Файл қосу
Тарихтағы тұлға рөлі
Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |УМКД | | | | |УМКД | | | |042-16-02.1.04/01-2013 | |«Тарихтағы тұлға рөлі» |№ 1 басылым | | |пәні бойынша | | | |оқу-әдістемелік кешені | | | пәннің оқу-әдістемелік кешені «Тарихтағы тұлға рөлі» Мамандық 5В020300 - «Тарих» оқытушы үшін пән бағдарламасы Семей-2013 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ 5В020300 «тарих» мамандығы үшін Қазақстан Республикасының Мемлекеттік стандарты арнайы пәннің типтік бағдарламасының негізінде жасалған. Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының аға оқытушысы П.Санкайбаева «__04__» __09__ 2014 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің « Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында қаралды Хаттама №_1__ « 04_»_09_ 2014 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Н.Мухаметжанова 2.2 Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар факультетінің оқу- әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №_1__ «_09_»__09_ 2014 жыл ОӘБ төрағасы_________ С.Х.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №_1___ «_11_»__09__2014 жыл ОӘК төрағасы_________ Г.Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ (немесе № 4 «13» 09. 2012_ ж. баспа ОРНЫНА) Мазмұны 1 Қолдану аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ереже 4 Оқытушылар үшін пәннің жұмыс бағдарламасының мазмұны 5 Студенттердің өздік жұмыстары тақырыптарының тізімі 6 Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы. 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттердің қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНЫЛУ АУМАҒЫ «Тарихтағы тұлға рөлі» пәнінің оқу-әдістемелік кешені «5В020300» - «Тарих» мамандығының студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігі мен маңыздылығымен, курс саясатымен, және оқу барысында алынатын дағды мен іскерліктің тақырыптарымен таныстырады. Оқу- әдістемелік кешені пәнді оқып білудегі негізгі басшылық болып табылады. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Тарихтағы тұлға рөлі» пәні бойынша осы оқу-әдістемелік кешені келесі құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес берілген пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды: «5В020300» - «Тарих» мамандықтағы мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты ҚР МЖБС 3.08.0.ХХ-2006, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің «____»______ 20__жылғы, № ____ бұйрығы бойынша әрекетке еңгізілді және бекітілді. - СТУ 042- РГКП-СГУ -8-2007 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенін жасау және ресімдеужің жалпы талабы» университет стандарты - ДП 042- 08.10.10.12-2007 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжатталған процедурасы 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: «Тарихтағы тұлға рөлі» пәні мемлекеттік жалпы міндеттік мамандығы бойынша білім беру стандартында белгіленген пәннің бірі. Әлемдік тарихтың ақтандықтарын толтыруда атқарар ролі зор. Пән әлем тарихы мен Қазақстан тарихы бойынша елеулі оқиғаларға қатысты тарихи тұлғаларды таныстыра отырып, тарихты терең білуге жетелейді. Тарихшы студенттерді даярлауда пәнінің орны ерекше. 3.2 Пәнді оқытудағы мақсат: Тарихшы студенттерді тарих саласы бойынша өзіндік орны бар тарихи тұлғалар өмірімен және күрес жолындағы батырлық істерімен, жүргізген сындарлы саясаттарының ел тарихына, орнықтырылған мемлекеттілікті құрудағы ролін баяндап, жан-жақты талдаулар жасай отырып, таныстыру. Отанын сүюге, өз елімен қатар басқа да әлем мәдениетін құрметтеуге баулу. 3.3 Пәнді оқытудың міндеттері: Тарих ғылымының ғылыми принциптерін игерту, тарихи танымдылығын қалыптастырып, біліммен қаруландыру, деректер және тарихнамалық материалдармен жұмыс жасауға баулу, тарихи зерттеулерді жаңаша көзқарастармен талдауға, және тарихи тұлғаларды бағалауды үйрету, тарихи болмысын тани отырып, талғамдар жасау, сыртқы аспектілерді саралап, тарихшы ретінде дұрыс бағалауды үйрету. 3.4 Курс аяқталған соң студент: - Әлемдік тарих пен Қазақстан тарихы тенденциялары негізінде адамзаттың тарихи рухани мәдениетінің дамуының кезеңдері туралы ғылыми негізінің болуы. - халық ауыз шығармашылығында, музыкалық, әдеби, философиялық, тарихи шығармаларда көрніс тапқан халықтың рухани мұрасын білу, әлем мәдениетінің мәдени эволюция заңдарын, оның өзгешілігі мен мәнін тусіну; - өркениет, мәдениеттің әр түрлілігі туралы білімді игеру; - бяандама жасауға және ауызша материалды дұрыс жеткізуге дағдылану, семинарларға дайындық барысында қолда бар ғылыми әдебиеттерге дербес сыни тұрғыдан қарай талдау жасауы тиіс. - әлем халықтарының мәдениетін зерттеуге біртұтас концептуальді келуді білу. 3.5 Пәннің пререквизиттері: «Әлем тарихы», «Қазақстан тарихы: ежелгі заманнан қазіргі кезеңге дейінгі», «Әлем және қазақ әдебиеті», «Дүние жүзі тарихы», «Саясаттану», «Әлеуметтану», «Мәдениеттану» пәндерін жете білуі тиіс. Сонымен қатар конспектілеу, рефераттар жазу, аннотациялау, әдебиеттермен жұмыс жасай алатын дағдыларын білуі қажет. 3.6 Пәннің постреквизиттері: Пәннің негізінде тарихшы студент адамзаттың тарихының барлық кезеңдеріндегі тарихи тұлғалардың ролімен басты саясатын түсіне отырып, қоғам дамуындағы тарих ілімінің ғылыми негізін меңгеруі тиіс. Және де Әлем тарихы бойынша тарихи тұлғалардың салыстырмалы портреттерін жасауды, деректер мен тарихнамалар бойынша суреттеуді, тарихи тұлғалардың ел тарихындағы батырлық істерін жеке-жеке жан-жақтылы талдай білуі қажет. 1 кесте - жұмыс оқу жоспарынан көшірме |Курс |Сем |Кре | | |естр |дит саны | |Дәріс сабақтары | |МОДУЛЬ-1. Ежелгі дәуірдегі тарихи тұлғалар- 6 сағат | |№1.Ежелгі дәуір | |Биекенов К., Садырова М. Әлеуметтанудың | |ғалымдарының тарихта |2 |түсіндірме сөздігі. — Алматы, 2007. — 344 | |алатын орны | |бет. | | | |"Қазақ Энциклопедиясы", 11 - том | | | |Рахимбекова З.М. Материалдар механикасы | | | |терминдерінің ағылшынша-орысша-қазақша | | | |түсіндірме сөздігі | | | |Әбішев Қ.Ә, Әбжанов Т.Ы. Аристотель | | | |философиясы, Алматы: Жазушы, 2005ж. | |№2.Қазақстанның ерте |2 |Бенгтсон Г. Правители эпохи эллинизма. М., | |заман кезеңінде ел | |1982. | |билеген патшалары | |Қазақстан тарихы Алматы 1998-2000 | |және олардың тарихи | | | |портреттері | | | |№3.Біздің заманымызға|2 |Әдеб.: Утченко С.Л., Цицерон и его время, М.,| |дейінгі кезеңде | |1972. | |ғылым, білім, өнер, | |Дерекөзі: Аманжолова М.К., Беркінбекова А.М.,| |мәдениет | |Әбілқасов Ғ.М. Мәдениеттану (барлық | |салаларындағы тарихи | |мамандықтардың студенттеріне арналған). Оқу | |тұлғалар | |құралы. Қарағанды: ҚарМТУ, 2004. 117 б. | |МОДУЛЬ 2. Ортағасырлар дәуіріндегі тарихи тұлғалар рөлі – 6 сағат | |№4.Орта ғасырдағы |2 |Аль-Фараби. О трактате великого Зенона по | |ғалымдар, ойшылдар | |высшей науке // Аль-Фараби. | |мен діни | |Историко-философские трактаты. Алма-Ата: | |қызметкерлердің | |Наука, 1985. | |тарихта алатын орны | |Мартин Бубер. Два образа веры. – М., | |№5.Қазақстанның орта |2 |«Родоводта» бұл тұлғаға қатысты шежіре бар: | |ғасырдағы ел билеген | |Шыңғыс хан | |тұлғалар мен ұлы | |Абай. Энциклопедия. – Алматы: «Қазақ | |қолбасшылар | |энциклопедиясының» Бас редакциясы, «Атамұра» | |дың тарихта алатын | |баспасы, ISBN 5-7667-2949-9 | |орны | |Бурлацкий. Вожди и советники М.1990 г. | | | |Касымбаев Ж. Государственные деятели | | | |казахских ханств-А, 1999 | |№6.Орта ғасырдағы |2 |Крамар Ф. Д. Об исследованиях Омара Хайяма и | |өнер жұлдыздарының | |Насирэддина Туси по теории параллельных | |мәдениетке қосқан | |линий. — Алма-Ата, 1964. | |үлесі | |Розенфельд Б. А., Юшкевич А. П. Омар Хайям. —| | | |М., 1965. | | | |Розенфельд Б. А., Юшкевич А. П. Теория | | | |параллельных линий на средневековом | | | |Востоке. — М.: Наука, 1983. | | | |МОДУЛЬ 3. Жаңа дәуірдің тұлғалары және олардың рөлі – 6 сағат | |№7.Жаңа замандағы |2 |1.Тұрғынбаев Ә.Х «Философия» оқулық.- Алматы:| |ғалымдар, философ, | |«Білім», 2001ж. | |жазушылар | |2.Алтай Ж., Қасабек А., Мұхамбетали Қ. | | | |«Философия тарихы», -Алматы: «Жеті жарғы». | | | |1999ж. | | | |3.