Файл қосу

Қазақ педагогика тарихындағы педагогикалық идеалар мен мектеп



|ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ                       |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ  АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                     |
|3-деңгейлі  СМЖ құжаты                 |ПОӘК            |ПОӘК  042-18.19-1 /2013|
|  ПОӘК  «Педагогика»                   |____2013 жылғы  |                       |
|пәнінің оқытушыға  арналған  жұмыс     |№  2 басылым    |                       |
|бағдарламасы                           |                |                       |








                              «Педагогика» пәні

         5В010100 – Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу  мамандығы
      5В010200 – Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мамандығы
                           5В10600-Музыкалық білім
                           5В012000-Кәсіптік білім
                     5В010300-Педагогика және психология
                5В010700 – Бейнелеу өнері және сызу мамандығы




                ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ














                                                        СЕМЕЙ

                                                           2013ж
1.ӘЗІРЛЕГЕН:
Құрастырушы:  28.08.2013
Кабдуалиева А.Ж. педагогика  кафедрасының аға оқытушысы, педагогика
ғылымдарының магистрі ___________________

2.ТАЛҚЫЛАНДЫ:
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды.
Хаттама № 1    04.09.2013ж.
Кафедра меңгерушісі: ______________ Джанбубекова М.З.

2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында.
Хаттама № 1     05. 09.2013ж.
Төрайымы: ________________________ Ахметова Т.Ш.

3. Бекітілді
Семей  қаласының   Шәкәрім   атындағы   мемлекеттік   университетінің   Оқу-
әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды.
Хаттама № 1     18.09.2013ж.
ОӘК төрайымы:  ___________________ Искакова Г.К.













                                      1
















                                  2 Мазмұны


1 Қолданыс аясы
                    4
2 Нормативтік сілтемелер
              4
3 Жалпы ережелер
                  4
4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль)
        5-6
5 Студенттің  өздік жұмысының тақырыптары                              7

6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы
        7-9
7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы       9-10
8 Әдебиеттер
                      10-11
































1 ҚОЛДАНЫС  АЯСЫ
        «Педагогика»  пәнінің  оқу-әдістемелік  кешенінің  құрамына  кіретін
оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы  5В010100  –  Мектепке  дейінгі
оқыту және тәрбиелеу  мамандығы, 5В010200 –  Бастауышта  оқыту  педагогикасы
мен әдістемесі мамандығы, 5В10600-Музыкалық білім, 5В012000-Кәсіптік  білім,
5В010300-Педагогика және психология, 5В010700 –  Бейнелеу  өнері  және  сызу
мамандығының студенттеріне арналған.

2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
Осы  «Педагогика» пәнінің оқытушыға  арналған  жұмыс  бағдарламасы  берілген
пән  бойынша  оқу  үрдісін  ұйымдастырудың  тәртібін  төмендегі  нормативтік
құжаттар негізінде жүзеге асырады: 5В010100 – Мектепке  дейінгі  оқыту  және
тәрбиелеу, 5В010200 – Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі, 5В10600-
Музыкалық   білім,   5В012000-Кәсіптік   білім,   5В010300-Педагогика   және
психология, 5В010700 – Бейнелеу өнері және сызу мамандығының  ҚР Білім  және
министрлігінінің 2011ж 08 тамыздағы
 № 349 бұйрығы мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты;
- СТУ 042-ГУ-4-2013 Стандарт университета «Общие требования к  разработке  и
оформлению учебно-методических комплексов дисциплин»;
- ДП  042-1.01-2013  Документированная  процедура  «Структура  и  содержание
учебно-методических комплексов дисциплин».
- МР 042-1.01-2013 «Методические рекомендации по  разработке   и  оформлению
учебной программы дисциплины»

