Файл қосу

тілінің - шет - языка - схемалар - ағылшын - көмегімен - тақырыпты





|Казақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі                             |
|Семей қаласының Шәкәрім атындағы  мемлекеттік университеті                      |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты         |ПОӘК               |                             |
|                              |                   |ПОӘК 042-18-17.1.21/ 01.-2013|
|ПОӘК                          |Басылым №1         |                             |
|Оқытушыға арналған            |                   |                             |
|«I шет тілінің практикалық    |                   |                             |
|грамматикасы» (В1)  пәнінің   |                   |                             |
|жұмыс оқу  бағдарламасы       |                   |                             |






         «I шет тілінің практикалық грамматикасы» (В1) пәні бойынша

                5В020700 «Аударма ісі»  мамандығына арналған

                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН


              Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу  бағдарламасы

































                                    Семей


     2013



Кіріспе


1 ЖАСАЛЫНДЫ
Құрастырған   ______________  «   2   »  қыркүйек    2013  Тулекова М.Қ.
Аударма теориясы және практикасы кафедрасының ағылшын тілінің аға оқытушысы

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Аударма теориясы және практикасы кафедрасында
Хаттама №1       «   2  »  қыркүйек   2013 ж
Кафедра меңгерушісі     _________________   Калимова Ж. У.


2.2 Гуманитарлық-заң   факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
Хаттама № 1    «  17    »  қыркүйек     2013ж
Оқу - әдістемелік бюро бастығы ________________  Кеңесбаева  Ш. С.


3  БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және
басылымға ұсынылды.
Хаттама № 1      «   18    »  қыркүйек  2013 ж
Оқу-әдістемелік кеңестің бастығы,
бірінші проректор      __________________  Искакова Г. К.


4 Алғашқы  рет енгізілді
















                                   Мазмұны



1.   Қолданылу саласы.
2.   Нормативті сілтемелер.
3.   Жалпы мәліметтер.
4.  Оқу пәнінің   мазмұны (Модулдер)
5. Студенттердің өздік жұмыстары  тақырыптарының тізімі
6. Пәннің оқу-әдістемелік  картасы.
7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамттылу картасы.
8. Әдебиет..





































1. Қолдану саласы

«I  шет  тілінің  практикалық  грамматикасы»  пәні  бойынша  оқу-әдістемелік
кешеннің құрамына кіретін пәннің оқытушыға арналған оқу  жұмыс  бағдарламасы
5В020700 «Аударма ісі» мамандығы студенттеріне арналған.

Нормативті сілтемелер

   «I шет тілінің практикалық грамматикасы» пәнінің оқытушыға  арналған  бұл
жұмыс оқу бағдарламасы пәннің оқу процесін  ұйымдастыру  тәртібін  төмендегі
құжаттардың ұсыныстары мен талаптарына сәйкес жасаған:

- Жалпыға бірдей Мемлекеттік білім беру стандарты

- 5В020700–«Аударма ісі»  мамандығы бойынша типтік оқу жоспары

- СТУ 042- ГУ-4-2013  Университет  стандарты  «Пәндердің   оқу-  әдістемелік
кешендерінің жасалу және безендірілуінің жалпы талаптары»

- ДП 042-1. 01-2013 Құжаттандыру процедурасы  «Пәндердің   оқу-  әдістемелік
кешендерінің құрылысы және мазмұны»





   Жалпы мәліметтер


3.1  Курстың қысқаша мінездемесі
«I шет тілінің практикалық грамматикасы» 5В020700 “Аударма  ісі”   мамандығы
студенттерінің ттілдік стильге жататын пәндерді теориялық  және  практикалық
тұрғыдан меңгеруге арналған. «I шет тілінің грамматикасы» 5В020700  “Аударма
 ісі”  мамандығы бойынша таңдау пән  болып  табылады  және  ағылшын  тілінің
грамматикасына қатысты теориялық және практикалық мәәселелерді оқытуды  және
ағылшын  тілін  практикалық  түрде  меңгеру  дағдыларын  одан  әрі  дамытуды
қарастырады. Яғни тілді жұмыс барысында қолдану, яғни қажетті ақпаратты  алу
үшін мамандық бойынша түпнұсқа әдебиетті оқи алу, әңгіме жүргізу,  хабарлама
дайындау және ағылшын тілін ауызша түсіну жатады.
 “Практикалық  грамматика”   пәнінің   мақсаты  –  қазіргі  ағылшын  тілінің
грамматикалық құрылысын меңгеру. Грамматикалық ережелер және олардың  сөйлеу
барысындағы  қызметін,  ағылшын  тілінің  грамматикалық  жүйесінің  дамуының
негізгі бағыттарын айқындау.
«I шет тілінің практикалық грамматикасы» пәнінің міндеттері:
-  студенттерді  ағылшын   тілі   жүйесіндегі   грамматикалық   құбылыстарды
ерекшеліктерімен қоса таныстыру;
 - грамматикалық ережелерді қарап шығу  және  бір  жүйеге  келтіру,  негізгі
   мағынасын анықтау және бекіту;
 - студенттерді грамматикалық формалардың функционаальдық  ауқымына  қатысты
   біліммен және оларды сөйлеу барысында қолдана алуға жағдай жасау;
 - студенттерде ауызша және жазбаша  түрде  ағылшын  тіілінде  грамматикалық
   жағынан дұрыс сөйлеу дағдыларын қалыптастыру;
 - мамандық бойынша мәтіндер мен әдебиеттерді түсіуге қажетті  грамматикалық
   формаларды игеру;

«I шет тілінің практикалық грамматикасы» пәнін меңгеру барысында  студенттер
мыналарды меңгеруі тиіс:
 - грамматика ғылымының түсініктемесі;
 -  жүйе  ретіндегі  тілдің  грамматикалық  құрылысы    және   грамматикалық
   категориялардың сөйлеу жүзінде іске асыырылуы;
 - грамматикалық талдау әдістері;

Теориялық және практикалық мәселелерге қатысты берілген  сұрақтарды  меңгеру
нәтижесінде студенттер мыналарды меңгере алу керек:
 - белгілі тілдік материалды таңдау;
 - сөйлеу жағдаяттарында алынған білімді қолдану;
 - грамматикалық құбылыстарды ана тіліндегі фактілермен қоса салыстыру;
 - ағылшын және ана тіліндегі құбылыстарға қатысты жеке зерттеу жүргізу;

Пәннің пререквизиттері:
«Базалық шет тілі (А1, А2)»
«Мамандыққа кіріспе»
«Тіл біліміне кіріспе»
«I шет тілінің фонетикасы»
«Қазақ тілі»

Пәннің постреквизиттері:
«Базалық шет тілі (В2)»
«I шет тілінің практикалық грамматикасы» (В2)»
«Екінші шет тілі (А1)»
«Базалық шет тілі (В2)»
«Тілдік қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум»
«Аудармашылардың кәсіби біліктілігінің негіздері»

Оқу жоспарынан көшірме

|курс  |семестр   |кредит  |Машықтану   |ӨСӨЖ    |СӨЖ     |Барлығы   |Бақылау    |
|      |          |        |сабағы      |        |        |          |түрі       |
|1     |2         |4       |60          |30      |   90   |180       |емтихан    |


4 Пәннің оқытушыға арналған  жұмыс оқу бағдарламасының  мазмұны




|                                                                         |Сағат саны |
|Тақырыптар және олардың мазмұны                                          |           |
|                                                                                     |
|Машықтану сабағы                                                                     |
|1                                                                        |4          |
|The Noun.                                                                |           |
|The Noun. Morphological and syntactic characteristics of nouns.          |           |
|Classification of nouns. Proper nouns. Class nouns. Material nouns.      |           |
|Abstract nouns. Grammatical categories of nouns. The category of  number.|           |
|The category of case.                                                    |           |
|2                                                                        |           |
|The article.                                                             |           |
|The  Use of articles with common nouns. The use of the indefinite article|4          |
|with class nouns. The use of the definite article with class nouns. The  |           |
|use of  indefinite and definite  articles with nouns of material. The use|           |
|of  indefinite  and definite articles with  abstract nouns. The use f    |           |
|articles with proper nouns. The use of articles with nouns in set        |           |
|expressions                                                              |           |
|3                                                                        |           |
|The pronoun. The adjective.                                              |           |
|The pronouns. Classification of pronouns: personal, possessive,          |           |
|reflexive, reciprocal, demonstrative, interrogative, relative            |4          |
|conjunctive, defining, indefinite, negative.                             |           |
|he adjective. Morphological and syntactic characteristics of the         |           |
|adjective. Classifications of the adjective.                             |           |
|4                                                                        |           |
|The Verb.                                                                |4          |
|The grammatical categories of the verb.                                  |           |
|The morphological and syntactic functions of the verb. Regular and       |           |
|irregular verbs. Mixed verbs. Notional verbs. Auxiliary verbs. Link      |           |
|verbs. transitive and intransitive verbs. Terminative and non-terninative|           |
|verbs.                                                                   |           |
|5                                                                        |           |
|Tenses in the                                                            |           |
|active Voice.                                                            |4          |
|The Indefinite Tenses.                                                   |           |
|The Present Indefinite Tense. The Use of the Present Indefinite Tense.   |           |
|The Past Indefinite Tense. The Use of the Past Indefinite Tense.         |           |
|The Future Indefinite Tense. The Use of the Future Indefinite Tense. The |           |
|Future Indefinite in the Past.                                           |           |
|6                                                                        |4          |
|The Continuous Tenses.                                                   |           |
|The Present Continuous Tense. The Use of the Present  Continuous Tense.  |           |
|The Past Continuous Tense. The Future Continuous Tense. The Use of the   |           |
|Future Continuous Tense. The Future Continuous in the Past. The Use of   |           |
|the Future Continuous  in the Past .                                     |           |
|                                                                         |           |
|7                                                                        |           |
|The Perfect Tenses.                                                      |4          |
|The Present Perfect Tense. The Use of the Present Perfect tense.  The    |           |
|Past Indefinite and the Present Perfect Tense.                           |           |
|The Past Perfect Tense. The Use of the Past Perfect tenses. The Past     |           |
|Indefinite and the Past Perfect Tenses. The Future Perfect Tense. The Use|           |
|of the Future Perfect tense. The Future Perfect in the Past.             |           |
|8                                                                        |           |
|The Perfect Continuous Tenses.                                           |4          |
|The Present Perfect Continuous Tense. The Use of the Present Perfect     |           |
|Continuous Tense. The Past Perfect Continuous Tense. The Use of the Past |           |
|Perfect Continuous Tense. The Future Perfect Continuous Tense. The Use of|           |
|the Future Perfect Continuous Tense. the Future Perfect Continuous in the|           |
|Past. The Use of the Future Perfect Continuous in the Past.              |           |
|9                                                                        |           |
|Tenses in the Passive Voice.                                             |4          |
|The Present Indefinite Passive. The Past Indefinite Tense. The Future    |           |
|Indefinite Tense. The Present Perfect Passive. The Future Perfect        |           |
|Passive. The Present Continuous Passive. The Past Continuous Tense. The  |           |
|Use Passive Voice.                                                       |           |
|10                                                                       |           |
|Modal Verbs.                                                             |4          |
|                                                                         |           |
|                                                                         |           |
|The Modal Verbs Can. May. Must.  Should and                              |           |
|Ought. To be + infinitive.  T9o have + Infinitive.                       |           |
|Shall. Will. Would. Dare. Need.                                          |           |
|11                                                                       |           |
|Direct and Indirect Speech. Sequence of Tenses.  The Adverb. The Modal   |           |
|words.  The Interjection. The preposition.                               |           |
|Indirect  Statements. Indirect Questions. Indirect Orders and Requests.  |4          |
|Indirect Exclamations.                                                   |           |
|The Morphological  structure of adverbs. Classification of modal verbs.  |           |
|Types of Interjections. The Morphological  structure of  prepositions.   |           |
|Classification of prepositions. The Morphological  structure of          |           |
|conjunctions. Classification of conjunctions.  Types of Particles.       |           |
|12                                                                       |           |
|The Non-Finite forms of the Verb.                                        |           |
|The Participle. The Tense and Voice distinctions of the Participle. The  |           |
|Functions of the Participle I and Participle II. The Predicative         |4          |
|Constructions of the Participle: The Objective Participial Construction. |           |
|The Subjective Participial Construction. The Nominative Absolute         |           |
|Participial Construction. The Prepositional Absolute Participial         |           |
|Construction.                                                            |           |
|13                                                                       |           |
|The Gerund.                                                              |           |
|The Tense and Voice distinctions of the Gerund.                          |           |
|The Use of the Gerund. The Gerund and the Infinitive. The Functions of   |           |
|the Gerund in the Sentence. The Gerundial Constructions. he Gerund and   |4          |
|the Infinitive. The Gerund and the Participle.  The Gerund and the Verbal|           |
|Noun.                                                                    |           |
|14                                                                       |           |
|The   Infinitive.                                                        |           |
|The Tense and Voice distinctions of the Infinitive.                      |4          |
|The use of the Infinitive without the participle to.                     |           |
|The Functions of the Infinitive in the Sentence.                         |           |
|Infinitive Constructions. The Objective Infinitive Construction. The     |           |
|Subjective Infinitive Constructions. The for-to-Infinitive Construction. |           |
|15                                                                       |           |
|                                                                         |4          |
|The Mood.The Indicative Mood. The Imperative Mood.                       |           |
|The Subjunctive Mood.                                                    |           |
|The Present Subjunctive. The Past Subjunctive.                           |           |
|The Use of the Subjunctive Mood in simple sentences. The Use of          |           |
|Subjunctive Mood in Complex sentences. The Use of Subjunctive Mood in    |           |
|Adverbial clauses. The Use of Subjunctive Mood in Predicative clauses.   |           |
|The Use of Subjunctive Mood in  Subject clauses. . The Use of Subjunctive|           |
|Mood in Object clauses.  The Use of Subjunctive Mood in attributive      |           |
|clauses.                                                                 |           |
|The Use of rendering the Subjunctive Mood in Russian.                    |           |
|   |           |Total                                                    |60         |



5 Студенттердің өздік жұмыстары тақырыптарының тізімі

5.1. The Verb to be, to have. Different constructions.
5.2. The Article. The Use of  articles  with  common,  class,  material  and
abstract nouns. articles in set expressions.
5.3. The Adjective. Degrees of comparison. Classification of adjectives.
The pronouns. Types of Pronouns
5.4.   Времена группы Indefinite, Continuous  and  Perfect  (Present,  Past,
Future ).
5.  The Passive Voice in the Indefinite, Continuous and Perfect Tenses.
6.  Modal Verbs. Can, may, must, to have to, to be to, shall, will,  should,
   would dare, need.
7.  Indicative Mood. Subjunctive Mood in Simple and Complex Sentences.
8.  Infinitive. Infinitive Constructions.
9.  Gerund. Gerundial Constructions.
10. Participle. Participial Constructions.


   Пәннің оқу-әдістемелік картасы



|Тақырып          |Көрнекті құралдар, ТСО,      |Өз бетінше үйренуге    |Бақылау түрі    |
|                 |плакаттар, стенд             |арналған сұрақтар      |                |
|Практикалық      |                             |                       |                |
|сабақтар         |                             |                       |                |
|                 |                     2       |               3       |          4     |
|1                |                             |                       |                |
|The Noun.        |Практикалық жаттығулардың    |The Noun.              |Жазбаша жаттығу |
|                 |көмегімен тақырыпты қайталау.|Classification of      |                |
|                 |The Nouns. Classification of |nouns.                 |                |
|                 |nouns.                       |                       |                |
|                 |Таблицалар, схемалар.        |                       |                |
|The Article. The |Практикалық жаттығулардың    |The Article. The Use of|Ауызша сұрау    |
|Use of indefinite|көмегімен тақырыпты қайталау.|articles with common,  |және практикалық|
|and definite     |The Article. The Use of      |class, material and    |жаттығулар      |
|articles with    |articles with common, class, |abstract nouns.        |                |
|nouns.           |material and abstract nouns. |articles in set        |                |
|                 |articles in set expressions. |expressions.           |                |
|                 |Таблицалар, схемалар.        |                       |                |
|The pronoun. The |Практикалық жаттығулардың    |The Adjective. Degrees |Практикалық     |
|adjective.       |көмегімен тақырыпты қайталау.|of comparison.         |жаттығулар      |
|                 |The Adjective. Degrees of    |Classification of      |                |
|                 |comparison. Classification of|adjectives.            |                |
|                 |adjectives.                  |                       |                |
|                 |The pronouns. Types of       |                       |                |
|                 |Pronouns.                    |                       |                |
|                 |Таблицалар, схемалар.        |                       |                |
|The Verb.        |Схемалар мен таблицаларды    |The Verb. Morphological|Жазбаша жаттығу |
|                 |қажетті шақ формаларымен     |and syntactical        |жасау           |
|                 |толтыру.                     |characteristics.       |                |
|Tenses in the    |Грамматикалық  таблицаларды  |Indefinite Tenses      |Ауызша сұрау    |
|Active Voice.    |толтыру.                     |(Present, Past, Future |және практикалық|
|The Indefinite   |Схемалар мен таблицаларды    |).                     |жаттығулар жасау|
|Tenses.          |қажетті шақ формаларымен     |                       |                |
|                 |толтыру.                     |                       |                |
|The Continuous   |Практикалық жаттығулардың    |Continuous tenses      |Жазбаша жаттығу |
|Tenses.          |көмегімен тақырыпты бекіту.  |(Present, Past, Future |жасау           |
|                 |The Continuous  Tenses.      |).                     |                |
|                 |Таблицалар, схемалар.        |                       |                |
|The Perfect      |Схемалар мен таблицаларды    |Perfect Tenses         |Ауызша сұрау    |
|Tenses.          |қажетті шақ формаларымен     |(Present, Past, Future |және практикалық|
|                 |толтыру.                     |).                     |жаттығулар жасау|
|The Perfect      |The Perfect  Continuous      |Perfect Continuous     |Жазбаша жаттығу |
|Continuous       |Tenses.                      |Tenses.                |жасау           |
|Tenses.          |Таблицалар, схемалар.        |                       |                |
|Tenses in the    |Практикалық жаттығулардың    |The Passive Voice in   |Тест            |
|Passive Voice.   |көмегімен тақырыпты бекіту.  |the Indefinite,        |                |
|                 |The Passive Voice in the     |Continuous and Perfect |                |
|                 |Indefinite, Continuous and   |Tenses.                |                |
|                 |Perfect Tenses.              |                       |                |
|                 |Таблицалар, схемалар.        |                       |                |
|                 |Практикалық жаттығулардың    |Modal Verbs. Can, may, |Ауызша сұрау    |
|                 |көмегімен тақырыпты қайталау.|must, to have to, to be|және практикалық|
|Modal Verbs.     |Modal Verbs. Can, may, must, |to, shall, will,       |жаттығулар жасау|
|                 |to have to, to be to, shall, |should, would dare,    |                |
|                 |will, should, would dare,    |need.                  |                |
|                 |need etc.                    |                       |                |
|                 |Таблицалар, схемалар.        |                       |                |
|Direct and       |Практикалық жаттығулардың    |Sequence of Tenses.    |Жазбаша жаттығу |
|Indirect Speech. |көмегімен тақырыпты бекіту.  |Indirect speech.       |жасау           |
|Sequence of      |Sequence of Tenses.          |Classifications of     |                |
|Tenses.          |Практикалық жаттығулардың    |adverbs. The use of    |                |
|The Adverb. The  |көмегімен тақырыпты қайталау.|prepositions and       |                |
|Modal words.     |Таблицалар, схемалар.        |conjunctions.          |                |
|The Interjection.|                             |                       |                |
|The preposition. |                             |                       |                |
|The Conjunction. |                             |                       |                |
|The Participle.  |                             |                       |                |
|The Non-Finite   |Етістіктің жақсыз формаларын |The Participial        |Жазбаша жаттығу |
|forms of the     |түсінуге арналған жаттығулар.|Constructions.         |жасау           |
|Verb.            |The participle.              |                       |                |
|The Participle   |Constructions.               |                       |                |
|                 |Таблицалар, схемалар.        |                       |                |
|The Gerund.      |Етістіктің жақсыз формаларын |The Gerundial          |Тест            |
|                 |түсінуге арналған жаттығулар.|Constructions.         |                |
|                 |Gerund. Gerundial            |                       |                |
|                 |Constructions.               |                       |                |
|                 |Таблицалар, схемалар.        |                       |                |
|The Infinitive.  |Етістіктің жақсыз формаларын |The Infinitive         |Жазбаша жаттығу |
|                 |түсінуге арналған жаттығулар.|Constructions.         |жасау           |
|                 |Infinitive.Infinitive        |                       |                |
|                 |Constructions. Functions of  |                       |                |
|                 |the Infinitive.              |                       |                |
|                 |Таблицалар, схемалар.        |                       |                |
| The Mood. The   |Практикалық жаттығулардың    |The Use of the         |Тест            |
|Indicative Mood. |көмегімен тақырыпты бекіту.  |Subjunctive  of Mood in|                |
|The Imperative   |Indicative Mood. Subjunctive |Complex sentences.     |                |
|Mood. The        |Mood.                        |                       |                |
|Subjunctive Mood.|Таблицалар, схемалар.        |                       |                |


   Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтылу картасы


Таблица 4

|Оқу-әдістемелік құралдардың     |         Саны     |Студенттер саны  |Қамтылу пайызы    |
|атауы                           |                  |                 |                  |
|1. New Inside Out               |           100    |         1 7     |100               |
|Pre-Intermediate Student’s book.|                  |                 |                  |
|Philip Kerr. Series authors: Sue|                  |                 |                  |
|Kay and Vaughan Jones.          |                  |                 |                  |
|Macmillan. 2008.                |                  |                 |                  |
|2. New Inside Out               |           100    |         1 7     |100               |
|Pre-Intermediate Workbook.      |                  |                 |                  |
|Philip Kerr. Series authors: Sue|                  |                 |                  |
|Kay and Vaughan Jones.          |                  |                 |                  |
|Macmillan. 2008.                |                  |                 |                  |
|3. New Inside Out Intermediate  |           100    |          17     |100               |
|Student’s book. Philip Kerr.    |                  |                 |                  |
|Series authors: Sue Kay and     |                  |                 |                  |
|Vaughan Jones. Macmillan. 2008. |                  |                 |                  |
|4. New Inside Out Intermediate  |           100    |          17     |100               |
|Workbook. Philip Kerr. Series   |                  |                 |                  |
|authors: Sue Kay and Vaughan    |                  |                 |                  |
|Jones. Macmillan. 2008          |                  |                 |                  |
|5.Блох М.Я., Лебедева А.Я.      |                  |                 |                  |
|Практикум по английскому языку. |                  |                 |                  |
|Грамматика. Сборник упражнений. |7                 |17               |100%              |
|М, 2000                         |                  |                 |                  |
| 6.Каушанская В.Л. English      |                  |                 |                  |
|Grammar.М, 1975.                |7                 |17               |100%              |
|7.Качалова К.Н., Израилевич Е.Е.|                  |                 |                  |
|Практическая грамматика         |7                 |7                |10%               |
|английского языка. М, 2001      |                  |                 |                  |
|8.Беляева М.А. Грамматика       |                  |                 |                  |
|английского языка. М, 1997      |1                 |7                |10%               |
|9. Кобрина Н.А., Корнеева Е.А.  |                  |                 |                  |
|Грамматика английского языка.   |1                 |7                |10%               |
|С.-П., 2001                     |                  |                 |                  |
|10. Верба В.В. Грамматика       |                  |                 |                  |
|современного английского языка. |1                 |7                |10%               |
|М, 2001                         |                  |                 |                  |
|11. Барабаш Т.А. Пособие по     |                  |                 |                  |
|грамматике английского языка.   |1                 |7                |10%               |
|М., 2000                        |                  |                 |                  |
|12.Голицынский Ю.Б. Грамматика: |                  |                 |                  |
|Сборник упражнений. М, 2003     |7                 |17               |100%              |
|13. Irwin Feigenbaum The Grammar|                  |                 |                  |
|Handbook. Oxford university     |1                 |7                |10%               |
|Press, 1985                     |                  |                 |                  |
|10.Каушанская В.Л. English      |                  |                 |                  |
|Grammar exercises.М, 1975.      |1                 |1 7              |100%              |
|14.Трофимова В.Н. Практическая  |                  |                 |                  |
|грамматика английского языка.   |1                 |7                |10%               |
|(справочник) М, 1997            |                  |                 |                  |
|15. Гичева Н.Г., Дворжец О.С.,  |                  |                 |                  |
|Черкашина П.П.1200 тестов по    |1                 |7                |10%               |
|английскому языку. М, 2001      |                  |                 |                  |






   Әдебиет


8.1 Негізгі әдебиет:
1. New Inside Out  Pre-Intermediate  Student’s  book.  Philip  Kerr.  Series
authors: Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
2. New Inside Out Pre-Intermediate Workbook. Philip  Kerr.  Series  authors:
Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
3. New Inside Out Intermediate Student’s book. Philip Kerr. Series  authors:
Sue Kay and Vaughan Jones. Macmillan. 2008.
  4. New Inside Out Intermediate Workbook. Philip Kerr. Series authors:  Sue
Kay and Vaughan Jones.
  Macmillan. 2008.
5. Қағазбаев, Ж.А. Практикум по грамматике английского языка. КарГУ,  2007.-
1 эл.диск.
  6. www.grammar. englishclub.com
  7. www.study.ru
  8. www.english.language.ru

8.2 Қосымша әдебиет:
1. Блох М.Я., Лебедева А.Я. Практикум  по  английскому  языку.   Грамматика.
Сборник упражнений.    М, 2000.
2. Голицынский Ю.Б. Грамматика: Сборник упражнений. М,2003.
3. Каушанская В.Л. English Grammar. М, 1975.
4.  Качалова  К.Н.,  Израилевич  Е.Е.  Практическая  грамматика  английского
языка. М, 2001.
5. Беляева М.А. Грамматика английского языка. М, 1997
6. Кобрина Н.А., Корнеева Е.А. Грамматика английского языка. С.-П., 2001
7. Верба В.В. Грамматика современного английского языка. М, 2001.
8. Барабаш Т.А. Пособие по грамматике английского языка. М., 2000
9. Irwin Feigenbaum The Grammar Handbook. Oxford University Press, 1985.
10.Трофимова В.Н. Практическая грамматика  английского  языка.  (справочник)
М, 1997.
11.Гичева Н.Г., Дворжец  О.С.,  Черкашина  П.П.1200  тестов  по  английскому
языку. М, 2001.
Пәндер