Файл қосу
Мектеп қызметінің психологы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-14.05.01.20.03 | | | |/01-2010 | | | | | |Оқытушыға арналған пәннің|Редакция № 3 26.02.2010 | | |жұмыс оқу бағдарламасы | | | |«Психология мамандығына |орнына | | |кіріспе» |Редакция № 4 01.09.2010 | | «ПСИХОЛОГИЯ МАМАНДЫҒЫНА КІРІСПЕ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (5В050300 «Психология» мамандықтарына ) ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2010 Алғысөз 1. ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы А. Бураханова “___01___” _____09_____ 2010ж 2.ҚАРАЛДЫ 1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №__1____ «_01_»____09____ 2010 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Ш. Сатиева 2.2.ГФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №__1____ «_08_»____09____ 2010 жыл Төрағасы _______ Г. Колмогорова 2.3 Факультеттің ғылыми кеңесі отырысында талқыланды Хаттама №__1____ «_22_»____09____ 2010 жыл Төрағасы _______ А. Еспенбетов 3.БЕКІТІЛДІ 3.1.Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №_1_____ «_30_»___09_____ 2010 жыл ОӘК төрағасы, бірінші проректор_________ А. Молдажанова Мазмұны: 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы 5. Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы 8. Әдебиеттер 1.Қолданыс аймағы «Психология мамандығына кіріспе» пәні бойынша оқу әдістемелік кешен 5В050300-«Психология» мамандығы студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігімен, курс саясатымен, оқу процесі барысындағы студенттердің білуге және істеуге тиіс білімдерімен таныстырады. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады. 2.Нормативтік нұсқама. Осы «Психология мамандығына кіріспе» пәнінен оқу - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: 050503-«Психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 3.08.307-2006 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген. 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны. Бұл курстың негізгі мақсаты психология негіздерін игеруге, қойылған мақсатқа жетуде психологиялық факторлардың маңыздылығын, нарықтық қатынаста тұлғаның өзін ұстауға және ұмтылысқа икемдеуге жоғарғы санатты мамандарды дайындау. Сонымен қатар, бұл курс отандық және әлемдік психологияны қамти отырып, қазіргі жаңа әдістемемен қамтылған. 3.2. Пәннің мақсаты Психология мамандығына кіріспе пәннің мақсаты – студенттерге кәсіби іс- әрекеттеріне қажетті психологиялық білімнің негізін қалыптастыру. . Пәнді оқу барысында студенттер төмендегілерді білу тиіс; 3.3.Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: - Психология және оның категориялық аппараты туралы ұғым беру; - Психологиялық пәндердің мазмұнын ашып көрсету; - Психологияның басқа ғылымдармен байланысын көрсету; - Психологияны және психологиялық пәндердің әдістемесінің мәнін ашып көрсету. 3.4.Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: Психологиялық ғылымдар жүйесі туралы, оның қағидалары, міндеттері мен құрылымы; Психологиялық зерттеу әдістерін; Психологиялық ғылымның категориялық құрылымын; Психологиялық жағдайларға талдау жасай білу; Психологияны басқа ғылымдармен байланысын түсіну; Психологиялық білімін кәсіби әрекетінде қолдана алуы. 3.5. Курс пререквизиттері: Философия, жалпы психология 3.6.Курстың постреквизиті: Жеке адам писхологиясы, зоопсихология, психология тарихы, психологиялық практикум. Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Кур|Семестр |Кредит |ЛК | |с | |Саны |(сағ.) | | | | |лек |сем |Сөж |Сөжо | |1 |Жалпы ғылым |Жалпы ғылым сферасы. |2 |1 |3 |3 | | |туралы |Оның негізгі | | | | | | |сипаттама. |қызметі-тіршілік туралы| | | | | | | |білімді қалыптастыру, | | | | | | | |соның негізінде | | | | | | | |тіршіліктің бейнесін | | | | | | | |құрастыру. | | | | | |2 |Психология |Психология пәні және |2 |1 |3 |3 | | |ғылымының пәні |міндеттері. Психиканың | | | | | | |мен обьектісі. |рефлекторлық сипаты. | | | | | | | |Қазіргі заман | | | | | | | |психологиясының | | | | | | | |міндеттері. Ғылымдар | | | | | | | |жүйесіндегі орны. | | | | | |3 |Практикалық |Психоолгиялық қызметтің|2 |1 |3 |3 | | |психологтың |жұмысын ұйымдастыру. | | | | | | |кәсіби қызмет |Мектептегі | | | | | | |үлгісі. |психологиялық қызметтің| | | | | | | |жұмыс кезеңдері. | | | | | | | |Жұмыстың негізгі | | | | | | | |бағыттары. | | | | | |4 |Мектепке даярлық|Мектепке даярлықтың |2 |1 |3 |3 | | |жасындағы |психологиялық | | | | | | |балаларды |ерекшеліктері. Мектепке| | | | | | |зерттеу мақсаты.|даярлықты анықтайтын | | | | | | | |әдістемелермен | | | | | | | |таныстыру. | | | | | |5 |Бастауыш сынып |Бірінші сынып |2 |1 |3 |3 | | |оқушыларына |оқушыларына кездесетін | | | | | | |психологиялық |қиыншылық түрлері. | | | | | | |көмек көрсету |Мектепке бейімделу | | | | | | | |мәселесі. | | | | | |6 |Жеткіншектерге |Жеткіншек кезеңге |2 |1 |3 |3 | | |психологиялық |психологиялық | | | | | | |көмек көрсету |сипаттама. өтпелі жас | | | | | | | |кризисі. Кеңес берудің | | | | | | | |ерекшеліктері | | | | | |7 |Жасөспірімдерге |Жасөспірімдік шақ |2 |1 |3 |3 | | |психологиялық |психологиясының | | | | | | |көмек көрсету |сипаттамасы. Кәсіби | | | | | | | |бағдалану мәселесі. | | | | | | | |Мамандықтаңдау. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |8 |Психологтың |Мұғалім, педагог және |2 |1 |3 |3 | | |басқа |оқытушы ұғымдарына | | | | | | |мамандармен |психологиялық тұрғыдан | | | | | | |өзара байланысы:|сипаттама беру. Осы | | | | | | |мұғалім |ұғымдардың бір-бірінен | | | | | | |(педагог) және |айырмашылығы | | | | | | |психолог. | | | | | | |9 |Психолог және |Заң тәжірибесінде әр |2 |1 |3 |3 | | |құқықтық |түрлі қызмет түрлері | | | | | | |практика. |бар. Психологиялық | | | | | | | |ақпараттар | | | | | | | |параметрлері. Тергеу | | | | | | | |және адвокаттық | | | | | | | |тәжірибе. Осыған | | | | | | | |байланысты психолог | | | | | | | |мінез-құлықтың түрлі | | | | | | | |модельдерін жасайды. | | | | | |10 |Дәрігер және |Психологтың да, |2 |1 |3 |3 | | |психолог |дәрігердің де зерттеу | | | | | | | |обьектісі – клиент және| | | | | | | |оның қоршағандары. | | | | | | | |Олардың екеуі де | | | | | | | |клиенттің ішкі | | | | | | | |денсаулығын зерттеумен | | | | | | | |айналысады. | | | | | |11 |Әлеуметтік |әлеуметтік қызметкер |2 |1 |3 |3 | | |қызметкер және |дегеніміз кім? Ол | | | | | | |психолог |қандай қызмет атқарады.| | | | | | | |әлеуметтік қызметкер | | | | | | | |және психолог. | | | | | |12 |Психолог |Әдіс және әдістеменің |2 | |2 |2 | | |қызметінің |айырмашылығы. | | | | | | |негізгі |Психологиялық диагноз. | | | | | | |бағыттары: |Психолгиялық | | | | | | |психологиялық |диагностикалық | | | | | | |диагностика |зерттеудің үш негізгі | | | | | | |туралы түсінік |этапы. | | | | | |13 |Білім |Тұлғаға білім беру, | |1 |1 |1 | | |саласындағы |тәрбиелеу, дамыту | | | | | | |психолог |іс-әрекеттері. Мектеп | | | | | | |қызметінің |психологы. Бала бақша | | | | | | |ерекшеліктері |психологы. Балалар | | | | | | | |үйіндегі психолог | | | | | | | |қызметінің | | | | | | | |ерекшеліктері. | | | | | | | |Психология пәнінің | | | | | | | |оқытушысы.Отбасы | | | | | | | |психологы. | | | | | |14 |Психологиялық |Психологиялық |2 | |2 |2 | | |коррекцияға |коррекцияға | | | | | | |кіріспе |маман-психологтың | | | | | | | |түзету жұмыстарының | | | | | | | |мазмұны жатады. | | | | | |15 |Өндірістік |Эргономика түсінігі. | |1 |1 |1 | | |саладағы |Әскери салалардағы | | | | | | |психолог қызметі|психолог қызметі. | | | | | | | |Басқару саласындағы | | | | | | | |психолог. | | | | | | | |Тренинг-менеджер. | | | | | | | |Ұйымдастырушы психолог.| | | | | | | |Кеңес беруші психолог. | | | | | | | |Саясаттанушы-психолог. | | | | | |16 |Психотерапияға |Психотерапия – |2 | |2 |2 | | |жалпы сипаттама |психикалық және | | | | | | | |психосоматикалық | | | | | | | |ауруларды психологиялық| | | | | | | |құралдармен емдеу. | | | | | |17 |Денсаулық сақтау|Тұрғындардың | |1 |1 |1 | | |саласындағы |психологиялық | | | | | | |психолог қызметі|жағдайларының жағымды | | | | | | | |деңгейлері. | | | | | | | |Психологиялық денсаулық| | | | | | | |сақтау. Медицина | | | | | | | |саласындағы психолог | | | | | | | |мамандардың түрлері. | | | | | |18 |Психологиялық |Кеңес беру дегеніміз |2 | |2 |2 | | |кеңес беру |не? Кеңес берудің | | | | | | |түсінігі |стадиялары. Интервью | | | | | | | |–кеңес берудің негізгі | | | | | | | |әдісі ретінде. | | | | | |19 |Психолог |Мамандықтағы этикалық | |1 |1 |1 | | |қызметінің |проблемалар. Психолог | | | | | | |этикалық |қызметіне қойылатын | | | | | | |нормалары |негізгі этикалық | | | | | | | |талаптар.Кәсіби | | | | | | | |қарым-қатынас | | | | | | | |этикасы.Психологтардың | | | | | | | |этикалық кодекстерді | | | | | | | |қолдану кезінде болатын| | | | | | | |қиындықтары. | | | | | | | | |30 |15 |45 |45 | 5 СӨЖ тақырыптарының тізімі 1. Ғылымдар классификациясы. 2. Психология ғылымының даму иарихы. 3. Психологтың негізгі жұмыс бағыттары 4. Мектепке психологиялық даярлық. 5. Мектепке бейімделу мәселелері. 6. 13 жас дағдарысы. 7. Алғашқы махаббат сезімдері. 8. Педагогтың психологиялық портреті. 9. Психолог құқықтыры мен міндеттері. 10. Медициналық психологияға кіріспе. 11. Әлеуметтік педагогика және психология жайлы сараптама. 12. Психодиагностқа қойылатын талаптар. 13. Психокоррекция түрлері. 14. Ойын терапиясы. 15. Кеңес беру түрлері. 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы: Кесте 3 Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы | |Тақырыптар |Көрнекіліктер,|Өздік оқуға |Бақылау | | | |ТСО, |арналған |формасы | | | |плакаттар, |сұрақтар | | | | |лабораториялық| | | | | |стенд | | | |Дәрістер |Практикалық | | | | | |(семинар) | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Жалпы ғылым туралы |Жалпы ғылым |Таблица |Танудың |Конспект | |сипаттама. |туралы сипаттама.| |формалары | | |Психология ғылымының |Психология |Оқулықтар | Психология |Реферат | |пәні мен обьектісі. |ғылымының пәні | |тарихы | | | |мен обьектісі. | | | | |Практикалық |Практикалық |Схема |Психологтың |Схема | |психологтың кәсіби |психологтың | |негізгі | | |қызмет үлгісі. |кәсіби қызмет | |жұмыс | | | |үлгісі. | |бағыттары | | |Мектепке даярлық |Мектепке даярлық |«Миға шабуыл» |.Психологиял|Баяндама | |жасындағы балаларды |жасындағы |әдістемесі |ық | | |зерттеу мақсаты. |балаларды зерттеу| |даярлықтың | | | |мақсаты. | |түрлері | | |Бастауыш сынып |Бастауыш сынып |«БББ» |Мектепке |Конспект | |оқушыларына |оқушыларына |әдістемесі. |барумен | | |психологиялық көмек |психологиялық | |байланысты | | |көрсету |көмек көрсету | |болатын | | | | | |қиыншылықтар| | |Жеткіншектерге |Жеткіншектерге |Жас |Он үш жас |Реферат | |психологиялық көмек |психологиялық |ерекшклігіне |дағдарысы. | | |көрсету |көмек көрсету |байланысты | | | | | |оқулықтар. | | | |Жасөспірімдерге |Жасөспірімдерге |Пікір-талас |Алғашқы |Пікір-талас | |психологиялық көмек |психологиялық | |махаббат | | |көрсету |көмек көрсету | |сезімдері | | |Мұғалім (педагог) және|Мұғалім (педагог)|Таблица |Педагогтың |Таблица | |психолог. |және психолог. | |психологиялы| | | | | |қ портреті | | |Психолог және құқықтық|Психолог және |Салыстырмалы |Психолог |Конспект | |практика. |құқықтық |анализ. |құқықтыры | | | |практика. | |мен | | | | | |міндеттері. | | |Дәрігер және психолог |Дәрігер және |«Қос жазба |Пациент пен |Салыстырмалы| | |психолог |күнделігі». |клиенттің |анализ | | | | |айырмашылығы| | | | | |. | | |Әлеуметтік қызметкер |Әлеуметтік |Әлеуметтануға |Әлеуметтік |Конспект | |және психолог |қызметкер және |арналған |педагогика | | | |психолог |әдебиеттермен |және | | | | |таныстыру. |психология | | | | | |жайлы | | | | | |сараптама | | |Психологиялық |Психологиялық |Оқулықтар |Психодиагнос|Баяндама | |диагностика |диагностика | |тқа | | | | | |қойылатын | | | | | |талаптар. | | |Психологиялық |Психологиялық |Оқулықтар |Психокоррекц| Реферат | |коррекция |коррекция | |ия түрлері. | | |Психотерапия |Психотерапия |Рольдік |Ойын |Рольдік | | | |ойындар. |терапиясы |ойындар | |Психологиялық кеңес |Психологиялық |Таблица. |Кеңес беру | Конспект | |беру. |кеңес беру. | |түрлері. | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы: Кесте 4 - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны |Студенттер |Қамтамасыз | | |құралдар атауы | |саны |ету пайызы | | | | | | | |1 |Абрамова Г.С. Практическая |1 |9 | | | |психология. Екатеринбург, | | | | | |1998. | | | | |2 |Гриншпун И.Б. Введение в |2 |9 | | | |психологию. М. 1994. | | | | |3 |Гипенрейтер Ю.Б. Введение в|1 |9 | | | |общую психологию. М. 1988. | | | | |4 |Дубровина И. В. |1 |9 | | | |Практическая психология | | | | | |образования. М., 2006. | | | | |5 |Психолог: введение в |1 |9 | | | |профессию. Под ред. Е.А. | | | | | |Климова. М., 2007. | | | | | | |1 |9 | | 9. Негізгі әдебиеттер: Абрамова Г.С. Практическая психология. Екатеринбураг, 1998. Гриншпун И.Б. Введение в психологию. М. 1994. Гипенрейтер Ю.Б. Введение в общую психологию. М. 1988. Дубровина И. В. Практическая психология образования. М., 2006. Гальперин П.Я. Введение в психологию. М. 1976. Психолог. Введение в профессию./Под ред. профессора Е.А. Климова. М., 2007 Психологическая служба в современном образований. Рабочая книга. /Под ред. И.В. Дубровиной. М., 2009 Қосымша әдебиеттер. Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. словарь-справочник по психодиагностике. Киев, 1990. Годфура Ж. Что такое психология. М. 1992 Рудестам К. Групповая психотерапия. М. 1990
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz