Файл қосу
Оқытушыларға арналған басылым пәндердің оқу жұмыс бағдарламасы Ықтималдық теориясы және математикалық статистика
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы | |СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-14.01.20.08/01-2013 | |ПОӘК |01.09.2013 ж. № 1| | |Оқытушыларға арналған |басылым | | |пәндердің оқу жұмыс | | | |бағдарламасы «Ықтималдық| | | |теориясы және | | | |математикалық | | | |статистика» | | | ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Ықтималдық теориясы және математикалық статистика» 5В070300 ( «Ақпараттық жүйелер» мамандық үшін ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрыстырушы __________ «___»_____________ 2013__г. Нурсултанова Гульзифа Кажиевна, «Жоғары математика» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Жоғары математика» кафедра отырысында «____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама. Кафедра меңгерушісі ______________ О.М. Жолымбаев 2.2 Ақпаратты-коммуникациялық технологиялар факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында «____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама. Төраға ______________ Г.Е.Берикханова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған «____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама. ОӘК төрағасы ______________ Г. К. Искакова 4 01.09.2013 ж. № 1 басылым Мазмұны 1. Қолданылу саласы.............................................................. .........................4 2. Нормативтік сілтемелер.......................................................... ....................4 3. Жалпы ережелер............................................................ ..............................4 4. Оқытушыларға арналған пәндердің оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны............................................................. ...........................................6 5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі..........6 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта…………………………………….7 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы.......................8 8. Әдебиеттер........................................................... ........................................8 1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ «Ықтималдық теориясы және математикалық статистика» 5В070400 ( «Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтама» 5В070300 ( «Ақпараттық жүйелер» мамандығының студенттерi үшiн жасалды. Ол студенттердi оқу курсының мазмұнымен, оның жаңашылдығымен, қажеттiлiгiмен, әдiстерiмен таныстырады. Пәндi меңгеру кезiнде оқу-әдiстемелiк кешен негiзгi нұсқау болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Ықтималдық теориясы және математикалық статистика» пәнінің оқытушыларына арналған осы пәндердің оқу жұмыс бағдарламасы келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртәбән белгілейді: - 5В070300 ( «Ақпараттық жүйелер» мамандығының мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты, ҚР МЖБС 3.08.317-2006 жылғы, 23.12.2005 жылы, № 779 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінң Бұйрығымен енгізілген және бекітілген. - СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-08.10.10.12-2007 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәндердің мазмұнын қысқаша сипаттау Әртүрлі шаруашылық істерін басқару әдістерін жетілдіру көбінесе экономикалық ғылым мен практикада түрлі математикалық зерттеулер әдістерін кеңінен қолдануға әкеліп отыр. Қазіргі кезеңде күрт дамып келе жатқан есептеу техникасын қарқынды түрде пайдалану математиканы табысты қолдану мүмкіндігін айтарлықтай кеңейтеді. Математика экономикалық ілімнің көптеген салалар үшін сандық есептеу құралы болып қана қоймай, сонымен қатар, дәл зерттеу әдісі және әртүрлі түсініктер мен проблемаларды бұлжытпай тұжырымдайтын құрал болып отыр. Сондықтан, математикалық білімді қазіргі заманның инженер маманын сапалы дайындау жүйесінің маңызды бір бөлігі деп қарауға болады. Оқу бағдарламасы инженерлік мамандықтар бойынша жоғары білімді мамандарға математика бойынша мемлекеттік жалпы білім беру стандарты талабына сәйкес құрастырылған. 3.2. Аталмыш курстың мақсаты - инженерлік есептердің үлгісін жасауға, оны талдауға және қажет болса компьютерлік техникамен шешуге көмегін тигізетін математикалық аппаратты меңгеру; - студенттердің маман ретінде болашақ қызметітінде орын алатын әртүрлі үрдістер мен құбылыстарды үйренуге және болжам жасауға мүмкіндік беретін математикалық әдістемелерді меңгеруге жәрдемін тигізу; - инженерлік проблемаларды зерттеуде өздігінен талдау жасай білу шеберлігі мен дағдысын қалыптастыру; - жұмысын жетілдіру жолында ғылыми ізденске талаптандыруын дамыту; - әлеументтік-экономикалық өзгерістер кезеғіндегі қойылатын талаптарға сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізгенде студенттердің негізгі практикалық шеберлігін шыңдау 3.3. Пәндерді оқып-білудің негізгі міндеті - студент өзінің логикалық және алгоритмдік ойлау қабілетін дамыту; - математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу; - студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске асыру деңгейін жету. 3.4. Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: - математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу; - студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске асыру деңгейін жету меңгеруі тиіс. 3.5. Курстың пререквизиттері: математикалық анализ 1,2 3.6. Курстың постреквизитері: функционалдық анализ 1 кесте – Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредиттер | |1 |2 |3 | |Дәріс сабақтар | |Комбинаторика элементтері |1 |8.1.1. (12-15 с.) | |Кездейсоқ оқиғалар. Ықтималдықтың |1 |8.1.1. (18-25 с.) | |классикалық анықтамасы | | | |Қосу және көбейту теоремалары |1 |8.1.1. (30-33 с.) | |Ең болмағанда бір оқиғаның пайда |1 |8.1.1. (37-40 с.) | |болуының ықтималдығы | | | |Толық ықтималдық формуласы. Байес |1 |8.1.1. (45-50 с.) | |формуласы | | | |Бернулли, Лапласс және Пуассон |1 |8.1.1. (51-55 с.) | |формулары | | | |Дискретті кездйсоқ шама және |1 |8.1.1. (56-70 с.) | |олардың сипаттамалары | | | |Дискреттікездейсоқ шамалардың |1 |8.1.1. (71-73 с.) | |кейбір үлістірімі | | | |Үзіліссіз кездейсоқ шамалар және |1 |8.1.1. (75-81 с.) | |олрадың сипаттамалары. | | | |Үзіліссіз кездейсоқ шамалардың |1 |8.1.1. (82-84 с.) | |кейбір заңдары | | | |Үлкен сандар заңдылығы |1 |8.1.1. (84-85 с.) | |Математикалық статистиканың |1 |8.1.1. (88-90 с.) | |элементтері | | | |Статистикалық болжамдарды тексеру |1 |8.1.1. (90-92 с.) | |Дисперсиялық талдау элементтері |1 |8.1.1. (100-105 с.)| |Корреляциялық және регрессиялық |1 |8.1.1. (105-111 с.)| |талдау элементтері | | | |Практика сабағы | |Комбинаторика элементтері |2 |8.2.2.- (с.12-27) | |Кездейсоқ оқиғалар. Ықтималдықтың |2 |8.2.2.-(60-95) | |классикалық анықтамасы | | | |Қосу және көбейту теоремалары |2 |8.2.2.-(60-70) | |Ең болмағанда бір оқиғаның пайда |2 |8.2.2.-(80-95) | |болуының ықтималдығы | | | |Толық ықтималдық формуласы. Байес |2 |8.2.2.-(с.97-108) | |формуласы | | | |Бернулли, Лапласс және Пуассон |2 |8.2.2.-(с.110-120) | |формулары | | | |Дискретті кездйсоқ шама және |2 |8.2.2.-(с.140-150) | |олардың сипаттамалары | | | |Дискреттікездейсоқ шамалардың |2 |8.2.2.-(с.157-167) | |кейбір үлістірімі | | | |Үзіліссіз кездейсоқ шамалар және |2 |8.2.2.-(с. 167-168)| |олрадың сипаттамалары. | | | |Үзіліссіз кездейсоқ шамалардың |2 |8.2.2.-(с. 169-170)| |кейбір заңдары | | | |Үлкен сандар заңдылығы |2 |8.2.2.-(с. 171-180)| |Математикалық статистиканың |2 |8.2.2.-(с. 182-204)| |элементтері | | | |Статистикалық болжамдарды тексеру |2 |8.2.2.-(с.230-240) | |Дисперсиялық талдау элементтері |2 |8.2.2.-(с.241-257 | |Корреляциялық және регрессиялық |2 | | |талдау элементтері | | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ 5.1. Ықтималдықтарды экономикалық есептерде пайдалану 5.2. Дискретті кездейсоқ шамалардың амалдары 5.3. Ең ықтималды сан 5.4. Марков тізбегі 5.5. Гипергеометриялық шама 6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ 4 кесте – Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік |Даналардың |Студенттердің |Қамтамасыз | |құралдардың атауы |саны |саны |ету пайызы | |Нұрпейсов С.А. Ықтималдықтар |2 |3 |4 | |теориясы мен математикалық | | | | |статистика ,Алматы,Экономика | | | | |2005 | | | | |Қазешев А.Қ. Ықтималдықтар |12 |2 |100 | |теориясы бойынша есептер | | | | |шығару,Алматы Респ.баспа | | | | |кабинеті 1991 | | | | |Кельтенова Р. Т. Математика для |25 |2 |100 | |экономистов Алматы Экономика | | | | |2002 | | | | |Гмурман В.Е. Руководстао к |25 |2 |100 | |решению задач по терии | | | | |вероятностей и амтематической | | | | |статистике, М. Высшая школа, | | | | |1979 | | | | |Данко Л. Е., Попов Т. Я. Высшая |12 |2 |100 | |математика в упражнениях и | | | | |задачах. Часть 2., М., «Высшая | | | | |математика». | | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz