Файл қосу

Курстың пәнді оқытудағы міндеті




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                       |
|СМК құжатының 3-деңгейі   |ОӘК             |ОӘК 042-Х.1.ХХ/02-2013     |
|ОӘК                       |№1 басылым      |                           |
|«Композиция және түстану» |10.01.2013      |                           |
|пәнінің  студенттерге     |                |                           |
|арналған жұмыстық оқу     |                |                           |
|бағдарламасы              |                |                           |










                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН

                          «Композиция және түстану»


                   5В012000 – «Кәсіптік білім» мамандығына

                        СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ
                            ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ











































                                    Семей
                                    2013

                                  Алғы сөз

1 әзірлеген
Құрастырған ___________  «10»     12    2013 ж.Татиев Т.А.,
«Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының аға оқытушысы

2  ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында.
Хаттама № _____, «_____» ______________ 2013 ж.,
Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/

2.2  Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2013 ж.,
Төраға ____________________ /                           /

3  БЕКІТІЛГЕН
Университетінің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  келісіліп,  баспаға
ұсынылды

Хаттама № ____,  «_____» ____________________ 2013 ж.
ОӘК төрайымы __________ /                              /

БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН




























                                   Мазмұны
|1 Жалпы жағдайы                                               |           |
|2 Пәннің мазмұны және сабақтың түріне қарай сабақ бөлу        |           |
|3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы                          |           |
|4 Курсттың форматы                                            |           |
|5 Курстың саясаты                                             |           |
|6 Баға қою тәсілі                                             |           |
|7 Әдебиет                                                     |           |









































1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ

1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
Татиев Т.А., аға оқытушы
«Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы
Ақпарат - № 2 оқу корпусы
Сабақ өткізілетін орны –№ 407 аудитория
Пән бойынша кредиттер саны - 4

1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы
Пәннің мақсаты- композициялық негізгі заңдылықтарын, мәнерлі  мүмкіндіктерін
меңгеру;  комопзиция  қасиеттерімен  құралдарын   көркемдік   образын   құру
барысында  қолдану  дағдының  дамуы,  студенттің  шығармашылық   мүмкіндігін
дамыту.
 «Кәсіптік білім» мамандық студенттеріне кексіндеме материалдары:  акварель,
гуашьпен жұмыс істеу  тәсілдерін  үйрету,  кескіндеме  техникаларын  үйрету.
Түстаңдауда студенттің  эстетикалық  талғамын  қалыптастыру,  түстерді  көре
білуге үйрету.

3.2 Курстың пәнді оқытудағы міндеті:
Бояу  түрлерімен  жұмыс  істей  алатын  оның  қасиеттерін  және  сурет  салу
әдістерін білетін мамандарды дайындау.

3.3 Пәнді негізгі оқыту мақсаты:
Пәннің   мақсаты   –   кескіндеменің   бейнелеу   мүмкіндіктерінің   негізгі
заңдылықтарын игеру, живопись құралдарының  көмегімен  реалистік  бейнелерді
салу.  Натураның  көлемі  мен  кеңістіктегі  кейпін  шыншылдықпен  бейнелеу,
бейненің   көркемдік   –мәнерлігіне   жету.    Студенттердің    шығармашылық
мүмкіндігін дамыту.

1.5 Оқу нәтижесі:
Студент пәнді оқып тамандағанда:
- білу – бояу түрлері, оның қасиеттері , қағаздың сапалық түрлерін білу;
- игеру –сурет салу әдістерін;
- қабылдау – сурет  салуда  керекті  әр  түрлі  құралдармен,  техникалармен,
материалдармен;
- істей алу –акварель, майлы бояу, темпера, гуашь техникасында;
- ұғу - реңдік көре білуді;
- болу –сәндік қолданбалы өнері пәнін өткізу мен  ұйымдастыруға  тәжірибелік
кеңестер;
- ұғып алу  –бояумен  сурет  салудағы  негізгі  теориялық  және  тәжірибелік
білімдерді.

1.6 Курстың пререквизиттері: -жоқ

1.7 Курстың постреквизиттері:
- Шығармашылық жұмыстарды орындау;
- Педагогикалық практика;
- Кәсіптік қызмет;




2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ. САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ
                                                                     Кесте 1
|№   |Тақырып                |Сағаттар                  |Әдебиет           |
|р/с |                       |                          |                  |
|    |                       |ДС  |ЗС   |ТС     |СӨЖ     |                  |
|1   |2                      |3   |4    |5      |6       |7                 |
|1   |Формалдық композиция.  |    |     |3      |6       |Беда              |
|    |                       |    |     |       |        |Г.В.Живопись.М.,19|
|    |                       |    |     |       |        |86                |
|2   |Композициялық орталығы |    |     |6      |12      |Алехин А.Д. О     |
|    |                       |    |     |       |        |языке             |
|    |                       |    |     |       |        |изобразительного  |
|    |                       |    |     |       |        |искусства.-:      |
|    |                       |    |     |       |        |«Знание» Серия    |
|    |                       |    |     |       |        |Искусство,1973-47с|
|    |                       |    |     |       |        |.                 |
|3   |Симметрия. Асимметрия. |    |     |6      |12      |Зайцев А.С. Наука |
|    |Тепетеңдік. Статика.   |    |     |       |        |о цвете и         |
|    |Динамика.              |    |     |       |        |живописи.-М.,1986 |
|4   |Метр, ырғақ, қозғалыс  |    |     |6      |12      |Арнхейм Р.        |
|    |пен тыныштықты көрсету |    |     |       |        |Искусство и       |
|    |заңдылықтары.          |    |     |       |        |визуальное        |
|    |                       |    |     |       |        |восприятие.-М.:   |
|    |                       |    |     |       |        |Наука.-1974.-392с.|
|    |Қарама-қарсылық,       |    |     |6      |12      |Зайцев А.С. Наука |
|    |өзгешілік.             |    |     |       |        |о цвете и         |
|    |                       |    |     |       |        |живописи.-М.,1986 |
|5   |Түс- композиция құралы |    |     |6      |12      |Беда Г.В.Основы   |
|    |ретінде.               |    |     |       |        |изобразительной   |
|    |                       |    |     |       |        |грамоты: Рисунок, |
|    |                       |    |     |       |        |живопись,         |
|    |                       |    |     |       |        |композиция. 2-е   |
|    |                       |    |     |       |        |изд.-М.:          |
|    |                       |    |     |       |        |Просвещение, 1981.|
|6   |Түстердің              |    |     |6      |12      |Беда Г.В.Живопись |
|    |қарамақарсылығы және   |    |     |       |        |и ее              |
|    |қосалқы түстер.        |    |     |       |        |изобразительные   |
|    |                       |    |     |       |        |средства.-М.:     |
|    |                       |    |     |       |        |Просвещение,      |
|    |                       |    |     |       |        |1977.-187с.       |
|7   |Абстаркциялық          |    |     |6      |12      |Арнхейм Р.        |
|    |композиция             |    |     |       |        |Искусство и       |
|    |                       |    |     |       |        |визуальное        |
|    |                       |    |     |       |        |восприятие.-М.:   |
|    |                       |    |     |       |        |Наука.-1974.-392с.|

3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЫ
- пәнді игерудегі уақыт мерзімін дұрыс пайдалана білу;
- студенттің жұмыс істеу жағдайын реттей білу;
- оқу – әдістемелік кешенін дұрыс пайдалана білуге үйрету;
- емтиханға, сынаққа дайындалу барысына кеңес беру.
Студенттер тапсырманы алғаннан  кейін,  үйде  берілген  тапсырманы  орындап,
оқытушыға көрсетеді. Оқытушыдан консультация алған соң тапсырманы  орындауға
болады.


4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ
Курстың форматына тәжірибелік сағаттар, СӨЖ  сабақтары жатады.


5 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ
-тәжірибелік сабақтарға кешікпей келу;
-себепсіз сабақтан босатпау, ауырып қалған  себебінде  медициналық  анықтама
әкелу;
-босатылған сабақтарды оқытушымен келісілген уақытта  босатылған  сабақтарды
тапсыру, тапсырмаған жағдайда бағалары төмендейді;
-оқу сабақтарына белсенді қатысу, оқу әдістеріне шығармашылық түрде қарау;
-СӨЖ берілген тапсырмаларды өздігінен уақытында орындау;

6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ

                          «Композиция және түстану»
                         пәні бойынша баллдарды бөлу
                                                                     Кесте 2
|Апта     |Бақылау түрі              |Баллдардың      |Ескерту           |
|         |                          |барлығы         |                  |
|1        |2                         |3               |4                 |
|1-7      |Аудиториялық сабақтарға   |30              |                  |
|         |дайындық және қатысу      |                |                  |
|1-6      |Тәжірибелік сабақтар      |96              |Тәжірибелік жұмыс |
|         |бойынша ағымдағы бақылау  |                |                  |
|1-6      |СӨЖ сабақтар бойынша      |114             |Тәжірибелік жұмыс |
|         |ағымдағы бақылау          |                |                  |
|1 аралық бақылау                    |60              |                  |
|1-7      |Аудиториялық сабақтарға   |30              |                  |
|         |дайындық және қатысу      |                |                  |
|1-6      |Тәжірибелік сабақтар      |105             |Тәжірибелік жұмыс |
|         |бойынша ағымдағы бақылау  |                |                  |
|1-6      |СӨЖ сабақтар бойынша      |105             |Тәжірибелік жұмыс |
|         |ағымдағы бақылау          |                |                  |
|2 аралық бақылау                    |60              |Тәжірибелік жұмыс |
|8-15 апта бойынша оқудың нәтижесінің|300             |                  |
|барлық баллы                        |                |                  |
|Емтихандағы балл жиыны              |400             |Тәжірибелік       |
|                                    |                |жұмыстарды        |
|                                    |                |талқылау          |
|Академиялық кезендегібалл жиыны     |1000            |                  |


7 ӘДЕБИЕТ

7.1 Беда Г.В.Живопись.М.,1986
7.2  Алехин  А.Д.  О  языке  изобразительного  искусства.-:  «Знание»  Серия
Искусство,1973-47с.
7.3 Зайцев А.С. Наука о цвете и живописи.-М.,1986
7.4 Арнхейм Р. Искусство и визуальное восприятие.-М.: Наука.-1974.-392с.
7.5 Беда Г.В.Живопись и ее изобразительные средства.-М.: Просвещение, 1977.-
187с.
7.6 Беда Г.В.Основы изобразительной грамоты: Рисунок, живопись,  композиция.
2-е изд.-М.: Просвещение, 1981.

8 Қосымша әдебиет
     1. Волков Н.Н. Композиция в живописи.-М.: Искуство, 1977.-263с.
     2. Волков Н.Н.Восприятие картины. 2-е изд., доп.М.: Просвещение, 1976.-
        32с.
     3. Выготский В.С. Психология искусства. 2-е изд., доп.- М.: Искусство,
        1968.-576с.
     4. Зайцев А.С. Наука о цвете и живопись. М.: Искусство, 1986.-158с.
     5. Кардовский Д.Н. Об искусстве: Воспоминания, статьи, письма.-М.:
        Академия художествСССР, 1960.
     6. Кибрик Е.А.. Об искусстве и художниках. М.: АХ СССР, 1961.-311с.
     7. Костин В.И., Юматов В.А. Язык изобразительного искусства.- М.:
        Знание, 1978.-110с.
     8. Мейлах Б.С.Взаимодействие искусств и задачи художественного
        творчества //Вопросы литературы. 1964.-№3.С.3-16.



Пәндер