Сыдықов Ұ., Кішібеков Д. “Философия”. | | | |Оқулық.. Алматы “Ғылым”, 2007. | |№8.Жаңа заманның |2 |Наполеон Бонапарт, М., 1971 | |билік басындағы | |Қазақ Энциклопедиясы"Қазақ Энциклопедиясы", 6| |тұлғалары | |том | | | |История человечества, М., 2002 | | | |“Қазақ Энциклопедиясы”, II-том | |№9.Қазақстанның жаңа |2 |Мәдениеттану: жоғарғы оқу орнындары мен | |замандағы мемлекеттік| |колледж студенттеріне арнлған оқулық. Алматы:| |өнер адамдары | |Раритет, 2005.- 416 бет. ISBN 9965-663-71-8 | | | |Драч Г.В. Культурология. — Ростов-н/Д., 1995.| | | |— С. 308) | | | |МОДУЛЬ 4. Қазіргі заманның тарихи тұлғалары- 12 сағат | |№10.Қазіргі заманның |2 |Эйнштейн о религии. — М.: Альпина нон-фикшн, | |ғалымдары | |2010. — 144 с. — ISBN 978-5-91671-056-4 | | | |Могильницкий Г. Введение в методологию | | | |истории. М., высшая школа 1989 г. | | | |Культура эпохи Возрождения-М, 1988 | | | |Исторические портреты. М., 1991 | |№11. Қазіргі заманның|2 |Аллан Буллок. Гитлер. Исследование тирании. —| |ел билеушілері | |1952. | | | |Қазіргі Қазақстан тарихы Астана-2006 | |№12.Қазіргі |2 |Кто есть кто в мировой политике: Справочник. | |Қазақстанның өнер | |М., 1990 г. | |саңлақтары | |Баспа сөз материаладры | |№13.Дүние жүзінің ХХІ|2 |Исторические портреты. М., 1991 | |ғасырдың атақты | |Жизнь знаменательных людей А, 2006 | |ғалымдары мен | | | |жазушылары | | | |№14.ХХІ ғасырдың ел |2 |Соловьев С. М. История России с древнейших | |билеуші тұлғалары мен| |времен,- Люб. изд. | |саяси қайраткерлері | |Ш.Линн. Барак Обама: Уроки лидерства / Пер. с| | | |англ. — М.: Эксмо, 2012. — 336 с. - | | | |Конышев В.Н., Сергунин А.А. Новая военная | | | |доктрина Барака Обамы и национальные интересы| | | |России // Национальные интересы: приоритеты и| | | |безопасность. 2012, №14 (155). – С.2-9. | |№15.Қазақстан және |2 |Қазақстан Республикасында Кімнің Кім екені – | |ХХІ ғасырдың өнер | |2011. 2 томдық анықтамалық. Алматы, 2011. | |саласындағы танымал | |Лондон Олимпиадасының ресми сайты | |тұлғалары | |Казахстанец Илья Ильин: Если б не русские | | | |ребята, не видать мне мирового рекорда! | | | |Олимпиада жеңімпаздарына "Отан" "Құрмет" | | | |"Барыс" ордендері табыс етілді 17 Тамыз 2012,| | | |17:47 | | | |Нұрболат АМАНЖОЛ «Айқын» Жансая ӘБДІМӘЛІК, | | | |екі дүркін әлем чемпионы: Бұл жеңісімді | | | |Нұрсұлтан атаның 70 жылдық мерейтойына | | | |арнаймын | |Барлығы: |30 | | | |сағат | | | | |Практикалық сабақтар тақырыбы мен мазмұны | |Өтілетін тақырыптар |Сағат |Пайдаланатын әдебиеттер | |мен сұрақтар мазмұны |саны | | |МОДУЛЬ-1. Ежелгі дәуірдегі тарихи тұлғалар- 3 сағат | |№1.Ежелгі дәуір | |Биекенов К., Садырова М. Әлеуметтанудың | |ғалымдарының тарихта |1 |түсіндірме сөздігі. — Алматы, 2007. — 344 | |алатын орны | |бет. | | | |"Қазақ Энциклопедиясы", 11 - том | | | |Рахимбекова З.М. Материалдар механикасы | | | |терминдерінің ағылшынша-орысша-қазақша | | | |түсіндірме сөздігі | | | |Әбішев Қ.Ә, Әбжанов Т.Ы. Аристотель | | | |философиясы, Алматы: Жазушы, 2005ж. | |№2.Қазақстанның ерте |1 |Бенгтсон Г. Правители эпохи эллинизма. М., | |заман кезеңінде ел | |1982. | |билеген патшалары | |Қазақстан тарихы Алматы 1998-2000 | |және олардың тарихи | | | |портреттері | | | |№3.Біздің заманымызға|1 |Әдеб.: Утченко С.Л., Цицерон и его время, М.,| |дейінгі кезеңде | |1972. | |ғылым, білім, өнер, | |Дерекөзі: Аманжолова М.К., Беркінбекова А.М.,| |мәдениет | |Әбілқасов Ғ.М. Мәдениеттану (барлық | |салаларындағы тарихи | |мамандықтардың студенттеріне арналған). Оқу | |тұлғалар | |құралы. Қарағанды: ҚарМТУ, 2004. 117 б. | |МОДУЛЬ 2. Ортағасырлар дәуіріндегі тарихи тұлғалар рөлі –3 сағат | |№4.Орта ғасырдағы |1 |Аль-Фараби. О трактате великого Зенона по | |ғалымдар, ойшылдар | |высшей науке // Аль-Фараби. | |мен діни | |Историко-философские трактаты. Алма-Ата: | |қызметкерлердің | |Наука, 1985. | |тарихта алатын орны | |Мартин Бубер. Два образа веры. – М., | |№5.Қазақстанның орта |1 |«Родоводта» бұл тұлғаға қатысты шежіре бар: | |ғасырдағы ел билеген | |Шыңғыс хан | |тұлғалар мен ұлы | |Абай. Энциклопедия. – Алматы: «Қазақ | |қолбасшылар | |энциклопедиясының» Бас редакциясы, «Атамұра» | |дың тарихта алатын | |баспасы, ISBN 5-7667-2949-9 | |орны | |Бурлацкий. Вожди и советники М.1990 г. | | | |Касымбаев Ж. Государственные деятели | | | |казахских ханств-А, 1999 | |№6.Орта ғасырдағы |1 | |өнер жұлдыздарының |Крамар Ф. Д. Об исследованиях Омара Хайяма и | |мәдениетке қосқан |Насирэддина Туси по теории параллельных линий. — | |үлесі |Алма-Ата, 1964. | | |Розенфельд Б. А., Юшкевич А. П. Омар Хайям. — М., | | |1965. | | |Розенфельд Б. А., Юшкевич А. П. Теория параллельных | | |линий на средневековом Востоке. — М.: Наука, 1983. | |МОДУЛЬ 3. Жаңа дәуірдің тұлғалары және олардың рөлі – 3 сағат | |№7.Жаңа замандағы |1 |1.Тұрғынбаев Ә.Х «Философия» оқулық.- Алматы:| |ғалымдар, философ, | |«Білім», 2001ж. | |жазушылар | |2.Алтай Ж., Қасабек А., Мұхамбетали Қ. | | | |«Философия тарихы», -Алматы: «Жеті жарғы». | | | |1999ж. | | | |3.Сыдықов Ұ., Кішібеков Д. “Философия”. | | | |Оқулық.. Алматы “Ғылым”, 2007. | |№8.Жаңа заманның |1 |Наполеон Бонапарт, М., 1971 | |билік басындағы | |Қазақ Энциклопедиясы"Қазақ Энциклопедиясы", 6| |тұлғалары | |том | | | |История человечества, М., 2002 | | | |“Қазақ Энциклопедиясы”, II-том | |№9.Қазақстанның жаңа |1 |Мәдениеттану: жоғарғы оқу орнындары мен | |замандағы мемлекеттік| |колледж студенттеріне арнлған оқулық. Алматы:| |өнер адамдары | |Раритет, 2005.- 416 бет. ISBN 9965-663-71-8 | | | |Драч Г.В. Культурология. — Ростов-н/Д., 1995.| | | |— С. 308) | |МОДУЛЬ 4. Қазіргі заманның тарихи тұлғалары- 6 сағат | |№10.Қазіргі заманның |1 |Эйнштейн о религии. — М.: Альпина нон-фикшн, | |ғалымдары | |2010. — 144 с. — ISBN 978-5-91671-056-4 | | | |Могильницкий Г. Введение в методологию | | | |истории. М., высшая школа 1989 г. | | | |Культура эпохи Возрождения-М, 1988 | | | |Исторические портреты. М., 1991 | |№11. Қазіргі заманның|1 |Аллан Буллок. Гитлер. Исследование тирании. —| |ел билеушілері | |1952. | | | |Қазіргі Қазақстан тарихы Астана-2006 | |№12.Қазіргі |1 |Кто есть кто в мировой политике: Справочник. | |Қазақстанның өнер | |М., 1990 г. | |саңлақтары | |Баспа сөз материаладры | |№13.Дүние жүзінің ХХІ|1 |Исторические портреты. М., 1991 | |ғасырдың атақты | |Жизнь знаменательных людей А, 2006 | |ғалымдары мен | | | |жазушылары | | | |№14.ХХІ ғасырдың ел |1 |Соловьев С. М. История России с древнейших | |билеуші тұлғалары мен| |времен,- Люб. изд. | |саяси қайраткерлері | |Ш.Линн. Барак Обама: Уроки лидерства / Пер. с| | | |англ. — М.: Эксмо, 2012. — 336 с. - | | | |Конышев В.Н., Сергунин А.А. Новая военная | | | |доктрина Барака Обамы и национальные интересы| | | |России // Национальные интересы: приоритеты и| | | |безопасность. 2012, №14 (155). – С.2-9. | |№15.Қазақстан және |1 |Қазақстан Республикасында Кімнің Кім екені – | |ХХІ ғасырдың өнер | |2011. 2 томдық анықтамалық. Алматы, 2011. | |саласындағы танымал | |Лондон Олимпиадасының ресми сайты | |тұлғалары | |Казахстанец Илья Ильин: Если б не русские | | | |ребята, не видать мне мирового рекорда! | | | |Олимпиада жеңімпаздарына "Отан" "Құрмет" | | | |"Барыс" ордендері табыс етілді 17 Тамыз 2012,| | | |17:47 | | | |Нұрболат АМАНЖОЛ «Айқын» Жансая ӘБДІМӘЛІК, | | | |екі дүркін әлем чемпионы: Бұл жеңісімді | | | |Нұрсұлтан атаның 70 жылдық мерейтойына | | | |арнаймын | |Барлығы: |15 | | | |сағат | | 5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ «ТАРИХТАҒЫ ТҰЛҒАНЫҢ РӨЛІ» пәні бойынша СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ |№ |Тапсырма | Оқыту |Балл | | | |факторы |саны | |1-2 |Пән бойынша термин сөздіктермен және |анықтамалар | | |апта |әдебиеттермен танысу |жазу | | |3 |1. А.Нобель-оқымысты, жазушы, |тарихи –өмірбаян жазу |50 | |апта |бизнесмен | | | | |2.И.В.Сталин, Ф.Рузвельт, | | | | |У.Черчиль-саяси тарихи тұлғалар | | | |6 |1.Ресейдегі И.Грозный және Ұлы Петр: |саясаттары туралы |50 | |апта |саяси портреттері |мәселелерін көрсету | | | |2. М.Тэтчер-темір ханым | | | |10 |1.Л.Н.Гумилев- тарихшы ғалым және |саяси портреттерін |45 | |апта |тарихи еңбектері |құру | | | |2. Қазақ тарихындағы мемлекет | | | | |басшылары саясат ұстанымдары | | | |14 |1. Отто фон Бисмарк-Германияның темір|тезистер жазу |55 | |апта |канцлері | | | | |2. Ф.Рузвельт «Жаңа бағыт» саясаты | | | | |БАРЛЫҒЫ | |200 | «ТАРИХТАҒЫ ТҰЛҒАНЫҢ РӨЛІ» пәні бойынша баллдардың қойылу жүйесі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескертулер | | | |балл | | |1 |2 |3 |4 | | |Барлық дәрісханалық сабақтарға қатысу 1 және |30 | | | |7 апта аралығы | | | |1 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары | | | | |СРО | | | |2 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары |20 | | | |СРО | | | |3 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары |20 | | | |СРО |50 | | |4 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары |20 | | | |СРО | | | |5 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары |20 | | | |СРО | | | |6 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары |20 | | | |СРО |50 | | |7 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары | | | | |СРО | | | | |Аралық бақылау |70 | | |1 және 7 апта аралығындағы оқытудың балл нәтижесі |300 | | | |Барлық дәрісханалық сабақтарға қатысу 8 және |30 | | | |15 апта аралығы | | | |8 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары |10 | | | |СРО | | | |9 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары |20 | | | |СРО | | | |10 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары |20 | | | |СРО |45 | | |11 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары |20 | | | |СРО | | | |12 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары |10 | | | |СРО | | | |13 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары |10 | | | |СРО | | | |14 |Дәріс |- | | | |Семинар сабақтары |10 | | | |СРО |55 | | |15 |Аралық бақылау жұмысы |70 | | |8 және 15 апта аралығындағы оқытудың балл нәтижесі |300 | | |Емтиханның балл қорытындысы |400 | | |Академиялық аралықтағы балл қорытыныдысы |1000 | | 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 3- Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы |Тақырыптары |Әдістемелік|Өз бетімен|Бақылау | | |материал |оқу |формасы | | |плакаттар |сұрақтары | | |Дәріс сабақтары |Практикалық | | | | | |(семинар) | | | | | |сабақтары | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |МОДУЛЬ-1. Ежелгі дәуірдегі тарихи тұлғалар | |Тақырып № 1. Ежелгі |Тақырып № 1. Ежелгі |Тарихи |Конспекті |Сұрақ-жау| |дәуір ғалымдарының |дәуір ғалымдарының |деректерге |леу |ап | |тарихта алатын орны |тарихта алатын орны |анализ | | | |Аристотель – әлем |Аристотель – әлем |жасау | | | |ұстазы. |ұстазы. | | | | |Платон – ежелгі грек |Платон – ежелгі грек | | | | |философы. |философы. | | | | |Қытай философы |Қытай философы | | | | |Конфуцийдің тарихи |Конфуцийдің тарихи | | | | |тұлғалық бейнесі. |тұлғалық бейнесі. | | | | |Тақырып № 2. |Тақырып № 2. |Иллюстрация|Тарихи |пысықтау | |Қазақстанның ерте заман|Қазақстанның ерте заман|лық |талдаулар | | |кезеңінде ел билеген |кезеңінде ел билеген |суреттер |жасау | | |патшалары және олардың |патшалары және олардың | | | | |тарихи портреттері |тарихи портреттері | | | | |Сақ патшасы Томирис |Сақ патшасы Томирис | | | | |Үйсін және қаңлы |Үйсін және қаңлы | | | | |мемлекеттерінің ел |мемлекеттерінің ел | | | | |билеушілері туралы |билеушілері туралы | | | | |Мөде шанью – тарихи |Мөде шанью – тарихи | | | | |қолбасшы. |қолбасшы | | | | |Тақырып № 3. Біздің |Тақырып № 3. Біздің |Тарихи |Библиограф|Аннота | |заманымызға дейінгі |заманымызға дейінгі |деректер |иялық |ция жазу,| |кезеңде ғылым, білім, |кезеңде ғылым, білім, | |тізім |талдаулар| |өнер, мәдениет |өнер, мәдениет | |әзірлеу |жасау | |салаларындағы тарихи |салаларындағы тарихи | | | | |тұлғалар |тұлғалар | | | | |Цицерон – Рим |Цицерон – Рим | | | | |қайраткері ғана емес, |қайраткері ғана емес, | | | | |әлем тұлғасы. |әлем тұлғасы. | | | | |Гомер – ежелгі ақын. |Гомер – ежелгі ақын. | | | | |Эсхил, Апулей Луций – |Эсхил, Апулей Луций – | | | | |жазба мәдениетінде |жазба мәдениетінде | | | | |алатын орындары. |алатын орындары. | | | | |МОДУЛЬ 2. Ортағасырлар дәуіріндегі | | |тарихи тұлғалар рөлі | | |Тақырып №4. Орта |Тақырып №4. Орта |Мерзімді |Ғылыми |Конспект | |ғасырдағы ғалымдар, |ғасырдағы ғалымдар, |басылымдарм|еңбектер |жазу және| |ойшылдар мен діни |ойшылдар мен діни |ен жұмыс |мен |Талдау | |қызметкерлердің тарихта|қызметкерлердің тарихта|істеу |талдаулар |лар жасау| |алатын орны |алатын орны | |жазу | | |Әбу Насыр әл-Фараби – |Әбу Насыр әл-Фараби – | | | | |Әлемнің екінші ұстазы, |Әлемнің екінші ұстазы, | | | | |данышпан, энциклопедист|данышпан, энциклопедист| | | | |ғалым. |ғалым. | | | | |Әбу Райхан әл-Бируни - |Әбу Райхан әл-Бируни - | | | | |ортаазиялық |ортаазиялық | | | | |энциклопедист-ғалым |энциклопедист-ғалым | | | | |Әбу Әли Хусейн ибн |Әбу Әли Хусейн ибн | | | | |Абдаллах - ортағасырлық|Абдаллах - ортағасырлық| | | | |ғалым, философ, |ғалым, философ, | | | | |дәрігер. |дәрігер. | | | | |Тақырып №5. |Тақырып №5. |Саяси |Көркем |Баяндамал| |Қазақстанның орта |Қазақстандағы орта |портреттері|әдебиеттер|ар жазу | |ғасырдағы ел билеген |ғасырдағы ел билеген |н жасау |негізінде |және | |тұлғалар мен ұлы |тұлғалар мен ұлы | |жұмыстар |қорғау | |қолбасшылардың тарихта |қолбасшылардың тарихта | |жасау | | |алатын орны |алатын орны | | | | |Шыңғыс хан - Азияда |Шыңғыс хан - Азияда | | | | |біртұтас мемлекет |біртұтас мемлекет | | | | |құрушы, өз заманының |құрушы, өз заманының | | | | |аса ірі әскери және |аса ірі әскери және | | | | |мемлекет қайраткері. |мемлекет қайраткері. | | | | |Сұлтан Бейбарыс - түркі|Сұлтан Бейбарыс - түркі| | | | |әулеті Бахриден шыққан |әулеті Бахриден шыққан | | | | |мамлюктердің Египетті |мамлюктердің Египетті | | | | |билеген төртінші |билеген төртінші | | | | |сұлтаны. |сұлтаны. | | | | |Әмір Темір - Орталық |Әмір Темір - Орталық | | | | |Азия. жаһангері. |Азия. жаһангері. | | | | |Тақырып № 6. Орта |Тақырып № 6. Орта |Қазақ |Қазақ |Реферат | |ғасырдағы өнер |ғасырдағы өнер |билері мен |батырлары | | |жұлдыздарының |жұлдыздарының |өсиеттері |туралы | | |мәдениетке қосқан үлесі|мәдениетке қосқан үлесі| |толық | | |Әбілқасым Фирдауси — |Әбілқасым Фирдауси — | |талдаулар | | |шығыс ақыны. |шығыс ақыны. | |жасау | | |Омар Хайям - парсы |Омар Хайям - парсы | | | | |математигі, астрономы, |математигі, астрономы, | | | | |ақын, философы |ақын, философы | | | | |Донато ди Николло ди |Донато ди Николло ди | | | | |Бетто Барди - атақты |Бетто Барди - атақты | | | | |мүсінші |мүсінші | | | | |МОДУЛЬ 3. Жаңа дәуірдің тұлғалары | | |және олардың рөлі | | |Тақырып № 7: Жаңа |Тақырып № 7: Жаңа |Абылай хан |Тарихи |Коллоквиу| |замандағы ғалымдар, |замандағы ғалымдар, |суреттері |зерттеулер|м | |философтар. |философтары |мен тарихи |және | | |1. Жаңа Дәуір ғылымы |Жаңа заман ғылымының |деректер |құжаттар | | |мен философиясының |негізгі акценттері. | |мен жұмыс | | |жалпы сипаттамасы. |Философияның өзге | | | | |2.Жаңа Дәуір |ғылымдарға ықпалы мен | | | | |философиясындағы |жеке тұлғалардың рөлі. | | | | |рационалистік және |Саяси философтардың | | | | |эмпиристік багыттар. |мемлекет басқару | | | | |Ф.Бэкон, Р.Декарт, |тарихына енгізген | | | | |Б.Спиноза. |жаңашылдығы. | | | | |3.Дж.Локк пен | | | | | |Т.Гоббстың | | | | | |алеуметтік-философиячық| | | | | |концепциялары. | | | | | |4. Дж. Беркли мен | | | | | |Д.Юмның субъективтік | | | | | |философиясы. | | | | | |Тақырып№ 8: Жаңа |Тақырып № 8: Жаңа |Көркем-ғылы|Ғылыми-көр|Баяндама | |заманның билік |заманның билік |ми |кем |лар | |басындағы тұлғалары |басындағы тұлғалары |әдебиеттер |әдебиеттер|жазу | |1.Т.Джефферсон- |Дж.Вашингтон. | |мен жұмыс,| | |демократия атасы. |О.Бисмарк. Б.Наполеон. | |оны талдау| | |АҚШ-тарының 3-ші |Т.Джефферсонның тарихы | | | | |президенті. |орны. | | | | |2.Б.Наполеон-әйгілі | | | | | |қолбасшы. | | | | | |3. О.Бисмарк- темір | | | | | |канцлер | | | | | |Тақырып № 9: |Тақырып №9 Қазақстанның|Қазақ |ХХ ғасыр |конспекті| |Қазақстанның жаңа |жаңа замандағы өнер |ағартушы |басында |леу | |замандағы өнер адамдары|адамдары |ларының |ғы | | |1.Қазақ ағартушылары |1.Қазақ ағартушылары |суреттері |Қазақ | | |Шоқан Уалиханов |Шоқан Уалиханов |мен шығарма|ағартушыла| | |2.Алғашқы ағартушы |2.Алғашқы ағартушы |лары |рының | | |ұстаз-Ы.Алтынсарин |ұстаз-Ы.Алтынсарин | |шығармалар| | |3.Қазақтың ойшыл |3.Қазақтың ойшыл | |ында | | |ғалымы- А.Құнанбаев |ғалымы- А.Құнанбаев | |ғы тарих | | | | | |мәселе | | | | | |лерімен | | | | | |танысу | | |МОДУЛЬ 4. Қазіргі заманның | | |тарихи тұлғалары | | |Тақырып № 10. Қазіргі |Тақырып № 10. Қазіргі |Қазақ |Қазақ |Коллок | |заманның ғалымдары |заманның ғалымдары |ақын-жазушы|интелле |виум | |Сэр Тимоти Джон |Сэр Тимоти Джон |ларының |генциялары| | |Бернерс-Ли -әлемдік |Бернерс-Ли -әлемдік |саяси |тура | | |желінің негізін салушы.|желінің негізін салушы.|суреттері |лы сарап | | |Зигмунд |Зигмунд |мен тарихи |тамалар | | |Фрейд-психоаналитик. |Фрейд-психоаналитик. |деректер |жасау | | |Альберт Эйнштейн- |Альберт Эйнштейн- | | | | |Нобель сыйлығының |Нобель сыйлығының | | | | |иегері. |иегері. | | | | |Тақырып № 11. Қазіргі |Тақырып № 11. Қазіргі |А.Бөкей |Сұрақтарға|Тест | |заманның ел билеушілері|заманның ел билеушілері|Ханов және |жауап |тапсырма | |Хо Ши Мин - Вьетнам |Хо Ши Мин - Вьетнам |Алаш |іздеу |ларын | |Демократиялық |Демократиялық |партиясы | |орындау | |Республикасының тұңғыш |Республикасының тұңғыш | | | | |президенті. |президенті. | | | | |Адолф Гитлер және неміс|Адолф Гитлер және неміс| | | | |диктатурасы. |диктатурасы. | | | | |Маргарет Хильда |Маргарет Хильда | | | | |Тэтчер-Ұлыбритания |Тэтчер-Ұлыбритания | | | | |қоғам қайраткері. |қоғам қайраткері. | | | | |Тақырып № 12. Қазіргі |Тақырып № 12. Қазіргі |Қазақ қалай|әдебиеттер|Конспекті| |замандағы өнер |замандағы өнер |орыстанды? |мен жұмыс |леу | |саңлақтары |саңлақтары |(тарихи | | | |Сэр Чарльз Спенсер |Сэр Чарльз Спенсер |зерттеулер)| | | |(Чарли) Чаплин- әлемдік|(Чарли) Чаплин- әлемдік| | | | |киножұлдыз. |киножұлдыз. | | | | |Пабло Пикассо және |Пабло Пикассо және | | | | |сурет өнері. |сурет өнері. | | | | |Луи Армстронг |Луи Армстронг | | | | |-музыкадағы джаз өнерін|-музыкадағы джаз өнерін| | | | |әлемде танытушы тұлға. |әлемде танытушы тұлға. | | | | |Тақырып № 13. ХХІ |Тақырып № 13. ХХІ |Тарихи |әдебиеттер|Баяндама | |ғасырдың атақты |ғасырдың атақты |дерек |мен жұмыс | | |ғалымдары мен |ғалымдары мен |тер көзі | | | |жазушылары |жазушылары |және | | | |Жеймс Хедли |Жеймс Хедли |тарихнама | | | |Биллингтон-американдық |Биллингтон-американдық |лық | | | |тарихшы ғалым. |тарихшы ғалым. |талдаулар | | | |Андре Гундер Франк- |Андре Гундер Франк- |мен | | | |халықаралық зерттеу |халықаралық зерттеу |сараптамала| | | |ассоциациясының үздік |ассоциациясының үздік |р | | | |ғалымы. |ғалымы. | | | | |Дональд Редфорд |Дональд Редфорд | | | | |-мысыртанушы,археолог |-мысыртанушы,археолог | | | | |ғалым. |ғалым. | | | | |Тақырып № 14. ХХІ |Тақырып № 14. ХХІ |Қазақстан |Ғылыми |Конспект | |ғасырдың ел билеуші |ғасырдың ел билеуші |ның 50-80 |әдебиеттер| | |тұлғалары мен саяси |тұлғалары мен саяси |жылдардағы |мен | | |қайраткерлері |қайраткерлері |дамуы мен |танысу, | | |Н.Ә. Назарбаев – |Н.Ә. Назарбаев – |саяси |талдаулар | | |Қазақстан |Қазақстан |тарихы |жасау | | |Республикасының Тұңғыш |Республикасының Тұңғыш |туралы | | | |Президенті |Президенті |деректер | | | |Барак Обама - Америка |Барак Обама - Америка |және газет | | | |Құрама Штаттарының |Құрама Штаттарының |материал | | | |44-інші сайланған |44-інші сайланған |дары | | | |президенті |президенті | | | | |Владимир Путин - |Владимир Путин - | | | | |четвёртый президент |четвёртый президент | | | | |Российской Федерации |Российской Федерации | | | | |Тақырып № 15. Қазақстан|Тақырып № 15. |Ел басы |Баспа |Талдау, | |және ХХІ ғасырдың спорт|Қазақстан және ХХІ |Н.Назарбаев|материал |Сұрақ | |саласындағы танымал |ғасырдың спорт |тың ғылыми |дарымен |тарға | |адамдар |саласындағы танымал |еңбектері |жұмыс |жауап | |Илья Ильин – әлем спорт|адамдар |не сарап | |жазу, | |саңлағы |Илья Ильин – әлем спорт|тама, | |талдау, | |Жансая Әбдімәлік – төрт|саңлағы |қазақстан | |пікір | |дүркін әлем чемпионы, |Жансая Әбдімәлік – төрт|дықтарға | |лесу | |гроссмейстер |дүркін әлем чемпионы, |жолданған | | | |Ольга Рыпакова – елі |гроссмейстер |жолдаулары | | | |сүйер спорт жұлдызы |Ольга Рыпакова – елі |(2000-2012ж| | | | |сүйер спорт жұлдызы |ж) | | | 6 Әдебиеттер: 1. Айрантов А.Г., Юдин А.И. Западноевропейский и русский утопический социализм нового времени. М., 1991 г. 2. Американские президенты: 41 исторический портрет от Д.Вашингтона до Б.Клинтона.Р-на Дону 1991 г. 3. Бердяев Н.А. Смысл истории. Мысль 1990 г. 4. Бурлацкий. Вожди и советники М.1990 г. 5. Бэкон Ф. История правления короля Генриха VІІ-М., 1990 6. Выдающиеся политики ХХ века. Минск., 1999 г. 7. Галкин И.В. На пути в Белый Дом, М, 1991 8. Герои Греции в войне и мире (история Греции в биографиях Г.В. Штолля)- М, 1992 9. Гопал С.Н. Неру (биография), М., 1990 10. Деникин А.И. Очерки русской смуты-М, 1991 11. Жак ле Гофф. Цивилизация средневекого Запада. М., Прогресс 1992 г. 12. Жуков Г.К. Воспоминания и размышления. М., 1990 13. Иванян Э.А. От Дж. Вашингтона до Дж. Буша. М., 1991 г. 14. История Древнего мира-М, 1989 15. Касымбаев Ж. Государственные деятели казахских ханств-А, 1999 16. Касымжанов А.Х. Портреты, штрихи к истории степи А.1995 г. 17. Кобрин В. Иван Грозный. М., 1989 г. 18. Кто есть кто в мировой политике: Справочник. М., 1990 г. 19. Культура эпохи Возрождения-М, 1988 20. Лауреаты Новельской премии: Энциклопедия. Книга 1,2., М., 1992 21. Н.С. Хрущев .Материалы к биографии М.1989 г. 22. Озерецкая Е.Л. Как жили древние греки. Л., Наука 1989 г. 23. Осмыслить культ Сталина. Сб. м., 1989 г. 24. Первое советское правительство, М, 1991 25. Политическая история РоссиРФ в 2-х т. М, 1996 г. 26. Полонская Л.С. Махатма Ганди: Смысо жизни, новая и новейшая история 1991. №1. 27. Россия на рубеже веков. Исторические портреты. М., 1991 28. Сталин, Рузвельт, Черчилль, Де Голль: политические портреты. Минск 1991 г. 29. Фест А. Адольф Гитлер. М., 1993 г. 30. Чубинский В.В., Бисмарк. Политическая биография. М., Мысль 1988 г. 31. Яковлев К.И. Рузвель – человек и политик. М., 1989 г. 32. Биекенов К., Садырова М. Әлеуметтанудың түсіндірме сөздігі. — Алматы, 2007. — 344 бет. 33. "Қазақ Энциклопедиясы", 11 - том 34. Рахимбекова З.М. Материалдар механикасы терминдерінің ағылшынша-орысша- қазақша түсіндірме сөздігі 35. Әбішев Қ.Ә, Әбжанов Т.Ы. Аристотель философиясы, Алматы: Жазушы, 2005ж. 36. Аристотель философиясы. 3 т. /«Әлемдік философиялық мұра» сериясы. 2 томдық/ .- Алматы: Жазушы, 2005.- 564 б. 37. Биоморфология терминдерінің түсіндірме сөздігі/ - Алматы: 2009. 38. Саяси түсіндірме сөздік. – Алматы, 2007. 39. Мұхтар Әуезов энциклопедиясы - Алматы, «Атамұра» баспасы, 2011. 40. Әдеб.: Утченко С.Л., Цицерон и его время, М., 1972. 41. Өнер: Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы 11-сыныбына арналған оқулык/Қ.Болатбаев, Е.Қосбармақов, А.Еркебай. — Алматы: "Мектеп" баспасы, 2007. 42. Лондон-2012: Илья Ильин стал двукратным чемпионом Олимпиады 43. Қазақстан Республикасында Кімнің Кім екені – 2011. 2 томдық анықтамалық. Алматы, 2011. ISBN 978-601-278-473-2 44. Невероятное достижение Ильи Ильина 45. Руки штангиста. Александр Иванов стал серебряным призером игр в Лондоне, уступив только терминатору по имени Илья Ильин, 6 тамыз 2012 жыл 46. Олимпиада жеңімпаздарына "Отан" "Құрмет" "Барыс" ордендері табыс етілді 17 Тамыз 2012, 17:47 47. Нұрболат АМАНЖОЛ «Айқын» Жансая ӘБДІМӘЛІК, екі дүркін әлем чемпионы: Бұл жеңісімді Нұрсұлтан атаның 70 жылдық мерейтойына арнаймын
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz