Галогендерді|№5      |хим.ыдыс.  |Сабақтан тыс  |Есептер шығару,|
|білімі мен      |оқыту       |тақырып |реактивтер,|жүргізілетін  |ТС тақырыбына  |
|біліктілігін    |әдістемесі. |        |плакаттар. |жұмыстар.     |сәйкес сабақ   |
|тексеру.        |            |        |8.1.5.,    |              |жос-парын құру |
|Галогендерді    |            |        |8.2.1.-8.2.|              |               |
|оқыту           |            |        |12         |              |               |
|әдістемесі. (№5 |            |        |           |              |               |
|тақырып)        |            |        |           |              |               |
| Химиядан оқу   |Күкірт және | №6     |хим.ыдыс.  |бейорганикалық|Есептер шығару,|
|жұмыстарын      |оның        |тақырып |реактивтер,|қосылыстардың |ТС тақырыбына  |
|ұй-ымдастыру.   |қосы-лыстары|        |плакаттар. |маңызды       |сәйкес сабақ   |
|Күкірт және-оның|н оқыту     |        |8.1.5.,    |клас-тары     |жос-парын      |
|қосы-лыстарын   |әдісте-месі.|        |8.2.1.-8.2.|туралы ұғымды |құру,сабақ     |
|оқыту           |            |        |12         |дамы-ту.      |беру.          |
|әдістемесі. (№6 |            |        |           |              |               |
|тақырып)        |            |        |           |              |               |
| Химияның       |Химиялық    |№7      |хим.ыдыс.  |Валенттілік,  |Есептер шығару,|
|алғаш-қы        |реакцияларды|тақырып |реактивтер,|то-тығу       |ТС тақырыбына  |
|ұғымдарын       |ң жүру      |        |плакаттар. |дәрежесі,     |сәйкес сабақ   |
|қалыптастыру    |заңдылық-тар|        |8.1.5.,    |химиялық      |жос-парын      |
|әдістемесі.     |ын оқыту    |        |8.2.1.-8.2.|бай-ланыс және|құру,сабақ     |
|(№7 тақырып)    |әдістемесі. |        |12         |зат-тың       |беру.          |
|                |            |        |           |құрылысы      |               |
|                |            |        |           |ұғымдарының   |               |
|                |            |        |           |арасындағы    |               |
|                |            |        |           |өз-ара        |               |
|                |            |        |           |байланыс.     |               |
| Бейорганикалық |Азот және   | № 8    |Химиялық   |              |Есептер шығару,|
|қосылыстардың   |олардың     |тақырып |ыдыстар,   |              |ТС тақырыбына  |
|маңызды кластары|қосылыстарын|        |реактивтер |              |сәйкес сабақ   |
|туралы ұғымды   |оқыту       |        |плакаттар‚ |              |жос-парын      |
|қалыптастыру    |әдістемесі. |        |сызбалар   |              |құру,сабақ     |
|әдістемесі. (№8 |            |        |           |              |беру.          |
|тақырып)        |            |        |           |              |               |
|Д.И.Менделеевтің|Фосфор және | №9     |Химиялық   |Оқушылырды    |Есептер шығару,|
|периодтық заңын,|оның        |тақырып |ыдыстар,   |химия         |ТС тақырыбына  |
|периодтық       |қосы-лыстыры|        |реактивтер |өндіріс-тері  |сәйкес сабақ   |
|жүйесін  және   |н оқыту     |        |плакаттар‚ |және халық    |жос-парын      |
|атом құры-лысын |әдістемесі. |        |сызбалар   |шаруышылығы   |құру,сабақ     |
|оқып-үйретудің  |            |        |           |химияландыру  |беру.          |
|әдісте-месі.(№9 |            |        |           |мәселелерімен |               |
|тақырып)        |            |        |           |таныстыру.    |               |
| Заттың         |Көміртегі   |№10     |Химиялық   |Оқушылардың   |Есептер шығару,|
