Файл қосу
Эмбриондарды жуу
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжат |ПОӘК | П 042-14-4.04. | | | |1.20.44 /01-2012 | |ПОӘК |№1 басылым | | |«Эмбриоинженерия» пәнінің | | | |оқытушысына арналған жұмыс | | | |оқу бағдарламасы | | | 5В120200 – "Ветеринарлық санитария" мамандығына арналған "Эмбриоинженерия" ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘНІНІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ - 2012 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті “Биология” кафедрасының доценті , а.ш.ғ.к. Нұржанова К.Х. 2. ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1.ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ Семей мемлекеттік университеті “Биология” кафедрасының мәжілісінде. 200 ж. № хаттама. Кафедра меңгерушісі Арынова Р.А. 2.2.Аграрлық факультетіның оқу - әдістемелік комиссия мәжілісінде. 20 ж. № хаттама Төрағасы Сатиева К.Р. 3. БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу - әдістемелік кеңесі мәжілісінде мақұлданып, басылымға ұсынылған. 20 ж. № хаттама. ОӘК төрағасы Рскельдиев Б.А. ТҰҢҒЫШ РЕТ ЕҢГІЗІЛГЕН Мазмұны 1. Колдану саласы 2. Ереже белгілейтің сілтемелер 3. Жалпы ереже 4. Оқытушыға арналған пәнің жұмыс оқу бағдарламасының мазмұны 5. Студенттердің өз бетімен істейтін жұмыстары тақырыбының тізімі 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік эдебиеттермен қамтамасыз етілуінің қартасы 8. Әдебиеттер 1. Қолдану саласы: «Эмбриоинженерия» пәнінің ОӘК 5В120200 – «Ветеринарлық санитария» мамандықтарына арналған. Ол студенттерді пәннің мазмұнымен, оның көкейкесті және қажеттілігімен, саясатымен, оқу барысында меңгерілетін дағдылар және іскерліктермен таныстырады. ОӘК пәнді зерделеудегі ең басты құрал болып келеді. 2. Ереже белгілейтін (нормативтік) сілтемелер Осы әзірленген «Эмбриоинженерия» ПОӘК мына құжаттар талабына, ұсыныстарына сай, пәннің оқу барысын ұйымдастыру тәртібін белгілейді: - Шәкәрім атындағы Семей мемлекетік университетінің ПОӘК стандарты 042- РГКП-СГУ-8-2007. - ДП 042-08.10.10.12-2007 документациялық кұжаттар. 3. Жалпы ереже 1. Пәннің қысқаша сипаттамасы Осы күнгі биотехнология табиғаттану ғылымдары ішінде ең қарқынды дамып келе жатқан биология салаларының бірі, әрі мал шаруашылығында алдағы 10-15 жылда оның алға басуы гендік және клеткалық инженерияның дамуымен анықталмақшы. Қазіргі уақытта мал шаруашылығын өркендету үшін биололгиялық ғылымдардың барлық жетістігін пайдаланып, олардың гендік мүмкіншілігін жетілдіріп, әсіресе жеке организм дамуының алғашқы сатыларында толық гаплоидты хромосомаларды қайта құру үшін, оған белсенді араласып, әртүрлі әдістерді жүйене дамытуды қамтамасыз ету үшін, ірі ауқымды сұрыптау тәсілдерін жүргізіп, мал өз қрығынан көбеюдің жаңа биологиялық әдістеріне арналған генетиканың ең соңғы жетістіктеріне сүйеніп, қолдан ұрықтандыру, ерте ұрпақтарды ауыстырып қондыру, ұрықтар мен жыныс жасушаларын ұзақ мерзімге сақтау және басқа әдістердің арқасында, ұрық өскіндерің, трансгендік жануарларды алу қажет. 2. Осы курстың негізгі мақсаты студенттер асыл тұқымды малдардың тектік түрлерін пайдалануға жасушалық, гендік инженерия тәсілдерін зерделеп, оларды жетілдіру жолдарын игеріп, келешекте малдардың ең құнды түрін шығаруды үйренуде. 3. Пәннің негізгі міндеттері – зерделеу бағыттары және әдістері, басқа биологиялық ғылымдар ішіндегі алатын орны және сұрыптауда, асыл тұқым ісінде, ветеринарияда атқаратын рөлі, жеке организм дамуындағы жасушалар негізін зерделеу, мал шаруашылығында қолданылатын себінді, эмбриоинженерия әдістерін меңгеру. 3.4 Пәнді толық өткен студент – жануарлар ұрпақтануының ілімдік негіздерін және жануарлар көбеюінің әртүрлі әдістерін қолданып, сұрыптау – асылдандыру жұмыстарын ұйымдастыруды терең біледі, алға қойылған мақсаттарға орай, эмбриоинженериясы әдістерін пайдаланып, қажетті зерттеулермен шұғылдана алады. 3.5. Курстың пререквизиті: «Эмбриоинженерия» пәнін оқыған кезде студент «цитология», «эмбриология», «жалпы биология», «генетика», «физиология», «анатомия» курстарынан негізгі білімдері болуы қажет. 3.6. «Эмбриоинженерия» пәнінен алынған білім кейінгі курстарда, мал акушерлігі, микробиология, мал шаруашылығы пәндерін оқыған кезде қолданылады. 1 кесте – Оқу жоспарынаң үзіліс |Курс |Семестр |Кредиттер |Дәріс |СПС | | | | |(сағ) |(сағ) | |1 |2 |3 |4 |5 | |Дәрістер | |1 |Кіріспе. |Пән және зерттеу |1 |1,2,3,4, | | |Эмбриоинженерия пәні, |объектісі. | | | | |мақсаты, әдістері. |Жануарлардың | | | | |Эмбриоинженерия |биотехнологиялық қоры.| | | | |тарихының қыскаша |Мал шаруашылығындағы | | | | |тарихи. |биотехнология әдістері| | | |2 |Малдардың өсіп-өнуінің |Малдардың |1 |1,2,3,4 | | |биологиялық негіздері |репродуктивті | | | | | |аппаратының | | | | | |биологиячлық маңызы. | | | | | |Малдардың жыныс | | | | | |жүйесінің қызметі | | | |3 |Мал шаруашылығындағы |Малдарды сұрыптау және|1 |1,2,3,4 | | |биотехнологиялық |аналықтарды | | | | |селекциялық аспектілері|жұптастыру. | | | | | |Аталықтарды және | | | | | |аналық-донорларды | | | | | |сұрыптау. | | | | | |Рецепиенттерді | | | | | |сұрыптау. Аналықтарды | | | | | |жұптастыру. | | | | | |Биотехнологиядағы | | | | | |сандық биологиялық | | | | | |әдістері. | | | |4 |Ұрғашы-донорларды |Ұрғашы-донорлардың |1 |1,2,3,4 | | |ұрықтандыру және |суперовуляциясы. | | | | |суперовуляция. |Овуляция нормалары | | | | | |және суперовуляция | | | | | |деңгейі. | | | | | |Ұрғашы-донорларды | | | | | |ұрықтандыру | | | |5 |Малдардың эмбриондарын |Эмбриондарды жуу. |1 |1,2,3,4 | | |трансплантациялау |Эмбриондарды | | | | | |алып-қайта отырғызу. | | | | | |Трансплантант, | | | | | |реципиент, эмбрион, | | | | | |донор арасындағы | | | | | |байланыс. | | | |6 |Гаметалардың |Клетка биологиясының |1 |1,2,3,4 | | |биологиялық мәні және |негіздері. | | | | |оларды өсіру. |Гаметалардың | | | | | |биологиялық мәні. | | | | | |Гаметаларды өсіру in | | | | | |vivo | | | |7 |Гаметаларды ұрықтандыру|Фолликулогенез және |1 |1,2,3,4 | | |және эмбриондарды in |овуляция. Фолликул | | | | |vivo өсіру |атрезиясы. Гамета | | | | | |ұрықтануының | | | | | |алғышорталары. | | | | | |Гаметаларды | | | | | |ұрықтандыру in vivo. | | | | | |Эмбриондарды өсіру in | | | | | |vivo. | | | |8 |Бағалау, селекция, |Гамета және |1 |1,2,3,4 | | |гаметалар мен |эмбриондарды бағалау. | | | | |эмбриондарды таңдау |Гаметалар мен | | | | | |эмбриондарды таңдау | | | | | |және селекция. | | | |9 |In vitro-да гаметасын |Гаметаларды өсіру. In |1 |1,2,3,4 | | |өсіру және ұрықтандыру |vitro-да жыныс | | | | | |клеткаларын | | | | | |ұрықтандыру. | | | | | |Эмбриондарды өсіру. | | | |10 |Гаметалардың және |Мал шаруашылығындағы |1 |1,2,3,4 | | |эмбриондардың криобанкі|клеткалық қорытынды. | | | | | |Криобиологияның | | | | | |негізі. | | | | | |Криоконсервация. | | | |11 |Молекулалық |ДНК репликациясы. |1 |1,2,3,4 | | |биотехнологиясының |Генетикалық мәліметтін| | | | |негіздері |жіктелуі. Транскрипция| | | | | |және трансляция. | | | | | |Рекомбинанттік ДНК. | | | |12 |ДНК-ң клондау және |Ферменттер-рестриктер.|1 |1,2,3,4 | | |секвенирдің векторы |Векторлар клондауы. | | | | | |ДНК-ң химиялық | | | | | |синтезі. | | | |13 |ДНК-ң клондау және |ДНК-ң секвенирі. |1 |1,2,3,4, | | |секвенирдің векторы |Полимеразды қатар | | | | | |реакциясы. | | | | | |Рекомбинанты ақұыз. | | | |14 |Жануарлар клеткасының |Мал шаруашылығындағы |1 |1,2,3,4 | | |ядро деңгейіндегі |клеткалық | | | | |микротехнологиялар |технологиялар | | | |15 |Трансгенді, клонды және|Трансгенді, клонды |1 |1,2,3,4 | | |химерлі жануарлар |және химерлі жануарлар| | | |Тәжірибелік сабақтар | |1 |Эмбриоинженерия пәні, |Эмбриоинженерия |1 |1,2,3,4 | | |әдістері мен міндеттері|ғылымымен және мал | | | | | |шаруашылығындағы | | | | | |эмбриоинженерия | | | | | |әдістерімен танысу | | | |2 |Жануарлардың |Түріне және жынысына |1 |1,2,3,4 | | |репродуктивтік |байланысты | | | | |аппаратының биологиялық|жануарлардың | | | | |негізі |репродуктивтік | | | | | |аппаратының | | | | | |ерекшеліктерін зерттеу| | | |3 |Жануарлар гаметасының |Жануарлар гаметасының |1 |1,2,3,4 | | |биологиялық негізі |функциональдық және | | | | | |морфологиялық негізін | | | | | |және гаметогенез | | | | | |ерекшеліктерін | | | | | |оқып-үйрену | | | |4 |Жануарлардың |Студенттердің |1 |1,2,3,4 | | |биотехнологиялық қоры |дайындаған тақырыбтары| | | | | |бойынша баяндамалар | | | |5 |Аналық-донорларды |Аналық-донорларды |1 |1,23,4 | | |сұрыптау |сұрыптау ережелерімен | | | | | |танысу. | | | |7 |Аналықтарды жұптау – |Аналықты жұптеу |1 |1,2,3,4 | | |саулық-донор және |ережелерімен танысу | | | | |салық-реципиент | | | | |8 |Жануарлар |Студенттердің білім |1 |1,2,3,4 | | |биотехнологиясының |сапасың бақылау | | | | |тәжірибелік негізі | | | | |9 |Суперовуляцияланған |Суперовуляцияланған |1 |1,2,3,4 | | |фолликулогенез |фолликулогенезді | | | | | |сипаттайтын процестерді| | | | | |оқу. Суперовуляцияда | | | | | |қолданылатын | | | | | |гормональді | | | | | |препараттармен танысу. | | | |10 |Суперовуляция дәрежесі |Суперовуляция дәрежесін|1 |1,2,3,4 | | | |анықтау әдістерін оқып | | | | | |үйрену | | | |11 |Суперовуляция |Суперовуляция |1 |1,2,3,4 | | |дәрежесіне әсер етуші |дәрежесіне әсер етуші | | | | |факторлар |факторларды анықтау | | | |12 |Эмбриондардың |Эмбриондарды |1 |1,2,3,4 | | |трансплантация әдісі |трансплантациялау | | | | | |әдістерін және оларды | | | | | |қолдануды оқып және | | | | | |үйрену, танысу | | | |13 |Эмбриотрансплантацияның|Студенттердің білім |1 |1,2,3,4 | | |теориялық негізі |сапасың бақылау | | | |14 |Гаметаларды бағалау, |Гаметаларды бағалау, |1 |1,2,3,4 | | |селекциялау және |селекциялау және | | | | |сұрыптау |сұрыптау шкаласымен | | | | | |танысу | | | |15 |Эмбриондарды бағалау, |Эмбриондарды бағалау, |1 |1,2,3,4 | | |селекциялау және |селекциялау және | | | | |сұрыптау |сұрыптау шкаласымен | | | | | |танысу | | | |16 |Гаметаларды ұрықтандыру|Ұрықтандырудың |1 |1,2,3,4 | | |және культивациялау. |биологиялық маңызын | | | | |Эмбриондарды |оқып алу және | | | | |культивациялау |эмбриондарды бағалау, | | | | | |селекциялау және | | | | | |сұрыптау әдістерін | | | | | |зерттеу | | | |17 |Мал шаруашылығындағы |Студенттердің |1 |1,2,3,4 | | |биотехнологиялық |дайындаған тақырыбтары | | | | |әдістері |бойынша баяндамалар | | | |18 |Эмбриондарды және |Гаметалар мен |1 |1,2,3,4 | | |гаметаларды |эмбриондардың теориялық| | | | |криоконсервациялау |мұздату аспектерін | | | | | |зерттеп, | | | | | |криоконсервация және | | | | | |витрификация | | | | | |әдістерімен танысу | | | |19 |Эмбриондар және |Эмбриондарды жұып алу |2 |1,2,3,4 | | |ооциттер арасындағы |кезіңде алынған | | | | |қызмет байланысы |биоматериал құрамын | | | | | |зерттеу бойынша | | | | | |методины оқып үйрену | | | |20 |Донор, эмбрион, |Донор, эмбрион, |2 |1,2,3,4 | | |реципиент және |реципиент және | | | | |трансплантат |трансплантат | | | | |арасындағы қызмет |арасындағы қызмет | | | | |байланысы |байланысына | | | | | |физиологиялық және | | | | | |биохимиялық факторларды| | | | | |анықтау қажет | | | |21 |Трансплантантардың |Трансплантантардың өсу |2 |1,2,3,4 | | |өңімділік сапасы |және дамуына аналық | | | | |қалыптасуына аналық |эффектінің әсері | | | | |эффектінің әсері |зерттеу | | | |22 |Мал шаруашылығындағы |Студенттердің білім |1 |1,2,3,4 | | |биотехнологиялық талдау|сапасың бақылау | | | | | | | | | |23 |Биотехнологияның |Биотехнологияның |1 |1,2,3,4 | | |молекулярлық негіздері |молекулярлық негіздерің| | | | | |зерттеу | | | |24 |Рекомбинантты ДНК |Рекомбинанты ДНК-ның |1 |1,2,3, | | | |конструкциясың және | | | | | |клондауның принциптерін| | | | | |зерттеу | | | |25 |Трансгендік, химерлік |Трансгендік, химерлік |2 |1,2,3,4 | | |және клондық жануарлар |және клондық | | | | | |жануарларды алу | | | | | |кезеңдерімен танысу | | | |26 |Эмбриоинженерияның |Студенттердің білім |1 |1,2,3,4 | | |теориялық негізі |сапасың бақылау | | | 5. Студенттің өздік жұмысына арналған тақырыптар 5.1 Эмбриоинженерия: пайда болуы, қалыптасуы. 5.2. Қазақстанда жануарлар биотехнологиясы. 5.3 Биотехнологиядағы сандық биологияның әдістері. 5.4 Күйекті суперовуляциялау және синхронизациялау. 5.5 Жасанды ұрықтандыру. 5.6 Трансплантаттардың селекцияланатың белгілердің фенотиптік өзгеруі. 5.7 Зертханалық жануарлардың гамета және эмбриондарың бағалау. 5.8 Зертханалық жануарлардың гамета және эмбриондарың селекциялау және таңдау. 5.9 Экстракорпоралды ұрықтандырумен байланысты процедуралар. 5.10 Гамета және эмбриондар мұздатудың теориялық аспекттер. 5.11 Криоконсервация және витрификацияның әдістері. 5.12 Репликация, транскрипция және трансляцияның механизмдері. 5.13 ДНҚ химиялық синтезі. 5.14 Полимеразды цепті реакциясы. 5.15 Зертханалық жануарлардың гамета және эмбриондарының деңгейіндегі микрохирургиялық манипуляциялар. 6 Пәнің оқу-әдістемелік картасы 3 кесте - Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Тақырыбы |Көрнекі |Өз бетімен дайындалуға |Бақыл| | |құралдар|арналған сұрақтар |ау | | |, ТОҚ, | |түрле| | |плакатта| |рі | | |р | | | |Дәрістер |Зертханалық | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Кіріспе. |Эмбриоинженерия |Плакатта|1.Генетикалық |Б | |Эмбриоинженерия |пәні, әдістері |р, |жоспарланатын организмдер | | |пәні, мақсаты, |мен міндеттері |препарат|табиғи биологиялық | | |әдістері. | |тар, |түрлеріне әсер ете алады | | |Эмбриоинженерия | |медиатех|ма? | | |тарихының | |ника |2.Не себептен мал | | |қыскаша тарихи. | | |шаруашылығындағы дәстүрлі | | | | | |селекция тәсілдері | | | | | |биотехнологиялық | | | | | |әдістерсіз жүргізіле | | | | | |алмайды? | | |Малдардың |Жануарлардың |Микроско|1.Жынысына байланысты |ТК | |өсіп-өнуінің |репродуктивтік |п, |жануарлардың | | |биологиялық |аппаратының |Плакатта|репродуктивтік жүйесінің | | |негіздері |биологиялық |р, |биологиялық ерекшеліктері.| | | |негізі |препарат|2.Жынысына қарай | | | | |тар, |жануарлардың | | | | |медиатех|репродуктивтік жүйесі | | | | |ника |қандай органдардан турады.| | |Мал |Жануарлар |Плакатта|1.Биологияда бірдей |ТК | |шаруашылығындағы|гаметасының |р, |функцция атқарсада, негу | | |биотехнологиялық|биологиялық |препарат|жұмыртқа клеткасы | | |селекциялық |негізі |тар, |сперматозоидтан | | |аспектілері | |медиатех|ерекшеленеді. | | | | |ника |2.Неге гаметогенезде | | | | | |сперматозоидтар жұмыртқа | | | | | |клеткасынан көп пайда | | | | | |болады. | | |Ұрғашы-донорлард|Жануарлардың |Плакатта|1.Организмге әсеріне |ТК | |ы ұрықтандыру |биотехнологиялық |р, |байланысты репродуктивті | | |және |қоры |препарат|гормондарды қалай | | |суперовуляция. | |тар, |жіктейді. | | | | |медиатех|2.