Файл қосу

Қазақ орыс тілдері




|КАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                  |
|CЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                            |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты      |ПОӘК                     |                               |
|                           |                         |                               |
|                           |                         |ПОӘК042-14.18-17.1.11/02-2014  |
|ПОӘК                       |                         |                               |
|Студентке  арналған        |Басылым № 1 11.09.2014   |                               |
|«Тілі оқытылатын елдің     |                         |                               |
|әдебиеті және аударма      |                         |                               |
|мәселелері» пәні           |                         |                               |
|бағдарламасы               |                         |                               |















                                   ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КОМПЛЕКСІ




          «Тілі оқытылатын елдің әдебиеті және аударма мәселелері»

                5B020700 «Аударма ісі»  мамандығына арналған







                     СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ





























                                    Семей


                                    2014





                                                                    Кіріспе

     1 ЖАСАЛЫНДЫ
   Құрастырған: _______________ «  1 »   09    2014ж.


   Aударма  теориясы  және  практикасы  кафедрасының  ағылшын  тілінің   аға
   оқытушысы _______________              Г.Д. Оразбаева





   2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
   2.1. Аударма теориясы және практикасы кафедрасында


   Хаттама № 1  « 2 »         09           2014 ж.


   Кафедра меңгерушісі_______________ Ж.У. Калимова




   2.2. Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар факультетінің Оқу-
   әдістемелік бюросында


   Хаттама №  1  «09 »       09             2014 ж.


      Оқу- әдістемелік бюро бастығы  __________ С.Қ. Тойкин




   3 БЕКІТІЛДІ
   Университеттің Оқу- әдістемелік  Кеңесінің  мәжілісінде  мақұлданды  және
   басылымға ұсынылды.


   Хаттама №  1  « 11 »           09                   2014 ж.
   оқу- әдістемелік кеңестің бастығы,
      бірінші проректор                                               Г.К.
Искакова


   4. БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ ( немесе АЛМАСТЫРЫЛДЫ  №
             201   ж.)
































                                   Мазмұны

1.  Жалпы мәліметтер
2. Пән мазмұны және сабақ түрлеріне қарай сағаттарды бөлу
3. Пәнді үйренуге қажет әдістемелік нұсқаулар
4. Курс форматы
5. Курс саясаты
6. Бағалау саясаты
7. Әдебиет











































1 ЖАЛПЫ МӘЛІМЕТТЕР

1.1 Оқытушы жайлы жалпы мәліметтер
Лектордың аты –жөні: Оразбаева Г.Д., аға оқытушы
 Кафедра - Аударма теориясы және практикасы
 Байланыс мәліметтері:  тел. 36-02-25,  
 Кафедра мекен – жайы: каб. 903
 Сабақ өткізетін орны- сабақ кестесі бойынша
 Кредит саны – 2

1.2 Курстың қысқаша мінездемесі:
  «Тілі  оқылатын  елдің   әдебиеті   және   аударма   мәселелері   »   пәні
университеттің   аударма    бөлімдерінде    оқытудың    алғашқы    сатысында
(бакалавриат) оқытылатын  әлем  әдебиеті  курсының  бөлігі  болып  табылады.
Курсқа түрлі елдердегі әдеби процестердің қарқынды дамуымен, мәдени-  тарихи
жағдайдың  күрделілігімен  және  әлеуметтік   өзгерістердің   жаhандылығымен
байланысты көлемді, жан- жақты материал кіреді.

      1.3 Курстың  мақсаты:  студенттерді  оқытылатын  тіл  елінің  әдебиеті
тарихымен,  оның  көркем  –  образды  дәстүрімен,  көрнекті   жазушыларымен,
олардың  шығармаларының  аударма  нұсқаларымен  таныстыру   арқылы   олардың
бойында  әдеби-  елтанымдық,  мәдениетаралық-  коммуникативті,  аудармашылық
және лингвоелтанушылық біліктілікті қалыптастыру.
1. 4 Курстың міндеті:
- Тілі  оқылатын  ел  әдебиетінің  өзіндік  ерекшелігін  және  оның  әлемдік
мәдениеттегі рөлін танып білу;
- көркемдік бағыттармен және белгілі жазушылардың шығармаларымен танысу;
-  жеке авторлардың шығармаларының аудармаларына талдау жасау;
- мәдени - тарихи шындықтармен танысу;
- лингвоелтану бойынша білімді бекіту.

1.5 Курс нәтижелері:
Курсты аяқтағаннан кейін  студент:
Білуі тиіс:
-   оқылатын   шығармалардың   мазмұнын,   өзекті    мәселелерін,    жанрлық
ерекшеліктерін,  идеялық-  көркемдік  ерекшеліктерін,  олардағы   көтерілген
мәселелелерді, тілі оқылатын ел жазушыларының шығармашылығын, тілі  оқылатын
ел жазушыларының шығармашылығын білуі тиіс;
ие білуі тиіс - жеке жанрлар мен  авторларды  аудару  қиыншылықтарын  талдай
білуі тиіс; тілі оқылатын ел мәдениетінің ерекшеліктерін  салыстыра  отырып,
әдеби шығармалардың аудармаларына талдау жасау білуі;
менгеру тиіс -аудармашылық жұмыстарының алдағы бағдарларын;
істеу алуы  тиіс-тілі  оқылатын  ел  мәдениетінің  ерекшеліктерін  салыстыра
отырып, әдеби шығармалардың аудармаларына талдау жасау;
түсінуі тиіс-оқылатын шығармалардың ұлттық ерекшелігін;
алуы тиіс - көркем  шығарманың  мәдени  –  тарихи  ерекше  белгілерін  бөліп
көрсете алу;
 - анықтамалық, оқу -әдістемелік  және  сыни  әдебиеттерді  рефераттай  және
конспектілей.
1.6 Пререквизиттер:
1.6.1 Мәдениет аралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі (В2)
1.6.2 Қазақ\ орыс тілдері
1.6.3 Көркем аударма практикасы
1.7 Постреквизиттер:
1.7.1 Мәдениет аралық  қарым-қатынас  мәнмәтініндегі  арнаулы  кәсібі  шетел
тілі
1.7.2 Аузша аударма практикасы
1.7.3 Шетел және қазақ тілі функционалды стилистикасы
1.7.4 Рефереттау және аннотациялау

2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНЕ ҚАРАЙ САҒАТТАРДЫ БӨЛУ

|№ |Тақырып атауы                               |Сағат саны       |Әдебиет   |
|п\|                                            |                 |          |
|п |                                            |                 |          |
|  |                                            |Дә|З|Машық|ӨС|СӨ|          |
|  |                                            |рі|е|тану |ӨЖ|Ж |          |
|  |                                            |с |р|саб  |  |  |          |
|  |                                            |  |т|     |  |  |          |
|1 |Модуль 1.The Middle Ages and The            |3 | |3    |3 |9 |7.1.1     |
|  |Pre-Renaissance Period in England.          |  | |     |  |  |7.1.2     |
|  |The Down of English Literature. ”Beowulf”.  |  | |     |  |  |7.1.3     |
|  |Anglo-Saxon Literature. The Literature of   |  | |     |  |  |7.1.4     |
|  |Norman Period. The Romance, the Fable, and  |  | |     |  |  |7.2.1     |
|  |the Fabliau.                                |  | |     |  |  |7.2.2     |
|  |The Pre-Renaissance Period in England.      |  | |     |  |  |          |
|  |Geoffrey Chaucer. His Life and Work. “The   |  | |     |  |  |          |
|  |Canterbury Tales”. Chaucer’s Contribution to|  | |     |  |  |          |
|  |Literature                                  |  | |     |  |  |          |
|  |The Literature of the 15th Century.         |  | |     |  |  |          |
|  |Folk-Songs and Ballads. The Robin Hood      |  | |     |  |  |          |
|  |Ballads. “The Nottingham Execution”. “Robin |  | |     |  |  |          |
|  |Hood and Allan-a-Dale”                      |  | |     |  |  |          |
|2 |Модуль 2.The Renaissance. William           |3 | |3    |3 |9 |7.1.1     |
|  |Shakespeare                                 |  | |     |  |  |7.1.2     |
|  |The Renaissance in England: First Period.   |  | |     |  |  |7.1.3     |
|  |Sir Thomas More. His Life and Work.         |  | |     |  |  |7.1.5     |
|  |“Utopia”.                                   |  | |     |  |  |7.1.6     |
|  |Second Period of the Renaissance: Sir Philip|  | |     |  |  |7.2.1     |
|  |Sidney (1554-1586), Christopher Marlow      |  | |     |  |  |7.2.2     |
|  |(1564-1593).                                |  | |     |  |  |          |
|  |XVI century. Theatre in England. William    |  | |     |  |  |          |
|  |Shakespeare. 1. The Life of Shakespeare. The|  | |     |  |  |          |
|  |Dating of Shakespeare’s Plays. Shakespeare’s|  | |     |  |  |          |
|  |Comedies;                                   |  | |     |  |  |          |
|  |Shakespeare’s Histories. The Sonnets. Sonnet|  | |     |  |  |          |
|  |LV. Sonnet CXLVII. The Fourth Period. “The  |  | |     |  |  |          |
|  |Tempest”. Shakespeare’s Attitude to the     |  | |     |  |  |          |
|  |People. Shakespeare’s Immortality.          |  | |     |  |  |          |
|3 |Модуль 3 XVII century English Literature.   |3 | |3    |3 |9 |7.1.1     |
|  |English Literature During the Bourgeois     |  | |     |  |  |7.1.2     |
|  |Revolution. John Milton. His Life and Work. |  | |     |  |  |7.1.3     |
|  |“Paradise Lost”.                            |  | |     |  |  |7.1.5     |
|  |The Enlightenment. 1. The Literature of the |  | |     |  |  |7.1.6     |
|  |Period. Daniel Defoe. His Life and Work.    |  | |     |  |  |7.2.1     |
|  |“Robinson Crusoe”. Jonathan Swift.          |  | |     |  |  |7.2.2     |
|  |“Gulliver’s Travels”.                       |  | |     |  |  |          |
|  |The Development of the English Realistic    |  | |     |  |  |          |
|  |Novel. Henry Fielding. His Life and Work.   |  | |     |  |  |          |
|  |The Sentimentalists.                        |  | |     |  |  |          |
|4 |Модуль 4 Literature of XIX century          |3 | |3    |3 |9 |7.1.1     |
|  |The Romantic Movement. “Lake Poets”: George |  | |     |  |  |7.1.2     |
|  |Gordon Byron, Percy Bysshe Shelley, Robert  |  | |     |  |  |7.1.3     |
|  |Burns. Walter Scott. His Life and Work.     |  | |     |  |  |7.1.4     |
|  |“Ivanhoe”                                   |  | |     |  |  |7.2.1     |
|  |Literature of the Middle XIX century        |  | |     |  |  |7.2.2     |
|  |National-historical features of critical    |  | |     |  |  |          |
|  |realism: Ch.Dickens (“Oliver Twist”), W.    |  | |     |  |  |          |
|  |Thackeray, T. Hardy, and Oscar Wild.        |  | |     |  |  |          |
|  |“Portrait of Dorian Grey”.                  |  | |     |  |  |          |
|5 |Модуль 5 Modern Literature and Problems of  |3 | |3    |3 |9 |7.1.1     |
|  |translation                                 |  | |     |  |  |7.1.2     |
|  |Literature in the XX century. W.Somerset Mom|  | |     |  |  |7.2.1     |
|  |                                            |  | |     |  |  |7.2.2     |
|  |“Theatre “, “ The Moon and Sixpence”        |  | |     |  |  |7.2.3     |
|  |Modern Literature. J.K. Rowling “ Harry     |  | |     |  |  |          |
|  |Porter and The Sorcerer’s Stone”            |  | |     |  |  |          |
|6 |Барлық                                      |15| |15   |15|45|          |


3 ПӘНДІ ҮЙРЕНУГЕ ҚАЖЕТ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР

      «Тілі  оқылатын  елдің  әдебиеті  және  аударма  мәселелері   »   пәні
университеттің   аударма    бөлімдерінде    оқытудың    алғашқы    сатысында
(бакалавриат) оқытылатын  әлем  әдебиеті  курсының  бөлігі  болып  табылады.
Курсқа түрлі елдердегі әдеби процестердің қарқынды дамуымен, мәдени-  тарихи
жағдайдың  күрделілігімен  және  әлеуметтік   өзгерістердің   жаhандылығымен
байланысты көлемді, жан- жақты материал кіреді.

4 КУРС ФОРМАТЫ
Студенттердің тілдік дайындығы сабақтардың келесі формаларында болады:
 -  Оқытушымен  бірге  аудиториялық  сабақтар,  аудиториялық  уақыттан   тыс
   студенттердің   өздік   жұмысы,   оқытушының   қарауымен   бірге   өтетін
   студенттердің өздік жұмысы

5 КУРС САЯСАТЫ

1. Машықтану сабақтарына міндетті түрде  қатысу.  Егер  де  бір  себептермен
сабаққа қатыса алмасаңыз онда  меңгерілмеген  материалдарға  жауап  бересіз.
Қатарынан үш рет себепсіз сабақ босатсаңыз межелік  аттестациядан  10  пайыз
алынып тасталынады.
2. Бақылау тапсырмалары  белгіленген   уақытта  орындалып  тапсырылуы  тиіс.
Уақытынан кешігіп тапсырылған жұмыстар бірден төмен бағаланады.
3.  Межелік  аттестацияның  қорытындысы  студенттің  сабаққа  қатысуы,   СӨЖ
жұмыстарын уақытында орындауы, машықтану сабақтарына белсенді  қатысуы  және
межелік бақылаудың қорытындысы бойынша қойылады.
5. Пән бойынша емтихан компьютерлік тестілеу түрінде өткізіледі.

6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ

   «Тілі оқытылатын елдің әдебиеті және аударма мәселелері»   пәні бойынша
                                   баллдар
|Апта   |Бақылау түрі                                |Баллдар саны|Ескерту    |
|1      |2                                           |3           |4          |
|       |1 апта мен 7 апта аралығындағы аудиториялық |30          |           |
|       |сабақтарға қатысу                           |            |           |
|1      |Тақырып бойынша ауызша ақпарат.             |20          |МС         |
|       |Шығармашылық тапсырма. Глоссарий.           |            |           |
|       |“Утопия» және оның әлем әдебиетіндегі мәні. |            |           |
|2      |Тақырып бойынша ауызша ақпарат.             |20          |МС         |
|       |Шығармашылық тапсырма. Глоссарий. Король    |            |           |
|       |Артур туралы кельт әпсаналары.              |            |           |
|3      |Тақырып бойынша ауызша ақпарат.             |20          |МС         |
|       |Шығармашылық тапсырма. Глоссарий.  Робин Гуд|50          |СӨЖ        |
|       |туралы балладалар.                          |            |           |
|4      |Аударма талдау жасаумен бірге.              |20          |МС         |
|       |Тақырып бойынша ауызша ақпарат.             |            |           |
|       |Шығармашылық тапсырма. Глоссарий.           |            |           |
|       |У. Шекспира сонеттері ағылшын қайта өрлеуі  |            |           |
|       |поэзиясының шырқау шыңы ретінде             |50          |СӨЖ        |
|5      |Аударма талдау жасаумен бірге. Тақырып      |20          |МС         |
|       |бойынша ауызша ақпарат.  Шығармашылық       |            |           |
|       |тапсырма.                                   |            |           |
|       |Глоссарий.  Әлем әдебиетіндегі робинзонада  |            |           |
|6      |Тақырып бойынша ауызша ақпарат.             |20          |МС         |
|       |Шығармашылық тапсырма. Глоссарий.           |50          |СӨЖ        |
|7      |Межелік бақылау 1                           |         70 |           |
|       |8 апта мен 15 апта аралығындағы аудиториялық|30          |           |
|       |сабақтарға қатысу                           |            |           |
|8      |                                            |            |           |
|9      |Аударма талдау жасаумен бірге.              |20          |МС         |
|       |Тақырып бойынша ауызша ақпарат.             |            |           |
|       |Шығармашылық тапсырма. Глоссарий.  Г.Филдинг|            |           |
|       |- өз заманының көрнекті сыншысы.            |            |           |
|10     |Аударма талдау жасаумен бірге.              |20          |МС         |
|       |Тақырып бойынша ауызша ақпарат.             |            |           |
|       |Шығармашылық тапсырма. Глоссарий.           |            |           |
|       |19 ғасыр ағылшын әдебиетіндегі әйел тақырыбы|            |           |
|11     |Аударма талдау жасаумен бірге.  Тақырып     |20          |МС         |
|       |бойынша ауызша ақпарат. Шығармашылық        |            |           |
|       |тапсырма. Глоссарий. Лейкистер және         |            |           |
|       |революциялық романтиктер                    |50          |СӨЖ        |
|12     |Аударма талдау жасаумен бірге.  Тақырып     |20          |МС         |
|       |бойынша ауызша ақпарат. Шығармашылық        |            |           |
|       |тапсырма. Глоссарий.  Шытырман оқиғалы      |            |           |
|       |романның дамуы.                             |            |           |
|13     |Аударма талдау жасаумен бірге.              |10          |МС         |
|       |Шығармашылық тапсырма.                      |            |           |
|       |20 – ғасыр драматургиясының ерекшеліктері.  |            |           |
|14     |Тақырып бойынша ауызша ақпарат.             |10          |МС         |
|       |Глоссарий.                                  |            |           |
|       |20 – ғасыр поэзиясындағы соғыс тақырыбы     |50          |СӨЖ        |
|15     |Межелік бақылау 2                           |70          |           |
|8-9 апта аралығындағы балл жиынтығы                 |300         |           |
|Емтихан баллы                                       |400         |           |
|Академиялық мерзімдегі балл жиынтығы                |1000        |           |

«Ағылшын әдебиеті» бойынша міндетті түрде оқылатын әдебиеттер:
1.  G. Chaucer: “The Canterbury Tales”
2. Th. More: “Utopia”
3. W. Shakespeare: “Much Ado about Nothing”,“Twelfth Night”,   “A  Midsummer
Might’s Dream” ,“The Taming of the Shrew”,  “Romeo  and  Juliet”,   “Hamlet,
Prince  of  Denmark”,   “Othello,  the  Moor  of   Venice”,   “King   Lear”,
“Macbeth”,  “Sonnets”.
4. J. Milton: “Paradise lost”  5. D. Defoe: “Robinson Crusoe”  6. J.  Swift:
“Gulliver’s travels”
7. H. Fielding: “The History of Tom Jones” 8. G. G. Byron:  “Child  Harold’s
Pilgrimage”, “Don Juan”.
9. W. Scott:  “Ivanhoe”  10.  J.  Austen:  ‘Pride  and  Prejudice”  11.  Ch.
Dickens: “Oliver Twist”, “Dombey and  Son”,  “Great  Expectations”,   “David
Copperfield”. 12.  W. M. Thackeray: “The Vanity Fair”
13.  T. Hardy: “Tess of the d’Urbervilles”  14.  O. Wild:  “The  Picture  of
Dorian Gray”
15.  B. Shaw: “Mrs. Warren’s Profession”, “Widowers’ Houses” 16.   Sh.Bronte
«Jane Eyre»
17.  G. Greene: “The Quiet American”  18.  W.Golding: “Lord  of  the  Files”
19.  A.C.Doyle. “The Lost World”  20.  Jane  Austen  “Pride  and  Prejudice”
21. E.L. Voinich “The Gadfly”.

7 Әдебиет
7.1 Негізгі әдебиет:
7.1.1 История английской литературы /Михальская, Н.П. – 2006
7.1.2 История зарубежной литературы конца ХІХ-начала ХХ века /Гиленсон,
Б.А. – 2006
7.1.3  История английской литературы /Черноземова, Е.Н. – 2001
7.1.4.Романтизм в зарубежной литературе (Германия, Англия, Франция, США)
/Храповицкая, Г.Н. – 2003
7.1.5 T.D. Volosova “English Literature”,   Moscow, 2001
7.1.6  Tumbina O.V. “Lectures on English Literature”. S-P Karo, 2003
7.2 Қосымша әдебиет
7.2.1. Зарубежная литература конца Х1Х - начала ХХ века. В 2 т. Т.1 /под
ред.В.М.Толмачев / - 2007
7.2.2.  История зарубежной литературы XVII века / Под ред.  Н.Т.Пахсарьян  /
- 2007



Пәндер