|құрылы-мы,валент|жә-не       |тақырып |ыдыстар,   |химиядан алған|ТС тақырыбына  |
|тілік жә-не     |олардың     |        |реактивтер |білімдерін    |сәйкес сабақ   |
|тотығу дәре-жесі|қосылыстар-ы|        |плакаттар‚ |қорытындылау. |жос-парын      |
|ұғымдарын       |н оқыту     |        |сызбалар   |              |құру,сабақ     |
|қалыптастыру    |әдәстемесі. |        |           |              |беру.          |
|әдістемесі. (№10|            |        |           |              |               |
|тақырып)        |            |        |           |              |               |
| Химиялық       |электролитті|№11     |Химиялық   |Қаныққан      |Есептер шығару,|
|реакция туралы  |к           |тақырып |ыдыстар,   |көмірсутектерд|ТС тақырыбына  |
|ұғымдарды       |диссоциация-|        |реактивтер |і оқыту       |сәйкес сабақ   |
|қалыптстыру.    |ны оқыту    |        |плакаттар‚ |әдістері.     |жос-парын      |
|(№11 тақырып)   |әдістемесі. |        |сызбалар   |              |құру,сабақ     |
|                |            |        |           |              |беру.          |
| Ерітінділер    |Сабындану   |№ 12    |Химиялық   |Қанықпаған    |Есептер шығару,|
|және            |саны мен    |тақырып |ыдыстар,   |көмірсутектерд|ТС тақырыбына  |
|электролиттік   |қышқылдық   |        |реактивтер |і оқыту       |сәйкес сабақ   |
|дис-социациялану|санын       |        |плакаттар‚ |әдістері.     |жос-парын      |
|тео-риясының    |анықтау.    |        |сызбалар   |              |құру,сабақ     |
|негіз-дерін     |            |        |           |              |беру.          |
|оқыту           |            |        |           |              |               |
|әдіс-темесі.    |            |        |           |              |               |
|(№12 тақырып)   |            |        |           |              |               |
| Химиялық       |Құрамында   | № 13   |Химиялық   |Карбон        |Есептер шығару,|
|элемент-терді   |оттегі және |тақырып |ыдыстар,   |қыш-қылдарын  |ТС тақырыбына  |
|және оларыдың   |азот бар    |        |реактивтер |оқы-ту        |сәйкес сабақ   |
|қосылыстарын    |орга-никалық|        |плакаттар‚ |әдістемесі.   |жос-парын      |
|оқы-            |қо-сылыстард|        |сызбалар   |              |құру,сабақ     |
|ту әдістемесі.  |ы оқыту     |        |           |              |беру.          |
|(№ 13 тақырып)  |әдісте-месі.|        |           |              |               |
|Органикалық     |Көмірсутек-|№14     |Химиялық   |Амин          |Есептер шығару,|
|зат-тарды оқыту |терді оқыту|тақырып |ыдыстар,   |қышқыл-дарын  |ТС тақырыбына  |
|әдіс-темесі.    |әдістемесі.|        |реактивтер |оқыту         |сәйкес сабақ   |
|(№14 тақырып)   |           |        |плакаттар‚ |әдістемесі.   |жос-парын      |
|                |           |        |сызбалар   |              |құру,сабақ     |
|                |           |        |           |              |беру.          |
|Оттекті,азотты  |Оттекті,азо|№ 15    |Химиялық   |Көмірсуларды  |Есептер шығару,|
|ор-ганикалық    |т-ты       |тақырып |ыдыстар,   |оқыту         |ТС тақырыбына  |
|қосы-лыстарды   |органика-лы|        |реактивтер |әдістемесі.   |сәйкес сабақ   |
|оқыту           |қ          |        |плакаттар‚ |              |жос-парын      |
|әдістемесі. (№15|қосы-лыстар|        |сызбалар   |              |құру,сабақ     |
|тақырып)        |ды оқыту   |        |           |              |беру.          |
|                |әдістемесі.|        |           |              |               |






    7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ
4 кесте – Оқу-әдістемелік әдебиерпен қамтамасыз етудің картасы
|Оқулықтардың,               |Даналардың|Студенттерді|Қамтамасыз  |
|оқу-әдістемелік құралдардың |саны      |ң саны      |етілу пайызы|
|атауы                       |          |            |            |
|1                           |2         |3           |4           |
|             8.1.1.         |2         |5           |            |
|(кафедралық фонд)           |          |            |            |
|             8.1.2.         |5         |           5|100         |
|(кафедралық фонд)           |          |            |            |
|             8.1.3.         |1         |            |            |
|(кафедралық фонд)           |          |5           |            |
|             8.1.4.         |3         |            |            |
|                            |          |5           |            |
|             8.1.5.         |5         |            |            |
|(кафедралық фонд)           |          |5           |            |
|             8.2.7          |20        |            |            |
|                            |          |5           |            |
|             8.2.10.        |20        |            |            |
|                            |          |5           |            |










    8 ӘДЕБИЕТТЕР


      8.1 Негізгі әдебиеттер


   8.1.1.  А.М. Мырзабайұлы «Химияны оқыту әдістемесінің педагогикалық
   негіздері». А. «Білім» 2004
    8.1.2. И.Н. Нұғманов «Химияны оқыту әдістемесі». А. «Рауан» 1993 ж.
   8.1.3. Ә.Е.Темірболатова, «Химия» есептер мен жаттығулар жинағы.
   Алматы «Мектеп» 2004
   8.1.3.
   Н.Н.Нұрахметов,К.А.Сарманова,К.М.Жексембина,Ә.Е.Темірболатова,Жалпы
   білім беретін  мектептерде  және жаратылыстану – математикалық
   бағыттарға арналған химия пәні бойынша бағдарламалар. Алматы 2004 ж
   8.1.4. О.С. Зайцев  «Методика обучения химии». М. «Владос» 1999 г.
   8.1.5. Ю.В. Плетнер, В.С. Полосин «Практикум по методике преподования
   химии». М. «Просвещение» 1981 г.


      8.2 Қосымша әдебиеттер


       8.2.1. Н.Н.Нұрахметов,К.А.Сарманова,К.М.Жексембина, «Химия» 8-
сыныпқа арналған оқулық. Алматы «Мектеп» 2004
       8.2.2. Н.Н.Нұрахметов,К.А.Сарманова,К.М.Жексембина, «Химия» 8-сынып
мұғалімдеріне арналған әдістемелік нұсқау. Алматы «Мектеп» 2004
       8.2.3. Н.Н.Нұрахметов,К.А.Сарманова,Н.А.Заграничная, «Химия» 8-
сыныпқа арналған  жұмыс дәптер. Алматы «Мектеп» 2004
       8.2.4. Н.Н.Нұрахметов,К.А.Сарманова,К.М.Жексембина, «Химия» 9-
сыныпқа арналған оқулық.Алматы «Мектеп» 2004
       8.2.5. Н.Н.Нұрахметов,К.А.Сарманова,К.М.Жексембина, «Химия» 9-сынып
мұғалімдеріне арналған әдістемелік нұсқау. Алматы «Мектеп» 2004
       8.2.6. Н.Н.Нұрахметов,К.А.Сарманова,Н.А.Заграничная, «Химия» 9-
сыныпқа арналған
                                             жұмыс дәптер. Алматы «Мектеп»
2004
       8.2.7. Н.Н.Нұрахметов,Қ.Бекішев,Н.А.Заграничная,жаратылыстану-
математика бағытындағы
                                    10-сыныпқа арналған оқулық Алматы
«Мектеп» 2004
       8.2.8. Н.Н.Нұрахметов,Қ.Бекішев,Н.А.Заграничная,жаратылыстану-
математика бағытындағы  10-сынып мұғалімдеріне арналған әдістемелік нұсқау.
Алматы «Мектеп» 2004
       8.2.9. Н.Н.Нұрахметов,Қ.Бекішев,Н.А.Заграничная,жаратылыстану-
математика бағытындағы 10-сыныпқа арналған жұмыс дәптер. Алматы «Мектеп»
2004

       8.2.10. Н.Н.Нұрахметов,Қ.Бекішев,Н.А.Заграничная,жаратылыстану-
математика бағытындағы   11-сыныпқа арналған оқулық Алматы «Мектеп» 2004
       8.2.11.К.М.Жексембина, «Химия» 8-сынып мұғалімдеріне арналған
әдістемелік нұсқау.  Алматы «Мектеп» 2004
       8.2.12. К.М.Жексембина, Н.А.Заграничная,жаратылыстану-математика
бағытындағы    11-сыныпқа арналған жұмыс дәптер. Алматы «Мектеп» 2004



























































































Пәндер