Суперовуляцияланған | | | | |ника |саулық-донорларды | | | | | |ұрықтандырғанда қандай | | | | | |өзгерістерге назар аудару | | | | | |керек. | | |Малдардың |Аналық-донорларды|Плакатта|1.Ұрық алатын қошқар және |ТК | |эмбриондарын |, |р, |сынақшы-қошқар – қолдану | | |трансплантацияла|аналық-рецепиентт|препарат|ерекшеліктері. | | |у |ерді сұрыптау. |тар, |2.Саулық-донор және | | | |Аналықтарды |медиатех|салық-реципиент – қолдану | | | |жұптау – |ника |ерекшеліктері. | | | |саулық-донор және| | | | | |салық-реципиент | | | | |Гаметалардың |Суперовуляцияланғ|Плакатта|Күйлеуді синхронизациялау |ТК | |биологиялық мәні|ан |р, |үшін қандай гормондарды | | |және оларды |фолликулогенез. |препарат|қолданылады. | | |өсіру. |Суперовуляция |тар, | | | | |дәрежесі |медиатех| | | | | |ника | | | |Гаметаларды |Эмбриондардың |Плакатта|1.Эмбриондар |ТК | |ұрықтандыру және|трансплантация |р, |транспланциясыныі | | |эмбриондарды in |әдісі |препарат|хирургиялық және | | |vivo өсіру | |тар, |хирургиялық емес | | | | |медиатех|әдістерінің қандай | | | | |ника |ерекшеліктері бар. | | | | | |2.Трансплантацияның | | | | | |әртүрлі әдістеріне тән | | | | | |ерекшеліктер. | | |Бағалау, |Гаметаларды және |Плакатта|1.Эмбриондың селекциясында|ТК | |селекция, |эмбриондарды |р, |қандай шкаланы | | |гаметалар мен |бағалау, |препарат|пайдаланады. | | |эмбриондарды |селекциялау және |тар, |2.Эмбриондың сапасың | | |таңдау |сұрыптау |медиатех|қандай жағдайда бағалайды | | | | |ника | | | |In vitro-да |Эмбриондарды және|Плакатта|1.Гаметаларды |ТК | |гаметасын өсіру |гаметаларды |р, |культивациялау кезіңде | | |және ұрықтандыру|ұрықтандыру және |препарат|қандай әдістерді | | | |культивациялау |тар, |қолданады. | | | | |медиатех|2.Гаметаларды ұрықтандыру | | | | |ника |әдістері. | | |Гаметалардың |Эмбриондар және |Плакатта|Эмбриондарды жұып алу |ТК | |және |ооциттер |р, |кезіңде алынған | | |эмбриондардың |арасындағы қызмет|препарат|биоматериал құрамын | | |криобанкі |байланысы |тар, |зерттеу бойынша методины | | | | |медиатех|оқып үйрену | | | | |ника | | | |Молекулалық |Донор, эмбрион, |Плакатта|30 реципиент үшін |ТК | |биотехнологиясын|реципиент және |р, |бұаздылық проценттің | | |ың негіздері |трансплантат |препарат|анықтау | | | |арасындағы қызмет|тар, | | | | |байланысы |медиатех| | | | | |ника | | | |ДНК-ң клондау |Трансплантантарды|Плакатта|1.Мал организмде ДНК және |ТК | |және секвенирдің|ң өңімділік |р, |РНК молекуласы қалай жұмыс| | |векторы |сапасы |препарат|істейді. | | | |қалыптасуына |тар, |2.ДНК өзін қалай | | | |аналық эффектінің|медиатех|білдіреді. | | | |әсері |ника | | | |ДНК-ң клондау |Биотехнологияның |Плакатта|1.Ақұыз синтезінің |ТК | |және секвенирдің|молекулярлық |р, |генетикалық бақылауы қалай| | |векторы |негіздері |препарат|жүреді. | | | | |тар, |2.Эукариот және | | | | |медиатех|прокариоттың | | | | |ника |транскрипциалық бірлігінің| | | | | |арасындағы айырмашылығы | | | | | |неде. | | |Жануарлар |Трансгендік, |Плакатта|1.Вектор қандай |ТК | |клеткасының |химерлік және |р, |қасиеттерімен анықталады. | | |ядро |клондық жануарлар|препарат|2.Секвенирді қандай | | |деңгейіндегі | |тар, |мақсатта пайдаланады. | | |микротехнологиял| |медиатех| | | |ар | |ника | | | |Трансгенді, |Эмбриоинженерияны|Плакатта|Трансгендік, клонды және |ТК | |клонды және |ң теориялық |р |химерлі жануарларға қандай| | |химерлі |негізі |препарат|биологиялық қасиеттері | | |жануарлар | |тар, |тән. | | | | |медиатех| | | | | |ника | | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы 4 кесте - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы |Оқулықтардың, оқү-әдістемеліқ |Экземпляр |Студент саны |Қамтамасыздану %| |құралдарының атаулары |саны | | | |1 |2 |3 |4 | |Эрнст Л.К., Трансплантация |12 |12 |100 | |эмбрионов сельскохозяйственных| | | | |животных, М., 1989. | | | | |Бегимкулов Б.К. Молекулярная |10 |12 |84 | |генетика с основами | | | | |биотехнологии, Алматы, 1996. | | | | |Завертяев Б.П. Биотехнология в|6 |12 |50 | |воспроизводстве и селекции | | | | |крупного рогатого скота, М., | | | | |1989. | | | | 8. Әдебиеттер Негізгі әдебиеттер: 1. Бегимкулов Б.К. Генетика, Алматы, 2000. 2. Бегимкулов Б.К. Молекулярная генетика с основами биотехнологии, Алматы, 1996. 3. Белоус А.М. Криоконсервация репродуктивных клеток, Москва, 1986. 4. Бернет Ф. Клеточная иммунология: Перев с анг. – М.: Мир, 1971. 5. Георгиевский В.И., Физиология сельскохозяйственных животных, М., 1990. 6. Джамалова Г.А. и др. Биотехнология воспроизводства животных с основами эмбриоинженерии, А., 1996. 7. Завертяев Б.П. Биотехнология в воспроизводстве и селекции крупного рогатого скота, М., 1989. 8. Калашник И.А., Практикум по общей ветеринарной хирургии, М., 1982. 9. Красота В.Ф. и др. Разведение сельскохозяйственных животных, М., 1990. 10. Мурзамадиев А.М. и др. Биотехнология в воспроизводстве овец, Алматы, 1992. 11. Петухов В.Л. и др. Генетические основы селекции животных. М., 1989. 5.2. Қосымша: 12. Глик Б., Пастернак Дж. Молекулярная биотехнология. Принципы применения. М., 2002. 13. Грин Н. Биология, М., 1990, т.3. 14. Курбатова Д.А. Криоконсервация спермы сельскохозяйственных животных, М., 1988. 15.Магда И.И. Оперативная хирургия, м., 1990. 16.Меркурьева Е.К., Биометрия, М., 1970. 17.Мингазова Т.А. Воспроизведение сельскохозяйственных животных, М., 1988. 18.Свенсон К., Уэбстер П. Клетка: Пер. с англ. – М., 1990. 19.Карлсон Б.М., Основы эмбриологии по Пэттену в 2 т.: Пер с анг. – М., 1983. 20.Студенцов А.П. Ветеринарное акушерство и гинекологитя, М., 1980. 21. Шипилов В.С. Ветеринарное акушерство и гинекологитя, М., 1988. 22. Эрнст Л.К., Трансплантация эмбрионов сельскохозяйственных животных, М., 1989. 23. Эрнст Л.К. и др. Племенное дело в животноводстве, М., 1987.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz