Файл қосу
Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы
| |
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
| | | |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК |
| | |042-16-02.1.34/02-2013 |
|«Тарихи үрдіс және тарихи| | |
|таным теориясы» пәнінің |№1 басылым | |
|оқу-әдістемелік кешені |30.09.2013 | |
050203 – «Тарих» мамандығына арналған
СТУДЕНТТЕР ҮШІН
«Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы»
ПӘНІНІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
(СИЛЛАБУС)
Семей
2013
1 ӘЗІРЛЕГЕН
050203 – «Тарих» мамандығына арналған Қазақстан Республикасының Мемлекеттік
стандарты арнайы пәннің типтік бағдарламасы негізінде жасалған. Құрастырған
Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы»
кафедрасының т.ғ.к., доцент Мухамеджанова Р.Ж.
2 ТАЛҚЫЛАҒАН
2.1 Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы »
кафедрасының отырысында талқыланды.
«» қыркүйек 2013 ж. №1 хаттама
Кафедра меңгерушісі ________ Мұхаметжанова Н.А.
2.2. Гуманитарлық -заң факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында
талқыланды.
«» қыркүйек 2013 ж. №1 хаттама
Төрайым ________ Кеңесбаева Ш.С.
2.3. Гуманитарлық – заң факультеттің ғылыми кеңесінің отырысында
талқыланды.
«__» қыркүйек 2013 ж. №1 хаттама
Ғылыми кеңес төрағасы____________Мамырбеков А.М.
3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған
және ұсынылған.
«__» қыркүйек 2013ж. № 1 хаттама
ОӘК төрағасы, бірінші проректор ______ Искакова Г.К.
Мазмұны
1 Жалпы ереже
2 Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқау
3 Курс форматы және саясаты
4 Бағалау саясаты
5 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу
6 СОӨЖ және СӨЖ мазмұны
7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы
1 Жалпы ереже
Оқытушының аты-жөні – т.ғ.к., доцент Мухамеджанова Р.Ж.
Кафедра –«Қазақстан тарихы»
- Байланыс ақпараты – 360225, №1 оқу ғимараты, 1006-кабинет;
- Дәрісті өткізу орны – №2 оқу ғимараты; 407 а-дәрісханасы;
- Пән атауы – «Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы»;
- Кредит саны – 3;
- Оқу жұмыс жоспарынан көшірме;
1.1 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:
кесте-1
|Курс |Семестр |Кредит |Лекция |
|A |Өте жақсы |4,00 |95-100 |
|A- |Өте жақсы |3,67 |90.94 |
|B+ |Жақсы |3,33 |85-89 |
|B |Жақсы |3,00 |80-84 |
|B- |Жақсы |2,67 |75-79 |
|C+ |Қанағаттандырылған |2,33 |70-74 |
|C |Қанағаттандырылған |2,00 |65-69 |
|C- |Қанағаттандырылған |1,67 |60-64 |
|D+ |Өту баллы |1,33 |55-59 |
|D |Ең төмен өту баллы |1,00 |50-54 |
|F |Ең төмен |0,00 |0-49 |
|I |Аяқталмаған |NA | |
|W |Оқудан шығарылған |NA | |
|AW |Әкімшілік үкім бойынша оқудан |NA | |
| |шығарылған | | |
|P |Өтті (қорытынды тест) |NA |0 |
Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау критерийлері кесте-3
|Жұмыс түрі |Баллдар |
|Тәжірибелік сабақта жауап беру |0,35 |
|Аннотация (әрбір жұмысқа) |0,3 |
|Жазбаша жұмыс (әрбір жұмысқа) |0,2 |
|Реферат (әрбір жұмысқа) |0,3 |
|Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа) |0,3 |
|СӨЖ (СОӨЖ) шегінде ауызша жауап беру (әрбір жұмысқа) |0,4 |
|Межелік бағалау (әрбір жұмысқа) |5 |
|Ағымды бақылау жұмысы (әрбір жұмысқа) |5 |
|Зерттеу жұмысы (курстық жұмыс) |4,75 |
|Емтихан |60 |
|Барлығы |100 |
5 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу кесте-4
| |Сағат саны |
|Тақырып аттары | |
| |Дәріс |Практикалық |СӨЖ |
| | |сабақ | |
|1 |2 |3 |4 |
|Тақырып 1. |1 |1 |1 |
|«Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы»| | | |
|пәні. | | | |
|1.Тарихи үрдіс және таным теориясы пәні. | | | |
|2.Тарихи үрдіс – тарих философиясының | | | |
|пәні. | | | |
|3.Пәннің категориялық аппараты | | | |
|Тақырып 2. |1 |1 |1 |
|Тарихи үрдістің категориялары және | | | |
|сипаты. | | | |
|1.Тарихи теория- тарихи үрдіс теориясы. | | | |
|2. «Қоғамдық- экономиялық формация» | | | |
|категориясы. | | | |
|3.Тарихи үрдістегі субьективтілік пен | | | |
|обьективтілік диалектикасы | | | |
|Тақырып 3. |1 |1 |1 |
|Тарихи заңдылық категориясы. | | | |
|1.«Тарихи заңдылық» ұғымы. | | | |
|2.Қажеттілік пен кездейсоқтық. | | | |
|Альтарнативтілік. | | | |
|Тарихтың көп өлшемділігі | | | |
|Тақырып 4. |1 |1 |1 |
|Тарихи танымның ерекшелігі. | | | |
|1.Тарихтың позитивистік | | | |
|методологиясындағы субьект пен обьект | | | |
|мәселесі. | | | |
|2.Тарихи таным –ғылыми таным. | | | |
|Тақырып 5. |1 |1 |1 |
|Тарих ғылымының пәні. | | | |
|1.Тарих пен идеологияның өзара | | | |
|қатынастары. | | | |
|2.Тарих және саясат.тарих ғылымының саяси| | | |
|функциялары. | | | |
|3.Тарих және қоғамдық сана. | | | |
|Тақырып 6. |1 |1 |1 |
|Тарихи танымның әдістері. | | | |
|1.Жалпы ғылыми әдістер. | | | |
|2.Арнаулы тарихи әдістер. | | | |
|Тақырып 7. |1 |1 |1 |
|Тарихи танымның негізгі методологиялық | | | |
|принциптері. | | | |
|1.Тарихилық принципі – болмысты танудың | | | |
|жалпы методологиялық принципі. | | | |
|2.Тарихилық принципінің формалары. | | | |
|3.Неопозитивизм және тарихилық.. | | | |
|Тақырып 8. |1 |1 |1 |
|Тарихи деректің методологиялық | | | |
|мәселелері. | | | |
|1.Ғылыми әдебиеттегі «тарихи дерек» | | | |
|түсінігінің мазмұны. | | | |
|2.Тарихи деректің әлеуметтік табиғаты, | | | |
|гносеологиялық функциясы. | | | |
|Тақырып 9. |1 |1 |1 |
|Тарихи факт. | | | |
|1.«Тарихи факт» ұғымы | | | |
|2.Ғылыми тарихи факт және оның түрлері. | | | |
|Тақырып 10. |1 |1 |1 |
|Тарихи теория. | | | |
|1.Теория ның тарих ғылымындағы қызметі. | | | |
|2.Тарихи түсінік және оның | | | |
|гносеологиялық түрлері. | | | |
|3.Әлеуметтік және тарихи заңдар. | | | |
|Тақырып 11. |1 |1 |1 |
|Тарихи үрдістің қазіргі заманғы | | | |
|мәселелері . | | | |
|1.М.Вебердің идеалды түрлер теориясы. | | | |
|В.Шубарт пен П.Сорокиннің мәдени- тарихи | | | |
|талдауы. | | | |
|2.Тарихты формациялы және өркенниеттік | | | |
|тұрғыдан түсіндіру және олардың қазіргі | | | |
|кезеңдегі арақатынасы. | | | |
|3.Ұзын толқындар теориясының қалыптасуы. | | | |
|4.К.Поппердің идеялары. | | | |
|Хаос теориясы | | | |
|Тақырып 12. |1 |1 |1 |
|Тарихи заңдар. | | | |
|1.Тарихи заңдар тарих ғылымының элементі | | | |
|ретінде. | | | |
|2.Әлеуметтік заңдар | | | |
|3.Тарихи заңдар. | | | |
|Тақырып 13. |1 |1 |1 |
|Шпенглердің мәдени- тарихи концепциясы. | | | |
|1.О.Шпенглердің өмірбаяны. | | | |
|2.Концепцияның негізгі тұжырымдары | | | |
|Тақырып 14. |1 |1 |1 |
|А.Дж.Тойнбидің локальды-өркенниеттік | | | |
|теориясы | | | |
|1.А.Дж.Тойнбидің өмірбаяны | | | |
|2Теорияның | | | |
|негізгі тұжырымдары. | | | |
|Тақырып 15. |1 |1 |1 |
|К.Ясперстің өзекті уақыт теориясы | | | |
|1.К.Ясперстің ғылыми ортасы. | | | |
|2Теорияның негізгі тұжырымдары | | | |
|барлығы |15 |15 |15 |
6 СОӨЖ және СӨЖ мазмұны
СОӨЖ және СӨЖ жоспары
кесте-5
| № |СОӨЖ |СӨЖ |
| |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | |
|1 | Тақырып 1. «Тарихи үрдіс және|Генрих Риккерттің |Пән бойынша |
| |тарихи таным теориясы» пәні. |«Тарих философиясы» атты|түрлі |
| |1.Тарихи үрдіс және таным |еңбегін талқылау |әдебиеттер |
| |теориясы пәні. | |тізбегін |
| |2.Тарихи үрдіс – тарих | |жасау,қысқаша |
| |философиясының пәні. | |аннотация жазу.|
| |3.Пәннің категориялық аппараты.| | |
|22 |Тақырып 2. |Н.Бердяев. Тарихтың | Пәнге |
| |Тарих философиясының қалыптасуы|мәні. |байланысты |
| |және дамуы. | |термин сөздер |
| |1 «.Тарих философиясы» -ұғымы. | |жинағын |
| |2.Тарих философиясының немістік| |құрастыру |
| |мектебі. | | |
| |3.Тарих философиясының француз | | |
| |мектебі. | | |
| |4.Пәннің категориялық мектебі. | | |
|33 |Тақырып 3. Тарихи үрдістің |Тарих терминінің маңызы.| Христиандық |
| |категориялары және сипаты. |Тарих пәні ғылым |тарихнама |
| |1.Тарихи теория- тарихи үрдіс |ретінде. | |
| |теориясы. | | |
| |2 «.Қоғамдық- экономиялық | | |
| |формация» категориясы. | | |
| |3.Тарихи үрдістегі | | |
| |субьективтілік пен | | |
| |обьективтілік диалектикасы | | |
|4. |Тақырып 4.Тарихи заңдылық |Тарихи қажеттілік және |Р.Коллингвудтың|
| |категориясы. |кездейсоқтық.. Тарихтағы|неогегелиян дық|
| |1. «Тарихи заңдылық» ұғымы. |кездейсоқтылық рөлі. |тұжырымда масы |
| |2.Қажеттілік пен | | |
| |кездейсоқтық.Альтарнативтілік. | | |
| |Тарихтың көп өлшемділігі. | | |
|55 |Тақырып 5.Тарихи танымның |Тарих ғылымының ғылыми |«Қоғамдық-эконо|
| |ерекшелігі. |танымдық қызметі. |микалық |
| |1.Тарихтың позитивистік | |формация», |
| |методологиясындағы субьект пен | |«өркениет», |
| |обьект мәселесі. | |және |
| |2Тарихи таным –ғылыми таным. | |«мәдени-тарихи |
| | | |жүйелер»: |
| | | |салыстырма лы |
| | | |талдау |
|6. |Тақырып 6. Тарих ғылымының |Тарихи теорияның |Тарих ғылымының|
| |пәні. |принциптері. |саяси-идеология|
| |1.Тарих пен идеологияның өзара | |лық қызметі. |
| |қатынастары. | | |
| |2.Тарих және саясат.тарих | | |
| |ғылымының саяси функциялары. | | |
| |3.Тарих және қоғамдық сана. | | |
|77 |Тақырып 7.Тарихи танымның |Тарихи зерттеудегі | Тарих |
| |әдістері. |танымның теориядық |ғылымындағы |
| |1.Жалпы ғылыми әдістер. |деңгейлері. |танымның |
| |2.Арнаулы тарихи әдістер. | |эмпирикалық |
| | | |деңгейі, оның |
| | | |мазмұны. |
|88 |Тақырып 8Тарихи танымның |Тарихи танымның |Тарихи |
| |негізгі методологиялық |принциптері. |зерттеудегі |
| |принциптері. | |психология лық |
| |1.Тарихилық принципі – болмысты| |талдау |
| |танудың жалпы методологиялық | |әдістері. |
| |принципі. | | |
| |2.Тарихилық принципінің | | |
| |формалары. | | |
| |3Неопозитивизм және тарихилық..| | |
|99 |Тақырып 9. Тарихи деректің |Тарихи таным әдістері. |Хосе Ортега- И-|
| |методологиялық мәселелері. | |Гассет. |
| |1.Ғылыми әдебиеттегі «тарихи | |Тарих жүйе |
| |дерек» түсінігінің мазмұны. | |ретінде. |
| |2.Тарихи деректің әлеуметтік | | |
| |табиғаты, гносеологиялық | | |
| |функциясы. | | |
|110 |Тақырып 10.Тарихи факт. |Э.Трельч. Тарихшылдық |А.Дж.ТойнбиТари|
| |1. «Тарихи факт» ұғымы |және оның мәселелері. |хи ойлаудың |
| |2.Ғылыми тарихи факт және оның | |салыстырма |
| |түрлері. | |лылығы. |
|111 |Тақырып 11. Тарихи теория. |Г.Зиммель Тарихи уақыт |Б.Кроче. Тарих |
| |1.Теория ның тарих ғылымындағы |мәселелері. |теориясы. |
| |қызметі. | | |
| |2.Тарихи түсінік және оның | | |
| |гносеологиялық түрлері. | | |
| |3.Әлеуметтік және тарихи | | |
| |заңдар. | | |
|112 |Тақырып 12. |Ф.Фукуяма. Тарихтың |Б.Б.Ермұхановты|
| |Тарихи үрдістің қазіргі|аяқталғаны ма? |ң «Историчес |
| |заманғы мәселелері . | |кие воззрения |
| |1.М.Вебердің идеалды түрлер | |мыслителей ХХ |
| |теориясы.В.Шубарт пен | |века» атты |
| |П.Сорокиннің мәдени- тарихи | |еңбегін |
| |талдауы. | |талқылау. |
| |2.Тарихты формациялы және | | |
| |өркенниеттік тұрғыдан түсіндіру| | |
| |және олардың қазіргі кезеңдегі | | |
| |арақатынасы. | | |
| |3.Ұзын толқындар теориясының | | |
| |қалыптасуы. | | |
| |4.К.Поппердің идеялары. | | |
| |Хаос теориясы | | |
7 «Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы» пәні бойынша оқу
үрдісінің күнтізбелік сызбасы
«Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы» пәні бойынша оқу үрдісінің
күнтізбелік сызбасы кесте-6
№Апта1234567891011121314151Бақылау
ТүріБХКТ1ХКб/ж
ХКТ2КРККб/ж2Балл
Көрсеткіштері555555555555555
Р-реферат
Х-хабарлама
К-конспект
б/ж-бақылау жұмысы
Б-библиография
Т1-термин
Т2-тест құрастыру
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz