Файл қосу

Әлем әдебиетінің тарихы




|ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ                      |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ  АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                    |
|3-деңгейлі СМЖ               |                 |                               |
|құжаты                       |УМКД             |                               |
|                             |                 |УМКД  042-18-15.1.18/02-2013   |
|УМКД                         |                 |                               |
|«Әлем әдебиетінің тарихы»    |______ 2013 жылғы|                               |
|пәнінің студентке арналған   |                 |                               |
|жұмыс бағдарламасы           |№ 1 басылым      |                               |






             5 В 050400  «Журналистика»   мамандығына  арналған
                          «Әлем әдебиетінің тарихы»
                      ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ

                СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
























                                    СЕМЕЙ
                                    2013

                                   Кіріспе

1 ӘЗІРЛЕГЕН
Семей қаласының Шәкәрім атындағы  мемлекеттік  университетінің  журналистика
және практикалық қазақ тілі  кафедрасының  доцент  м.а.,  ф.ғ.к.  Кеңесбаева
Шынар Сакеновна
___________ «___» ___________20 ___жыл.

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының  отырысында
қаралып, талқыланды.
Хаттама     №___  «___» ___________20 ___жыл.

Кафедра меңгерушісі _______________ Каримова Б.Ж..

2.2  Гуманитарлық-заң  факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
 бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________20___ жыл.

Төрайым_________________Кеңесбаева Ш.С.


3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  кеңесінде  бекітілді.
Хаттама    №___  «___» ___________20___ жыл.

ОӘК төрағасы _________________ Искакова Г.Қ.

4  20___ж. «____» __________ шыққан ПОӘК-нің
№ 1 БАСЫЛЫМЫ

















                                   Мазмұны


1 Жалпы ережелер
2 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу
3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары
4 Курс форматы
5 Курс саясаты
6 Бағалау саясаты
7 Әдебиеттер


































      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

      1.1  Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
      Кеңесбаева Шынар Сакеновна, доцент м.а., ф.ғ.к.
      Кафедра: журналистика және практикалық қазақ тілі
      Кафедраның мекен-жайы: Глинки, 20;  913- бөлме
      Ақпараттық  қатынас:  телефон: 35-45-58
      Сабақ өтетін орын: 804 аудитория
      Кредит саны: 3

      1.2 Пәннің қысқаша мазмұны
      «Әлем әдебиетінің тарихы»  пәні – теориялық және практикалық мәселелер
қарастырылады. Шетел әдебиетін оқып үйрену –  әлемдік  сөз  өнері  мұраларын
оқып үйрену деген сөз. Бағдарлама әлемдік сөз өнері дамуының  тарихын  әдеби
шолу және монографиялық тақырыптардың ауқымында оқытуды көздейді.
      1.3  Пәнді оқытудың мақсаты:
           Пәнді игеру барысында бакалавриат  студенттері  әлем  әдебиетінің
процестерінің заңдылығын түсініп, шығармалардың көркемдік  маңызын  қоғамдық
жағдайлармен, замандардың мәдениетімен байланыстыра білу керек.
      1.4  Пәнді оқыту міндеттері:
      Оқытылатын пәннің  негізгі  міндеті  –  негізделген  және  қалыптасқан
теориялық білімдерін  жинақтай  білу,  ғылыми  идеяларға  сын  көзбен  қарап
дәлелдей алу және концепциялар мен
теорияларды  талдай білуге дағдыландыру.

          1.5 Оқыту нәтижелері
      Пәнді оқыту нәтижесінде студент мыналарды білуі керек:
      - Әлем әдебиетінің өзекті мәелелерін білуі керек;
      - Алған білімдерін практикада қолдана білу;
      - Теориялық талдау жасай алу;
      - Әлем әдебиеті тарихының даму және қалыптасу сатылары, бағыттары және
концепция мәселелерін түсіну;
      - Өзіндік пікір айта алу;
      - Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу.

      1.6 Курстың пререквизиттері:
      1.6.1 жоқ

      1.7 Курстың постреквизиттері:
      1.7.1 қазақ әдебиетінің тарихы
      2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ
Негізгі әдебиеттер
7.1.1 Қобланов Ж.Т. Шетел әдебиетінің тарихы.  – Оқулық. –  Алматы:  ҚР  ЖОО
қауымдастығы, 2011. – 376 б.
7.1.2 Қобланов Ж.Т. Шетел әдебиетінің тарихы.  – Оқулық. – Астана:  Фолиант,
2008. – 344 б.
7.1.3  Келімбетов Н. Ежелгі дәуір әдебиеті. – Алматы: Атамұра, 2005.  –  336
б.
7.1.4 Әшімханова  С.  ХІХ  ғасырдағы  Батыс  Еуропа  әдебиетінің  тарихы.  –
Алматы: Қазақ университеті, 2006. – 198 б.
7.1.5  Антик заман драматургиясы. Астана: Аударма, 2009. – 592 б.
7.1.6  Тебегенов Т. Әлем әдебиеті (ХІХ ғасыр хрестоматиялық оқу  құрал.    1
кітап). – Алматы: Арыс, 2004. – 168 б.
7.1.7  Тебегенов Т. Әлем әдебиеті (ХІХ ғасыр хрестоматиялық оқу  құрал.    2
кітап). – Алматы: Арыс, 2004. – 168 б.
7.1.8 Интернет материалдары
                                                                     Кесте 2
|№  |Тақырып атауы          |Сағат саны                        |Әдебиеттер |
|р/с|                       |                                  |           |
|   |                       |ДС   |СМ   |ЛБ   |ОЖСӨЖ    |СӨЖ    |           |
|1  |2                      |3    |4    |5    |6        |7      |8          |
|1  |Антика дүниесінің өнері|2    |1    |     |1,5      |3      |1, Б. 3-9; |
|   |деп аталатын ежелгі    |     |     |     |         |       |10-130     |
|   |Грекия мен Рим         |     |     |     |         |       |2, Б. 5-17 |
|   |мәдениетінің әлемдік   |     |     |     |         |       |3, Б.      |
|   |өркениетте алатын      |     |     |     |         |       |286-320    |
|   |орны. Мифология. Гомер |     |     |     |         |       |6, Б. 30-57|
|   |дастандары «Илиаданың» |     |     |     |         |       |           |
|   |мазмұны – троя соғысы  |     |     |     |         |       |           |
|   |туралы аңыз. Соғыс,    |     |     |     |         |       |           |
|   |ерлік эпопеясының      |     |     |     |         |       |           |
|   |композициялық          |     |     |     |         |       |           |
|   |ерекшелігі; кейіпкерлер|     |     |     |         |       |           |
|   |мен тәңірлер бейнесі.  |     |     |     |         |       |           |
|2  |«Одиссея»  шытырман    |2    |1    |     |1,5      |3      |1, Б. 10-26|
|   |оқиғалы эпопея,        |     |     |     |         |       |2, Б.      |
|   |композиция ерекшелігі. |     |     |     |         |       |72-117     |
|   |Гомердің қоғам, уақыт  |     |     |     |         |       |           |
|   |деректері, поэмалардың |     |     |     |         |       |           |
|   |шыққан жері, тарихы,   |     |     |     |         |       |           |
|   |көркемдік шеберлігі.   |     |     |     |         |       |           |
|   |Гомер проблемасының    |     |     |     |         |       |           |
|   |басталуы және осы      |     |     |     |         |       |           |
|   |замандағы хал-ахуалы,  |     |     |     |         |       |           |
|   |негізгі теориялары.    |     |     |     |         |       |           |
|3  |Грек лирикасының       |2    |1    |     |1,5      |3      |1, Б. 42-62|
|   |(ҮІІ-ҮІ ғғ. б.з.д.)    |     |     |     |         |       |           |
|   |қалыптасуы. Грек       |     |     |     |         |       |2, Б.      |
|   |лирикасының түрлері.   |     |     |     |         |       |98-117     |
|   |Элегия жанры (Архилок, |     |     |     |         |       |6, Б. 58-95|
|   |Минерм). Меликалық     |     |     |     |         |       |           |
|   |поэзия. Алкей, Сапфо.  |     |     |     |         |       |           |
|   |Анакреоит махаббат,    |     |     |     |         |       |           |
|   |дастархан басы         |     |     |     |         |       |           |
|   |өлеңдері, жағдай мен   |     |     |     |         |       |           |
|   |сезімнің қайшылығы.    |     |     |     |         |       |           |
|   |Пиндардың одалары.     |     |     |     |         |       |           |
|4  |Грек драмасының        |2    |1    |     |1,5      |3      |1, Б. 70-80|
|   |қалыптасуы, фольклормен|     |     |     |         |       |           |
|   |байланысы. Бірінші грек|     |     |     |         |       |2, Б.      |
|   |театрының пайда болуы. |     |     |     |         |       |273-287    |
|   |Эсхил – «трагедияның   |     |     |     |         |       |           |
|   |атасы». «Бұғауланған   |     |     |     |         |       |           |
|   |Прометей». Трагедияның |     |     |     |         |       |           |
|   |проблематикасы және    |     |     |     |         |       |           |
|   |әдебиеттік тағдыры.    |     |     |     |         |       |           |
|   |Софокл. «Антигона»     |     |     |     |         |       |           |
|   |трагедиясы: конфликтік |     |     |     |         |       |           |
|   |мәні, жеке адам мен    |     |     |     |         |       |           |
|   |мемлекет проблемасы.   |     |     |     |         |       |           |
|   |«Эдип патша».          |     |     |     |         |       |           |
|5  |Еврипид – «Сахнадағы   |2    |1    |     |1,5      |3      |1, Б.      |
|   |философ». «Медея»      |     |     |     |         |       |99-115     |
|   |трагедиясы: жеке       |     |     |     |         |       |2, Б.      |
|   |адамның ішкі әлемін    |     |     |     |         |       |88-120     |
|   |бейнелеуі. Софокл мен  |     |     |     |         |       |           |
|   |Еврипидтің             |     |     |     |         |       |           |
|   |творчестволық әдістері.|     |     |     |         |       |           |
|6  |Грек комедиясының      |2    |1    |     |1,5      |3      |1, Б.      |
|   |кезеңдері. Аристофан – |     |     |     |         |       |115-130    |
|   |«комедияның атасы».    |     |     |     |         |       |2, Б.      |
|   |«Бақа» комедиясы –     |     |     |     |         |       |98-117     |
|   |әдебиетке көзқарас және|     |     |     |         |       |4, Б. 30-82|
|   |тәрбие, ағарту мен     |     |     |     |         |       |           |
|   |қоғамның моральдық     |     |     |     |         |       |           |
|   |аспектілері. Жаңа      |     |     |     |         |       |           |
|   |антикалық комедиясының |     |     |     |         |       |           |
|   |қалыптасуы. Менандр    |     |     |     |         |       |           |
|   |шығармашылығы, негізгі |     |     |     |         |       |           |
|   |тақырыптары. Антикалық |     |     |     |         |       |           |
|   |романы: шыққан уақыты, |     |     |     |         |       |           |
|   |генезисі. Лонгтың      |     |     |     |         |       |           |
|   |«Дафнис және Хлоп»     |     |     |     |         |       |           |
|   |романын талдауы.       |     |     |     |         |       |           |
|7  |Полис дәуіріндегі Рим  | 2   |1    |     |1,5      |3      |1, Б.      |
|   |әдебиеті. (б.з.д.ІІІ-І |     |     |     |         |       |130-137    |
|   |ғ.). Рим әдебиетінің   |     |     |     |         |       |2, Б.      |
|   |кезеңдері, пайда болуы |     |     |     |         |       |142-153    |
|   |мен дамуы. Рим театры. |     |     |     |         |       |5, Б.      |
|   |Плавт пен Теренций     |     |     |     |         |       |141-172    |
|   |шығармашылығы.         |     |     |     |         |       |           |
|   |Принциапат дәуірі      |     |     |     |         |       |           |
|   |өнерінің жалпы         |     |     |     |         |       |           |
|   |сипаттамасы. Вергилий  |     |     |     |         |       |           |
|   |творчествосы.          |     |     |     |         |       |           |
|   |«Буколики», «Георгики» |     |     |     |         |       |           |
|   |- бірінші кезеңнің     |     |     |     |         |       |           |
|   |шығармалары. «Энеида»  |     |     |     |         |       |           |
|   |поэмасы: Гомер эпосына |     |     |     |         |       |           |
|   |қатынасы, адам мен     |     |     |     |         |       |           |
|   |тағдыр концепциясы,    |     |     |     |         |       |           |
|   |саяси тенденциясы. Әйел|     |     |     |         |       |           |
|   |бейнесі және оның      |     |     |     |         |       |           |
|   |поэмадағы орны.        |     |     |     |         |       |           |
|   |Вергилий эпосының      |     |     |     |         |       |           |
|   |жаңашылдық әдісі.      |     |     |     |         |       |           |
|8  |Рим прозасы (Цезарь,   |2    |1    |     |1,5      |3      |1, Б.      |