3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:
Болашақ  мамандарды  педагогиканың   әдіснамалық   негіздерімен   таныстыру;
студенттерде тұтас  педагогикалық  процесс  жөнінде  педагогикалық  білімдер
жүйесін қалыптастыру; білім  беру  жүйесінің  дамуын,  тәрбие  мен  оқытудың
мазмұнын ғылыми негіздеу; педагогикалық ойлауын қалыптастыру.
3.2 Курстың  мақсаты:
   Студенттердің адамдардың өмір іс-әрекетінің  педагогикалық  аспектілеріне
студенттердің зейін аудару, педагогикалық процесті  тұлғаның  өзінің  тиімді
дами  алуын  мүмкін  ететіндей  ұйымдастыруда  педагогикалық  білімдер   мен
біліктердің жүйесімен қаруландыру.
 Пәнді оқыту міндеттері:
-негізгі педагогикалық теориялар туралы жалпы білім беру;\
-өзекті методологиялық жағдайлармен, қазіргі  жағдайда  білім  беру,  оқыту,
тәрбиелеу,
-мектептану процесстерінің мәнімен мазмұнын бүгінгі  уақыттың  сұраныстарына
сәйкес жауап беретіндей тұрғыдан түсіндіру;
-білім берудің жаңа технологияларын игерту;
-қазіргі   заманғы   педагогикалық   зерттеулер   жүргізудің    дағдыларымен
таныстыру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білуге тиіс :
- педагогикалық негізгі ұғымдарды;
      -педагогика ғылымының негізгі міндеттері мен принциптерін;
      -педагогикалық үрдістің заңдылықтарымен қағидаларын;
    -мұғалімнің кәсіби педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін;
    -теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануды;
-оқу-тәрбие процесінің технологиясын.
Іскерлігі:
- әлеуметтік өмірдің түрлі аумағын ескере отырып, педагогиканы
өз бетінше жүргізу және тиімді жолдарын құрып өңдеу; сандық-сапалық  талдау,
нәтижелерін интерпретациялау.
Дағдысы:
- педагогика  әдістер түрлері, оларды қолдана алу;
-  педагогика басқа ғылымдармен байланысын түсіну;
-   педагогика бойынша білімін кәсіби әрекетінде қолдана алуы.

Курстың  пререквизиттері:   оқылатын  пәнді  игеру  үшін  студент  философия
негіздерін, тарих, психология, мәдениеттану  пәндерін  білу  қажет.  Сонымен
қатар, талдау,  саралау,  салыстыру,  пайымдау  және  тұжырымдау  тәсілдерін
меңгеру тиіс.

Пәннің   постреквизиттері:   оқыту   барысында   білімдерді    педагогикада,
педагогика тарихында, этнопедагогикада қолдану.

3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
|Курс  |Семестр  |Кредит |Дәріс |Тәж  |ОСӨЖ   |СӨЖ    |Барлығы  |Бақылау  |
|      |         |       |      |     |       |       |         |форма    |
|1     |2        |3      |4     |5    |6      |7      |8        |9        |
|1     |2        |3      |30    |15   |22,5   |67,5   |135      |емтихан  |

4 ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫНЫҢ МАЗМҰНЫ
|          Тақырыптардың атауы мен мазмұны                          |Сағат   |
|                                                                   |саны    |
|Дәріс сабақтар                                                               |
|Мұғалімнің педагогикалық ойлауын қалыптастырудағы педагогика       |3       |
|тарихы.                                                            |        |
|Педагогиканың әдіснамалық негіздері.Адамзат дамуының ерте          |        |
|кезеңдеріндегі оқыту мен тәрбиелеу.                                |        |
|Шетелдік педагогика тарихындағы  педагогикалық идеалар мен мектеп, |2       |
|тәрбие. Қазақ   педагогика тарихындағы педагогикалық идеалар мен   |        |
|мектеп.                                                            |        |
|Қазақстандағы кеңес кезеңдегі (1917-1991жж.) педагогика ғылыми  мен|3       |
|білім жүйесі. Қазақстанның тәуелсіздік жылдарындағы  педагогика    |        |
|ғылымы мен білім жүйесі.                                           |        |
|Мұғалімдерді кәсіби  даярлаудың педагогикалық теориясы. Педагогика |3       |
|-адамды  тәрбиелеу туралы ғылым.                                   |        |
|Мұғалімдердің оқушылардың негізгі құдіреттіліктерін қалыптастыруға |        |
|дайындығы  оның кәсіби  табысты қызметінің шарты ретінде.          |        |
|Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің  мәні мен мазмұны. Жеке тұлғаны |5       |
|тәрбиелеу , қалыптастыру дамыту факторлары. Тұтас педагогикалық    |        |
|процестің мәні.                                                    |        |
|Тәрбиелеу мақсаттары, оның  әлеуметтік шарттары. Әлеуметтендіру    |4       |
|педагогикалық құбылыс ретінде. Педагогикалық процестегі  мұғалім   |        |
|мен оқушылар ұжымының өзара  байланысы және өзара әрекеті.         |        |
|Отбасылық тәрбие  негіздері                                        |2       |
|Оқыту үрдісі: мақсаты, міндеттері, қызметі. Оқыту                  |4       |
|әдістері,формалары, ұстанымдары, заңдары.                          |        |
|Қазіргі педагогикалық  технологиялар                               |2       |
|Мектепті басқару және менеджмент. Мектептегі әдістемелік қызмет    |2       |
|және мұғалімдерді аттестациялау.                                   |        |
|Тәжірибелік сабақтар                                                         |
|Қазақстандағы кеңес кезеңдегі (1917-1991жж.) педагогика ғылыми  мен|1       |
|білім жүйесі. Қазақстанның тәуелсіздік жылдарындағы  педагогика    |        |
|ғылымы мен білім жүйесі.                                           |        |
|Мұғалімдерді кәсіби  даярлаудың педагогикалық теориясы. Педагогика |2       |
|-адамды  тәрбиелеу туралы ғылым.                                   |        |
|Мұғалімдердің оқушылардың негізгі құдіреттіліктерін қалыптастыруға |        |
|дайындығы  оның кәсіби  табысты қызметінің шарты ретінде.          |        |
|Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің  мәні мен мазмұны. Жеке тұлғаны |2       |
|тәрбиелеу , қалыптастыру дамыту факторлары. Тұтас педагогикалық    |        |
|процестің мәні.                                                    |        |
|Тәрбиелеу мақсаттары, оның  әлеуметтік шарттары. Әлеуметтендіру    |2       |
|педагогикалық құбылыс ретінде. Педагогикалық процестегі  мұғалім   |        |
|мен оқушылар ұжымының өзара  байланысы және өзара әрекеті.         |        |
|Отбасылық тәрбие  негіздері                                        |2       |
|Оқыту үрдісі: мақсаты, міндеттері, қызметі. Оқыту                  |2       |
|әдістері,формалары, ұстанымдары, заңдары.                          |        |
|Қазіргі педагогикалық  технологиялар                               |2       |
|Мектепті басқару және менеджмент. Мектептегі әдістемелік қызмет    |2       |
|және мұғалімдерді аттестациялау.                                   |        |

5  СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ
1.Мұғалімнің педагогикалық ойлауын қалыптастырудағы педагогика тарихы.
     2.Педагогиканың    әдіснамалық    негіздері.Адамзат    дамуының    ерте
кезеңдеріндегі оқыту мен тәрбиелеу.
    3.Адамзат дамуының ерте кезеңдеріндегі оқыту мен тәрбиелеу.
   4.Шетелдік педагогика  тарихындағы   педагогикалық  идеалар  мен  мектеп,
тәрбие.
   5.Қазақ   педагогика тарихындағы педагогикалық идеалар мен мектеп.
  6.Қазақстандағы кеңес  кезеңдегі  (1917-1991жж.)  педагогика  ғылыми   мен
білім жүйесі.
7.Қазақстанның  тәуелсіздік  жылдарындағы   педагогика  ғылымы   мен   білім
жүйесі.
8.Мұғалімдерді кәсіби  даярлаудың педагогикалық теориясы.
9.Педагогика -адамды  тәрбиелеу туралы ғылым.
  10..Мұғалімдердің  оқушылардың  негізгі  құдіреттіліктерін  қалыптастыруға
дайындығы  оның кәсіби  табысты қызметінің шарты ретінде
   11.Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің  мәні мен мазмұны.
   12.Жеке тұлғаны  тәрбиелеу , қалыптастыру дамыту факторлары.
   13.Тұтас педагогикалық процестің мәні
   14.Тәрбиелеу мақсаттары, оның  әлеуметтік шарттары.
   15.Әлеуметтендіру педагогикалық құбылыс ретінде.
  16.Педагогикалық  процестегі   мұғалім   мен   оқушылар   ұжымының   өзара
байланысы және өзара әрекеті
    17.Отбасылық тәрбие  негіздері
    18.Оқыту үрдісі: мақсаты, міндеттері, қызметі.
    19.Оқыту әдістері,формалары, ұстанымдары, заңдары.
    20.Қазіргі педагогикалық  технологиялар
    21.Мектепті басқару және менеджмент.
    22.Мектептегі әдістемелік қызмет және мұғалімдерді аттестациялау.

6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ

|Дәріс сабағының                 |Көрнекі құралдар,|Өз бетімен     |Бақылау түрі|
|тақырыбы                        |плакаттар,       |дайындалу      |            |
|                                |лаборатория-лық  |сұрақтары      |            |
|                                |стендтер         |               |            |
|1                               |4                |5              |6           |
|Мұғалімнің педагогикалық ойлауын|Дәріс тезисі,    |Сөздіктер      |Жазбаша,    |
|қалыптастырудағы педагогика     |сызба нұсқа      |мен жұмыс      |ауызша      |
|тарихы.                         |                 |               |            |
|Педагогиканың әдіснамалық       |                 |               |            |
|негіздері.Адамзат дамуының ерте |                 |               |            |
|кезеңдеріндегі оқыту мен        |                 |               |            |
|тәрбиелеу.                      |                 |               |            |
|Шетелдік педагогика тарихындағы |Дәріс тезисі,    |               |Жазбаша,    |
|педагогикалық идеалар мен       |сызба нұсқа      |               |ауызша      |
|мектеп, тәрбие. Қазақ           |                 |               |            |
|педагогика тарихындағы          |                 |               |            |
|педагогикалық идеалар мен       |                 |               |            |
|мектеп.                         |                 |               |            |
|Қазақстандағы кеңес кезеңдегі   |Дәріс тезисі,    |Оқулықтармен   |Жазбаша,    |
|(1917-1991жж.) педагогика ғылыми|сызба нұсқа,     |жұмыс          |ауызша      |
|мен білім жүйесі. Қазақстанның  |кесте            |               |            |
|тәуелсіздік жылдарындағы        |                 |               |            |
|педагогика ғылымы мен білім     |                 |               |            |
|жүйесі.                         |                 |               |            |
|Мұғалімдерді кәсіби  даярлаудың |Дәріс тезисі,    |               |Жазбаша,    |
|педагогикалық теориясы.         |кесте            |               |ауызша      |
|Педагогика -адамды  тәрбиелеу   |                 |               |            |
|туралы ғылым.                   |                 |               |            |
|Мұғалімдердің оқушылардың       |                 |               |            |
|негізгі құдіреттіліктерін       |                 |               |            |
|қалыптастыруға  дайындығы  оның |                 |               |            |
|кәсіби  табысты қызметінің шарты|                 |               |            |
|ретінде.                        |                 |               |            |
|Ғылыми-педагогикалық            |Дәріс тезисі,    |Үлестірмелі    |Жазбаша,    |
|зерттеулердің  мәні мен мазмұны.|сызба нұсқа,     |карточкамен    |ауызша      |
|Жеке тұлғаны  тәрбиелеу ,       |үлестірмелі      |жұмыс          |            |
|қалыптастыру дамыту факторлары. |карточка         |               |            |
|Тұтас педагогикалық процестің   |                 |               |            |
|мәні.                           |                 |               |            |
|Тәрбиелеу мақсаттары, оның      |Дәріс тезисі,    |Үлестірме      |Жазбаша     |
|әлеуметтік шарттары.            |сызба нұсқа,     |тапсырмалары-ме|            |
|Әлеуметтендіру педагогикалық    |кесте            |н жұмыс        |            |
|құбылыс ретінде. Педагогикалық  |                 |               |            |
|процестегі  мұғалім мен оқушылар|                 |               |            |
|ұжымының өзара  байланысы және  |                 |               |            |
|өзара әрекеті.                  |                 |               |            |
|Отбасылық тәрбие  негіздері     |Дәріс тезисі,    |Картотека теру |Жазбаша,    |
|                                |сызба нұсқа      |               |ауызша      |
|Оқыту үрдісі: мақсаты,          |Дәріс тезисі,    |Оқулықпен жұмыс|Жазбаша,    |
|міндеттері, қызметі. Оқыту      |кесте, сызба     |               |ауызша      |
|әдістері,формалары, ұстанымдары,|нұсқа            |               |            |
|заңдары.                        |                 |               |            |
|Қазіргі педагогикалық           |Дәріс тезисі,    |Үлестірме      |Жазбаша,    |
|технологиялар                   |кесте, сызба     |карточкамен    |ауызша      |
|                                |нұсқа            |жұмыс          |            |
|Мектепті басқару және           |Дәріс тезисі,    |Кестені толтыру|Жазбаша,    |
|менеджмент. Мектептегі          |кесте, сызба     |               |ауызша      |
|әдістемелік қызмет және         |нұсқа            |               |            |
|мұғалімдерді аттестациялау.     |                 |               |            |


7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ  ЕТІЛУ КАРТАСЫ

|Оқулықтардың, оқу құралдарының  |Саны        |Студенттердің|Қамтамасыз ету   |
|атауы                           |            |саны         |пайызы           |
|1                               |2           |3            |4                |
|Әбиев Ж. Педагогика. Алматы.,   |10          |98           |98               |
|2004.                           |            |             |                 |
|ҚоянбаевЖ.Б., Қоянбаев Р.М.     |30          |98           |33               |
|Педагогика: Университеттер      |            |             |                 |
|студенттеріне арналған оқу      |            |             |                 |
|құралы.- Алматы, 2004-420 бет.  |            |             |                 |
|Абай атындағы қазақ Ұлттық      |40          |98           |25               |
|педагогикалық Университеті.     |            |             |                 |
|Алматы: “Нұрлы Әлем”, 2003.     |            |             |                 |
|Бабаев С.Б., Оңалбек Ж.К. Жалпы |10          |98           |98               |
|педагогика. Алматы,2005         |            |             |                 |
|Бабаев С.Б., Оңалбек Ж.К. Жалпы |50          |98           |20               |
|педагогика. Алматы,2005         |            |             |                 |
|Подласый И.П. Педагогика. Новый |10          |98           |98               |
|курс: Учебник для студентов     |            |             |                 |
|педагогических вузов: в 2кн. –  |            |             |                 |
|М., 1999.                       |            |             |                 |
|Педагогика. Уч. пособие./ Под   |30          |98           |33               |
|ред. П.И. Пидкасистого. М.,     |            |             |                 |
|1996.-602 с.                    |            |             |                 |
|Харламов В.Ф. Педагогика. М.,   |20          |98           |50               |
|1999.-512 с.                    |            |             |                 |
|Сластенин В.А., Исаев И.Ф.      |20          |98           |50               |
|Педагогика Уч. пособие. – М.:   |            |             |                 |
|Школа-пресс, 1997.-512  с.      |            |             |                 |
|Педагогика. Педагогические      |15          |98           |65               |
|теории, системы, технологии/ под|            |             |                 |
|ред. С.А.Смирнова. М., 1999     |            |             |                 |
|Лихачев Б.Т. Педагогика. М.,    |20          |98           |50               |
|1999                            |            |             |                 |
|Щуркова Н.Е. Педагогические     |15          |98           |65               |
|технологии. М., 2002            |            |             |                 |




8   ӘДЕБИЕТТЕР
Негізгі әдебиеттер:
1. Әбиев Ж. Педагогика. Алматы., 2004.
2.ҚоянбаевЖ.Б.,  Қоянбаев  Р.М.  Педагогика:  Университеттер   студенттеріне
арналған оқу құралы.- Алматы, 2004-420 бет.
3.Абай атындағы қазақ  Ұлттық  педагогикалық  Университеті.  Алматы:  “Нұрлы
Әлем”, 2003.
4.Бабаев С.Б., Оңалбек Ж.К. Жалпы педагогика. Алматы,2005.
5.Хмель Н.Д. Жалпы білім беретін мектептегі педагогикалық процесс. А., 2002
6.Подласый   И.П.   Педагогика.   Новый   курс:   Учебник   для    студентов
педагогических вузов: в 2кн. – М., 1999.
7.Педагогика. Уч. пособие./ Под ред. П.И. Пидкасистого. М., 1996.-602 с.
8.Сластенин В.А., Исаев И.Ф. Педагогика  Уч.  пособие.  –  М.:  Школа-пресс,
1997.-512  с.
9.Харламов В.Ф. Педагогика. М., 1999.-512 с.
10.Селиванов В.С. Основы общей педагогики:  теория  и  методика  воспитания.
М., 2000.
11.Педагогика.  Педагогические  теории,  системы,   технологии/   под   ред.
С.А.Смирнова. М., 1999
12.Внутришкольные  управление.   Вопросы   теории   и   практики//Под   ред.
Т.Ц.Шамовой. М., 1991.
13.Смирнов В.И. Общая педагогика в тезисах, иллюстрациях. М., 2000
14.Лихачев Б.Т. Педагогика. М., 1999
15.Щуркова Н.Е. Педагогические технологии. М., 2002
16.Поташник М.М. Управление школой. М., 1994.
 Қосымша  әдебиеттер:
1. Государственные стандарты среднего  образования  Республики  Казахстан  /
К.У.Устемиров. – Алматы,  1998.
2. Щуркова Н.Е. Программа воспитания. М., 1998
3.Дистанционное обучение   / Под ред. Е.С.Полат. – М., 1998.
4.Дьяченко В.К., Кусаинов Г.М. Основы современной дидактики – Алматы, 1996.
5.Закон РК «Образовании». – Алматы, 1999.
6.Конаржевский Ю.А. Анализ урока. М., 2000
7.Клайн П. Справочное руководство по конструированию тестов. – Киев, 1994.
8.Учитель Казахстана. – 2001. – 17 июня.
9.Никандров Н.Д. Духовные ценности и  воспитание  человека//  педагогика.  –
1998. - №4.
10.Салина Р.М., Миронова В.Г. Тестирование в  учебном  процессе.  –  Алматы,
1994.
11.Селевко Г.К. Современные образовательные технологии. – М., 1998.
12.Сенько Ю.В.Гуманитарные основы педагогического образования. – М., 2000.
13.Шишов С.Е., Кальней В.А. Мониторинг качества образования в школе. – М.,
1999.

Пәндер