|   |Цицерон). Цицеронның   |     |     |     |         |       |141-176    |
|   |шешендік өнер туралы   |     |     |     |         |       |2, Б. 44-71|
|   |трактаттары. Катулл    |     |     |     |         |       |           |
|   |творчествосы. Гораций  |     |     |     |         |       |           |
|   |шығармашылығы.         |     |     |     |         |       |           |
|   |Лирикасының жанры. Ақын|     |     |     |         |       |           |
|   |мен поэзия туралы      |     |     |     |         |       |           |
|   |одалар.                |     |     |     |         |       |           |
|9  |Овидийдің өмір мен     |2    |1    |     |1,5      |3      |8,         |
|   |творчестолық жолдары.  |     |     |     |         |       |2, Б.      |
|   |«Метаморфоза»          |     |     |     |         |       |208-215    |
|   |поэмасының талдауы.    |     |     |     |         |       |           |
|   |Еуропа мәдениетіндегі  |     |     |     |         |       |           |
|   |Овидийдің орны.        |     |     |     |         |       |           |
|   |Апулейдің «Алтын есек» |     |     |     |         |       |           |
|   |романы. Сюжет және     |     |     |     |         |       |           |
|   |композиция ерекшелігі. |     |     |     |         |       |           |
|   |Үстеме новеллалар және |     |     |     |         |       |           |
|   |олардың романдағы      |     |     |     |         |       |           |
|   |қызметі.               |     |     |     |         |       |           |
|10 |Орта ғасыр әдебиетінің |2    |1    |     |1,5      |3      |8,         |
|   |сипаттамасы.           |     |     |     |         |       |2, Б. 70-88|
|   |Христандықтың пайда    |     |     |     |         |       |           |
|   |болуы. Батырлық        |     |     |     |         |       |           |
|   |эпикалық дастандарының |     |     |     |         |       |           |
|   |қалыптасуы. «Роланд    |     |     |     |         |       |           |
|   |туралы жыр» - француз  |     |     |     |         |       |           |
|   |халықтық эпосы, оның   |     |     |     |         |       |           |
|   |сюжеті, проблематикасы.|     |     |     |         |       |           |
|11 |«Нибелунг туралы поэма»|2    |1    |     |1,5      |3      |8,         |
|   |- неміс батырлық       |     |     |     |         |       |2, Б.      |
|   |эпосының ең атақты     |     |     |     |         |       |227-233    |
|   |ескерткіші. «Сид туралы|     |     |     |         |       |           |
|   |жыр» -  атақты испан   |     |     |     |         |       |           |
|   |поэмасы.               |     |     |     |         |       |           |
|12 |12-тақырып             |2    |1    |     |1,5      |3      |8,         |
|   |Клерикалдық әдебиеттің |     |     |     |         |       |2, Б,      |
|   |жанрлары (көрінісі,    |     |     |     |         |       |237-243    |
|   |әулиелер өмірі, рухани |     |     |     |         |       |           |
|   |ән айтулар). Куртуездық|     |     |     |         |       |           |
|   |әдебиеті: лирика және  |     |     |     |         |       |           |
|   |роман. «Тристан мен    |     |     |     |         |       |           |
|   |Изольда» - серілік     |     |     |     |         |       |           |
|   |роман: негізгі         |     |     |     |         |       |           |
|   |проблемасы, кейіпкер   |     |     |     |         |       |           |
|   |бейнелеуі. Вагант      |     |     |     |         |       |           |
|   |поэзиясы. Қала         |     |     |     |         |       |           |
|   |әдебиетінің тарихи     |     |     |     |         |       |           |
|   |шартта пайда болуы.    |     |     |     |         |       |           |
|   |Жанрлары: фаблио,      |     |     |     |         |       |           |
|   |шванки, аллегориялық   |     |     |     |         |       |           |
|   |эпос – негізгі         |     |     |     |         |       |           |
|   |ерекшелігі             |     |     |     |         |       |           |
|13 |Еуропа әдебиетіндегі   |2    |1    |     |1,5      |3      |1, Б.      |
|   |қайта өрлеу дәуірі     |     |     |     |         |       |178-193    |
|   |(ХҮІ-ХҮІІ ғғ.). Қайта  |     |     |     |         |       |2, Б.      |
|   |өркендеген әдебиеттің  |     |     |     |         |       |252-266    |
|   |гуманизмі. Тұлғаның    |     |     |     |         |       |           |
|   |жан-жақты дамуы.       |     |     |     |         |       |           |
|   |Антикалық жәдігер және |     |     |     |         |       |           |
|   |қайта өркендеген       |     |     |     |         |       |           |
|   |әдебиет. Дантенің      |     |     |     |         |       |           |
|   |өмірі, оның өз         |     |     |     |         |       |           |
|   |уақытындағы саяси      |     |     |     |         |       |           |
|   |тартысқа қатынасы.     |     |     |     |         |       |           |
|   |«Құдіретті комедия» -  |     |     |     |         |       |           |
|   |философиялық, көркем   |     |     |     |         |       |           |
|   |синтезі орта ғасырдың  |     |     |     |         |       |           |
|   |әдебиеті мен гуманисті |     |     |     |         |       |           |
|   |мәдениетінің бірінші   |     |     |     |         |       |           |
|   |шығармасы.             |     |     |     |         |       |           |
|14 |Фр. Петрарка. Дж       |2    |1    |     |1,5      |3      |1, Б.      |
|   |Боккаччо. «Декамерон»  |     |     |     |         |       |193-129    |
|   |шығармасы: негізгі     |     |     |     |         |       |2, Б.      |
|   |проблематикасы,        |     |     |     |         |       |252-266    |
|   |композициясы.          |     |     |     |         |       |           |
|15 |Испанияның             |     |     |     |         |       |1, Б.      |
|   |әлеуметтік-тарихи      |     |     |     |         |       |171-280;   |
|   |процесінің ерекшелігі. |     |     |     |         |       |1, 217-229 |
|   |Рыцарь идеалының       |     |     |     |         |       |           |
|   |насихаты. Рыцарлық     |     |     |     |         |       |           |
|   |романның қалыптасуы.   |     |     |     |         |       |           |
|   |Мигель Сервантес –     |     |     |     |         |       |           |
|   |испан гуманизмінің     |     |     |     |         |       |           |
|   |атақты өкілі. «Дон     |     |     |     |         |       |           |
|   |Кихот»  романы – испан |     |     |     |         |       |           |
|   |ренесанс прозасының    |     |     |     |         |       |           |
|   |қорытындысы: әлеуметтік|     |     |     |         |       |           |
|   |және философиялық мәні;|     |     |     |         |       |           |
|   |Дон Кихот бейнесінің   |     |     |     |         |       |           |
|   |эволюциясы,            |     |     |     |         |       |           |
|   |Сервантестік реалистік |     |     |     |         |       |           |
|   |шеберлігінің           |     |     |     |         |       |           |
|   |ерекшелігі. Франсуа    |     |     |     |         |       |           |
|   |Рабле – француз        |     |     |     |         |       |           |
|   |гуманизмінің өкілі.    |     |     |     |         |       |           |
|   |«Гаргантюа мен         |     |     |     |         |       |           |
|   |Пантагрюель» романы:   |     |     |     |         |       |           |
|   |негізгі проблемасы,    |     |     |     |         |       |           |
|   |кейіпкер жүйесі.       |     |     |     |         |       |           |
|16 |16-тақырып             |2    |1    |     |1,5      |3      |1, Б.      |
|   |Ағылшын гуманизмі мен  |     |     |     |         |       |231-271    |
|   |қайта өрлеу әдебиетінің|     |     |     |         |       |2, Б.      |
|   |негізгі этаптарының    |     |     |     |         |       |121-141    |
|   |дамуы. Шекспир – қайта |     |     |     |         |       |3, Б.      |
|   |өрлеу дәуірінің атақты |     |     |     |         |       |76-108     |
|   |өкілі. Авторлық        |     |     |     |         |       |           |
|   |проблемасы. Шекспир    |     |     |     |         |       |           |
|   |творчествосының негізгі|     |     |     |         |       |           |
|   |кезеңдері. Сонеттердің |     |     |     |         |       |           |
|   |ерекшелігі. Шекспир    |     |     |     |         |       |           |
|   |комедиялары. Шекспирдің|     |     |     |         |       |           |
|   |«Ұлы трагедиялары»     |     |     |     |         |       |           |
|   |Шекспирдің             |     |     |     |         |       |           |
|   |эстетикасындағы        |     |     |     |         |       |           |
|   |типизациялық тәсілдер. |     |     |     |         |       |           |
|   |Шекспир пьесаларындағы |     |     |     |         |       |           |
|   |диалектика мен         |     |     |     |         |       |           |
|   |образдардың ішкі дамуы,|     |     |     |         |       |           |
|   |творчестволық әдістің  |     |     |     |         |       |           |
|   |ерекшелігі. Еуропа     |     |     |     |         |       |           |
|   |мәдениетіндегі Шекспир |     |     |     |         |       |           |
|   |қызметі.               |     |     |     |         |       |           |
|17 |М. Сервантестің «Дон   |     |     |     |         |       |1, Б.      |
|   |Кихот» романының       |     |     |     |         |       |272-283    |
|   |сипаттамасы,           |     |     |     |         |       |2, Б.      |
|   |кейіпкерлерінің жүйесі.|     |     |     |         |       |121-141    |
|   |                       |     |     |     |         |       |3, Б.      |
|   |                       |     |     |     |         |       |76-108     |
|18 |Лопе де Вега – Испан   |     |     |     |         |       |1, Б.      |
|   |халық драматургиясының |     |     |     |         |       |292-304    |
|   |негізгі атақты өкілі.  |     |     |     |         |       |2, Б.      |
|   |Тарихи материалындағы  |     |     |     |         |       |121-141    |
|   |Лопе де Веганың        |     |     |     |         |       |3, Б.      |
|   |әлеуметтік-саяси       |     |     |     |         |       |76-108     |
|   |драмасы (Звезда        |     |     |     |         |       |           |
|   |Севильи). Халық        |     |     |     |         |       |           |
|   |батырлық драма. Лопе де|     |     |     |         |       |           |
|   |Веганың махаббат туралы|     |     |     |         |       |           |
|   |комедиясының ескі      |     |     |     |         |       |           |
|   |ұғымға сену қайшылығы  |     |     |     |         |       |           |
|   |(«Собака на сене»).    |     |     |     |         |       |           |
|   |Лопе де Веганың        |     |     |     |         |       |           |
|   |драматургиялық         |     |     |     |         |       |           |
|   |шеберлігі, оның        |     |     |     |         |       |           |
|   |фольклор дәстүрімен    |     |     |     |         |       |           |
|   |байланысы. Шекспирдің  |     |     |     |         |       |           |
|   |«Гамлет» трагедиясының |     |     |     |         |       |           |
|   |қарама-қайшылығы, оның |     |     |     |         |       |           |
|   |дамуы: трагикалық      |     |     |     |         |       |           |
|   |сипатының ерекшелігі,  |     |     |     |         |       |           |
|   |бейне жүйесі.          |     |     |     |         |       |           |
|19 |Классицизм әдісінің    |     |     |     |         |       |1, Б.      |
|   |ерекшеліктері.         |     |     |     |         |       |310-340    |
|   |Корнельдің             |     |     |     |         |       |2, Б.      |
|   |шығармашылығы және оның|     |     |     |         |       |121-141    |
|   |кезеңдері. Корнель     |     |     |     |         |       |3, Б.      |
|   |әйгілі драматург және  |     |     |     |         |       |76-108     |
|   |классцист «Сид»        |     |     |     |         |       |           |
|   |трагедиясы. Расин      |     |     |     |         |       |           |
|   |творчествосы.          |     |     |     |         |       |           |
|   |«Андромаха» трагедиясы.|     |     |     |         |       |           |
|   |Клацисистік доктрина   |     |     |     |         |       |           |
|   |және Расин             |     |     |     |         |       |           |
|   |трагедияларының        |     |     |     |         |       |           |
|   |құрылымы. Корнель мен  |     |     |     |         |       |           |
|   |Расин драматургиялық   |     |     |     |         |       |           |
|   |жүйелері. Мольер       |     |     |     |         |       |           |
|   |творчествосы. Мольердің|     |     |     |         |       |           |
|   |«Тартюф», «Дон Жуан»   |     |     |     |         |       |           |
|   |шығармаларының         |     |     |     |         |       |           |
|   |дүниежүзілік           |     |     |     |         |       |           |
|   |классикадан орын алуы. |     |     |     |         |       |           |
|   |Мольердің театр        |     |     |     |         |       |           |
|   |басшысы, режиссер,     |     |     |     |         |       |           |
|   |актерлік қызметі,      |     |     |     |         |       |           |
|   |сіңірген еңбегі.       |     |     |     |         |       |           |
|20 |Мольердің көп қырлы    |     |     |     |         |       |1, Б.      |
|   |«Дон Жуан» шығармасының|     |     |     |         |       |317-329    |
|   |әлем әдебиетіндегі     |     |     |     |         |       |2, Б.      |
|   |орны. Тартюф –         |     |     |     |         |       |121-141    |
|   |көркемдік жинақталған  |     |     |     |         |       |3, Б.      |
|   |бейне. Тартюф жиындық  |     |     |     |         |       |76-108     |
|   |тұлға. Мольер          |     |     |     |         |       |           |
|   |системасындағы «Мещанин|     |     |     |         |       |           |
|   |во дворянстве»         |     |     |     |         |       |           |
|   |буржуазия әшкерелеудегі|     |     |     |         |       |           |
|   |маңызы.                |     |     |     |         |       |           |
|21 |Буалоның «поэтикалық   |     |     |     |         |       |1, Б.      |
|   |өнер» эстетикалық      |     |     |     |         |       |333-335    |
|   |трактатының негізгі    |     |     |     |         |       |2, Б.      |
|   |тезистері.             |     |     |     |         |       |121-141    |
|   |Классицизмнің          |     |     |     |         |       |3, Б.      |
|   |эстетикалық            |     |     |     |         |       |76-108     |
|   |категориялары: ой,     |     |     |     |         |       |           |
|   |үлгі, ұнамдылық.       |     |     |     |         |       |           |
|   |Корнельдің «Сид»       |     |     |     |         |       |           |
|   |трагикомедиясын талдау:|     |     |     |         |       |           |
|   |басты кейіпкерлерінің  |     |     |     |         |       |           |
|   |бейнеленуі. Расин      |     |     |     |         |       |           |
|   |трагедияларының        |     |     |     |         |       |           |
|   |құрылымы. («Андромаха»,|     |     |     |         |       |           |
|   |«Федра»). Адамның жан  |     |     |     |         |       |           |
|   |дүниесін бейнелеудегі  |     |     |     |         |       |           |
|   |шеберлігі. Жағымды     |     |     |     |         |       |           |
|   |кейіпкер жасаудағы     |     |     |     |         |       |           |
|   |үлгілері. Расин және   |     |     |     |         |       |           |
|   |Шекспир.               |     |     |     |         |       |           |
|22 |ХVІІІ ғ. әдебиетіне    |     |     |     |         |       |1, Б.      |
|   |кіріспе. Ағарту        |     |     |     |         |       |129-138    |
|   |дәуіріне сипаттама.    |     |     |     |         |       |2, Б.      |
|   |Ағылшын                |     |     |     |         |       |121-141    |
|   |ағартушыларығындағы    |     |     |     |         |       |3, Б.      |
|   |ұлттық ерекшелік. Д.   |     |     |     |         |       |76-108     |
|   |Дефоның шығармашылығы. |     |     |     |         |       |           |
|   |Дефо – журналист.      |     |     |     |         |       |           |
|   |«Робинзон Крузо»       |     |     |     |         |       |           |
|   |романындағы жазушының  |     |     |     |         |       |           |
|   |әдістері. «Еңбек» және |     |     |     |         |       |           |
|   |оның романдағы         |     |     |     |         |       |           |
|   |бейнеленуі. ДЖ. Свифт  |     |     |     |         |       |           |
|   |шығармашылығы. Свифттің|     |     |     |         |       |           |
|   |«Гулливердің саяхаты»  |     |     |     |         |       |           |
|   |романындағы көтерген   |     |     |     |         |       |           |
|   |басты мәселелері,      |     |     |     |         |       |           |
|   |композициясы.          |     |     |     |         |       |           |
|   |«Робинзонада» деген    |     |     |     |         |       |           |
|   |түсінік. Филдинг       |     |     |     |         |       |           |
|   |творчествосы. «Том     |     |     |     |         |       |           |
|   |Джонстың хикаясы» -    |     |     |     |         |       |           |
|   |прозадағы күлдіргі     |     |     |     |         |       |           |
|   |эпос. Сентиментализм.  |     |     |     |         |       |           |
|   |Стерннің               |     |     |     |         |       |           |
|   |«Сентиментальды саяхат»|     |     |     |         |       |           |
|   |романының өзіндік      |     |     |     |         |       |           |
|   |ерекшеліктері.         |     |     |     |         |       |           |
|23 |Вольтердің             |     |     |     |         |       |1, Б.      |
|   |шығармашылығы.         |     |     |     |         |       |129-138    |
|   |Вольтердің             |     |     |     |         |       |2, Б.      |
|   |драматургиясы және оның|     |     |     |         |       |121-141    |
|   |ерекшелігі. Ағарту     |     |     |     |         |       |3, Б.      |
|   |классицизмі.           |     |     |     |         |       |76-108     |
|   |«Философиялық          |     |     |     |         |       |           |
|   |повестер». «Кондид»    |     |     |     |         |       |           |
|   |негізгі проблемасы,    |     |     |     |         |       |           |
|   |кейіпкер жүйесі.       |     |     |     |         |       |           |
|24 |Француз ағартушылығы.  |     |     |     |         |       |1, Б.      |
|   |Энциклопедист Дени     |     |     |     |         |       |129-138    |
|   |Дидроның шығармашылығы.|     |     |     |         |       |2, Б.      |
|   |Дидроның «Монахиня»    |     |     |     |         |       |121-141    |
|   |романындағы ойдан      |     |     |     |         |       |3, Б.      |
|   |шығару мен көркем      |     |     |     |         |       |76-108     |
|   |жинақтаудың ара        |     |     |     |         |       |           |
|   |қатынасын белгілеуі.   |     |     |     |         |       |           |
|   |Ж.Ж. Руссо. Руссоның   |     |     |     |         |       |           |
|   |сентиментальдық        |     |     |     |         |       |           |
|   |романның тәжірибесі,   |     |     |     |         |       |           |
|   |хат түрінде жазылған   |     |     |     |         |       |           |
|   |«Жаңа Элоиза».         |     |     |     |         |       |           |
|   |Бомаршенің Фигаро      |     |     |     |         |       |           |
|   |туралы трилогиясы.     |     |     |     |         |       |           |
|25 |Неміс ағартушылары     |     |     |     |         |       |1, Б.      |
|   |«Дауыл мен тықсыру»    |     |     |     |         |       |129-138    |
|   |әдебиеті. Гете         |     |     |     |         |       |2, Б.      |
|   |творчествосы. Лирикасы.|     |     |     |         |       |121-141    |
|   |«Жас Вертердің қайғы   |     |     |     |         |       |3, Б.      |
|   |қасіреті» - әлеуметтік |     |     |     |         |       |76-108     |
|   |жәнее сентиментальдық  |     |     |     |         |       |           |
|   |психологиялық роман.   |     |     |     |         |       |           |
|   |Гетенің «Фауст»        |     |     |     |         |       |           |
|   |трагедиясы:            |     |     |     |         |       |           |
|   |философиялық мағынасы, |     |     |     |         |       |           |
|   |проблематикасы,        |     |     |     |         |       |           |
|   |композициясы. Алғы     |     |     |     |         |       |           |
|   |сөздің міндеті,        |     |     |     |         |       |           |
|   |көркемдік ерекшелігі.  |     |     |     |         |       |           |
|   |Негізгі кейіпкерлері – |     |     |     |         |       |           |
|   |Фауст, Мефистофель,    |     |     |     |         |       |           |
|   |Вагенр, Маргарита.     |     |     |     |         |       |           |
|   |«Фаустың» әлеуметтік   |     |     |     |         |       |           |
|   |мағынасы.              |     |     |     |         |       |           |
|26 |Неміс әдебиетінің театр|     |     |     |         |       |1, Б.      |
|   |теоретигі Лессингтің   |     |     |     |         |       |129-138    |
|   |дүниетанымы, дін мен   |     |     |     |         |       |2, Б.      |
|   |теологиясы қарсы тартыс|     |     |     |         |       |121-141    |
|   |үстінде қалыптасуы.    |     |     |     |         |       |3, Б.      |
|   |Лессингтің ой          |     |     |     |         |       |76-108     |
|   |толғамдары, өзінен     |     |     |     |         |       |           |
|   |кейінгі ағартушыларға  |     |     |     |         |       |           |
|   |өнегелі мектеп.        |     |     |     |         |       |           |
|   |«Эмиллия Голоттидегі» -|     |     |     |         |       |           |
|   |неміс абсолютизміне    |     |     |     |         |       |           |
|   |қарсы тұруы.           |     |     |     |         |       |           |
|27 |Ф. Шиллер              |     |     |     |         |       |           |
|   |шығармашылығындағы     |     |     |     |         |       |           |
|   |бүлікшіл рухы мен      |     |     |     |         |       |           |
|   |бірінші саяси          |     |     |     |         |       |           |
|   |тенденциялық           |     |     |     |         |       |           |
|   |тәжірибесі.            |     |     |     |         |       |           |
|   |(«Қарақшылар»,         |     |     |     |         |       |           |
|   |«Зұлымдық пен          |     |     |     |         |       |           |
|   |махаббат»).            |     |     |     |         |       |           |
|28 |Романтизм және         |     |     |     |         |       |1, Б.      |
|   |творчестволық әдіс     |     |     |     |         |       |129-138    |
|   |проблемасы. Романтизм  |     |     |     |         |       |2, Б.      |
|   |эстетикасы. Неміс      |     |     |     |         |       |121-141    |
|   |романтизмінің          |     |     |     |         |       |3, Б.      |
|   |ерекшелігі. «Йен» және |     |     |     |         |       |76-108     |
|   |«Гейдельберг»          |     |     |     |         |       |           |
|   |мектептер. Э.Т. А.     |     |     |     |         |       |           |
|   |Гофман жаңашылдығы.    |     |     |     |         |       |           |
|   |Романтикалық мысқыл    |     |     |     |         |       |           |
|   |(сайқымазақ) және      |     |     |     |         |       |           |
|   |гротеск. («Мурр        |     |     |     |         |       |           |
|   |мысықтың естелігі»).   |     |     |     |         |       |           |
|   |Гармонияның синтездік  |     |     |     |         |       |           |
|   |романы. «Ек әлемдік»   |     |     |     |         |       |           |
|   |түсінік, оның          |     |     |     |         |       |           |
|   |философиясы,           |     |     |     |         |       |           |
|   |аллегориялық тәсілі.   |     |     |     |         |       |           |
|   |(«Золотой горшок»,     |     |     |     |         |       |           |
|   |«Крошка Цахес»).       |     |     |     |         |       |           |
|   |Ағылшын романтизмінің  |     |     |     |         |       |           |
|   |ерекшелігі.  Байрон -  |     |     |     |         |       |           |
|   |әлем әдебиетіндегі     |     |     |     |         |       |           |
|   |романтизм бағытының    |     |     |     |         |       |           |
|   |белгілі өкілі.         |     |     |     |         |       |           |
|   |Творчестволық шолу.    |     |     |     |         |       |           |
|29 |Байронның «Чайльд      |     |     |     |         |       |1, Б.      |
|   |Гарольдтың саяхаты»    |     |     |     |         |       |321-342    |
|   |шығармасының           |     |     |     |         |       |2, Б.      |
|   |проблематикасы,        |     |     |     |         |       |230-236    |
|   |композициясы.          |     |     |     |         |       |3, Б.      |
|   |Лиро-эпикалық туралы   |     |     |     |         |       |76-108     |
|   |мағлұмат «Байронизм»   |     |     |     |         |       |           |
|   |проблемасы             |     |     |     |         |       |           |
|30 |                       |     |     |     |         |       |           |




      3  ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ

      Студент «Әлем әдебиетінің тарихы» пәнді  игеру  барысында  бакалавриат
студенттері   жаратылыс    құбылыстарының,    әлеуметтік    теориялар    мен
бағдарламалардың  өмірге  енгізілу   әдістерінің,   қоғамды   реформалаудың,
әртүрлі  топтық   мүдделер   тоғысуының,   әлеуметтік   және   рухани   өмір
динамикасының, әлеуметтік ой-сана мәдениетінің баспасөз тәжірибесімен  тығыз
ұштасып  жатқанын   меңгереді.   Оқытылатын   пәннің   негізгі   міндеті   –
студенттерге  әдіснамалық-танымдық  бағыт-бағдар  сілтеу.   Олар   теориялық
ұғымдар  мен  проблемаларды,  журналистика  өркендеуінің  тенденциялары  мен
заңдылықтарын,  өткен  заман  ойшылдары  мен  белгілі   жезқалам   шеберлері
жинақтаған бай өнегені қазіргі жағдайға лайықтап қолдануды  үйретеді.  Соның
арқасында олардың әрқайсысында кәсіби-дүниетанымдық ой-пікір қалыптасады.

      4 КУРС ФОРМАТЫ
      Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды
талқылау және әртүрлі тапсырмаларды  орындау кіреді. Әрбір  сабаққа  студент
әдебиеттің  негізгі  және  қосымша   қайнар   көздерінің   тізіміне   сәйкес
дайындалуы  керек   (негізгі   бөлімдер   мен   бөлімшелер   әрбір   сабақта
нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған студенттер  автоматты  түрде
0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді.
      Негізгі  ұғымдар  дәрістерде  ұсынылады  және  түсіндіріледі.  Сабаққа
қатысу және дәрісте  негізгі ұғымдарды,  түсіндірмелерді  және  мәліметтерді
жазып алу студенттің міндеті болып табылады.  Егер  студент  қандай  да  бір
жағдайлармен дәріске қатыспаған жағдайда, дәрістің материалын топтағы  басқа
студенттен алуы  керек.  Оқытушы  материалды  бірде-бір  студентке  дәрістің
бірде-бір уақытында босату себебіне қарамастан ұсынбайды.
      ОЖСӨЖ  мақсаты  –  журналистика  ғылымының   бітім-болмысын,   жанрлық
ерекшеліктерін зерттеу.
      ОЖСӨЖ міндеттері келесілерді қарастырады:
      - курстың методологиясы және зерттеу әдiстерi;
      -  журналистика  функциялары  мен   жанрлық   пішіндерін   және   оның
        ерекшелiктерi туралы.
      Студенттердің өздік жұмысы – бұл тұлғаның  жеке  танымды  қызметі,  ол
өзіне  тек  қана  алған  білімін  бекітіп  қоймауы,   сонымен   қатар   жеке
шығармашылық ойлау  процесі  болып  табылады.  Өзіндік  жағынан  ол  келешек
маманның шығармашылығы үшін жаңа  білімінің  ашылуына,  қалыптасуына  жағдай
жасайды.
      Өздік  жұмыс  сонымен  қатар   студенттің   максималды   белсенділігін
қарастырады және ол алған білімін ұйымдағы  ғылыми  зерттеу,  қоғамдық  және
өндірістік қызметтерде көрінеді.


      5 КУРС САЯСАТЫ
      Курсты оқу барысында алынған  барлық  ұпайлар  жинақталып,  бір-біріне
қосылады.  Осы курстан алған ақтық бағаны шығару  үшін  әрбір  тапсырма  мен
аралық және  қорытнды  бақылаудан  алынған  баға  және  емтихан  бағаларының
қорытындысы   бойынша   орташа   ұпай   есептеледі.   Барлық   тапсырмаларды
көрсетілген  уақытында  өткізу  қажет.  Барлық  тапсырмаларды  қабылдап  алу
емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген  студенттер
емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты  кеш  тапсырсаңыз:  қосымша  тапсырма  беру
арқылы жұмыс көлемі ұлғайтылады. Тапсырмалар  оқытушы  тағайындаған  уақытта
қабылданады. Емтиханға келмесеңіз, орынды себеп  болса,  бұрынғы  орындалған
жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз  себеп  болса,  тапсырманы  орындауыңыз
қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты  есепке  алынады.  Әрбір
тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген  материалды  меңгеру  деңгейі
тест  арқылы   тексеріледі.   Тест   алдын   ала   ескертілмей   өткізіледі.
Аудиториялық  сабақтарды  босатпау,  кешікпеу  міндетті.  Себепсіз  сабақтан
қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс  беріледі  (реферат,  көркем  мәтінге
талдау  т.б.);   Сабаққа  екі  рет  кешігу  бір   рет   сабақ   босатылғанға
теңгеріледі. Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет.

      6  БАҒАЛАУ САЯСАТЫ


      «Әлем әдебиетінің тарихы» пәні бойынша ұпайларды бөлу
                                                                     2 Кесте
|Апта |Бақылау түрі                         |Барлық ұпай    |Ескерту         |
|1    |2                                    |3              |4               |
|     |1-аптадан 7-апта аралығында дәріске  |30             |                |
|     |қатысу                               |               |                |
|1    |Семинар                              |12             |                |
|     |ОЖСӨЖ                                |6              |                |
|     |СӨЖ                                  |10             |                |
|2    |Семинар                              |12             |                |
|     |ОЖСӨЖ                                |6              |                |
|     |СӨЖ                                  |10             |                |
|3    |Семинар                              |12             |                |
|     |ОЖСӨЖ                                |6              |                |
|     |СӨЖ                                  |10             |                |
|4    |Семинар                              |12             |                |
|     |ОЖСӨЖ                                |6              |                |
|     |СӨЖ                                  |10             |                |
|5    |Семинар                              |12             |                |
|     |ОЖСӨЖ                                |6              |                |
|     |СӨЖ                                  |10             |                |
|6    |Семинар                              |12             |                |
|     |ОЖСӨЖ                                |6              |                |
|     |СӨЖ                                  |10             |                |
|7    |Семинар                              |12             |                |
|     |ОЖСӨЖ                                |6              |                |
|     |СӨЖ                                  |10             |                |
|     |Межелік бақылау                      |74             |                |
|1-7 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша |300            |                |
|қорытынды ұпай                             |               |                |
|     |8-15 апта аралығында дәріске қатысу  |30             |                |
|8    |Семинар                              |12             |                |
|     |ОЖСӨЖ                                |5              |                |
|     |СӨЖ                                  |9              |                |
|9    |Семинар                              |12             |                |
|     |ОЖСӨЖ                                |5              |                |
|     |СӨЖ                                  |9              |                |
|10   |Семинар                              |12             |                |
|     |ОЖСӨЖ                                |5              |                |
|     |СӨЖ                                  |9              |                |
|11   |Семинар                              |12             |                |
|     |ОЖСӨЖ                                |5              |                |
|     |СӨЖ                                  |9              |                |
|12   |Семинар                              |12             |                |
|     |ОЖСӨЖ                                |5              |                |
|     |СӨЖ                                  |9              |                |
|13   |Семинар                              |12             |                |
|     |ОЖСӨЖ                                |5              |                |
|     |СӨЖ                                  |9              |                |
|14   |Семинар                              |12             |                |
|     |ОЖСӨЖ                                |5              |                |
|     |СӨЖ                                  |9              |                |
|15   |Семинар                              |12             |                |
|     |ОЖСӨЖ                                |5              |                |
|     |СӨЖ                                  |9              |                |
|     |Межелік бақылау                      |62             |                |
|9-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша|300            |                |
|қорытынды ұпай                             |               |                |
|Емтихан бойынша қорытынды ұпай             |400            |                |
|Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай   |1000           |                |

 
   7. ӘДЕБИЕТТЕР


Негізгі әдебиеттер
7.1.1 Қобланов Ж.Т. Шетел әдебиетінің тарихы.  – Оқулық. –  Алматы:  ҚР  ЖОО
қауымдастығы, 2011. – 376 б.
7.1.2 Қобланов Ж.Т. Шетел әдебиетінің тарихы.  – Оқулық. – Астана:  Фолиант,
2008. – 344 б.
7.1.3  Келімбетов Н. Ежелгі дәуір әдебиеті. – Алматы: Атамұра, 2005.  –  336
б.
7.1.4 Әшімханова  С.  ХІХ  ғасырдағы  Батыс  Еуропа  әдебиетінің  тарихы.  –
Алматы: Қазақ университеті, 2006. – 198 б.
7.1.5  Антик заман драматургиясы. Астана: Аударма, 2009. – 592 б.
7.1.6  Тебегенов Т. Әлем әдебиеті (ХІХ ғасыр хрестоматиялық оқу  құрал.    1
кітап). – Алматы: Арыс, 2004. – 168 б.
7.1.7  Тебегенов Т. Әлем әдебиеті (ХІХ ғасыр хрестоматиялық оқу  құрал.    2
кітап). – Алматы: Арыс, 2004. – 168 б.
7.1.8 Тронский И.М. История Античной литературы.- М., 1987.
7.1.9 История всемирной литературы. – М., 1984. – Т. 1.
7.1.10 Антология греческой литературы: в 2-х т. – М., 1989.
7.1.11 Антология римской литеартуры. В 2-х т. – М., 1991.
7.1.12 Тахо-Годи А.А. Греческая мифология. – М., 1989.
      Хрестоматия по античной литературе: в  2-х  т.:  (т.  1  –  греческая
      литература,  т.  2  –  римская  литература)  //  Н.Ф.  Дератани,   А.
      Тимофеева. – М., 1965.
  12. Мифы народов мира: Энциклопедя: в 2-х т. – М., 1982.
  13. Кун Н.А. Легенды и мифы Древней Греции и Древнего Рима. – М., 1987.
  14. История зарубежной литературы ХІХ в. – М., 1983. – ч. 2.
  15. История зарубежных литератур. – М.: МГУ, 1970.
  16. Берковский Н. Романтизм в Германии. – Л., 1973.
  17. Боброва М. Романтизм ХІХ в. – М., 1972.
  18. История зарубежной  литературы ХІХ в. – М., 1983. – ч. 1, 2.
  19.  Зарубежная  литература  ХІХ   в.   Романизм.   Критический   реализм.
      Хрестоматия / Под ред. Я.Н. Засурского. – М., 1979.
  20. Проскурин Б.М., Яншенкина Р.Ф. История зарубежной литературы ХІХ в.
  21. Западноевропейская реалистическая проза. – М., 1998.
  22. Зарубежная литеартура ХХ в. / Под ред. Гражданской З.К. – М., 1979.
  23. История зарубежной литературы ХХ в. – М., 1984.
  24. Зарубежная литература ХХ в. Хрестоматия. – М., 1975-1986. – Т. 1.
  25. Тимофеева В.М. Зарубежная литература 1917-1975. – Минск, 1976.



Қосымша әдебиеттер

Лосев А.Ф. История античной эстетики: в 7-и т. – М., 1963-1979.
Поэтика древнегреческой литературы. – М., 1981.
Поэтика древнеримской литературы. – М., 1989.
Гаспаров М.Л. Занимательная Греция. – М., 1995.
Восток-Запад. Исследования. Переводы. Публикации. – М., 1988.
 

7  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ

4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
|Р/с|Оқулықтар мен көмекші оқу құралдары  |Студенттер    |Кітапханадағы  |
|   |                                     |саны          |кітап саны     |
|1  |Троя сұрапылы және оның батырлары. – |10            |3              |
|   |А., 1988.                            |              |               |
|2  |Ежелгі дүние тарихы / Ред. Д.Г.      |10            |4              |
|   |Редер, Е.П. Черкасова. – А., 1976. – |              |               |
|   |3-бөлім.                             |              |               |
|3  |Машкин Н.А.  Ежелгі Рим тарихы. – А.,|10            |3              |
|   |1970.                                |              |               |
|4  |Кун Н.А. Ежелгі Греция мифтері мен   |10            |2              |
|   |аңыздары. – А., 1979.                |              |               |
|5  |Мольер. Сараң. Таңдамалы шығармалар. |10            |3              |
|   |Әңгімелер мен пьесалар. / Ауд. Ғ.    |              |               |
|   |Мүсірепов. – А., 1956. – 3 т.        |              |               |
|6  |Гете. Өлеңдер мен балладалар. – А.,  |10            |4              |
|   |1965                                 |              |               |
|7  |Гете. Таңдамалы лирикалар. – А., 1983|10            |5              |
|8  |Дефо Д. Робинзон Крузоның өмірі мен  |10            |4              |
|   |оның басынан кешірген таңғажайып     |              |               |
|   |оқиғалары. – А., 1937, 1991.         |              |               |
|9  |Дефо Д. Теңізде жүзуші. Робинзон     |10            |5              |
|   |Крузоның өмірі мен басынан кешкен    |              |               |
|   |тамаша оқиғалары. – А., 1951.        |              |               |
|10 |Свифт Дж. Гулливердің саяхаттары. –  |10            |3              |
|   |А., 1951.                            |              |               |
|11 |Эзоп мысалдары. – А., 1976.          |10            |2              |
|12 |Свифт Дж. Гулливердің саяхаттары. –  |10            |2              |
|   |А., 1951.                            |              |               |
|13 |Свифт Дж. Гулливер лилипуттар        |10            |3              |
|   |арасында. – А., 1939.                |              |               |
|14 |Бальзак Горио атай. – А., 1984.      |10            |4              |
|15 |Бальзак. Шегірен былғары. – А., 1954.|10            |3              |
|16 |Бальзак. Памела Жиро. – А., 1949.    |10            |3              |
|17 |Гюго В. Гаврош. – А., 1949.          |10            |2              |
|18 |Гюго В. Өлеңдер. – А., 1974.         |10            |1              |
|19 |Гейне Г. Лирика. – А., 1971.         |10            |2              |
|20 |Гейне Г. Аңыз, ертегі -өлеңдер. – А.,|10            |2              |
|   |1965.                                |              |               |
|21 |Скотт В. Квентин Дорвард. – А., 1987.|10            |1              |
|22 |Скотт В. Айбынды батыр Айвенго. – А.,|10            |1              |
|   |1981                                 |              |               |
|23 |Байрон Дж. Теңіз көкжалы. Таңдамалы  |10            |3              |
|   |шығармалар. – А., 1997.              |              |               |
|24 |Стендаль. Қызыл мен қара. – А., 1961.|10            |2              |
|25 |Диккенс Ч. Оливер Твистің басынан    |10            |3              |
|   |кешкендері. – А., 1984.              |              |               |
|26 |Диккенс Ч. Бастилия тұтқыны. –       |10            |3              |
|   |Қызылорда, 1982.                     |              |               |
|27 |Эдгар По. Алтын қоңыз. Әңгімелер. –  |10            |2              |
|   |А., 1967, 1984.                      |              |               |
|28 |Хемингуэй Э. Қош бол майдан! – А.,   |10            |3              |
|   |1979.                                |              |               |
|29 |Хемингуэй Э. Шал мен теңіз. – А.,    |10            |3              |
|   |1966.                                |              |               |
|30 |Хемингуэй Э. Килиманджаро қарлы тау. |10            |2              |
|   |– А., 1977.                          |              |               |
|31 |Драйзер. Американ трагедиясы. – А.,  |10            |1              |
|   |1960.                                |              |               |
|32 |Теккерей У. Күйкі тіршіліктің        |10            |2              |
|   |жәрмеңкесі. – А., 1970.              |              |               |

   8. Әдебиеттер
   1. Негізгі әдебиеттер
     1. Тронский И.М. История Античной литературы.- М., 1987.
     2. История всемирной литературы. – М., 1984. – Т. 1.
     3. Антология греческой литературы: в 2-х т. – М., 1989.
     4. Антология римской литеартуры. В 2-х т. – М., 1991.
     5. Тахо-Годи А.А. Греческая мифология. – М., 1989.
   8.1.6 Хрестоматия по античной литературе: в 2-х т.: (т.  1  –  греческая
   литература, т. 2 – римская литература) // Н.Ф. Дератани, А. Тимофеева. –
   М., 1965.
      7. Мифы народов мира: Энциклопедя: в 2-х т. – М., 1982.
      8. Кун Н.А. Легенды и мифы Древней Греции и Древнего Рима. – М., 1987.
      9. История зарубежной литературы ХІХ в. – М., 1983. – ч. 2.
     10. История зарубежных литератур. – М.: МГУ, 1970.
     11. Берковский Н. Романтизм в Германии. – Л., 1973.
     12.  Боброва М. Романтизм ХІХ в. – М., 1972.
     13. История зарубежной  литературы ХІХ в. – М., 1983. – ч. 1, 2.
     14.   Зарубежная  литература  ХІХ  в.  Романизм.  Критический  реализм.
         Хрестоматия / Под ред. Я.Н. Засурского. – М., 1979.
     15.  Проскурин Б.М., Яншенкина Р.Ф. История зарубежной  литературы  ХІХ
         в.Западноевропейская реалистическая проза. – М., 1998.
     16.  Зарубежная литеартура ХХ в. / Под  ред.  Гражданской  З.К.  –  М.,
         1979.
     17. История зарубежной литературы ХХ в. – М., 1984.
     18.  Зарубежная литература ХХ в. Хрестоматия. – М., 1975-1986. – Т. 1.
     19. Тимофеева В.М. Зарубежная литература 1917-1975. – Минск, 1976.


   8.2. Қосымша әдебиеттер:
      1. Лосев А.Ф. История античной эстетики: в 7-и т. – М., 1963-1979.
      2. Поэтика древнегреческой литературы. – М., 1981.
      3. Поэтика древнеримской литературы. – М., 1989.
      4. Гаспаров М.Л. Занимательная Греция. – М., 1995.
      5. Восток-Запад. Исследования. Переводы. Публикации. – М., 1988.










Пәндер